روايات كاملة

رواية أحببت سمراء الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفى

رواية أحببت سمراء الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفى

رواية احببت سمراء الجزء الحادي عشر

رواية احببت سمراء البارت الحادي عشر

رواية احببت سمراء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شروق مصطفى
رواية احببت سمراء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شروق مصطفى

 

رواية احببت سمراء الحلقه الحادية عشر

 

أحببت سمراء 11 الاخيره ????????????????????
بعد مرور عام كامل
صخر طيف شوفي الواد البارد دا
طيف تعالا ياقلب مامي بابي وحش
ادم لاء بابا حلو اوعي وفضل يعيط
صخر طالع ل امه عيوطه
طيف مش عيوطه متقولش عليا عيوطه انت الي ستين عيوطه
طيف تعرف بيحبك اكتر مني بس حقيقي انا فرحانه ان قطعه مني ومنك سايبه ذكره حبنا ومستمره في النمو
صخر باسها من راسها وقال انتي حور العين بتاعتي
طيف وانا طلبتها من ربنا يقر عيني وانت قَر عيني ياقره عيني????❤️
طبعا عايزين تعرفوا اي الي حصل واتجوزا إزاي صح
فلاش باك
طيف قلبها رجع للنبض تاني وفضلت اسبوعين في المستشفى وعدي ٦ شهور وطيف وصخر قربوا من بعض وبعدين صخر طلب ايديها للجواز اما عم حياه سعد وعامر أسد كشفهم وكانوا بيهربوا اثا”ر البلد بره وياخدوا فلوسها أسد كلف حد يتابعهم وقدروا يمسكوا عليهم دلاليل والشاهد سلوي
سلوي دي ممرضه اشتغلت عند عمر بجهت سعد لكنها حبته عامر اتسجن لانه شريك بباه في اللعبه
اما عمر وحياه اتجوزوا وليل ونجمه مكتوب كتبهم وهيتجوزوا وثائر ووتين مكتوب كتبهم برضوا
تعالوا نروح للمجنونتين الي ليله فرحهم سوا بس نعدي علي حياه وعمر الأول
عمر ياحياه فين الاقميص الابيض
حياه بنوم يوةة اطفي النور بقي ياعمر
عمر طلع علي السرير وفضل يتنطتت يحيااااااه فين الاقمييييييص حياه حياه حياه حياااااه
حياااههه
حياه قامت بتزعيق و بتصوت
زفته حياه كرهت حياه في نفسها الاقميص اهو علي الشماعه اوعا يعم
عمر مالها دي
حياه في التوليت ياااعمر بطل استفزار وتعمل صابون في الارض حست بوجع في بطنها ودوخه
عمر كنت بستحمي يعمي منضفش
حياه الطم ولا اجيب لطامه
بعد مرور ربع ساعه
عمر بت اتاخرتي لي
حياه بصوت تعبان وواطي الحقني ياعمر مش قادره
عمر فتح الباب ولقاها مرميه في الأرض
بعد مرور نص ساعه الدكتوره كانت في الاقصر
الدكتوره بضحك متخفش عليها متخافوش عليها المدام حامل في اول اسبوع
عمر فرح وراح حضن حياه وقالها لقد كنت يتيم المشاعر عندما كنت عازبا عندما تزوجت وجدتك ملجئ الوحيد احببتك وسأنجب منكي ثمرات كثيره لا تنتهي????❤️
ليل ياسيدي علي الحب
عمر انا متوصي خلي بالك
نجمه بفرحه الله في نونو ثغنن جاي مبروك ياحياه
حياه الله يبارك فيكي عقبالك
ليل بص لنجمه وقال عقبالنا ها
نجمه بس يالا
ليل يالا في واحده محترمه تقول لجوزها يالا ماشي مرضوضه
قمر حضنتها وقالت مبروك ياقلبي خلتيني تيتا انا والهبله اميره
حياه بضحك الله يبارك فيكي يا امي وبعدين انتي وميرو لسه شباب
أميره سكيوزمي انا لسه شباب وعاقله وست الكل
ليل عقبالنا ياجميل وغمز لنجمه
نجمه لم نفسك ياليل
ليل هلمها انا وانتي والنسكويك وغمزلها برضوا
وتين هو هتعمل اي بالنسكويك
ليل بتاع ولادنا
نجمه بصي ابنك ياخالتوا بيكسفني
اميره ومالوا لما يكسفك م انتي مراته وغمزلتها
نجمه الي كنت بعمله فيكي ياحياه طلع عليا كله
عمر اتفضلي يا دكتوره ووصلها
وتين مبروك ياقلبي يتربي في عزك
حياه بتعب الله يبارك فيكي ياروحي
أسد.انهارده الفرح مش فرحتين دول تلاته
قاسم ربنا رزقنا بيكم ب اجمل بنات واحفاد سوا ????
عملوا الفرح وكل واحد راح في عالمه الخاص مع حببته
بعد مرور سبع أعوام
نجمه جابت صواريخ ورصتهم رص هي وابنها عاصم
نجمه هات الكبريت ياحبيبي
عاصم سبيها عليا يامعلمه وشغلوا الصواريخ وقفلوا باب الاوضه علي ليل وسابوه يزعق وعلي آخره في الاوضه
اما في بيت حياه وعمر
سيف طلع يتنطتت علي السرير علشان يصحي ابوه وامه
سيف حياااه عمر اصحوا هنروح عند تيتا وجدو انهارده الجمعه هنروح نفطر سوااااا اصحواااا
عمر انا عملت اي ياربي علشان يطلعلي البلوه دي
سيف ذنوب وبتخلص ياحج
عمر قام بضيق وقال دا بلاء يخويا
سيف ماله دا
عمر دخل الحمام ووقع اتزحلق
عمر اااه يابن الكل…ب انت
سيف كنت بستحمي ياعموري وطلع يجري
اما حياه كانت بتضحك علي مشاكستهم لبعض
عند ليل ونجمه بقي بصت للتلت بنات
نجمه يابت البسي هتمشي بلبوصه كدا
غمزات الجو حر ياماما
نجمه حر ياقلب امك البسي خفيف مش سلبوته علني كدا
ورد ماما كدا حلو
نجمه بصدمه يلهوي الحقني ياليل شوف اختك يا عاصم بنتك عايزه تطلع رقاصه والتانيه ماشيه سلبوته فين التالته
التالته قاعده بتحط روج وملحوسه وشها
جميله انا هنا يا نونو
نجمه رقعت بالصوت وقالت يلهوي
في بيت صخر وطيف نزل ادم بعصبيه
مالك يابومه ضارب بوز كدا لي
ادم علشان البومه التانيه ورد
صخر مالها يخويا
ادم امبارح شوفتها في الحضانه بتكلم ولدد ومن ساعتها وانا مقرر اطلعه عليها
طيف هتجيبه من برا من شبه اباه ف ماظلم
صخر ذاك الشبل من ذاك الاسد
طيف جمله بابا دي
صخر نتعلم منه يامعلم
اما عند وتين وثائر كانت وتين نايمه وبتتالم وفجأه قامت بتصوت
ثائر مالك يا وتين في اي
وتين بولد وراحت مدياله بوكس في وشه
ثائر اه يابنت المجنونه
وتين طلقنييييي ياثائر بكرهك ياثائر بكرهك
ثائر يابنت الهبله مهو كان بمزاجك سيبي رقبتي بتخنوقيني وراح رزعها روسيه
ثائر حرمه صعرانه
وتين خلفت وجابت ٣ تؤام بنت وولد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق