روايات كاملة

رواية أحببت سمراء الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفى

رواية أحببت سمراء الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفى

 

رواية أحببت سمراء البارت الخامس 5

رواية أحببت سمراء الجزء الخامس

رواية احببت سمراء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شروق مصطفى
رواية احببت سمراء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شروق مصطفى

رواية أحببت سمراء الحلقه الخامسه

 

أحببت سمراء 5 ????????????????????
هناء بت ياطيف اجري نادي حياه ونجمه يفطروا معانا
ليل ب استغراب مين دول
وتين بقي متتوصاش حكت كل الي حصل امبارح بحزافيره
ليل يعيني كل دا حصل معاهم
قمر بس بنات والله طيبه اوي
ليل محترمين جدا
اميره اه والله دخلت حياه ونجمه وهما محروجين
عملوا سفرتين سفر للرجاله وسفرا للبنات
حياه صباح النور
الكل رد الصباح ليها
نجمه يا أهل الدار عندكم لحمه ولا خضار
اميره عندنا بكاشه اسمها نجمه
طيف بكاشه بس عسل
نجمه اقل حاجه عندي ياماما
وتين الثقه ياجدع
نجمه العبد لله اخته مدلعاه اكيد هكون واثقه طول م هي جنبي
حياه عيونها دمعت ولكنها رفضت دموعها تنزل وباست نجمه وقعدوا ياكلوا وبعدين عمر اخد حياه وطلعوا علي المستشفى
طيف عن اذنكم عندي جامعه
صخر استني نروح سوا
طيف طيب اوكي
حياه سابت مصروف ل نجمه علشان تروح الجامعه
اميره انتي جامعه اي يا نجمه
نجمه انا جامعه ******
طيف بصدمه دي نفس جمعتي
نجمه بجد
طيف اه والله هنروح سوا
صخر طيب يله اجهزوا عقبال م اطلع العربيه
راكبوة معاه العربيه
نجمه عندي سيئال
صخر سيئال اتفضلي اسألي
نجمه هي عضلاتك دي قعدت قد اي عقبال مكبروة كدا مشاء الله مش بحسد بس انا كل يوم كنت بشيل مخده في ايد والمخده التانيه في ايد واقعد اعمل تمارين بيهم مفيش عضلات خالص يخويا
طيف وصخر ضحكوا
صخر انا بقالي ٤ سنين بلعب رياضه وجم
طيف الله ينور
صخر ابن خالتك حاجه مشرفه خلي بالك
طيف انت هتقولي
نجمه بس تعرفوا انتوا كابل جميل سوا
طيف اتحرجت
صخر ضحك وقال لما تشوفي ريم هتغيري رايك
نجمه مين دي الكرش
صخر خطبتي المستقبليه
نجمه اوعا يا ابو صخور
طيف قلبها وجعها اوي وسكتت
نجمه ساكته لي يا طيف
طيف مش عارفه مش قادره اتنفس
صخر وقف العربيه بخوف وقال مالك ياطيف
طيف مفيش مخدتش البرشام نجمه طلعيه من الشنطه
نجمه طلعت البرشام ولاحظت صور لصخر في الشنطه
نجمه فهمت ان طيف بتحبه
نجمه خدي
صخر جاب مايه وجه جري علي العربيه واخدت البرشام
صخر بخوف اوديكي الفله
نجمه روحي ياطيف
طيف لاء مش هروح انا كويسه والله كويسه
صخر مش كويسه لاء
طيف بجد والله كويسه خلاص يا صخر اهو انا بقيت حديد
نجمه المرأه الحديديه في نفسها يعيال
راحوا الجمعه
عند وتين في الجامعه في قلب المدرج
وتين وهي بتجري خبطت في شخص
وتين اه مش تفتح كان هيجيلي ارتجاج ياغبي
ثائر اتكلمي ب اسلوب احسن من كدا
وتين مش فاضيه للعب العيال دا انا متأخره وسع كدا
دخلت المحاضره وبعد ١٠ دقايق دخل الدكتور
احب اعرفكم بيا انا ثائر الحديدي ابقي دكتور الماده
وعمري ٢٧ سنه المحاضره دي محاضره تعارف وهناخد جزء من المنهج
وتين شلتي الماده يختي يعيني عليكي يالوزه
الكل ابتدي يعرف بنفسه وجه الدور عند وتين
وتين قامت بثقه وقالت انا وتين قاسم الجرحي
ثائر اهلا بيكي اتفضلي اقعدي
بدأ يشرح
غزل بت يا وتين ركزي وسيبي التلفون من ايديك
وتين كانت قاعده بتتكلم علي جروب العيله
غزل مشاء الله عليكوا العيله كلها كدا
وتين اسكتي هتكشفيني
ثائر انتي يا انسه
غزل ووتين بصوا ليه
ثائر حضرتك يا انسه وتين
وتين قامت وقالت نعم
ثائر تقدري تعيدي شرح الحته الي فاتت دي
وتين اكيد طبعا
ثائر اتفضلي اطلعي وعيديها للمدرج كلها
وتين خرجت بثقه وابتدت تشرح وتتكلم إنجليزي
واحد متزعلش مني يا دكتور انا فهمت منها اكتر منك
المدرج كله قعد يضحك
ثائر بغضب اتفضلي ممتازه يا انسه
وتين دخلت بضحك وثقه ونظره تحدي ????

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق