روايات كاملة

رواية يوميات نور والمجنون الفصل السادس 6 بقلم فيروزه

رواية يوميات نور والمجنون الفصل السادس 6 بقلم فيروزه

رواية يوميات نور والمجنون الجزء السادس

رواية يوميات نور والمجنون البارت السادس

رواية يوميات نور والمجنون كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فيروزه
رواية يوميات نور والمجنون كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فيروزه

 

 

رواية يوميات نور والمجنون الحلقه السادسه

 

روحت نور هي وسيف….لقيت ابوها قاعد مع سند….
سند بابتسامه….عمي اقولها انا ولا هتقول لها انت …
نور بابتسامه….هو في ايه يا بابا وبعدين سند عايز يقولي ايه …
ابو نور بابتسامه حنونه….سند طلب ايدك يا نور …..
سيف بصريخ….ونور مش موافقه…نور ملكي انا نور ملكي …
ابو نور…. اهدا يا سيف اهدا يا حبيبي….
نور بصدمه من رد فعل سيف ….اهدا يا سيف ….
سند بغيره ….نور ابعدي عنو ….اقفي بعيد شويه ….
نور بحركه تلقائيا بعدت عن سيف ….
سيف حاول يقرب من نور بس سند وقف بينهم …
سند بغضب شديد مسك سيف من كتفه….رايح فين يا سيف …..
سيف بغضب زق سند …..ابعد عن نور احسن لك يا سند انت فاهم نور دي ملكي ملكي انا وبس …
وقرب سيف من نور علشان يحضنها بس المره دي نور بعدت عنه ….
سيف بغضب ….نور بتبعدي عني علشانه …..
نور بدموع…..لا ….علشان نفسي ….حاسك مش سيف اللي اعرفه ….حاسك واحد تاني ….انت مين ….انت مين …رد عليه ….
سيف بدموع حاول يقرب منها بس هي كانت بتبعد ….انا سيف يا ضي ….احضني سيف يا ماما ????….
نور بدموع……لا لا …
وطلعت تجري علي اوضتها ….
سيف حاول يروح وراها بس سند ومسكه من ايدو ….
سند بغضب….ابعد عنها احسن لك فاهم ….
سيف وجه لكمه لسند …..احسن ليه ….احسنلك انت تبعد عن نور …..فاهم ….نور ملكي….
سند كانت عايز يمسك في سيف بس عمو ادخال ….
ابو نور…. خلاص يا سند اهدا علشان خاطري …وانت اعتذار يا سيف ….
سيف بص لسند بخبث…..وقرب منها وحضنه واتكلم بصوت عالي ….انا اسف يا أبيه سند ……وقرب من ودن سند ….ابعد عن نور يا سند …..نور ملكي …وبالحب ملكي وبالقوة ملكي….وبعد عن سند …..سامحني يا عمو سند سيف اسف….
سند بابتسامه خبيثه …. مسامحك يا حبيبي….وقرب من سيف واتكلم عند ودنه …..بعينك يا زفت نور هتبقي حرم سند عاصم ….وانا وانت والزمن طويل …..
وخرج سند من الشقه …..وسيف خبط علي اوضه نور….
سيف بدموع…..افتحي يا ماما ….ماما ضي افتحي ….
نور فتحت الباب …..نعم يا سيف ….
سيف بدموع….سيف زعلان من نور ….زعلان ….
نور بابتسامه طبطبت عليه ….زعلان من ايه انا اللي ليه حق ازعل مش انت …
سيف بدموع….ماما زعلت من سيف ليه ….طيب سيف زعلان من نور علشان نور عايزه تحب حد غيري وده وجع قلب سيف …..
نور بابتسامه…..متزعلش ممكن ادخل علشان انام شويه ….
سيف بضحك….ماشي وقرب من نور وحضنها وبعدين طلع يجري وهو هيطر من الفرحه ….
(دق قلب عاشق فلا مفر من الحب الا إليه????)..
(الحب جنون ومجنون ويجعل العاشق اكثر جنون من أجل من احب )…
نور قفلت باب الاوضه وفضلت تفكر في سيف وتصرفاته …..وبعدين فكرت ف
….
عند سند ….
سند بغضب…..هو ده اللي حصل يا اسر …..لا والله زي ما حكيتلك كده …..
اسر بضحك ….طيب وانت زعلان ليه ….
سند وجه لكمه لأسر …..زعلان ليه …..انت بتفاهم ولا لا ….قوم غور ياض من هنا …..
اسر بضحك ……وانا مالي يا لمبي ….بتضربني انا ليه ….روح اضرب اللي بيلعب عليكم ….
سند بتفكير ….انا عندي خطه ….هعرف بيها إيه اللي بيحصل …..اتكل انت ….غور بقي ……
….
عند نور بتكلم ورد في التليفون …..
نور بابتسامه….بقولك يا وردتي ….
ورد ….قولي يا قلب وردتك ….
نور بتفكير …..أنا جايه بكره عندكم ومعايا خطيبي ….
ورد بحزن… اتخطبتي من غير ما اعرف ….
نور بضحك ….لا والله ده خطيبي المستقبلي ……
ورد بضحك ….اه ….
نور بابتسامه…..اشوفك بكره ….
…..
عند سيف خايف وقلقان وغيرن.. وبيفكر…..
….
تاني يوم الصبح ….
نور صحيت من النوم ….
نور بابتسامه…..صباح الخير يا بابا ….
ابو نور بابتسامه….صباح السكر ….
نور بابتسامه….قول لسند اني موفقه يا بابا بس بشرط…..
ابو نور بابتسامه….الف مبروك يا حبيبتي….بس شرط ايه ….
نور بابتسامه….يجي يقعد معانا اسبوع في البلد …..
ابو نور بابتسامه…..حاضر هقولوا…..
….
ابو نور طلع علشان يكلم سند ….
وسيف دخل علي نور …..
نور بابتسامه….صباح الخير يا سيف ….
سيف بخبث …. صباح النور يا عروستي ….
نور قبل ما ترد عليه لقت سيف بيرش حاجه في وشها ….وماحسيتش بعدها بالدنيا …..
ابو نور قال لسند وكان فرحان ….
وسند صمم ينزل معه علشان يسمع الرد من نور ….
….ابو نور خبط علي الباب ماحديش بيفتح ….فضل يخبط كتير ماحديش فتح ….
قلق جدا علي نور ……
ابو نور بقلق ….انا مش عارف نور مالها ومش بتفتح ليه …..
سند طيب ابعد يا عمي هكسر الباب ….
سند خبط الباب بكتفه وفضل يخبط فيه لحد ما اتكسر ….
اول الباب ما اتكسر دخل سند ووقف من الصدمه ….وبعده ابو نور….
ابو نور….مالك يا سند وقفت كده ليه …..
سند بدموع ….انا مش مصدق ….
ابو نور قعد علي الأرض وحط ايدو علي الد م وبقي يعيط….نور نور ……يانورررررررررررررر….
سند وقع علي ركبته في الأرض

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق