روايات كاملة

رواية فهد وتقى الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جنة الماس

رواية فهد وتقى الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جنة الماس

رواية فهد وتقى البارت الثاني والعشرون

رواية فهد وتقى الجزء الثاني والعشرون

رواية فهد وتقى كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم جنة الألماس
رواية فهد وتقى كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم جنة الألماس

رواية فهد وتقى الحلقة الثانية والعشرون

 

فهد: بيروح يجرى عليها تقى تقى قومى والله بهزر طلع قلبها هفيف
جمال: انت بتعمل اى يا حيواان ابعد ابعد انا هشيلها اطلعهاوبيشيلها يطلعها اوضتها تقى حبيبتى بيقوم يجيب البرفيوم بتاعها وبشممه ليها بتقوم
تقى: بعياط شفت يبابا شفت بيعمل اى
بقلم الكاتبة المجهولة
جمال: معلش يا تقى ما هو بردو هيعيش حياته يا حبيبتى وانت بردو هتتخطبى
تقى: اه انا مليش دعوة بيه ولا يهمنى
جمال: ماشى غيث هيجحى يتقدم امتى
تقى: بمكر النهاردة وحتى يتغدى معانا ولا اى
جمال: بضحك اه منك اه منك يا اروبة
تقى ببراءة: انا يا بابا استنى بقى اتضل بغيث وبتروح ترن عليه
بقلم الكاتبة المجهولة
تقى: الو
غيث: الو يا تقى
تقى: الو يا غيوث مش هتيجى النهاردة تتغدى معانا ولا اى

 

 

غيث: هو فهد جمبك
تقى: امم باصص عليا يعنى يا غيوث
غيث: بضحك ماشى يا بت اقفلى انت وانا هاجى اعمل الواجب
تقى: ماشى باى وبتقفل معاه وبتدخل تنقى لبس تلبسه
»«
تقى بمكر: الله الفستان الاحمر تحفة هياكل منك حتة يا بت يا تقى وبتطلع الفستان وبتجهز اكسسورات عليه ادخل بقى اخد شاور واطلع اجهز نفسى وبتفضل تغنى بصوت عالى الليلة ليلتك يا عروسة
بقلم الكاتبة المجهولة
فهد: اه ماشى يا تقى وبيرن على ماهى انت فين
ماهى: ايوة يا بيبى انا فى الطريق
فهد: ماشى
عند تقى
تقى: خدت شاور وطلعت لبست الفستان الاحمر وظبطت شعرها وحطت ميكب خفيف.
تقى: خلصت اخيرا وبتبص على نفسها فى المراية يااه قمر
وبتتصل على غيث انت وصلت ولا اى

‏غيث: انا برا اهو

‏تقى: بصحك طب انا نازلة ليك اهو

‏غيث: بتضحكى على اى

‏تقى: على اللى هيحصل تحت كمان شوية
‏غيث: بضحك طب انزلى يلا

‏تقى: ماشى بتنزل بتلاقى فهد قاعد بتتجاهله وتروح تفتح الباب غيث اذيك وبتسلم عليه
‏بقلم الكاتبة المجهولة
غيث: اذيك يا تقى عاملة اى
تقى: كويسة تعالى اتفضل ادخل الغدا هيبقى جاهز كمان شوية

 


‏فهد بيرفع راسه بيلاقى تقى لابسة فستان احمر وشكلها جميل جدا
‏فهد بغضب: وفى نفسه مش هتجبيها لبر نازلة بالفستان دا ماشى يا تقى وبيقوم يسلم على غيث اذيك يا استاذ غيث
غيث: اهلا
فهد: اهلا بيك وبيروح يسلم عليه وبيفضل ضاغط على ايده لدرجة ايد غيث بتحمر.
تقى: اى مش هتسيب ايده بقى وبتتك على اسنانها عاوزة اخد خطيبى جوا اعرفه على بايا ابعد كدا وبتشيل ايده عن غيث وبتاخده وبيدخلوا
فهد بغضب: ووشه محمر جدا يووه بقى وبيلاقى الفازة جمبه بيكسرها ويطلع برا
تقى بتكون لسة هى وغيث واقفين
بقلم الكاتبة المجهولة
تقى بضحك: هاها مش قادرة
غيث: اسكتى انت انا هتنفخ حرام عليكى وانا عاوز اتجوز
تقى: دا انت ليك عروسة عندى انما اى
غيث بفضول: مين
تقى: واحدة صحبتى جامدة. منة صاحبتى هعرفك عليها متخافش بس من ورا فهد
غيث: ماشى
بقلم الكاتبة المجهولة
«»«»«»«»«»«»»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

 

 

عند فهد برا بيكون بيتكلم فى التلفون يعنى انت فين يست زفتة

‏ماهى بعصبية: فسه اى يفهد
فهد: بت انت انا دافعلك فلوس دقيقة والاقيمى هنا فاهنة
ماهى بتوتر: حاضر.
فهد بيخلص كلامه وبيلاقى واحدة داخلة من البوابة
وجاية عليه
بقلم الكاتبة المجهولة
منة بقرف: انت مين
فهد: انت اللى مين انا فهد
منة بقرف: ااه انت بقى فهد وبتقوم ضربته بالقلم
فهد بعصبية انت اتجنتتى انت يبت
يا ترى هيحصل اى ????????????????????

يتبع…

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق