روايات جنسية

رواية مرات صاحبي الفرسة الفصل التاسع 9 قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة الفصل التاسع 9 قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة البارت التاسع

رواية مرات صاحبي الفرسة الجزء التاسع

رواية مرات صاحبي الفرسة (كاملة) قصص سكس تحرر و دياثة +18
رواية مرات صاحبي الفرسة (كاملة) قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة الحلقة التاسعة

 

دخلنا المطعم وقعدنا وطلبنا طلبين كبار ونص طلب لايمن علشان يعرف يخلصة
اكلنا ونزل لنا الساقع وروقنا علي نفسنا

وبعدين دخلنا كافيه هادئ طلبت انا شاي. وهي طلبت كاكاو وايمن جبتلة عناب ساقع
وقعدت تسألني عن حياتي وظروف شغلي وتعرف عني اكتر
بعدين انا كمان سألتها
سحر انا من يوم ما عرفتك وانا معجب بيكي جدا ومن اول لحظة شوفتك فيها وانا قررت اني اقرب منك والحمد لل** نجحت في كدة وادي النتيجة انتي معايا وبتبادليني نفس الأحساس والشعور ومفكرتش اني اسألك عن حياتك الماضية ولا عن جوزك ولا اطلقتي ازاي وميفرقش معايا علي فكروة لأن الماضي بتاعك مليش حق فيه
بس معرفش ليه كل ما بقرب منك بيذيد جوايا فضول اني حابب اعرف عنك كل حاجة
وطبعا مش هجبرك انك تحكيلي ولا هفرض عليكي بس لو حابة تحكيلي عنك وعن حياتك قبل ما تعرفيني. هكون سعيد جدا .. وصدقيني مهما كانت حياتك قبلي او مشاعرك نحو طليقك مش هزعل ولا هضايق لان كل شخص بيبقي له مشاعرة وظروفة اللي مبيبقاش متحكم فيها وخرجة عن ارداتة
وفاء :: لا طبعا هحكيلك وعلي فكرة انا اللي كنت هحكيلك حتي لو مكنتش طلبت مني علي الأقل تعرفني اكتر ودلوقت انا شايفة انة من ابسط حقوقك عليا انك تعرف علي الأقل اساسيات حياتي وانا كنت عايشة ازاي مع جوزي اللي عشت معاه اكتر من خمس سنين في عذاب تعب نفسي
انا :: ياه معقول حد يبقي معاه القمر ده ويتعب نفسيتة ده المفروض يخليكي ملكة
وفاء :: هههههههه مش اوي كدة يا عادل .. انت بس علشان عيونك حلوة شايفني كدة
انا :: واللي يشوفك غير كدة يبقي راجل اعمي مبيشوفش
وفاء :: يخليك ليا ومنحرمش منك ولا من لسانك اللي بينزل عسل ده
انا كنت بعيش مع والدي وولدتي وليا اتنين اخوات بنات اصغر مني وكانت حالاتنا المادية متيسرة او اعلي شوية
وكنت في الفترة اللي اتعرفت فيها علي محمود طليقي كنت مشتركة في جيم وكنت كل يوم تقريبا بروح الجيم علشان كنت حاسة ان جسمي مليان شوية وعايزة اخس
لاني ذي زي اي بنت بحلم بجسم رشيق متناسق
انا :: يعني انتي عايزة تفهميني ان الجسم الصاروخ ده كان تخين
وفاء :: ههههههه لا خالص بالعكس انا كنت ارفع من كدة بس انا في الوقت ده كان عندي هسهس في دماغي اني تخينة وكنت خايفة اتخن اكتر وكدة .. جنان بنات ساعتها
انا :: اها وبعدين ،، كملي سامعك
وفاء :: وهناك بقي شوفت محمود واعجبت بيه وبجسمة وشكلة اللي كان شبه بتوع السينما وجسمة الرياضي وقولت هو ده فارس احلامي اللي هياخدني علي حصانة الابيض في ابيض ورسمت احلامي الورديه
انا :: واتعرفتوا واتخطبتوا مش كدة
وفاء :: اها اتعرفنا. و تمت الخطوبة بسرعة وبعدها ب ست شهور اتجوزنا .. ومرت السنة الاولي من جوازنا من غير اي مشاكل بينا نهائي
انا :: وبعدين ايه اللي حصل
وفاء :: اكتشفت انة كان مريض نفسي وبيتعالج وكان شفي من مرضة النفسي. ورجعلة المرض بعد سنة من جوازنا
انا :: مش فاهم يعني ايه كان مريض نفسي وشفي
وفاء :: اللي عرفتة بعدين انة تأثر وتعب نفسيآ بسبب واحدة كان بيحبها وكان خلاص علي وشك زواجة منها وبعد قصة حب اكتشف خيانتها مع اعز اصحابة في شقتة وانها مش بنت وده سبب له مشاكل نفسية كبيرة ومبقاش عندة ثقة في حد نهائي. واخد فترة يروح لدكتور نفسي والمفروض انة اتعالج وبعد فترة اتعرف عليا وتمت الخطوبة والزواج بشكل سريع
انا :: طب هو ليه معرفكيش انة كان مريض او حد من قرايبة زي مامتة او باباه او حد من اخواتة صارحك بموضوع مرضة ده
وفاء :: للأسف محدش قالي ولا عرفني مع اني لو كنت عرفت مكنتش هزعل ولا كنت هفسخ الخطوبة بالعكس انا مقتنعة ان المرض النفسي مرض يمكن علاجة زيو زي اي مرض عضوي بس بياخد وقت
انا :: طب ايه اللي خلي المرض النفسي يرجعلة تاني طالما عايش معاكي سعيد وحياتكم هادية
وفاء :: هتصدقني لو قولتلك معرفش بس انا اتوظفت في شركة محترمة اللي شغال فيها احمد صاحبك وطبيعي شغلي كا موظفة علاقات عامة حتمت عليا اني البس شيك واوقات بيكون في عشاء عمل وكدة فاغصب عني بلبس لبس يليق بالسهرات دي لقيتة فجاءة بقي بيغير بشكل رهيب وغيرتوا اتسببت لي في مشاكل ملهاش حصر والغيرة تحولت الي شك وبقي يراقبني مطرح ما اروح واي مكالمة تجيلي ياخد الرقم ويكلمة وفي الأخر رفع عليا قضية اثبات نسب
انا :: يا نهار اسود حتي شك ان ابنكم ايمن مش ابنة
وفاء :: واتمرمط في المحاكم بس كسبت القضية وبعدها رفعت عليه قضية خلع وخلعتة
انا :: يعني انتي خلعتيه مش اطلقتي
وفاء :: اه خلعتة وقولت هعيش حياتي لأيمن ومش عايزة حاجة من الدنيا وبصراحة كرهت صنف الرجالة لغاية ماشوفتك
انا :: بصراحة انتي فعلا اتعذبتي معاه وكتر خيرك انك استحملتي 4 سنين

شوية قالتلي وريني بقي الجيل اللي جبتة
ومسكتة وفضلت تقراء اللي مكتوب عليه
وضحكن وقالت ابه قلة الأدب دي
انا :: قلة ادب ايه ؟
وفاء :: مكتوب عليه يدهن رأس العضو ويترك ساعتين ثم يغسل بالصابون جيدآ قبل العملية الجنسية
يعني تدهن الراس كويس ههههههه
انا :: دانا هدهن الراس والبيضان كمان ههههه
وفاء :: اخدت بالها ان ايمن قاعد وبرقتلي بعنيها وقالت بطل قلة ادب الواد قاعد
انا :: هههههههه ماشي. طب عايز احط الننس في الننوس
وفاء :: انت اه منك انت مشبعتش من اللي عملتة امبارح
انا :: في حد يشبع من الزبدة البلدي
وفاء :: مش هينفع النهاردة خالص انا جسمي كلة وجعني وتعبانة بجد من امبارح منمتش غير تلات ساعات خليها بكرة
انا :: ماشي يا قلبي بكرة بكرة
قعدنا شوية وبعدين قالتلي مش يلة بينا بقي
قولتلها يلة بينا وقمنا اتمشينا لغاية ما وصلنا الشاليه و كل واحد واحد راح علي غرفتة
دخلت غرفتي وقلعت هدومي وقولت اناملي ساعة ارتاح شوية وبعدين اصحي وكانت الساعة في حدود الثالثة عصرآ
طفيت النور خليت الاوضة ضلمة ورميت جسمي علي السرير وروحت في النوم
صحيت علي رنة تليفوني.
مديت ايدي وجبت التليفون اللي كنت حاطة تحت المخدة وبصيت
لقيت المتصل سحر
انا :: الو
سحر :: ايه يا عادل فينك غطسان من بدري
انا :: انا في اوضتي نايم
سحر :: نايم في اوضتك لوحدك ؟
انا :: اه لوحدي .. هي الساعة كام دلوقت
سحر:: الساعة اربعة وربع
انا :: امال انتوا فين طيب
سحر :: انا واحمد في غرفتنا لسة داخلين مفيش ربع ساعة ..لقينا نفسنا لوحدنا وبصراحة ملينا فأنا قولت ل احمد همشي. قالي وانا كمان ومشينا
انا :: طيب هتعملوا ايه انتوا من هنا للسهرة لسة الوقت بدري اوي
سحر :: مش عارفة بس انا هحاول ناملي ساعة كدة علشان ابقي مفوقة معاكم .. واحمد اهو نايم قدامي
انا :: ماشي يا جميل انا هقفل علشان اسيبك ترتاحي دلوقت ونبقي نتقابل علي 10 بالليل كدة في غرفتكم
سحر :: ماشي سلام
انا :: سلام
قمت عملت كوباية شاي وفتحت التليفزيون ولعتلي سيجارة وفضلت اقلب في القنوات لغاية ما لقيت فيلم عربي قديم بحبة للفنان اسماعيل ياسين .. وعشت مع الفيلم

 

الجزء العاشر
شوية ولقيت وفاء بعتالي علي الواتس
وفاء :: حبيبي عدول صاحي ولا نايم
انا :: صاحي ياقلب عدول
وفاء :: ايه انت منمتش ولا نتمت وصحيت
انا :: لا نمت ساعة كدة وصحيت ومش لاقي حاجة اعملها غير اني بتفرج علي التليفزيون
وفاء :: الحال من بعضة بس انا جسمي وجعني وحاسة اني مكسرة خالص ومكسلة اقوم من عالسرير .
انا :: بعد الشر عليكي وعلي جسمك اجي اعملك مساچ يريحك
وفاء :: هههههههه يريحني ولا يريحك انت
انا :: يريحنا احنا ال اتنين هههه
وفاء :: ههههه هو من جه هيريحني فهو هيريحني بس هيكسر جسمي اكتر ماهو متكسر ههههه
انا :: مين قالك كدة دانا هيريحك وهدلع جسمك وهكون حنين عليه
وفاء :: اه مانا عارفة وانت الصراحة استاذ في كدة بس بردو انا دلوقت مش حمل دلعك وحنيتك هههههه
انا :: خلاص يا ستي براحتك .. انتي اللي خسرانة
وفاء :: حبيبي انت وروحي وعمري ما اخسرك ابدا
انا :: تسلميلي يا قلبي انتي ومنحرمش منك ابدا
وفاء :: تعرف انك وحشتني اوووي برغم اننا كنا مع بعض من كام ساعة بس
انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي اووووي ومش بشبع منك ابدا حتي وانتي معايا وعنيا في عنيكي
وفاء :: يالهوووي علي الكلام الحلوة اللي يدوخ
انا :: الحلو يستحق الحلو وانتي مش حلوة وبس انتي قمري اللي منور ليا حياتي يافوفتي
وفاء :: وانت يا عدول عمري وقلبي وحياتي اللي بدءت اعيشها من لحظة ما عرفتك
انا بجد ياعادل مش عارفة اوصفلك انت عملت ايه في حياتي وخليت دنيتي بقي ليها طعم تاني بعد ما كانت الحياه بقت مملة وملهاش اي معني
انا :: يخليكي ليا ومنحرمش منك ولا من قلبك الحنين عليا
وفاء :: ويخليك ليا وتفضل علي طول منور حياتي يا عدول .. عارف يا دولة انا عايزة اقولك علي حاجة بس مكسوفة
انا :: يا نهارك مش فايت ايه مكسوفة دي لا كدة بجد هزعل اوي منك
وفاء :: اصل اللي عايزة اقولوا مش متعودة اقولوا كدة عادي اصلة كلام عيب هههههه
انا :: لا طالما كلام عيب يبقي ميصحش … تفضلي ساكتة قولي بسررررعة ههههههههههه
وفاء :: انا بصراحة بغير اوي عليك لما بتكون في البحر وانت لابس المايوه بيكون ….. ؛؛؟ ظاهر اوي وتخين وباين للناس وشكلة بصراحة بيجنن مع المية وانا مش عايزة حد تاني يشوفة وده بيجنني من جوايا
انا :: ايوة بقي النقط اللي حطاها دي معناها ايه مش فاهم
وفاء :: ههههههه لا انت فاهم وبتستعبط
انا :: هههههه مليش فيه كبرت في دماغي ولازم تقولي
وفاء :: بتاعك يا مايص
انا :: اللي هو اسمة ايه بقي
وفاء :: لا مش هقول اسمو انا هههههه
انا :: وربنا هزعل ومش هكلمك .. هو فيه بينا كسوف طب مانا بقول كسك وطيزك ومش بتكسف منك
وفاء :: انت راجل قليل الادب لكن انا مؤدبة هههههههه
انا :: هتقولي ولا اجيلك الأوضة بتاعتك واخليكي تقولي غصب عنك
وفاء :: ايمن صاحي مش هتعرف تخليني اقول
انا :: مين قالك كدة دانا مجنون وابن مجانين تحبي تشوفي ؟؟
وفاء :: لا لا خلاص هقول يا مجنون .. زبك
خلاص ارتحت كدة
انا :: اه ارتحت وبعد كدة مفيش كسوف مني وال تحسي انك عايزة تقوليه قوليه علي طول ماشي
وفاء :: ماشي .. حكم القوي بقي هعمل ايه
انا :: مالة زبي بقي هههههه
وفاء :: تاني .. ههههههه

مأنا قولتلك برغم انة بيكون شكلة حلو اوووي وبيبقي نفسي اقوم اهجم عليك وامسكة امصة وارضعة واحطة كلة جوايا بس بيبقي جوايا بردو غيرة ومش عايزة حد ياخد بالة منة غيري
انا :: يخرب بيت عقلك تصدقي انا من كلامك ده زبي وقف وبقي زي الحديدة
وفاء :: هههههه يا كداب
انا :: انا كداب طب استني هخليكي تصدقي
وصورت زبي وبعت صورتة ليها
وفاء :: يخرب بيت جنانك .. بس شكلة مغري اوي وهو واقف كدة فيه شموخ
انا :: اه واقف علشان عايز يدخل جواكي يرضيكي كدة
وفاء :: حبيبي طبطب عليه وقولوا معلش حبيبتك تعبانة وانا بكرا هصالحوا هههههه
انا :: لا انا مليش دعوة ومش هتدخل بينكم
انتوا احرار مع بعض وشوفي هتقدري تصالحيه ازاي
وفاء :: بقي كدة ماشي .. انا بقي هعرف اصلحة وهبوسوا وهمصة واحطة جوايا ومش هشيلة غير لما يكون رضي عني
انا :: هتحطيه فين بالظبط ؟؟
وفاء :: انت اخ منك. لئيم ومش سهل
انا :: ههههههههه
وفاء :: هحطة في كسي وافضل قافلة عليه كسي وهو بينكني
تعرف يا عادل انا نفسي في ايه
انا :: نفسك في ايه ياقلب عادل
وفاء :: نفسي اقطع زبك ده واخليه جوا كسي ومشلهوش ابدا ويبقي معايا وجوايا مطرح ما اروح .. وانا صاحية وانا نايمة وانا في الشغل. .. زبك يبقي جوا كسي ديما
انا :: وانا اعيش من غير زبر يا مفترية ههههههه
وفاء :: اه علشان اضمن ان زبك يبقي ليا لوحدي وميروحش لوحدة غيري
انا :: طيب ياعمري هبقي اعملك منة نسخة تبقي معاكي وتحطيه في كسك زي مانتي عايزة
وفاء :: لا يا حبيبي مش عايزة نسخ انا .. انا عايزة الأصل
انا :: ههههههه ماشي .. هسيبك انا عشر دقايق بس هروح اعمل كوباية شاي وراجعلك علشان نشوف موضوع زبي ده
وفاء :: ماشي يا قلبي مستنياك ومتتأخرش عليا علشان انت بتوحشني موت
قومت عملت كوباية شاي وقلعت البوكسر وجبت الجيل ودهنت بيه زبي علشان خلاص الوقت قرب علي نيك الشرموطة سحر مرات احمد صاحبي
وفضلت كدة من غير البوكسر علشان الجيل ميتمسحش في البوكسر. كملت كلامي مع وفاء لغاية قبل الميعاد بنص ساعة اتحججت ان الموابيل خلاص هيفصل شحن
بصراحة كلامي مع وفاء اداني شحنة جنسية رهيبة ومش محتاج اخد الفياجرا بس قولت زيادة الخير خرين ولازم النهاردة افشخ الشرموطة قدام جوزها واخلي احمد يعرف انة مش راجل قصاد زبي
قومت اخدت البرشامة وعملت كوباية شاي تانية علشان ترفع وتعلي معايا
ولقيت تليفوني بيرن بصيت لقيتها سحر اللي بتتصل
انا :: الو يا سحورتي
سحر :: ايه مش جاي ولا ايه
انا :: جاي طبعا هاخد حمام بس و هلبس هدومي وجاي
سحر :: لا تعالي وابقي خد حمامك هنا عندي انا عايزة انا اللي ادعكلك جسمك
خلص تعالي بسرعة علشان مستنياك
انا :: ماشي خلاص جاي
لبست هدومي وقفلت الموبايل علشان لو وفاء اتصلت تلاقي تليفوني مقفول ومتعرفش توصلي
وخرجت روح عند سحر واحمد رنيت الجرس فتحلي احمد
احمد :: ازيك يا عادل ..
انا :: ازيك يا احمد
احمد :: تمام يا صاحبي .. اتفضل
دخلت لقيت سحر لابسة قميص نوم فوشيا سكسي ابن متناكة شفاف وتحت منة اندر فتلة نفس اللون بس افتح شوية من قدام شبكة علي شكل قلب ومن ورا عبارة عن خيط رفيع داخل بين طيزها
سلمت عليا وانا سملت عليها ومسكتها من وسطها واخدتها في حضني وشفايفها بين شفايف وفضلت امص شفايفها قدام العرص جوزها اللي قعد علي الكرسي بيتفرج علي مراتة وهي في حضني
قولتلها :: يخرب بيت جسمك الملبن ده وبصيت علي احمد وقولت له. ايه ياعم الصاروخ ده انت بتقدر عليها لوحدك ازاي
ضحك وقالي خلاص بقي مش هبقي لوحدي
سحر ضكت وقالت لما اشوف عادل. بقي النهاردة هيعمل ايه
ضحكنا وقعدت علي الكرسي اللي جنب احمد
سحر :: دخلت المطبخ وجابت صنية فيها عصير وطبق فيه فواكه مشكلة
وقعدت علي الكرسي اللي جنبي
وكل شوية تديني تفاحة مقشرة ومقطعاها وتأكلني في بوقي وايدها علي زبي ومش معبرة العرص جوزها وانا كل شوية اميل عليها واخطف بوسة من شفايفها
انا :: انا هدخل اخد دش بسرعة بقي وجايلكم
سحر وانا هاجي ادعكلك جسمك يا روحي
دخلت وقلعت هدومي وهي جابت الشامبو ودعكت بيه جسمي لغاية ما عملت رغاوي كتيرررر ونزلت علي زبي وتتغزل فيه واحمد جوزها سامع كلامها من برة
وهي عمالة تدعك في زبي بأديها وجسمي كلة وطلعت فضلت توبس وتمص لساني
شوية وخلصت الدش بتاعي خرجت جابتلي فوطة مسحت جسمي وبعدين لفيت الفوطة علي جسمي وخرجت
قعدت في مكاني وهي قعدت جنبي وحاطة ايدها تحت الفوطة بتلعب في زبي
شوية وقولت ل احمد فين ياعم الحشيش اللي قولت عليه
احمد :: ثواني وهيبقي عندك دخل المطبخ وشوية خرج بصنية عليها صباع حشيش وورق بفرة وعلبتين سجاير الم ام ازرق وقعد قصادي وبقي بيلف السجاير عمل تقريبا 4 چوبات وقولت له كفاية متلفش تاني انت عايز تموتنا
سحر مسكت اول چوان وراحت موالعاه واخدت نفسين وناولتني اكمل
اخدت منها الچوان واخدت اول نفس وميلت علي شفايفها بوستها وطلعت النفس من بوقي علي بوقها فضلت اشرب وهي تاخد مني لغاية ما خلصنا اول چيوان من غير ما حتي نعزم علي احمد
الدماغ عندي رفعت والمزاج بقي عنب ورايق علي الأخر وحسيت اني سلطان زماني
سحر :: طلبت من احمد يدخل المطبخ يجيب العشاء من جوا
احمد قام جاب طرابيزة بتتفرد من جنب التلاجة وفردها وحط عليها مفرش ودخل المطبخ وجاب صنية كبيرة عليه فرختين مشوية مقطعين وطبق مليان كفتة والعيش والسلطات سلطة طحينة وسلطة خضار
وقعدنا علشان ناكل
اكلنا واول مرة اكل كمية الأكل دي بسبب الحشيش طبعآ لأنة بيجوع ودخلت عملت شاي و ولعنا الجيوان التاني وبمسينا علي احمد بيه وانا وسحر ولعنا الجيوان التالت وشربناه مع بعض
حسيت اني سخنت وهجت علي الاخر وخلاص لازم انيك اللبوة سحر قومت اخدتها في حضني وهاتك يا بوس ومص شفايفها بشفيفي. ايدي بتدعك في بزازاها واحمد جوزها مطلع زبة وبيدعك فيه وهو بيتفرج علي مراتة وانا هاريها بوس ودعك في بزازها … راحت ذقتني وبعدت عني وقالت لا مش علي طول وراحت مشغلة اغاني علي صب كان موجود في الغرفة وبدءت الرقص وجسمها عامل زي الملبن كل حتة في جسمها بتتحرك لوحدها ودي كانت اول مرة اشوف فيها سحر وهي بترقص وكانت كسم صفيناز جنبها وكل شوية تيجي تدعك طيزها علي زبي وتروح تدعك طيزها في زب جوزها وتقعد عليه
حوالي نص ساعة متواصلة من الرقص والدلع وانا زبي بقي عبارة عن جمرة نار. وهجت عليها بطريقة رهيبة
مفعول الفياجر مع الحشيش ومع لبس سحر السكسي ورقصها الفاجر وفكرة انك بتعمل كل ده معاها قدام جوزها كل ده كفيل يخلي الحجر يطلعلة زب ويقوم ينكها معانا

سحر جت بين رجلي وقعدت علي الأرض علي ركبها وشالت الفوطة اللي مداري بيها زبي ومسكت زبي بأيدها وعنيها علي جوزها اللي عينة مش متشالة من علي مراتة اللي اول مرة يتحقق فيها املة ويشوف مراتة وهي مع راجل تاني غيرو
طلعت لسانها ومشتة علي زبي وابتسامة اترسمت علي شفايفها طلعت منها وهي بتبص علي العرص جوزها وهو عمال يدعك في زبة
سحر :: يالهوووي علي زبك يا دولة يالهوي علي جمالة وشكلة وفتحت بقوها بمحن وشرمطة وبدءت تمص زبي برااااحة وانا مايل بضهري وراسي علي الكرسي وسايب نفسي وزبي لسحر
نزلت بلسانها علي بضاني تلحسها بحركات لولبية من تحت بيضاني لفوقها وترجع تطلع تاني علي زبي وتلحس العرق بتاعة لغاية ما توصل للراس شوية ومسكتها من شعرها وبقيت بضغط علي راسها لغاية ما زبي كلة يدخل في بوقها
لقيت احمد قام جاب الموابيل وهيصور مراتة وهي بتمص زبي
انا :: احمد عارف لو جبت وشي مش هرحمك
احمد :: لا متخفش مش هجيب وشك وابتدي يصور مراتة وهي بتتفنن في مص زبي
سحر :: زبك حلو اووووي وتخين وجميل
انا :: زبي انا ولت زب احمد
سحر :: لا زبك انت احلي واتخن يا روحي
واحمد عمال يصور مراتة وهي بتتغزل وتمص في زبي ويصور كسها وخرم طيزها وهي مفلقسة بتمص زبري
قومت ومسكتها من ايدها واخدتها علي السرير ودخلت بين رجليها بدماغي وقربت من كسها اللي كان مفتوح ولونة الوردي مستني لمسات لساني وحركاتة
وفتحت كسها بصوايعي ولساني بيتحرك بين شفايف كسها لحس ومداعبة بطرف لساني
سحر :: ااااااه يا دولة ااااااه انت فنان في لحس كسي اااااااه
احمد بيصور تعبير وش مراتة وكلامها ليا وهي فاتحة رجليها وانا بلحس كسها وقالت ل احمد
هات زبك يا عرص علشان عايزة امصة
احمد :: خدي يا متناكة زبي في بوقك اهو هو كان واقف علي ركبة وراها وهي نايمة وزبة من فوق راسها ساقط علي بوقها مسكتة بأيدها وفضلت تؤضع فيه وانا من تحت بلحس كسها وبصوت كلة منيكة وخولانة من احمد ومحن من سحر
احمد :: مبسوطة يا عمري
سحر :: اوووووي يا احمد اوووي
احمد :: عادل بيعمل فيكي ايه
سحر :: بيلحس كسي
احمد :: بيلحس كس اوي
سحر :: اه اوووي وحلووو اوووي
احمد :: وانا بعمل ايه
سحر :: بتعرص عليا يا روحي
احمد :: يعني معرص عليكي انا
سحر :: اه يا روحي انت معرص عليا وانا بتناك من صاحبك
كلامهم خلي زبي بقي خلاص علي اخرو بجد روحت فاتح رجليها علي الأخر ودخلت بوسطي بين وراكها
سحر مسكت زبي وحطتة علي كسها واحمد بيصورها وهي ماسكة زبي وبتمشيه علي كسها .. حطتة علي اول كسها وابتديت انا بالضغط بوسطي وجسمي علي زبي لغاية ما بقي زبي كلة جوة كسها

وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة في كسها وهي بتمص في زب جوزها واحمد بيصور مراتة الشرموطة وهي بتتناك مني وبصوت كلة منيكة
احمد :: سحر يا روحي
سحر :: نعم ياقلب سحر
احمد :: عادل بيعمل ايه
سحر :: بينكني
احمد :: بينكي اووي
سحر :: اه يالبي اوووووي اووووي
احمد :: زبة فين دلوقت
سحر :: جوا كسي
احمد :: طب وانا مين
سحر :: انت عرصي وجوزي حبيبي
احمد :: مبسوطة وانتي بتتناكي قدامي
سحر :: اووووووي اووووي
وانا شغال بينك في مرات العرص احمد وهو مبسوط ان مراتة تحت زبي وتتأوه من المتعة
نمت علي ضهري وقولتلها تعالي بقي اقعدي علي زبي يا لبوة
سحر قامت ووشها ناحيتي وجت وقعدت علي زبي اللي رشق جوا كسها بسهولة
واحمد نزل تحت طيزها بالتليفون وفضل يصور زبي وهو جوا كس مراتة اللي عمالة تطلع وتنزل علي زبي وانا حاضنها بأيدي
احمد حط التليفون بعيد شوية وخلاه يصورنا وهو ثابت في مكانة وجه من ورا مراتة سحر ونزل علي ركبة وابتدي يحط زبة في طيز مراتة
وبقينا احنا الأتنين بنيك الشرموطة سحر انا زبي جوا كسها وهو زبة جوا طيزها من الخلف
سحر :: ااااااااااه ااااااااه يخرب بيت كدة حلوووو. اوووي الوضع ده
احمد :: يعني عاجبك الوضع ده يا شرموطة
سحر :: اوووووي اوووي
احمد :: يعني كان عندي حق اني عايزك تتناكي من اتنين
سحر :: اه ياعمري ااااااااااه

فضلنا اكتر من عشر دقايق بنيك مرات العرص انا و هو. لغاية ما احمد جاب لبنة جوا طيز سحر. وانا كملت في كسها نيك
قولت لسحر بعد ما خلاص هريت كسها نيك
روحي يا لبوة اغسلي طيزك من لبن جوزك وتعالي
راحت سحر تغسل طيزها كويس واحمد عمال بيصور زبي وانا نايم علي ضهري
سحر جت بعد ما غسلت طيزها
خلتها تفلئس زي الكلبة ومسكتها من وسكها وحشرت زبي جوا طيزها واحمد جوزها ماسك الموبايل بيصورها. هي بتتناك مني في طيزها
سحر :: صور يا خول صور يا متناك صور مراتك الشرموطة وهي بتتناك من صاحبك
احمد :: عادل بيعمل فيكي ايه
سحر :: بينكني في طيزي
احمد :: بينكك ازاي يا لبوة
سحر :: بزبة يا احمد بزبة
احمد :: عاجبك زبة وهو في طيزك
سحر :: اووي اوووي زبة جميل وناعم اوووي علي طيزي
انا بدءت ارزع زبي بكل قوة جوا طيزها اللي بقت واسعة اووووووي
سحر :: ااااااه برررراحة يا عادل بيوجع
انا :: خليه يوجعك يا شرموطة
فضلت ادخل زبي واخرجة بسرعة اكتر وماسكها من لحم طيزها بكل قوة وهي عمالة تصرخ من الالم لغاية ما خلاص حسيت اني هجبهم
سحر :: ما تجبهمش في طيززي انا عايزة اشرب لبنك
طلعت زبي من طيزها واحمد مستني اللحظة دي اللي يشوف مراتة وهي بتبلع لبني
حطيت زبي جوا بوقها وهي بأيدها بتدعك زبي واحمد مركز بالكاميرا علي وش وبق مراتة لغاية ما انفجر زبي باللبن جوا بوقها
وفضلت تمص في زبي لغاية اخر نقطة وبعدين فتحت بوقها ل احمد علشان يصور اللبن جوا بوقها وبعدين بلعتة
اترميت علي السرير وسحر نامت في حضني واحمد نام تحت رجل مراتة
وبعد ساعة من راحة جسمنا. قومنا لفينا حشيش تاني وكملنا السهرة الجنسية مرة تانية اللي وفضلنا لغاية الفجر وكانت اجمل واحلي سهرة سهرتها في حياتي
الي اللقاء في الجزء الحادي عشر

 

الجزء الحادي عشر

 

وبعد ما السهرة خلصت واتمتعنا بلحم سحر المتناكة طلبت من العرص جوزها يفرجني علي الفيلمين اللي صورهم وبعد ما تأكدت ان وشي مش باين فيهم قولت له يبعتهملي علي الواتس وبالفعل بعتهم قبل ما امشي
مشيت وروحت الأوضة بتاعتي ودخلت فتحت التليفون ليقت رسايل علي الواتس من وفاء طبعا مردتش افتحهم وقولت الصبح لما اصحي اشوف كاتبة ايه مع اني عارف انها قلقت عليا … روحت علي السرير و ما صدقت رميت جسمي علي عليه وروحت في نوم عميق ومصحتش غير الساعة 11 الصبح ولقيت وفاء رانة عليا اكتر من 5 مرات و 4 رسايل علي الواتس
دخلت اخدت دش وعملت كوباية شاي وكان عندي صداع رهيب مقدرتش اخرج للبحر فقولت خليني قاعد لغاية ما الصداع يروح شوية
ومسكت تليفوني وفتحت رسايل الواتس لقيتها هتتجنن علشان تطمن عليا وانها من القلق جت خبطت عليا الباب الصبح من غير اي جدوي
رديت عليها وطمنتها علي الواتس بس من الواضح انها سايبة التليفون في الأوضة لأن الرسالة لسة متفتحتش
بعد ساعة الباب بتاعي خبط قمت فتحت لقيتها وفاء وسحر ومعاهم ايمن
سحر عملت نفسها متعرفش انا كنت فين بالليل
سحر :: ايه يا عادل. كنت فين بالليل وليه نايم لغاية دلوقت
وفاء :: كنت فين يا عادل ؟ ومش بترد علي تليفوني ليه ولا علي الرسايل
انا :: فيه ايه بس للقلق ده كلة ؟ انا امبارح تليفوني فصل شحن وحطيتة علي الشاحن ونسيت خالص افتحة ونمت .. صحيت بالليل قبل الفجر جنبي وجعني روحت الصيدلية اخدت حقنة ولما رجعت افتكرت التليفون فتحتة ونمت تاني ولسة صاحي من شوية حتي مقدرتش اخرج. و علي فكرة يا وفاء رديت علي رسايلك اول ما صحيت
سحر وعلي وشها ابتسامة خبث وسخرية
لا الف بعد الشر عليك يا عادل طب ما اتصلتش ليه كان احمد راح معاك الصيدلية
انا :: تسلمي يا سحر .. بسيطة مش محتاجة اقلقكم معايا
وفاء :: بعد الشر عليك يا عادل معلش متزعلش مني كنت قلقانة عليك
انا :: لا طبعا عمري ما ازعل من قلقك وخوفك عليا .. تسلميلي يا قمر
سحر :: طب ايه مش هتنزل معانا ولا ايه
انا :: عندي صداع هيفرتك دماغي
وفاء :: ليه بس بعد الشر عليك
سحر :: طب ثواني هروح اجيبلك حباية علشان الصداع .. اه صحيح انت فطرت
انا :: لا لسة محطتش حاجة في بوقي
وفاء :: شافت كوباية الشاي .. ايه ده يا عادل انت بتشرب شاي علي معدة فاضية
سحر :: انا هروح اجبلك سندوتشين وحباية للصداع وجاية اوعا تشرب الشاي ماشي
انا :: ماشي
سحر :: تيجي معايا يا ايمن ولا هتفضل مع مامتك
ايمن :: لا انا هفضل مع ماما
وفاء :: روحي انتي يا سحر ايمن هيفضل معايا
سحر :: ماشي هروح انا ومش هتأخر
وفاء بعد ما سحر مشيت قالتلي
عادل هي سحر تعرف حاجة عن اللي بينا ؟
انا :: لا طبعا ليه بتقولي
وفاء :: مش عارفة .. بس حاسة انها شاكة او عارفة اهو مجرد احساس بيرودني
انا :: تلقيها بس شكت من خوفك عليا وسؤالك عني
وفاء :: معقول تكون حاسة ان في حاجة بينا ؟
انا :: معرفش بس ممكن !
وفاء :: ماشي .. المهم انت يا قلبي ايه اللي تاعبك
انا :: مفيش كان شوية تعب في جنبي واخدت حقنة بس دلوقت كويس
وفاء :: طب ياحبيبي لازم تروح تكشف وتشوف ده ايه
انا :: مش محتاجة اكشف يمكن كان شوية برد في جنبي
وفاء :: ايدها علي فخدي.. حبيبي علشان خاطري خد بالك من نفسك
انا :: ايدي علي ايدها .. تسلميلي ويسلملي قلبك الحنين ده يا روحي
ايمن :: ماما عايز اشرب
وفاء :: ادخل المطبخ يا ايمن واشرب من جوا
ايمن دخل المطبخ و وفاء اترمت في حضني وشفايفها بتاكل في شفايفي وفضلنا نبوس بعض ونحضن بعض لغاية ما حسينا ان ايمن شرب وخارج من المطبخ.. اتعدلت ورجعت قعدت زي ماكانت
قولتلها .. ايه النهاردة ولا ايه
وفاء :: انت مش تعبان
انا :: تعبان مين دانا ذي الحصان
ضكت وقالت وانا اصلا مش هسيبك النهاردة
انا :: حلو علشان اجرب بقي الچيل وضحكت
وفاء :: ههههههه وال*** انا خايفة تموتني بالچيل بتاعك ده
الباب خبط .. لسة هقوم افتح ايمن جري فتح الباب وقال .. طنط سحر جت وعمو احمد
دخلوا وسلموا عليا
احمد :: ايه يا عم مالك سحر قالتلي انك كنت تعبان امبارح وغمزلي بعنيه
انا :: اه شكلهم شوية برد في جنبي بس خلاص بقيت تمام
احمد :: امال مالك مصدع ليه
انا :: من قلة النوم باين كدة
سحر :: خد افطر يلة وسيبك من احمد علشان تاخد حباية الصداع
وادت ل سحر وايمن سندوتشات واحمظ وهي قعدو علي الكراسي وفطروا معايا
بعد ما خلصنا فطار وفاء قامت وقالت هروح اعملكم الشاي
احمد جه وقعد جنبي علي السرير وهو بيبتسم مال عليا في ودني وبشويش
بقي كان عندك مغص امبارح في جنبك
انا :: امال ابرر قفل تليفوني امبارح بأيه يا ناصح
احمد :: طيب بقولك ايه هي وفاء مش هتنضم معانا
انا :: تنضم معانا فين مش فاهم
سحر :: انت مش فاهم بجد ولا بتستعبط
انا:: فيه ايه شكلكم عايزين تقولوا حاجة انا مش فاهمها
احمد :: اه انا بصراحة هموت علي وفاء وعايزها تنضم معانا في الحفلة اللي جاية
انا :: احة يا احمد كلة الا وفاء
سحر :: ليه بقي اشمعني انا اه وهي لا
انا :: علشان وفاء تخصني ومحدش هيلمسها غيري
احمد : ليه بقي ما سحر مراتي انت ولسة بيتكلم وفاء جت بالشاي وحست اني وشي متغير وباين اني مضايق وسحر واحمد كمان وشهم متغير
وفاء :: فيه ايه باجماعة مالكم وسكتوا ليه لما انا جيت
انا :: مفيش يا وفاء
احمد :: لا فيه اقعدي وانا هشهدك
انا اتصدمت من كلام احمد وروحت مزعق في احمد وصرخت في وشة
فيه ايه يا احمد
احمد :: مالك ياعم بتزعق ليه فيا دس غلطتي اني مش عايزك تمشي
حسيت اني هديت بعد الجملة اللي قالها احمد واعصابي ارتاحت شوية واخدت نفس عميق لاني عرفت انة هيقول حاجة غير اللي كنا بنتكلم فيها
وفاء :: مالك يا عادل متعصب ليه محصلش حاجة ولا انت مش عايز احمد يحكيلي علي اللي مضايقك
احمد :: يا ستي احنا كنا متفقين نقعد يومين تاني او تلاتة وهو عايز يمشي بكرا. ينفع كدة
وفاء :: مش انت كنت موافق يا عادل ايه اللي غيرك
انا :: طب اعمل ايه يا وفاء اتصلت بصاحبي اللي معايا في الشغل علشان يظبط الاجازة يومين كمان وقالي هشوف ومردش وكل ما اتصل بيه ميردش
وفاء :: من هنا لبليل يكون رد عليك ثم كمان ياعادل طالما زميلك مردش يبقي اكيد خلاص هو اتصرف لأنة لو متصرفش هيتصل بيك ويعرفك
انا :: طالما انتي شايفة كدة خلاص
احمد :: احنا تتخانق وتزعق فينا لكن وفاء توافق .. ماشي ياعم
وفاء المسكينة حاولت تلطف الجو بيني وبين احمد لانها كانت فاكرة ان الزعل اللي بينا كان بسبب الكلام اللي قالوا احمد
وفضلت تتكلم وتدافع عن احمد وسحر وعني وان الظروف بتاعتي وظروف شغلي هي السبب مش اكتر واننا صحاب ومينفعش نزعل من بعض
وانا عارف ان سحر بتحبني وبتغير عليا من وفاء واني عاجبها وداخل دماغها وهي عايزة تكسر عين وفاء وتحولها في نظري الي شرموطة علشان علي الأقل متبقاش وفاء احسن منها في حاجة

سحر :: معلش يا احمد سيبة يدلع علينا
انا :: اه طبعا ادلع عليكم هو انا ليا غيركم
احمد :: طيب احنا بقي هنسيبك وهبقي اطمن عليك بالتليفون واذا الصداع راح ابقي تعالي … احنا هنروح ننزل المية

احمد وسحر مشيوا وكمان وفاء مشيت معاهم
وفضلت افكر في الكلام اللي قالوا احمد. واذاي هقدر انقذ وفاء من وحل الشرمطة اللي سحر عايزة ترمي وفاء فيه وقررت اني هرفض مهما حصل

وبدءت اخاف من وجود وفاء وسط سحر واحمد وقررت اني لازم اخرج اروحلهم بسرعة وامنع علي قد ما اقدر استفاردهم ب وفاء

لبست المايوه بتاعي وطيران عليهم. لقيت وفاء وايمن بيلعبوا في البحر. وسحر واحمد قاعدين بيتكلموا وسحر باين علي وشها الغيرة والحقد

دخلت عليهم وسحبت كرسي وقعدت معاهم
احمد :: ايه الصداع راح ولا ايه
انا :: اه احسن بكتير عن الصبح
سحر :: ايه لما شوفت وفاء الصداع راح ولا ايه
انا :: سحر ممكن تشيلي وفاء من دماغك
سحر :: ممكن تقولي هي احسن مني ف ايه
احمد :: سحر بالهداوا علي عادل
انا :: طب وانتي هيفرق معاكي في ايه انك تحولي وفاء الي ….. وسكت
سحر :: شرموطة مش كدة ؟ مش ده قصدك .. تقصد انها هي احسن مني وانا شرموطة
انا :: لا مقصدش كدة انتوا بتعملوا حاجة انتوا بتحبوها وانا كمان حابب ده معاكم
بس وفاء مش كدة ليه بقي نرميها علي كدة
سحر :: ماشي يا عادل خلاص
احمد :: خلاص يا سحر عادل رافض الفكرة دي وهو عندو حق
انا :: طب كويس انكم فهمتوني
سحر :: طب النهاردة مش هتيجي نسهر زي امبارح
انا :: لا النهاردة مش هينفع
احمد :: ليه بقي ؟
سحر :: ايه هتسهر مع وفاء الليلة
انا :: شيلي بقي وفاء من دماغك يا سحورتي
سحر :: ماشي يا عادل براحتك اووووي
وراحت ماشية وهي متنرفزة واحمد مشي وراها

الحوار اللي جاي بين سحر و احمد
………………………….

احمد بيجري ورا سحر اللي مشيت وهي مضايقة ومتنرفزة بسبب غيرتها علي عادل احمد :: سحر يا سحر. ومسكها من ايدها
مالك متنرفزة ليه ما عنها ما شاركتنا الفراش كفاية انا وانتي وعادل
سحر :: بص يا احمد وفاء مش احسن مني ولازم اكسر عينها وتتناك منك ومن عادل علشان متبقاش في عنيه احسن مني
احمد :: احا انتي بتغيري علي عادل
سحر :: معرفش بقي
احمد :: متعرفيش ايه .. بجد بتغيري علي عادل
سحر :: بغير مش بغير اللي في دماغي هو اللي هيحصل
احمد :: طب ازاي بقي وعادل رافض
سحر :: سبني بس افكر ومن هنا ل بليل اكون فكرت في حاجة تخليني انفذ اللي في دماغي
احمد :: ماشي مأنا عارفك مش هترتاحي غير لما تنفذي اللي في دماغك
……………
انا نزلت المية عند وفاء وايمن وعمت لغاية ما وصلتلهم
وفاء :: حبيبي انت جيت
انا :: انتي شايفة ايه
وفاء :: اخبار الصداع ايه يا قلبي
انا:: تمام تقريبا راح خالص ومبقاش موجود
وفاء :: طب الحمد لل***
وفضلت العب ايمن واضحك معاه و وفاء بتشاركنا اللعب والهزار لغاية ما لقيت وسحر واحمد جم ودخلوا معانا جو اللعب وقضينا وقت من اجمل ما يمكن جوا المية

 

الجزء الثاني عشر

لعبنا وضحكنا وهزرنا ولكن كل ما عيني تيجي علي سحر كنت بشوف نظرات الغيرة من وفاء وكأنها معتبراني جوزها و وفاء دي دورتها اللي جاية تخطف جوزها منها
قولت انها مسألة غيرة ومع الوقت هتروح وخلاص هما تفهموا رغبتي في الحفاظ علي وفاء وعدم وقوعها في الوحل
تعبنا من البحر وارهقنا فقررت انا و وفاء نخرج للشط نتمشي وايمن معانا
بالفعل خرجنا واتمشينا انا وهي وابنها ايمن
ايدي في ايدها وايمن في ايدي التانية
شوية لقيت وفاء بتقولي. تيجي نتسابق
بصيت كدة وقولتلها لا
وفاء :: وقفت قدامي وبرقتلي بعيونها وبكل دلع ومياصة. ليه لا بقي
انا :: في ودانها انتي مش شايفة المايوه يتاعك عامل ازاي
وفاء :: بدلع … مالة بقي المايوه بتاعي
انا :: طيزك وبزازك هيطنططو وانتي بتجري وانا مش عايز حد يشوفك
وفاء :: يا سلام طب روح شوف… وبشويش علشان محدش يسمعها … زبك المقلوظ والتخين اللي مش باين خالص من المايوه ههههههه
وراحت جارية وقالتلي لو جدع اسبقني انت وايمن
بقت تجري طبعا جري يعني مش جامد علشان ايمن ابنها .. وانا ماسك في ايدي ايمن
انا :: يلة يا ايمن عايزين نمسك ماما
فضلنا نجري ونلعب وهي زي ما تكون كانت محتاجة تعيش لحظات كانت محرومة منها
وانا كمان كنت محتاج اوي اعيش اللحظات دي
بعد ما تعبنا من الجري ورا بعض قعدنا علي الرملة وجبنا جردل صغير من عيل كان بيلعب وملاناه مية وعملنا انا وايمن بيت من الرمال
شوية روحت نايم علي رجل وفاء وسحرت وانا باصص في السما و وفاء بأيدها بتلعب في خصلات شعري
وفاء :: عارف يا عادل انا عمري ما حسيت اني انثي غير وانا معاك عمري ما حسيت اني ست بجد وانا مع محمود طليقي
انا :: ليه حتي في اول سنة من جوازكم برغم انكم متجوزين علي حب
وفاء :: مشكلة محمود اللي مكنتش عرفاها في الاول انة مكنش انسان طبيعي كان بيخاف من كل حاجة .. انا في الأول افتكرتة ان طبيعتة كدة ملوش في الفسح والخروجات والرومانسية
لكن انت بتخلق من اقل حاجة احساس بالرومانسية
انا :: علشان انتي اللي بتخلقي جوايا احاسيس عمري ما قابلتها ولا صادفتها قبل كدة … بغض النظر عن انك جميلة وجسمك رشيق ومتناسق وبعشق كل تفصيلة في جسمك .. بس الأهم من ده كلة روحك حلوة ودمك مقبول ووشك علي طول بيضحك وااااه من عيونك اللي لو توهت عن الدنيا بحس ان فيهم عنواني
وفاء :: ياااااااه يا عادل علي كلامك ومشاعرك …. ممكن بقي اسألك سؤال بجد
انا :: ايه يا قلبي
وفاء :: انت بتكتب شعر ولا حاجة
انا :: لا خالص ولا بعرف اكتب كلمتين علي بعض
وفاء :: كل كلمة بتقولها يا عادل قصيدة لوحدها .. بجد انت جواك مشاعر واحاسيس تملي الدنيا حب
انا :: انا بردو اللي شاعر ولا انتي
وفاء :: انت تخلي القلب يتكلم والروح تغني بحبك يا مجنووووووون
انا :: وانا بمووووووت فيكي
فضلت انا و وفاء نتغزل ونحب في بعض بأجمل الكلمات والعبرات الرومانسية
لغاية ما حسينا ان الشمس ابتدت تغيب واننا خلاص بقي لازم نمشي
قومنا واتمشينا لغاية ما. صلنا الشاليهات و وفاء قالت حبيبي هتوحشني لغاية ما اشوفك بالليل
انا :: وانتي يا قلب عادل مش هتوحشيني
وفاء :: خبطتني علي صدري بدلع وقالت اخص عليك بقي كدة طب مخصماك
انا :: مش هتوحشيني علشان انتي معايا بروحك
وفاء :: بأبتسامة خفيفة تسلملي يا قلبي
وفاء مشيت ودخلت غرفتها وانا روحت علي غرفتي
دخلت اخدت حمامي ولبست ترنجي وفتحت التليفزيون وروحت علي المطبخ عملت كوباية شاي وقعدت علي سريري
شوية روحت ماسك الموبايل كان مقفول فتحتة لقيت رسايل بالعبيط من سحر علي الواتس
فتحت الرسايل اللي كانت عمالة تنده عليا ولو فاتح ارد عليها ضروري
ولعت سيجارة وبدءت مراسلة سحر اللي هي كمان انا بعشق كل تفصيل جسمها
بصراحة سحر و وفاء بالنسبة ليا زي الميا والهوا مقدرش استغني عنهم هما الأتنين
سحر و وفاء جسمهم كرباج صاوريخ ارض جو واي راجل في الدنيا يتمني يتكلم معاهم مش ينام معاهم وانا كنت محظوظ ان صاحبي دايوث علي مراتة و محظوظ ان وفاء وقعت في حبي
بس الفرق بين سحر و بين وفاء بالنسبة ليا ان سحر انا عارف ان جوزها هو اللي خلاها كدة وهي استسلمت وحبت تبقي كدة بسبب خيالات جوزها و وفاء انا خايف انها تتحول وتبقي زي سحر واكون انا السبب وساعتها مش هكون فارق كتير عن احمد

بدءت ارد علي حبيبتي الثانية اللي بقت مراتي مع احمد

ايه يا قلب عادل فينك
سحر :: قلبك ؟؟ انت بتضحك عليا ياعادل ولا بتضحك علي نفسك
انا :: طب وحيات اغلي حد في الدنيا عندي انتي قلبي وروحي
سحر :: طبعا لسة جاي مش كدة ؟ يدوب م مخلص مع السنيورة بتاعتك
انا :: طب ما انتي كمان السنيورة بتاعتي ولا انتي بتنسي
سحر :: بس انا مش عايزة غيري انا بس اكون سنيورتك ايه كتير عليا
انا :: طب ما انتي سنيورتي بس كمان احمد له فيكي وقبل مني
سحر :: اووووو بقي يا عادل .. انت مش قادر تفهمني ليه احمد جوزي بس انت اللي مليت عيني وانا بجد مش طايقة الزفتة وفاء دي
انا :: يعني انا بجد مليت عينك يا سحورتي
سحر :: شوف انا بقول ايه وانت في ايه
انا :: احمد فين يا ولية
سحر :: نايم جنبي اهو بيتفرج علي التليفزيون
انا :: خليه نايم احسن واحن نتكلم براحتنا
سحر :: هههههه ليه هو انت فاكر انة مش عارف اننا بنتكلم .. هو فيه بعد اللي حصل امبارح
انا :: بس انتي امبارح كنتي ايه فرسة واخلاقك زبالة هههه
سحر :: ههههههه احمد بيحب كدة وبيحب احساس التعريص عليا
انا :: طب وانتي
سحر :: احلي احساس في الدنيا ومكنتش اتخيل انة بالحلاوة دي غير امبارح .. اتنين بينكوني حبيبي وجوزي .. عارف يا عادل احمد بعد ما مشيت قام ناكني للمرة التالتة بعد ما شغل الفيديو بتاعنا
انا :: دانتي اتهريتي يا لبوة بقي
سحر :: احمد امبارح زبة اول مرة ينتصب كدة عمر احمد ما كان بينكني بالشهوة دي كلها ولا زبة ينتصب قوي كدة
انا :: بس يا شرموطة بدل ما اجي انيكك دلوقت انتي خليتي زبي علي اخرو
سحر :: طب ما تيجي بجد… وانا كسي كمان مولع نار ومستنياك تنكني انت واحمد
انا :: لا النهاردة مش هينفع النهاردة يوم وفاء

سحر :: طب ما تحاول تجيب وفاء معاك
صدقني هتستمتع انت وهي
انا :: سحر انا قولت ايه
سحر :: خلاص يعم براحتك …
طيب انا هقفل دلوقت عايزة حاجة
سحر :: ايه هي وفاء جت
انا لا لسة بس هدخل اخد دش
سحر :: ماشي سلام
قفلت معاها وروحت جايب الجيل دهنت زبي واخدت حباية فياجرا وفضلت اتابع التليفزيون لغاية الساعة حوالي عشرة بالليل اتصلت ب وفاء
انا :: الو يا وفاء
وفاء :: ايوة يا قلبي
انا :: ايمن نايم ولا صاحي
وفاء :: لا لسة صاحي
انا :: طب ايه رائيك ما تجبيه وتيجي وخليكم معايا للصبح
وفاء :: لا لا مش هينفع ممكن سحر او احمد يجيولك الصبح واتفضح
طب ما تيجي انت. وكدة كدة الغرفة عندي اوسع وفيها سريرين
طيب خلاص هاجي وهنام عندك للصبح
لبست شورت وتيشرت. وقفلت الموبايل بتاعي خرجت روحت عند وفاء
خبطت علي الباب فتحتلي وكانت لابسة قميص نوم اصفر شفاف يدوب تحت طيزها مش مخبي كلوتها اللي كان هو كمان تقريبا مش مداري غير خرم كسها ومتزوقة وعلي سنجة عشرة
دخلت سلمت علي ايمن وطلعت قعدت علي السرير جنبة و وفاء قالت انا هدخل اعمل نسكافيه تشرب معايا قولتلها ماشي
قولتلها ماشي .. دخلت عملت النسكافيه وجابتة وفضلنا قاعدين نتفرج علي التليفزيون وهي في حضني وايمن جنبي و كل ما القي ايمن مركز مع الفيلم اخطف بوسة او امسك بز وفاء لغاية ما ايمن راح في النوم قامت شاالت ايمن ونيمتة علي سريرة وانا دخلت الحمام اخدت دش تاني وغسلت زبي من الچيل ومفعول الفياجر اشتغل خرجت من الحمام لقيت وفاء طافية النور ويدوب اضاءة خفيفة طالعة من التليفزيون ونايمة علي السرير مستنياني
روحت قالع كل هدومي ونمت في حضن وفاء اخدتها في حضني وايدي بتحسس علي ضهرها وطيزها الناااااااعمة وشفايفي بتبوس تحت رقبتها وورا ودانها ايدي راحت من طيزها علي بزازها ثم نزولأ علي لبطنها حتي وصلت الي اجمل وادفي مكان كسها
تحسستة بكل حنية وهي ايدها بتحسس علي صدري وتلعب في حلمة صدري
نزلت بأيدها علي زبي وفضلت تلمسة ببطن ايدها وتحسة وتحس راسة .. بعدين بصوابعها مسكت راس زبي وفضلت تلعب فيها وهي بتقولي
معقول يا عادل الزب ده كلة هيدخل في كسي
انا :: مالة يا روحي عاجبك
وفاء :: اه طبعا عاجبني بس ده تخين اوووي معرفش هيدخل في كسي ازاي ده كلة
روحت قايم وطلعت فوق منها وهي مسكتي من حلمتين صدري تقرص فيهم قرص خفيف وانا برضع وبمص شفايفها
وريقي اختلط بريقها وسحبت لسانها بين شفايفي وبقيت بمصة وامتصة جوا بوقي

نزلت بشفايفي علي بزازها ارضع بزها اليمين وبأيدي افعص في التاني واقرص حلمة بزها وهي عمالة تتلوي تحتي وايدها رايحة جاية علي ضهري تحسيس
وتقولي
اااااااه قرص بزازي جامد عايزاك توجعني ااااااااه
فضلت ارضع في بزازها واقرص فيهم وبعدين نزلت بلساني علي بطنها لغاية ما وصلت لكسها
شميت ريحة سكسية خارجة من كسها كانت حاطالة برفان مخصص للمهبل
اووووووف بجد ريحة كسها خلتني في عالم تاني رفعت رجليها الأتنين لفوق اووووي وكسها بقي قدام عيني منفووووخ وقابب وزنبورها طالع منة مستني اللي يلحسة ويمصة بين شفيفة
بلساني قربت من كسها وانفاسي تضرب فيه تذيد مع انفاسي انفاسها ودقات قلبها تتسارع واهاتها تطلع مكتومة من شدة هياجها
وايدها علي دماغي وصوابعها بين خصلات شعري اللي عمالة تدعك في شعري وتضغط علي راسي علشان اذيد من لحس كسها الممحون تحت لمسات لساني الهائج
فتحت كسها الممزوج برحيقة وريقي السائل من لساني وادخلتة داخل فتحة كسها الوردي
اااااااه يااااااعاااادل اااااااه الحس الحس كمان وخلي لسانك جوا كسي
سحبت لساني من جوة كسها ومشيتة علي شفراتة واخدتهم بين شفايفي امصهم وابلع ريقي اللي بقي كلة ريحة وطعم كسها

رفعت رجلها اكتر للخلف ونزلت بلساني علي خرم طيزها اللي مكنش اقل جمال من كسها
بطرف لساني بقيت بحركة حركة دائرية حوالين خرم طيزها وصوابعي بتدعك زنبورها
زادت من هياجها واهاتها واترجتني احط صباعي جوا طيزها

حطيت صباعي جوا طيزها ولساني راح تاني لكسها وبقيت بتفنن في لحس زنبورها وشفرات كسها وهي بتتأوه تحت مني
اااااه بعبصني يا عادل وخلي صباعك كلة جوة طيزي وانت بتلحس كسي
فضلت كدة لغاية ما شبعت من لحس كسها روحت قايم ورفعت رجلها ودخلت ما بينهم
وفاء :: انت هتعمل ايه استني .. عايزة امص زبك الأول

راحت منيماني علي ضهري وهي نامت علي بطنها بين فخادي ومسكت زبي
ااه علي زبك يا عادل ااااااه
نيمتة علي بطني وبلسانها من بيضاني طلوعآ للراس لحس وبوس ونزولا مرة اخري حتي البيضان بعدين خدتة جوة بوقها واول ما راس زبي بقي جوة بين شفايفها وقفت وفضلت تمص من غير ما تحرك ايدها او زبي ..وكأنها عايزة بتسحب اللبن سحب واديها من تحت بتلعب وتحسس علي بيضاني

فضلت تمص وترضع في زبي شوية وتلحس وتشفط بضاني شوية من غير شبع

طلبت مني انيكها في بزازها نامت علي ضهرها وانا طلعت حطيت زبي بين بزازها وهي قفلت بأيدها علي زبي بين بزازها وبلت بريقها زبي فضلت انيك بزازها المنفوخة ولا كأني بينك طيزها .. كانت دي المرة الأولي اللي اجرب فيها نيك بزازها

يلة بقي يا عادل مش قادرة خلاص دخل زبك جوة كسي عايزة اتناااااك
باعدت بين وراكها ودخلت انا بينهم وتفيت في كسها ومسكت زبي وحطيتة علي باب كسها وبين شفاراتة. وهي مسكتني من ضهري وذقتني عليها علشان زبي يبتدي في الدخول
بدءت في ادخال زبي بين جدران كسها اللي كان مولع وحاسس بصهدة علي زبي وبدءت العزف والنيك علي اوتار كس روح قلبي وفاء
اااااااه ااااااااه يا عااااادل زبك حلووووووو اووووووي نكني اوووي خلي زبك كلة
جوايا
بدءت انزل بوسطي واطلع وزبي منتصب زي السيف داخل خارج جوا كسها بدون ان يخطئ طريقة.
راحت لفة رجليها علي وسطي وقفلت عليا جامد وهي بتصرخ
نكني يا عادل نكني يا عادل نكني يا عادل
وسطي شغال وايدي ماسكة شباك السرير علشان اعرف اتملك منها وبدءت في الأدخال العنيف
ااااااااه ايوة كدة ايوة كدة ااااه اديني كمان اديني اكتر
فضلت ارزع زبي جواها وصوت لحمنا وهو بيخبط في بعضة قرب يوصل لأخر الشاليه

قامت وراحت لافة وشها علي الحيطة وطيزها ناحيتي وقالتلي حطة زبة بقي في كسي بالوضع ده وضع الفرسة
وقفت علي ركبي وراها ومسكتها من طيزها وفتحتهم ودخلت زبي لغاية فتحتة كسها وظبطتة علي الخرم. وروحت رازعة مرة واحدة جوة كسها اللي طلعت منها شهقة عمري ما هسمعها من ست تاني غيرها
هي مسكت شباك السرير بأيدها وانا مسكتها من شعرها لدرجة ان دماغها بقت عندي وبقيت برزع زبي جواها بكل عنف. ومع كل دخول لزبي جواها تصرخ
اااااه حلوووو كدة اووووي اشجيني كمااااان يا عاااادل كمااااان

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق