روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل السابع 7 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل السابع 7 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة البارت السابع

رواية تزوجت طفلة الجزء السابع

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الحلقة السابعة

 

(♡تزوجت طفلة♡)
هههههه ????هموووووت اي اللي عمل فيكي كده
اسراء: بس شكلها حلو قوي استني اخدلك صورة للذكرة
ايناس: ظريفة اووي
داليا: انا اسفة بس شكل جمر والعباية هتاخد منك حتة
ايناس: عارفه انك بتتريقي عليا
داليا: خالص مش كده بس مش قادره امسك نفسي ما انتي مش شايفة نفسك عامله ازاي تصبحي على خير يالا ي اسراء
زين: اكيد متقصدش حاجه هيا داليا اختي كده بتحب تهزر
ايناس: لا هيا قاصدة انها تتريق عليا حتي انتي كمان لما شوفتي قعدت تضحك
قمر: حقك عليا انا متزعليش
سابتهم ايناس وطلعت اوضتها من غير ما تتكلم
قمر: شكلها زعلت
زين: شكلها كده البنات زودوها حبتين
قمر: اكيد بيهزروا معاها
زين: بكره هتبقي كويسه تعالي نطلع ننام اكيد تعبانه
قمر: يالا
في صباح يوم جديد صحيت قمر كان زين لسه نايم دخلت استحمت وطلعت وهو نايم لسه كانت بتسرح شعرها وسمعت صوتوا
زين: شعرك حلو قوي مشاءالله عليه
قمر: بحب الشعر الطويل وامي دايما كانت تخليني اقعد وتدلكوا بزيت
زين: بس هو لونوا الطبيعة
قمر: يعني اي
زين: مشا ايدوا علي شعرها يعني شعرك في اصفر واسود في نفس الوقت
قمر: اهااا لا ده طبيعي
زين: اوعي في يوم تفكري تقصيه
قمر: اكيد لا هو ممكن اطلب منك طلب
زين: اكيد
قمر: جدلي شعري
زين: مش بعرف اجدل
قمر: ما انا مش بعرف اعمل لنفسي كانت ماما تعملوا ليا دايما
زين: خلاص لفي وانا هحاول
قمر: قعدت قداموا في الارض وهو على السرير وماسك شعرها بيسرح براحه وكانها زجاج وخايف انو يتخدش عده وقت وهو لسه مخلص
قمر: هنقعد كده كتير
زين: مش كفاية زين عبد الصمد بنفسه بيجدلك شعرك
قمر: ????????????????لا والله علي اساس عارف
زين: خلصت
قمر: وريني كده مسكت الضفيرة وقعدت تبص عليها
قمر: ماشي حالها
زين: والله
قمر: هههه اه والله
زين: يعني بعد ده كله تقولي ماشي حالها
قمر: ????????????ايوه هكدب يعني
زين: والله ????????????جري وراها مسكها وقعد يكركرها
قمر:هههه بس مش قادره هههه خلاص بطني وجعتني هههه
زين: هااا لسه ماشي حالها
قمر: لا حلو قوي سيبني عاد
زين: ماشي
قمر: ????????بردو مش حلوه
زين: تاني خدي هنا
قمر: مش هتقدر تمسكني ????????فتحت الباب وطلعت وزين طلع وراها ما اخدتش بالها من اللي قدامها خبطت في ايناس وقعت في الارض
قمر: انا اسفة مكنتش اقصد ما اخدتش بالي انك قدامي
ايناس: وهتاخدي بالك ازاي وانتي ماشيه تبصي وراكي
زين: قمرر ايناس اي اللي مقعدك علي الارض كده
ايناس: اسالها وهيا تقولك
قمر: والله ي زبن انا طالعة وما اخدتش بالي خبط فيها وقعت
زين: خلاص اهدي اكيد متقصديش انزلي انتي ي قمر شوفي امي لو محتاجه حاجه
قمر: حاضر وانا اسفة مره تانيه
زين: خلاص ي قمر انزلي
نزلت قمر وايناس قامت من علي الارض
ايناس: عاجبك اللي بيحصل هنا
مسك ايدها واخدها في اوضة وقفل الباب
زين: اي اللي بيحصل وبعدين وكي صوتك عشان محدش يسمع
ايناس: انت مش شايف تصرفاتك من ساعة ما جيت وانت سايبني ولا حتي بتتكلم معايا
زين: انتي عارفه انوا غصب عني
ايناس: لا مش غصب عنك انك تهتم ب قمر وتهملني انا مش غصب عنك
زين: وقمر ذنبها اي دي طفلة
ايناس: زين انت بببببب

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجت طفلة)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق