روايات كاملة

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل التاسع 9 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل التاسع 9 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي الجزء التاسع

رواية اغتصاب بالتراضي البارت التاسع

رواية اغتصاب بالتراضي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم لوجي احمد
رواية اغتصاب بالتراضي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم لوجي احمد

 

 

رواية اغتصاب بالتراضي الحلقه التاسعه

 

انا عايز حقي الشرعي منك مفيش عروسه تختار الفرح وتحدد هي المعاد وتجي يوم الدخ*له ترفض

يمني لو بتحبني بجد ابعد عني متقريليش
زين ..ش”دها من شعرها بش”ده بقت بتص”رخ في أيده من الال”م
يمني شعري ونبي سبني الناس هتسمعنا
زين..خليهم يسمعونا طالما مبتسمعيش الكلام
يمني ..انا خايفه منك خايفه اقولك
وهو بحاول يتصنع الهدوء خايفه مني انا ليه انا بحبك خايفه ازي يعني قولي وانا سمعك ما تخافيش مش هعمل لك حاجه
بس يا ستي قلت له ان انا بحب كريم وعايزاه واخوك بسم الله ما شاء الله ما بيتوصاش عمل معايا الصح والغلط
طبعا يمني كانت بتحكي لاسيل اللي اخوها عمله فيها اول يوم
اسيل بس زين بيحبك يايمني وانتي عارفه
يمنى بس انا مش بحبه يا اسيل اعمل ايه اخوك كل شويه يضربني وادي موضوع الوصيه خلاص خد الفلوس انا مش عايزاه انا عايزاه يطلقني
وبدات اسيل تشتكي بالم في ظهرها في حاجه وجعاها في ضهرها فلما يمنى راحت تشوف ظهر اسيل انصدمت وبدات تقول لي اسيل ايه اللي على ظهرك ده اسيل قالت لها ما اعرفش انا حاسه بالم فيه انت اللي شايفه ايه اللي على ظهري يا يمنى
يمنى قالت لها انا هصوره لك تشوفيه وفعلا صورته لها بالتليفون وريتها الصوره
لقيت جمله مكتوبه على ظهرها مكتوب عليها كريم
اسيل . اسيل بجنان يا نهار اسود ايه اللي كتب ده على ظهري يا نهار اسود وهي بتلطم وبتص”وت وبتعيط حالتها هستيريا مسيطره عليها
يمنى هنا افتكرت لما شافت كريم خارج من اوضه اسيل وقالت في سرها يا نهارك اسود يا كريم كرهك لزين يخليك تعمل في اسيل كده
بس ما قالتش حاجه بقى الاسيل وبدات تعدي فيها وتقول لها اهدي احنا هنلاقي حل اسيل بقى فضلت تحكي اليمنى وتقول لها انا ما اعرفش انا لقيته جايب قهوه ودخل قعد معايا ومن ساعه
ما انا شربت القهوه دي وانا مش وانا مش تمام ودايخه اكيد القهوه دي كان فيها حاجه وانا حصل لي اكيد حاجه وهو كتب كده على داري يا ترى عمل في ايه ثاني وبدات تفحص جسمها كله
وبعد ما اتاكدت ان ما فيش اي علامات تانيه على جسمها فضلت تعيط ليمنى وتقول لها انا خايفه يا ترى عمل فيا ايه زين لو اعرفها هيموتني
يمني.. اهدي بس وكل حاجه هتتحل انا هتكلم معاه وان شاء الله خير وزين هيعرف منين انا مش هقول له حاجه وانت كمان اوعي تقولي له
اسيل مش هقول له حاجه بس تصرفي والنبي يا يمنى
يمنى قالت لها حضر وخرجت من اوضه اسيل بتدور على كريم في الفيلا عشان تفهم منه ايه اللي بيحصل راحت لقيته قاعد في الجنينه هي وجميله اللي المفروض مرات ابوها
اتعصبت لما لقيته قاعد معاها وندهت له بعيد
كريم فضل يتقل عليها وما قامش من اول مره وهي ندهت عليه تاني اخر ما زهقت قربت وقالت له عايزه اتكلم معاك في موضوع استاذن من جميله وقام اتكلم معاها
كلمها اول ما اقرب عليها كده ضحك وقال لها ايه مش خايفه جوزك يشوفك مش كنت خايفه تكلميني وتسلمي عليا
يمنى ومين السبب في كل ده يا كريم مش انت انت اللي عملت فينا كل ده ورغم كده انا لسه باقيه عليك يا كريم كريم هنا حس ان يمني لسه عايزاه فغير لهجه كلامه معاها
وقال لها ولما انت عايزاني اتجوزتي زين ليه
يمنى اتجوزت عشان الفضيحه بتاعتنا اللي كانت هتبقى في وسط الناس لما انت ما حضرتش الفرح واتجوزت عشان بابا الله يرحمه غصب عليا ان انا لازم اتجوزه
كريم خلاص اتطلقي منه ونتجوز
يمنى اتمنى بس دي مش موافق وما فيش حلول في ايديا اعمل ايه
كريم خلاص نخلص منه
يمنى يا نهار اسود قصدك ايه نقتله
كريم لا طبعا نقطتين اتنين بس في القهوه ونخلص منه لا بنشاف ولا بنداري افضلك يا قمر واتجوزك
وهو يحط يده على خدها وطبعا جميله كانت قاعده قدامه ما صدقت ان هو عمل كده صورتهم بالتليفون
يمنى بدات تفكر في الكلام ونست الموضوع الاساسي اللي هي كانت رايحه له ليه موضوع اسيل
كريم قال لها تعالي معايا الاوضه بتاعتي فوق وانا افهمك كل حاجه
وطبعا يوم ما طلعت معايا الاوضه بتاعته ووزين مش في البيت
بس السوء حظها هي طلعت معاه من هنا
وزين جاء من بره من هنا
ركن العربيه بتاعته ونزل متوجه للفيلا لكن جميله ندهت عليه
زين وقف ينفخ وقال لها عايزه ايه مش وقته بدون حتى ما يلتفت ليها بيكلمها وهو مديها ظهرها
جميله قامت من مكانها وهي تقرب عليه وتقول له كنت عايزه اوريك حاجه بس كده يا زين بيه اعتبرها عربون محبه
زين وهو يلتفت ليها انطاقي يا جميله عايزه ايه بتلف وتدور على ايه جميله كنت عايزه اوريك حاجه اوريك الناس اللي مقرطسك وانت مش موجود ومستغليين غيابك عشان تعرف ان انا عينك هنا في الفيلا زين قصدك ايه انا مش فاهم ادخلي في الموضوع على طول قالت له قصدي ده يا باشا وهي بتطلع التليفون بتاعها وبتوري له صوره كريم وهو حاطط ايده علي خد يمني
زين شاف الصوره تجنن وكان داخل لجوه زي المجنون ما استناش حتى يسمع منها حاجه بس هي برده ما سكتتش وقالت بصوت عالي واخذها
وطلعوا يكملوا القعده فوق
زيك طلع زي المجنون على اوضه كريم ضرب الباب برجله ودخل عليهم
????????????????????وكانت المصيبه

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق