روايات كاملة

رواية ملاك الجاسر الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المجهوله

رواية ملاك الجاسر البارت العاشر

رواية ملاك الجاسر الجزء العاشر

رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة العاشرة

 

تمارا بخوف: لا لا ارجوكى دكتوره نسا اي انا خايفه والنبي لا
ملاك : تمارا انتى غلطتى ولازم نعرف اي الي حصل بالتفصيل هنروح يعني هنروح كلها ساعتين عبان مجاسر يروح الشغل ونمشي اجهزي تمم
تمارا ببكاء: حاضر
ملاك خرجت ورجعت الاوضه لقت جاسر في الحمام بعدها بوقت طلع وهي اتوترت
جاسر: ملاك كنتى فين
ملاك : انا انا….كنت …عند تمارا
جاسر : ومالك متوتره لي كده وبدأ يقرب منها وهي ترجع لحد مبقاش في مفر منو مسكها من كف ايديها وقالها
جاسر: شايفه الكف الصغير الرقيق دا يا ملاكى
ملاك ببلع ريقها : اه امالو
جاسر: لو اكتشفت انو بيعمل شيئ من ورايا او بيكذب عليا انا هقطعو وهخليكى من غيرو افتكري كلامى كويس
ملاك بخوف: جااا…سر اي الي بتقوله دا هخبي اي يعني
جاسر بمكر: انا مقلتش انك مخبيه حاجه …
ملاك “: طب خلاص انا نازله اجهز الفطار معاهم وجت تمشي راح رجعها قدامه ولحضنه قرب منها جامد وقالها : شايفه العيون الواسعه دى
ملاك: هااا
جاسر: اتخلقت عشان تشوف الحلو كلو الا لو اختارت انها تشف المر فأنا هوريهولها عادى يعني
ملاك: اي لازمه الكلام دا
جاسر: انا متأكد ان ليه لازمه وحاولي لو انتى مخبيه حاجه عليا تقوليهالي قبل فوات الاوان لانى لو غضبت غضبي شديد بس انا مستثنيكى عن الكل فمتخلنيش اندم .
ملاك : حاضر ممكن امشي
جاسر بعد عنها وشاور بإيده عالباب معناها اتفضلي
مشيت جري واول مخرجت بدأت دقات قلبها تعلي ودموعها تنزل وشهقات عياطها هتبدأ تطلع همر شدها في اوضتو
عمر: ملاك ركزي هنا في اي
ملاك بعياط : جاسر يعمر بيشك فيا
عمر : ازاي انتى عملتى اي
ملاك: مفكر انى بكذب عليه في شيئ او مخبيه عليه حاجه انا خافه دا بقالو ساعه بيهددني
عمر: طب اهدى بس وكلو هيبقا تمم اهدى وهنفكر سوا المهم انتى حاليا تنزلي وتيجي بعد ميمشي عشان ارسيكى عالي هيحصل
ملاك: حاضر
عمر: تمم كده
ملاك نزلت وراحت المطبخ ملقتش حد استغربت جدا فين الخدم
الاب دخل: مستغربه صح
ملاك: اه فين الخدم
الاب: من النهارده مفيش خدم هيجو ……
ملاك: بس لي يبابا !؟
الاب: لاننا بإختصار ٧ انفار وفي انتى وتمارا الاتنين هتقومو بشغل البيت مش انتو بنات هنا؟!
اسر نزل وسمع الكلاك
اسر: اي لزومه دا معلش هي مجبره هي او تمارا يعملو شيئ
الاب : اه مجبرين
اسر: لا يبابا مش مجبرين وهبعت اجيب الخدم وياريت تبطل تفكير في الماضي واوعي تفكر انك صح لا انتا غلط ويمكن اكبر غلط فينا هنا تمم
وشد ملاك من ايدها ومشي علي فوق وقفها قدام اوضتها وقالها
اسر: خشي شوفي جوزك وملكيش دعوه بحاجه ماشي ومتشغليش دماغك بحد ياريت يعني
ملاك بإستغراب : حاضر
ملاك دخلت لجاسر لقيتو بيلبس قالها
الفطار فين؟!
ملاك: هوا …هوا ….وحكيتلو عةلي حصل
جاسر بتعصيب : ماشي سلام وطلع ورزع الباب وراه
ملاك: اي العيله الغريبه دى
ملاك راحت لعمر الاوضه
ملاك: هاهخ، تمارا وامشي
عمر في الوقتدا كان بيعمل تماريت ضغط وهوا بيرد عليها
عمر : مممم بصي هتروحي للدكتوره الي العنوان مكتوب هناك في الورقه دى وبص بعينه
راحت لقت صوره جمب الورقه قلبت الصوره واتصدمت
ملاك : اي دا حنين!؟؟؟
عمر وقف تمارين وفجأه واحده اتنفض وقام بسرعه
عمر: انتى تعرفيها!؟
ملاك بحزن: اه دى…ا٨تى
عمر: اختك!!!!؟؟؟؟؟ ولا بتهزري
ملاك بأسف: والله اختى بس بقالها سنه محدش عارف عنها حاجه فجأه اختفت عن الدراسه والبيت طلعنا اعلانات كتير اور ونشره بس منعرفش عايشه اولا
عمر بحزن : تعرفي اختك كانت جميله اوى
ملاك بأستغراب : انت كنت تعرفها
عمر بأبتسامه: عز المعرفه كانت اجمل حد في حياتى كلها
ملاك بتخيل : ممممممممم المهم لما نرجع نبقا نكمل حكينا عن حنين دلوقتي احنا هنروح المكان دا وبعدها ؟!
عمر: وبعدها تيجو زى الشاطرين هتروحو فين يعني!!!!؟؟؟؟
ملاك: تمم كده سلام
وبالفعل لبست وجهزت وراحت لتماره
ملاك: تمارا جهزتي؟!
وبدأت تخبط عالباب بس مفيش رد
زتخبط
تماراراااا!؟!!؟!!!
وفجأه عمر جه وبدأ يخبط معاها
لقو د*م
طالع من تحت الباب
عمر بص لملاك بصدمه وكسر الباب
لقي تمارا نايمه في د*مها عالارض وكانت الصدمه …….
وووو
يتبععععععععععععع

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق