روايات كاملة

رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل العاشر 10 بقلم عبدة شحاتة

رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل العاشر 10 بقلم عبدة شحاتة

رواية فتاة حطمت كبريائي البارت العاشر

رواية فتاة حطمت كبريائي الجزء العاشر

رواية فتاه حطمت كبريائي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم عبدة شحاتة
رواية فتاه حطمت كبريائي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم عبدة شحاتة

رواية فتاة حطمت كبريائي الحلقة العاشرة

 

الفصل العاشر
اسمع مليكه ده بتاعتي انا و انتي ضيعتها استحمل بقي الي جاي في حياتك انت و امك و حبيبتك عشان الي كانت هتكون حرم جاسر بيه مظهر ميتعملش فيها كده من امثالكم
عمر .. والله لو مجبت مليكه عشان ادفن ها في القبر الي هدفن فيا انا لما اموت ياما هجيبك و ادف*نك ح*ي و بدل ما تكون جنازه واحده يبقوا جنازتين
جاسر بغضب .. انت عارف انت بتكلم مين يا عمر لو قد كلامك فعلا استحمل الي جاي
و قفل في وشه السكه عمر بقي هيتجنن مش عارف يعمل اي هيوصل لي جاسر ده ازاي
راح الشركه دحل لي أبوه .. طبعا انت هنا و متعرفش ايه الي بيحصل برا صح
أبوه .. لا اعرف كل حاجه و مليكه ماتت صح يا عمر فضلت لحد ما ضيعتها من ايدك بغباك عشان ست ريري خليك انت كده متبع امك في كل حاجه يكش تقضي عليها هي في الاخر
عمر بدموع .. انت فاهم غلط انا ملمستش مليكه انا كنت هحلقها من الي ضربها بالنا*ر ياريتها كانت جت فيا انا و لا حسيت بالنار إلى انا فيها ده دلوقتي
الاب وقف و طبطب علي كتف ابنه .. مش كل حاجه ينفع ناخدها يا عمر في حجات لازم تضيع من أيدينا عشان تفتح عينينا لحجات تانيه خالص اهوا مليكه فتحت عينك لحجات اتمنى انك فعلا تكون اتغيرت
عمر زق أيده و ضرب المكتب بعنف .. اتغيرت ايه و زفت اي انا مليكه اتخطفت جثتها مع واحد اسمها جاسر مظهر
الاب .. جاسر اه تمام سيبلي انا الموضوع ده و انت روح و تعالي معايا بالليل هنروح مشوار يجبلك مليكه .
عمر بصله و خد بعضه و مشي وصل البيت قابلته اخت الصغيره
أخته بدموع .. مليكه ماتت يا عمر شوفت اهمالك و تكبرك علي البنيا و مشيك ورا العقربه الي اسمها ريري وصلك لي اي انت كنت مفكر نفسك عايش بكبرياك ده
عمر .. انا فعلا مكنتش عايش بس لما كنت بقرب من مليكه كنت بحس بدفاء و انا كنت غشيم بكابر عشان ما اتنزلش و ابص تحتيه
أخته بدموع .. انت ارتكبت جريمه كبيره يا عمر و لازم تكفر عن ذنبك
و سابته و خرجت عمر بص للمرايا و كسرها و كسر كل حاجه حواليه و قعد علي الارض .. ماشي يا جاسر أن ما ندمتك علي خطف مليكه ده و هي ميته مكونش انا عمر الطحاوي
عند ام مليكه كانت خارجه من محل و ماشيه جنب الرصيف جت عربيه و نزل منها واحد بجلاليه ضر*بها علي دماغها أغمي عليها و ركبها معاهم و انطلق
في الصعيد في منزل محمد القناوي دخل الراجل بام مليكه و رماها قدام الكبير بصلها الكبير .. ياها وحشني اليوم ده قوي يا صافيه اشتقت لليوم الي هقت*لك فيه و امشي بر*قبتك في البلد كلتها و اقول اهوا الي حطت راس القناويه في الارض عشان خاطر عيلة الدمنهوري يتنططو علينا اهي سايحه في دمها و رأسها هتتعلق
صافيه بدموع .. ارحمني يا عمي انا معملتش حاجه خالص والله انت متعرفش انا حصلي ايه بس انا مستعده افهم أهل البلد كلهم الحقيقه
الكبير .. ما خلاص معدش في حقيقه في مشنقه هتتعلق كمان ساعه في البلد يلا خدوها للحريم يودعوها
فضلت تصرخ عشان يسمعها لكن خلاص قضيا الأمر
الكبير في سره .. لازم اعرف باقي الحاجه فين يا صافيه
عند جاسر طلع الفيلا و هوا معاه كيس كبير طلع لحد ما وصل لي اوضه فتحها لقيها بتسرح شعرها حط الكيس و قرب منها لفها ليها و ابتسم .. انا جبتلك كل حاجه هتحتجيه
.انا الي كنت محتاجها اتحرمت منو من زمان من ناس كتير
جاسر قام و بص بعيد و كشر وشه .. و انا بقي الي هرجعلك حققك من كل الي اذوكي يا مليكه
يتبع…

لقراءة باقي فصول الروايه أضغط على (رواية فتاة حطمت كبريائي)

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق