روايات كاملة
رواية أحببت سمراء الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفى
اقرأ المحتوى بدون اعلانات والمزيد من المميزات عند الانضمام للتليجرام (دوس هنا)
رواية أحببت سمراء الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفى
رواية أحببت سمراء الجزء الرابع
رواية أحببت سمراء البارت الرابع
رواية أحببت سمراء الحلقه الرابعه
أحببت سمراء 4
أسد وانت بقي عايز تخطب ياصخر
صخر ايوا ياعمي انا بقيت راجل وكبرت اهو
أسد طيب اتخرج الاول
قاسم ومين سعيده الحظ دي
صخر ريم زملتي في الجامعه
محمد والله عال كبرت ياصخر
هناء محمد ها هنمشي بقي علشان اتاخرنا
محمد الساعه بقيت ٩ اتاخرنا اوي نستأذن احنا
قمر لااااا مفيش مرواح هتباتوا معانا الليله دي
اميره قمر قالت كلمه ومش هنتنيها
أسد ايوا يامحمد باتوا انتوا مشواركم بعيد اوي
قاسم اقعد معانا اليوم محدش واخد منها حاجه
محمد حيث كدا انا موافق
وتين دخلت البيت ولقت التجمع العائلي دا
وتين متجمعين عند النبي أنشأ الله
الكل في نفس واحد عليه افضل الصلاة والسلام
قمر اتاخرتي لي يا آخره صبر مامتك
اميره اه صح اتاخرتي لي يا آخره صبري
وتين الكرس طول شويه وكان بارد علشان الطالب الجديد الي انضم دا
طيف بارد برضوا هو مش انتي
وتين وانا مالي يالمبي هما الي بيعصبوني
هناء هيفضلوا يعصبوها كدا يعصبوها وهي جوها ست مؤدبه خالص وفضلوا يضحكوا
عامر اي الكلام دا إزاي انت خطبها وانا جوزها
حياه كداب يا عمر عمي عايز يجوزني ابنه بالعافيه علشان الورث
عمر أقسم بالله العظيم لو ممشيتوش ل اطلب البوليس واعمل محضر تعدي
سعد بقي كدا يابنت احمد
حياه اه كدا ونص
عامر راجعلك والله ل اخليكي تبكي بدل الدموع د”م
حياه ريح يابا
مشيوا وحياه اعتذرت لعمر علي الموقف دا
عمر بقولك اي قعدتكم هنا خطر جهزي شنطتك انتي واختك وانا مستنيكي في العربيه تحت
حياه ايوا بس هنروح فين
عمر فيه في جاردن الفلا شقه صغيره هقعدك فيها انتي واختك وانا عارف انك مش هتوافقي ف علشان كدا انتي بتدرسي لي
حياه طب علم نفس
عمر حلو هدربك معايا في المستشفى في قسم دا وياستي ادفعي الاجار الي انتي حابه تتدفعيه ها قولتي اي
حياه فكرت شويه وقالت موافقه
عمر طيب هستناكوا
حياه ونجمه فعلا وضبوا الشنط ونزلوا ركبوا مع عمر العربيه واتجهوا علي الفلا
نجمه دايما التعبان غلبان
حياه وانتي تعبانه من اي
نجمه مرمطه المستشفى والبيت والهروب
حياه ياعيني ياكتكوته ياصغنن
نجمه اه والله كتكوت ضعيف الجناح مكسور وغلبان ضعيف ونعسان
حياه انعسي بقي
عمر ابتسم علي مشاكستهم لبعض وكان عمال يبص لحياه من طرف عيونه كدا
نجمه لحظت وقالت في نفسها طلاق تلاته بيحبها طلاق تلاته اختي تلاجه ومش حاسه بحاجه طلاق تلاته اناي سكر سكر جوي
دخلوا الفله واسد وقاسم ووقفوا لما شافوا عمر والكل وقف من الصدمه
نجمه ان ان وحشتك ياببلاوي صح
قمر البت المزه تاني
أمير يافرحة العيد والله
عمر بابا عمي عايزكم ماما خالتوا ممكن تفتحوا الشقه الصغيره الي في الجاردن
عمر ازيك ياخالتوا هنا ازيك ياعمي محمد ازيك ياصخر
سلموا علي بعض
وعمر اخد أسد.وقاسم ودخلوا المكتب وشرح ليهم الموضوع
أسد لا حول الله يارب جدع ياعمر انك عملت كدا
قاسم عمها دا راجل مفتري انا عندي صحبي محامي هخليه يخلصلها موضوع الورث ويجبلها حقها كمان
عمر هبقي هيسكنوا هنا لحد الأوضاع متتصلح بس
قاسم مفيش مشاكل يبني ولا اي يا أسد
أسد اه طبعا
بره كانت حياه جمعت الحريم حواليها وقعدوا يحكوا
قمر اما تصدقي يابت عمك دا واطي اوي وندل
هناء ومين سمعك دا خسيس
اميره سبوني عليه وانا اقطعه يعني بعد م امك وابوكي يتفوة بعديها ب اسبوع عايز يعمل فرح
نجمه م انا مسكتش روحت ووقفت قصاده وشوحت ب ايدي كدا بس المفتري اكل حتي اليتامي سكعني قلم
وتين أقسم بالله لروح اجيب كرشه نصين
طيف وبعد الاقلم
نجمه وقفت بتحدي كدا وبعيوني كلها تحدي
وتين وطيف جدعه
حياه كتمت ضحكتها
نجمه قومت معيطه
الكل انفجر من الضحك وليل فوق نايم في سابع نومه
حياه ونجمه دخلوا الشقه وطيف ووتين قعدوا ياسعدوهم فيها
هناء البت نجمه دي دمها خفيف اوي عسل وتتحب بسرعه
قمر وحياه برضوا بس حياه عاقله عنها شويه
اميره بنات متربيه اوي بصراحه ودمهم خفيف ويدخلوا الاقلب علي طول
تاني يوم الصبح صحيت حياه واستعدت للشغل والتدريب مع عمر و…….
- لقراءة باقي فصول الروايه أضغط على (رواية أحببت سمراء)