روايات كاملة

رواية بائعة الورد الفصل الحادي عشر 11 بقلم إسراء محمد

رواية بائعة الورد الفصل الحادي عشر 11 بقلم إسراء محمد

رواية بائعة الورد الجزء الحادي عشر

رواية بائعة الورد البارت الحادي عشر

رواية بائعة الورد كاملة (جميع فصول الروايه) بقلم إسراء محمد
رواية بائعة الورد كاملة (جميع فصول الروايه) بقلم إسراء محمد

رواية بائعة الورد الحلقه الحادية عشر

 

يحيي : يلا بقي عشان اروحك وانا اروح شغلي
ملك بحزن : ماشي
وفجأة
ملك : اعتقد ده مش طريق البيت انت رايح فين
يحيي : وانتي عرفتي منين ان ده مش طريق البيت
ملك : كنت مركزه في الطريق واحتل جايين الصبح
يحيي : ومركزه لي في الطريق
ملك : عشان احفظه عشان اعرف اجي المدرسه واروح منها
يحيي : ومين قالك اني هسيبك تيجي لوحدك او تروحي لوحدك
ملك : يعني اي
يحيي : لما تدخلي المدرسه هتفهمي انا اقصد اي
ملك : طب قولي بقي احنا رايحين فين
يحيي : معرفش
ملك : يعني اي متعرفش
يحيي : يعني شوفي انتي عايزانا نروح فين
ملك : مش فاهمه
يحيي : يعني يا ستي انا قررت افسحك النهارده
ملك : بجد
يحيي اه بجد شوفي بقي انتي عايزه تروحي فين
ملك : اقولك ومتضحكش عليا
يحيي : قولي ومش هضحك
ملك : نفسي من وانا صغيره اروح الملاهي
يحيي : بس كده يلا بينا علي الملاهي
ملك : بجد
يحيي : اه بجد
وراحوا الملاهي ولعبوا العاب كتير اوي لحد الساعه ما جت 7 بالليل
يحيي : متعبتيش
ملك : لا
يحيي : طب مجوعتيش
ملك : الصراحه هموت من الجوع
يحيي : طب تعالي ناكل
ملك : وبعدين نكمل لعب
يحيي باستسلام : امري لله
ملك : يلا
يحيي : هتاكلي اي
ملك : اي حاجه
يحيي : لا اختاري
ملك : الصراحه معرفش الاكل ده
يحيي بتفهم : طب بصي هجيبلك كريب هيعجبك
ملك : ماشي
يحيي طلب الاكل وهما مستنيين مسك موبايله يشوفه لاقي مامته واخته متصلين كتير اوي
فكلم مامته
سندس بزعيق : انت فين ومبتردش علي التليفون لي وملك فين هي كمان
يحيي : احنا بخير متقلقيش
سندس : انتوا فين
يحيي : احنا في الملاهي بفسح ملك
سندس : ومقولتش لي بدل ما اقعد علي اعصابي كده
يحيي : حقك عليا يا ست الكل
سندس : طب تعالوا
يحيي : طب هناكل الاول ونيجي
سندس : مش هتاكلوا هنا
يحيي : لا طلبنا اكل خلاص
سندس : طب تاكلوا وتيجوا
يحيي : حاضر
وقفل مع مامته
يحيي : معلش يا ملك هناكل ونروح عشان ماما قلقت علينا
ملك : خلاص ماشي
يحيي : هعوضك يوم تاني
ملك : خلاص مش مهم كفايه النهارده
عند سندس ويمني
يمني : طمنيني يا ماما
سندس : كان بيفسحها
يمني : طب مقالش لي بدل ما احنا قاعدين قلقانين كده
سندس : لما يجي ابقي اسأليه
يمني : وهما جايين امتا
سندس : هيتغدوا بره وبعدين يجوا
يمني : كمان
سندس : اه
يمني : طيب
عند ملك ويحيي
ملك : الاكل حلو اوي
يحيي : الف هنا
ملك : هو اللي انت جايبه التاني ده
يحيي : جبتلك بيتزا عشان لو جوعتي بالليل انتي ويمني تاكلوها
ملك : بجد مش عارفه اقولك اي
يحيي : اللي عايز اقوله انا انك لازم تتفوقي في دراستك عشان تتخرجي من حقوق وافتحلك اكبر مكتب محاماه
ملك بفرحه : بجد
يحيي : بجد
ووصلوا البيت واول ما دخلوا
سندس : حمدلله علي السلامه
يحيي وملك : الله يسلمك
وملك راحت باست سندس ويمني
يمني : انا مش مسامحه ع الخروجه اللي من غيري دي
يحيي : متسامحيش
سندس : انا زعلانه علي فكره
يحيي : مقدرش علي زعلك بس والله هي جت في دماغي اني اخرجها بعد ما خلصنا المدرسه
سندس : وانا معترضتش ع الخروج ، انا اعترضت انك مقولتليش وسيبتني قلقانه عليكوا
يحيي : حقك عليا
ملك : والله ما اعرف انه مقالش لحضرتك
سندس : حصل خير بس المره الجايه ابقي قولي
يحيي : حاضر
يمني : اي اللي انت جايبه ده
يحيي : جايب بيتزا عشان لو عايزين تاكلوا
يمني : انت احلي اخ في الدنيا
يحيي : احلي اخ عشان جبتلك بيتزا
يمني : اه طبعا دي بيتزا
يحيي : طب خدي البيتزا بتاعتك انتي وملك وروحوا
يمني : يلا يا ملك
ملك : يلا ، تصبحوا علي خير
يحيي وسندس : وانتي من أهله
بعد ما مشيوا
سندس : قولي يا يحيي اي الحكايه
يحيي : حكايه اي
سندس : حكايتك انت وملك
يحيي : مفيش حكايه
سندس : متأكد
يحيي : لو في حاجه هقولك
سندس : طب يلا نقوم ننام
يحيي : تصبحي علي خير
سندس : وانت من أهله
وبعد اسبوع
يمني : اصحي يا ملك
ملك بنعاس : شويه
يمني : هتتأخري علي المدرسه في أول يوم كده
ملك نطت من ع السرير اول ما سمعت انها هتتأخر
ملك : صباح الخير
يمني بضحك : صباح النور
ملك : بتضحكي علي اي
يمني : عليكي
ملك : مش هعملك حاجه دلوقتي عشان متأخرش
وسابتها وراحت الحمام
يمني : انا هروح عند ماما وانتي لما تخلصي تعالي
ملك : ماشي
ملك لبست وصلت وراحت عند سندس
ملك : صباح الخير
سندس : صباح الفل
يحيي من وراها : صباح الورد
ملك : يلا عشان متأخرش
سندس : طب افطري الاول
ملك : عشان متأخرش
يحيي : مش هتتأخري اقعدي كلي معاهم عقبال ما ألبس
ملك : طب بسرعه
يحيي : حاضر
ودخل يلبس وملك قعدت تاكل بس كانت بتاكل بسرعه
سندس : براحه يا بنتي مش هتتأخري
ملك : لا خايفه اتأخر برضو
يحيي : طب ممكن اكل انا كمان ولا هتتأخري
ملك : كل بس بسرعه
يحيي : حاضر
ولسه هياكل اول لقمه
ملك : خلصت يلا
سندس : هو لحق يا بنتي
ملك : كده هتأخر
يحيي : طب يلا
سندس : انت مكلتش
يحيي : هبقي اكل اي حاجه في المكتب المهم انها متتأخرش
سندس : طب يلا ربنا معاكم
ونزلوا وراحت المدرسه
يحيي وصل ملك المدرسه
وقال : يلا يا لوكا ادخلي المدرسه وخلي بالك من نفسك
ملك : حاضر
يحيي : ومتتحركيش من قدام المدرسه بعد ما تخلصي
ملك : لي
يحيي : عشان هاجي اخدك
ملك : ماشي
وسابته ودخلت

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق