روايات كاملة

رواية احببت سمراء الفصل الأول 1 بقلم شروق مصطفى

رواية احببت سمراء الفصل الأول 1 بقلم شروق مصطفى

رواية احببت سمراء الجزء الأول

رواية احببت سمراء البارت الأول

رواية احببت سمراء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شروق مصطفى
رواية احببت سمراء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شروق مصطفى

رواية احببت سمراء الحلقة الأولى

 

 

أحببتُ سمراء 1 ????????????????????
نتعرف الاول
أسد الجرحي الابن الأكبر للعيله
عمره ٦٠ سنه متزوج من قمر المحمدي
أولاده هما عمر الجرحي الحفيد الأكبر لعيله الجرحي
عمره ٢٧ سنه خريج كليه طب
طيف الجرحي البنت الدلوعه عمرها ٢٠ سنه أولي كليه هندسه
قاسم الجرحي الابن الثاني للعيله عمره ٥٥ سنه متزوج من اخت قمر المحمدي وهي اميره المحمدي
أولاده ليل ابنه الأكبر عمره ٢٥ سنه خريج كليه هندسه
وتين المحمدي البنت المسترجله شويه لكنها زاي الأطفال في القلب عمرها ٢٠ قد طيف في العمر لكنها كليه السون اعلي الكليات بتحب الترجمه وبتعشق تتكلم انجليزي
عيله الجرحي خلصت
نبدأ القصه في القاهره
حياه بنت بشرتها سمراء اللون عيونها رصاصي فاتح شعرها اسود جسمها ممشوق هي مش سمراء اوي هي بشرتها قمحويه مياله للون الاسمر عمرها ٢٣ كليه علم النفس
حياه كانت قاعده في البلكونه بتسمع اغنيه ام كلثوم
وبعدين دخلت عليها اختها نجمه
نجمه بنت جميله اوي بشرتها بيضاء عيونها ازرق سماوي شعرها بني فاتح طويل لحد الضهر وطولها مناسب ١٦٠ سم جسمها ممشوق عمرها ٢٠ كليه هندسه
نجمه حيااااه حيااااه
حياه ابو فصلانك نعم
نجمه قبضت انهارده قومي ننزل ناكل طباقين كشري
حياه يانجمه مفيش بنا الكلام دا خمس ثواني هكون جاهزه بقولك اي انا جاهزه يله بينا
نزلوا والجو ابتدي يمطر
نجمه انتي عارف دا معناه اي
حياه نعيش الحييااااااه
ليل كان ماشي في الطريق وتلفونه وقع وكانت اخته وتين بتتصل عليه
ليل يختي كانت ناقصه التلفون
حياه حاسبي يا نجمه وفجأه ليل فرمل علي اخر لحظه
حياه م تفتح كنت هتخبطها
ليل انا اسف اسف والله طب يله علي المستشفى نطمن عليها
نجمه ببكاء دراعي بينز”ف دراعي ياحياه شويه الد”م الي حلتي راحوا يختي في امل اني اعيش
حياه وليل بصولها وبعدين ضحكوا
حياه بارده فيكي نفس تهزري انا لو مكانك من الخضه هيغمي عليا
نجمه قطعت حته من الاسكرف بتاعها وربطته علي دراعها وقالت مفيش حاجه ياكبتن انا كويسه اتفضل
ليل طيب بصوا دا الكارت بتاعي لو احتجتوا اي حاجه شوفوا اي الي اقدر اساعدكم بيه وانا هساعد
نجمه في اي ياكبتن مقولنا خلاص روح يبني ربنا يصلح حالك شوف طريقك
حياه نجمه عيب متشكرين اوي لحضرتك
ليل ا اسف مره تاني
نجمه امم ماشي هناخد الكرت بس علشان شكلك عيوطه ولو مخدنهوش هتفضل تعيط يله يحياه
نجمه مسكت ايد حياه ومشيوا ونسمات الهوا بتطير شعر نجمه وليل فضل واقف معجب بيها اوي
اما عند عمر
عمر طيف ياطيف فين الهودي الاسود
طيف الي انة لبساه دا لاء مشفتهوش
عمر اعمل فيكي اي اعمل فيكي اي
طيف متعملش استودعه عند الله
عمر مبيرضاش يزعل طيف لانها مريضه قلب وهو الي متابع حالتها لانه جراح قلب
عمر ماشي يا ختي فداكي برضوا انا عندي كام طيف
طيف قول لنفسك
عمر باس راسها وقال انا خارج مش هتاخر
طيف خلي بالك من نفسك
رجع ليل ووتين قبلته بوش.خشب
ليل في اي يابومه
وتين اطلع بالوجبه
ليل وجبه دي
وتين نهار ابوك مش معدي لحقت تبلعها
ليل جوعت قومت اتصدمت فزعلت فتأثرت قومت كلتها وبعدين اتصدمت اني كلتها فزعلت فبلعت بالكنز دي
وتين أقسم بالله لطبقلك وشك ياليل وطلعت تجري وراه
فضلوا يضحكوا وليل طلعلها وجبه تاني و دخل اوضته ونام علي السرير وافتكر نجمه وفضل يبتسم
عند طيف بقي كانت قاعده وبتفكر في حبها الي من طرف واحد ل صخر ابن خالتها
طيف بدموع عمره م هيحبك يا طيف فوقي هو بيحب حد تاني
صخر العمري شاب في عمر ال العشرين بيدرس في كليه هندسه مع طيف في نفس الكليه بس هو سنه رابعه اخر سنه وبيحب صحبتها ريم ….

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق