روايات كاملة

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثالث 3 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثالث 3 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي البارت الثالث

رواية اغتصاب بالتراضي الجزء الثالث

رواية اغتصاب بالتراضي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم لوجي احمد
رواية اغتصاب بالتراضي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم لوجي احمد

رواية اغتصاب بالتراضي الحلقة الثالثة

 

بقيتي مراتي اقل حق ليا ان اخد حقي الشرعي منك وخدته حقي فيكي يعني معملتش حاجه حرام
هي سمعت الكلام ده وبدات تص.وت زي المجنونه
هي بدموع ..انت ح”يوان ح”يوان
لاسف زين نزل كف ايده علي بوقها لدرجه ان بقها انجرح وجاب د”م
وطبعا الالم خالي صوتها كان شايل المكان كله فضلت تصر*خ تصر*خ
لكن بدون فائده
زين بدا يفقد سيطرته وبدا يتعصب وقالها بصوت عالي وكله غضب وشد من شعرها
اسمعي يا بنت عمي فكك من شويه الص.ريخ مش عايز اسمع صوت ولا نفس وضع يده على بوقها وقال لها لو شلت ايدي وسمعت صوتك انتي حره
هي وهي تهز راسها حاضر خلاص خلاص هسمع الكلام
زين وهو يحسس على شعرها كده شاطره واحبك تقومي تاخدي شاور وتغيري هدومك
قالت له حاضر وفعلا قامت من على السرير ما كانتش قادره تمشي
من الا زين عملوا فيها
وزين كان ملاحظ ده نظر لها كده وقال لها مش تجمدي كده هم قلمين يعملوا فيك كده
ردت عليه وقالت له مش الضرب اللي هعمل فيه ايه كده ده الطور اللي كان مطلوق اللي كان فاكر نفسه في زريبه قصدها علي زين وعلى اللي عمله فيها هو السبب
زين اتعصب من كلامها واقام من على السرير مره واحده اتجه عليها هي بخوف خافت منه خلاص يازين والله
هو قرب عليها وشالها هي شهقت كده ومن الخوف بس هو قرب على ودانها وقال لها ما تخافيش مش هعمل فيك حاجه دلوقتي
الجايات كتيره لسه يا بنت عمي وفتح الحمام ودخلها وحطها في قلب البانيو وفتح عليها الميه قاعده على حرف البانيو وقال لها عايزك تاخدي شاور حلو خالص وانت بتاخدي الشعر كده تفتكري اللي انت عملتيه فيا زمان
وتغسلي ج”سمك كويس قوي عشان ما يبقاش في اثار موجوده على جسمك لايد اي حد وانت طبعا فاهماني كويس
وسابها وخرج بره في الاوضه
*****بصوا انا محتاره مش عارفه اسمي البطله ايه لحد دلوقتي محتاجه اسم كده يعني ما يكونش متكرر في الروايات
وفجاءه…
طلعت اسيل بتخبط على الباب الاوضه بتاعت زين بصوت عالي
الحقني يا زين الحقني عمك وقع وما بيتحركش ولا بيرد عليا
زين فتح الباب بسرعه ولا انت بتقول ايه
ونزل تحت جري لا فعلا عمو كامل وقع من على الكرسي كانت اسيل اتصلت بالاسعاف لكن زين ما استناش الاسعاف خدوا في عربيته وطالع على اقرب مستشفى
نزل من العربيه وكان معاه اسيل شال عمه وجري على المستشفى دكتور يلحقني اي دكتور يلحقني
الممرضه اهدى بس يا فندم ما ينفعش اللي انت بتعمله ده
زين عصبيه اعمل ايه انا عملت حاجه لسه انا هطربق المستشفى على دماغكم كلها انا عايز دكتور
ثواني طبعا الدكتور جه وعمو دخلوا غرفه في المستشفي وزين فضل بره هو واسيل اخته
اسيل ..اهدي يازين
زين..اهدي فين وازي ايه اللي حصل يا اسيل انطقي
اسيل .. ما اعرفش ايه اللي حصل انا كنت موجوده معاك وهو كان قاعد زعلان على صريخ بنته واللي انت كنت بتعمله فيها وانا دخلت اوضتي وسبته بعدها بشويه خرجت لقيته وقع من على الكرسي
زين.. يعني يوم بسببي انا ماتقع ياعمي تقع بسببي انا
اسيل ايوه هو ما اتحملش اللي انت كنت بتعمله فيها مهما كانت دي بنته ومهما غلطت
زين.. لو عمي حصل له حاجه هولع فيها وفي نفسي وفي الكلب اللي اسمه كريم ده
اسيل ..اهدي بس يازين وكل حاجه هتتحل ان شاء الله
على خروج الدكتور فين زين
زين انا يا دكتور في ايه عمي جرى له حاجه
الدكتور عمك عايزك جوه
زين حاضر بس طمني عليه
الدكتور يا ريت تحاول توفر وقتك وتدخل لعمك لان حالته صعب قوي طبعا زين سمع الكلام ده والدنيا اسودت في وشه اكثر واكثر ودخل لعمو الاوضه عمو كان حط له اجهزه ياما كده واجهزه لان ما كانش قادر يتنفس ركس على رجله وماسك ايد عمه
زين بدموع عمي
كامل مش وقت عياط يا ابني اسمع مني الكلمتين دول
????????????????
زين اهدى بس يا عم وما تتكلمش عشان الكلام هيتعبك اكتر
كامل..بنتي
زين ما تقلقش على يمني بنتك يمنى دلوقتي مراتي ومسؤوله مني ما تخافش يا عمي اطمن ما تخافش
كامل. يا ابني جوازك منها مش اخر حلول الدنيا يمني بنتي طايشه ودماغها مشيطنه والظاهر من كتر دلع فيها اتعوجت
كفايه فضحتنا اللي بقت على كل لسان من يوم الفرح والصور مع الكل”ب اللي اسمه كريم
زين صدقني يا عم كل حاجه هتتحل واللي انت عايزه هيتحمل وكريم ده مش هيقدر يعمل حاجه والصور اللي معاه ده والفيديوهات دي يبلها ويشرب ميتها
كامل..كريم حنش ولف على يمني وعمل كل ده عشان الشركه
زين وحياتك يا عم ورحمه ابويا ما يطول منها جنيه واحد واعلي مافب خيله يركبه
كامل .. انا كاتب كل حاجه باسم يمنى بس لو يمنى عرفت هتضيع كل فلوس يا زين انا عايزاك تقوم تجيب لي المحامي غير لي العقدات يغير لي الوصيه بتاعتي الحق امضي عليها قبل ما اموت
زين.. ما تقولش كده يا عم انت هتخرج وهتبقى كويس
ما فيش حاجه هتتغير كل حاجه هتستنى زي ما هي لما انت تخرج بالسلامه
كامل.. لو بتحبني يا زين اسمع كلامي واعملي اللي انا عايزه
زين هنا قال له حاضر يا عمي هطلع اتصل بالمحامي وهجيبه هنا دلوقتي واجيب لك العقدات والورق اللي انت عايزه
وفعلا زين خرج من اوضه عمه لا اسيل لسه واقفه بره بتقول له طمني في ايه
زين اتصل على المحامي وقال له كل اللي هو عايزه قال له ان هو يروح له دلوقتي بعقدات وورق
اسيل هنا قلقت اكتر وطمني يا زين في ايه
زين اطمني دلوقتي انا عايزك تروحي عشان خاطر يمنى تروحي تطمنيها اوعي تيجي انتي وهي علشان هدف”نك انت وهي
اسيل حاضر ياسين حاضر واخذت نفسها وخرجت
كانت يمني خرجت من الحمام ملقتش زين في الأوضه ماهي متعرفش الا حصل لابوها لسه
فرحت لما ما لقيتش زين في الاوضه
قربت على الدولاب وطلعت شنطتها وبدات في لم هدومها
واتصلت بالتليفون على كريم وقالت له انت فين انت في اي بلد انا هقطع اول تذكره طيران واجي لك
???????? وفعلا لمت هدومها ولمت حاجتها وخدت الباسبور بتاعها وكانت نازله من على السلم بتتسحب مش عايزه حد يشوفه وخايفه حد مش شغالين يشوفها يقول لي زين هي برده ما تعرفش اللي حصل لابوها لسه والبيت كان هادي ما فيهوش حد
مش شغالين كانوا مشغولين في المطبخ فالطريق بالنسبه لها كان فاضي
فتحت باب عربيتها وحطيت شنطتها وحطيت حاجتها وطلعت على المطار وطبعا وهي في اوضتها فوق كانت حجزت تذكره طيران وطارت بعربيتها على المطار فضلت قاعده مستنيه ميعاد الطياره مجرد ساعات بسيطه والطياره هتوصل
علي دخول …

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق