روايات كاملة
رواية أحببت سمراء الفصل الثاني 2 بقلم شروق مصطفى
اقرأ المحتوى بدون اعلانات والمزيد من المميزات عند الانضمام للتليجرام (دوس هنا)
رواية أحببت سمراء الفصل الثاني 2 بقلم شروق مصطفى
رواية أحببت سمراء الجزء الثاني
رواية أحببت سمراء الحلقه الثانيه
رواية أحببت سمراء البارت الثاني
أحببت سمراء 2
طيف عمر ممكن اطلب منك طلب
عمر قولي ياطيف
طيف اعزفلي اغنيه يا سمرا يالي عنيكي كدابين
عمر انتي تطلبي اي حاجه وانا انفذ
طيف حضنت اخوها بدموع وفضلت تبكي
عمر مالك ياطيف بتعيطي كدة ليه اهدي
طيف بس ياعمر سبني اعيط براحتي
عمر فضل يقلدها وهي بتعيط وحركات وشها وهي فضلت تضحك
عمر اول مره اشوف الشمس بتطلع بليل كدا
طيف بكاش بقي
عمر عندي طيف بالدنيا ومافيها طيف بالنسبالي = الحياه
حياه يانجمه وربنا هنيمك علي الأرض هاتي المخده وبطلي برود بقي
نجمه الي عندك اعمليه
حياه بقي كدا ماشي وفضلت تزغزغ في نجمه جامد ونجمه دمعت من الضحك ووقعت علي الأرض
حياه تيكير ياعسل ونامت علي السرير
نجمه علي اساس اني برضوا مش هعرف انام وطلعت وحضنت حياه
نجمه احكيلي قصه ياماما
حياه احكيلك قصه اي
نجمه امنا الغوله
حياه عيب وانتي موجوده اهو
نجمه نينيني دمك سكر سكر
حياه عارفه
عند عمر كان بيعزف وبيغني
_متفتحيش في جرح عشته زمان
_قول للزمان ارجع يازمااان
_ ياحلم رهنت ب عمري عليه
_وطلعت في الاخر خسران
_متفتحيش في جرح عشته زمان
_قول للزمان ارجع يازمااان
_ ياحلم رهنت ب عمري عليه
_وطلعت في الاخر خسران
_ياسمرا يالي عنيكي كدابين
_والله لو بعشق حجر هيلين
_ اسقيكي شوق تسقيني دمع العين
_ياسمرا يالي عنيكي كدابين
_والله لو بعشق حجر هيلين
_ اسقيكي شوق تسقيني دمع العين
_قصه ومتعاده بقالها سنين نفس النهايه الفرق في العنوانين
ياليل
_صبرت صبر لو شاله الجبل هيميل
_ ملقتش منك حتي رد جميل
_ انا كنت ليك زاهد وكانت سبحتي شوقي
_كنتيلي سم بيجري في عروقي
_متشكرين علي فرحه البدايات وهحاول انسي قسوه
النهايات
_متشكرين علي فرحه البدايات ونهايه سابت في
الاقلوب علامات
_ ياسمرا يالي عنيكي كدابين
_والله لو بعشق حجر هيلين
_هسقيكي شوق تسقيني دمع العين
_ياسمرا يالي عنيكي كدابين
_والله لو بعشق حجر هيلين
_قصه ومتعاده بقالها سنين
_نفس النهايه الفرق في العناوين
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
طيف الله بجد صوتك جميل اوي
_بتمني احب سمرا عيونها تسحرني وضحك
طيف اشمعنا سمرا يا عمر
عمر بحب الناس السمر
طلع الصبح
أميره ليل ياليل اصحي بقي يابني علشان تلحق تفطر وتروح الشغل مع ابوك
ليل اه مش قادر يا أمي شكلي عندي برد
اميره جسته لقت درجه حرارته عاليه
حياه درجه حرارتك عاليه علشان تبطلي تجري زاي الهبل في المطره تاني
نجمه وهي نايمه علي السرير مش قادره ياحياه بفطس الحقيني بنص فرخه ارم عضمي بيها يختي هفتانه
حياه بخوف علي اختها وهي بتعيط يا نجمه درجت حرارتك ٤٠ ودا غلط البسي هنروح المستشفى
اميره هنروح المستشفي ياليل
نجمه لاء يحياه كلوا الا المستشفى
ليل لاء يا أمي كلوا الا المستشفي
وتين ياكوكو بتخاف من الحقن يابيضه
اميره وتين روحي قولي لبباكي يجي يتصرف معاه
ليل لاء خلاص خلاص هلبس
حياه ها هتلبسي ولا ارمي شرابك من الشباك دا شراب مستر بين
نجمه ربنا علي الظالم هلبس هلبس
ليل بس عارفه يا أمي لو قال حقنه انتوا حرين
نجمه بس ياحياه حقن لاء يستحيل ومستحيل
نزلوا وكانت قمر وطيف ووتين وعمر واسد وقاسم قاعدين
اميره وسعي يابت ل اخوكي الكرسي
أسد مالك ياليل
قاسم شكلك مخطوف كدا لي
اميره درجه حرارته فوق الاربعين الباشا وخايف يروح المستشفى علشان خايف من الحقنه
عمر بضحك دي شكه دبوس مش هتحس بيها
ليل م انت علشان دكتور بتقول كدا
عمر بهدي الأطفال الي زايك بشوكلاته
طيف قول بسم الله ومش هتحس بيها
قاسم ياجدع عيب علي دقنك دي
أسد بس محدش يتريق عليه
قمر بضحك اصل عمك خواف اكتر منك
الكل قعدوا يضحكوا وبعدين عمر اخد ليل و قمر واميره وطيف وطلعوا علي المستشفى في وقت دخول حياه ونجمه
عمر وهو ماشي من غير ميقصد اتشنكل في حجر وقع خبط في حياه الي كانت مسنده اختها ووقعوا هما التلاته
طيف بضحك مش قادره والله مسخره
قمر يعيني يابنتي قومي معلش دا لسه بيتعلم المشي
حياه نجمه قوموها هي الاول
قمر يخرابي البت سخنه مولعه بت ياطيف تعالي سنديها معانا
حياه لاء شكرا انة هعرف اتصرف مع اختي سيبوها انا هسندها
ليل انتوا
حياه حضرتك مره تانيه
نجمه وهي بتخرف من السخنيه هو انا شايفه كل الناس سندوتشات شاورما كدا لي
الكل فطس علي نفسه من الضحك
قمر لاء ولا يهمك اصل الأخ كمان زاي الأخت
أميره انتوا تعرفوا بعض منين
ليل دي قصه طويله يا أمي
عمر انا اسف لحضرتك اوي
حياه ولا يهمك
طيف وهي بتهمس اخوها الحق دي سمرا وعيونها مش كدابين اهي
عمر بس قمر
أميره بصي ياقمر لو عملتي اي هناخد اختك برضوا معانا لو طولتي كمان شويه هقعد احكيلك قصه حياتي كلها لاني حبيتك ماشي
حياه مش عايزه اتقل علي حضراتكم
قمر بس يابنتي انتوا من دور عيالنا احنا خلاص بقينا صحاب ولا اي
حياه بكسوف اكيد ليا الشرف يا طنط
قمر لاء طنط اي فوقي انا أصغر منك قوليلي قمر ودي اميره والهبله دي طيف
طيف انا الهبله
حياه اهلا بالقمر
دخلوا اوضه الكشف والدكتور كشف عليهم
الدكتور جهزوا حقنتين ***** ضروري يله
ليل ونجمه بصوت عالي لاااااء حقنه لاء
وبعد شويه كان ليل في غرفه ونجمه في غرفه نايمين ومتعلقين لهم محاليل
أمير ياحبه عيني علي العيال متبهدلين الواد ليل صعبان عليا اوي
طيف يا اميره دا كلها يوم ويقوم زاي الاقرد يزهق فينا
قمر بس يابت ياحقوده انتي البيت من غيره معفن اوي
طيف بصت لعمر لقيته نظره متشلش من ع حياه
طيف بصوت واطي لعمر اي ياعم الحبيب عيونك بتطلع قلوب كدا لي
عمر احم انا مضطر امشي اتابع شغلي
* ملحوظه سريعه دي مستشفي بتاعت عمر اصلا
حياه عن اذنكم
وراحت تدفع الحساب
حياه بعد اذنك الحساب كام لغرفه ****؟ وغرفه****؟
ثواني هشوف لحضرتك
بعد شويه
الحساب مدفوع يافندم اتفضلي استريحي
عمر زاي م قالتلك استريحي
حياه هو انت تاني ثم انك بتجسس عليا ولا اي
عمر اه انا تاني ثم انا مش من عدتي اني اتجسس انا مريت من هنا بالصدفه وسمعتك وبعد اذنك تتكلمي معايا ب اسلوب احسن من كدا
حياه طيب عن اذنك يا استاذ
عمر بارده اوي
حياه بارد
في بيت اخت قمر واميره هنا
دي هنا عمرها ٤٣ سنه متزوجه من رجل الأعمال محمد العمري عمره ٥٠ سنه
عندهم ابنهم الوحيد وهو صخر عمره ٢٣ سنه
مع طيف في نفس الكليه
وبيحب بنت والبنت دي صاحبه طيف وبتبادل صخر نفس الشعور
- لقراءة باقي فصول الروايه أضغط على (رواية أحببت سمراء)