روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة البارت الحادي عشر

رواية تزوجت طفلة الجزء الحادي عشر

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الحلقة الحادية عشر

 

 

(♡تزوجت طفلة♡)
????قبل مبدا معلش مفيش حد يقولي البارت قصير ????بتزعلوني بلكلمة دي اغلب الكومنتات بتبقا البارت قصير ما انا بكتب لحد ملاقي مفيش احداث في دماغي مشوقة ياريت ملقيش كومنت بيقولي البارت قصير ????واسفة لو حد هيزعل مني ????بس انتوا بتطلبوا بارت تاني انا بنزل لو كنت فاضية ???? وشكرا على ارائكم
♡♡♡♡♡♡♡????????????????????????????♡♡♡♡♡♡♡
حقيقة اي ي زين؟؟؟؟؟
زين: امي
ام زين: مخبي عليا اي ي زين ومش عايز تقولي
زين: مفيش حاجه ي امي
ام زين: وكيف بتقول انكم انتوا السبب
ايناس: بصراحه ي طنط
ام زين: متدخليش انتي انا بكلم ابني
سابتهم ايناس ومشيت وام زين كملت كلامها
انا من ساعة ما البت دي جت هنا وانا حاسه ان في حاجه غلط بشوفها كيف بتحاول تضايق قمر بس قولت ضيفة وانت كمان بتسكت مخبي اي عليا؟؟؟
زين: انا قولت من الاول مش عايز اتجوز قمر وكنت رافض بس انتوا اللي اجبرتوني وانا بحب ايناس وكنت جاي افاتحكم في الموضوع عشان نروح نطلب ايدها بس اتفاجئت انكم محددين فرحي اول ما انزل البلد
رفعت ايدها وضر*بتوا بالقلم وليه تظلم قمر معاك كنت قولت انك بتحب واحده تانيه لاول مره امد ايدي عليك خيبت ظني فيك
زين: امي انا اسف مكنتش اقصد
ام زين: وانت عامل اعتبار لامك كما تدين تدان مفكرتش ممكن حد يعمل مع اختك كده سابته ومشت وهو خد العربية وساق باقصي سرعة
????عدت الايام والليالي ومفيش اي اخبار عن قمر واتقفل المحضر بعد ما يئسوا انها يلقوها بعد مرور اربع سنوات من اختفاء قمر كان في حاجات كتير اتغيرت زين بقا واحد تاني خالص اهمل نفسوا وجسموا وبقا نحيف خالص وداليا واسراء اتجوزوا وزين ساب البلد تاني وسافر القاهرة عشان شغلوا هناك
_بابا قوم يالا مشان تجبلي ثكولاته وحادات تتير اووي
زين: صباح الخير ي قلب بابا حاضر بس بطلي تنطيط عليا كده كل يوم الصبح
_ضحكة ببراءة ننا بصحيك ي بابا
زين: مسم انفها بيدعبها بحب والله بتصحيني وفي حد بيصحي حد كده
_قالت ببراءة مش انا عملت كده يبقا في
زين: طب قومي عشان اخد شاور ونطلع انا وانتي عشان نروح عند ماما
_سقفة باديها هييييييييييييي
زين: روحي عند الدادة عشان تلبسي
_اشي ي بابا ي عسل انت
زين: دلوقتي بقيت عسل
_ اه
????في حتة تانيه كانت قمر نايمه علي السرير شكلها اتغير اوي ازدادت جمالا عن الاول صحيت علي صوت تلفونها
قمر: الرقم التي تحاول الاتصال بهي مغلق حاليا برجاء المحاولة لاحقا
_اصحي ي زفتة انتي لسه نايمه قومي انتي ناسيه عندنا اي النهارده
قمر: وفي حد بيصحي حد كده عبوشكلك علي الصبح مفيش صباح الخير
_صباح النور اخلصي بقا وقومي بقالي كتير مستنياكي تحت
قمر: مش من قلبك ي نسمة بس هعديها
نسمة: بس تعالي لما اشوفك
قمر: هو في حاجه مهمة النهارده ولا بلاش واكمل نومي
نسمة: انا مش هتشل من شويه انتي ناسيه ان النهارده هتعملي المعادلة للكلية اللي نفسك تدخليها
قمر: اوبس اه صح انا صحيت عشر دقايق واكون عندك هيا الساعة كام بس
نسمة: الساعة سبعة
قمر: نسسمممممة وحيات طنط مصحيني الساعة سبعة واحنا لسه معادنا الساعة 10
نسمة: هههه ????على الطلاق بالتلاته انت اتخضيت ههههههه
قمر: حسابك معايا لما اشوفك
نسمة: سماح ي باشا انا كنت خايفة تروح عليكي نومة زي كل مره
قمر: وقفتي قلبي اه ياني اقفلي دلوقتي اما اقوم اجهز
قامت دخلت اخدت شاور ولبست بنطلون جيبه واسع وعليه تشرت عليه اسبونج بوب ولفة الطرحة
????????اسمك قمر وانتي احلي ????????????????????يلهوي كفايه بص في المرايا بقا
قمر: صباح الخير ي ماما
_صباح الورد معقولة قمر صاحيه بدري
قمر: كله من نسمة
ام يزد: انهارده عندك امتحان المعادلة صح
قمر: اه ي ماما مش عارفه من غيركم كنت هقدر اوصل لحلمي ازاي بجد ي ماما مهما اعمل مش هقدر اوفي اللي انتوا عملتوا
يزد: انا قولت اي مفيش الكلام ده تاني
قمر: ????بس بجد لولا جهدك اللي عملتوا والكورسات اللي اخدتها مكنتش هقدر ووصل بينا وبين حلمي خطوة
يزد: انا معملتش حاجه انتي تستاهلي اكتر من كده بكتير وانتي وصلتي بمجهودك
ام يزد: ربنا معاكي ي قلبي ماما انتي بس ركزي عايزه اشوفك دكتورة اد الدنيا
قمر: ان شاءلله ي ماما دعواتك
يزد: واي اللي انتي لابساه ده
قمر: قالت بكل براءة اسبونج بوب
يزد: ????????ما انا شايف طفلة
قمر: شوفي ي ماما بيقولي ي طفلة تاني
يزد: وهتفضلي طفلة
لسه قمر هترد تلفونها رن
قمر: نسمة انقذتك مني همشي انا دلوقتي عشان اتاخرت باي ي ماما
ام يزد: خدي بالك من نفسك
قمر: حاضر ي ماما انا حفظاهم واتصلي بيا وطمنيني عملتي اي المحاضرة دي انا حفظتها
ام يزد: ضر*بتها بخفة على دراعها محاضرة ده من خوفي عليكي ي جزمة
قمر: حبيبتي الغالية انتي باي بقا عشان اتاخرت
مشيت قمر وسابتهم قاعدين مع بعض
ام يزد: ياه قمر دي ملت علينا حياتنا بشكل غيرت كل حاجه لدرجة مبقتش استغنه عنها او اتخيل الحياة من غيرها
يزد: وهيا مش هتبعد عنك الماضي مش هيرجع تاني
ام يزد: بس انت لو تسمع
كلامي وتفاتحها
يزد:•••••••••••

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق