روايات جنسية

رواية مرات صاحبي الفرسة الفصل الثامن 8 قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة الفصل الثامن 8 قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة البارت الثامن

رواية مرات صاحبي الفرسة الجزء الثامن

رواية مرات صاحبي الفرسة (كاملة) قصص سكس تحرر و دياثة +18
رواية مرات صاحبي الفرسة (كاملة) قصص سكس تحرر و دياثة +18

رواية مرات صاحبي الفرسة الحلقة الثامنة

 

احمد :: يلة بينا وقام وسحر ووفاء قاموا ولقيت ايمن جه ومسك ايدي
وفاء بصت لأيمن وقالتلة ايه يا ايمن انت اتصاحبت مع عمو عادل ولا ايه
انا :: هههههه اه يا ستي بقينا صحاب في مانع
وفاء :: وانا اقدر بردو امانع
سحر :: حطت ايدها علي دراع وفاء وقالتلها عادل ده اصلة حبوب سيبيهم
روحنا مطعم السمك وقعدنا علي طرابيزة كبيرة وطلبنا مشويات ومقلي وطبعا السلطات والرز والعيش واكلنا بصراحة كان احلي اكل اكلتة في حياتي المطعم والتقديم والطعم فوق الخيال
والساقع كمان نزلنا وشربنا واتشهيصنا اخر شهيصة
وبعدين قومت اغسل ايدي ودفعت الحساب ومشينا لقيت احمد واحنا ماشيين بيقولي ايه رائيك ليا مزاج اشرب شيشة ما تيجي نروح كلنا كافيه ونقعد هناك ونلعب عشرتين دومنة والحساب ياعم المرى دي عليا دي عليا
قولتلة فكرة حلوة يلة بينا وفاء مكنتش عايزة تيجي معانا يعني من باب المصاريف وكدة بس طبعا ماقلتش كدة
وسحر مسكت فيها وقالتلها احنا جاين هنا علشان ننبسط. نغير جوة ولازم نستمتع بكل ثانية في الرحلة
وفاء طبعا وافقت وكمان احساسها انها حد غريب عننا تقريبآ مبقاش موجود وبيقينا بنتعامل مع بعض كأننا شلة تعرف بعضها من. زمان جدا
دخلنا الكافيه وطلبنا اتنين شيشة تفاح وسحر طلبت كوفي ميكس ووفاء هي و ايمن طلبوا سحلب وانا و احمد طلبنا قهوة زيادة وجبنا الدومنة وبدءنا نلعب ولقيت سحر ووفاء بيتفرجوا وكمان بيشجوعنا
فضلنا اكتر من ساعتين قاعدين والمشاريب كل شوية تنزلنا لغاية ما خلاص مكنش فيه مكان في معدتنا لاي حاجة
خلصنا قعدتنا في الكافيه. وقومنا علشان كل واحد بقي يروح غرفتة علشان كنا تعبنا اتمشينا لغاية لغاية ما وصلنا للشليهات
سحر واحمد دخلوا غرفتهم ووفاء ايمن غرفتهم كانت قريبة من غرفنا وانا دخلت غرفتي
دخلت قلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت دش ساخن وروحت فردت ضهري علي السرير ومسكت الموبايل وقعدت شوية علي الفيس شوية ومن التعب عنيا غفلت وروحت في النوم
صحيت علي الساعة 2 بعد نص الليل علي اشعار رسالة جاية من سحر
سحر :: عادل انت صاحي ولا نمت
انا :: كنت نمت بس صحيت دلوقت
سحر :: طب خلاص كمل نوم
انا :: ايه هو اصلة ده ؟ تصحيني وبعدين تقوليلي كمل نوم
سحر :: الحق عليا يعني اني مش عايزة افوقك وعايزك تكمل نوم
انا :: اه الحق عليكي وبعدين انا مبصدق اكون معاكي
سحر :: معايا ولا مع وفاء ؟
انا :: وفاء مين هي وفاء تيجي جنبك حاجة انتي الكل في الكل
سحر :: اه ماانا عارفة انت هتقولي
انا :: ايه مش مصدقاني
سحر :: مش مصدقة طبعا واحمد قالي انها عجباك وخليتة يتعرف بيها
انا :: تصدقي انك هبلة ومش فاهمة حاجة
سحر :: مش فاهمة ؟ طب فهمني انت بقي
انا :: انا قصدت اعمل كدة علشان لما نتقابل زي النهاردة يبقي فيه حد يشغل احمد وميدورش علينا
سحر :: علي اساس اني كدة صدقت الكلام العبيط اللي بتقولوا
انا :: طب وانا هكدب ليه عليكي بكرة تعرفي اني بتكلم وبعمل في صالحنا
سحر :: طب وحكاية الستات اللي نمت معاهم في شقتك ؟
انا :: هههههههههه هو لحق احمد يقولك دي كمان
سحر :: انا عارفة انك في دي كدبت عليه وفاهمة دماغك علي فكرة
انا :: بجد فهمتي انا ليه قولتلة ؟؟
سحر :: اه فهمت طبعا انت بتوصل لأحمد فكرة عايزها توصل وتعشش في دماغة قولتلك انا مش هبلة واياك تستهان بذكائي
انا :: ودي حاجة محبباني فيكي
سحر :: ماشي يا عادل هحاول اصدقك واصدق انك بتحبني مش بتحب جسمي
انا :: علي فكرة انا بحبك وبحب جسمك
سحر :: هههههههه ماشي مانت محدش يقدر عليك في الكلام
انا :: هههههههه انا غلبان
سحر :: انت غلبان انت محدش فاهم دماغك غيري
انا :: طب ما دي حاجة كويسة ،، اه نسيت اسألك
سحر :: اسأل
انا :: احمد لما جالك بعد ما انا روحتلة عمل معاكي واحد مش كدة
سحر :: واحد ؟ مش فاهمة
انا ::يعني نام معاكي
سحر :: نام معايا بس ده بوظني وانت السبب
انا :: ههههههههه وانا مالي
سحر :: مش انت اللي لعبت في دماغة
انا طب متخيلش اني معاكي ؟
سحر :: انت اساسي معانا في خيالة والنهاردة قالي علي حاجة ناوي يعملها معاك
انا :: حاجة ايه ؟
سحر :: لا مش هقولك هخليها مفاجئة ليك هههههههههه
انا :: بجد قولي ومتبقيش غلسة احمد هيعمل ايه
سحر :: بجد مش هينفع اقولك بس كل اللي اقدر اقولة انك انت اللي لعبت في دماغة واديتة فكرة عنك هو نفسة فيها
انا :: ممممممممم
سحر :: انت هتمئمئلي هههههههههه
انا :: ماشي ياىسحر قلبي وزبي غضبنين عليكي
سحر :: انا هقفل بقي علشان هنام
انا :: يعني انتي تنامي بعد ما شغلتيلي دماغي
سحر :: احسن هههههههه تصبح علي خير
انا :: وانتي من اهل الخير

الي اللقاء في الجزء السادس

 

الجزء السادس
بعد ماخلصنا دردشة فضلت افكر ايه اللي ناوي يعملة احمد معايا ودماغي فضلت تفكر في كذا سيناريو
معقول ممكن يطلب مني امارس الجنس مع مراتة ؟ وارجع اقول لا مش معقول ..
واخر ما تعبت من التفكير قولت يا خبر النهاردة بكرة هيبقي بفلوس ،، ونمت
صحيت الصبح دخلت اخدت حمامي واكلت لقمة خفيفة ولبست المايوه بتاعي خرجت روحت عالشط لقيت وفاء وسحر قاعدين وبيعملوا سندوتشات للفطار واحمد بيلعب مع ايمن
روحت عند سحر و وفاء وقفت قدامهم وعملت نفسي بتمطع وبتواب علشان زبي يكون ظاهر من تحت المايوه قدام وفاء اللي شافتة واتكسفت وبصت في الارض
انا :: صباح الفل سحر “” صباح الفل وفاء
وفاء :: صباح الورد عادل
سحر :: صباح الفل نمسيتك كحلي لسة صاحي
انا :: ليه انتوا هنا من امتي
سحر :: بقالنا اكتر من ساعتين
وفاء :: ايمن من الصبح بدري صاحي ومستنيك تنزلة البحر ووجعلي دماغي
انا :: بس كدة عيني لأيمن
سحر :: احمد جاي اهو
احمد :: صباح الفل عدول
انا :: صباح الفل احمد ،، امال فين ايمن
احمد :: سايبة بيلعب هناك اهو
وفاء :: ندهت ل ايمن علشان يجي يفطر. اللي قالها مش جعان. وفضل يجري ويلعب
سحر :: اعملك سندوتش يا عادل
انا :: لا اكلت من شوية سندوتش جبنة
احمد :: اعمليلي انا انا ميت من الجووع
انا :: معلش يا وفاء ممكن تصبيلي كوباية شاي
وفاء :: من عنيا ؛؛ احلي كوباية شاي
انا :: تسلميلي واخدت كوباية الشاي
شربت نص الكوباية وبصيت علي ايمن علشان اطمن عليه ،،، ملقتهوش ،، مش باين فضلت ادور عليه بعيني شمال ويمين ملوش اي اثر
احمد اخد بالي من قلقي اللي سألني في ايه يا عادل
انا :: فين ايمن ؟ مش باين ومخدتش بالي من مامتة اللي جنبي
وفاء قامت جري زي المجنونة تدور علي ابنها ايمن وكلنا في اللحظة دي كانا انتشرنا علي الشط ازاي معرفش وكل واحد مننا بيدور في اتجاه
لغاية ما شوفت لمة ناس علي شط عند بداية البحر
جريت بسرعة علشان اشوف فيه ايه و وفاء جريت معايا واول ما وصلت سألت في ايه
قالوا ان في عيل هناااااك بيغرق وطبعا في ناس نزلت علشان تنقذو
روحت نازل البحر بسرعة وعومت بسرعة
لغاية ماوصلت قبل اتنين كانوا رايحين يلحقوه وينقذوه
المفاجئة بعد ما مسكت الواد من وسطة اني لقيتة ايمن وكان تقريبا علي وشك انة يفارق الحياه
عومت وانا ماسكة. لغاية ما طلعت بيه علي الشط والناس كلها ملمومة علينا جت بنت عندها حوالي 25 سنة قالتلي بعد اذنك
وعملتلة الأسعافات. وفاق واول ما فتح عنيه مامتة اخداتة في حضنها وفضلت تعيط معاه
اخدنا الواد ومامتة وروحنا علي طرابيزتنا وهدئنها وان ايمن خلاص بقي كويس ومفهوش حاجة والبنت اللي عملتلة الأسعافات قالتلها انها طبيبة وان ايمن اتلحق قبل ما الرئة تتملي بالمياه وده فضل من ***** وبعد منة من الاستاذ اللي انقذة بسرعة
وفاء وانا شكرنا الدكتورة وصممنا اننا نعزمها علي حاجة اللي رفضت وقالت ده واجبي
ومشيت
حسيت ان احمد زعلان من نفسة انة ساب الواد يلعب لوحدو. فهونت عليه وقولت له حتي لو كان واقف معانا كان هيسيبنا بردو وهيمشي … وكمان وفاء قالتلة انة مش عليه اي ذنب والذنب كلة عليه هوا اللي نزل البحر لوحدو من غير ما نكون معاه
وفاء :: فضلت تشكرني وتقولي انا مش عارفة اشكرك ازاي انت النهاردة عملت معايا جميل عمري ما هقدر اوفيه طول حياتي
انا :: متقوليش كدة. بس اهم حاجة انة ميخفش من البحر بعد اللي حصل
وفاء :: قالتلي انا مش هنزلة البحر تاني اصلا
انا :: لا طبعا غلط اللي بتقوليه ده هو كدة هيفضل طول عمرة متعقد واتفقت معاها انة هينزل البحر معايا ومش هينزل لوحدو مش كدة يا ايمن. .. ايمن هز دماغة انة موافق
وفاء كل شوية تحضن ابنها وتبوسة وتقولة يا لهوي كنت هتروح مني يا قلبي
سحر :: قالتلها ربنا يخلهولك ومتنحرميش منة ابدا
وفاء :: تسلمولي بجد انا مش عارفة لولكم انا كنت عملت ايه النهاردة ،،، وانت بقي يا احمد علشان خاطري فكها ومتحملش نفسك ذنب مش ذنبك
احمد :: الحمد **** انة خرج بالسلامة انا لو كان حصلة مكنتش ساعتها هسامح نفسي ابدآ
وفاء :: خلاص ربنا سلم وجاب العواقب سليمة
سحر :: يخلهولك ويحفظة يا وفاء
وفاء تسلمي يا حبيبتي
انا :: ايه يا بطل مش عايز تنزل البحر معايا
ايمن :: لا مش عايز خلاص
انا :: لا لا كدة هزعل منك ومش هكلمك
وفاء :: خلاص معلش يا عادل سيبة النهاردا وبكرة يبقي ينزل معاك
انا :: خلاص يا ايمن من هنزل البحر دلوقت بس شوية كدة هننزل
ابتديت احس ان وفاء ابتدت تبادلني النظرات وكل ما احط عيني في عينها تنزل عينيها وتعمل اي حاجة كأنها مش قاصدة تبصلي
وانا عيني مش نازلة من بزازها ولا فخادها حتي سحر اخدت بالها وكذا مرة تحاول تنبهني انها شايفني
شوية وابتديت احس اني تعبان وجسمي ابتدا يسيب وشكلي كدة اخدت دور برد شديد او عندي ارهاق .. المهم حسيت نفسي دايخ ومش قادر اقف علي رجلي وجيت اقف كنت هقع لولا ان احمد لحقني ووفاء صرخت يا ساتر وسحر جريت عليا وسندتني مع احمد وقعدت علي الكرسي
كلة بقي يسألني مالك قولتلهم شكلي. اخد دور برد حاسس ان جسمي سايب ودايخ
احمد قالي انت تروح الغرفة وتستريح
سحر و وفاء كمان الحوا عليا اني لازم استريح علي سريري
احمد سندني و وفاء وسحر جم معايا الغرفة وبصراحة اول مرة احس انهم زي اهلي بخوفهم عليا ومشاعرهم اتجاهي
دخلت ونمت علي السرير وسحر طلعتي لبس من الشنط بتاعتي ولبستة وكان فيه ملاية غطوني بيها واحمد قال انا هروح الصيدلية اجبلك علاج واجي
وبقيت انا وسحر و وفاء لوحدنا. كان نفسي اقوم انيك ال 2 وكسم العيا اللي انا فيه ده
سحر حطت ايديها علي دماغي علشان تشوفني سخن ولا لا .. لقتني دافي شوية
جابت فوطة صغيرة ومية من الحنفية وقعدت جنبي وكل شوية تحطلي الكمدات علي راسي وبزازها خابطة في وشي
وايمن ابن وفاء قاعد جنبي علي السرير و وفاء واقفة قدامي وكسها اللي كان ظاهر كلة من الكلوت قدام عيني .. وفاء اخدت بالها اني مركز علي كسها راحت قالت انا هروح اغير المايوه والبس واجي
وقالت تعالي يا ايمن علشان تغير هدومك انت كمان … ومشيت
وفضلت انا وسحر بس اللي مسكتني من زبي وقرصتة جامد وقالت
الهي تتشك في زبك وميعرف يقف تاني عمال تبص علي كس الولية ليه !
ضحكت وقولتلها ولم اتشك في زبي هنيكك تاني ازاي
قالت يبقي احسن بردو لا تنكني ولا تفكر تنيك حد بعد
انا :: بذمتك اهون عليكي ابقي عايش وزبي مش بيقوم ويبقي ذي قلتة
سحر :: بعد الشر علي زبك وفضلت تلعب فيه
شوية لقيت احمد فوق دماغنا وتقريبا شاف ايد مراتة وهي ماسكة زبي
سحر شالت ايدها بسرعة من علي زبي وقامت واقفة واخدت المية بتاعة الكمادات ودخلت جري ومن جواها خايفة يكون احمد شافها وهي بتلعب في زبي
ملامح احمد اللي شايفها قدامي انة عادي ومش باين عليه اي ردة فعل
واداني كيس العلاج وفيه حقن عضل المفروض اخدها
احمد سأل سحر بتعرفي تدي حقن
سحر :: لا خالص
قال طيب ثواني هنده علي وفاء اسألها بتعرف ولا لا
راح علشان يندهلها لقيت سحر عمالة تلطم علي وشها وبتسألني هو احمد شافني وانا بلعب في زبك
قولتلها لا ملحقش يشوف ولا كان بان عليه
سحر :: انا خايفة يكون شافني
انا :: ما يشوفك هو عايز كدة اصلا
سحر :: انا عارفة بقي بس بردو مش عايزه يشوفني انا
احمد جه هو و وفاء وقالي ابسط ياعم هتاخد الحقنة بأيد حنينة .. وفاء هي اللي هتديك الحقنة
الحقنة كل 12 ساعة وهم اربع حقن
احمد خرج هو وسحر وانا لفيت بضهري علشان وفاء تديلي الحقنة
وبصت في الساعة بتاعة موبايلها قالت دلوقت الساعة 2 يعني المفروض الحقنة التانية الساعة 2 بالليل
انا :: لا خلاص مش مهم بتاعة بالليل علشان هيكون الوقت متأخر عليكي ومش هينفع تجيلي
قالت لا ازاي ده كورس ولازم يتاخد في وقتة ومينفعش اللخبطة فيه وبعدين غرفنا جنب بعض
قولتلها طب ممكن تسجليلي رقمك عندي علشان ابقي اشوفك صاحية ولا لا
اه طبعا رقمي اهو ومسكت تليفوني وسجلت رقمها عليه وانا رنيت عليها وقولتلها ابقي سجلي رقمي عندك .. قالتلي حاضر
احمد وسحر دخلوا تاني وفضلوا قاعدين معايا لغاية بالليل ولغاية ما اطمنوا اني بقيت كويس جدا وتقريبا مبقاش فيا حاجة
احمد وسحر مشيوا و وفاء خدت ايمن ابنها وقالتلي هروح انيم ايمن وهبقي ارن اطمن عليك
قولتلها انا مش عارف اشكرك ازاي علي وقفتك معايا
سحر :: وقفة ايه بس انت نسيت انت عملت ايه الصبح وانقذت ايمن من ايه ،، انا لو فضلت طول عمري اخدمك مش هكفي جميلك ده
انا :: متقوليش كدة انتي وايمن غاليين عليا
اتكسفت وبصت في الارض وقالت طب همشي انا ولو احتجت اي حاجة رن عليا بس
كلهم مشيوا وبقيت لوحدي في الغرفة وبصراحة كنت خلاص حسيت انة كان ارهاق وراح لحالة بس انا فضلت متلكك ونايم علي السرير علشان وفاء تيجي تديني الحقنة بالليل
مسكت موبايلي وقعدت علي الفيس ونزلت كام صور ليا وعملت بحث علي حساب وفاء برقم تليفونها ولحسن حظي لقيتة وبعتلها طلب صداقة وبعد شوية هي قبلتة
وابتديت ادردش معاها ومع الوقت والدردشة شلت حاجز من الحواجز اللي بينا وقولتلها اني بصراحة من ساعة ما شوفتها وانا معجب بيها واعترفت ليها اني انا اللي خليت احمد يعرفنا ببعض وان القدر تدخل للتقريب بيننا ونتشد لبعض اكتر في الاول هي كانت طبعا محرجة تتكلم ولكن مع جراءتي وطريقتي بدءت تعترف انها هي كمان مشدودة ليا وحاسة انها مرتاحة ليا وبتشعر بسعادة وهي معايا. واكتر حاجة خلتها تميل ليا معاملتي ل ايمن ابنها وانها حاسة اني حنين عليه وده مخليها تحس بأمان في وجودي
فضلنا نتكلم مع بعض اكتر من ساعتين لدرجة اني كسرت معاها اهم حاجز واقواهم حاجز الخجل وبقيت بتكلم معاها بدون خجل واتغزلت في جسمها بشتا انواع الغزل
ولأنها مطلقة بقالها سنة كلامي معاها اثار انوثتها وفجر مشاعرها الجنسية وبعد محادثة طويلة بينا كانت نتيجتها كسر كل القيود اللي بينا ومش فاضل غير انها تبقي معايا لوحدنا واكمل اللي بدءتة واتمتع بجسمها وتتمتع بزبي وقفلنا مع بعض وفضلت اتخيل السيناريو اللي هيحصل لما تيجي علشان تديني الحقنة وايه اللي هعملة علشان تبقي بين احضاني
فجاءة جالي اشعار من الفيس بوك بطلب صداقة من سيدة اسمها اميرة مملكة العشاق
بصراحة الاسم شدني جدا وقبلت الطلب بدون تردد ودخلت اتصفح صفحتها لقيت الصفحة لسة جديدة يدوب اتعملت من ساعة محطتش في دماغي وخرجت من الصفحة بتاعتها وبقيت بقلب في الفيس وبشوف اللي نازل جديد ؛؛؛ جالي اشعار محادثة جديدة من اميرة مملكة العشاق
اميرة م العشاق :: هاي
انا :: هاي
اميرة :: ازيك يا عادل
انا :: الحمد لل*** حضرتك تعرفيني
اميرة م العشاق :: اها اعرفك جدا ومعجبة بيك جدا جدا جدا
انا :: ياصلاة العيد … تعرفيني وكمان معجبة بيا
اميرة :: اه مش انت عادل اللي شغال في …. وساكن في ……
انا :: طب ممكن اعرف انتي مين بالظبط علشان اعرف اتكلم معاكي
اميرة :: مش دلوقت هتعرفني بعدين لما اشوف بس هتعرف تدلعني ولا لا
انا :: هههههه انا ادلع عشرة مش واحدة بس
اميرة :: يعني انت جامد
انا :: اه جامد وشديد وبفوت في الحديد
اميرة :: يعني هتعرف تخليني اعض في الملاية
انا في اللحظة دي جه في دماغي كلام سحر عن احمد واللي عايز يعملة معايا وتأكدت ان اللي بيكلمني ده احمد وجنب منة سحر. عايز يهيجها قولت في عقل بالي جيت علي حجري انت ومراتك
ورديت عليها :: انا هخليكي تعضي في الأرض من الوجع
اميرة مم العشاق :: ليه انت زبك تخين ولا ايه
انا :: اه تخين اوي وهيملاكي تحبي تشوفيه
اميرة مم :: ياريت يا عادل
انا :: بس بشرط تصوري كسك وبزازك وانتي ماسكة ورقة عليها اسمي واسمك
اميرة مم العشاق :: طب ممكن تخلي الصور دي بعدين
انا :: لا انتي اللي حكمتي لو مبعتيش صور كسك وبزازك متكلمنيش
وبعد نص ساعة وتقريبا علي ما احمد اقنع سحر تصور كسها وبزازها ليا جالي الرد
اميرة مم العشاق :: بعتتلي اول صورة وماسكة ورقة عليها اسمها جنب كسها
وبعتتلي صورة تانية بصدرها ومكتوب علي بزازها اسمي
انا اتأكدت من الصور الأولي انها فعلا سحر لانها كانا بابسة دبلة وخاتم نسيت تقلعهم احمد وهو بيصورها
انا :: ايه ده انتي متجوزة
اميرة مم العشاق :: انت عرفت منين ؟
انا :: لان الصور اللي بعتهالي باين اوي ان حد مصورك مش مصورة نفسك
اميرة مم العشاق :: وده هيفرق معاك
انا :: اه طبعا لاني كدة هعرف ان جوزك بيحب يشوف حد وهو بينيك مراتة وانا كمان مش هنيكك غير وجوزك جنبك
اميرة مم العشاق :: اه انا فعلا متجوزة وجوزي جنبي وراحت بعتالي صورة من غير وشهم وهم نايمن جنب بعض وبردو تأكدت انها سحر فعلا مش شك وجوزها احمد من المايوه اللي كان لسة لابسة
انا :: اقولك علي حاجة. انا خلاص مش محتاج اعرف انتي مين لاني كدة عرفت اميرة مم العشاق :: عرفت منين ؟؟
انا :: هبقي اقولك بكرا
اميرة مم العشاق :: هتقولي بكرا ازاي مش فاهمة ؟
انا:: هبقي ابعتلك رسالة واقولك
وروحت بعت صورة زبي ليها وقولتلها اي رائيك في زبي
اميرة مم العشاق :: اوووووو زبك جامد اوي يخرب عقلك
انا :: يعني زبي ولا زب جوزك
اميرة مم العشاق :: لا زبك انت طبعا. اتخن واكبر وشكلة احلي نفسي احطة في كسي وجوزي بيتفرج عليا وانت بتنكني
انا :: طب قوليلوا عادل موافق ينيك مراتك يا احمد …. مش انتي سحر بردو
ودي كانت اخر كلمات بينا علي الدردشة وكأني رميت علي احمد قنبلة ومقدرش يرد ولا يتكلم
وفضلت انا ابعت كلام يهيجهم واحمد وسحر يشوفوا الرسايل بس احمد مش قادر يرد
وفي اخر مرة بعتلة
بص يا احمد انا عرفتك من صور المايوه بتاعك اللي نسيت تغيرو وانت بتتصور وكمان من الخاتم والدبلة اللي في ايد سحر وبص انت اعز اصحابي وفاهم انك بتتمتع بكدة ونفسك تشوف مراتك بتتناك مني وانا مقدر رغبتك دي وكمان سركم هو سري وصدقني متخفش مني
بص ابعتلي كلمة واحدة بس بعد ما اخلص كلامي واكتبلي موافق
لو مكتبتهاش بص انا مش هخليك تشوفني تاني وهمشي حالا وكمان ولت كأني عرفت حاجة ولو كتبتها. هكون بردو تالتكم ونبقي عيلة واحدة وانيك سحر معاك وهتبقي مراتي ومراتك
وبعد نص ساعة لقيتة باعتلي رسالة علي الفيس وعلي الواتس مضمونها موافق

 

الجزء السابع

 

عرفت اني كدة خلاص هنيك سحر قدام جوزها واني بقيت انا راجلها الاول واحمد هيبقي مجرد دلدول ليها وعليه تنفيذ اومرها
الساعة داخلة علي اتنين بعد نص الليل و فاء زمانها جاية
دخلت اخدت دش دافي وخرجت لبست شورت ومردتش البس تحتة بوكسر علشان زبي يقف براحتة من تحت الشورت لما احضن وفاء وحطيت برفان رومانس و سكسي وانتظرت انها تيجي
الساعة بقت اتنين الا خمسة .. تليفوني رن بصيت لقيت وفاء ال بترن فتحت عليها
وفاء :: الو ايوة يا عادل عامل ايه
انا :: تمام يا قمر وفي انتظارك علي نار
وفاء :: طب انا جاية ممكن تفتح الباب علشان ادخل علي طول قبل ما حد يتخد بالة
حاضر هفتحة حالا بس متقفليش الفون لغاية ما تيجي علشان اكون معاكي عالخط لغاية ما تيجي
وفاء :: حاضر اي خرجت من الغرفة اهو وجية عليك
انا :: ماشي الباب مفتوح. تعالي
مفيش ثواني وكانت وفاء جوا الغرفة
كانت لابسة روب وتحت منة جلبية صيفي خفيفة جدا كانت باينة من الروب لانة مفتوح من النص
وانا كنت واقف ورا الباب اول ما دخلت روحت قافل الباب وذنقتها عليه وهي بتحاول تبعد عني
وفاء :: لا يا عادل بلاش ارجوك بلاش علشان خاطري
انا :: بلاش ايه انا من يوم ما شوفتك وانا هموت عليكي وماسك نفسي بالعافية
وهي بتقاوم وبتحاول تفلت من ايدي وانا ذنقها وضاغط عليها علي الباب ومش عارفة تفلت مني وشفايفي بتبوس كل حتة في رقبتها وزبي واقف ومنتصب وعارف مكانة كويس
سحر :: طب اصبر لما تاخد الحقنة علشان خاطري
انا :: حقنة ايه بس انا مش تعبان مرض انا تعبان بيكي مش هرتاح غير في حضنك
وايدي نزلت علي كسها المنفووووخ وصباعي دخل من فتحة الروب علي الجلبية الخفيفة علي نص كسها وبقيت بدعكة وشفايفي بتمص في شفايفها بدءت تسيح واعصابها تنهار وجسمها يتجاوب مع حركة ايدي ويبقي تحت طوعي وتصرفي
صوابع ايدي بتعزف الحان موسيقية علي اوتار كسها وهي بقت بتتحرك بوسطها وكسها مع حركات ايدي وتضغط بجسمها علي جسمي شوية واخدتها من ايدها ولفتها وخليت وشها ناحية الباب وضهرها ليا وقلعتها الروب والجلبية ومبقتش لابسة غير الكلوت والسنتيان لذقت فيها من ورا ورشقت زبي بعد ما قلعت الشورت بين طيزها وبقيت ببوس ضهرها وايدي حضناها وبتفعص في بزازها
اللي كانت حلماتها واقفين ومنتصبين وبصوابعي بقرصهم قرص خفيف
اااااه يا عادل اااه ياعمري انت اااااه
فضلت اضغط زبي بين طيزها وايدي تقفش وتفعص في بزازها الجامدة وبعد كدة خلتها تلف ووشها ليا واخدت لسانها بين شفايفي امصة وابلع رقيها اللي كان بيثرني اكتر
وبعدين نزلت علي ركبي ابوس بطنها والحس سورتها اللي كانت بارزة برة بطنها بروز خفيف
وايدها بتلعب في شعري وتدخل صوابعها بين خصلاتي
قلعتها الكلوت وفضلت ابوس كسها واشم ريحتة ورفعت رجلها علي كتفي وفتحت كسها بلساني وصوابعي وفضلت الحسة وادوق مية شهوتها اللي بقت تنزل سخنة علي لساني وايدها تضغط علي دماغي علشان الحس كسها اكتر واهاتها بقت تخرج من صدرها كابركان نار ما صدق ينفجر
اااااااااااه ياعمري انت يا عاااااادل. اااااااااه من زماااااان وانا نفسي في كدة الحسة يا عادل الحسة اووووي
اخدت زنبورها بين شفايفي وبقيت بمصة واضغط عليه بشفايفي وهي تتأوه وتدعك كسها فيا جاااامد

اخدتها وروحت علي السرير ونيمتها علي ضهرها علي طرف السرير ورفعت رجليها للأخر وانا قعدت علي ركبي قدام السرير وطلعت لساني وحطيتة علي خرم طيزها وبقيت بطلع بيه لغاية نص كسها وانزل تاني
وفاء :: اووووف اوووف. حلووووو اووووي اوووووف ياعاااااادل

طلعت علي السرير ودخلت بوسطي بين وراكها ورفعت رجليها علي كتفي ومسكت زبي بأيدي وحطيتة بين شفايف كسها ومشيتة لفوق وتحت كام مرة وبعد كدة حطيت الراس علي اول فتحة كسها وبقيت بضغط بكل حنية بزبي ووسطي علشان زبي يقتحم جدران كسها الساخن
بدء زبي في الأنزلاق والدخول ببطئ لغاية ما كلة بقي جواااااها
اح اوف ااااه اححححح جمييييل جمييييل اوي يا عادل زبك حلووو وحنين اوووي علي كسي
بنيكها بمزاج عالي اوي وزبي بيحك في جدران كسها مع كل دخول وخروووووج
بقيت بدخل زبي كلة واقف وبعدين اخرجة كلة من كسها وارجع احط الراس جوة فتحة كسها الغرقان بعسلها وصوت الزفلطة ودخول لحم زبي جوة لحم كسها بيخليها تتلوي تحت مني من المتعة
قومت من فوقها ونمت وراها ورفعت رجليها ولفت علي وسطي وهي مسكت زبي بأيديها وحطتة علي خرم كسها ولفت ايدها علي وسطي وطلبت اني ابدء في الضغط علشان يدخل جواها
بدءت في ادخال زبي وهي واهاتها وانفسها ملئو صدري نار وشهوة
سرعت من نيكي فيها وبقيت بنيك في كسها وبزازها عمالة تهتز والسرير كان قرب يقع من كتر النيك لغاية ما خلاص قربت اجيبهم سحبت زبي بسرعة ونيمتها علي بطنها وحطيت زبي بين طيزها وفضلت ادعك زبي في هرم طيزها
ااااااه اااااااه ياااااعااااادل ادعك جامد في خرم طيززززي خليني احس بلنك وهو بينزل يغرق خرمي
كلامها خلي الدم يجري في عرووق زبي والحليب خرج منة زي ما يكون مدفع وضرب. وغرقها وغرق الملاية وبعدين نمت فوق منها وزبي بين طيزها
شوية وقومت من فوقها ونمت جنبها وهي جت نايمة علي صدري
وقالتلي عادل انت حد جميل اوي
انا :: وانتي جامد اخر حاجة
وفاء :: بس انت بجد انسان جميل في كل حاجة معاملتك ورقتك وكمان بتعرف تتعامل مع جسد الأنثي
انا :: يعني قدرت امتعك بجد يا وفاء
وفاء :: يالهوووي انت خلتني طايرة في السما ولمست السحاب بأيدي انت خلقت دنيا اول مرة اعيشها واتمتع بيها
انا :: يعني مكنتيش بتحسي بالمتعة دي مع طليقك
وفاء :: طليقي ؟ طليقي كان هو وضع واحد اللي بيعملة ولما كنت بطلب منة يلحسلي كان يقولي بلاش قرف لكن انت مسبتش حتة في جسمي من غير ما تمتعها
انا :: ياخرابي يا وفاء دانتي كل حتة في جسمك مش تتباس ولا تتلحس بس دانتي تتاكلي اكل. في حد يبقي معاه الملبن ده ويقول بلاش قرف
وفاء :: وانت موز وعسول واستاذ وانا بمووووت فيك
وراحت نزلت علي زبي بشفايفها اللي كان نايم فضلت تمص راسة وتشفطها وترضعة وايدها تلعب في بيضاني لغاية ما زبي وقف تاني
نزلت بلسانها تلعب في بيضاني وتحت منهم وطلعت تاني بلسانها علي زبي لغاية الراس ومسكت زبي بأيدها وحطتة كلة جوة بوقها وفضلت تمص وتدخلة وتخرجة من بوقها لغاية بقي حديدة مش زب
قامت وراحت قعدت عليه وفضلت تقوم وتقعد علي زبي واهاتها رجعت ترج الاوضة وبعدين قامت ومسكت زبي وحطتة علي خرم طيزها وقالتلي
انا عمري ما اتنكت في طيزي ونفسي اجربة معاك
قولتلها طب استني علشان زبي كدة هيوجعك
جبت فزلين كنت جايبة معايا احتياطي علشان لما انيك سحر في طيزها احط منة
قالتلي ايه ده .. قولتلها فزلين كنت جايبة معايا احط منة علي ايدي لو حسيت بخشونة في كوع ايدي
وحطيت منة علي خرم طيزها وعلي زبي ونمت علي ضهري ومسكت زبي بأيدي وهي بدءت تقعد عليه
زبي علي خرم طيزها وهي بتضغط براحة علي الراس بطيزها شوية شوية بدءت راس زبي تدخل في طيزها
اااااااي. زبك تخين اووووي اااااي ااااي
زبي خلاص بقي تلات تربعة جوا طيزها ومش فاضل غير جزء بسيط منة فضلت تنزل بطيزها علي زبي لغاية ما طيزها بلعتة
كلة جواها مسكتها من طيزها وقولتلها براحة بقي وبشويش ترفعي طيزك وتنزليها
بدءت ترفع طيزها براحة وتنزلها
ااااه. ايوة كدة بقي حلووو وبقي فيه زفلطة جامدة
فضلت شوية شوية تقعد وتنزل لغاية ما طيزها استجابت لحجم زبي واخدت عليه.
سرعت من رفع ونزول طيزها علي زبي
اكتر واكتر. لغاية ما خلاص هجبهم
قالتلي جبهم جوة طيزي مطلعوش
ااااااه. خلاص هيجوا ااااااااه. زبي انفجر تاني بلبني الساخن بس جووووا طيزها وقعدت علي زبي ونامت علي صدري وبأيدي حاضنها
الي اللقاء في الجزء الثامن

 

الجزء الثامن

 

بعد شوية قامت من علي زبي اللي كان نام وخرج من طيزها وباستي وقالتلي انا هروح بقي الغرفة بتاعتي قبل ما ايمن يصح وميلقنيش ويتخض
لبست هدومها ومشيت وانا روحت في سابع نومة
صحيت الصبح علي رسالة من وفاء
صباحية مباركة يا بيه
انا :: في ايه مالك عالصبح كسك واكلك ليه هههه
سحر :: شوف مين اللي كسها كان واكلها بالليل وصوتكم كان جايب اخر الدنيا
انا :: صوت ايه ومين مش فاهم
سحر :: عادل انت هتصيع عليا وحيات امك
امبارح بعد ما اكتشفت ان احمد هو اللي كان بيكلمك من الفيس .. مين اللي بعد الساعة 2 بالليل كان معاك ؟ مش وفاء
انا :: مش فاهم بتتكلمي علي ايه
سحر :: بقولك ايه لو هتصيع عليا يبقي انسي اللي اتفقتوا عليه انت واحمد ماشي
صوت سحر وهي بتتمنيك علي زبك كان جاي لغاية عندنا … انت ناسي ان غرفتك لاذقة في غرفتنا
انا :: يا نهار اسود هو صوتنا كان عالي اوي كدة هههههه
سحر :: اه كان عالي .. دانتوا زي ما تكونوا كنتوا نايمين معانا
انا :: المهم سيبك من وفاء وخلينا في موضوعنا .. ايه رائيك فيا ؟ شوفتي كشفت لعبتكم اللي لعبتوها عليا امبارح ازاي
سحر :: انت اه منك انت ! انت امبارح خليت احمد كان هيعملها علي روحة وخاف تفضحة وانا بصراحة كنت فرحانة فيه
انا :: فرحانة في جوزك هههههههه
سحر :: هو ده راجل ؟ اللي يستمتع ان مراتة تتناك من صاحبة قدامة وكمان يبقي كيفة ومذاجة كدة
انا :: اللي يشوفك يفتكرك انتي رافضة ومش قابلة
سحر :: بص يا عادل انا مش هكدب عليك اني من جوايا نفسي اتناك من طوب الأرض واخلي كسي تحت امر اي زب عايز ينيك بس في حاجات اتربينا عليها انها غلط ومتنفعش تتعمل ولا حتي تفكر فيها والست مهما كانت عايزة تجرب او تتناك من اكتر من شخص وتدوق زب ده وزب ده بس يبقي صعب عليها انها تشوف ان جوزها اللي المفروض اكتر حد يغير عليها هو اللي عايزها تتناك من غيرو انت فهمني
انا :: اه فاهمك طبعا ،، بس انتي ما صدقتي بردو انها جاية منة هوا
سحر :: مش هو اللي عايزني ابقي شرموطة خلاص بقي وحيات امة لأعمل معاك كل حاجة نفسي فيها قدام الخول جوزي

انا:: المهم متعمليش اي حركات قدام وفاء .. مش عايزها تاخد بالها من حاجة ماشي؟
سحر :: ليه بقي انا دلوقت بقيت بتاعتك زي ما بتاعة احمد وعايزة اتدلع واتمتع بكل لحظة معاك
انا :: لا مش هينفع طبعا برة وقدام الناس انتي مرات احمد. وبينا كسم احمد هههههه
سحر :: ههههههه انت بتشتم جوزي وسبعي
انا :: سبعك اه مش كدة ؟ بلا خيبة ههههه
سحر :: المهم احمد خرج. وقالي اظبط معاك لانة محرج يكلمك لانك كشفتة امبارح
انا :: متخفيش انا النهاردة هشيل الأحراج ده وهخليه يطمني من ناحيتي
سحر :: طب تمام .. عايزاك تموتني النهاردة من النيك
انا :: دانا النهاردة هفشخك وهخليكي تعيطي من الوجع
سحر :: انا عارفة انك استاذ وهتكيفني. يا حبيبي وحبيب كسي
انا هقفل بقي علشان اروح للخول بتاعي علشان اطمنة
انا :: انتي بقيتي سافلة كدة لية ههههههه
سحر :: منة يا عادل منة هو انا كنت كدة ؟ فضل كل شوية يقولي نفسي تبقي شرموطة لغاية ماخلاني سافلة ولساني سابقني ههههههه
انا :: ماشي يا سافلة روحي وانا جاي وراكي
سحر :: اوع تفطر لوحدك انا عاملة فطار
انا :: خلاص روحي وانا جاي
قفلت معايا… قومت دخلت الحمام اخدت دش وخرجت لبست مايوه البحر بتاعي وقعدت علي السرير مسكت تليفوني واتصلت ب وفاء التليفون فضل يرن محدش رد. عاودت الأتصال تاني بردو محدش رد عرفت انها خرجت وراحت عند سحر واحمد
قومت وخرجت انا كمان وروحت ليهم
وصلت عندهم لقيتهم كلهم قاعدين بيفطرو روحت ساحب كرسي وقعدت
انا :: صباح الخير علي اندل شلة عرفتها في حياتي
وفاء :: ههههههه ليه بقي يا عادل
سحر :: انا عارفة ليه ههههه علشان بنفطر من غيرو
احمد باصص في الأروض وزي ما يكون خايف مني
انا :: ايه ياعم هو انا كنت نايم في حضنك ما تصبح ياعم … يرضيكي كدة يا سحر
احمد :: صباح الفل ياعم خلاص اهدي انت هتسخن سحر عليا هههههه
انا :: ايوة كدة لازم تشفوا العين الحمرا يعني هههههه
وفاء :: دانت جاي مزاجك رايق علي الأخر
بصيت ليها كدة وغمزت وقولتلها العلاج بتاع امبارح كان له مفعول السحر وضحكت وخبط ايدي علي كتف احمد وقولت له البركة في احمد هو اللي جابة
وفاء وسحر وانا واحمد ضحكنا وهم كلهم كانوا فاهمين قصدي علي الليلة اللي قضتها مع وفاء امبارح
ومسكت ايمن من كتفة وقولتلة ايه يا بطل مفيش صباح الخير يا عمو عادل ولا ايه
ايمن :: صباح الخير يا عمو
وفاء :: شاطر يا ايمن
احمد :: انت عامل ايه صح مش احسن
انا :: اه تمام يا احمد والبركة فيك تسلملي يا صاحبي وخبطت ايدي علي رجلة تعبير عن امتناني له .. كنت قاصد اني اتكلم معاه برفق ولين علشان يعرف ان نظرتي له متغيرتش ويطمن ليا علشان لما انيك مراتة انكها بطيب خاطر منة
بصيت علي وفاء اللي كانت عنيها مركزة معايا وقولتلها
ايه يا جميل مالك سرحانة في ايه
وفاء لا خالص مش سرحانة
انا طيب انا بعد ما افطر هاخد البطل الصغير ده وحطيت ايدي علي كتف ايمن وهننزل البحر علشان يكمل درس العوم
وفاء :: زي ما تحب يا عادل
فطرنا وشربنا الشاي وبعدين احمد قال لسحر ما تيجي ننزل البحر احنا كمان
وفاء قالت يعني انا اللي هقعد هنا لوحدي وانا كمان نازلة
نزلنا كلنا البحر وانا توليت مهمة تعليم ايمن اللي كان خايف بسبب اللي حصل معاه امبارح وشوية شوية الخوف من المية اتشال من جواه وبقي بيتعلم بسهولة. وخليتة كذة مرة يعوم حتة صغيرة لوحدو
ووفاء قدامي بتشجع ايمن وسحر وايمن بيعوموا حوالينا وكل شوية يحدفونا بالمية ونحدفهم احنا كمان بالمية وهزار وضحك والحياه زبادي في الخلاط
بعد ما تعبنا من المية والعوم قولتلهم انا هخرج بقي اقعد شوية تعالي يا احمد عايزك
احمد قالي ماشي وخرج معايا وروحنا علي الطرابيزة
قولتلة تشرب شاي
احمد :: اشرب
طلعت الترموس وصابيت كوبايتين شاي لينا وقولتلة انا زعلان ان الرحلة خلاص علي وشك الأنتهاء وهنرجع تاني لقرف الشغل
احمد :: انا كنت لسة بكلم سحر امبارح في الموضوع ده وعايز اقعد يومين تاني
انا :: طب مفيش مشكلة يعني هتقابلك في الشغل
احمد :: لا هيبقي خصم يومين علي يومين الأجازة يعني خصم اربع ايام
انا :: طب تمام وانا كمان هفضل معاكم ايه رائيك ؟
احمد :: ياريت لو مفيش مشكلة معاك
انا :: لا خالص هعمل مكاملة فون لزميلي هناك وهو هيظبط الدنيا ليا متقلقش
انا :: بص يا احمد انا عايز اتكلم معاك في حاجة يا صاحبي
احمد :: حاجة ايه ؟
لقيت وشة احمر وخايف من الكلام اللي هقولة
انا :: انت صاحبي وغالي عندي وتقريبا صاحبي الوحيد وغير انك جاري ورفيق عمري وعمري ما بصيت ليك بصة مش تمام ولا عمري هتغير من ناحيتك
انا هتكلم معاك بصراحة. انا عارف ان اللي حصل امبارح منك ومقدرة كمان. وعارف انت بتحس بأيه لم تشوف سحر مراتك او تتخيلها في حضن حد تاني
احمد :: عادل اااانا انا
انا :: يعم متقولش حاجة انا عارف انت عايز تقول ايه .. بص يا احمد اعتبرني انا الشخص التاني بتاع شخصيتك يعني احنا ال اتنين احمد وصدقني مفيش حاجة هتحصل بينا احنا التلاتة هتطلع برانا .. مش عايزك تقلق او تخاف مني
احمد :: ماشي يا عادل
انا طب انا دلوقت هموت وانيك سحر
احمد :: شوف امتي انت عايز
انا :: النهاردة بالليل هاجيلكم
احمد :: ماشي
انا :: طب عايزين نظبط عشوة حلوة وحشيش
احمد :: انا جايب معايا حشيش جامد والعشوة امرها سهل هظبطها بالليل
انا :: تمام يا صاحبي
احمد :: انت نكت وفاء امبارح ومقولتش يعني انك ناوي تنكها
الحكاية جت مفاجئة ومن غير ترتيب
احمد :: يا بختك ياعادل انا من زمان كان نفسي انكها بس حاولت معاها بس معرفتش
انا :: ومش هتعرف يا صاحبي
احمد :: ليه بقي
انا :: علشان دي نظام حب وكدة مش شقط
احمد :: يعني مفيش امل هههههه
انا :: متفكرش حتي يا صاحبي دي بقت تخصني دلوقت … وبعدين احا دانت معاك حتة مرة صاروخ دي كفاية طيزها وبزازها الملبن
احمد :: انت عملت مع سحر حاجة يا عادل
انا :: لا طبعا معملتش مكنش ينفع اعمل معاها حاجة من غير رضاك
احمد :: امال انا لما دخلت عليكم وانت عيان ولمحت ايدها علي وشاور بعينة علي زبي
انا :: انا كنت في ايه ولا ايه وبعدين انا مأخدتش بالي وهي كمان ممكن تكون مش قاصدة
احمد :: ياعم انت خايف تقولي ما خلاص مبقاش ينفع ههههههه
انا :: بصراحة انا هموت واحط زبي في كس مراتك هخليها تعشق زبي
احمد :: لما نشوف …
انا :: بس اهم حاجة انا اللي هنيكها الأول اتفقنا
احمد :: اتفقنا خلاص
ولقيت سحر و وفاء وايمن جايين
انا :: اقفل بقي الجماعة جايين ومش عايز وفاء تاخد بالها من حاجة ماشي
احمد :: ماشي يابن المحظوظة
انا :: ههههههه مانت كمان محظوظ متجوز فرسة جامدة

سحر جت قعدت جنبي علي يميني و وفاء علي شمالي واحمد قدامنا وايمن جنب احمد وكانوا مايتين من التعب والأرهاق
سحر مالت بضهرها علي الكرسي لورا وكسها بقي قابب بين وراكها وحاجة تخلي اللعاب يسيل غمزت ل احمد بعيني وشاورت علي كس مراتة وروحت من غير ما وفاء تاخد بالها سحبت ايدي وحطتها علي كس سحر وصباعي بيلعب في كسها
احمد شايفني وانا بلعب في كس مراتة وسحر حاطة ايها تداراي ايدي علشان محدش ياخد بالة
انا قصدت اعمل كدة قدام احمد علشان اكسر عينة قبل ما اروح عندة بالليل
واحمد كمان شافني وانا بلعب في كس مراتة هاج وسخن وحسيت انة يتمني اني اخدها دلوقت وانيكها قدامة
وفاء لمحت سحر ميلة لورا وعنيها مغمضة وبتعض علي شفايفها افتكرتها تعبانة
وفاء :: مالك يا حبيبتي انتي تعبانة ولا ايه
انا شلت ايدي بسرعة قبل ما وفاء تاخد بالها
وسحر اتعدلت وقالت
يعني شوية البحر هدني
وفاء :: افتكرت في حاجة وجعاكي
سحر :: لا خالص

الي اللقاء في الجزء التاسع

الجزء التاسع

وفاء :: طب كويس الأرهاق شوية مع الراحة يختفي
سحر :: بقولكم عايزين نبقي نظبط كل اسبوع خروجة حلوة بعد كدة
انا :: ياريت اهو منها يبقي تغير جوا ومنها الصحبة الحلوة تجمعنا كل اسبوع
احمد :: خلاص احنا كل خميس نحدد هنروح فين ونبقي علي تليفونات
وفاء :: وانا كمان موافقة اهو تغير جوا بعد اسبوع شغل وقرف

طيب يا جماعة انا هروح البس هدومي علشان هتمشي برا شوية واجيب شوية حاجات خاصة تلزمني
وفاء :: يعني رايح تتمشي ولا تشتري حاجات
انا :: لا رايح اجيب حاجات ومنها اتمشي شوية… تحبي تيجي معايا ؟
سحر واحمد بصوا ليعض وانا مهتمتش لنظراتهم ول تلميحات عنيهم لي
وفاء ياريت انا كمان عايزة اتمشي شوية برا
بس المشكلة في ايمن
انا :: مفيش مشكلة ولا حاجة ناخدة معانا
سحر :: ممكن تسيبي ايمن معانا
انا :: وليه ميجيش معانا ؟
وفاء :: يعني مش هيضايقك خروجنا معاك
انا :: ليه بتقولي كدة ؟ مش هيضيقني طبعا
وفاء :: خلاص انا كمان هروح البس والبس ايمن
ماشي :: ولما تخلصي رني عليا
سحر :: اوك

انا في الاساس مكنتش رايح اتمشي ولا حاجة كنت هروح الصيدلية اجيب اي حاجة تخليني انيك ساعة يعني اي مرهم جنسي ومنشط زي الفياجرا وكدة علشان يبقي انتصاب صلب وتأخير والسهرة تبقي للصبح

روحت غرفتي وغيرت هدومي وخرجت ورنيت علي وفاء اللي قالتلي انها بعد عشر دقايق هتقابلني

بعد تلت ساعة بالظبط لقيت وفاء جاية ولابسة طقم ابن متناكة فاجر اول مرة اشوفة وحطت ايدها في ايدي ( انجشة ) ومشينا زي اي اتنين عشاق وايمن في ايدي الناحية التانية
وفاء
:: تعرف اللي يشوفنا كدة يفتكرنا متجوزين ومعانا ابننا
انا :: ههههههه طب ما احنا كدة يعتبر متجوزبن
وفاء ::: هههههه انا بتكلم بجد .. انت كل حاجة عندك تهريج كدة
انا :: وانا بتكلم بجد
وفاء :: انت بقي رايح تشتري ايه
انا :: هجيب شوية حاجات خاصة ليا من الصيدلية
وفاء :: خاصة ؟
انا :: اها مراهم وكدة يعني هههههه
وفاء :: ليه بعد الشر
انا :: انتي فهمتي غلط علي فكرة انا مش تعبان ولا مراهم جلدية وكدة
وفاء :: امال مراهم لأيه ؟
انا :: بصي مش مهم تعرفي المهم تحسي هههههههه
وفاء :: احس ؟ ليه هو انت هتجيبة ليا ولا ليك ؟
انا :: بصي ده مش مرهم بالمعني ده چيل هجيبة احطة وروحت في ودنها بوشوشة علشان ايمن ما يسمعش قايل علشان احطة في زبي علشان التأخير
وفاء بصت في الأرض وضحكت ضحكة عالية جدا وقالت هو انت ليك في الكلام ده
انا :: لا طبعا بس الوقت اللي قعدتة معاكي امبارح مكفنيش ولا لحقت اعمل كل حاجة معاكي نفسي فيها
وفاء :: كل الوقت ده يا مفتري وملحقتش ؟
امال انت عايز تفضل قد ايه ؟ حرام عليك اذا انت وانت طبيعي موتني امبارح امال با چيل هتعمل فيا ايه
انا :: هعمل كل خير هههههههه
وفاء :: لا يا عادل بجد انا مش هستحمل اكتر من كدة بلاش مراهم
انا :: بصي انا حابب اجربة مش هنخسر حاجة ولو تعبتي يبقي محطش منة تاني
وفاء :: ماشي
وصلنا للصيدلية و وفاء قالتلي ادخل انت انا هتحرج ادخل معاك وانت بتشتري الحاجات دي
قولتلها ماشي استنيني هنا انتي وايمن وانا مش هطول
دخلت اشتريت شريط فياجرا ونوعين چيل للتأخير وعلبة نقط جنسية للستات وقولت ده مش هخليها تشوفة ولا تشوف الفياجرا وشلتهم في جيبي قبل ما اخرج
خرجت وانجشتها تاني ومشينا
قولتلها تحبي تتغدي
قالتلي هتغدينا ايه
قولتلها اللي نفسك فيه
وفاء :: اي حاجة اللي هتاكلة هناكل منة يا عمري
انا :: خلاص في محل قريب منة هنا بتاع مشويات ندخل ناكل فيه اي رائيك
وفاء :: ماشي يا عمري

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق