روايات جنسية

رواية مرات صاحبي الفرسة الفصل الخامس 5 قصص سكس تحرر و دياثة +18

اقرأ أيضًا:

رواية مرات صاحبي الفرسة الفصل الخامس 5 قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة البارت الخامس

رواية مرات صاحبي الفرسة الجزء الخامس

رواية مرات صاحبي الفرسة (كاملة) قصص سكس تحرر و دياثة +18
رواية مرات صاحبي الفرسة (كاملة) قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة الحلقة الخامسة

 

  • لو عايز تقرأ أي رواية كاملة انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا)

جريت جبت الموابيل بتاعي وفضلت اصورها وهي بتستحمي واخدت شوية صور زوم جودتهم عالية جدا كأنها بتستحمي قدامي ولان الموبايل بتاعي ايفون صورة كانت تحفة
زبي انتصب انتصاب كامل وبقي زية زي الحديد يعني ممكن يفوت في الحجر يعدي زي ما بيقولوا في المثل
روحت مصور زبي وهو واقف ومن كذا زاوية وبكذا منظر مثير
بعد شوية خرجت ودخل احمد جوزها وانا كمان خرجت من الحمام وروح باعت ليها رسالة علي المسانجر اني محتاج اكلمها بعد ما جوزها ينام
بعد دقيقتين جالي الرد انها هتكلمني وبتترجاني مبعتش رسايل تاني علشان جوزها ميخدش بالة وانة بعد ما ينام هي اللي هتكلمني بعتلها اني موافق بس لو مكلمتنيش تستحمل جناني
وبعد ساعتين من الأنتظار ما بين شوقي ولهفتي عليها جالي رسالة منها
سحر ::عادل انت لسة صاحي
انا :: اه يا قلب عادل وعيونة لسة صاحي هو انا عارف انام بعد اللي شوفتة النهاردة
سحر :: عادل ابوس ايدك حرام عليك اللي بتعملة فيا ده
انا :: انا بعمل ايه ؟ انا غصب عني مش قادر اشيلك من دماغي
سحر :: يا عادل جوزي لو عرف بيتي هيتخرب
انا :: مين اللي هيعرفة بس ؟ انتي مش عارفة انتي بقيتي ايه بالنسبة ليا انتي بقيتي غالية اوي عليا وبصراحة مش قادر امنع نفسي عنك
سحر :: طب واخرتها يا عادل
انا :: اخرتها حب وشوق وحنية
سحر :: انت يا عادل مبتعرفش تتحكم في نفسك وبيكون باين عليك وانا خايفة من كدة
انا :: طب اعمل ايه منظر المايوه اللي كنتي لابساه خلي جسمي يقيد نار
سحر :: **** يخرب بيتك انت جريئ اوووي
وبدءت امدح في جسمها واتغزل فيه والمح ان كسها كان منفوخ وان زبي كان هيخرج يرشق في نص كسها بس الكلام كان بالتلميحات وهي طبعا فهمت وابتدت تحس بالأثارة وتتقبل الكلام اللي بكتبة ولغاية ما قولتلها
انا :: سحر تعرفي انة كان نفسة يدخل بيتة النهاردة
سحر :: مين ده يا عادل
انا :: حبيبك اللي دخل المرة اللي فاتت فيكي
سحر :: تقصد ال ال …….؟
انا :: اه اصلك جامدة اووووي وبتخليه علي طول واقف
سحر :: ممممممممممم
انا :: ايه مكسوفة طب ايه رائيك هبعتلك صورتة دلوقت ؟
سحر :: تبعت ايه يا مجنون لا متبعتش حاجة
روحت باعت صورة زبي ” شافتها .. مردتش بعت التانية ؛ شافتها .. مردتش بعت خمس صور لزبي من زويات مختلفة
وبعدين ابتديت اسخنها بكلام صريح من غير اي تلميحات وامدح بزازها وكسها وطيزها هي كانت بتشوف الرسايل ومش بترد
لغاية ما قولتلها
سحر ممكن تردي عليا
سحر :: هو انت خليت فيا سحر يا عادل
انا :: ليه بس هو انا جيت جنبك
سحر :: انت بوظتلي اعصابي بجد
انا :: طب ممكن اسألك سؤال
سحر :: هو يوم الأسئلة ولا ايه
انا :: معلش حابب اعرف احساسك ورائيك بجد
سحر :: اسأل يا عادل وانا هجاوبك
انا :: المرة اللي قابلتك فيها في شقتك ومارست الجنس معاكي حسيتي بمتعة ولا خوفك من ان جوزك يشوفنا منعك
سحر :: مممممممممم طب ممكن السؤال ده اجاوب عليه بعدين
انا :: لسة مكسوفة مني
سحر :: بصراحة محرجة ومكسوفة ولسة مش قادرة اتكلم معاك عادي زي مانت بتتكلم معايا كدة
انا :: لا انا بجد محتاج اعرف
سحر :: لازم يعني يا عادل بجد مكسوفة
انا :: اه بجد لازم قولي بقي
سحر :: بصراحة برغم انة كان في ظروف متسمحليش اني استمتع وكمان خوفي من ان جوزي يصحي ويشوفني كدة بس استمتعت بيه لأنة كان تخين جوايا وماليني وانت كمان طريقتك واشتيقك لجسمي ده كان له مفعول قوي في اثارتي
انا :: يعني نفسك فيه تاني دلوقت ؟
سحر :: مممممممم لا مش هجاوب بقي
انا :: لا بجد نفسك اكون جنبك دلوقت واحط زبي جواكي ؟
سحر :: اه استريحت كدة ؟
انا :: بجد انا اسعد انسان في الدنيا دلوقت وانا كمان هموووت وانام معاكي جسمك كلة عايز اشبع منة
سحر :: هو جسمي عجبك اوي يا عادل
انا :: عجبني بس ؟ ده جنني هوسني طير عقلي
طب انا هقفل دلوقت شكل احمد صحي
قفلت المحادثة وحطيت التليفون جنبي وزبي بيسيل لبن من شدة الأثارة بسبب المحادثة اللي دارت بينا وفضلت طول الليل عمال الف في الأوضة زي المجنون عايز انيك سحر بأي طريقة ومر الوقت وسحر مببعتتش اي رسايل وانا خوفت ابعتلها رسالة جوزها يكون صاحي و ياخد بالة
فضلت مستني لغاية ما يأست وعرفت انها خلاص مش هتتكلم روحت طفيت نور الأوضة ونمت لغاية الساعة 9 الصبح
دخلت الحمام غسلت وشي ولبست مايوه البحر وفضلت قاعد عالسرير شوية وبعدين مسكت تليفوني لقيتها سايبلي رسالة بتصبح عليا وبتتأسف انها معرفتش تكلمني تاني علشان احمد جوزها كان صحي
الرسالة دي كانت بمثابة رسالة اطمئنان وانها خلاصت سلمت نفسها ليا ومش هترجع تقولي مينفعش وغلط وعيب والكلام ده
خرجت وروحت عالبحر لقيتهم بيلعبو كورة هما وستات ورجالة الشركة ومروقين علي الاخر لعب وضحك وقعدت انا علي الكرسي وفضلت اتفرج علي طياز وبزاز الستات وهي بتجري وتنط وكان المنظر بصراحة مهيج جدا وكل شوية سحر تبص عليا وتشوف عنيا رايحة فين واحمد شافني قالي ما تيجي يا عادل العب معانا
شاورت له لا انا كدة تمام وبعد شوية ومن غير ما حد ياخد بالة غمزت لسحر واتمشيت علي البحر وكنت مستنيها تيجي ورايا بس يظهر انها معرفتش تخلع من جوزها او خافت انة يشوفها وهي جاية ورايا فضلت اتمشي جنب البحر وبعدين قعدت قدامة وسرحت معرفش قد ايه من الوقت اللي قعدتة ولقيت ايد من ورايا خبطت علي كتفي بصيت ورايا لقيتها سحر وكسها المنفوخ قدلم عيني اللي كان الاندر داخل جواه والشفايف بتاعة مرسومة
قولتلها سحر
سحر :: قاعد لوحدك ليه
انا :: كنت مستنيكي تيجي ورايا
سحر :: معلش معرفتش علشان جوزي عينة كانت عليا وعلشان ميخدش بالة فضلت اني ا افضل معاه بس بعد شوية قولتلة هتمشي شوية ،، واديني جتلك
انا :: من امبارح وانا حاسس اني هتجنن عليكي
سحر :: بس بقي علشان انت متعرفش انت عملت فيا ايه
انا :: يعني كنتي عايزني زي ما كنت عايزك
سحر :: انت شايف ايه
انا :: طب وبعدين انا هتجنن عليكي ومش قادر اصبر اكتر من كدة
سحر :: وانا في ايدي ايه اعملة بس ياعادل
انا :: طب روحي انتي دلوقت علشان احمد ميقلقش عليكي وانا شوية كدة وهبقي معاكم
سحر مشيت وراحت عند احمد ونزلوا المية وبعد شوية روحت انا كمان ونزلت المية معاهم وكان احمد مشغول بالعوم رايح جاي في المية وسحر لوحدها في وسط المصيفين والاطفال والستات ابتديت اقرب عليها شوية شوية لغاية ما وصلت ليها وخليت ضهري في ضهرها وايدي تحت المية بتخطف لمسات وتحسيس علي طيزها
وصباعي بيلعب في نص طيزها وهي عينيها بتروح وبتيجي علي جوزها ابتديت الف بجسمي وزبي جاهز للمس طيزها وفعلا ابتديت المس طيز سحر بزبي وشوية شوية اللمس بقي التصاق وزبي بقي غارز في نص طيزها وهي بتتحرك بحظر علشان تحس بزبي بين طيازها وكل ما اشوف احمد جوزها جاي ناحيتنا ابعد عنها واول ما يبعد بعيد ارجع الذق فيها واحط زبي في نص طيزها
طلعت زبي برة المايوه ولمستة في ايدها
اول ما حست بيه مسكتة وضغطت عليه وفضلت تدعك في زبي ولما خلاص حست انها مش قادرة وعايزة زبي كلة في كسها وقالتلي بقولك ايه اسبقني علي الأوضة بتاعتك ومهما اتأخرت استناني
فضلت شوية وبعدين احمد جه وقف معانا وقولت ل احمد انا هخرج اتمشي شوية علي الشط تيجي معايا قالي لا مش خارج من البحر البحر وحشني جدا ؛؛ سحر ردت وقالت استني يا عادل معلش وصلني للغرفة معاك وبعد كدة اتمشي انت براحتك
احمد :: ايه هتروحي فين يا سحر
سحر :: حاسة نفسي مجهدة شوية عايزة اروح الغرفة اناملي ساعة
احمد :: طيب انا هاجي اوصلك ،،، روح انت يا عادل اتمشي براحتك وانا هوصل سحر وبعد كدة ارجع
قولتلهم طيب زي ما تحبوا. وخرجت من البحر وبعدت عنهم بس كنت مراقبهم من بعيد لغاية ما احمد وصل سحر ودخلوا غرفتهم دخلت انا غرفتي بسرعة وفضلت مستني احمد يمشي علي نار علشان سحر تقدر تيجي
مفيش ربع ساعة لقيت رسالة جاتلي من سحر انها جاية علشان افتح باب غرفتي
بالفعل فتحت الباب وبعتلها رسالة ان الباب مفتوح وتيجي بسرعة قبل ما حد يشوفها وهي داخلة عندي ،، مفيش لحظات وسحر كانت عندي في الغرفة
اخيرا سحر اجمل ست في الدنيا قدام عيني وجسمها ملكي اعمل كل اللي نفسي فيه معاه
وبدون ترتيب مني او منها قربنا من بعض في شوق ولهفة واجسامنا تشابكت وشفايفي اخدت شفايفها وانفاسنا اختلطت وبقينا جسدين في جسد واحد
ايدي التفت بين رقبتها وشفايفي بتمص شفايفها ورقبتها وزبي منتصب وداخل بين واركها نزلت بأيدي علي ضهرها حتي وصلت لطيزها فضلت احسس وافعص فيهم وبضغط زبي علي كسها وهي تحضني وتضغط جسمها في جسمي لفينا الاوضي واحنا في احضان بعض ؛؛ نيمتها علي السرير وطلعت بين رجليها فتحت رجليها ودخلت بينهم وبصباعي بقيت امشي علي كسها بكل رقة واقولها احلي مكان في الكون وادفئ مكان في الكون هو كسك يا سحر ونزلت بشفايفي ابوس كسها من فوق الأندر وانفاسي تلامسه وهي بتتأوه تحتي شفايفي وبصوابعي مسكت الاندر وقلعتهولها
وظهرلي زنبورها المغري والمثير طلعت طرف لساني وفضلت الحسة من الشمال واليمين واخدتة بين شفايفي امصة وهي تتأوه اااااه ااااااااه اااااااااه حلووووو اوووي
وفتحت كسها اللي كان لونة من جوا وردي مائل للحمار ودخلت لساني جوا كسها اللي كان سخن وهي ماسكة شعري وبتشدة من كتر المتعة واهاتها بتطلع بسخونة تخلي زبي بيذيد في انتصابة اكتر واكتر
اااااااااه اااااااااااه كسي مووولع يا عاااادل
عايزاك تنكني بزبك الجامد
قومت ومشيت زبي علي كسها وهي عمالة تقولي اااااه اااااه يا عادل حطة بقي جوا كسي عايزاه يملاني اااااه
حطيت راس زبي علي مقدمة كسها وبدءت في الضغط علية بوسطي شوية شوية زبي بيدخل بين شفارتها وجوا خرمها لغاية ما بقي زبي بالكامل جوا كسها وبدءت بالصعود والنزول بوسطي وزبي وبيحتك بجدار كسها
وهي اهاتها نار نار بتشتعل فيها وبتشعلني معاها
ااااااااااااه يا كسي اااااااااه يا كسي نيك يا عادل نيك اووووووي
بدءت في اسراع طريقة ادخال واخراج زبي في كسها وبزازها بتروح وتيجي مع جسمها واهاتنا مش بتهدي
طلبت مني اني احط زبي في كسها وهي مفلئسة
قامت وفلئست ( وضع الكلبة ) وقالتلي يلة يا عادل دخل زبك في كس حبيبتك سحر
مسكتها من وسطها وشدتها عليا. ومسكت
زبي وحطيتة علي بداية فتحة كسها وبراحة وبشويش بدخل زبي جواها … زبي كلة بقي جوة كسها. وابتديت انيكها براحة وهي تقولي بالراحة لا بالراحة لا عايزاك تنكني بعنف وبقوة عايزة زبك وهو بيرزع جوايا يوصل لزوري يا عادل

 

  • لو عايز تقرأ أي رواية كاملة انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق