روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل الثامن 8 بقلم دعاء تهامي

اقرأ أيضًا:

رواية تزوجت طفلة الفصل الثامن 8 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة البارت الثامن

رواية تزوجت طفلة الجزء الثامن

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الحلقة الثامنة

 

  • لو عايز تقرأ أي رواية كاملة انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا)

 

(♡تزوجت طفلة♡)
زين انت بطلت تحبني وحبيتها هيا صح
زين: بتقولي اي اكيد لا انتي مش شايفة فرق السن بينا اد اي اكيد مش بحبها لا
ايناس: يعني هو العاق الوحيد انك كبير عنها مش انك بتحبني انا
زين: انا بحبك انتي
ايناس: مش واضح كده من ساعة مدخلت حياتك قمر وانت اتغيرت بشوف في عيونك نظرت الحب اللي كنت بشوفها في الاول ليا لو بتحبني بجد اثبت ليا حبك
زين: بقيتي عايزة اثبات لحبي وانا اللى كنت لو طلبتي نجمة من السماء مكنتش تغلي عليكي دلوقتي بتطلبي اثبات
ايناس: انت اتغيرت اوي مبقتش زين اللي اعرفوا
زين: وازاي اثبتلك
ايناس: نتجوز
زين: اااي نتجوز
ايناس: اه نتجوز مالك مستغرب كده مش في كل الاحوال هنتجوز تعالي نسافر ونتجوز ونبعد
زين: ايوه بس انتي عارفه اني لسه متجوز وقولتلك فترة وهطلقها ونتجوز
ايناس: زين انا بحبك وانت عارف كده مش قادره اشوفك بتبعد قدام عيني واقف اتفرج لازم اعمل حاجه
زين: اديني يومين تلاتة اظبط الدنيا ونسافر نتجوز
لسه ايناس هتتكلم سمعوا صوت جاي من بره فتح زين الباب مكنش في حد
ايناس: اي ي زين
زين: مفيش حد معقولة حد سمعنا
ايناس: لا ان شاءلله مفيش حد هيكون سمعنا يمكن قطة
زين: ربنا يستر
ايناس: تعالي نطلع من هنا لاحسن حد يشوفنا مع بعض
????دخلت اوضتها وهيا بتعيد كله اللي سمعتوا في دماغها وعايزه تفهم يعني هما دلوقتي هيتجوزا طب وانا يعني هو بيحبها هيا ومتجوزني انا فترة وكان هيطلقني دموعها نزلوا غصب عنها هتعمل اي طفلة زيها لسه متعرفش حاجه في الدنيا طب ياترا لما يطلقها هتقدر تعيش حياتها الف سؤال وسؤال موجودين في عقلها قطع تفكيرها خبط علي الباب مسحت دموعها بسرعه وفتحت الباب
داليا: بقالي كتير بخبط علي الباب كنتي فين
قمر: كنت في الحمام
داليا: انا جبت لب وتسالي وقولت اجي اقعد معاكي انا واسراء شوية نتسلي
قمر: معلش تعبانة شويه وعايزه انام
داليا: انتي بخير اطلبك الحكيمة تيجي تكشف عليكي
قمر: انا كويسه بس راسي وجعاني شويه هنام وابقي كويسه
داليا: طب اقعد معاكي لاحسن تحتاجي حاجة
قمر: متشكره ي حبيبتي انا هنام
داليا: طب اندهي عليا لو احتجتي حاجه
قمر: اكيد هنده عليكي علي طول
داليا: ماشي همشي انا دلوقتي وانتي ارتاحي
مشيت داليا وقمر قفلت الباب وقعدت تعيط على حالها انا لازم اعمل حاجه مش لازم استنه لما هو يطلقني بس هعمل اي طب اروح عند بيت ابوي واقولهم علي اللي سمعتوا لالا دي امي ممكن تروح فيها
نزلت داليا تحت كانت قاعده اسراء وام زين ومرات عمها
اسراء: امال فين قمر
داليا: تعبانه شوية
ام زين: ليه كفانا الشر مالها
داليا: قالتلي راسها وجعها هتنام شويه
ام زين: انا هطلع اشوفها
داليا: خليكي ي امي هيا نامت انا كنت هقعد معاها قالت هنام
قعدت داليا جمبيهم تتفرج علي التلفزيون معاهم شويه وزين جي من بره لقاهم قاعدين
زين: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته????????
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ????????????
زين: امال فين قمر
داليا: تعبانه ونايمه في اوضتها
زين: تعبانه كانت كويسه في الصبح
داليا: قالت راسي وجعاني وهنام هبقي كويسه
زين: طب انا هطلع اشوفها
داليا: ماشي وخدلها اكل معاك من الصبح ما كلتش حاجه
زين: طب هاتي الاكل وانا هطلعلها اخد زين الاكل وطلع اول ما سمعت صوت مقرب من الاوضه جريت نامت واتغطت وغمضت عيونها بسرعه فتح زين الباب ودخل لقاها نايمه حط الاكل علي التربيزة وراح نحيتها
زين: قمر انتي نايمه
مفيش اي رد منها مد ايدوا وهز كتفها عشان يصحيها قمر قومي يالا بردو مفيش اي رد هز بقوة اكبر قمر اصحي حاولت تخلي صوتها طبيعي شويه واتكلمت
قمر: سيبني انام شويه
زين: انتي كويسه
قمر: ايوه
زين: داليا قالت انك تعبانه ومكلتيش حاجه من الصبح
قمر: مش جعانه
زين: مالك انتي كنتي بتعيطي
قمر: لا بس يمكن حاجه دخلت في عيني
زين: طب قومي كلي
قمر: مش قادرة اكل حاجه
راح جاب الاكل وقعد جمبها افتحي بوقك يالا
قمر: مش لسه مكملتش الكلمة كان دخلها الاكل جوا بوقها
زين: كلي يالا
قمر: هو انا كتت عايزه اقولك حاجه
زين: لما تاكلي الاول
قمر: لو عايز تسافر بره الصعيد تسافر ازاي
زين: ليه السؤال ده
قمر: عادي
زين: بوصي ي ستي تروحي المحطة تقطعي تذكرة للحته اللي عايزه تروحيها وبعدها تركبي القطر هينزلك في الحته اللي هو رايحها مثلا القاهرة هتنزلي في المحطة وبعدها تروحي مكان ما انتي عايزة
قمر: اهااا
زين: بس ليه بتسألي عايزة تسافري ولا اي
قمر: عايزه ومش عايزة
زين: ازاي ده بتقولي كلام كبير ليه كده
قمر: مش بالسن المواقف بتكبرك وتخليك تفهم الحياة بدري
زين: لا ده اكيد في حاجه
قمر: الحمدلله شبعت سيبني انام شويه
زين: بالهناء
اتغطت ونامت وزين قام من جمبها وبيفكر في كلامها معقول تكون ******

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجت طفلة)

  • لو عايز تقرأ أي رواية كاملة انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق