روايات كاملة

رواية تزوجت طفلة الفصل العاشر 10 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل العاشر 10 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة البارت العاشر

رواية تزوجت طفلة الجزء العاشر

رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الحلقة العاشرة

(♡تزوجت طفلة♡)
اي ده ي يزد انت اتجوزت من غير متقولي
يزد: اه ي ماما
_دي اخر تربيتي ليك وسهر الليالي عشان راحتك
قمر: انت بتتحدد كيف عاد انت فاهمه غلط ي خالة
_بس بس متنكريش حاجه وانت ي يزد تاخد مراتك وتمشي من هنا
يزد: كنت جاي اخد هدومي وامشي
قمر: قولها الحقيقة
_????????????????????????????
قمر: وه بتضحكي
يزد: ماما بتهزر ي قمر هههه ????
قمر: وقفتوا قلبي
_متخافيش ي حبيبتي يزد حكالي علي كل حاجه اعتبريني مامتك
قمر: امتي حكالك
يزد: وانتي نايمه انا آسف مش بخبي حاجه علي ماما
قمر: ولا يهمك
_بس انتي حلوه اوي مشاءالله
قمر: تسلمي ي خالة
قمر: قولي ي ماما زي يزد لو تحبي دايما كان نفسي يكون عندي بنت بس والد يزد اتوفي ربنا يرحموا
قمر: حاضر ي امي
_طالعة من بوقك زي السكر
قمر: ربنا يخليكي بجد مش عارفه اشكركم ازاي علي وقفتكم جمبي
_انتي قولتيلي اي من شويه
قمر: هاااا
_قولتي اي
قمر: امي
_وفي واحده بتشكر مامتها علي حاجه اخدت قمر في حضنها وبتتكلم معاها انتي قوية اوي وهتفضلي كده
نروح عند زين صحي الصبح ملقاش قمر في الاوضة استحمي ونزل ولقاهم كلهم قاعدين تحت
زين: صباح الخير
صباح النور تعالي افطر معانا
زين: امال فين قمر
ام زين: هيا مش في الأوضة فوق
زين: لا
داليا: احنا مردناش نطلع نصحيكم عشان قمر كانت تعبانه
زين: انا صحيت ملقتهاش جمبي قولت يمكن نزلت
ام زين: لا ي بني من الصبح منزلتش
زين: هتكون راحت فين مش من عادتها تختفي لو ما كنتش فوق بلقاها قاعده تحت مع البنات
ام زين: يمكن راحت بيت اهلها وشوية وتيجي
زين: كانت قالت ي امي
ام زين: انا ابتديت اقلق عليها طب اوصل لحد بيت اهلها وشوفها هناك ولا لا
زين: ماشي ي امي
طلع زين ركب العربية وساق بسرعة كبيرة وهو بيفكر معقول تكون هر*بت امبارح كانت بتسال علي محطة القطر وازاي تسافر معقول سمعتنا الف سؤال وعلامة استفهام كبيرة في راسوا وصل بيت قمر ونزل خبط فتحت امها
_زين تعال يبني اتفضل امال مجبتش قمر معاك ليه
زين: هيا قمر مش هنا
_هنا ازاي يعني
زين: لا مفيش حاجه ي مرات عمي
_فين بنتي ي زين ازاي جاي تسالني عليها
زين: بصراحه ي مرات عمي صحيت الصبح ملقتهاش في الأوضة ونزلت سالت عليها محدش شافها قولت يمكن جت عندك او قالتلك حاجة
_بتي انا عايزه بتي ي زين رجعلي بتي لحضني تاني
زين: متخافيش ي مرات عمي انا هلقيها طب مفيش مره اختفت كده
_لا يبني عمرها معملتها واختفت هتروح فين يعني
زين: انا هبلغ الحكومة واشوف هيطلع معاهم اي
سابها وركب عربيتوا وشكوكوا بتتاكد ان قمر سمعتوا وسابت البيت بس عايز دليل عشان يتاكد وصل مركز الشرطة ونزل، حبوا بيه والظابط اللي هناك طلبلوا قهوة
الظابط: زين باشا منورنا والله
زين: مش وقت ترحيب دلوقتي مراتي مختفيه وعايزكم تدورا عليها
الظابط: لازم تحكيلي كل حاجه
زين: صحينا الصبح ملقنهاش وسالنا عليها في بيت اهلها بردو مش موجود
الظابط: طب هيا متكلمتش معاك في اي حاجه امبارح
زين: لا ايوه صح كانت بتسالني ازاي تسافر وكده
الظابط: طب احنا منقدرش نعمل حاجه غير لما يعدي 24 ساعة من اختفاها عشان نقدر نتصرف
زين: قام خبط بايدوا علي المكتب واتكلم بصوت عالي يعني اي لو مش هينفع تتصرف غير بعد 24 ساعة مراتي لو مرجعتش خلال 24 ساعة تصرفي مش هيعجبك
الظابط: اهدي ي زين باشا وان شاءلله هتكون في بيتك قبل 24 ساعة
زين: هنشوف
عده نص اليوم ومفيش اي اخبار عن قمر وزين بيدور في البلد وبيسال عنها وبيرن علي الشرطة مفيش اي اثر ليها محدش شافها ولا يعرف عنها حاجه كان قاعد وحاطط وشوا بين كفوف ايديه
ايناس: انت كويس ي زين
زين: احنا السبب
ايناس: احنا السبب في اي
زين: قمر سمعت كلامنا وواضح انها سابت البيت
ايناس: بس ازاي وراحت فين
زين: معرفش معرفش بس كل اللي حصل بسببنا مش هسامح نفسي طول ما انا عايش
ايناس: اهدي ي زين متعملش في نفسك كده
زين: مش قادر انا ظلمتها معايا مكنش لازم اتجوزها او كنت قولتلها الحقيقه
؟؟؟ حقيقه اي ي زين

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجت طفلة)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق