روايات كاملة

رواية ملاك الجاسر الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر البارت الحادي عشر

رواية ملاك الجاسر الجزء الحادي عشر

رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة الحادية عشر

 

عمر بص لملاك بصدمه
عمر بدون تفكير كسر الباب لقى تمارا سايحه في دمها
شالها وبقا عامل زى المجنون مش عارف يعمل اي وعمال يزعق فجأه معرفش يعمل اي صوت صريخه بإسمها هز الفيلا كلها اسر طلع شاف المنظر مبقاش عارف يعمل اي فجأه طلع يجري يفتح الباب وجري عالعربيه فتح الباب وركبها ورا وهوا وعمر ركبو قدام وملاك جريت جمبهم ركبت ورا جمب تمارا الي بتموت
في المستشفى
نزلو جري نزلو تمارا وشالوها عالاسعاف طلعو يجرو وفجأه تمارا دخلت عالعمليات
عمر الي مبطلش عياط واس. اليي هادى هدوء غريب وتمارا الي عماله تعيط وتقرأ قرأن بس
فجاه جاسر دخل
جاسر شاف اخواته مش عارف يعمل اي جاسر سأل في اي
ملاك بعياط وشهيق ؛ تماا…رااااا حاولت …تنتحر يا جاااسر
جاسر خد ملاك في حضنو وهوا مصدوم
الاب جه ودخل
الاب : في اي؟!
اسر وقف قدتمه وقاله : معرفتش تحمى حد يا ابويا عمرك مهتتغير انت السبب في كل دا
عمر وقف ث،امه وقلو : كلكو هتتحاسبو كلكووو
بهد مده حوالي ٣ ساعات
الدكتور خرج ظن اوضه العمليات كلهم اتلمو عليه وحاوطوه
اسر مسك الدكتور من لياقته وقالو انطق اخلص في ايييي
الدكتور ؛ المدام بخير بس للاسف مقدرناش ننقذ الجنين بس هي صحتها تمم هتفوق بعد شويه
فجاه اسر سابه ونفض البالطو بتاعه ولف وشه وفي ثانيه كان لافف ومديله بالبوكس في وشه
تحت دقات قلب عماله تعلي وتزيد صح الكلام دا مدام وجنين وحامل وطفل اي العك دا!!!؟ اسأله كتيره بدور في راسم احتيار سؤال غرابه عياط زعل
فجاه اسر اتجنن
اسر: اي الي ؤتقوله دااا الي بتتكلم عليها دى لسه انسه في غلط في الموضوع جنيييين ايييييي غلططط غلططططط
جاسر جه ومش فاهم اي حاجه
عمر وقف اهدو عشان نفهم فجأه فرعون دخل .
فرعون دخل ووراه الحرس بإبتسامه نصر علي وشو وا كأنو فاز في حرب كبيره وانتصر
ممشي بخوات ثابته كالعاده برجله الي مجبسه
اسر بهدوء بدأ يقرب من فرعون :
اسر: فرعون مين الي عمل كده!؟
جاسر قرب : عليا الحرام من دينى لو منطقت لهكون قاتلك مكانك ومش هتلحق تجاوب
عمر ر : انا المره الي فاتت كسرتلك رجلك المره الجايه وعد منى هقسمك نصين بدم بارد
اسر : مين عمل كده قدامك مهله ٥ ثوانى العد بدأ
فرعون بخوف حاول يداريه : انا الي عملت كده و لسه مكملش كلامه لقي اسر مطلع مسدس وطلقه في قلبه والطلقه التانيه كانت من جاسر الي جت في دراعه اما بقا الضرب فجه من عمر الي مرحموش
اسر بنهج من ضرب فرعون مع عمر لابوه : ودينى لتتحاسبو كلكو مش هي الشراكه رحت تشارك واحد وس*خخخخ زي دا بس وديني مهرحم حد كلو هيتحاسب كلو
فجاه الدكتور جه وقال تمارا فاقت كلهم جريو عالاوضه
اسر مرضاش يدخل اسر فرغ عصبيته في الحيطه ومرحمش ايده ااي عماله تنزف جامد .فجأه دكتوره شافته وجاتلو جري ومسكت ايدو ايدك بتنزف ورينو بسرعه
في ثانيه كان ساحب ايدو وقالها انا عتدى عين وبشوووف ان ايدى بتنزف انتى شغلتك تخافي عالناس
الدكتوره : لا شغلتي اعالجهم ومسكت ايدو وهعالجتووو
وفجأه دخل لاوضه تمارا
اسرر: اهلا انسه تمارا الي سقطت الجنين ابن الحرام .وووو
ييتبععععععهعععع
*****************************

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق