روايات جنسية

رواية مرات سعيد المعرص الفصل الرابع 4 قصص تحرر و دياثة +18

اقرأ أيضًا:

رواية مرات سعيد المعرص الفصل الرابع 4 قصص تحرر و دياثة +18

رواية مرات سعيد المعرص البارت الرابع

رواية مرات سعيد المعرص الجزء الرابع

رواية مرات سعيد المعرص (كاملة) قصص تحرر و دياثة +18
رواية مرات سعيد المعرص (كاملة) قصص تحرر و دياثة +18

رواية مرات سعيد المعرص الحلقة الرابعة

 

  • لو عايز تقرأ أي رواية كاملة انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا)

استلمت شغلي انا وسعيد اللي هو چرسون وسعيد معايا في النفس الوردية چرسون بردو
الشغل من الساعة 12الضهر لغاية خمسة اخر النهار وبعد كده بنرجع شقتنا

الحياه هناك فريه خالص مفيش هناك لا قيود ولا حواجز ولا اي مبادئ اللي اتربينا عليها .. هناك فيه حرية طالما مش هتأذي غيرك

استمرينا شهر علي بدأنا نتعود علي العيشة هناك . وبدأنا نخرج ونتفسح
بعد الشغل

في يوم بعد ما رجعنا من سهرتنا برا وكنا شربانين ومزاجنا عالي بعد ما روحنا واحنا علي سريرنا بالليل لقيت سعيد بيقولي عارفة هشام اللي شغال في المطبخ
انا :: اه عرفاه مالوا
سعيد :: عينه منك
انا :: عيني مني ازاي
سعيد :: يعني انتي داخلة دماغة وجسمك عاجبة
انا :: ياسلام طب انت عرفت ازاي
سعيد :: عرفت وخلاص مش مهم عرفت ازاي
انا :: لا بجد عرفت ازاي
سعيد :: لا مش هقولك ل تتقمصي وتزعلي مني
انا :: متبقاش رخم بجد .. قولي علشان خاطري عرفت ازاي
سعيد :: في الاول انا كنت شاكك مجرد شك لانه علي طول بيبص علي جسمك طول مانتي رايحة او جاية قدامه
بس النهارده انا اتأكدت
انا :: اتأكدت ازاي بقي
وانا داخل المطبخ سمعتة وهو بيقول اسمك مع الشيف رجائي
اول ما سمعتة بيتكلم عليكي وهو شافني راح ساكت واول ما خرجت راح مكمل كلامة… انا وقفت ورا الباب وسمعت هو قال ايه
انا :: قال ايه ؟
سعيد :: ههههههه لا مش هقول علشان كلام فيه قلة ادب
انا :: ماتبقاش رخم بقي قولي بجد قال ايه ؟

سعيد :: فضل يقول للشيف رجائي انك لو مراتة مش هيخليكي تشتغلي
انا :: ههههههه هو ده الكلام اللي فيه قلة ادب
سعيد :: مانا جايلك ياختي في الكلام
وانه مش هيخليكي تفارقي السرير
وانه هينيكك ليل ونهار
وفضل يتغزل في جسمك وبزازك وطيزك
وفضل يحسدني عليكي

انا :: طب وانت لما سمعت الكلام ده عادي يعني
سعيد :: بصراحة انا زبي وقف علي الاخر من كلامه في جسمك
انا :: هو انت نفسك اخلي هشام ينكني
سعيد :: نفسي بس ؟ انا نفسي تتناكي وتشبعي من زبه وزب اي حد انتي يعحبك
انا :: طب يلا نكني انت علشان كسي ولع
سعيد :: طب ايه رائيك هنيكك بس مش علي اساس اني سعيد
انا :: طب يلا يا معرص يا متناك هات هشام وخليه ينيك مراتك ام ابنك قدامك
سعيد :: انا هشام والعرص جوزك انا خليتة يقعد يتفرج عليا وانا بنيكك يا شرموطة
انا :: اااااااااخ .. تعالا يا هشام فرج جوزي العرص ازاي يكون النيك … اااااح تعالا الحس كسي
ونمت علي ضهري وفتحت بين فخادي وغمضت عيوني واتخيلت هشام هو اللي اللي هيلحس كسي … وجوزي سعيد قاعد بيتفرج عليا وانا بتناك

سعيد دخل بين فخادي وقلعني الكلوت ودخل لسانة في كسي وفضل يلحس في كسي وانا ايدي علي راسة
ااااااه يا هشام اااااه يا حبيبي . الحس كس المتناكة اووووي
سعيد بقي عمال يحط لسانة جوا كسي اووووي ويقولي عاجبك كده يا متناكة
انا :: اووووي اووو ي يا حبيبي
من كتر تخيلي ان هشام هو اللي بينكني .. نسيت خالص ان سعيد جوزي هو اللي معايا واقنعت نفسي ان بتناك من هشام
وفضل يلحس كسي بلسانة وانا عمالة اتلوي تحت منه
وبعدين راح قايم وحط زبه في كسي
ااااااااااه يا هشااااام …زبك حلوووو اوووووي
سعيد :: يعني عاحبك زبي يا شرموطة
انا ولا جوزك المتناك
انا :: زبك انت احلي … نكني جااامد بقي
سعيد راح ماسكني بكل قوتة من رجليا وفضل يرزع زبه في كسي ويفشخني نيك لغاية ما جاب لبنة في كسي ونام جنبي

اجمل مره احس فيها بالنيك بجد
.. مجرد ما اتخيلت ان هشام هو اللي بينكني وصدقت ده .. الاحساس بالمتعة كان اكبر بكتير
وسعيد نام جنبي مني وكان عمال يتكلم علي هشام وعلي نظراتة ليا
وانه معندوش مانع لو هشام حاول يتقرب مني
انا :: ممكن اسألك سؤال يا سعيد
سعيد :: اسألي
انا :: انت ليه مصدق اوي اني ممكن اعمل كدة بجد .. مش ممكن اكون بجاريك بس علشان انا عارف ان زبك مش بيقف غير لما تتخيل حد تاني بينكني غيرك
سعيد :: دي انا متأكد انك بتجاريني .. بس كمان في حاجة انا متأكد منها
انك من جواكي مش رافضة ونفسك تجربي الاحساس ده
ولعلمك انا هقولك علي حاجة كنت مخبيها
انا :: وايه اللي خلاك تتأكد اوي كدة
سعيد :: فاكره يوم ما كنتي شاربه وحكيتي اللي حصل معاكي في الأتوبيس
انا :: اه وانا قولتلك يومها اني كنت بكدب عليك وبستدرجك علشان كنت شاكة في ميول التعريص بتاعتك
سعيد :: انتي قولتي تاني يوم انك كدبتي عليا وانا محصلش اه .. انتي قولتي كدة بعد ما صحيتي وفوقتي من الحالة اللي كنتي فيها
اللي متعرفهوش انتي بقي … اني تأكدت يومها ان كل اللي حكتيه حصل فعلا ومكنتيش بتكدبي
انا :: يا سلام … انت هتمثل
سعيد :: يومها انتي كنتي سكرانة طينة ومش حاسة باللي كنتي بتقوليه
وبعد ما نكتك انتي نمتي وانا روحت قايم من جنبك. وبصيت علي الچيبة
ولقيت فعلا فيه اثار ل لبنه … واللبن ده بالذات لما بينشف بيتعرف

سكت ومعرفتش انطق ب اي كلمة
سعيد :: علي فكره انا مش زعلان بالعكس. انا يومها حسيت اني اسعد انسان في الدنيا
ونفسي الموضوع ده يتكرر تاني وتالت ورابع
نفسي اشوفك بتتناكي من اي حد يعجبك … نفسي اكون خدام ليكي ولشهوتك

الي اللقاء في الجزء الثامن

الجزء الثامن
مرت الايام وبقي لينا هنا 3 شهور والحالة المادية كل ما بتتحسن مرتبي علي مرتب سعيد كنا بنوفر اغلب المرتب علشان لما ننزل مصر نعيش عيشة كريمة ومرتاحة

العلاقة بيني وبين سعيد بقت اكثر صراحة ومكنتش بقدر طبعا اعمل فيها الست الشريفة والطاهره لاني كشفت له نفسي بنفسي

وانا في الشغل كنت براقب هشام ديما وكنت بشوف نظراتة علي جسمي
ومن ساعة الليلة اللي اتخيلت فيها هشام وهو بينكني وانا مش قادره اشيلة من دماغي
كنت ديمآ بتعمد اخليه يشوف كلوتي
لاني الچيبة قصيره وكنت بتعمد ديما
اقع اي حاجة واوطي اجبها

استمريت في اغراء هشام. لغاية ما بداء هشام يتجرأ .. اوقات كتير بكون مثلا واقفة في طرقة المطبخ ويعدي من ورايا وايده تخبط في طيزي .. مكنتش بعمل حاجة ولا اي رده فعل وكنت بسيبه علشان اديلة ثقة
لغاية ما في يوم لقيتة كتب ورقة وحطها من غير ما اخد بالي في شنطتي اللي كنت بسبها في اوضة مخصصة لغرفة تبديل الملابس للسيدات اللي شغالة في المحل
دخل الغرفة في ظل انشغالنا في تقديم الطلبات للزباين .. ولما روحت
اخدت بالي بالصدفة لما جيت اطلع حاجة من شنطتي
ببص لقيت مكتوب فيها رقم تليفون وانا حابب اني اكلمه
سعيد قالي طب ما تكلميه
انا قولت لا سيبه مش هكلمة ولو جه هو يكلمني لازم اتقل عليه … انا لازم اخليه يلحس جزمتي قبل ما يلمس حته من جسمي
سعيد :: بس كده ممكن يزهق او يخاق
انا :: لا متخفش .. هشام دلوقت هيموت عليا … انت مش بتشوف نظراتة لجسمي
سعيد :: لا بشوف وعارف … المهم بقولك ايه .. دلوقت اجازه الصيف قربت تخلص .. وحد فينا لازم يسافر مصر علشان اول حاجة نطمن علي شريف ابننا ونسحب ورقة بتاع المدرسة ونجيبة هنا

انا :: لا شريف مش هنسحب الورق بتاعة خليه زي ماهوا في مصر احسن بس انا عايزه انزل مصر علشان هو وحشني اوي .. وكمان ماما تعبانة وعايزه اطمن عليها
سعيد :: انتي كلمتيهم ؟
انا :: اه كلمتهم النهارده وعرفت ان ماما تعبانة
سعيد :: خلاص انا كده كده هكلم صاحب الشغل في اجازه ليكي بكره واخليه يحجز ليكي في اقرب وقت
انا :: صاحب المحل هو اللي هيحجز لينا ؟
سعيد :: مش هو بنفسة بس في واحد هنا بيخلص اي حاجة مطلوبه وهو كمان بيديلة مرتب علشان كده
انا :: طب تمام كلمة بكره
سعيد :: طب وهشام مش هتديلة ريق حلو قبل سفرك
انا :: لا سيبه كده خليه علي ناره .. انا عايزه الهلبه
سعيد :: انتي طلعتي شرموطة اوي
انا :: وانت معرص اوووي هههههههه
انا :: بقولك ايه صحيح .. بكره عايزاك تخلي عنيك معايا واول ما اغمز ليك
بعد خمس دقايق تنده لسعيد .. وانا هكون موقعة اي حاجة علي هدومي وهدخل اغير هدومي … وهسيب الباب موارب
انت بقي تنده عليه .. وتقول له يرروح ينده عليا علشان فيه زباين كتير في المحل… وسيب بقي الباقي عليا
سعيد :: ايه هتخليه ينكك في المحل
انا :: ينكني في المحل … انت مجنون
انت عايزهم يرفدونا ونرجع مصر بفضيحة

تاني يوم … واحنا في الشغل
في نص الوردية كده كنت في المطبخ وهشام قدامي وشايله طباق فيها شربه عملت نفسي اتكعبلت .. هدومي اتغرقت .. وخرجت غمزت لسعيد بعنيا علشان يعمل اللي اتفقنا عليه وروحت بسرعة علي الاوضة بتاعة الملابس
وواربت الباب وقلعت واديت ضهري للباب كنت لابسة كلوت احمر فتلة طيزي كلها باينه وكمان من قدام الفتلة فيها قلب صغير شفاف وسنتيان احمر
سعيد :: ياهشام
هشام :: نعم يا سعيد
بقولك مشفتش هناء فين مش شايفها
هشام :: مدام هناء في غرفة الملابس دخلت تغير غالبآ في حاجة وقعت علي هدومها جوا
سعيد ::طيب معلش ممكن تنده عليها علشان الزباين برا كتير وانا مش ملاحق لوحدي عليهم
هشام :: حاضر يا سعيد هروحلها حالا
هشام راح علي الأوضه ولما شاف الباب موارب راح مشي علي طرطيف صوابعة واتسحب ووقف ورا الباب وبص عليا.. كانت انا في اللحظة دي لمحته في المراية اللي قدامي. روحت مفلئسة وعملت نفسي بطلع الهدوم من الدولاب اللي جنب المراية وشفته وهو بيمسك زبه وبيعض علي شفايفة
طلعت الهدوم وروحت رايحة علي السرير وقعدت وعملت ان ضهري وجعني وروحت ممده علي السرير ورجلي متنيه وفاتحة بين فخادي
وكسي باين بوضوح ل هشام … شوية وقومت ولبست هدومي وروحت مشيت براحة علشان ادي فرصة لهشام يمشي
علي ما خرجت من الاوضة كان هشام بعد عن الطرقة وعمل نفسة جاي ينده عليا
انا قولت له خلاص انا رايحه اهو اساعد سعيد
روحت لسعيد وهمست له اني ولعت هشام وبقي علي اخره
سعيد :: ههههههه شفته وهو واقف ورا الباب بيتفرج عليكي وماسك زبه اللي كان واقف
انا :: ههههههه انت مشيت وره
سعيد :: ايوه مشيت وراه وبعدين رجعت علشان محدش ياخد باله
انا ::/طيب روح شوف انت طرابيزه عشره وانا هشوف 7
سعيد :: اه صحيح قبل ما انسي انا كلمت صاحب الشغل علي الاجازه بتاعتك وقالي ماشي وهيرد عليا بعد يومين

هشام عامل زي المجنون .. وعنيه عليا مطرح ما اروح … حسيت انه لو طال ينكني في قلب المحل هينكني لكني انا عاملة نفسي مش واخده بالي منه

روحنا البيت وفي الليلة دي سعيد ناكني مرتين من الاثاره اللي كان فيها
وكان بيحلم باللحظة اللي يشوف فيها هشام وهو حاطط زبه في كسي وطيزي وفشخني نيك .. وانا طول ما سعيد بينكني كنت بقول له كلام من اللي بيحبني اقوله له .. زي ياخول يا معرص .. انا عايزه هشام ينكني قدامك … وكل الكلام اللي يحسسه انه معرص

فات يومين. وهشام عنيه بتاكل في جسمي اكل … وتحرشة بجسمي بقي
اكتر من الاول لدرجة انه كان بيعدي من ورايا يخبط زبه في طيزي .. وكنت بحس بزبه لانه بيكون واقف
بصراحة انا كنت هموت واخلي هشام ينكني … بس معرفش ليه كنت حابه اخليه قبل ما يلمسني يكون اتعذب بنار شهوتة ويبوس رجلي علشان افتحلة كسي ويغرز فيه سيفه المولع
سعيد :: اعملي حسابك هتسافري بعد اسبوع
انا :: بجد … طب كويس علشان شريف وحشني اوي

فات الاسبوع من غير ما اريح هشام
وجوزي كان نفسة قبل سفري اخلي هشام ينكني لكني رفضت وقولت له مش دلوقت خليه لما ارجع من السفر واشوفة تحت رجلي زي الكلب ويترجاني اني اخليه يبوس جزمتي

نزلت قبل السفر انا وسعيد اشترينا شوية هدايا لحماتي ولحمايا ولبابا وماما والعاب ولبس ل شريف ابني

……….. سافرت مصر ………
سافرت مصر .. وروحت علي بيت ماما اطمنت عليها وعلي بابا وبعدين اخدت ابني شريف علشان يقعد معايا الأسبوعين الاجازه عند بيت بابا
روحت بيت بابا وماما وقعدت معاهم
بعد يومين من رجوعي ليا اتنين صحابي جدا متجوزين اتصلت عليهم

اتصلت علي صاحبتي شرين
ومكنتش مصدقة اني جيت مصر وفرحت اوي وقالت ان صفاء كمان عندها وفرصة اروح واقعد معاهم شوية وبعد شوية كتير من الكلام معاها ومع صفاء في التليفون رجعت كلمت شرين تاني اللي قالتلي انهم متفقين مع واحد معروف جدا بيعمل تتوه علي الجسم وانه جاي كمان شوية . استغربت جدا وسألت شرين انتوا من امتي بتعملوا الحاجات دي
شرين قالت وهي بتضحك انها اتعرفت علي الراجل ده من جوزها وهو اللي خلاها اول مره تعمل التتوه ده
انا :: طب وصفاء .. انا اعرف ان جوزها غيور جدا عليها
شرين :: ههههههه لا صفاء اول مره هتعملة وفهمت جوزها ان بنت هي اللي هتعمل التتوه ده
انا :: بت يا شرين بقولك ايه انا جاية وهعمل معاكم التتوه
شرين وهي بتضحك وهتقولي لجوزك ايه انتي كمان
انا :: هههههههههه هقول له واحده صاحبتي ههههههههههه
شرين :: طيب تعالي مستنينك
قفلت مع شرين .. وبعت رسالة علي الواتس لسعيد جوزي وحكيت له اني هروح لصاحبتي شرين هقعد معاه وروحت حكيت له علي موضوه التتوه

انا بحكي لسعيد جوزي بس مكنش في نيتي اي حاجة شمال
سعيد :: هتعملي التتوه فين في جسمك
انا هعملة في رجلي فوق مشط رجلي
لكن لقيت سعيد جوزي بيقولي … بقولك ايه بصي انا عايزه وانتي رايحة عند صاحبتك تلبسي چيبة قصيره
انا :: اشمعني ؟
سعيد :: انا عايز الراجل وهو بيعملك التتوه … يشوف فخادك ويشوف الكلوت بتاعك
انا :: ماشي خلاص هلبس الفستان اللي اشتريتة الاسبوع اللي فات قبل سفري
سعيد :: عايزك وانتي هناك واول ما الراجل يجي … تراسليني علي الواتي
وهو قدامك تتصلي بيا فيديو. وتبقي الكاميرا الخلفية هي اللي شغالة علشان اشوف نظراتة ليكي
انا :: حاضر
قومت لبست الفستان اللي متفقين عليه واستغليت عدم وجود بابا ونزلت وقولت لماما اني هروح لصحبتي شرين علشام وحشاني
ماما :: ماشي يابني بس خلي تليفونك علي طول مفتوح علشان لو اتأخرتي اطمن عليكي
انا حاضر يا ماما
نزلت واخدت تاكسي وروحت علي بيت شرين . او مش بيت بصراحة فيلا .. فيلا كبيىره علي مساحة ضخمة لانها اتجوزت رجل عربي ثري واشتري ليها الفيلا دي وبيجي ليها كل شهر او شهرين اسبوع … واول ما وصلت عندها اخدتني بالحضن هي وصفاء وقعدنا مع بعض في جنينة الفيلا وقعدنا نحكي في ايام زمان ايام ماكنا لسة بنات واسترجعنا الذكريات
وسعيد جوزي كل شوية يبعتلي رسالة عايز يطمن الراجل جه ولا لا وانا برد عليه لسة

شرين :: بس ايه يابت ياهناء الشياكة دي واللبس الجامد ده … ايه البلية لعبت معاكم ولا ايه
انا :: هههههه ايوة اصلي متجوزه رجل عربي
صفاء :: انتي بتقصفي جبهتها ههههههه
انا :: اعمل ايه بس ياصفاء احنا اللي مسافرين ومتغربين ولا هي اللي قاعده في مصر وفي فيلا
شرين :: طيب ياختي من غير ماتنبري عليا .. انتي عاملة ايه وحشاني اوي
انا :: وانتوا كمان وحشني اوي.. اهو متغربه علشان القرش .. بس الحمد لله بقينا ماديآ احسن وهناك الحياه جميلة بجد
شرين :: بس من الواضح ان جوزه مش مقفلها عليكي بدليل اللبس القصير اللي انتي لابساه ده
انا :: الحياه هناك كده .. حتي لبس المحل كده .. واحلي حاجة ان اللبس هناك مش ملفت .. يعني لو واحده نازلة عريانة محدش بيبص عليها
صفاء :: ايوة بس انتوا مبقالكمش هناك اربع شهور ودي مش مده كافية علشان تتطبعوا بطبع هناك
انا :: احنا مش مطبعين بطبعهم .. هو بس اللبس بحكم ان هناك اللبس كده
.لكن عادتنا وتقاليدنا زي ما هي ثم انا متجوزه راجل
شرين :: يابت محدش فينا يقصد حاجة. بقولك ايه ماتيجي نقعد جوا علشان وليد زمانه جاي
انا :: وليد مين ؟
شرين :: اللي هيعملنا التتوه
انا :: صحيح انتي هتعملي التتوه في اي حتة في جسمها
شرين :: في ضهري … اخر حتة في ضهري
انا :: يانهار اسود في ضهرك ازاي ؟
صفاء :: ههههههههههههههه بس بدل ما تقوم تغتصبك دلوقت
شرين وصفاء فضلو يضحكوا وانا مش فاهمة
صفاء :: طب وانتي هتعملي التتوه فين ؟
انا :: في رجلي … فوق مشط رجلي
صفاء وشرين بصوا لبعض وفضلو يضحكوا

الي اللقاء في الجزء التاسع

الجزء التاسع
شرين :: طب بقولك ايه ما تسيبك من التتوه اللي في رجلك ده وتعملي واحد علي بزازك من فوق
هيبقي عليكي جامد اخر حاجة وكمان مثير لجوزك
انا :: يا سلام .. طب ما تعمليه انتي علي بزازك
صفاء :: ههههههههه عملاه ياختي وحياتك
انا :: بجد ؟ هو ايه جوزك ده مش بيغير خالص
شرين :: لا انا جوزي متفتح
انا :: اه متفتح … طيب
دخلنا الصالة بتاعة الفيلا وقعدنا وفضلنا نتكلم ونهزر ومن كلام شرين عرفت ان جوزها هو كمان شكله معرص زي جوزي … بس انا مردتش اقولها وفضلت اللي بيني وبين سعيد يفضل بينا

شوية جرس الفيلا ضرب .. الخدامة خرجت فتحت الباب وبعدين دخلت قالت لشرين ان الاستاذ وليد جه
شرين قامت. ورحبت بيه ودخلتة الاوضة المخصصة لاستقبال الضيوف

وبعدين شرين قالت ليا ول صفاء مين فيكم يحب يدخل يرسم الأول
انا :: لا انا خليني بس اتفرج واشوف الدنيا
شرين :: لا مينفعش يا هناء تبقي موجوده مع اللي بيرسم .. هي شروط وليد كده. مش بيحب حد يكون في الاوضة غيره مع اللي بيشتغل معاها

انا :: طب انا خليني شوية كده
شرين :: براحتك يا قمر … وانتي يا صفصف هتدخلي ولا ايه
صفاء :: ماشي هروح انا
صفاء قامت ودخلت علشان ترسم التتوه
وقعدت انا وشرين في الصاله
شرين ندهت علي الخدامه تعمل نسكافيه لينا وقالت تشوف الاستاذ وليد هيشرب ايه
اه نسيت اوصفلكم وليد برغم اني شفتة كده خطف
لكنه شخص جسمة رياضي حدآ ومنسق وشكلة من الناس اللي بتلعب رياضة او چيم .. طويل شعره مابين الأبيض. والأسود .. غالبا في الأربعينيات .. لابسة بنطلون چينز وتيشرت مجسم عليه ومبين عضلاته

شرين :: مش ناويه بقي تعملي التتوه علي بزازك
انا :: مالك في ايه كل شوية تتوه علي بزازك … انا شاكة فيكي يابت انتي ههههه
شرين :: يابت افهمي الرجالة الحاجات دي بتخليهم هايجين علي الواحده
انا :: اه وانا علشان. اهيج جوزي عليا اللي هو اصلا علي طول هايج اروح اكشف بزازي لراجل غريب
شرين :: طب وايه المشكلة طالما محدش هيعرف .. ابقي قولي لجوزك واحدة صاحبتك
انا :: حتي لو انا وافقت مع انه مستحيل ده يحصل … جوزي كمان مش هيقبل واحده تشوف بزازي
شرين :: انتي حره انا بس كنت عايزه اخلي جوزك يتهبل بيكي
انا :: لا ياختي جوزي مهبول خلقة ههههه
بعت رسالة وانا بتكلم مع شرين لجوزي سعيد وقولت له ان وليد اللي بيرسم التتوه جه وهو جوا مع صاحبتي صفاء بيرسم ليها التتوه
شرين :: طب يا حبيبتي انا هطلع اغير هدومي دي والبس حاجة مكشوفة علشان هرسم علي ضهري
انا :: ماشي يا حبيبتي اطلعي انتي
سعيد :: طب بقولك ايه .. ما تسألي الراجل لو حبيتي تعملي تتوه علي ضهرك … ينفع يعمله ليكي عنده..
انا استغربت من طلب سعيد .. وكأنة كان قاعد معانا وسامع الحوار بيني وبين شرين.. وبصراحة عجبتني اوي فكره اني اروح شقته واقلع ويرسم علي جسمي
انا :: حاضر هبقي اسأله واشوف
سعيد :: بس بقولك ايه اهم حاجة لما تسألي الراجل محدش من صاحبك يعرف وتأكدي كمان عليه انه سر بينكم
انا :: من غير ما تقول اكيد انا هعمل كده

سلام بقي علشان شرين نازلة
سعيد :: سلام ولما تدخلي متنسيش مكالمة الفيديو. اللي هتكون بينا .. وعايزك تكلميني والسماعة في ودانك
انا :: ماشي يا حبيبي
شرين نزلت وهي لابسة روب .. بصيت عليها وهي نازله فخادها بانت من الروب وعرفت انها مش لابسة غير كلوت وسنتيان
فضلنا تقريبآ قاعدين اكتر من ساعة علي ما صفاء خرجت
وطلعت فرجتنا علي رسمة التتوه االي في ضراعها
كانت راسمة تعبان شكلة رهيب جدا وباين فعلا انه فنان في المجال ده
شرين :: ايه هتدخلي انتي ولا ادخل انا

انا :: لا انا هدخل علشان عايزه ارجع البيت قبل ما بابا يرجع البيت

دخلت الاوضة وكنت حاسة برهبة شديده لاني اول مره في حياتي هكون مع راجل غريب في اوضة لوحدنا … ومش بس كده ده هيكون قاعد قدامي وهبين له الكلوت وفخادي وانا مش عارفة. تصرفة هيكون ايه او نظرته ليا
دخلت الأوضة لقيتة قاعد علي كرسي اول ما دخلت راح قايم وسلم عليا
وسألني حضرتك هترسمي ايه … وفي اي حتة في جسمك
انا :: بصراحة انا عمري ما رسمت تتوه قبل كده .. ومش عارفة ارسم ايه
بس عايزه ارسم فوق مشط رجلي هنا ورفعت رجلي علي الكرسي اللي قدامه
وطبعآ فخادي كلها بقت قدام عنيه

قالي :: ماشي. ممكن نرسم هنا طوق وراد لافف حولين رجلك كلها .. ايه رئيك
انا :: اللي انت شايفة ..
وليد :: طب ممكن حضرتك تطلعي تقعدي علي السرير ده وتحطي رجلك اليمين علي الكرسي ده
طلعت قعدت علي السرير .. وحطيت رجلي اليمين علي الكرسي اللي كان اقصر طبعا من السرير ووليد قعد علي الكرسي بتاعة .. وبقي وشة قدام فخادي وكسي
..انا تعمدت اني لما اكون قاعده كل كسي يكون قدام عنيه وكمان فخادي
وليد :: معلش هعمل حاجة قبل الرسم
هعمل سويت زياده للمكان اللي هرسم فيه .. وده لازم يتعمل حتي لو حضرتك لسه عاملة سويت
انا :: طبعا اللي انت شايفة صح اعملة
وطلعت تليفوني وكتبت رسالة ل سعيد وقولت له. اتصل انت دلوقت انا قاعده اهو قدام وليد ومبينة رجلي وكسي له

سعيد ما صدق شاف الرسالة وراح متصل مكالمة فيديو … وفتحت الكاميرا الخلفية و وجهتها علي وليد

وليد شغال في رجلي وعيونة هتاكل كسي وفخادي وسعيد عمال يكلمني ويقولي شكله هيموت علي كسك وهو شغال
انا :: كنت بكلمة في اي كلام علشان وليد ميخدش بالة
وكنت حاسة ان وليد عرف اني شرموطة بسبب الطريقة اللي قاعده بيها

وبدأت اكلم وليد واحاول افك الطريقه اللي بنتكلم بيها وبدأت اسأله
انت عندك كام سنه
وليد :: انا عندي 46 سنه
انا :: متجوز بقي اكيد
وليد :: لا كنت متجوز بس دلوقت مطلق
انا :: ليه كده مع انك شخص وسيم وباين انك مرتاح ماديآ
وليد :: و**** يا مدام الغيره كانت سبب الطلاق .. كانت غيورة جدآ وكل شوية في مشاكل
انا :: ايوه فاهمة .. اكيد بسبب شغلتك دي
وليد :: فعلا بسبب شغلتي دي … يلا بقي كده انا عايز مرتاح
انا :: طيب انت شغال حاجة تاني غير الشغلانة دي
وليد :: اه طبعآ عندي محل عطور كبير
بكون متواجد فيه اغلب وقتي ومش بطلع الشغل ده غير لناس معينة وفي الوقت اللي بيناسبني بس
انا :: اه يعني انا لو طلبت منك تعملي تتوه بعد كده هترفض ولازم اطلب من شرين علشان توافق
وليد :: لا طبعآ ليه بتقولي كده حضرتك في اي وقت اتصلي عليا واظبط معاكي يوم فاضي فيه واجيلك علي عيني
انا :: للاسف انا مش هينفع انت تجيلي علشان انا قاعده في بيت بابا
طب اقولك تاهت ولقيتها
انا هاخد رقم تليفونك واحاول اظبط معاك يوم علشان بصراحة عايزه اعمل تتوه علي ضهري ومش عايزه شرين او صفاء يعرفوا
كل الكلام اللي بينا ده جوزي سعيد سامعة وشايف نظرات وليد اللي بتاكل في فخادي وكسي

وليد :: متخفيش في اي وقت تحبي اجيلك فيه قولي وانا مش هتأخر ومتخفيش مفيش حد هيعرف لا مدام شرين ولا غيرها
انا ::/طيب هو فيه سؤال ممكن؟
وليد ::/طبعا اتفضلي
انا :: لو انا حبيت انت تتصرف في المكان اللي هترسملي فيه التتوه ينفع
وليد :: بس كده … بسيطة … انتي بس شوفي امتي وانا هبقي ابعتلك العنوان واتس

فضلنا اكتر من ساعة ونص علي ما وليد خلص الرسم وانا من كتر الأثاره الكلوت بتاعي اتغرق من شهوتي
واخدت من وليد الرقم بتاعة وسجلتة وقفلت مع سعيد ورنيت علي علي وليد … وقولت له اتمني اننا نبقي صحاب مش مجرد زبونة

بالليل بعد ما روحت ودخلت الاوضة بتاعتي كلمت سعيد جوزي مكالمة فيديو وكنت مجهزه خياره وفضلت طول الليل انا وسعيد نتخيل ان وليد بينكني في شقتة
وسعيد كان هايج علي الأخر وانا كمان كنت ناقص اقطع زنبوري من هيجاني

فكرت كتير اني اخد مفتاح شقتي واقابل وليد هناك لكن خوفي من ان حد يشوف وليد وهو داخل عندي يتسبب في فضيحة .. ففضلت ان اي مقابلة بينا لازم تكون خارج بيتي
وان احسن حل هو اني اروح شقتة هو

فات يوم ومقدرتش استحمل وبدأت اراسل وليد خاص واتكلم معاه بحجة اني عايزه اعرف اشكال الروسمات اللي ممكن ارسمها
وشوية شوية ضربنا صحوبية مع بعض واستمرينا نكلم بعض خمس ايام
وفي اليوم الخامس طلب منه انه يقولي لو ينفع بكرا ارسم ياتري ينفع وهل عنده مكان
وليد :: اه طبعآ ينفع ولو مكنش ينفع يبقي ينفع مخصوص
وبعتلي العنوان علي الواتس وقالي هستناكي بكرا علي الساعة واحده الضهر
انا :: حلو اوي الميعاد ده بكره الساعة واحده بالظبط هتلقيني علي باب شقتك
سعيد كلمني بعد ما خلصت مع وليد لكني معرفش ليه مردتش اقول له اي حاجة وفضلت اني اروح من غير ما اعرف سعيد حاجة

 

 

  • لو عايز تقرأ أي رواية كاملة انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق