روايات جنسية

رواية عنتيل الثانوية العامة الفصل الرابع 4 قصص سكس اندر ايدج للكبار فقط +18

رواية عنتيل الثانوية العامة الفصل الرابع 4 قصص سكس اندر ايدج للكبار فقط +18

رواية عنتيل الثانوية العامة البارت الرابع

رواية عنتيل الثانوية العامة الجزء الرابع

رواية عنتيل الثانوية العاملة (كاملة) قصص سكس اندر ايدج للكبار فقط +18
رواية عنتيل الثانوية العاملة (كاملة) قصص سكس اندر ايدج للكبار فقط +18

رواية عنتيل الثانوية العامة الحلقة الرابعة

 

وقفنا المرة اللي فاتت لما رقم غريب كلمني وبعتلي صور وانا بنيك اماني وسالته عاوز ايه… يالا نكمل…

الرقم المجهول بعد ساعة: هكون عاوز ايه يعني ياوحش
انا: شغل اللف والدوران ده مش معايا واكيد انت عارف كده كويس
المجهول: ماعشان انا عارف وعارف ان نفسك طويل قلت نلعب شوية
انا: نلعب؟ نلعب ايه بالظبط
المجهول: بلاش تستعجل وهتعرف انا عاوز منك ايه بس مش دلوقتي
انا: هو ايه اللي مش دقولتي متخلص بروح امك وقول انت مين وعاوز ايه بس الرقم بقي اوفلاين ومردش عليا تاني.. قعدت في اوضتي عمال افكر ودماغي عمالة توديني يمين وشمال لحد موصلت لكذا استنتاج.
(١) اماني متفقة مع حد يصورنا واكيد هتبقي نيره علشان صحبتها
(٢) حد تاني من الدرس معانا هو اللي صور وعاوز يبتزني
قعدت كتير افكر مش عارف اعمل ايه لحد ملقيت حل.
مسكت التلفون وكلمت حد مكنتش متوقع اني اكلمه تاني..
عمار: اهلا اهلا بالخول اللي مبيسالش
انا: يعرص انت لازم تشتم متكلم عدل
عمار: ياعم واحشني وانت بقالك كتير مبتسألش
انا: عارف يسطا معلش حقكك عليا
عمار: ايه المصيبة اللي انت فيها
انا: ليه بتقول كده
عمار: يابا انا عارفك مش هتلجالي الا لو فيه مصيبة ها انجز
انا: دايما قافشني كده
عمار: ها قولي ايه الموضوع… حكيتلو الموضوع وقولتلوا انا عاوز ايه
عمار: خلاص محلوله هبعتلك الصوره gif اللي انت عاوزها ( صوره هتبقي محقونه بفيرس يخليني ابقي راكب الفون) وفعلا بعد ساعه بعتلي الصوره وقلي ابقي ابعتها في نص الكلام علي انها ضحك وكده. فضلت قاعد مستني الرقم يبعت تاني بس مفيش حاجه حصلت لمدة 3 ايام وفي الفترة دي انا مكنتش بكلم اماني ولا كنت قلتلها علي حاجه خالص حتي لما كانت بتكلمني مكنتش برد عليها وفي الـ3 ايام دول مكنش في دروس فيزياء… في اليوم الـ4 الرقم المجهول رجع يكلمني تاني:

المجهول: ايه ياوحش فينك
انا: موجود انت اللي اختفيت وقولت انك بتتسلي وخلاض نسيتني
المجهول: لا ياعم انا عمري منساك دانتا حتي واحشني
في اللحظة دي قولت دي فرصتي اني ابعت الصورة علي اني بضحك.
بعت الصورة وبعت لعمار كلمت تمام وقولتلوا.
انا: يجدع قول كلام غير ده
المجهول: يجدع بجد وحشني لدرجة اني عاوز امحيك من علي وش الدنيا كلها.
انا: وليه كل ده انا عملتك ايه
المجهول: طبعا منتش عارف عملت في ايه مديما انت الملاك والباقي شياطين.
انا: ياعم انا لا ملاك ولا نيله انا بني ادم زي زيك بس وعمري ماذيت حد ولا جيت علي حد.
المجهول: مش قولتلك انك الملاك وانا الشيطان واوعدك انا اللي هخلي حياتك سواد وجحيم..
انا: ياعم انت فهمني ايه اللي انا عملتوا.. لقيت الرقم اتقفل ومفيش رد.. بعد شوية لقيت عمار بيتصل بيا وبيقولي
عمار: خلاص ياسطا الفون اتحرق بالي فيه ومتقلقش مكنش حطه علي فلاشة ولا اي حاجه.
انا: حبيبي يسطا بس معرفتش هو مين
عمار: عرفت يسطا والاحسن انك متعرفش وانسي وخلي بالك من نفسك.
انا: عمار انت عارف اني مستحيل انسي اللي حصل ده انت مشفتش كان بيقولي ايه دلوقتي..
عمار: عارف يسطا وشوفت كل حاجه وفي بلاوي اكتر
انا: عمار انت عارف اني مبحبش الاسلوب ده قول واخلص..
عمار: خلاص يسطا هقول وامري *** اللي صورك وبعتلك ااا.. اااا
انا: اخلص ياعمار
عمار: ااا. ااا.. احمد صحبك
انا: ايه انت بتقول ايه انت اكيد بتهزر صح احمد! دا احمد ده اكتر من اخويا وعمري مااعتبرته صحبي
عمار: عارف علشان كده قولتلك انسي احسن
انا: انسي؟ انسي ازاي انت عارف انت قولت ايه طب ايه البلاوي التانيه اللي انت قولت عليها..
عمار: احمد بينيك نيره بقاله 6 شهور واتفق معاها تجيبلوا اماني علشان ****** وفعلا حصل وبعدين خلي اماني تحاول تغريك دايما علشان يصورك ويفضحك ويهز صورتك قدام الناس..
انا: وانت عرفت منين كل ده؟
عمار: الوسخ مصور كل حاجه وبيبتز اماني ان لو محصلش اللي هو عاوزه هينشر كل الفديوهات ويفضحها..
انا: خلاص ياعمار تعبتك معايا
عمار: متقولش كده ياض انتا اخويا بس قولي هتعمل ايه
انا: معرفش لسه ياعمار بس متقلقش هقولك علي كل حاجه سلام..
بعد مقفلت مع عمار قعدت افكر انا ازيت احمد في ايه علشان يبقي جواه الغل والحقد دا كلو.. قعدت افكر كتير لحد مخدت قرار اني هخليها سواد علي الكل… كلمت عمار وقولتوا احنا هنعمل……..
وقالي معاك يسطا في اي حاجة.. كلمت اماني واول مردت عليا
انا: مزتي الحلوه
اماني: مزة ايه بقي منت ركنتني علي الرف وخلاص
انا: ليه بتقولي كده
اماني: مانت بقالك 4 ايام مبتردش عليا ولا معبرني
انا: معلش ياقلبي كنت مشغول شوية بقولك انتي فين كده
اماني: عند نيره تحت
انا: هي نيره جمبك او تعرف اللي بنا
اماني: لا متعرفش وكمان هي في المطبخ بتعمل قهوة
انا: خلاص اطلعي عندي الشقه دلوقتي
اماني: اطلع ازاي يامجنون وامك؟
انا: متخافيش امي عند خالتى وهتيجي باليل وابويا هيجي علي العصر يالا بقي..
اماني: خلاص 5 دقايق وجاية
انا تمام ياقلبي سلام…
(في شقة نيره…) الشقة دايما فاضية علشان امها متوفيه وابوها في الشغل دايما..
اماني قاعدة علي الارض ملط ونيرة قاعدة في حضن احمد ملط
‏احمد: ايه وحشتيه يالبوة.
‏نيره: طبعا وحشته حد يدوق الطيز دي ومتوحشوش.
‏اماني: خلاص بقي انتو مش صورتوه وخدتوا اللي انتوا عاوزينه متسيبوني في حالي بقي.. احمد قام مسكها من شعرها وقالها
‏احمد: انت اللي اقول ايه اللي يحصل وايه لا يمتناكة فاهمة ولا لا
‏اماني: اااه فاهمة فاهمة سيب شعري خلاص
‏احمد: اتعدلي يكسمك بدل مالفديوهاات بتاعتك تبقي علي النت
‏نيره: صحيح ياحمد ايه اللي حرق تيلفونك وليه منقلتش الفديوهات علي فلاشة زي فديوهات الشرموطة دي..
‏احمد: الراجل قالي انوا دخلوا كهربا زياده تقريبا من الشاحن والفديوهات انا نسيت انقلها حظوا من السما الخول ده.. في الوقت دن اماني لبست وطلعتلي فوق وخبطت علي الباب قمت فتحت الباب ودخلتها لقيت عينيها حمرا تقريبا كانت بتعيط قولتلها.
‏انا: مالك كنتي بتعيطي ولا ايه
‏اماني: لا انا عيني وجعاني بس
‏انا: متكدبيش وقولي الحقيقه
‏اماني: مفيش حاجه بجد ياروحي وكانت جايه تبوسني..

 

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق