روايات كاملة

رواية ملاك الجاسر الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر البارت الرابع عشر

رواية ملاك الجاسر الجزء الرابع عشر

رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة الرابعة عشر

 

اسر اتصدم اول مشافها اي دا حنين!!!!؟؟؟
حنين كانت داخله بخطوات ثابته كلها ثقه وصوت كعبها يجذب جدا وجمالها كل شيئ فيها
العيون لسه مصدومه اسر الي متنح هي ولا مش هي طب لو هي اي رجعها بعد السنه دى راجعه تكمل اسى لعمر !؟
قربت منو وصوت كعبها مالي المكان وتقرب
اسر : اهلا ياااا….انسه حنين
حنين ابتسمت
لسه فاكرنى يا اسر كويس
اسر: وانا اقدر انسى اكبر جرح لاخويا!؟ اكبر غلطه تقريبا
اسر نفسو يسأل اسأله كتير نفسو يتكلم نفسو بس رجولته مانعاه وخصوصا ان اسر مبيحبش يبين ضعفه او حزنه لاى حد مهما كان قريب منو
اسر: مش هسألك غبتى لي او روحتى فين
حنين بلمعه في عيونها: لا اسألنى يا اسر ارجوك اسأل يمكن اخف حسسان بالندم والحزن
اسر: والله مهسألك ولا عمري هفكر انى اسألك تعرفي ياحنين …عمر بقالو سنع عينو مغفلتش !!!؟
عمر كل يوم يحط راسه عالمخده يفكر فيكى عمرو دور عليكى في مصر كلها لف عالمستشفيات والاقسام ومسابش مكان الا لما دزر يا حنين
انتى عملتى فجوه كبيره ياحنين مش جواه هوا بس تؤ وجواها انا قبلو انتى كنتى سري كنتى اختى كنت بحكيلك كل حاجه كنت مفضلك بس انتى غدرتي بحبيبك واخوكي والعيله كلها دا مش عتاب دا تعريف بسيط للى انتى عملتيه لو عاتبنا مش هيكفينا الليل
حنين بدموع : لو مكنتش بعدت كان عمر هيتأذى كان لازم ابعد انتو لي محدش فاهم كده انا لي وحشه كده
فجأه دخل في اللحظه دى جاسر الي كا نظراته كانت ببرود علي حنيت
جاسر: هههههه حنين هانم رجعت وتكرمت خطوه عزيزه والله لا بجد كتر خيرك ياترا انتى جايه ليه علي شان عمر ولا عشان اختك الوضع يختلف دلوقتي
حنين بصدمه : اختى!!! مالها اختى
اسر بعدم فهم : اخت مين!؟
جاسر بضحك : اي دا يا اسر انت متعرفش انا حنين اخت ملاك!!!!
اسر بصدمه زى الصاعقه اي ؟!انت بتقول اي!؟؟؟
حنين : انت تع رف ملاك منين؟!
جاسر: مدام ملاك جاسر السيوفي
حنين بصدمه؛ نعمممم
اسر: انا مصدوم بجد انتو بقيتو شبه الفيلم مش فاهم حاجه كلو دخل في بعضو
جاسر: انسه حنين هتجي تشوفي اختك بالمره ولا مش حابه
في اللحظه دى دخل والد ملاك وها هي الصدمه
سكوت عم المكان نظرات معاتبه بس نظرات حزن نظرات كلها اوجاع من الطرفين قرب وبدون تردد ثانيه انو ينسي كل الماضي وانو يضمها لحضنو وجامد ويبكى في حضنها هي غابت عنو سنه كامله اي نعم هي اختفت من غير سابق انذار بس مش مبرر انو ينسى كل الي فات ويكتفي بحضنها بس♡
جاسر الدكتور نداله وراح اما بقا اسر كان ماشي بيضرب كف علي كف لحد مقابل نور بصلها بإبتسامه
نور: في حاجه اسمها شكرا اي كلمه حلوه انت دبش بجد المفرود تشكرني
فلاش باك
فجأه الظابط حط الكلبشات في ايد اسر
اسر بضحك : هههه صدقني هتزعل
نور بخوف: لو سمحت انت هتقبض عليه لي ؟!
الضابط: علي شان بيضايقك
نور: بعرف اخد حقي بنفسي لو سمحت فكو وبلاش مشاكل هوا معملش حاجه لدا كلو متبنيش سلطتك علي حساب التانيين كعلش بالفعل فكه واسر بصله بصه كان هينفجر منو
ونور ابتسمت
بااااك
اسر:هههههه لعلمك انتى الي تشكرينى لو انا مكنتش مشيت كنت عملت ليكو مصيبه مش هتقدرو تلموها
فجأه بدون سابق انذار لقو صوت انذةر الميتشفي بيرن والرن بيزيد طلعت نور تجري ووراها اسر برضو لحد مااسر اكتشف ان دى غرفه فرعون ومسكها من دراعها قبل متدخلو
اسر: مش هسمحلك
نور سيب ايدى الحاله هتموت ارجوك
اسر: صدقينى مش هخليكى تعالجيه وهيموت
نور بعياط جامد ومش عارفه تفك نفسها ارجوك سيبن. لازم انقذو
لو انقذتى هيأذى كل الي حواليه
نور: دا واجبي والنبي سيبنى بسرعههه
اسر سابها بحزن ودخلت لحقت فرعون علي اخر نفس
الظابط جه يشوف الاوضاع
الظابط: استاذ اسر واقف هنا لي انتو تعرفو بعض
اسر: هههه عز المعرفه دا شريكى اصلا
الظابط: مش بعيد تكون انت الي عملتها
اسر: ههههه انا فعلا الى عملتها بس الشاطر الي يثبت وهوا لو فاق يعني مش هيقول برضو متقلقش
الظابط بغيظ: ودينى لاحبسك يا اسر السيوفي
ومشي وسابه اسر
حنين عرفت الي حصل لاختها قررت تروح تبص عليها بصه من بعيد لانها وحشتها خالص
حنين بدموع : ملاكى انا اسفه يحبيبتي بجد ♡ فوقي وهحكيلك عالي حصل كلو بس انتى فوقي
اسر دخل لتمارا
اسر: هنروح يلا
تمارا: حاضر يلا
وبالفعل الاب واسر وتمارا مشيو اتبقى حنين وجاسر وابو ملاك وملاك
بعد فتره ملاك فاقت
وجاسر دخلها وكان لسه هيبوس راسها بعدت عنه وقال: انا مقربلكش حاجه يا استاذ جاسر انت طلقتني بقيت غريب عليا لو سمحت متلمسنيش.
جاسر: ملاك بلاش كده انا كنت متنرفو ودا اقل حقوقي معلشؤلما اعرف ان مراتي بتكذب ومخبيه عليا سر كبير شكل كده اقعد لرح يعني
ملاك: انا كنت بساعدها مش مداريه عليها في فرق كبير وانتو محدش فيكو كان هيفهما زىى لانى بنت زيها
جاسر: هرجعك لزمتى بس انتى فوقي كده وجمديلي احنا لسه في الاول ها
ملاك: مقبوله منك حاضر
عند حنين كانت ماشيه قدام الاستقبال بالصدفه سمعت صوت قاسم فرعون
صوت قلبها ودقاته تعالت جدا وبقت مش علي بعضها ركبها بدأت تتخبط وبدأت تدوخ لقت نفسها قاعده علي كنبه ودموعها بتسيح منها وتفتكر الماضي
وووووووو
يتبععععععععع

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق