روايات جنسية

رواية المراهق والممرضات الشمال الفصل الرابع 4 قصص سكس للكبار فقط +18

رواية المراهق والممرضات الشمال الفصل الرابع 4 قصص سكس للكبار فقط +18

رواية المراهق والممرضات الشمال البارت الرابع

رواية المراهق والممرضات الشمال الجزء الرابع

رواية المراهق والممرضات الشمال (كاملة) قصص سكس للكبار فقط +18
رواية المراهق والممرضات الشمال (كاملة) قصص سكس للكبار فقط +18

رواية المراهق والممرضات الشمال الحلقة الرابعة

 

بعد ما مونه مشيت اليوم كان خلص و جيه وقت قاعدة الممرضات اللي قولت لكم عنها مونه قاعدة مع دينا و امل وقالت لأ ده مفيش خالص أنا زهقت أنا سامع دينا قالت تمام احنا كده كده رايحين معه البيت بكره نلعب شويه وأنا بسمع لقيت أمل دخلت قالتلي اهلا أنا أمل فكرني بس جايه اديك العلاج ادتني فعلا حقانه وريد المرادي روحت في النوم بعدها صحيت ثاني يوم لقيت دينا دخلت بتقولي جالك زياره قولتها داخليها قالتلي حاضر مشيت لقيت بنت عمتي دخلت بعدها بنت عمتي اسمها ليله زي ما أمي وعمتي بتقول احنا مكتوبين لبعض ليه بيقولو كده هقولكم أول حاجة لازم تعرفوا أن ليله عندها 21 سته اكبر مني شويه و جسمها نار طيز إيه وصدر إيه ووسط إيه وتكه المهم خليني اقولكم ليه بيتقال أن إحنا مكتوبين لبعض زمان أنا وليله كأن كل واحد فينا من الآخر كده بيشوف سكس ليله كانت بتدخل على المواقع الاباحيه وأنا نفس الكلام ده واحنا عندنا 16 و15 سنه وكده ولما عارف كل واحد فينا أن الثاني بيشوف سكس ليله جاتلي وقالت لي نفسي أجرب اللي بشوفه قولت ماشي وأنا متحمس فشخ بس كان لازم نكون لوحدنا وفعلا جات فرصه و أمي وعمتي نزلو مع بعض في مره و سبونا ودخلنا في الموضوع على طول ???? بس مش عايز اقول اني دخلته فيها عشان مكنش كداب يعني كان على خفيف كده بدأت اللحس لها بزازها و اقرص وكلي طبعا طاقه و حماس وهي نفس الكلام فالتلي عايز أجرب زبك امصه اديتو ليها و بدأت تمص من فوق لتحت ولا اجدع شرموطه فالتلي اديني ضربه على طيزي مش قادره اممممم اه آه وتمص وطيزها تتهز وهي بتمص ومنظر فشيخ بعد ما تعبنا كده قالتلي أنت جامد نيك يا نادر كيف عاليييي قولتها يا بت أهدي ده انتي 16 سنه قالتلي بس اجدع من اي لبوه قولتها طيب انجزي كملي لبس قبل ما أمك و امي يجو قالتلي طيب تعال هات بوسه قولتها ماشي هي كل كده بل تشيرت و الكلوت بس فعلا بوستها وأنا ببوس حصل النصيبه أمي وعمتي جام أمي أول ما شافتنا كانت هترقع بصوت عمتي قالتلها استني يا نجلاء وبكل هدوء قالتلنا تعال باض منك ليها وراياه روحنا ومن كثر الخوف كانت ضربات قلبنا مسموعه عمتي قالت تعالى يا ليله ودخلت بيها للاوضه وقفلت الباب وسمعت صويت ليله أكيد يعني دي هتفشخه ضرب صويت بقا يعني حرفيا كان ممكن الجران تخبط علينا من كثر الصوت بعد نص ساعة ليله خرجت وجسمها كله علامات ضرب في كل حته عمتي نجلاء اطمني مفيش اللي عرفته انها بصت على كس ليله تقريبا عشان تتأكد أنها متفتحش أمي اطمنت وقالتلي تعال معايا يا ابن الوسخه لما نروح بس ده أنت هتاخد علقة موت وأنا مرعوب عمتي قالت لها استني أنا عايزه تعال معايا يا نادر دخلت بيا للاوضه وطبعا كانت متوقع هتغشخ أكثر من ليله قفلت الباب و فالتلي تعال اقعد جانبي جيت قالتلي ينفع اللي أنت عملته ده قولتها يا عمتو ولله كل حاجه حصلت بسرعه وأنا كانت متحمس ونفسي أجرب قالتلي عايز اسالك سوال أنت بتحبها ولا كانت بتجرب بس قولتها لا أنا بحب ليله يا عمتو وكنت فعلا بتكلم بجد أنا بحب ليله قولتلها بتسالي ليه قالتلي عشان دي بقيت عروستك خلاص أنا انصدمت من كلام عمتي وفي نفس الوقت فرحان قولتلها إزاي يا عمتو قالتلي مش أنت اخترت أنت صحيح اخترت بدري شويه قولتلها آه قالتلي خلاص مبروك عليك عروستك أنت خلاص شوفت لحمها هعمل ايه أنا عمتي خرجت لي امي قالتلها نجلاء تعالي دخلت معها و اقعدو بتكلمو وأنا مش سامع حاجه بعد نص ساعة خرجو و أمي قالتلي خلاص مرتك مرانك بس محدش يعرف حاجه أكيد قبل ما تكبرو و تتجوزو وليله لما عرفت كانت فرحانه فشخ ومن ساعتها وانا ليله مستنين اللحظه إللي هنكون قيها على سرير الدخله وبقيت تقعد قدامي بلبس مكشوف عادي جدا وكل ما قولها حاجه تقولي أنت جوزي أقولها يا بنتي لسه بدري تقولي خلاص انا معتبرك جوزي نرجع للقصه الاصليه. ليله دخلت ودينا مشيت ليله قالتلي نادر وحشتني أنا مصدقتش لما عرفت اللى حصل أنشأ **** تقوم بل سلامه و اوعي ده باثر على الأسد لما تتجوز قولتها يا بت اتلمي هو أنتي مش بتزهقي فالتلي لأ خلاص جبت اخري مش قادرة اصبر الفيديوهات خلصت قولتلها هو انتي لسه بتدخلي على الحاجات دي يا ليله فالتلي وعندي شويه أوضاع هموت و اجربها يا بت واطي صوتك بعد عشر دقائق الأكل جيه ودخلت دينا عشان تاكلني كالعاده قالت اهلا استاذه ليله وقاعدة ولسه هتاكلني ليله فالتلها استني أنا عايزه اكله دينا قالتلها حضرتك ده شغلي أنا ليله اتنرفذت وقالتلها هو ايه اللي شغلي أنا بقولك عايزه أنا اللي اكلو بنفسي قالتلها استاذه ليله مينفعش إللي حضرتك بتعملي ده ليله قالتلها هو ايه اللي مينفعش أنا خطبته أنا قولتلها خلاص يا استاذه دينا خلاص اتفضلي امشي دينا مشيت وكان شكلها مضايق: أنا في ايه يا ليله ما تلمي الدنيا قالتلي بص الحيوانه بتتكلم معايا إزاي قولتلها معلش هي بتعمل شغلها قالتلي ماشي أفتح بقوك بقا وبدأت تاكلني وهي بتاكلني فالتلي استنا جابت معلقه ثانيه من الطبق و قالتلي اكلني أنت كمان قولتلها ليه قالتلي اكلني بس قولتها ماشي وبدأت فعلا أعمل اللي هي طلبته واحنا بنعمل كده طبعاً انتو فاكرين حفاضات المرضه اللي لبستها المهم صوتها طبع قالتلي ايه ده قولتلها مفيش مفيش قالتلي لا في صوت وشدت الغده وشافت الحفاضه أنا طبعا بقا فاكر هتضحك وتتريقه مش عارف ايه لقيت اللي بتقولي مثييييره نيك قولتلها اتلمي فالتلي في حاجه جت في دماغي دلوقتي مش هعرف امشي غير لما اعملها بصيت حلولها كده وقالت مفيش لقيتها بسرعه دخلت اديها في الحفاضة وبتلعب جوه أنا يا بت يخربتك بتعملي قالتلي خمس دقائق وحطيت اديها على بوقها عشان متطلعش صوت وبدأت تدعك من تحت لفوق وأنا كمان كتمت بوقي تدعك بقا من عند الراس وتنزل تحت كده اه اه يا بت اوعي يخربتك هجبهم قالتلي ثانيه بس اممم بقولك اوعي زهقتها ودخلت زبي في الحفاضة قالتلي كده تزعل مني قولتلها آسف فالتلي لأ أنا مقدرتش أمسك نفسي معلش عمتن أنا همشي عايز حاجه قولتلها لأ سلام يلا أقوم بل سلامه كده يلا سلام:, ينبع سوال ليكم انتم بقا هل تحبو شخصية ليله تكون اساسيه معانا في القصه ولا كفايه عليها كده عايز اسمع رايكم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق