روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الجزء الثاني عشر

رواية تزوجت طفلة البارت الثاني عشر

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الحلقه الثانية عشر

 

يزد: ماما انتي عارفة ان انا بحبها زي اختي ومشوفتهاش غير كده
ام يزد: عارفة يحبيبي كده بس انا عايزة انها تبقا معانا دايما اي رايك نفتحها انكم تتجوزوا
يزد: نتجوز ازاي وهيا اساسا متجوزة ي ماما عارفه ان الحكاية بقالها اربع سنين بس هيا لسه متجوزة
ام يزد: بس دي كانت صغيرة الجواز يبقا باطل
يزد: لا ي ماما وشيلي الفكرة دي من دماغك وبلاش تجيبي سيرة قدامها عشان متزعلش هيا اختي ومش اكتر من كده
ام يزد: حاضر ي بني
عند زين كان في المستشفى
زين: علي مهلك ي كارما لاحسن توقعي
كارما: اش تخاف ي بابا انت هتمسكني
زين: بس بردو خدي بالك عشان ماما متزعلش منك
كارما: حاضر ي بابا
دخلوا اوضة في المستشفى كانت تنام في الفراش لا حول لها ولا قوة متوصلة بالمحاليل والاجهزة
كارما: ماما
فتحت عنيها ونظرت لجهة الصوت وارتسمت بسمة على وجهها
قلب ماما عامله ايه
كارما: تويسه ي ماما وبتمع التلام مش ثح ي بابا
زين: دلوقتي بتسمعي الكلام هههه
ايناس: مش هتبطلي شقاوة
كارما: حاضر ي ماما بس انتي هتيجي امتي تعيشي معانا
زين: لما تخف ي حبيبتي
كارما: امتي ي بابا
زين: عن قريب ي حبيبتي ادعيلها
كارما: ننا هبقي بنت ثطورة واسمع التلام مثان ربنا يشفيتي ي ماما
ايناس: ي حبيبتي ماما ربنا يخليكي ليا
زين: روحي ي حبيبتي عند طنط سعاد هتجبلك شكولاته وانا هتكلم مع ماما شوية
كارما: هيا فين ي بابا
زين: مستنياكي بره
كارما: اشي باي
طلعت كارما راحت عند سعاد
زين: عامله ايه ي ايناس دلوقتي
ايناس: الحمدلله ي زين هو التحاليل طلع فيها اي مفيش تحسن صح انا همو*ت عن قريب صح متكدبش عليا بس بنتي ي زين اوعي تتخلها عنها زي ما هو عمل امانه عليكي ي زين متسبها خليك معاها وعوضها عن الام والاب اللي اتحرمت منهم ارجوك متسبهاش ي زين
زين: متقوليش كده ي ايناس محدش هيربي بنتك غيرك
ايناس: ههه انا عارفة اني دي اخر ايامي واتمنه لو في يوم قابلت قمر تاني تطلب منها تسامحني على كل اللي فات
زين: انا فقدت الامل اني اشوفها تاني فات اربع سنين كلهم بيلوموني علي غيابها بس مش غلطانين انا السبب
ايناس: مش لوحدك ي زين انا كمان غلط غلط لما فضلت معاك حتي بعد ما اتجوزت كان لازم اسيبك واشوف انا كمان حياتي وشوف اللي حصل انتي بعدت عني وعرفت انك مش بتحبني وانا مشيت في سكة تانيه بقيت بسهر واسك*ر لحد ما اتلميت علي شلة ولاد وبنات وفي الاخر واحد ضحك ومرديش يتجوزني لما عرف اننا حا*مل بس لقيتك وقفت معايا وحاولت ترجعني للطريق الصحيح بس شوف حكمة ربنا طلع عندي كنسر وفي مراحلة الاخيرة ????????????????????????ارجوك ي زين كارما اوعي تسيبها
زين: اهدي ي ايناس ربنا بيسامح احنا مش هنسامح اهدي واشربي مياه
سندها وشربها ميه ونيمها تاني
زين: كفايه عياط عشان كارما زمانها جاية بلاش تخليها تشوفك بالحالة دي
كارما: ننا ديت
زين: ههه تعالي ي حبيبتي
كارما: شوفوا جبت اي
ايناس: تعالي وريني كده
كارما: دبت ثكولاته تتير اوي ودبت ليكي اتي كمان واحده
ايناس: حبيبتي ماما فين البوسه بتعتي بقا
كارما: ????????حبك ي ماما
ايناس: انا اللي بحبك
زين: يالا نمشي عشان ماما ترتاح شويه
كارما: خلينا شويه تاني
زين: عشان ماما تعبت خليها ترتاح
ايناس: روحي مع بابا يالا عشان يروح الشغل
كارما: اشي باي ي ماما
ايناس: باي
زين: خدي بالك من نفسك
ايناس: حاضر
عند قمر كانت وصلت الكلية وابتدت الامتحانات عده وقت وخلصت وطلعت كانت نسمة مستنياها بره
نسمة: عملتي اي ي وش المصا*يب
قمر: ????????????اش تزعقي فيا كده
نسمة: اخص عليا قولي ي حبيبتي عملتي اي في الامتحان
قمر: ????????مش لايق عليكي دور الكيوت
نسمة: تصدقي انا غلطانه اني بسالك
قمر: هو بصراحه ي نسمة؟؟؟؟؟؟؟

لقراءة باقي فصول الروايه أضغط على (رواية تزوجت طفلة)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق