روايات كاملة

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثامن 8 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثامن 8 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي الجزء الثامن

رواية اغتصاب بالتراضي البارت الثامن

رواية اغتصاب بالتراضي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم لوجي احمد
رواية اغتصاب بالتراضي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم لوجي احمد

رواية اغتصاب بالتراضي الحلقه الثامنه

 

مراتي ولازم تسمعي كلامي يعني لما اقول لك اطلعي فوق تقولي حاضر فاهمه ولا مش فاهمه
يمني .. لا مش هطلع يازين وبعدين الوصيه دي مكتوبه اساسا عشان انا دي فلوسي وفلوس ابويا
زين . بعصبيه وهو يشدها من درعها قلت لك اطلعي انت ما بتسمعيش الكلام ليه
عمتو دخلت في الكلام وقالت له اهدي يا زين اهدى مش كده
زين اهدي ازاي وهي ما بتسمعش الكلام عنديه دي في كل حاجه
يمنى وبعدين مين دي اساسا اللي انت بتقول لي اطلع عشان هي جت انتي مين يا ست
طبعا هم كانوا بيفتحوا الوصيه وكلهم متجمع ين جات واحده من على الباب قالت استنى فزين اول ما شافها قال لي يمنى اطلعي فوق وطبعا هي رافضه فعايزه تعرف مين دي ردت الست عليها وقالت لها انا مرات ابوكي طالما انت يمنى يبقى انا مرات ابوكي الله يرحمه
يمنى بجنان انت بتقولي ايه يا ستي يا خرفانه انت انا بابا ما كانش متجوز حد ما كانش متجوز غير ماما وماما الله يرحمها ماتت
جميله.. لا انا مرات ابوكي ولا ايه يا زين وهي تنظر لزين
كريم هنا تدخل في الكلام وضحك وقال الله ده عمي طلع ذوقه حلو في النسوان اهو وكمان زين عارف ايه ثاني مستخبي واحنا ما نعرفهوش لسه
زين بعصبيه ملكش دعوه انت وما تتدخلش ثم ينظر لي جميله ويقول وانتي ايه اللي جابك يا جميله انا مش قلت لك حقك هيوصل لك لحد عندك
جميله انت ما خلتنيش احضر عزاء جوزي كمان مش عايزني احضر فاتحه الوصيه ليه انا ليا في كل الورث انا مراته
يمنى مرات مين مين دي يا زين كلمني وقول لي مين دي زين ما انا قلت لك اطلعي فوق يمني مش طالعه يازين غير لما افهم من دي
زين دي مرات ابوكي ارتحتي
يمنى مرات ابويا ازاي يعني انا مش فاهمه حاجه هو ايه اللي بيحصل ده يا جماعه حد يفهمني حاجه
???? هنا المحامي ادخل وقال لهم يا جماعه كده مش نافع لو ما هدتوش عشان افتح الوصيه مش هفتحها وهمشي
كريم لا طبعا افتح احنا كلنا مكاننا وساكتين اهو تعالي يا جميله اقعدي جنبي انا كريم ابن اخو المرحوم وفعلا جميله قعدت جنب كريم
كانت اسيل هي كمان نزلت من فوق بس كان باين عليها انها تعبانه من اثر المخدر اللي هي خدته
يمنى راحت قعدت في حضن عمتها وهي مصدومه من موضوع مرات ابوها دي
طبعا زين فضل واقف يبص على يمني
المحامي هنا بدا وقال بسم الله نفتح الوصيه
???? وبدا يفتح الوصيه ويقرا بس طبعا كله تتعصب من اللي كان مكتوب في الوصيه وما حدش مصدق حاجه اللي هو ايه بقى كل حاجه مكتوبه باسم زين وزين هو المسؤول الاساسي عن كل اموال عمه حتى التحكم في العربيات وفي الفيلا وفي كل حاجه بنته ما فيش حاجه باسمها خالص ولا مراته ولا اي حد خالص كل حاجه باسم زين بس تحت شرط واحد ان ممكن زين يديهم كل واحد حقه ويعيد توزيع التركه تاني لو كلهم عاشوا مع بعض سنه في نفس البيت وقدروا يحبوا بعض في الحاله دي كل واحد ياخذ نصيبه الش”رعي بس طبعا كله بدا يتعصب ويزعق اولهم كريم اللي قال انت اكيد ضحكت على عمي انت اكيد مضيته على ورق الوصيه دي مزوره انا هشكيكم
جميله ضمت صوتها الكريم وقالت نفس كلام كريم دي انا هشكيكم انا مش هسكت انا المفروض حامل وليا اكثر واحده فيكم لان مراته شايله ابنه
الكل انصدم من كلام جميله واولهم زين اللي بص لها وقال لها حامل
كريم سابهم وخرج وهو متعصب وعلى اخره وجميله هي كمان خرجت مع كريم والمحامي استاذن وخرج علشان عنده شغل تاني اسيل استاذنت وقالت لهم انا طالعه اوضتي عشان تعبانه حاسه ان انا دايخه شويه
فاضل يمني وزين وعمته الهام الهام نطقت وقالت
ليها يا كامل تعمل كده قلت لك بلاش العيال هتم”وت بعض اديك كتبت برده اللي في دماغك وربنا يستر عليهم بقى بعد اذنكم يا جماعه انا طالعه اوضتي
زين يا عمتي كل حاجه تحت امرك انا مش عايز حاجه بس دي وصيه عمي
الهام يا ابني ما حدش قال حاجه انا اللي مربياك يا زين وعارف اخلاقك كويس ربنا يستر من اللي جاي واللي اسمها جميله دي اللي هتقعد معانا في الفيلا سنه ازاي هي وكريم ربنا يستر بقى من اللي جاي اللي جاي هيبقى
دمار على الكل وطلعت فوق طبعا كل ده ويمني ساكته ما بتتكلمش
زين قرب عليها وقال لها ساكته ليه مش مصدقه اللي في الوصيه اكيد مش مصدقه ان ده كلام باباكي وفاكره ان انا مزور الكلام ده
يمنى نطقت وقالت طلقني
زين انت بتقولي ايه طلقك ازاي يعني كل حاجه بقت باسمي يعني لو اطلقتي مش هتاخدي حاجه خالص
يمنى بقول لك طلقني يا زين خلاص انا مش عايزه فلوس مش عايزه اي حاجه مش عايزه اشوف وشك يا اخي انا مش بحبك مش بحبك افهم بقى
زين ض”ربها بالق”لم وش”دها من شعرها وقال لها انت ما بتحبنيش بس انا بحبك وهتعيشي معايا غصب عنك واسمعي يا بنت عمي ان جاء لك الغصب خده بالرضا واعمليه جميل
يمني بدموع سيب ايدك من شعري
وبدأت تزعق هي وزين بصوت عالي
اسيل اخت زين نزلت على الصوت لقيت يمني بتعيط وزين ض”اربها
خدت يمنى في حضنها وقالت ل زين ليه يا زين كده ليه بس
تعالي معايا فوق يا يمنى اوضتي تعالي معايا فوق واهدي
اسيل خدت يمنى وطلعت على اوضتها وزين فضل يزعق ويقول لها هتعيشي غصب عنك لو مش هتعيشي بالرضا هتعيشي بالغصب
.
اسيل وصلت اوضتها هي ويمنى فضلت تقول ليمنى يا بنتي اهدي ما انت عارفه ان زين بيحبك من زمان مش كل شويه تقولي له ما بحبكش ما بحبكش ما ينفعش كده يا يمنى بعد موضوع الوصيه ده ما ينفعش كده خالص
يمني .. انا مش عارفه الاقيها منين ولا منين والموضوع الوصيه اللي اتكتبت ولا من موضوع جميله دي اللي المفروض تبقى مرات ابويا ولا من موضوع كريم ولا من اخوك
اسيل وهي تضع يدها على ظهرها اهدي بس يا يمنى
يمنى مالك يا اسيل ظهرك ماله
اسيل مش عارفه واجعني قوي مش عارفه ماله
يمنى لفي كده لما اشوف ظهرك يوم ده اول ما شاف الظهر اسيل اتصدمت وقالت لها ايه ده يا اسيل يا نهار اسود
????????
علشان نفتكر بس كريم كان حاطط منوم لاسيل في القهوه بس عمل فيها ايه ما نعرفش هنعرف لسه البارت الجاي
وطبعا اسيل مش فاكره حاجه ولا عارفه حاجه يمنى بس هي اللي شافت كريم وهو خارج من اوضه اسيل
كريم بقى خد جميله وفضلوا قاعدين في الجنينه
فضلوا يتكلموا سوا ويضحك وا كريم بيقول لي جميله ايه انت كده هتقش من الورث لوكشه فلوس بنت ناس علشان موضوع الحمل دا. جميله يا خساره بس انا مش حامل انا قلت كده وخلاص اصل انصدمت من الوصيه
كريم.. ولا تشغلي بالك اعتبري نفسك حامل انا بعرف ارسم كويس قوي ما تيجي اوضتي اوريك الرسم اللي انا راسمه
جميله ضحكه ضحكه مش كويسه خالص وقالت له تعالى
اسيل يانهار اسود لو زين عرف هيم’وتني صوره لي بالتليفون يا يمنى كده ظهري ده وريه لي
فعلا يمنى صورت لها ظهرها بالتليفون واديتها التليفون في ايديها اسيل فضلت مغمضه عينيها عشان ما تشوفش الصوره وفجاه فتحت مره واحده

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق