روايات كاملة

رواية ملاك الجاسر الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر البارت التاسع

رواية ملاك الجاسر الجزء التاسع

رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة التاسعة

 

 

عمر بدون تفكير طلع المسدس وض*رب فرعون في رجلو ط*لقه اه خرجت من فرعوت هزت القصر
عمر خد ايد ملاك وركبو العربيه ومشيو
عمر قعدها جمبو قدام ومشيو بخطوات سريعه جدا ملاك كانت مرعوبه من شده سواقه عمر
عمر فجأه وقف بسرعه وقال
عمر بعصبيه : ينفع الي عملتيه دا؟!
ملاك : انا انا… بس كنت… محتاجه …ساع
عمر بمقاطعه وزعيق: انااااا هناااا واسررر وكمااان جاااااسر كلنا موجووودييين كنتى تقدري عالاقل تسيطري علي جوزك وتحكيلوو ينفع لو انا مشوفتكيييش كان زمااان اي مصيرك هاااااااا نومه عالسرير !!!!؟
ملاك ببكاء؛ اسفه والله…انا مكنتش اقصد بس بس.. كنت خايفه علي تتمارا اوي
عمر بغضب. مممممم قلتي تمارا تمارا دى ليها حساب تانى انا من ساعه مدخلت عليها وهي بتتكلم وانا مرتاحتش
فلاش باك
يافرعون ……
عمر: فرعون مين؟!
تمارا : ها دى دى صحبتؤ فرعون اي بس
هاتي الموبايل ورن عالرقم وبالفعل ردت عليه بنت بس هما الاتنين كانو اغبيه لان عمر كان حافظ رقم فرعون الي لاقاه متسجل بإسم بنت
باك
ملاك: ولما انت كنت عارف قبلها محوشتهاش لي
عمر: عشااان غبيييي انا متوقعتشش انهااا هةروحلو بالسرعه دى انا كنت لسه بخططلو بس هوا اتغدا بيا قبل متعشا بيه
ملاك بحزن: طب تمارا فيها الي مكفءها بلاش ضغط عليها
عمر: هههه لا ضغط اي بس احنا اول حاجه هناخدها من ايدها نكشف عليها تمم وبعدها نصلح من حالها ونفرفشها يومين عشان التقيل جاي تمارا دخلت نفسها في لعبه قذره ولازم تستحملها
ملاك: مش فاهمه
عمر: ولا هتفهمي يا مرات اخويا فكك هبقا اشرحلك بعدين لازم اروحك لان ورايا شغل مع جاسر ورن عليا
ملام: تمم روحني
عمر: بس مش قبل متحلفيلي بحياتك ان اي شيئ شفتي مش هتقولي لتمارا ولا هتقوليلها انى عرفت اصلا
ملاك بإستغراب : انت غريب مش قلت هنفكها وكده ونبسطها
عمر: اه كده بس انتى الي قي الوش انما انا مش هظهر تمم
ملاك بتعجب: ماشيي
ملاك وعمر روحو البيت وملاك طلعت الاوضه بتاعةتها مرهقه جدا وتعبانه
غطت في النوم الملاك دى بعد ساعتين من النوم
الباب اتفتح وجاسر دخل
ملاك في اللحظه دى عيونها اتفتحت وفاقت
جاسر بإبتسامه: صباح العسل علي عيون القمر
ملاك بأؤتسامه باهته : صباح النو
جاسر: ها بقا مفطرتيش معايا لي ها تمارا اهم منى يعني!!؟
ملاك : لا والله بس كانت محتاجانى
جاسر: اه محتاجاكي في اي يعنؤ
ملاك بحيره: اه حاجه بنات
جاسر بضحك: انا عايز اعرف هي اي
ملاك: انت غبي يا مستر بقلك بنات حضرتك راجل ميصحش برضو
جاسر: ههههه ماشي يا لمضه
جاسر: اه صح باباكى عازمنا بكره
ملاك بحزن: مش هروح
جاسر: لي دا؟!
ملاك: باعنيبتمن رخيص مش هقبل
جاسر: لا علي فكره انتى متعرفيش والدك يعني تعرفي لما جيت اقلو قول عالمهر قالي مهرها انك تبسطها وتتقي الله فيها وتسعدها ابوكى مثالي بس الي انا مستغربو هوا لي وافق منى بالسرعه د. ولي بابا اجبرنى عليكى
ملاك: انت مجبر عليا!!!؟
جاسر: اه والله شفتي بقا ماعلينا يا اوزعه يلا ننام
نامو
في الصباح
فرعون في اوضته الثمينه الفخمه
علي دراعه بنت وهوا رجله مكسوره ماشاء الله مشعاتق
فرعون : جدعه ياقلبي دخلت عليهم وشربوها
انجي: ههههههه فعلا يابيبي
(انجي صاحبه تمارا الي باعتها)
فرعون : بس انتى طلعتي اي شيطانه
انجي: متعلمه منك يا عيونى هههه
انجي بإستغراب : بس سؤال ياروحي انت لي خليتنى اقولهم كده انت كنت عايزها فياي
فرعون : ها لا ابدأ كنت محتاجها الليله دى تغيب عن البيت بس للقلق كنت ههدد اخوها بيها بس غيرت رأيي ونمت والله ونسيتها اصلا
انجى بعدم تصديق: مممم متأكد ياقلبي
فرعون: اه طبعا
انجى: المهم هتتجوزنيامتى لانى بجد زهقت من كده
فرعون بسرحان: ان شاءالله نشوف الموضوع دا بعدين
عند تمارا
ملاك دخلت ليها الصبح قبل مجتاسر يفوق:
تمارا: انا خايفه اوي ياملاك
ملاك: لا متخافيش المهم جهزى نفسك عشان هنروح عند دكتوره نسا ونفهم اي الي حصل بالتفصيل
تمارا بخوف: لا لاااا انا لااا بلااش الله يخليكى لااااوووو
يتبعععععععع

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق