روايات كاملة

رواية ملاك الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر البارت الخامس

رواية ملاك الجاسر الجزء الخامس

رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة الخامسة

 

 

فرعون : ودينى لوريكى
ملاك طلعت فوق جري عالي هي عملته ومهمهاش حد وجاسر الي ملاحقها للاوضه
ملاك دخلت وقفلت الباب وراها بس هوا لحقو وفتحو ودخل سبقها
جاسر : هاااا جون سينا مضايق ليه
ملاك بغيظ : لا ابدا عادى بس بوظت ليكو حفلتكو معلش
جاسر قرب منها وهي بعدت
جاسر: لا ولا يهمك بوظي زي متعوزي منتي كده كده مبوظه عقلي وقلبي وكل حاجه جت عالحفله يعني صدقيني مش هتفرق يا ملاكى
ملاك : طب بتقررب لي
وترجع لورا
جاسر : عايز اكمل اكل
ملاك بغباء : اكل اي ؟
جاسر: الفراوله هتكون اي يعني؟!
ملاك جريت ودخلت الحمام
جاسر : ههههههه هتيجىى في النهااايه
تحت في الدور الارضي
فرعون : انا ماشي بقا يا قاسم باشا مبروك لينا
اسر هوا الي رد : مبارك علينا يا قاااااسمممممم اسمك علي اسم الغااالي للاسفط
الاب: احم عمر وصل فرعون لعربيتو وتعالا
عمر بضيق : ماشي يلا يا فرعون افندى
مشيو فرعون وعمر والاتنين مبيطيقوش بعض اصلا
عمري وقف قدام عربيه فرعون وهوا بيقولو
عمر : نفدت من جاسر الدمنهوري المره دى يا فرعون
فرعون بخبث: في دماغي مش هنساها
عمر بضيق: تبقا بتجنى علي نفسك في الدنيا ومش هتشوف يوم حلو وعد منى يا هههه فرعووون
فرعون مشي بالعربيه ومهمهوش كلام عمر الي كان واقف هيولعع
تمارا بضيق: بابا هي مرات جاسر ينفع الي عملتو دا
اسر رد : اه ينفع انتي مشفتيش كان بيتحرش بيها عينى عينك ازاي ولا انتي اتعميتي ولا اي نظامك؟!!!
عمر : اسر معاه حق يستاهل كويس انو موقعش تحت ايد جاسر والا كان فرمو
الاب: حصل خير وانا شايف انها عملت الصح يا تمارا اطلعو نامو والصباح رباح
الكل طلع الاوضه بتاعتو وبالفعل
تمارا في غرفتها مكانتش طايقه ملاك حاولت تشغل دماغها وترن عليه
تمارا بلهفه : الوو قاسم اقصد فرعون اخبارك
فرعون ببرود: الحمد لله
تمارا : احم انتا كويس
فرعون : اه كويس مبقاش كويس لي
تمارا: يعني من الي ملاك عملتو
فرعون : لا مبفكرش في التفاهات دى متقلقيش انا نسيت الموضوع كلو علي بعضو انسي انتى كمان
فرعون كان بيكدب
تمارا : وحشتني
فرعون بكدب: وانتي كمان انا محتاجلك يا تمارا اوي خلينا نتقابل
تمارا بارتباك : احم قلتلك نتقابل في كافيه
فرعون: انتي مش واثقه فيا لي قلتلك الكافيه مش امان في شقتي امن وبعدين هنحافظ علي ثباتنا متقلقيش
تمارا : بلاش انا شايفه كده احسن
فرعون بتنصنع: براحتك ياتمارا افتكري انك مش بتثقي فيا سلام وقفل في وشها
تمارا حاولت ترن عليه كتير بس مردش وبعتت ماسدجات كتير اخر ماسدج كتبت فيه انها موافقه تروحله الغبيييه وهوا للاسف رد عليها ببرود وقالها تمم وبعتلها اللوكيشن
عمر : اسر تفتكر البت ملاك دى اسم علي مسمى ولا هتطلع عكس اسمها
اسر : من الي شوفتو انهارده هتطلع عكس اسمها
عمر: انا بفكر بإحتيار الحقيقه بس كان في حتته مهندسه ديكور فرسهههه شفتها
اسر : لا شفت واحده متجوزه بس جوزها لطخ ميليقش عليها
عمر : هههههههههههه الله يخرب بيتك ضحكتني
الاب : نامو يا ولاااد بدل مخليها ليله سوده علي وشوشكو وابقو اطمنو علي امكو لانكو وحشتوها
الكل : حاضر
فب غرفه ملاك وجاسر
ملاك خرجت من الحمام
جاسر بصلها بطرف عينه وكان عامل نفسو نايم
ملاك اتسحبت براحه وخدت بيجامه ودخلت غيرت وجت بهدوء وطفت النور وشغلت اباجوره نورها هادى ونامت جمبو المهم فجأه واحده لقت نفسها بتتلف لحد ملقتو بخركه واحده تحتو
ملاك بشهقه : احييييه وسع وسععععع
جاسر بضحك : لييي مش مراااتي قلتلك عايز ادوق
ملاك بدموع : ارجوووك
جاسر ؛]: ببس يا ام دمعه بس مكنتش مفكرك عيوطه كده ووسع بالفعل بس حضنها ونامو
في الصباح
تمارا : يا فرعون مش هينفع دلوقتي صعببب
عمر دخل وهي بتتكلم : فرعون مين؟!!
تمارا : احم اه هوا يعني ….
يتبععععععععععغ

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق