روايات جنسية

قصة أم صاحبي اللبوة الفصل الثاني 2 رواية سكس محارم ودياثة +18

قصة أم صاحبي اللبوة الفصل الثاني 2 رواية سكس محارم ودياثة +18

قصة أم صاحبي اللبوة البارت الثاني

قصة أم صاحبي اللبوة الجزء الثاني

قصة أم صاحبي اللبوة الحلقة الثانية

 

انا….حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و**** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و **** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و**** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و**** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي …قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ….يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام …سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه…
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه …انا…ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق …هيا…بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا **** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي **** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق