روايات كاملة

رواية حياة قلبي الفصل الثامن 8 بقلم سلمى إبراهيم

رواية حياة قلبي الفصل الثامن 8 بقلم سلمى إبراهيم

رواية حياة قلبي البارت الثامن

رواية حياة قلبي الجزء الثامن

رواية حياة قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سلمى إبراهيم
رواية حياة قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سلمى إبراهيم

رواية حياة قلبي الحلقة الثامنة

 

رواية حياة قلبي الحلقة 8
فضل يقرب عليها مروان وهي ترجع ورا وهو يقرب وهي ترجع لورا لحد ما خبطت في الحيطه وحط ايده علي الحيطه وراها والايد التاينه حركها علي وشها بحنيه وباصص في عيونها اوي..حياة اترعبت وقلبها كان هيوقف ..اول مره يقرب منها اوي كدا وخايفه اوي
حياة..مروان
مروان بتوهان وباصص في عيونها وبس..نعم
حياة..بتعمل اي…ابعد……
مروان..تصدقي أن انا اتثبتت ولا عارف ابعد ولا حتي أقرب…..
حياة بكسوف شديد..وعاوز اي دلوقتي
مروان..افضل باصص في عينك وبس….فضل تقريبا دقيقه
مروان لنفسو..انت بتعمل اي الله يخربيتك….انا حتي مش قادر اتحرك….
حياة لنفسها..اوعي تضعفي يحياة لازم يتعلم الادب ورفعت ايديها زق.تو……
حياة..متقربش مني تاني يمروان
مروان فاق..انا…اسف..مش هتحصل تاني
حياة..انا جعانه…انزل هاتلي اكل
مروان بابتسامه..حاضر
حياه..انت شربت حاجه من الصبح او كلت
مروان..لا..انا كنت لسه هشرب هموت من العطش
حياة..حلو دا انت صايم انهارده الخميس
مروان..نعم………
حياة..وربنا ان شربت لازعلك..انت صايم انهارده
مروان..لي
حياة..الرسول عليه الصلاة والسلام (صلو عليه)..كان بيصوم الاتنين والخميس..ونت بقا عاوزينك تكفر شويه عن ذنوبك
مروان..ايوه بس انا مكنتش ناويها
حياة..إن الله غفور رحيم ….اسمع الكلام انت صايم
مروان..حاضر يحياة حاضر….
حياة..انزل بقا هاتلي فطار حلو كدا وازازة ميه مشبره من بره كدا
مروان بغيظ..اه يبنت ال……
حياة..ايييي
مروان..الناس الطيبين…حاضر يحياة….وسابها ونزل وفضلت هي تضحك كدا وحطت ايديها علي خدها اللي هو لمسه بحب وفرحه….
نزل تحت ولقا جده وأبوه وأمه……..
مروان..صباح الخير
الجد..الدكتوره كانت هنا امبارح لي
مروان بقلق..حياة بس تعبت شويه……
الجد..تعبت ولا انت ضربتها……بص مروان في الأرض كدا
الجد بحده..اطلع ناديلي حياة بسرعه
الاب..يلا..عشان لو طلعت بجد زعلتها….انت هتتروق….طلع مروان وهو قلقان شويه…
حياة..فين الفطار
مروان..جدي عاوزك…..
حياة..اه..فهمت هو عرف أن الدكتوره جات
مروان..خليكي جدعه بقا
حياة..انا هاخد حقي منك بس بالادب….ونزلت وهو نفخ كدا ونزل وراها
الجد..مال دراعك يحياة…
حياة بصت لمروان..انا…وقعت إمبارح علي دراعي…ومروان وقف جنبي بصراحه وخلي بالو عليا
الجد..يعني هو كويس معاكي…
حياة..والله مش اوي يجدو بس هظبطو متخافش
ضحكو كلهم..الجد..عاوزين حفيد بقا خلو كدا
ابتسم مروان إنما حياة اتخضت….
الام..اه يمارو يحبيبي هيبقي بيبي قمر طبعا
الاب..ايوه..شدو حيلكم…..
حياة..انشاءالله…..
الجد.،اقعدوا كلو هنا بقا …..قعدت حياه ومروان جاي يقعد
حياة..رايح فين..،انت صايم
مروان..اه صح..انا هطلع لحد ما تخلصو
وقام طلع وبدأت تاكل حياة
الجد..صايم اي انهارده….
حياة..اهدي بس يجدو والله العظيم انا هظبطهولك..شايف بيسمع الكلام ازاي
ضحكو كلهم وطلع هو راح يمسك فونه لقا الباسورد اتغير….زهق كدا لكن ضحك بعدها
مروان..اه يبنت ال…اللهم اني صايم…لما تطلعي بس……بعدها بشويه طلعت هي ولسه بتقفل الباب
حياة..يدادا هاتيلي بقا طبق فاكهة حلو كدا…ماشي
مروان بغيظ..مااااشي براحتك
حياة..مهو براحتي اصلا.
مروان..طب الفون لقيت الباسورد اتغير
حياة..ونت عاوزه في اي
مروان..حياة انتي كدا بتضغطي عليا
حياة..اللي عندك اعملو
فضل باصص في ملامحها اوي..ماشي يحياة..بس ممكن بس الفون عشان اشوف هرجع شغلي امتا
حياة..هيييح…طيب…معمول بتاريخ عيد ميلادي
مروان..بس نا مش فاكرو
حياة..نعم.. خلاص يبقي مفيش فون..افتكر بقا
مروان..بجد مش فا….ثواني افتكرت….وجاب الفون…وكتب التاريخ وطلع صح
حياة..افتكرت ازاي……
مروان..كنتي قولتي قبل كدا ..بس كنت ناسي…وفضلو باصين لبعض شويه
مروان..ممكن اكتبلك حاجه عالجبس
حياة..ماشي…وراح جاب مروان القلم وكتبلها..أجمل عيون شافتها عيني..وبص في عينيها وكتب لها..بحبك بس متداريه هي متعرفش تشوفها وهو مش عارف هو كتب كدا لي اصلا
حياة بتوهان..انا بجد أجمل عيون شافتها عينك
مروان بحب..اه…..بجد
حياة..كتبت اي تاني
مروان..مش دلوقتي….
حياة ..كتبت اي يمروان
مروان..صدقيني مش هقدر اقول دلوقتي…فضلت بصالو اوي وهو كمان باصين لبعض بحب شديد ورن فونه
مروان..الو…..ايوه يا افندم…..بكرا…..طب حاضر يا افندم حاضر في حفظ الله
حياة بقلق..في اي…
مروان..القائد بتاعي عاوزني ف مأمورية بكرا
حياة بزعل..هو نت هتسيبني يمروان…
وووو…..

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق