روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل الثالث عشر 13 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل الثالث عشر 13 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الجزء الثالث عشر

رواية تزوجت طفلة البارت الثالث عشر

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

 

رواية تزوجت طفلة الحلقه الثالثة عشر

 

 

بصراحه ي نسمة جاوبت الامتحان كله صح
نسمة: عبوشكلك وقعتي قلبي
قمر: ????????????كل مره تدخل عليكي
نسمة: صحيح ي بت هو انتي وصلتي للجامعة ازاي انتي مكملتيش ليا القصة لما جيتي من الصعيد وقابلتي يزد اي اللي حصل بعدها
قمر: طب اعزميني علي كوكتيل وانا اكملك الحكاية
نسمة: مادية اوي ????ودايما ننا اللي بدفع
قمر: عشان انت صحبي الحلو
نسمة: ????الهوي اتثبت امشي ي اخرة صبري
راحوا الكفتريا وجابوا الكوكتيل وقعدوا
نسمة: هااا ي ستي احكيلي بقا
قمر: طب اكل الاول الله طعموا حلو اوي
نسمة: احكي
قمر: اسمعيني ولا اقولك استني اخد معلقة تاني
هاتي بتاعت الكوكتيل دي كده قامت اخدتها منها مش هتاخديها بقا غير لما تحكيلي
قمر: طب هاتيها وانا اعمل حكيلك
نسمة: تؤتؤ احكي الاول
قمر: يوووه بقاا مش هحكي
نسمة: مش هتاخدي الكوكتيل وهاكله انا حتي طعموا حلو وانا بحبوا اوي
قمر: لا هحكي خلاص حكتلك لحد فين
نسمة: لحد ما جيتي القاهرة
قمر: بعدها ي ستي اخدت كورسات وعشان كنت متفوقة وبجيب العلامات الكاملة دايما كنت بخلص الكورس بسرعه اتعلمت الكتابه والقراءة كان في مستر من اللي كان بيديني الكورسات عجبوا تفوقي وذكاءي وعرض على يزد ان ادخل الثانوية ساعتها كنا مبسوطين اوي وقتها دخلت بمساعدته وقدم طلب للمدرسة ساعتها حطوا شرط اني امتحن عشان يشوفوا قدراتي وفعلا امتحنت ونجحت وبقيت معاكي في الثانوية وانهادرة اهو حصدت نتيجة تعبي
نسمة: الحمدلله ي حبيبتي ربنا حققلك اللي بتتمنيه بس انا كلت الكوكتيل وانا بسمعك وانتي متاثرة وبتعيطي كدا
قمر: ????????????عبوشكلك ي نسمة
نسمة: هجبلك واحد تاني بلاش تضر*بي
قامت من قدامها بسرعه وراحت جابت واحد تاني ورجعت
قمر: شطوره كده ????بس كلتي الاتنين ي مفتر*ية
نسمة: بصيلي في الاكل بقا
????????????انتي دايما بتاكلي تعالي نروح عشان احنا اتاخرنا وزمانهم قلقانين عليا
نسمة: يالا يختي امال انا مش عارفه محدش يهتم ليه اني اتاخرت
قمر: ????????عشان بيرتاحوا منك
نسمة: حثل ي اختاااه ????????????????
رجعت نسمة البيت كانت ام يزد قاعدة في الصالون
قمر: بخ انا جيت ????????
ن
ام يزد: خضتيني ي جزمة
قمر: سلامتك من الخضة ي عسل انت
ام يزد: تعالي هنا انا قولتلك اي مش قولتلك ترني عليا وقولتي حاضر وغير كده اتاخرتي
قمر: سوري ي ماما مش قصدي بس طلعت من الامتحان وروحت انا ونسمة اكلنا كوكتيل فنسيت ارن عليكي
ام يزد: عملتي اي في الامتحان
نسمة: الحمدلله حليت ي ماما
ام يزد: بنوتي القمر دايما من نجاح لنجاح ي حبيبتي
قمر: تسلميلي ي ماما لولا وقفتكم جمبي مكنتش وصلت ولا كنت هعرف اوصل
ام يزد: متقوليش كده انتي زي يزد عندي مفيش فرق
قمر: ربنا يخليكي ليا
ام يزد: ويخليكي ليا يارب
عند زين كان بيتكلم في التلفون
ام زين: ازيك ي زين ي ولدي عامل اي طمني عليك
زين: بخير ي امي انتي عامله ايه وكلكم عاملين ايه
ام زين: الحمدلله زين ي ولدي مش ناوي ترجع تاني تقعد وسطينا انا عارفه اني قسيت عليك
زين: لا ا ي امي انتي مغلطيش وانا مش زعلان منك بس مش قادره ارجع وهيا مش موجوده واهتام اهلها ليا اني سبب في اختفاء بنتهم مش هقدر اعيش وانا شيل الذنب ده
ام زين: ولحد امتي ي ولدي
زين: لحد ما لقيها
ام زين: الحكاية بقالها اربع سنين معقولة ترجع
زين: حتي لو استنيتها العمر كله مش هفقد الامل اني في يوم القيها واكفر عن ذنبي
ام زين: ربنا يسعدك ي بني ويقدملك ولاد الحلال
زين: ادعيلي ي امي
ام زين: علي طول داعيالك
زين: لا إله إلا الله
ام زين: محمد رسول الله ﷺ♥
زين: محتاجة حاجه ي امي
ام زين: سلامتك ي بني

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق