روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل الخامس عشر 15 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل الخامس عشر 15 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الجزء الخامس عشر

رواية تزوجت طفلة البارت الخامس عشر

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

 

رواية تزوجت طفلة الحلقه الخامسة عشر

 

بصت قمر علي الباب وكانت الصدمة ???? نفس العيون والملامح بس جسموا نحيف شوية هو ده زين اللي انا سبت اهلي عشانوا هو اللي سبت حياتي كلها وبعدت عنوا بس القدر ليه لعبة تاني وجمعنا من تاني كانت بتفكر ودموعها ابتدت تنزل بغزارة علي خدهااا ده كله وزين لسا مشفهاش اخد بالوا منها ومش مصدق ان هيا قدامه نفسها بس كبرت وبقت احلي من الاول بكتير مش عارف يعمل اي يحضنها ويقولها انها وحشتوا اووي وانوا كان غلطان فكل اللي حصل الف حاجه في دماغوا وكل واحد بيبص لتاني وساكت قامت قمر من مكانها وسابت المدرج. كله وطلعت ونسمة وهدير بيبصوا عليها باستغراب ومش عارفين اي اللي حصل

زين: شباب بما ان النهارده اول يوم ودي اول محاضرة خلوها تعارف بين بعض وانا شوية وراجع طلع بسرعة يدور عليها وقلبوا بيدق بسرعة بعد السنين دي كلها اخيرا قابلها لقاها واقفة في حتة بعيدا مفيش فيها اي حد وبتعيط بحرقة
راح عندها من غير مقدمات وحضنها بقوة حاولت تبعد. عنوا بس مقدرتش كان محكم قبضتوا عليها وبعد. محاولات عديدة قدرت انها تبعد. عنو
قمر: انت ازاي تعمل كده
زين: انا زين ي قمر انتي مش فاكرني انا جوزك
قمر: هههههه جوزي اللي كان فترة وهيطلقني
زين: انا عارف انب غلطت بس محبتش اظلمك معايا واعيش معاكي وانا مبحبكيش بس طلعت غلطان ومكنتش بحب ايناس
قمر: بسسسس انا مش عايزه اسمع اي حاجه قمر اللي كنت انت تعرفها ما*تت وانت اللي قت*لتها بايديك دول
زين: فعلا انتي مش. هيا مش قمر اللي حبتها وكنت مستني اقابلها طول الفترة دي وانا عايش علي امل اني القيكي وفي الاخر بقيتي بالقسوة دي
قمر: كل اللي وصلت ليه دي بسببك مش. بسبب حد غيرك بس تعرف لو مكنتش سمعتك. انت وايناس وانت بتتكلم في يومها مكنتش وصلت للي انا فيه دلوقتي حلمي بقا بين ايديا وباذن الله هوصل ليه
زين: طب مفكرتيش فينا مفكرتيش اي اللي حصل لاهلك واهلي بعد ما. مشيتي
قمر: ????مفيش حد كان عايزني لو اهلي كانوا عايزيني بجد مكنوش جوزوني وانا لسه طفلة 14 سنة كنت اعرف اي انا سعتها عشان يجوزوني لواحد اكبر مني بكتير
زين: وازاي جالك قلب تبعدي
قمر: مكنش قدامي حل تاني كنتي عايزني افضل معاك واستنه لما حضرتك تقولي انا مش عايزك وبحب واحده تاني انا ريحتك مني خالص وبعدت عايز مني اي تاني
زين: عايزك ي قمر ارجعي وانا هحاول اعوض كل حاجه فاتت انا بعد ما مشيتي اكتشفت اني بحبك ومقدرش اعيش من غيرك
قمر: هتقدر ترجعلي السنين اللي بعدت عن اهلي فيها هتقدر ترجع كل ليلة كنت بنام. ودموعي علي خدي هتقدر تعمل كل ده
زين: مش هقدر ارجع الماضي بس هحاول اغير من المستقبل هحاول اخلي ضحكتك ما تفارق وشك
قمر: اسفة مش هقدر
زين: اديني فرصة
قمر: مش هتعمل حاجه الفرصة لان مفيش حاجة هتتغير ابعد. عني وكانك مشوفتنيش ولا قابلتني اعتبرني مي*ته بالنسبة ليك
مسكها من دراعها وضغط عليه يعني اي اعتبرك مي*ته وانت عايشة طول الفترة اللي فاتت وانا كنت بتمني اليوم اللي اشوفك فيه ومش. هفقد. الامل. انك تسامحيني
قمر: براحتك عن اذنك
سابته ومشت راحت المدرج. اخدت شنتطها وطلعت هيا ونسمة وهدير من الجامعة
نسمة: مالك ي قمر فيكي اي ي حبيبتي
قمر: ????????شفتوا ي نسمة كل ما حاول انسي الماضي وامشي خطوة لقدام برجع الف خطوة لورا
نسمة: تعالى اقعده هنا كده هدير هاتي ميه قعدت وجابتلها مية شربت
نسمة:هو مين اهدي واحكيلي عشان افهمك
قمر: ???? زين ي نسمه انا شوفتوا انهارده وقصت لها ما. حدث معها
هدير: انا مش فاهمه حاجه يعني انتي كنت متجوزة وبعدها جيتي علي القاهرة
نسمة: ابقا تحكيلك بعدين بصي ي قمر انا مش هقدر اقولك اني حاسه باللي انتي حاسه بيه لاني معشتش اللي انتي عشتيه بس بلاش تظلمي نفسك
قمر: انا مش عارفه انا تايه من ساعة ما قبلتوا وكل. حاجه اتغيرت حياتي اتقلبت 180 درجة
نسمة: اهدي ي حبيبتي وان شاءلله خير تعالي روحي وصلي وادعي ربك. وارتاحي شويه وقبل ده كله من حق مامتك انها تعرف اللي حصل معاكي مهما كان هيا وقفت معاكي كتير اوي
قمر: ???? وده اللي هيحصل

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق