روايات كاملة

رواية ملاك الجاسر الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر البارت الثامن

رواية ملاك الجاسر الجزء الثامن

رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة الثامنة

 

ملاك لقيت تمارا مش قادره تتمالك نفسها ومفحومه من العياط كانت ذكيه وخدتها وراحو عالاوضه بتاعه تمارا
تمار تذيد حالتها في البكاء وملاك خدتها في حضنها
ملاك : هشششش اهدى انا جمبك اهو اهدى اي الي حصل وكنتي فين اهدى واحكيلي
تمارا كانت لسه هتتكلم وفجأه الباب خبط
ملاك: مين؟
جاسر: ملاك انتى بتعملي اي عندك
ملاك ؛ معلش ياجاسر مش هقدر اجي حاليا احنا مشغولين بنجهز حاجه
جاسر بضيق: حاجه اي؟!
ملاك: مفاجأه افطر انت وروح شغلك
كل دا من غير ماتفتح الباب جاسر حس بشيئ غريب بس تلاشا الامر ومشي
ملاك : ها يا حبيبتي انا جمبك احكيلي يلا
تمارا ببكاء شديد جدا : انا وتشهق انا انا.. مكنتش اقصد
تحت عياط شديد منها
ملاك مسكت وشها وبدأت تمسح دموعها هشش اهدى خالص انا هنا احكي بقا
تما بدأت تحكي لملاك الي وشهابهت زيها وبدأت ملامحها تمشي وفجأه ملاك قامت من جمبها وبصتلها كانت نظره معاتبه نظره زعل قهر متعرف
ملاك : انتى عارفه ياتمارا الي انتى عملته دا اسمو اي!!!
تمارا ببكاء : والله مكنت في وعيي انا كلت من هنا ومش فاكره اي حاجه بجد فوقت لقيت شكلي كده انا خايفه اوي يا ملاك خايفه
ملاك وقفتها قدامها وبصتلها نظره وحشه خالص قالتلها: كان فين عقلك لمااااا روحتيلو كان فين عقلك لما نسيتى دينك كان فييين تعرفي ياتمارا انا اخوكي لحد الان ملمسنيش مع انى حلالو بس لا هوا سايبنى عشان عارف انى مش مؤهله لدا تيجى انتى بغلطه بسيطه تفقدى اهم مافي البنت انتي اجننتيييي هنتصرف ازاي ها انطقييي
تمارا عماله نعيط بس
ملاك بزعيق ؛ متعيطييييش دا مش حللل مشوفش ليييكييي دمعههه فاهمه وهي تزيد عياط ملاك بدون وعي ضربتها بالقلم قلتلطككك متعيطييييش العياااط مش حللل ولاااززم نعرف هنتصرف ازاي وهنقول لمين
تمارا بلهفه : لا لا اوعي اسر لو عرف هيقتلني يا ملاك
ملاك بإستغراب : اشمعنا اسر!!
تمارا: اسر يبان اهبل وعبيط بس هوا الظروف خليتو كده اسر حاد اكتر كمن جاسر بكتيير واكتر حد بيغير عليا انا خايفه اويي
ملاك لفت وشها ودمعه خانتها ونزلت اوووف طب بهدوء هنعمل اي حاليا!؟
تمارا : نعرفش معرفششش
ملاك ادينى عنوان الحيوان دا
تمارا اديتهولها بالفعل
ملاك بدون وعي ولا تفكير راحت عالعنوان من غير متعرف حد
دخلت وكانت مرعوبه
قصر كبير متعرفش اوله من اهره ساعه مدخلت بدأت تزعقىجامد
ملاااك: ياااااا فرعوووون ياااقااااسم فرعووون اطلع ياجبااان
فرعون جه وسمع صوت ومكانش متوقع نهائي انها هتيجي في مملكته بنفسها
فرعون : هههههه اهلا بملاكي الرقيق لا لا مفاجأه انا مكنتش متوقع نهائي انك هتعرفي لا وتيجي كمان ادهشتيني
ملاك : هتتجوزها
فرعون بضحك عليها : هي مين دى
ملاك : تمارا هتكون مين
فرعون : تعرفي يا ملاك انا عندى استعداد اعمل كده بس بشرط وبدأ يرفع ايدو علي حجابها
فرعون : مقابلك انتى
فرعون الصدمه خدتو لما لقا قلم علي وشو وكان تانى واحد
فرعون بوحشه لولها دراعها : انا سكت المره الالي بس المره التانيه مين هيحوشك عني هااا مييين
عمر. : انا يا فرعون
ملاك وفرعون بصدمه كبيره
ملاك : عمر!!!؟
عمر: اه عمر يا ملاك انا عارف كل حاجه من قبلك اصلا وهنا كان لازم عمر يدخل ضرب ايدو الي كانت لاويه دراع ملاك
عمر: ملاك تعرفي انا اختى معدتش بنت صح بس اقسم علي حياتي انو لو اخر بنى ادم مخليها تعيش معاه ثانيه مع انى اقدر اعملها غصب بس انا هادى عليه
عمر: فرعون جهز نفسك للكلبشان لان تهمك ذادو واحتمال فيها اعدام وخد دى منى عربون شكر
عمر بدون تفكير طلع مسدس وضربو في رجلو طلقه صوت الوجع هز القصر وووو
يتبعععععععععع

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق