روايات كاملة

رواية عشقي لصعيدي الفصل العاشر 10 بقلم منار همام

رواية عشقي لصعيدي الفصل العاشر 10 بقلم منار همام

رواية عشقي لصعيدي البارت العاشر

رواية عشقي لصعيدي الجزء العاشر

رواية عشقي لصعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منار همام - كيان كاتبه
رواية عشقي لصعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منار همام – كيان كاتبه

رواية عشقي لصعيدي الحلقة العاشرة

 

الفصل العشر
جبل: انا عايز اتجوز وعد يا عمي وبسرعه
خالد ساب لاكل وبصله بهدوء وبعدين نده علي مراته
خالد: تقي
جوه تقي قامت من على الطبليه الي متجمع عليها الستات بسرعه وهي بتنفض اديهة
تقي: ايوه…. تقي طلعت و خالد اداها يزيد
خالد: خليه يكمل اكل جوه معاكم
تقي هزت راسها وخدت يزيد منه ودخلت
خالد رجع بص لجبل
: كنت بتقول اي
جبل: عايز اتجوز وعد
خالد: دا من يوم برا البيت
جبل مرضيش يقله انه سمع ستات بتتكلم علي وعد وانه بايره وكلام تاني
جبل: لا بس انا بجد عايزها
خالد : تجي تتطلبها انت وامك وفضل لو تجيب خالك معاك وسعتها افكر انا بقا
خالد قام ونده بصوت عالي علشان الي في المطبخ يسمعوه
: الشاي
……
زياد وصل البيت وقعد على الكنبه بتعب ونده عليها علشان تحطلها لاكل
زياد: ريهام
جوه
ريهام لخلتها: دقيقه هطلع احطله لاكل
ريهام طلعت لقيته حاطط وشه بين ايده بتعب
ريهام: اجبلك تاكل
زياد هز راسه وداها الكيس
: وخدى شيلي لاكل دا
ريهام خدت منه الكيس ودخلت تجبله لاكل
شويه وريهام طلعت بس لقيت خلتها قاعده مع زياد
ريهام حطت لاكل لزياد وقعدت تشوفهم بيقولو اي
خالت ريهام: انا بس عايزه قعد يومين حتى كل فتره تجي تغير جو عندي
زياد رفع وشه وبصله لخلتها بهدوء
: عندك ولاد
خالت ريهام: ايوه عندي ولادين اصغر واحد 20سنه
زياد بص لريهام ورجع لخلتها
: لا مش هتروح
خالتها لوت بُقه بسخريه
: وهما مر عليهم يعنى مهي قاعده معاك عادي
زياد قام من مكانه مره وحده وتكلم بجديه.. وحترم بس انها ضيفه
: ان كانت زيارتك خلصت فيلا علشان اوصل حضرتك، وان كنتي عايزه تباتي فهلا وسهلا بس هي مش هتطلع برا البيت
خالتها قامت بتكبر: لا خلصت ياخوي
زياد طلع و خلتها طلعت وراها علشان يوصلها
……
تقي قاعده و مقعده يزيد في حجرها بتلاعبه وبتضحك
خالد قفل التلفون وحطه في جيبه بملل وقام
خالد قرب من تقي وميل عليها وباس يزيد
تقي نفسها زاد لما قرب عليها وريحت عطره تقي غمض عنيها
خالد بعد ببطى ولما رفع عيونه لقي تقي بتبصله خالد ركز معاها و فضل يبصلها شويه، عيونه العسلي رموشه الطويله بشرتها الصافيه.
خالد فاق على نفسه وبعد لما تقي نزلت عنيها بحرج
خالد: يلا جبل نجيب شويه برسم للبهايم
ام وعد: روح هاتهم يا جبل، بدل معمك يطلع يوم صبحيته
جبل ضحك: الي خلاه طلع يوم صبحيتها لاوله مش هيطلع النهارده
خالد بص على تقي لقيها بصت لتحت بزعل
خالد قعد وحط رجل على رجل لما شاف ابتسامت ام جبل الشامته
خالد: وعلشان دي مش زي لاوله مش طالع وروح هاتهم لوحدك
تقي ابتسمت بخجل وبفرح
و ام جبل لوت بُقه بحقد
جبل: اي دا يا عمي بهزر والله
خالد: وانا مبهزرش يا جبل وخلص الباهيم قاعد بجوع
جبل قام بقلت صبر
: ماشي يا عمي بكره اتجوز ومهنزلش غير بعد اسبوع
خالد:طاب يلا يا خوي….خالد قام وخد يزيد من تقي وهمسلها
: اطلعي استنيني فوق
….
زياد دخل البيت وهو مش طايق نفسه
ريهام جريت عليه بلهفه
ريهام: زياد.. متزعلش خالتي مكنتش قـ..
ريهام اتنفضت ورجعت لورا بخوف لما زياد زعق
زياد بصوت عالي وعصبيه
: بعملك اي انا علشان تقول مر على ولادها عايزهم يعملو اي بعمل اي انا علشان المفروض يعملوا زيي… زياد كل ميفتكر انه با**سها و بيشوفها احيانا بشعرها او بجامه وكلام خلتها ان ولادها حقهم يعملوا كدا يتجنن اكتر
زياد بعصبيه اكتر
: غوري من وشي
ريهام بعصبيها: أنت بتزعقلي ليه انا عملت اي وبعدين انت ملقش الحق
وانا لو عايزه اروح عند خالتي هروح…
ريهام قلتله كدا ومشيت من قدامه بس قبل متتحرك خطوه وحده كان زياد مسكها من ايده وشدها عليه
ريهام شهقت وسندت بأديها على صدره
زياد بهدوء مخيف
: طول ما انتي في بيتي يبقا ليا الحق طول ما الناس شيفاكي طالعه من عتبت بيت فيه راجل وعملتي غلط يبقا الحق والعيب على الراجل الي عايشه معاها فاهمه
زياد سابها ودخل اوضته وهو بيقفل الباب جامد
ريهام لنفسها
: سابني… سابني من غير مقول ولا كلمه
ريهام فضلت لتف في البيت بغضب وهي بتكلم نفسها بعد وقت كبير
ريهام: لا ما انا مش هسكت
ريهام اتجهت لاوضة زياد وفتحت الباب بعصبيه
: انت ازي تسبيني من غير مرد علي ك…
ريهام سكتت لما شافت زياد نايم علي السرير بلبنطلون بس ونايم على بطنه وملامحه باين عليها التعب وحتى مردش عليها ومش يفتح عنيه
ريهام قربت بهدوء: انت كويس
زياد مقدرش يرد عليها من التعب
ريهام حطت ايدها على راسه وشهقت بخضه
: يلهوي دا سخن مولع.. ط.. ب اعمل اي
ريهام حولت تقوم زياد
ريهام: زياد اتسند معاي انت لازم تاخد دش بميه بارده وبعده اشوفلك اي مسكن
زياد محسسش بحاجه من التعب وريهام سندتها لحد الحمام
ريهام بصت ملقيتش بنيو
ريهام: زياد حاول اسند نفسك لو فتحت الدش هنغرك احنا لاتنين
ريهام حولت تسيب زياد بس كان هيقع فتحت الميه
ريهام وزياد شهقوم لما الميه الساقعه نزلت عليهم وبقوا هما لاتنين تحت الدش ريهام حاضه زياد علشان ميقعش منها والميه نازله عليهم ووو…. يتبع

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 297

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u968934088/domains/knowledge-street.com/public_html/wp-content/themes/jannah/framework/functions/images.php on line 75
إغلاق