روايات كاملة

رواية عشقي لصعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منار همام

رواية عشقي لصعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منار همام

رواية عشقي لصعيدي البارت الثاني والعشرون

رواية عشقي لصعيدي الجزء الثاني والعشرون

رواية عشقي لصعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منار همام - كيان كاتبه
رواية عشقي لصعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منار همام – كيان كاتبه

رواية عشقي لصعيدي الحلقة الثانية والعشرون

 

الفصل الثاني والعشرين
ريهام قامت بقلق علي زياد وقربت منه ودموع في عيونها
: زياد.. زياد اهدى
زياد بيبصلها وهو بينهج وشيفها حاجه تانيه… غمض عنيه وهز راسه بعنف فتح لقيها ريهام
زياد اول ما لقي ريهام جسمه اترخاء وانفاسه بدأ تهدا
ريهام قربت راسه منها وحطتها علي صدرها وهي بتحرك ايده علي شعره وبتقرأء قرآن
زياد سند بأديه علي وسطها وهو بيحاول ينظم نفسه يستوعب اي الي حصل
ريهام بهدوء: زياد… زياد
زياد همهم وهو رافض يبعد عنها
ريهام: زياد بصلي
زياد اتنهد وبعد
وريهام مسكت وشه بين اديها وباحرك صوابعه بين شعيرات دقنه
ريهام: زياد في اي، اي الي بشوفه لما بقرب منك
زياد بتوهان: مش عارفه ياريهام
ريهام بدموع: ركز يا زياد ونبي
زياد بنفس التوهان: انا عايز انام يا ريهام
ريهام شدته لحضنها تاني وهي وبتعيط
وزياد نام في حضنها
…..
وعد بتحاول تقوم من جبل الي مكلبش فيها ومش راضي يبعد عنها
وعد بهمس: جبل الباب
جبل بنوم: فكك
ام جبل بعنف من علي الباب
: مرات ولدي
جبل مسح علي وشه بقلت صبر بنوم وقام يفتح
وعد: جبل هتفتحلها كدا
جبل: ايوه وروحي البسي علشان ممكن تدخل علطول
وعد قامت لبست هدومه وجبل فتح لامه
امه: امال فين مراتك
جبل: نايمه يا امي
امه: طاب صحيه تنزل تعمل معاهم العشاء
جبل محبش يجيب اسمه
: وتقى و مرات عمي فين
امه: لا يا حبيبي ما كل واحد بيعمل لنفسه وانت عارف ظهري وجعني و مقدراش
وعد طلعت بعد ملبست وطلعت جبل من حيرته
: خلاص نازله اهو يا مرات عمي
ام جبل مشيت وجبل قرب منها وباس راسها
: حقك عليا
وعد نزلة لقيتهم بيلفو محشي
ام وعد: اي الي منزلك يا حبيبتي
وعد: نزلة اعمل معاكم مكان مرات عمي
تقى بهدوء: لا يا حبيبتي اطلعي انتي وندهي حماتك
ام جبل بكيد: هو انا مجوزه ابني ليه طلامه هدخل المطبخ
وعد: هو انتي مجوزه خدامه يا مرات عمي
ام جبل: وانتي يا حبيبتي مش من واجبك تعملي لاكل لجوزك وحماتك
ام وعد: بمزاجها لو عايزه تعمل تعمل مش عايزه هي وجبها تتكفل بجوزها بس
ام جبل: بعد كدا كل وحده تعمل لنفسها مرات خالد تعمل لنفسها ولجوزها وابنه.. وانا هتعملي مرات ابني ليا وليه… وانتي اعملي لنفسك بقا
تقى وقفت: والله لو هنقسمها يبقا المفروض عليك جموسه تحلبيها كل يوم من لاتنين والعشاء غير البهايم الي بيتعلف وليكي يوم في البيت
ام جبل بغرور: مرات ابني هتعمل كل دا
ام وعد قامت بغضب
: هي مش الخدامه الي جبها اهلك
ام جبل: انتي بتزعقيلي يااا***
خالد دخل عليهم وهو شايل يزيد
خالد بهدوء: في اي…. وزع خالد نظراته بينهم . تعالولي برا
….
خالد قاعد كلهم وقفين قدامه مستني وحده منهم تتكلم
تقى اتقدمت وتكلمت
: دلوقتي ام جبل قبل جواز ابنها كنا بنتشنط اما وعد في حليب الجموستين لوحدينا وخالتي بتعمل لاكل دا غير البهايم من عليف لزقيه لطليع وهي بتبقا قاعد مبتعملش حاجه ومش بترضا تسعدنا
ام جبل: مش هيبقا ابني برا وانا جوه… وبعدين دلوقتي مرات ابني هتعمل كل حاجه مكاني
خالد بصوت خشن ولهجه صعديه
: معندناش حريم تبقا قاعده وحريم تتبقا بتخدم عليها.. انتي و مرات ولادك هتاخدوا البهايم يوم و ام وعد ومراتي يوم والي مش هيبقي عليها اليوم في الباهيم تاخد البيت
ام جبل بغصب: وشتغل انا ومرات ولادي ليه كل بيت عليه يوم مراتك يوم ومرت حسن(ام وعد يوم) وحنا يوم ملكش دعوه اخدم انا مرات ابني
خالد قام وتكلم بحده: كلامي خلص ولو مش عجبك لمي خلقاتك وعلي بيت ابوكي
……
زياد صحي لقي نفسه في حصن ريهام الي نايمه علي الكنبه وهو بين رجليها وساند رأسه علي صدرها وهي نايمه ومرجعه راسها لورا
زياد بصلها وبتسم
رقيقه اوي.. رفع ايده وزحلها شعرها لورا
زياد رفع نفسه شويه من وقرب من رقبتها ببطى وأنفاسه الساخنه علي بشرتها وبكل رقه قرب وبا***سها.. زياد شويه شويه بقا اعنف ووو… يتبع

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75
إغلاق