قصص فيمدوم
قصة عبد جارتي الفصل الثالث 3 – قصص فيمدوم سادية – خضوع
اقرأ المحتوى بدون اعلانات والمزيد من المميزات عند الانضمام للتليجرام (دوس هنا)
قصة عبد جارتي الفصل الثالث 3 – قصص فيمدوم سادية – خضوع
قصة عبد جارتي البارت الثالث
قصة عبد جارتي الجزء الثالث
قصة عبد جارتي الحلقة الثالثة
بعدما نزلت من بيت مولاتى شيرين لم اكن ادرى ماذا افعل من شدة القلق والخوف مما قد يحدث بعد ذلك او مما قد تفعلة هى بى وظللت لمدة 12 يوما مترقبا لاى جديد ولكنها لم تفعل اى شىء لم تكلمنى ولم يصدر منها اى رد فعل طوال هذة المدة حتى انها امتنعت عن خلع جزمتها امام الشقة وعندما كنت اصعد خلفها لاخذ جزمتها ولم اجدها ويبدو على الحزن كنت اسمع ضحكة مكتومة من خلف بابها اظنها هى تنظر الى من العين السحرية للباب وفى مرة قابلتها على سلم العمارة وهى نازلة وانا صاعد فلم تنظر الى حتى ولكنها بصقت على الارض وعندما حاولت ان اكلمها قالت امشى يا حيوان انت كلب وانا مش بكلم كلاب ……………………………………….. ثم فجاءة وبعد 13يوما من الانتظار وجدت جرس الباب يدق ففتحت وجدت زوجها يقف امام الباب ذهلت وتوقعت ان يثور ويسب ويغضب ويصب كل هذا على ولكنة فال اهلا وسهلا فقلت لة اهلا تفضل فدخل واغلق باب شقت خلفة وجلس على كرسى من كراسى الصالون دون ان ادعوة للجلوس واخذ ينظر الى الشقة فى جميع انحائها وقال شقتك مش بطالة جميلة قلت شكرا وجلست فى كرس مقابل لة وبعد فترة صمت غير قليلة كان ينظر الى متفحصا ومبتسما خلالها وكاد ان يفتك بى القلق تكلم وقال انت اية اخبارك قلت كويس قال انا هدخل فى الموضوع مباشرة من غير تطويل قلت لة اتفضل قال زوجتى حكت لى كل شىء مما حدث بينكما وعادتك الغريبة فى حب اقدام النساء وجزمهم و حبك ايضا لخدمة النساء والتذلل اليهم مش صح كدة قلت نعم وانا مكسور ومذلول امامة والعرق يتصبب منى بشكل فظيع وقلبى كاد يتوقف من شدة التو تر والقلق قال كويس انك اتكلمت بصراحة من البداية انا ومراتى موافقين بس بشروط قلت موافقين على اية؟ قال انك تكون خادم وعبد عندنا بس كما قلت بشروط قلت مش فاهم قال انت بتستهبل انا ماشى قلت خلاص خلاص انا اسف اى هى الشروط اللى انت عايزها بس انا بحب اكون عبد للستات بس مش للرجالة قال ما هو دة اول شرط انك تكون عبدنا كلنا فى البيت ولكل ضيوفنا ولاى شخص نامرك انك تكون عبد لة موافق ولا اية؟ قلت موافق بس انا…… قال مافيش بس يا تقبل يا ترفض وعموما فى البداية مش هطلب منك تخدمنى هتكون خادم لابنتى وزوجتى فى البداية حتى تتعود على خدمتنا ماشى؟؟؟؟ قلت ماشى الشرط الثانى كل ممتلكاتك تكون ملكنا يعنى شقتك ومرتبك الشهرى او اى دخل اخر يكون ملك لنا لانك انت شخصيا هتكون ملك لنا مش انت بتحب كدة؟؟؟؟؟؟ قلت ايوة الشرط الثالث تنفيذ كل الاوامر والطلبات بدون نقاش مهما كانت والا سيكون العقاب شديد اقلها الفضيحة اللى ممكن نعملها لك وهممت ان ارد قال الشرط الرابع يجب ان تعرف مكانك جيدا مجرد خادم وعبد ونحن اسيادك يعنى لاتوجد امور جنسية او اى نظرات غير محترمة لاهل بيتى لانى عرفت ان الموضوع دة بيهيجك جنسيا واى تصرف غير لائق من عبد مثلك مالوش غير الطرد والفضيحة وهصورك فيديو كدليل فى حالة كسر اى شرط من الشروط وعلى فكرة انا كنت مش موافق من البداية لكن زوجتى اقنعنتى انك هتكون مجرد عبد وهنستفيد منك ومن كل ما تملك عشان هى عايزة تفتح شقتك على شقتنا بسلم داخلى ودخلك يكون زيادة لدخلنا وكل الا عمال اللى نامرك بها هتنفذها يبقى لية لا دى حاجة كويسة جدا ولما اقتنعت بكلامها وافقت وجيت اكلمك قلت اية؟؟؟؟؟؟؟ بعد فترة سكوت وترقب قلت موافق قال موافق كدة من غير القاب قلت تحب اقول اية قال انا سيدك وشيرين سيدتك ومولاتك وسلمى ابنتنا سيدتك ماشى قلت حاضر يا سيدى قال تعالى معايا يا عبد تعرف على اسيادك الجدد وعندما صعدت معة وجدت مولاتى شيرين جلسة وتضع رجلا على رجل وترتدى فستان قميص اسود ونفس الحذاء الذى كنت انظفة لها ولكنة متسخ بشكل لا يصدق وقالت اهلا بالعبد اركع امام مولاتى والحش جزمتى حتى تصير جديدة فانا لم انظفها لمدة 13 يوما حتى تكون مكافاة لك عندما توافق على خدمتنا فركعت امامها وعندما حاولت ان اضع يدى على جزمتها لاقربها نحوى رفستنى برجلها وقالت بدون لمس من ايدك يا حيوان ايدك تكون خلف ضهرك وبصقت على وجهى وارتبكت فلم يحدث معى هذا الموقف من فبل وقالت اية مش عاجبك؟؟؟؟؟ مش انت اللى بتقول انك بتحب كدة قلت نعم يا سيدتى ووجدت فى عينى نظرة الذل والانكسار فتشجعت وضربتنى بيدها على وجهى وقالت طيب اكمل شغلك يا كلب فعدت الى مكانى ساجدا امام قدميها ووضعت يدى خلف ظهرى وقربت لسانى الى جزمتها لالحسها وانظفها
- لقراءة باقي فصول القصة اضغط على (قصة عبد جارتي)