اقرأ المحتوى بدون اعلانات والمزيد من المميزات عند الانضمام للتليجرام (دوس هنا)

Uncategorized

مكتملة – محارم – انا وبنات عمي قصة حقيقة 100%

اقرأ المحتوى بدون اعلانات والمزيد من المميزات عند الانضمام للتليجرام (دوس هنا)


تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.

اولا احب اعرفكم ان القصة دي حقيقة مع اضافة بعض التفاصيل
وتغير الاسماء
ثانيا
ابطال القصة
انا محمود 27 سنة رياضي طولي حوالي177سم جسم متوسط
بنات عمي
الصغيرة اسماء فلاحة 27سنة طولها حوالي 170سم جسم متوسط بصراحة جسم غادة عبد الرزاق
بنت عمي الكبيرة هبة فلاحة 29سنة طولها حوالي 165سم جسمها اكبر من المتوسط شوية عندنها طيز كبيرة اقوي وده السبب اللي جنني وخلاني اموت علشان انيكها
احنا عايشين في قرية صغيرة
القصة
تبدء القصة من زمان لم كنا عيال صغيرين
اولا مع بنت عمي اسماء لانها من نفس سني كنا دايما وطول الوقت مع بعض
وكنا دايما بنلعب لعبة العريس والعروسة ومن يومها وانا مش اقدر انسي الايام دي
بس بعد فترة لم بقي خلاص عندنا حوالي 14 سنة
كانت بنت عمي خلاص بان عليها كل علامات الانوثة والبلوغ
صدر نافر وطيز مدورة وكبيرة
بدء القصه مع اسماء
كنت دايما بروح عندهم البيت بحكم انه بيت عمي
وفي يوم روحت عندهم فتحت الباب ومكنيش حد في البيت اللي هي بس وكانت نايمة فضلت انادي عليها كان نومها تقيل شوية
اقريبت منها لاقيتها نايمة بجلبيه فلاحي بصيت لاقيت صدرها
كبير مع انها حوالي 14سنه واللي يعرف الفلاحين ها يعرف ان البنات اجسام بيتكون جامده اقوي ومن هم ليس صغرين
المهم اقربت منها وحاولت المس صدرها من فوق الجلابية
كنت خايف بس انا عارف ان نومها تقيل المهم لمست صدرها
كانت مبسوط اقوي دي كانت اول مرة المس فيها صدر
كرر الموضوع واتجرت شوية طلعت صدرها بره
وفضلت ادعك فيه ونزلت شوية اقولت لازم اشوف كسها
رفعت الجلابية شوية ياه مكنتيش لبس اي حاجه من تحت خالص
شفت كس صغير ليس بكر وكنت اول مرة اشوف فيها كس غير كس البنات الصغيرين وانا ببص عليها لاقيتها نزلت الجلابية خوفت تكون صحيت من النوم نزلت بسرعة تحت السرير وفضلت حوالي دقيقتن كنت خايف اقوي
بعد الدقيقتن اتاكد انها ليس نايمه ونزلت الجلابية ونامت تاني
روحت خارج من الاوضة وروحت علي بيتنا بسرعة
بس اقولت لازم اروح واكرر الموضوع ده تاني
وفعلا كنت عارف مواعيد اللي بيكون فيها البيت تقريبا فاضي
روحت وكنت نفسي الاقيها نايمة زي المرة اللي فاتت بس للاسف
نكمل اللي حصل بقي في الجزء التاني
اتمني مفيش حد يزعل مني او من الاسلوب علشان دي اول مرة اكتب فيها واتمني القصه تعجبكم وانتظروا اجزاء تانية
مستني اراءكم
وصلنا في الجزء الاول
اني رحت لبيت عمي وكنت اتمني الاقي بنت عمي نايمة علشان اكرر اللي عملته
بس للاسف كانت صايحة بس كانت في البيت لوحدها كالعادة علشان انا كنت عارف مواعيدهم كويس روحت البيت ولاقيت بنت عمي اسماء احنا دايما نهزر مع بعض بحكم اننا اقد بعض في السن المهم انا لاحظت انها مش عايز تهزر زي كل مرة بدءت انا في الهزار والهزار كان بينا عادي ضرب وكده هزار عيال ممكن بس انا بعد اللي حصل حاولت يكون زيادة شويه وفعلا وهي جايه تضربني مسكاتها وحضنتها وعملتها الحركة دي تاني روحت حضنها وحاولت تهرب بحكم الهزار بس انامسكتها كويس وانا حضنها روحت مقرب من شفايفها وبوستها بوسة صغيره
هي عملت انها زعلانها اقالت انت عملت كده ليه عملت اني مش فاهم اقولتها معرفش بس انا شوفتهم بيعملو كده في الافلام ضحت واقالت بس تعرف هي كانت حلوة
اقولتها تعالي نعملها تاني اقالت شوية بس لحد يجي وفضلنا اقعدين شويه وكنا بهزر مع بعض المهم اقولت مفيش حد هايجي راحت اقفلت الباب واقالت نعال نخش جوة في اوضة النوم اول لم دخلنا روحت حضنها جامده وفضلت ابوس فيها
اقالت ده حلو بس هو مفيش حاجه تانية اقولتها لا انا شوفتهم بيعملوا حاجات تانية كتير اقالت زي ايه اقولت زي كده روحت ماسكها من صدرها وفضلت اعصر فيهم وانا بعصر فيهم بوستها من شفايفها فضلت شوية وفجاءة انا سكت اقالت هو احنا
كده خالصن اقولت لا بس فيه حاجات تانية خايف اقوليك عليها تزعلي مني
اقالت لا عمري مازعل منك انت ابن عمي وحبيبي وكمان هاتكون جوزي وعمري
مازعل منك اقولت يعني نكمل اقالت ماشي اقولتها طيب اقلعي هدومك سكتت شوية وبعدها اقلعت هدومها وهي مكسوفه اقولت انتي هاتكوني مراتي متكسفيش مني
وبعدين هو مش الموضوع حلو وعجبك اقالت اه اقولتها خلاص اسمعي الكلام
اقالت حاضر واقلعت هدومها ياه جسمها كان جامد اقوي مع العلم انها ليس حوالي
14سنة بس كان جسمها جامد اقوي الصدر كان زي التفاح وطيز مدورة
ومتوسطة الحجم روحت ماسك صدرها وفضلت اعصر فيهم وابوس في شفايفها
لاقيتها بيتقولي وانت كمان اقلع اقولت ماشي اقلعت هدومي بس سبيت البوكسر
لاقيتها زعلت اقالت وده كمان اقولتها متزعليش روحت اقلع البوكسر وبان زبي
اقدمها لاقيتها اقريبت مني ومسكت زبي بيديها وفضلت تدعك فيه روحت انا كمان
مسكت كسها بس مكنيش كس بنت كان كبير تحس انها ست كبيرة كان كسها
منفوخ ومكنيش فيها اللي شعر بسيط لاقيتها بيقولو ايه رايك تدخل زبك في كسي
انا مرة شوفت ابوي وهو بيعمل كده مع امي اقولتها مينفعيش انتي ليس بنت اقالت
يعني ايه اقولتها لم تتزوجي اولا لاقيتها زعلت اقولتها بس في حاجات تانيه ممكن
نعملها لاقيتها فرحت اقولتها بصي انا هادعكه في كسك من برة وهادخل منه حاجه
بسيطة اقالت ماشي اقربت منها واقربت زبي من كسها مشيته علي كسها من بره
لاقيتها بيتقولي انا هاقع انا دايخها نيمتها علي السريرورجعت امشي زبي علي
كسها وبدءت ادخل راسه جو كسها لاقيتها بيتقول ده حلو اقوي دخله كله
اقولتها لا فضلت ادعك في كسها واعصر في صدرها لحد ملاقيت حاجة بيضاء
نزلت من زبي انا كنت اسمع عن اللبن بس دي اول مرة كنت انزل فيها بعدها
بعدها حضتنها جامد وكنت مبسوط اقوي وهي كمان اقالت ده حلو اقوي عايزين
نعملها كل يوم اقولتها ماشي واقومت روحت وانا مبسوط اقوي بس مكنتيش
اعرف ايه اللي هايحصل بعد كده
وانا اقعد في بيتنا حوالي الساعة 9باليل لاقيت بنت عمي الكبيرة هبة جاية عندنا
كنت اقعد فوق لوحدي بزاكر المهم لاقيتها طالعت لي فوق واقعد وبصت لي
اقولتها في ايه اقالتي بص من الاخر اسماء حكيت لي علي كل حاجه لون وشي
اتغير وخفت منها ممكن تقول لحد وتبقي مشكلة لاقيتها بيتقولي انا مش هاقول لحد
بس بشرط اقولتها شرط ايه اقالت مش دلوقتي بعدين تعرف تجي عندنا بكرة في
نفس الميعاد وانت هاتعرف ولو مجتيش هاقول لعمك وانت عارف هايعمل فيك ايه
وفي الجزء الثالث هاقولكم ايه اللي حصل مع هبة بنت عمي
للعلم هبة 16 سنة وجسمها جامد اقوي وصاحبة طيز كبيرة اقوي

ممكن تقول لحد وتبقي مشكلة لاقيتها بيتقولي انا مش هاقول لحد
بس بشرط اقولتها شرط ايه اقالت مش دلوقتي بعدين تعرف تجي عندنا بكرة في
نفس الميعاد وانت هاتعرف ولو مجتيش هاقول لعمك وانت عارف هايعمل فيك ايه

 



Source link

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق