روايات كاملة

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثاني 2 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثاني 2 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت الثاني

رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء الثاني

رواية حب عبر السوشيال ميديا كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة الثانية

 

بس انا جوزها وانت اخويا انا وياريت محدش ليه علاقه بمراتي اررررررريج
اريج انتفضت فى حضن ماما محمد
يا بني براحه عليها
لو سمحتي ياامي متدخليش وانتي يا هانم مش سامعه انا لو عدت كلامي مش هرحمك
روحي يابنتي لجوزك ربنا يهدي
اريج طلعت من حضنها ومشيت باتجاه محمد بخطوات بطيئة عندما وصلت إليه ضربها قلم جعل شفايفها تسيل الدماء
انت ايه يا اخي شيطان هي عملت ايه علشان تضربها ولا اكمنها غريبه فى البلد و ملهاش حد ولا علشان أهلها بعاد عننا حرااام عل…. طاااااخ قلم نزل على يوسف من محمد
لما تكلم اخوك الكبير تتكلم باحترام ودي مراتي وانا حر
تمام يا اخويا يا كبير اول مرة تمد ايدك عليا يا اخويا
بس لازم تعرف أن اريج اختي و مش هسمحلك تأذيها ولأنها لما تتألم انت بتتألم أضعاف الالم انا ماشي
عارف يا بطني غلطاتك بتزيد وهتخسر إلى حواليك واولهم حب عمرك وتركت هذا الشيطان مع تلك المسكينه
اريج وهي مازالت تبكي
اقترب منها محمد وأمسكها من شعرها كله بسببك كله
اااه اه شعري اه اه ااااااااه
ايه إلى خليكي تقعدي انا مش قولت تحضري الفطار وتيجي ردددددددددددي
اه اه ما ماما طلبت ااااه اقعد معاها اه اه وان مكه تحضر اااه الفطار ممكن تسيب شعري ااااااه
بيشدد على شعره اكتر كلامي انا إلى يتسمع فاااااااهمه
حاضر والله
لا لازم تتعقبي الاول
واخدها الي جناحهم وحبسها
ابيه الفطار
مليش نفس انا ماشي
فى الغرفة كانت تبكي على حظها وعلى أحلامها التي تحطمت وهي لا تعلم ما ذنبها
اريج حبيبتي سامحيني انا سبب فى الى حصل
بشهقه لا يا ماما حضرتك مش سبب انا إلى ماسمعتش كلامه
حبيبتي مالك انتي علطول قوية ومش بتسكتي عن حقك مالك مستسلمه ليه
مسحت دموعها وضمت نفسها وساندت على الباب فهي تتكلم من خلف الباب
كنت قوية بيه بوجوده بحبه ليا كنت عارفه اني صح لكن دلوقتي
دلوقتي ايه بنتي كملي
مش عارفه يا ماما يمكن غلط فى حاجه بس هي ايه مش عارفه اكيد عنده أسبابه
عارفه يا اريج يوم ما ابني جيه وقال انا بحب ياماما بحب بنت مشفتهاش شفت فى عنيه فرحه عمري ما انسها
Flash back
ماما يا ماما يست الكل وقبل يديها
شايفاك مبسوط
اوي اوي يا ماما
فرحني معاك يا ضي عيني
خلاص قريب هتفرحي بيا
لولولولولولو الف بركه مين هي
بس ياماما مش عايزه حد يعرف
ليه يا بن بطني خلينا نفرح قولى بس مين هي ونروح نخطبها
اصل
مالك سكت ليه
الصراحه هي من بلد بعيده مش من هنا
عادي يا بني اهم حاجه تكون فرحان وسعيد يا بني تعالي نامي على رجلي واحكيلي نام محمد وحط رأسه على رجل أمه وهي كانت بتمسح على شعره
قولى شكلها اي طويله قصيره تخينه رفعيه بلده ايه
ههههه براحه يا ماما
طب قول
مممم هي قصيرة مش تخينه وشبة الاطفال بظبط
يالهوي يا بني هتاخد طفله خد واحده عفيه يابني علشان تملي عينك
انا بحبها ياماما
طيب شوفتها فين
الصراحه مش فتهاش
انا مش فاهمه حاجه يعني متعرفهاش وقولت ماشي إنما مشوفتهاش ازي وانت قولت أنه قصيره وشبه الاطفال ازي
Came back
عارفه يعني واحد يحب واحده مشفهاش كان كل يوم يحكيلي عنك ويقول نفسي اشوفه كنت بقول عليه مجنون فعلا هو مجنون بيكي اوقات كنت بغير منك كل كلامه عنك بقيتي انتي الوحيده إلى قادره تفرحيه أو تقلبي مزاجه لحزن كبير اريج اريج
ابتسمت لأنها علمت أنها نامت ونزلت مامت محمد وراحت اوضتها ونامت

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق