روايات جنسية

متسلسلة – مرات البواب وبنتها صباح ـ حتى الجزء الثاني عشر 3/11/2023 – قصص سكس جنسية


انا كنت عايش مع اخويا وابويا ف بيتنا اخويا الكبير كان متجوز ف الشقه الي فوق وانا تحت مع ابويا اخوبا متجوز مني مخلف ولدين انا من ام تانيه والبيت بتاع ام اخويا بعد مامات ابويا اخويا طردني انا من المنصوره اخدت هدومي وقعدت ادور ع شغل مش عارف اشتغل ايه
كنت شايل الشنطه وسالت واحد كان قاعد قدام بوابه عماره وعرفت انه بواب كان راجل كبير
سالتو ع شغل هو قعد يسالني انت منين وعرف كل حاجه انا عندي 22 سنه مدخلتش جيش
فقالي تشتغل بواب قولتلو اي حاجه
قالي تعالي ورايا وبيقول يابت ياصباح لقيت واحده شكلها ف العشرينات بيقواها خالي بالك ع مارجع كان جسمها حلو بزازها كبيره وعبايه ضيقه كانت ملبن اووي ولونه قمحي مش بيضه اخدني ومشينا حوالي 3 شوارع وطلع التلفون وكلم حد كانت عماره 7 ادوار ساكنين وفي 3 لسه ع الطوب الحمر في راجل كبير نزل
كلمو وقالو ده ينفع والراجل كلمني عن اسمي الخ الخ وانت اجاوب وبص ف بطاقتي
وقالي تعالي معايا واخدني ع اوضه كبيره وحمام وفي مطبخ وقالي انت هتنام هنا ودي حاجات عمك صلاح البواب الي جابني يعني عمك صلاح كان ماسك العمارتين بس كبر بقي ومعتش يقدر وماينفعش يسيب بنتو ومراتو ف عماره لوحدهم
وقالي السكان الي هنا لو عازو حاجه السوبر مركت الي ف اخر الشارع تروح وتطلب الحاجه وتقولو باسم كذا وهما اخر الشهر بيعطوهم فلوس ولو عازو اي خضار بيعطوك فلوسها وهما هيعطوك اي حاجه مره 50 او 100
وانت اخر الشهر هتاخد 3500 جنيه مني
قولتلو تمام بصراحه مكنتش مبسوط بيهم ف الوقت الغالي ده مايعملوش حاجه يعني ممكن ف اليوم 125 جنيه
انا كنت عايز مكان بس ارتاح في وقالي ادخل شوف هتعمل ايه ومن الصبح السكان هتعرف ان في بواب جديد والي هيعوز حاجه هيكلمك
وانا دخلت نمت لبعد العشا وطلعت مشيت شويه ورجعت عند عم صلاح لقيتو قاعد ف الشارع ع كرسي سلمت عليه وقعدت معاها وهو كان ببسهر بليل عشان في تحت محلات لقيت البت الي شوفتها دخله بكوبيتين شاي وانا ببصلها كانت حلوه اووي اخدنا الشاي وانا مستني اشوف طيزها وانا بشرب وبكرف عيني برفعها عشان ابوها مايشوفنيش لقيت طيزها نااار بترقص ف العبايه البت من النوع الكيرفي طيز وبزاز وبطن بتلعب ف العبايه بس مفيش كرش بطن خفيفه
انا افتكرت مرات اخويا الرفيعه وهيا كانت بتلبس عبايات ضيقه ومفيش حاجه بتظهر وانا بتكلم مع عم صلاح ولقيت واحده حوالي ف 40 او 45 قعدت معانا عرفت انها مراتو سوسن
واتعرفت عليها الساعه كانت 12 المحلات قفلت وكانت جسمها ناار ملبن بردو بصدرها الكبير والطيز الكبيره وهو طلع من كفر الشيخ عندو 55 سنه ومراتو 47 سنه وبنتو 23 سنه وعرفت من مراتو سوسن ان بنتها مطلقه كانت متجوزه وجوزها طلقه عشان خاطر امو مش بتحب بنتي
وقعدنا هنا من سنتين وكذا عريس اتقدم ل بنتها بس اكترهم كانو بيشربو والي شغال بيلم زباله وكنا خايفين يبهدلها معاه وحكتلها كل خاجه حصلت معايا كنت صعبان عليها
وعرفت ان هيا خلفت ولد ومات
وهيا عايزه بنتها تكون جنبها وتتجوز وتخلف عيال يبقي معاهم وانا فكرت ف جوازها بيني وبين نفسي انا ابيض شوي وشي حلو طولي 170 جسمي رياضي من لعب الكوره زوبري 18 سنتي
طخين بس مش اوي
اخدت ف الكلام مع سوسن وبقينا نضحك ولما المحلات كلها قفلت رجع صلاح قعد معانا وبقي نتكلم ولقيت صباح طلعت وقعدت جنب امها وقعدنا نتكلم وكنت مبسوط وسطهم وانا عيني ع صباح وبزازها اوووي وهيا بتتحرك
ولما هما دخلو ينامو الا عم صلاح انا روحت العماره عندي ونمت للصبح والساعه 8 بقيت اطلع واخد الزباله كنت قرفان بس مش بايدي حاجه
بقيت اخدها وارميها ف صندوق الزباله كل يو الصبح كده وواحده واحده بقيت اعرف اسماء صحاب الشقق وكل واحد متجوز وقاعد مع عيالو والي لسه متجوزه من سنه وعايشه مع جوزها
وانا كنت معادي الساعه 10 بليل بخرج برحتي
كنت بروح اقعد مع عم صلاح ومع مراتو وبنتو وكنت بقعد معاهم نحكي وكانت سوسن بتستناني تقعد معايا عده شهر علي كده وكنت عرفت كل الي ف العماره وكانت العيشه حلوه وكنت بتكلم مع صباح عادي وسوسن ولحظت ان سوسن مسيطره علي عم صلاح شوي وكنا بنقعد مع بعض بليل ف شارع جانبي عند الاستاد كده من الاساسي
الساعه 12 مابيكونش ف حد ماشي ف الشارع ده النور بيكون مطفي ف اغلب الشارع
بس العربيات ف اول الشارع بره والشارع ده كان مقفول ف اخرو مفيش عربيات بتروح وبتاجي
وكنا بنقعد نضحك علي كلام عم صلاح
وضحكت صباح كانت حلوه اووي
ف يوم مدام اميره كلمتني ف التلفون طلعت ليها كانو اكتر الشقق اخدو رقمي
مدام اميره 40 سنه مخلفه ولدين وجوزها مسافر من قبل ماجي عيالها 17 و15 سنه
طلعت ليها لقيتها لبسه روب اسود لحد الركبه
وماسكه الروب عشان ماينفتحش وانا شايف خط بزازها وهيا بتكلمني علي طلبات من السوبر مركت كنا الساعه 10 كان العيال ف المدرسه
وشعرها نازل ع وشها وبقت تكلمني ف الطلبات ونزلت وانا زوبري وقف علي منظرها ونزلت جيبت الطلبات وطلعت ف الاسنسير خبطت وطلعت وكانت بنفس البس ولما اخدت مني كانت بتاخد بايد واخده وتدخل جوه ف الشقه وانا شايف بزازها من فوق وهيا موطيه وانا اول مره ف حياتي اشوف بزاز علي الطبيعه كده والشك بتاع بزازها غويط زوبري بداء يوقف وانا عايز اخبيه ووطيت اشيل معاها الحاجه ودخلتها جوه الباب وسالتها لو عايزاني ادخلهملك ف المطبخ قالت ياريت انا مصدقت قلعت الشبشب وشيلت اكياس كتيره ودخلت وهيا جات ورايا ورجعت اخدت الباقي ودخلت كان ضهرها ليه والروب بتاعها مفتوحه وكنت هتجنن وشوف لبسه ايه
دخلت وحطيت الحاجات وقولتلها اي خدمه
قالت متشكره ياعلي وانا طلعت وقفلت الباب ونزلت زوبري وقف اووي ولما نزلت لقيت سوسن مرات عم صلاح قاعده استغربت قالت احنا معانا مفتاح انت ناسي ان احنا كنا هنا قولتلها منوره بس مكنتش متوقع ان حد هيكون هنا
لقيتها طبخالي وقالت تبقي اتغدا انت مش بتعرف تعمل اكل لنفسك قولتلها لا انا مخدتش بالي ان زوبري وقف ولما لحظت انها بتبص ع زوبري مش عارف هجت اكتر ليه وقعدت عشان ينام وهيا بتتكلم معايا وقامت تغسلي المواعين وجسمها النار اودامي كانت حلوه اوووي وطيزها جننتني وانا ببص ع طيزها وهيا شافتني وماتكلمتش ولما غسلت راحت مشت وانا طلعت وراها ابص ع طيزها وهيا ماشيه وشايلها الحاجات ع دماغها
وطيزها بترقص ف العبايه ولما وصلت لاخر الشارع لقيتها بصت نحيتي وشافتني ببص عليها
وانا دخلت ضربت عشره علي المنظر بتاعها وبقيت قاعد اودام البوابه اي حد ببطلع اسالو طالع لمين ولقيت واحد بتاع دليفري طالع ولما سالتو لقيتو بيقولي مكتوب استاذ محمد الدور الخامس
عرفت انها مدام اميره كان معاه اكل طلع ومنزلش الا بعد 20 دقيقه انا كنت قاعد ولقيت الواد نازل ومبسوط وانا مستغرب كل ده فوق
الساعه 1 العيال رجعو من المدرسه وانا قضيت اليوم عادي والساعه لما جات عشره لبست وطلعت عند عم صلاح قعدت معاه ولما المحلات قفلت طلعت سوسن قعدت معانا وبقت تضحك معايا عن الاول وسالتني ع الاكل وعرفت ان صباح الي طبخه وكنت ببص ف غيون سوسن وعيني بنزلها ع بزازها وهيا بصالي وكنت بشوف عنيها ع زوبري الي وقف نص وقفه من جمال جسمها
ولما طلعت القمر من بالشاي وجسمها هيتفرقت من العبايه وامها بصالي وفضلنا قاعدين وانا عين ع صباح وعين علي امها وزوبري حديده وسوسن عينها عليه مكنتش بقدر اتحكم ف زوبري بسبب جسمهم الي بيتهز ف العبايه والطيز الي تجنن
وروحت وضربت عشره علي صباح وقول مين ابن الشرموطه الي يطلق دي الي زي دي تفضل تتناك طول اليوم وتاني يوم الساعه 9 كنت لسه صاحي ولقيت البوابه بتفتح وحد طالع
طلعت اخدت الزباله وفضلت قاعد الساعه 10 لقيت حد نازل ببص كان الواد بتاع الدلفري بس بهدوم عاديه مش الشغل انا فاكر شكلو
يعني الواد ده بقالو ساعه فوق اكيد عند مدام اميره عرفت ان اميره دي شرموطه كملت اليوم وهيا نزلت لبسه وسلمت عليها وهيا مروقه ع نفسها وركبت عربيتها ومشت وانا قاعد لما الساعه بقت واحده لقيت سوسن جايه وسلمت عليه ودخلت شايله حلل علي دماغها ولقيتها بتخبيهم وسالتها ليه مش لتحطيهم عندك قالت المكان هنا واسع عن هناك واحنا كنا عايزين نقعد هنا ببس صلاح موفقش عشان هناك المحلات والشغل هناك احسن وقعدت ع الكرسي وهيا بتكلمني وانا بتكلم وهيا قالت اعملك شاي قولتلها ماشي وسالتها عن جوزها قالت بينام من الضهر لحد بليل عشان يكون صاحي كويس وسالتها عن صباح وهيا بتعمل الشاي وفضلت تكلمني عن بنتها انها متجوزه وهيا عندها 22 سنه بسبب ابوها مكنش عايز يجوزها بدري وانا بشرب الشاي لقيت زوبري بيوقف مش عارف ليه وبقي حديده وهيا بتكلمني علي بنتها والبنطلون بداء يوقف ف وشها وانا مش عارف اعمل ايه وهيا بتتكلم وعينها ع زوبري وانا مش ده وقف ليه وهيا بتتكلم ولقيتها بتمص ف شفتها الي تحت ولقيتها بتقولي انت عينك مش هتنزل من عليه بقي انا معرفتش اقول ايه قولتلها انا
قالت امال مين عينك فضحاك ياعلي انت بد بنتي بتبص علي جسمي قولتلها لا **** مابصيت قالت مالك خايف ليه ماتخفش مش هقول ل عمك صلاح وبعدين انت بتبصلي انا ست كبيره بص علي واحده قدك وانا ساكت لقيتها قامت وقالت انا همشي عشان سيبه البت لوحدها وبتمشي وانا وقفت ولقيتها بتقولي عيب توقف بتاعك عليا ياعلي وانا حطيت ايدي عليه وساكت وهيا ضحكت ومشت وطيزها بتترقص طلعت بردو ابص عليها وعلي طيزها وهيا ماشيه وبتبص لقيتني وقف ببصلها وماتحرجتش وهيا ابتسمت وكملت مشي وانا وقف ولقيت عربيه مدام اميره جايه وزوبري وقف خليتو بين فخادي واول ماهيا نزلت وانا وقف وزوبري وقف اودامي وخليتو برحتو وهيا بتقولي ازيك ياعلي وطلعت وانا زوبري وقف معرفش شافتو ولا لا انا دخلت وطلعت زوبري وبقيت العب في وبقول ايه موقفك دلوقتي ومردتش انزل لبن انا مش متعود انزل كتير يمكن مره بالاسبوع خلصت وبليل روحت عند صلاح ولقيت سوسن بصالي وبتغمزلي وانا ببصلها جامد وقعدت معاهم وانا كل مابص ف عين سوسن اشوفها بصالي كانت الساعه 11 ومش عارف عملت ليه كده لقيتني بغمز ل سوسن وقولت ل عم صلاح انا رايح انام وببص ل سوسن ومشيت ودخلت وبقول ياريت سوسن تاجي وبعد اقل من 10 دقايق سمعت الباب بيخبط طلعت جري وبفتح لقيتها سوسن انا بقولها مدخلتيش علطول ليه مش معاك مفتاح قالت نسيتو
انا بس عايزه حاجه ودخلت وطيزها بتترقص انا قفلت الباب ورها وببص عليها ولقيتها بتوطي وطيزها ف وشي انا مسكت زوبري جامد وهو وقف اووووي ورفع البنطلون وبحرك وسطي كاني بنيكها وهيا وقفت وشافت زوبري وبصتلي ولقيتها قالت رجلي اتخبط فيها انهارده ف البوابه ولسه وجعاني قولتلها سلمتك ولسه بتوجعك قالت اااه اووي قولتلها اجبلك مرهم قالت عندك قولتلها الصيدليه ف اخر الشارع قالت ماشي ياريت طلعت ورجعت جري ودخلت ولقيتها قعده ع السرير ورفعه عبايتها عن رجليها الشمال وبتدعك ف ركبتها وانا دخلت بصالي كان جسمها ابيض
وقفت اودامها وهيا قاعده وهيا اخدت المرهم وبتحط منو ع رجليها وبتدعك وانا وقف وزوبري نااااار ناااار وهيا بصالي وبتقولي وجعاني اووي
قولتلها اجي ادعكلك انا قالت هتعرف قولتلها هجرب ولقيتها بعدت ايديها وانا قربت منها وحطيت ايدي علي رجليها من عند الركبه وبقيت احسس عليها وكانت ناعمه اووي وبيضه وبنزل لتحت وطلع ع الركبه وببصلها وهيا بصالي وانا زوبري خلاص مش مستحمل ولقيتها بتقولي جيب الكرسي وقعد وانا بتدهن انا جيبت الكرسي وقعدت جنبها وهيا ع السرير ولقيتها بتحط رجليها ع فخادي وقالت براحه عشان بتوجعني اووي
انا حسست عليها وبقيت امشي صباعي الوسطاني عليها وبقيت وطلع حته حته ولقيتها حطت ايديها ع ايدي وبتقولي خليك هنا ماتروحش بعيد
وانا ببصلها ولقيتها رجعت ورا ولقيت بتحط رجليها فوق زوبري بالظبط وراحت نامت ع ضهرها وبتقولي كمل وقفت ليه وانا بدعك وهيا كعب رحليها ع زوبري وانا زوبري شادد اووي وهيا نايمه وبتبص عليه وانا طلعت فوق الركبه وبقيت ع فخادها ولقيتها مره واحده قامت وقالت كفايه عشان اتاخرت اووي قولتلها خليك شوي وقفت وقالت اتاخرت قولتلها تاجي اكملك بكره قالت هشوف ولقيتها بتمشي وطيزها بتجنن قولتلها يابختك ياعم صلاح ياريتني كنت مكانك وهيا ضحكت وهيا ماشيه وانا طلعت زوبري ضربت عشره ونمت هلكان نزلت كتير اوي صحيت الصبح نزلت الزباله وبقيت مستني الوقت الي تاجي في سوسن وانا قاعد وجيبت شويه طلبات للعماره وكلمتني مدام اميره طلعت ليها ولقيتها لبسه قميص نوم اسود طويل شق بزازها باين وشفاف من الدرعات قالتلي معلش ياعلي العيال ف المدرسه ومش عرفه انقل التلاجه لوحدي قولتلها مفيش مشكله دخلت وراها وكان الشقه ريحتها حلوه اووي دخلت المطبخ كان واسع والتلاجه ببابين وكبيره بقيت انقل ف مكان واروح لتاني انقلو عشان تتحرك وهيا وقفه تساعدني وانا ببص ع طيزها وهيا وقفه اودامي وانا نقلت من جنب وهيا وقفه ف الجنب التاني مش عايزه تتحرك انا وقفت وراها وعايز اازوق مش عارف لازم اقرب شوي لما قربت لزقت فيها من ورا وهيا ماتحركتش زوبري الي اتحرك من مكانو وبقي يقوم وانا حركتها ورجعت الجنب التاني وزوبري وقف ورجعت عندها وهيا وقفه زي ماهيا وانا قربت منها اووي وبنطلوني زوبري رفعو وهيا بتقولي هيا تقيله معلش بقي انا وقفه معاك اهو قولتلها زي مانتي بس روحت موطي شويه ولزقه فيها وزوبري كانو بيدخل ف طيزها عشان كان وقف وهيا ااااه بقولها مالك يامدام قالت مفيش وانا بحرك التلاجه براحه وبقولها تقيله اووي وبزوق زوبري ف طيزها اوووي وهيا ااااه زوق جامد وانا بزوق زوبري اووي لدرجه اتها لزقت ف التلاجه وطلع منها ااااه وانا زوبري بقي علي اخرو خلاص
وهيا بتقولي اوووي هيتحرك اهووو
وانا بزوق زوبري ف طيزها جامد ولقيتها ااممم اووي وانا مسكت ايديها الاتنين ووقف وراها وبقولها حلو كده ولا ازوق اوووي قالت اوووي
وانا بحشر زوبري ف طيزها ونزلت بايدي علي وسطها بضغط عليها ومسكت بزازها الاتنين وكانو زي المانجه وهيا سايحه اوووي ولقيتها بتشيل ايدي وبتلف وبصالي وعنيها ف عيني وبتقولي اوعي تقول لحد وانا بشوار بحاضر ولقيتها قربت وبتبوس شفايفي وانا اول مره اجرب احساس البوس ده وهيا مسكه رقبتي وبتبوسني وانا وقف زوبري خابط ف بطنها لقيتها بتنزل ايديها علي زوبري مسكتو من فوق البنطلون بتدعك في وبعد دقيقه راحت نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري طلعتو وبصالو وقالت يخربيتك كل ده وطلعت لسانها تلفو حولين الراس وراحت دخلتو للنص وبقت تبلع وكل ماتزود تخرجو كانها هترجع وانا ببصلها ومستحملتش ونزلت لبني ف بوقها وهيا بلعتو لاخر نقطه وفضلت تمص في وانا زوبري لسه وقف ولقيتها وقفت وقالت مش بينام قولتلها لا
ولقيتها عطتني ضهرها وبترفع القميص
ولقيتها لبسه كلوت تحت اسود وانا هتجنن وانا شايف طيزها ولقيتها فنست وجابت الكلوت ف جنب وانا وفتحت طيزها وشوفت كسها الوردي وكان شكلو ناااار اول مره اشوف كس مسكت زوبري وحطيتو راسو ف كسها وهيا رجعت وبتطلع ااااه ودخل نصو وانا مسكت وسطها ودخلتو لاخرو وهيا ااااه ااااه ااي ااي اها اي وانا بقيت انيكها وكنت مبسوط اووي وكان كسها ناار من جوه وبعد 3 دقايق لقيتها بتنزل ع زوبري وانا وقف وانا بنيكها سمعت الجرس بيضرب اترعبت خرجت زوبري ودخلتو وهيا عدلت هدومها وقالتلي كمل كمل وانا حطيت زوبري مابين فخادي
وبقيت انقل ف التلاجه وهيا فتحت ودخل عليها ابنها الصغير 15 سنه سلم عليه وبقي ينقلها معايا ونقلنا الفريزر وهو دخل وانا طلعت وهيا ورايا ولقيتها وقفه اودام باب الشقه وبتعطيني فلوس
وانا بقولها لا ولقيتها خرجت وراحت واخداني ف بوسه وانا ببوسها ومسكت زوبري وقالت بكره الصبح تطلعلي هستناك وانا حضنها وهيا حطت ف جيبي 200 جنيه ومسكت زوبري وبتعض ع شفايفها ودخلت الشقه وانا نزلت كنت مبسوط انا نزلت ف بوق اميره وزوبري دخل ف كسها
اميره مش طخينه رفيعه شوي بس بزازها حلوه وطيزها مش كبيره بيضه اوي
نزلت قعدت وانا مبسوط اووي بالي حصل
وبليل الساعه 10 ونص الباب خبط وكانت سوسن
دخلت والعبايه ضيقه اوووي عليها انا زوبري اول ماشافها وقف قولتلها رجلك لسه بتوجعك قالت ااااه اوووي امال انا جيالك ليه عشان تريحني وانا ببصلها وبقولها هريحك اووي وهيا بتضحك ولقيتها بترفع العبايه ورجليها بيضه اووي وبتقولي بسرعه بقي عشان الوقت مايتاخرش زي انبارح
قربت منها وزوبري رافع البنطلون اودامها
وهيا بصالي وبتقولي يلا ادعك اوووي عشان وجعاني اووي ولقيتها راحت نايمه ع ضهرها وانا قعدت جنبها ومسكت رجليها ادعك فيها
وبطلع ع فخادها وهيا ساكته الغريبه ان مفيش اي هدوم منعت ايدي وانا بطلع لفخادها ولا بنطلون حتي وهيا نايمه والعبايه لنص فخادها وانا وقفت ف وشها وزوبري وقف اووي قولتلها تحب اريحك بطريقتي قالت اعمل الي انت عايزو انا رجلي وجعاني اووي ريحني يلا انا قعدت ع ركبتها وايدي الاتنين علي فخادها بدعك فيهم ومره واحده رفعت عبايتها لفوق وشوفت كلوت اسود مغطي كسها بالكامل وهيا بتعمل ايه كده عيب انا ببصلها وروحت حطيت ايدي ع كسها وهيا اااه وانا قعدت احسس ع كسها وهيا كاتمه صوتها وتقولي بلاش وانا مكمل وروحت خرجت زوبري وهيا شافتو وقالت هتعمل ايه روحت مقرب زوبري من كسها وحطيتو فوق كلوتها ونمت عليها وزوبري الي مانعو من الدخول الكلوت ومسكت ايديها وبقيت ابوس ف وشها وهيا كانها مش عايزه وانا بحاول ابوس شفايفها لحد ماشفايفي مسكت شفايفها وبقيت ابوس فيها وهيا كانها ممنعه
وزوبري علي كسها وكنت بحكو في كسها وهيا قلة المقاومه وانا نزلت ع ركبتها بوس
وبقولها فين بنطلونك ياسوسن كنتي بتتناكي فين وهيا اممممم ورجعت ع شفايفها
ولقيت ايديها حضناني جامد وبتحسس علي ضهري وزوبري علي كسها وقف اوووي وهيا بتبوسني ولا كانها محترفه وانا بدخل ف زوبري ف كسها من لوق الكلوت الممانع ومسكت بزازها وهيا بصالي وبتقولي ياخربيتك براحه قولتلها عايز انيكك قالت مينفعش ياعلي حرام
قولتلها حرام ده كسك بينزل عسلو قالت قوم من عليه ياعلي كفايه اتاخرت
قولتلها برحتك وقفت وزوبري اودامها وهيا بصالو وبتعض علي شفايفها ودخلتو وقولتلها مش هنيكك غير بمزاجك عشان ماتزعليش بس عشان خطري سبيني اتمتع بيك وقعدت جنبها ومسكت شفايفها بوس وهيا بتبوسني وايدي علي بزها افعص في وقولتلها فين البنطلون قالت الجو حر
قولتلها يعني مكنتيش عمله حسابك انك جايه تتناكي مني بلعت ريقها وقالت لا
انا كنت جايه عشان تدعك رجلي زي ماقولتلي انبارح قولتلها خلاص هكمل دعك ونيمتها ع ضهرها وكلوتها مبلول انا حطيت ايدي علي كسها وقالت تاني قولتلها مش هعمل حاجه غير برضاك بقيت احسس علي كسها وهيا مغمضه عنيها ونمت جنبها وراسي علي صدرها وايدي علي كسها فضلت ادعك ف كسها وشيلت الكلوت ف جنب وبايدي بقيت ادعك ف كسها كان غرقان من كسها وانا بكلمها بقولها كسك غرقان ياخربيتك
كسك هيجان اوووي وبدعك ف كسها اووي وهيا اااااامممم امممم ااااااه اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع السرير وانا بدعك لسه وهيا مش قدره تاخد نفسها انا وقفت ومسكت زوبري وفضلت اضرب عشره وهيا نايمه وكسها غامق بس احمر من جووه وانا بدعك ف زوبري وهيا نايمه وفاتحه رجليها وبصالي انا دخلت مابين رجليها ومسكت زوبري بقربو من كسها وهيا بلاش قولتلها مش هدخلو قعدت ادعكو ف كسها المبلول وحسيت بزوبري هينفجر حطيتو ع كسها ونزلت لبني كلو علي شفايف كسها وشعر كسها ودعكت لبني علي كسها وغطيت كسها بالكلوت ونمت جنبها وبقولها قومي عشان اتاخرتي هيا قامت عدلت هدومها
ولقيتها نزلت علي شفايفي تبوسني
ومبتسمه ومشت وانا نايم دخلت اتشطفت ونمت صحيت الساعه 7 ومستني العيال تنزل ولاد اميره اول مانزلو الساعه 8 طلعت خبطت فتحتلي قالتلي تعالي دخلت ولقيتها جبتلي عصير
شربتو ف المطبخ وهيا وقفه وبصالي وقرلت منها ولزقت فيها وبقولها مش عايزه تنقلي التلاجه قالت ياريت ننقلها تاني لزقت فيها زوبري علي بطنها وبقولها احطهالك ف اوضه النوم قالت ماشي
روحت حضنها ومسكتها من طيزها جامد وهيا بصالي وانا زوبري كان مولع قولتلها بتاع الدليفري بتاعو كبير بصتلي وبتمست وقالت بتاعك اكبر منو انا روحت منزل بنطلوني بالبوكسر ورفعت قميصها لفوق ومكنتش لبسه اي حاجه داخلي لحد موصل لوسطها وشوفت كسها عليه شعر خفيف انا وهيا وقفين مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مسكت رقبتي وانا بنيكها واحنا وقفين وهيا اااااه ااااه وصوتها عالي وفضلت انيكها واحنا وقفين وخليتها تفنس ودخلتو ف كسها وفضلت انيكها ف كسها ولقيتها قلعت وقالتلي تعالي الاوضه انا شيلتها ودخلت الاوضه كانت ريحتها حلوه اوووي هيا ملط اودامي لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وبتقولي دخلو ف كسي وانا شايفها ملط اودامي روحت طلعت ع السرير ودخل مابين رجليها وهيا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

JHU1lSa.md.jpg

وانا نمت عليها وزوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسها دخلت زوبري للاخر وبقيت انيك فيها وهيا ااااااه اااااه ونزلت علي بزازها مص ف خلماتها الوردي وكنت بخلعهم من مكانهم
وزوبري داخل طالع ف كسها وبنيك فيها جامد وهيا اااااه اااااااه اوووي اووووي وانا بنيك فيها وهيا ااااااااااه وطلعت ع شفايفها بوس وبشفط لسانها ف ىوقي وزوبري ف كسها بنيكها جامد وهيا مكتفه رجلي برجليها وانا بنيكها اوووي اومره اجرب النيك وكسها كان ضيق شوي ووردي فضلت انيك فيها ولقيتها بتقولي نام ع ضهرك نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري نزلت تمص في وتبلعو وتمص بضاني وراحت قعدت عليه ودخل ف كسها وبقت تنط علي زوبري وانا قفش ف بزازها وعيا فضلت تنط ع زوبري وانا ماسك بزازها وهيا اااااه اااااااه وزوبري بيدخل فكسها جامد وهيا تنط ولقيتها مره واحده طلعت زوبري من كسها وبتدعك ف كسها ولقيتها بتنزل ع بطني وزوبري وانا شايف كسها بينزل ورجليها بترتعش
روحت رافع وسطي ودخلتوو ف كسها وبقيت انيك فيها جامد وهيا اااااه ااااااه فضلت انيك اكتر من خمس دقايق وهيا تعبت من الوضع
خليتها ف وضع الكلب وشها ف السرير وطيزها مرفوعه وانا وراها وخرم طيزها الوردي ومقفول حسست عليها وهيا بتحرك طيزها ودخلت زوبري ف كسها وانا بنيكها جامد ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااااااه وانا بنيكها ودخلت صباعي كلو ف طيزها كانت ضيقه اوووي
وهيا مستحملتش ونامت ع بطنها وانا نمت عليها وصباعي خرج بس زوبري ف كسها
وبقيت انيك فيها جامد وبكل عنف وايدي الاتنين ماسك بزازها افعصهم وزوبري ف كسها
وبقيت ارفع وسطي ونزل ف كسها
وحسيت ان انا قربت انزل بقيت ابوس رقبتها من ورا ودخلو اوووي ولما خلاص دخلت زوبري للاخر
ونزلت كل لبني ف كسها وهيا اااااه ااااااه نااار لبنك سخن اووووي وانا بنهج فوقها وهيا نايمه وانا لسه فوقها وزوبري نام ف كسها وفضلت فوقها ولبني بيخرج من كسها وهيا بتقولي اااه كل ده لبن انا كسي مليان بلبنك ونمت جنبها وفضلنا نبوس ف بعض وهيا مسكت زوبري تدعك في لما بداء يوقف وانا اخدتها ودخلنا الحمام شغلنا الدش وبقينا نغسل جسم بعض لحد مازوبري وقف تاني وخليتها تفنس ف الحيطه وخبطنها الزوبر

JHUDkDg.md.jpg

وفضلت انيك ف كسها اكتر من ربع ساعه كنت لسه منزل وطولت اووي ف النيكه دي ونزلت ف كسها واتشطفنا وطلعنا وهيا مبسوطه وقالت كل يوم تاجي هنا قولتلها عنيه ونزلت ف اليوم ده كنت طاير من الفرحه بسبب مدام اميره
وطول اليوم مزاجي رايق وف نفس اليوم بليل الساعه 11 جتلي سوسن دخلت وانا ببصلها ولقيتها بتقولي مش بتاجي ليه قولتلها مشغول شويه بس قالتلي مش عايز تتجوز وتتلم بقي
ضحكت وقولتلها هتجوز فين قالت هنا
قولتلها هنا فين قالت هنا قولتلها وده مكان الواحد يتجوز في ياسوسو ضحكت وقالت سوسو
قعدت جنبها وبقولها شيفالي عروسه يعني
قالت بنتي انا ببصلها وبقول قصدك صباح قالت هو انا عندي غيرها قولتلها اشمعنا يعني قالت
اتجوزها وتقعد معاك هنا وتخلفو وتعيشو معانا قولتلها بنتك اكبر مني قالت دي سنه مش كتير قولتلها بس افردي بنتك مش موافقه او جوزك قالت سيبك من جوزي وبنتي هتوافق عليك
قولتلها طب ايه الي فتح الموضوع قالت
بنتي كبرت وانت شب محترم وانا بضحك ومسكت بزها وبقولها محترم اووي وهيا ضحكت
وبقولها ماتتجوزيني انتي وهيا قالت انا بتكلم جد انا قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا مش بتعمل حاجه وبقولها بتفضي الجو عشان تظبطي صلاح لوحدكم قالت بطل قله ادب
قولتلها هو انتي شوفتي قله ادب
ده انا هوريك قله الادب قالت هتعمل ايه روحت قالع التشيرت وهيا بتقولي هتعمل ايه ياعلي
وقلعت البنطلون وزوبري وقف ف البوكسر قولتلها هدلع كسك بالساني ومسكت رجليها احسس عليها وبرفع العبايه كانت لبسه تحت منو قميص نوم ناعم حرير وانا برفع ورجليها ملط ومش لبسه اي بنطلون وانا بقولها انتي دايما كده وهيا مش بترد رفعت العبايه لحد فخادها ومديت ايدي علي كسها وبحسس لقيت كسها عريان مش لبسه كلوت وانا اتجننت وبقولها ااااه ياشرموطه
مش لبسه حاجه وفتحت رجليها ودخلت صباعين ف كسها وهيا غمضت عنيها وفضلت انيكها شوي
وروحت داخل بدماغي عند كسها وريحتو تجنن وفضلت الحس ف كسها وهيا ماسكه دماغي وطلع اهات اااااه ااااااه وانا بلحس ف شفايف كسها حته زنبورها مارحمتوش وانا بلحس وبحسس ع خرم طيزها ودخلت صباع دخل بسهوله اووووي
وانا بلحس ودخلت التاني دخل كمان انا اتجننت وفضلت الحس ف كسها وبنيك طيزها بصباعين ولقيتها بتنزل ع وشي وهيا بتصرخ ااااااه اااااااه
وانا بلحس كسها ووشي الغرقان ومسحت وشي بقميصها وانا شايف خرم طيزها بيقفل ويفتح ع صباعي وطلعت ع شفايفها بوس وزوبري علي كسها الي مانع البوكسر بس وانا بحكو ف كسها وبقولها مبسوطه ياسوسو قالت براحه انا تعبت
قولتلها لسه معملناش حاجه
وهيا قالت كفايه كده بقي نتكلم شويه
انا قعدت جنبها وايدي علي فخادها وبقولها انا معييش حاجه اقدمها ل بنتك قالت احنا مشعايزين منك حاجه هتتجوزها هنا وتعيش معاك قولتلها ولما احب اركبك هركبك فين قالت بطل هزار قولتلها بتكلم جد قالت مانت هتكون متجوز
قولتلها اقولك حاجه بنتك جسمها حلو اووووي
قالت عيب ياوله انا بقولها كسك يجنن روحت مدخل بعبوص ف كسها وبقولها طيزك واسعه اووي انتي بتتناكي منها قالت لا عيب تقول كده
قولتلها عايزك تجربي زوبري عشان تتطمني علي بنتك معايا وهيا بصالي وقالت انا عرفتك وخلاص قولتلها طب اخطبها نقعد فتره مع بعض قالت مفيش مشكله وراحت وقفه وماشيه انا حضنتها عند الباب من ورا وقالت بتعمل ايه قولتلها مش عيب تخرجي من غير ماعمل معاك الواجب وانا زوبري ف طيزها وماسك بزازها وبقولها بزازك من اول يوم وانا هتجنن عليهم انا مش قادر خلاص عايز انيكك ياسوسو عايز انزل لبني ف كسك وف طيزك وانا زوبري علي طيزها قالت ابعد بقي خليني امشي قولتلها عايزك تمصيلي ف زوبري وانا ايدي علي طيزها بحسس عليها وبقولها مش هتخرجي غير لما تنزلي تمصي ف زوبري ياسوسو قالت بلاش عشان خطري قولتلها انا كده كده لازم انزل لبني خليني انزلو عليك عشان ماتعبش وانا بنزلهم علي الارض يرضيك لبني ينزل ف الحمام كل يوم لما تمشي وتسبيني تعبان
وهيا ساحت من تحسيسي علي بزازها وزوبري الي علي طيزها وانا سحبتها علي الارض وهيا نامت ع ضهرها وانا ببوس ف شفايفها وايدي بتخرج بزها الي خرج من القميص الي بحمالات
وحلمه بزها بني وشكلها حلو اووي انا مسكت الحلمه وبقرص فيها براحه وهيا اااه اااه ونزلت بشفايفي عليها امصها وكانت تجنن احساس غريب اووي وطلعت التاني وفضلت امص ف الاتنين وهيا ع الارض وانا قولتلها عايز ادخلو ف كسك قالت بلاش ياعلي عشان خطري انا مستحملتش كنت عايز انزل روحت مطلع زوبري وحطو مابين بزازها وقولتلها ضمي بزازك ع زوبري وهيا بقت تدعك ف بزازها الي ع زوبري وانا كنت خلاص زوبري هينفجر وبقولها هنزل هنزل ولقيتها فتحت بوقها وانا مسكت زوبري وبقيت ادعك في وهيا مغمضه عنيها وفاتحه بوقها وضمه بزازها علي بعض ومنظرها يجنن انا قربت من وشها ونزلت لبني كلو ف بوقها وشها وهيا كانت بتبلع لبني
وانا بنزل كانت تاخد من وشها وتبلعو ولما خلصت حطيت زوبري ف بوقها وبقولها نضفيه هيا لاول مره بقت تمص في ونضفتو وخرج وهيا مسحت وشها وبقولها يوم ماتقوليلي انا ملكك ياعلي تاني يوم هتلاقيني بتقدم ل بنتك اخطبها وهيا قامت من غير ولا كلمه وعدلت هدومها وقالت خلاص اعمل حسابك بكره هجيلك الساعه 10 نخلص وتاجي تطلبها من صلاح ف نفس اليوم قولتلها انتي مستعجله ليه كده ليكون حد عمل معاها حاجه وعايزه تلبسهالي قالت اخرس ده بنتي اشرف من الشرف بس انا عايزاه تتجوز وشوف عيالها قولتلها لو اتجوزت بنتك تاني يوم هتلاقيها مخلفه مني تؤام دي تتاكل اكل قالت احترم نفسك قولتلها بكره لما تاجي نخلص ونروح ل جوزك وطلب ايد بنتك وهقعد فتره مخطوبين ولو اتفقنا مع بعض هتجوزها وجيبلك العيال الي انتي عايزاهم بنتك فورتيكا لو اتجوزتها مش هقوم من عليها وهيا قالت انا ماشيه بكره هجيلك سلام خرجت وانا قولت اخيرا هنيكك ياسوسن
وقولت لنفسي بكره ماتطلعش ل اميره وفر صحتك ل سوسن الي جايه تتناك منك بكره…..

الجزاء التاني

لما نمت مع سوسن وهيا مشت وانا فضلت سهران ونمت وحلمت بسوسن وانا بنيكها
كانت الساعه 3 بليل قومت وزوبري وقف اوووي من الحلم دخلت اتشطفت وبرن علي عم صلاح رد عليه عرفت انه قاعد ف الشارع لبست وروحت ليه كان مشغل اغاني وقاعد لوحدو فضلت قاعد معاه لحد الفجر هو قالي خليك هنا وانا هروح اص ل ي وارجع قولتلو ماشي هو دخل اتوضه جووه وانا قاعد وخرج راح علي ا ل م س ج د
وكل فين وفين تاجي عربيه وكنت ناوي ادخل عند سوسن بس افتكرت ان في كاميرات خوفت لحد يشوفني ويقول ل صلاح فضلت قاعد لساعه 5 لقيتو دخل ينام وسوسن طلعت وانا ببصلها قالتلي هو هينام ساعتين قبل ما المحلات تفتح
ويرجع ينام الضهر لما الجو يبقي هادي
قعدت معاها وكنت بكلمها ف الجنس وبقولها حلمت بيكي وانتي راكبه غلي زوبري ولقيتها مش علي بعضها قولتلها انا زوبري هينفجر ماتتاخريش عليه عايز اقضي معاك احلي ليله هستناك ماتلبسيش كلوت وهيا بصالي وسكته واتا قومت علي العماره نزلت الزباله بدري وفضلت قاعد تحت والساعه 8 ونص نزلو ولاد اميره وانا مردتش اطلع والساعه بقت عشره ولقيتها بترن عليه مكنتش عايز ارد بس خوفت تزعل وتكلم صاحب العماره رديت عليها وقالتلي تعالي عايزاك قولتلها حاضر طلعت وفتحت الباب وقالت ماطلعتش ليه قولتلها اصل مستني عم صلاح وخايف ياجي مايشوفنيش ويدور عليه لقيتها مسكت زوبري وقالت مايدور يعني هيطلعلك هنا انا زوبري وقف ولقيتها طلعت زوبري وقالت ريحني انا بقالي كتير محدش لمسني انا مديت ايدي علي كسها من فوق الترنج مكنتش لبسه كلوت تحت البنطلون دخلت صباعي مابين كسها بقولها هو بتاع الدليفري كام مره ناكك
قالت اتنين انا دخلت ايدي ف البنطلون
وبقت علي كسها دخلت صباعي وبقولها كسك غرقان قالت جوزي طول اليل يهيج فيا وبستنا النهار عشان تركبني قولتلها جوزك ازاي سيبك كل الفتره دي من غير ماتتناكي
لقيتها نزلت علي ركبتها وبتلحس ف زوبري وانا دوبت من مصها وفضلت تمص ف زوبري
وانا وقف ورا الباب وتبلع زوبري وراحت وقفه ومسكت زوبري ف ايديها وبتشدني ع الاوضه وانا شايف طيزها اودامي دخلنا الاوضه انا روحت ضربهاجامد علي طيزها طلعت اااااه وروحت حضنها من ورا وزوبري مابين طيزها وماسك بزازها جامد افعص في وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه هيجانه عايزه زوبري يدخل ف كسك وهيااا اااااه ااااه نكني عايزه اتناك من زوبرك
قولتلها عليك جسم يابنت القحبه وروحت منيمها علي بطنها ع السرير ورجليها ع الارض ومسكت البنطلون نزلتو وشوفت طيزها وكسها كان بينزل سيور عسل كده ده جنني مشيت صباعي علي كسها واخدت عسلها وحطيت زوبري علي كسها ولازق فيها ودخلت صباعي ف خرم طيزها بعسلها وزوبري مابين شفايف كسها وهيا اااااه دخل زوبرك قولتلها كان نفسي يكون عندي زوبرين ادخل واحد ف طيزك وواحد ف كسك وهيا ااااااااه ااااه
كفايه تعبتني دخل زوبرك يلا انا روحت بصابعين ودخلتهم ف كسها وبقيت انيك في كسها جامد
وهيا اااااه اااااه اااي اااي براحه وانا بنيكها جامد وصوت كسها عالي كان في ميه جوه
فضلت انيك ف كسها وهيا اااااه اااااه براحه براحه بقولها كسك ضيق يابن القحبه
قالت ااااه اشتمني اووي اشتمني ونكني انا فضلت ادخل صوابعي وهيا ااااااه ولقيتها بتطلع ع السرير علي بطنها بالعافيه انا طلعت فوقها وزوبري علي باب كسها وبحكو فيها وهيا اممممم وانا ماسك ايديها الاتنين بايدي وبدعك زوبري ف طيزها واحساس حلو اووي انك بتدعك زوبرك ف طيزك وهيا اااه يلا دخلو انا قولتلها هدخلو ونيكك
بس كام واحد ناكك قبلي قالت دخلو الاول
انا مسكت زوبري ودخلت راسو ف كسها وهيا ااااه وانا رافع وسطي وروحت مره واحده رزعها زوبر جامد هيا ااااااااااااااه وزوبري غاص جووه كسها
وبقيت ارزع ف كسها وهيا ااااااه ااااااااه اوووي اوووي وانا مش قادر اتحكم ف نفسي من سخونت كسها الضيق كانها عروسه مش واحده عندها 45 سنه شكلها صغير من يبان عليه من اهتمامها لنفسها وفضلت ارزع ف كسها وخرحت زوبري وكان حرفيا غرقان من عسلها وهيا مش قدره تتحرك نزلت بالساني علي طيزها وفاتحته كانت تجنن خرم طيزها وردي مشيت لساني عليه ونزلت ع كسها لحستو ودخلت لساني جووه كسها وهيا امممم امممممم كمان الحس ف كسي الحس اووي
وانا بلحس ف كسها وقلبتها ع ضهرها
وكملت لحس ف كسها وطلعت علي بزازها كلتهم بسناني ودخلت زوبري ف كسها ونزلت بوس ف شفايغها وانا بنيكها وهيا اامممم امممم
وفضلت انيك فيها لحد ماحسيت اني هقرب خرجت زوبري ورجعت ورا ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباع ف طيزها وبقيت الحس وبنيك بصباعي وهيا اااااه اااااه براحه طيزي وانا حولتوادخل التاني ودخل معايا بالعافيه وانا بقيت ادخلو ولحس ف كسها وهيا بتتوجع من طيزها
ولقيتها بتنزل ف بوقي اخدت عسلها كلو ونزلتو علي كسها ورجعت ابص عليها لقيتها فاتحت رجليها وبتفتح كسها الحمر وبتقولي يلا نزل ف كسي انا قولتلها عايزك تقعد عليه قالت مش وقتو اركب فوقي عايزه احس بجسمك كلو عليه انا مسكت زوبري ولقيتها بتفتح كسها وبتبص لزوبري
وانا دخلتو ف كسها وهيا ااااححح كمان دخلوو براحه وانا بدخلو براحه لحد مادخل كلو ف كسها
هيا حضنتني ولفت رجليها ع وسطي وانا بنيكها وهيا قفشاني جامد وانا فوقي وبنيك فيها وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيكها ولقيتها بتنزل وبتصوت اااااااه ااااااااه وانا زوبري نزل كل لبنو ف كسها وفضلنا نبوس ف بعض لحد مابعدنا وقومت من عليها وهيا عريانه خالص قومت لبست
وهيا نايمه وكسها غرقان بالبني وعسلها ولسه بيخرج طلعت ونزلت تحت كنت هلكان فضلت قاعد وبقيت اجيب الطلبات للعماره وبعد الضهر
لقيت سوسن جايه ومعاها حله دخلت وانا دخلت وراها وحضنتها من ورا ومسكت بزازها
وهيا بتعمل ايه الحله هتقع من علي دماغي فيها اكل وانا ماسك بزازها وايديها الاتنين ماسكه الحله قولتلها وحشتيني وبدعك ف بزازها وهيا بتقولي مش دلوقتي ممكن حد ياجي ابعد بعدت عنها وهيا مسكت بزازها بتعدلهم وبتقولي ياخربيتك هيجتني اتغذا كويس وراحت طلعت فتحت الحله كان فيها رجل كوارع جاموسه
وطبيخ وانا عندي الرز كنت جعان اووي فضلت اكل لما خلصتها كلها ودهلت اتشطفت وبفيت مستني الليل بفارغ الصبر كان النهار طوويل والساعه بقت 9 وانا مستني واول م الساعه بقت 10 قفلت البوابه انا اخري 10 وبعد كده ماليش دعوه باي حد من العماره اذا طلب مني حاجه
دخلت الاوضه ولبست شورت وفانله وزوبري وقف وبعد نص ساعه الباب خبط وانا قومت وبفتح لقيت سوسن دخلتها وهيا قعدت وبتقولي اكلت قولتلها طبعا قالت انا كلمت بنتي عنك وهيا مووافقه وانا عرفتها ان انا هروح عشان اكلمك
هيا مكنتش عايزاني اكلمك بس انا اقنعتها روحت قلعت الفانله وبقيت بالشورت وقولتلها يعني انتي ماعرفتيش بنتك انك جايه تتناكي مني
هيا بصالي وقولتلها كنتي عرفيها ان كسك هيتقطع انهارده هيا مش بتتكلم روحت قعدت جنبها ومسكت بزها بحسس عليه وقربت من شفايفها وبوستها براحه ومسكت ايديها حطيتها ع زوبري
وقولتلها طول النهار وقف وبقيت ابوس ف شفايفها وروحت موقفها ووقفت معاها
وقولتلها جسمك حلو اووي ومسكت عبايتها من تحت ورفعتها وهيا قلعتها ولقيتها لبسه عبايه بيتي وجسمها مقسم ورفعتها كمان وانا بقلعها مكنتش لبسه اي حاجه من تحت لقيتها بستيان بس روحت مسكت بزازها وخرجتهم وبقولها لبسها ليه قالت عشان صدري هينزل تحت لازم ستيان انا نزلت علي بزها حطيت الحلمه ف بوقي وبقيت امص في بزها وهيا فكت الستيان وانا بمص ف بز وبقفش ف التاني ونيمتها ع السرير ونمت جنبها
وبقولها اسالك سؤال قالت ايه قولتلها لون كس بنتك شكلو ايه وانا ايدي علي كسها بدعك في وهيا خليك معايا وسيبك من بنتي
قولتلها ازاي مش عايزاني اتجوزها يعني كده كده هفشخ كسها بزوبري هيا اااممم خلص بقي تعبتني
قولتلها عقبال ماتعب بنتك كمان
ونزلت فيها بوس وانا ببوس فيها وايدي علي كسها وهيا حرام عليك بقي بطل لعب تعبتني
روحت وقف ع ركبي وقلعت الشورت وخرج زوبري وقربتو من بوقها ودخلتو ف بوقها وهيا اممم وبقت تمص وانا بنيكها ف بوقها وهيا مسكت زوبري بايديها وبقت تمص وكانت محترفه ف المص وانا فضلت انيك ف بوقها
وطلعتو وفضلت اضرب وشها وبزازها بزوبري
وقولتلها نامي علي بطنك ياكسمك هيا لفت علي بطنها وطيزها مرفوعه نزلت علي كسها لحس وعيني علي خرم طيزها الي بيقفل ويفتح ودخلت صباع وانا بلحس ف كسها ودخلت التاني وهيا ولا هنا طيزها بتتناك فيها شكلها فضلت الحس ف كسها وهيا اااااه ااااه بصوت واطي ووقفت وراها ومسكت زوبري بمشيه علي شفايف كسها وخرم طيزها الي مفتوح وكانها عايزاني ادخلو ف طيزها بس مش عايزه تقول انا نمت عليها وزوبري مابين طيزها وببوس ضهرها ورقبتها
وبقولها ادخل زوبري فين هيا امم ف كسي قولتلها طب وطيزك قالت لا خليك ف كسي قولتلها مين ناكك ف طيزك قالت احترم نفسك انا مش شرموطه انا مسكت زوبري ومشيتو علي كسها ودخلتو ف كسها وهيا ااااه قولتلها اااااه ياخربيتك
كسك ناااار ازاي مش شرموطه وكسك مولع كده
انتي شرموطه لزوبري ياكسمك وبنتك هتنام زيك كده وهنيكها ف كل حته وهيا ساكته وانا بنيكها وبقولها من اول يوم وانا عيني علي بنتك
واتخيلتها بتنط علي زوبري وبتمص ف زوبري
وانا بقولها كده عشان اهيجها اووي وبقيت انيك ف كسها وروحت مخرج زوبري ورفعت طيزها شويه ومسكت زوبري وحطيتو علي خرم طيزها واول مدخلتو دخل علطول وهيا ااااااح وانا زوبري كلو ف طيزها وهيا ااااااه براحه براحه وانا زوبري نااار سخنه اوووي عن كسها وانا ماسك طيزها وبفتحها وبدخل زوبري ف طيزها وفضلت انيك في طيزها وهيا ااااه ااااه وانا بنيك ف طيزها
وهيا مبسوطه وبتقولي اااااه كمان اووووي اوووي وبقت تخليني انيكها اوووي ف طيزها وانا نمت علي ضهري وهيا طلعت علي زوبري وقعدت عليه ودخلتو ف طيزها وفضلت تنط عليه وانا متمتع اوووي وانا بنيكها وبزازها بتنط اودامي وهيا اااه اااااه اااي اااي حلو اوووي وانا بنيكها وزوبري كان خلاص وبقولها لقيتها قعدت علي زوبري وزوبري كلو ف خرم طيزها وقالت ااااح جووووه كلو جووووه وانا بنزل ف طيزها ولبني نزل كلو جوووه ف طيزها ولما خرجت زوبري قعدت جنبي وايديها ع طيزها واي لبن ببخرج من طيزها بتدعك ف كسها فضلت تدعك لحد منزلت عسلها وبقت نايمه هلكانه وبتاخد نفسها بالعافيه ولقيتها بتقولي الساعه 11 هقوم اخد دش عشان ريحتي هيا قامت ملط ودخلت الحمام انا دخلت معاها وقفلت الباب ولقيتها بتنضف طيزها
وانا غسل جسمي وببص عليها وهيا بتغسل كسها وطيزها زوبري وقف تاني قربت منها ورفعت رجليها علي السلم الخشب الي علي الارض ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها اكتر من 10 دقايق بنفس الوضع لحد مانزلت ف كسها وهيا نضفت كسها وطلعت لبست وقعدت تكلمني وقالت البس وتعالي عشان تكلم صلاح قولتلها افردي ماوفقش قالت هيوافق انا مكلمها اصلا وهو عارف ان انا جايه اكلمك قولتلها عارف انك جايه تتناكي مني قالت لا ي وسخ قولتلها ياريتو كان عارف كنا هنيكك مع بعض راحت ضربتنيع صدري وقالت لما تتجوز صباح مش هتحتاجني قولتلها هتلاقيني كل يوم عندك اشبعك نيك وامشي
هيا لبست وقالت عستناك انا لبست وقعدت افكر بس قولت اهي جوازه ببلاش انا عشان اتجوز لازم اسافر واعمل واعمل وطلعت علي عم صلاح الساعه 12 قعدت معاه كان معاه سوسن وقولتلو عم صلاح انا عايز اتجوز بنتك صباح هو قالي ومالو يابني قولتلو انت عارف الحاله ولسه بكمل كلامي قالت سوسن ياخويا احنا مش عايزين غيرك وتخاف علي بنتنا والحال من بعضو
احنا موفقين ومش عايزين منك حاجه
قولتلها طب نشوف راي صباح قالت ملكش دعوه بيها هيا هتوافق بس انت انوي
قولتلها طب ناخد فترت خطوبه عشان نتعرف علي بعضنا ولا ايه قالت مفيش مشكله ولقيتها بتنادي علي صباح طلعت وشكل صباح عرفه كل حاجه امها معرفها كل حاجه طلعت وجات جنبنا وامها كلمتها وبتقولي علي طلب ايدك واحنا موافقين وهيا ابتسمت ووشها ف الارض وقالت هتنخطبو لبعض شويه تتعرفو علي بعض وبعدين تتجوزو
وقربنا ا ل ف ا ت ح ه وامها زغرطت بصوت واطي وفي ناس عرفت ان انا خطبت صباح ومشيت تاني يوم المنطقه كلها كانت عرفت حتي مدام اميره عرفت وانا كنت بنيكها قالتلي هتتجوز صباح قولتلها ايوه كانت بتتكلم وانا بنيكها بتقولي تتجوز البت وتنيكها وتنكني كمان ولا هتسيبني
قولتلها حد يسيب شرموطه زيك حاميه زيك وانا بنيكها نزلت ف كسها ومن هيجاني نكتها كمان زوبر وشبعت كسها لبن وكنت تعبان كملت اليوم بالعافيه ودخلت نمت بدري ماصحتش غير تاني يوم الصبح ف اليوم ده في واحد شباب كلمني بيسال علي شقه قولتلها الدور التامن طلعت معاها وشافها عجبتو وكلمت صاحب العماره وعطيتو رقم الشب ده طلع مهندس وهيتجوز قريب كان ف ال30 شكلو وعطاني 500 جنيه وقالي لما اخد الشقه هظبطك وعرفت من صاحب العماره ان اشتري الشقه ومن الاسبوع الجاي هيجيب الونش يطلع الرمل عشان يمحر الشقه فيها كهربا ونجاره
وفضلت طول اليوم قاعد وبليل روحت عند صلاح شويه وقولتلهم عايز اتكلم مع صباح شوي وامها وفقت واخدت صباح ومشينا علي طريق الاستاد ف نص الطريق كده عند رمسيس وقعدنا وانا بكلم فيها وهيا بترد ومكسوفه وبقيت اعاكس فيها وانا عيني بتنل علي صدرها المرفوع لفوق
وبقيت اتكلم معاه وهيا مبسوطه ومسكت ايديها
وكانت ناعمه اوووي وطول اسبوع بنفس الطريقه كنت بنيك سوسن كل 3 ايام مره
واميره كل يومين مره وكنت وانا بنيك سوسن بقولها بنتك حلوه اووي كنت غايز اقلعها العبايه ف الشارع ونيكها ف كسها وسوسن اااااه ااااه اوووي اووي وانا من هيجاني بقيت انيكها جامد وهيا ااااااااه وبقت تصرخ وانا كتمت بوقها وبقيت انيك ونزلت ف كسها وهيا ااااه مش قدره وبقيت انيك ف سوسن واميره وحب مع صباح ف التلفون والبشمهندس كلمني وعرفت ان الونش جاي يطلع الرمل والناس اشتغلت وهو حسبهم والناس بتوع المحاره اشتغلو وبقيت اتابعهم
وبليل اخد صباح ونمشي مع بعض وبضغط علي ايديها وبقولها امتي نتجوز وهيا تتكسف وكنت بلبسها عبايات سوده واسعه حتي لما تكون ف العماره ف يوم كنت قاعد معاهم وحماتي شيفاني باكل بنتها بعيوني وهيا بصالي وتاني يوم كانت عندي بليل فضلت نص ساعه كامله تنط علي زوبري وهيا بتتوجع جامد وهيا نزلت بس مش بتقوم من علي زوبري وقولتلها ياخربيتك ده انتي مولعه وهيا حتي لما نزلت بقت بتدعك زوبري ف كسها بتهرسو تحت كسها وعده شهر ونص
وقررت اتجوزها واتفقنا الاسبوع الجاي هنكتب الكتاب ونوزع كنز علي الناس الي يعرفونا بس بتوع العماره وكده وصحاب المحلات
وف يوم قبل الفرح ب 5 ايام طلعت ل مدام اميره الساعه 11 وهيا طلعت ونزلت بوس في بره الشقه وقالت كده اسبوع ماتجيش قولتلها تعالي ندخل قالت ابني بيذاكر جووه تعرف لما اكلمك بليل تاجي يكونو نامو انا قولتلها كلمني وهشوف وهيا مسكت زوبري جامد وتقولي اااااه هتدخل الاسبوع الجاي وقالت ماتحرمنيش منو وباستني وانا نزلت
وبعد الضهر حماتي جات ومعاها شويه حاجات ل بنتها مسكتها وقفلت الباب وقالت مش فاضيه ابعد وبتضحك وانا هجمت عليها وقفشت فيها شويه وحطيت زوبري ف طيزها بس سيبتها وفضلت طول النهار علي نااار كده
لحد اليل روحت عند عم سلاح قعدت معاه
ودخلت عند صباح قعدت اتكلم معاها شويه والبت حلوه اوووووي عايزه اكلها بسناني دلوقتي
البت جسم كيرفي بزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش ولونه قمحي ووش عريض وحلو وشعرها اسود اووووي انا كنت ماسك نفسي بالعافيه
وفضلت اتكلم معاها وتلفوني رن لقيت اميره بعدت وكلمتها وقولتلها مش هعرف اطلع عندك لو تعرفي تنزلي تعالي وانا هستناك هيا خافت ف الاول بس ف الاخر وفقت وانا مشيت وكلمتها وقولتلها انزلي هيا نزلت لبسه عبايه بيتي زيتي ضيقه عليها اتا كنت قاعد وهيا بصالي شورتلها تدخل وفضلت دقيقتين عشان اطمن ودهلت لقيتها قلعه العبايه ولبسه قميص نوم احمر شفاف وحلمت بزازعا وقفه ولبسه كلوت والقميص لحد طيزها وانا ببصلها ولقيتها مسكت تلفونها وشغلت اغاني وبقت ترقص وتقرب مني وقعدتني علي الكرسي وبقت ترقص شرقي وانا قلعت التشيرت بالفانله ولقيتها بتقرب مني وبتوطي وصدرها مدلدل وشدت البنطلون بالشورت وزوبري وقف هيا ابتسمت وكملت رقص وانا ماسك زوبري وراحت مسكه تلفونها وقالت عايزاك تصورني وانا بتناك منك قولتلها ليه قالت كده ماتجيبش نفسك جيب زوبرك بس وانا بمصو وانت بتنكني ولقيتها بتقرب مني وبتقولي دخلو ف طيزي قولتلها طيزك ضيقه صعب قالت انا عملت حسابي انا بقولها ازاي لقيتها بتقولي امسك التلفون وشغلت الفيديو وبصور وشها وهيا بتطلع لسانها وبتمشيه علي زوبري وانا بصورها ونزلت اخدت زوبري كلو تمصو وعنيها ع الكاميرا فضلت تمص ف زوبري جامد ومسكت زوبري واخدت بضاني ف بوقها تبلع فيهم وتشفطهم وراحت وقفه ولقيتها بتقلع كل هدومها وبقت ملط وقربت مني ونزلت بنطلوني وخلعتو خالص وانا قلعت القميص وهيا بتصور زوبري وبضاني وتوف علي وانا اخدت ااتلفون ولقيتها مسكت زوبري وبتقعد عليه ووشي ف وشها زي المقص كده وزوبري بيدخل ف كسها وراحت قعدت عليها وقالت اااااه حلو اووووي وانا بقولها ااااه حلو اوووي هيا ااااه كبير اوووي ف كسي فضلت تنط علي زوبري وانا بصور وشها وبزازها ونزل لكسها الوردي الي مغرق زوبري عسل وصوت النيك مخليني نااار فضلت تنط وراحت عطتني طيزها وقعدت بطيزها ع زوبري وزوبري ف كسها وانا شوفت طيزها مفتوحه شوي عن الاول دخلت دخلت صباعي فيها وهيا بتنط علي زوبري ودخلت التاني وهيا اااااح ااااح براحه وانا بقولها ياخربيتك انتي عملتي فيها ايه قالتلي كنت بدخل فيها خياره عشان عايزاك تفتحها قبل ماتتجوز ولقيتها بتنك اوووي علي زوبري ااااه اااااااه ااااه وزوبري كلو ف كسها وهيا بتدعك ف زنبورها ولقيتها عسلها بينزل علي زوبري وفخادي وهيا بتضحك ولقيتها قامت ونامت ع وشها ورفعه طيزها وقالت يلا دخلو براحه وهيا مسكت المخده وبتعض فيها وانا وقفت وراها ومسكت زوبري وبقيت احطو علي طيزها وزوق فيه ودخل الراس وهيا اااااه براحه براحه وانا بقولها حاضر وبدخلو وهيا ااااااه امممممم وصوته مكتوم وانا بدخل زوبري دخل لنصو وانا بصور زوبري وهو بيغوص ف خرم طيزها وهيا اممممممم امممممممم وانا زوبري ف طيزها وكانت ضيقه اوووي فضلت انيك ف طيزها وهيا اااااااه اااااه بصوت مكتوم وانا وقفتها واخدتها ف حضني وشيلتها ع السرير ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها ودخلتو ف كسها وفضلت انيكها ووقفت ع ركبي وزوبري ف كسها
وانا بصور زوبري وهو جووه كسها وهيا بتدعك كسها ولقيتها رجعت لورا وبتدعك كسها وعسل بيتنطر ف بطني وانا ببص لوشها واول ماخلصت دهلتو ف كسها وبقيت انيكها وصور كل حاجه وهاتها وكنت خلاص نزلت لبني ف كسها وصورت لبني وهو بيخرج من كسها قامت من تحتي ولبست هدومها علي لبني وقالت المره الجايه تنزل ف طيزي وجعاني اوووي ولبست وروقت وطلعت وانا زي منا تعبان من النيكه دي
نمت وتاني يوم الصبح لما العيال نزلو طلعت انا وكنت عايز انيكها تاني مش عارف هيجان عليها اووي ليه كده خبط عليها مردتش رنيت عليها وانا فتحت قولتلها انا وقف بره هيا قالت انا تعبانه اووي من انبارح خليها بليل عشان خطري قولتلها طب افتحي علي السريع قالت انت تعبتني ثواني انا وقفت علي الباب وهيا فتحت كانت لبسه قميص نوم طويل مفتوح من الجنبين دخلت وشيلتها ف حضني ودخلت ع السرير علطول ونيمتها علي ضهرها وهيا كانت لسه صاحيه من النوم رفعت قميصها كانت من غير كلوت نزلت لحس ف كسها جامد ولحس ف خرم طيزها تفيت عليه وفضلت الحس في وطلعت عليه ودخلت زوبري ف بوقها وبقيت انيكها ف بوقها وهيا اااعع اااععع اممممم وانا مكمل نيك ف بوقها كنت هيجان اوووي مش عارف ليه
قولتلها فنسي ياكسمك هيا فنست
وانا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها وف خرم طيزها وهيا اااااه دهلو بقي خرم عليك تعبتني وانا مكمل وكنت عايزه تتعب مني لعبي ف كسها لقيتها مدت ايديها وبتقولي دخلو ولقيتها بتدخل زوبري ف خرم طيزها وكنت هتجنن
JHpnsIa.md.jpg

وانا وزوبري دخل ف طيزها وانا مسكت طيزها وبقيت انيك فيها جامد وهيا ااااه ااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبضرب طيزها وهيا اااااه براحه براحه شويه مش قدره وانا بنيك فيها وشتمها بكل حاجه وهيا ااااه انا متناكه ااااه وانا بنيكها ولما حسيت ان انا هنزل خرجت زوبري ونزلت الحس ف كسها وقلبتها علي ضهرها ونزات عليها بوس وطلعت بزازها امص فيهم ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه اااااه اوووي اووي نيكني اووووي ااااااه وانا بنيكها ف كسها رفعت رجليها الشمال ودخلت زوبري ف طيزها
JHpcGwl.md.jpg

وهيا اااااه اااااااه وانا بنيك ف طيزها
وخرم طيزها بيقفل علي زوبري واحساس فوق الخيال ولقيتها بتحط ايديها ع كسها عرفت انها هتنزل فضلت انيك جامد وهيا بتدعك اوووي ولقيتها بتنزل عسلها علي ايديها الي بتدعك فيها ونزل ف زوبري وفخادها انا نزلت الحس عسلها كلو وهيا ااااااااح حرام عليك تعبتني مش قادره انا دخلت زوبري تاني وبقيت انيك بكل عنف فيها
وهيا ااااااااااه اااااااه كفايه واتا مكمل ف طيزها وبشتم فيها وهيا اااااااااااااااه طيزي براحه براحه وانا اااااااه طيزك ناااااار ناااار ياقحبه
وقبل مانزل طلعت زوبري وخليتها تفتح طيزها ونزلت لبني ع خرم طيزها

JHp1o8u.md.jpg

وهيا اااه وانا بمسح زوبري ف طيزها وبوسته ودخلت زوبري ولبست البنطلون وخرجت ونزلت تحت وفضلت قاعد وحماتي جتلي تتكلم تظبط حاجات كده ومعاها واحده صحبتها وانا قاعد وهما خرجو وانا دخلت واليوم عده بالعافيه
واخدت صباح مشينا ع البحر وقعدنا وانا بحب فيها وقعدت اعاكس فيها وفي جمالها وقعدت اقولها من اول يوم لما شوفتك عجبتيني اووي
وانا ماسك ايديها وهيا كانت مستسلمه اوووي وانا بكلمها ببص حوليني مكنش في حد مسكت بزها هيا بتقولي كده عيب بصوت واطي اوووي كانها هيجانه بقولها انتي حلوه اووي يا صباح
وهيا بصالي وقولتلها تعرفي شفايفك حلوه اووي عايز اخدها ف بوسه طويله هيا بتقولي عيب ياعلي قولتلها انتي كمان 5 ايام هتبقي مراتي واعمل الي انا عايزو معاك وهيا استسلمت ل كلامي وانا بقولها اخيرا هتجوزك ياصباح ومسكت بزها تاني وهيا ماتكلمتش قولتلها بزك حلو اوووي ايه رايك امص حلمت بزك وهيا بصالي وساكته مسكت ايديها وببص حوليني وحطيتها ع زوبري وهيا برقت قالت بتعمل ايه هنتفضح قولتلها مفيش حد وانا بضغط علي ايديها وهيا عايزه تشيلها وقولتلها يوم الدخله هعيشك احلي يوم ف حياتك كلها وهيا عنيها بتقفل من الكلام وبقولها بتاعي عجبك وهيا ساكته وخليتها تمسكو جامد من فوق البنطلون وهيا ضغطت عليه
وانا بصيت حولين مني تاني وروحت بشفايفي حطيتها علي شفايفها ومحستش بنفسي غير وفي عربيه بتضرب تركس ولقيت واحد بيقولي ارحم المزه يامفتري انا وقفت واخدتها ومشيت وهيا ساكته مش بتتكلم وقولتلها ماتزعليش بس بصراحه مش قادر اصبر اكتر من كده
وفضلت ماشي لحد موصلنا عند العماره وابوها ماخدش بالو مننا وانا دخلتها جووه ومكنتش اعرف امها فين بس اول مدخلت جوه حضنتها ونزلت فيها بوس ف شفايفها وهيا مش بتعمل حاجه ومسكت ايديها حطيتها ع زوبري وهيا مسكتو كانها مشتاقه اووي وانا مسكت شفايفها ف بوسه وايدي بتفعص ف بزازها وهيا لسه ماسكه زوبري من فوق البنطلون وكنت هتجنن من جسمها الملبن الي بفعص في فضلت ابوس فيها ومسكت طيزها بايدي الاتنين افعص فيهم كانو ملبن اوووي وانا هتجنن من جسمها لسه ف سن ال23 وجسمها نااااار وكنت عايز احط زوبري علي طيزها علطول لفيتها وحطيتو علي طيزها من فوق الهدوم وبقيت ازوق فيها في الحيطه وهيا كانها سندوتش وانا مسكت بزازها افعص فيهم وانا سمعت امها بتكح كان نايمه هيا علطول دخلت جووه وانا زوبري حديد وامها طلعت وبتقولي ياخربيتك براحه ع البت وانا زوبري نااار وقفه وانا مكنتش قادر طلعت زوبري وقولتلها كملي مكان بنتك قالت ياخربيتك هتفضحنا ودخلت زوبري واتا طلعت براحه ومشيت وكنت هتجنن يوم بعد يوم لحد قبل الفرح بيومين حماتي جتلي البيت ومعاها شنط لبنتها وعملها بقفل اليوم ده فضلت انيك فيها ساعه كامله وهيا نزلت 3 مرات وانا نزلت مرتين ف كسها وكانت احلي نيكه لحد دلوقتي نكتها فيها وقبل الفرح ويوم الفرح كتبت كتابي ومكناش عملين فرح يدوب القريبين بس الي عرفو
واخدت صباح ودخلت ف الاوضه……

الجزاء التالت

اخدت صباح ودخلت ف الاوضه
وقفلت ورايا وانا ببصلها وهيا بصالي وبقولها اخيرا وهيا ابتسمت وقربت منها واخدتها بالحضن وبقولها مبروك ياعروسه وهيا قالت تاكل قولتلها هو ده وقتو قالت انا جعانه اوي قولتلها خلاص اقلعي البتاع ده علي ماخد دش
كانت لبسه فستان بس مش بتاع عرايس ده
انا دخلت اخدت دش وزوبري كان وقف نص وقفه
وبصراحه كنت مبسوط ان انا اتجوزت صباح
طلعت من الحمام لابس شورت للركبه وفانله
وهيا كانت لبسه عبايه بيتي ضيقه اووي
وشكلها نااار عليها انا ببصلها ووشها حلو اوووي هيا وقفه قربت منها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتبوس معايا وبحسس علي ضهرها ونزلت ايدي علي طيزها مسكتهم جامد وكانو ملبن فضلت ادعك فيهم وضربهم وحطيت ايدي علي كسها من فوق وهيا حسيت جسمها ساب روحت حضنها من ورا وزوبري فوق طيزها وبدعكو فيها
ومسكت بزازها الكبيره افعص فيهم
قولتلها اقلعي العبايه راحت رفعاها وانا ببص عليها حتي حتي لحد ماقلعت لقيتها لبسه قميص نوم اسود لحد طيزها وكلوت وستيان
مسكت طيزها وبقولها طيزك حلوه اوووي
وهيا ساكته وحسست علي بطنها لبزازها
انا فضلت احسس علي جسمها حته حته حتي كسها انا قلعتها القميص وااااااه علي بزازها الي ماليه الستيان شكلهم يجنن وهما بيتهزو
حضنتها من ورا ومسكت بزازها وبقيت اهز فيهم
وبقولها بزازك حلوه اوووووي وخرجتهم وزوبري علي طيزها وانا مسكت حلماتها بني فضلت العب فيها وزوبري علي طيزها وقلعتها الستيان وطلعت بزازها ادعك فيهم كانو نعمين اوووي
وهيا اممم ااااااه وانا بقرص ف حلماتها وكنت هتجنن علي جسمها كنت عايز انيكها قبل ماتمتع بجسمها روحت نيمتها علي ضرها وقلعت الشورت والفانله وزوبري هيا بصالو وتبصلي
وانا طلعت علي السرير حطيت ايدي علي الكلوت وبدعك ف كسها ونمت عليها وزوبري فوق كسها
بقولها عارف انك جعانه وانا كمان جعان
بس انا عارف ان كسك جعان نيك وزوبري هيموت ويشربو لبنو خليهم يفشخو بعض وبعدين احنا ناكل وزوبري بيخبط ف كسها وبقولها انا هموت من اول يوم شوفتك في وانا عايز ادخل زوبري ف كسك لقيتها حضنتني وبتقولي انا مراتك اعمل فيا الي انت عايزو وصوتها واطي اوووي
قالتلي بس ب**** عليك قبل ماتعمل فيا اي حاجه عايزاك تجوبني بصراحه قولتلها علي ايه
قالت امي انت عملت معاها حاجه انا ببصلها وقولتلها لا قالت **** عليك ماتكدب عليه اتحرم عليك وانت جوزي لو ماقولتليش الصراحه
قولتلها ماتقفلنيش بقي قالت عشان خطري انا مش هقول حاجه بس عايزه اجمع الي ف دماغي
قولتلها ايوه نمت مع امك قالت خلاص ماشي
انا بقولها هيا الي قالت هشش كمل بقي انت تعبتني انا نزلت علي شفايفها بوس وهيا حضناني وبتحسس علي ضهري وبتبوس معايا احسن من الاول ونزلت مص ف بزازها وهيا تطلع اهاااات ناااار ونزلت بالساني علي بطنها لكسها وحطيت مناخيري ف كسها اشمو ونزلت كلوتها والي شوفتوه جنني كسها اول الشفرتين اسود ومن ورا ابيض وكسها من جووه احمر اوووي
اتا اتهبلت علي كسها روحت مدخل صباع ف كسها هيا طلعت اااااه بصوت واطي هبلني انا بقيت انيكها بيه وهيا ااااه اااااه بصوت واطي وبصالي وقفت علي ركبي ومسكت زوبري وهيا بصالو رفعت رجليها الشمال وحطيتو علي شفايف كسها
JJT9RDv.md.jpg

وهيا نايمه وبتبص علي زوبري وفضلت ادعك زوبري ف كسها وشفايفو وهيا فاتحه بوقها وبتبصلي وتبص لزوبري انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااه وفاتحه بوقها خرجتو تاني وهيا مسكت بزازها تفعص فيهم وبصالي وكانها بتقولي مستني ايه مسكت زوبري ورفعتو ونزلتو جامد علي كسها وهيا ااااه والي جنني ان كسها كانو اتكهرب من الضربه وصدرها كانها بتنهج بيطلع وبينزل خليت ضهر زوبري علي شفايف كسها ونمت عليها ابوس فيها وبقولها ايه ياقمر
نكمل كده ولا ادخلو بصتلي وقالت دخل
قولتلها عايزاني ادخلو هيا اها رفعت وسطي وحطيت زوبري علي كسها وبقيت ادخلو وهيا اااه. ااااه وهو بيدخل ف كسها ودخل النص وهيا اااااه انا ببص عليه ومره واحده دخلتو كلو ف كسها
هيا ااااااه وانا زوبري كلو ف كسها كان ضيييق اووووووي حسيت انها بنت بنوت لسه
وكسها ناااار ضيق اوووي انا مستغرب
ومكنتش عايز اخرجو منها
فضلت نايم فوقها وهيا بصالي وفاتحه بوقها وبتتوجع اووي بقولها ياخربيتك كسك ضيق اوووي هيا اااه دخلو ياعلي دخلو ريحني انا بقيت انيك فيها وهيا ااااااه وبقيت انيك وهيا تجنن واتا حاسس بنار ف زوبري من كسها فضلت انيك بنفس الوضع وانا نايم فوقها ونزلت بوس ف شفايفها وهيا بتبوسني جااامد عن الاول وانا برفع وسطي ونزلو ف كسها وهيا حضناني وخدها علي خدي وتمسك شعري وتقولي كمان كمان وانا بنيك في كسها وانا بقولها كسك ضيق اووي ياصباح انتي بنت ولا ايه ياخربيتك وانا بنيك فيها وهيا ااااه براحه براحه وانا بهبد ف كسها وهيا اااااااه وانا بصراحه مكنتش قادر مستحملتش مضحكش عليكم زوبري من طخنو وكسها الضيق بقيت حاسس ان بنيك بنت بنوت لسه عندها 15 سنه
لقيت نفسي بنزل ف كسها لبني كلو هيا اااااااح ااااااح سخن سخن اووي وانا بنزل بركان لبن ف كسها ونمت عليها بنهج وزوبري ف كسها بقولها ياخربيتك كسك جنني ده مش كس واحده متجوزه قبل كده وزوبري لسه ف كسها وبقولها
انتي بكسك ده هتخليني مستحملش كتير ده امك كنت بنيكها بالساعه لقيتها بتقولي نمت معاها كام مره قولتلها مش فاكر بس كتير
قالتلي كنت بعرف وهيا خارجه انها جيالك وف يوم رجعت تعبانه دخلت الحمام بصيت عليها من خرم الباب لقيتها فاتحه رجليها وبتنزل لبن
عرفت انها كانت مع حد وف مره ومره لما عرفت انها بتروح ليك انت عرفت انك نمت معاها
قولتلها امك تعبانه وابوك كبر قالت سمعتهم كذا مره وتعرف كنت بتصعب عليه اوي
لدرجه انها كانت بتعيط لما بيشتمها وهيا عرفه ان انا سمعه كل حاجه وايام كنت بشوفها ماسكه خياره وبتربح نفسها ف الحمام قولتلها منا ريحتها اوووي امك لبني كان بينزل ف كسها مكنش بيخرج من عطش كسها هيا قالت خلاص بقي اقفل علي الموضوع قولتلها ماشي قوليلي بقي
بس تجوبيني بصراحه قالت حاضر زوبري كان خرج بقولها ف حد لمسك غير جوزك قالت **** ابدا ولا حد يعرف يعملها قولتلها انا لو ياكن ف العماره وشوفتك كده وعارف انك مطلقه هنيكك والي يحصل يحصل ضحكت وقالت وانا كنت هسيبلك نفسي قولتلها عجبك زوبري قالت ااه اووي طخين وطويل انت وجعت كسي اووي
قولتلها لسه انا بس الي خلاني انزل ضيق كسك
انا بعد كده همتعك وببوسها
قالتلي اقولك علي حاجه بس ماتقولش ل امي
قولتلها ايه قالت انا كنت متجوزه واحد غني من البلد عندنا كان كبير ف السن عندو 55 سنه وانا نمت جنبها وبقولها كملي
قالت ابويا وامي جوزوني ليه عشان يطلعو من الفقر ده كان صاحب ابويا وطلب يتجوزني وانا حولت بس علي الفاضي وف الاخر اتجوزتو وف اوضه النوم عمل معايا كل حاجه الا انه يدخل بتاعو جوايه فتحني بصباعو ونضف كسي تاني يوم لقيت بتاعو مش كبير ودخلو جوايه وبعد دقيقه نزلو جوايه وانا بقيت اعيط لما خرج وفضلت معاه اكتر من سنه وهو كان غايز يخلف
وعيالو كانو بيضحكو عليه كل مايشوفوني
والي يقولي طب خدي الصغير يقدرك ولما جوزي سال الدكتور عرف انه المني بتاعو راح بقي خفيف معتش هينفع يخلف عطا ل ابويا 50 الف جنيه وطلقني ومن كلام الناس ونظرت الناس ليه سافرنا علي هنا وقعدنا هنا وكذا واحد اتقدملي وامي كانت رافضه وبتقولي لازم تتجوزي الي يقدرك
ضحكت وقولتلها امك كانت عايزه الي يقدرك ده زوبرو كبير عشان يمتعك ويدلعك قالت وايه عرفك ياناصح قولتلها امك كانت كل يوم عندي وكنت بقولها بنتك هفشخها وهيا كانت بتقولي يابختها بيك وبزوبرك انا مطمنه انها هتكون معاك انا عايزه اشيل عيالها بس تصدقي كس امك تعبان من قله النيك خساره امك لو ماتنكتش مني هتتناك من الغريب قالت قول انك عايز تنيكها
قولتلها لا بس هيا اتعودت غلي النيك بقالي اكتر من شهرين هاري كسها وف لحظه كده ابعد هيا بقي تروح تشوف حد ينيكها عشان يريحها
وممكن تتفضح قالت انت عايز ايه ياعلي قولتلها بصراحه امك مش عايز ابطل نيك فيها دي هيا الي علمتني ازاي انيك قالت واتا مش عايزاك تبطل نيك ف امي انا بوستها اوووي وهيا بتبوسني وبقولها تعالي ناكل عشان هتموتي اخدتها ع الحمام وغسلت كسها واستحمينا وخرجنا زي ماحنا ملط واتعشينا واكلنا كتير وهيا بقت تاكلني وانا وقفتها وحضنتها ونازل فيها بوس وزوبري مابين شفايف كسها فضلت ابوس وحرك زوبري علي شفايف كسها ومسكت طيزها وبقيت انيك شفايف كسها وهيا ااااه اااااه بتعمل ايه براحه
وقفت وبقولها عايز الحس كسك
هيا بلعت ريقها وبتقولي انا اول مره اجرب اعمل فيا الي انت عايزو روحت حضنها من ورا وحسست علي طيزها وبضربها
وبصباعي الوسطاني حطيتو علي خرم طيزها احسس عليه وبقولها تعرفي ان طيز امك بتاخد زوبري كلو ف طيزها قالت انت بتنيكها ف طيزها
قولتلها ايووه وبنزل ف طيزها
ف يوم وانا بنيكها من طيزها قولتلها طيز بنتك لما اتجوزها هفشخها نصين تعرفي قالت ايه صباح كانت بتنهج وبتقولي ها قالت ايه
قولتلها قالت اعمل كل الي انت عايزو فيها نيكها ف طيزها وف كسها وانا طبعا بقول الكلام ده من دماغي وف الحظه دي دخلت صباعي كامل ف طيزها وهيا اااااه طلعو ي علي بيوجعني
قولتلها امك كانت وقفه نفس الوقفه دي وانا دخلت زوبري ف طيزها انتي لو طيزك واسعه كنت هدخل زوبري عشان كده دخلت صباعي
خرجتو وبقولها من اول يوم شوفتك وانا هتجنن عليك روحت ضربها علي طيزها
وهيا جرت ع السرير وبتضحك وقالت براحه وقعده ع طيزها وسانده ع الحيطه وكسها اودامي
قالتلي اقولك علي حاجه قولتلها ايه قالت فاكر يوم ماكنت معاك ف الشارع وبوستني وروحنا وحضنتني قولتلها حضنتك بس وبغمز ليها
قالت تعرف وقتها كنت عايزه اقولك وبتغمز قولتلها ها قولي قالت قرب طيب
طلعت ع السرير وقربت منها وهيا همست ف ودني وقالتلي كنت عايزه اقولك انا تعبانه ياعلي
عايزاك تنكني ف كسي وراحت تبوس خدي وانا رجعت قولتلها شوفتي كلامك عمل فيا ايه
وهيا بتبص علي زوبري وراحت مسكتو وقالت اااه كل ده كان جوايه قولتلها بتعرفي تمص قالت لا
قولتلها هبقي اعلمك يلا لفي راحت لفت وخليت طيزها ف وشي ونزلت بالساني علي خرم طيزها وهو بيفتح ويقفل ومشيتو علي كسها

JJThdOl.md.jpg

ودخلتو ف كسها وبقيت الحس ف كسها وكان بينزل شهد مش عسل ادخل لساني لجوه كنت بشفط عسل من كسها وطلعت علي خرم طيزها الحسو وهيا فاتحت طيزها بايديها وانا بحاول ادخل لساني بس يدوب دخل الطرف بس ونزلت علي كسها اكمل لحس وبصباعي دخلتو ف طيزها
كلو وبقيت انيك طيزها وهيا ااااممم امممم ااااه
وانا بنيكها ف طيزها وبلحس كسها جامد وحولت ادخل الصباع التاني وكان ضيق طيزها وبعد دقيقه دخلت التاني وانا مش عارف بتطلع اهات من ايه كسها ولا طيزها وفضلت الحس ف كسها
وبصباعين ف طيزها وهيا اااااااه خرجت الصباعين واول ماحطيتهم علي زنبورها الصغير
واتا بلحس وبقرص فيه لقيت اااااااه مش قدره ياعلي انا فضلت الحس ودعك لقيتها بتنزل انا حطيت ايدي علي كسها وبضربو وهيا تنزل كاان عسلها تقيل مش خفيف نزلت علي الفرشه وفخادها وهيا ااااااه ااااااه ومن تعبها نامت علي بطنها انا نمت فوقها وزوبري علي كسها وطيزها الملبن رافعه لفوق وانا بدعك فخادي ف طيزها وزوبري بيحسس علي كسها
بقولها مالك تعبتي قالت انت بتعمل فيا ايه
قولتلها انتي مراتي ولازم اعيشك احلي ايام حياتك صدقيني انا هخليك تتمتعي احلي متعه ف حياتك كلها يلا عشان كسك مايبردش قالت هتعمل ايه قولتلها كسك عطشان اوووي هشربو لبن
عشان يرتاح ويشبع قالت دخلو وانا كده مش قدره قولتلها مينفعش فنسي وانا هنيكك وقت ماتحسي انك تعبتي نامي علي بطنك قالت حاضر
انا وقفت علي ركبي وهيا فنست وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وخرجتو وكان كلو عسل مشيتو علي خرم طيزها وحطيتو راسو علي طيزها وحولت ادخلو ف طيزها جامد وهيا ااااه براحه وفعلا دخلت راسو وهيا اااااااااه وانا حاسس بنار ف راس زوبري خرجتو ودخلتو ف ف كسها وفتحت طيزها وبقيت انيكهاا
JJTSk7t.md.jpg

وخرم طيزها فتح اودامي وانا زوبري رايح جاي ف كسها وهيا اااااه ااااه ااااااه وانا مكمل نيك فيها وضرب طيزها الملبن ودخلت صباع ف طيزها وانا بنيكها وهيا اااااه ااااه ودخلت التاني وبقيت انيك كسها جااامد وصباعين ف طيزها وهيا قالتلي ااه خليك ف كسي بلاش طيزي وانا بقولها عايز افتح طيزك قالت وانا بس خليك ف كسي دلوقتي عايزه اتمتع بزوبرك ف كسي ياعلي قولتلها حاضر ياكسمك خرجت صباعين ومسكت طيزها
وبقيت ارزع ف كسها اكتر من 10 دقايق هيا نامت علي بطنها وانا فوقها وبقيت انيك وهيا اااااااه ااااااه وانا مكمل نيك جااامد ف كسها وكاني بنيك ف سوسته طيزها بترفعي وتنزلني
ونمت علي جنبي ورفعت رجليها ودخلتو ف كسها وببوس ف شفايفها وهيا ايديها علي فخادها وانا ايدي ماسك فلقت طيزها وبشدها علي زوبري وزوبري كسها وصوت النيك يجنن
فضلت انيك ف كسها وهيا اااااااه مش قدره وانا بنيك وهيا اااااااه هنزل انا حضنتها اووووي
وزوبري كلو ف كسها ودخلت صباع ف طيزها وهيا بترتعش وبتنزل عسلها علي زوبري المولع ف كسها وانا حاسس بنار ف كسها وصدقوني مستحملتش اكمل نار كسها الي علي زوبري ولعت ف زوبري واول مافكرت ف كسها عامل ازاي دلوقتي وتخيلت مراتي نزلت من المتعه كنت انا بنزل ف كسها لبني وهيا ااااح اااه نزل نزل ااااه ناااار وانا حضنها اوووي وخرجت زوبري واخدتها ف حضني وهيا اااه مكنتش اعرف ان الجواز حلو كده وانا بقولها ولسه ده اول يوم
ونزلت فيها بوسه واخدتها ع الحمام اتشطفنا وطلعنا لبست قميص النوم ونامت وانا نمت ف حضنها صحيت ع الساعه 10 الصبح وهيا جنبي بس صحيه اخدتها ف حضني وبقيت اتكلم معاها
وفطرنا وبعد الضهر خبطها زوبر مطولتش في
وبعد العصر حماتي وجوزها وجيران امها جيبين اكل والي قعد حماتي وجوزها وفضلو قاعدين وانا طلعت مع حمايا بره نتكلم وحماتي مع بنتها
وصلاح مشي انا دخلت جوه وهيا قالتلي مبروك ياعريس وانا غمزت ل صباح تدخل الحمام من غير ما امها تشوف هيا قامت ودخلت الحمام
انا مسكت بز حماتي بقولها ايه ي شرموطه وحشتيني قالت عيب بقي قولتلها عيب ايه ده انتي كسك وحشني اوي روحت حطيت ايدي علي كسها قالت بتعمل ايه يامجنون البت ف الحمام روحت مره واحده حضنها من ورا ومسكت بزازها جامد افعص فيهم وبقولها ها بنتك حكتلك علي الي عملتو فيها قالت ابعد ياعلي البت هتطلع
قولتلها ماتطلع لو شافتني كده هقولها برفع امك علي زوبري عشان ضهرها بيوجعها قالت طب ابعد قولتلها عايزك قالت انت لسه متجوز قولتلها كسك وحشني اوووي وانا بايدي علي كسها وهيا حسيت ان جسمها بيسيب وانا بدعك ف كسها من فوق العبايه وبقولها بنتك طول اليل انيك فيها وطيزها دخلت فيها صباعين بكره بالكتير هفشخها ف طيزها ونزلت ف كسها 3 مرات قالت عايزاها تحبل قولتلها وحياتك اسبوع كمان والعيال تنزل من كسها قالت خلاص ابعد انا بعدت وهيا عدلت هدومها وقولتلها عايزك تاجي كل يوم بليل قالت ليه قولتلها هعرفك وقتها وطلعت زوبري قولتلها مصيه قالت يخربيتك مينفعش قولتلها مصيه مصه واحده بس قعدت ع الكرسي وهيا وطت واخدت تمص زوبري 10 ثواني وتوف عليه وبلعتو كلو ووقفت وطلعت تجري وجسمها بيتهز وقالت انا ماشيه وقفلت الباب وراها وصباح خرجت ومستغربه قولتلها شوفتي حاجه قالت انا مدخلتش الحمام انا كنت وقفه ورا الستاره بتاعت المطبخ وبتفرج قولتلها طب انزلي كملي هيا نزلت كملت مص وانا ماسك دماغها لقيت التلفون لقيت مدام اميره بترن عليه رديت عليها وصباح بتكمل مص وقالت عايزاك ضروري معلش قولتلها حاضر
طلعت وخبطت هيا فتحت ولقيتها بتقولي ادخل تعالي دخلت بسالها علي ولادها قالت عند عمتهم انا قولت يمكن عايزاني انيكها
بس لقيتها قعدت وبتقولي انا اسفه ان انا طلعتك ف يوم زي ده قولتلها وحياتك انتي مطلعاني والمره بتمصلي قالت ياخربيت كلامك انا خرجت زوبري وقولتلها مش هركز معاك وده وقف قالتلي مش وقتو قولتلها الاول انزلي مصي لقيتها نزلت بسرعه وتمص ف زوبري وانا مسكت شعرها وبقيت انيك ف بوقها ووقفتها ولقيت كرسي اودام الشاشه قعدت عليها وقلعت البنطلون وقولتلها اقلعي من تحت وتعالي اركبي لقيتها ف لحظه
قلعت وراحت تتوف علي ايديها وتدعك ف كسها
JJuHy5F.md.jpg

وراحت قعدت علي زوبرؤ ودخل ف كسها وانا مسكت طيزها وبقيت انيكها وهيا صوتها عالي وانا بنيك فيها وقفش ف طيزها وهيا اااااه ااااه راحت نزلت علي زوبري وفخادي عسلها وانا كملت بعدها بخمس دقايق نزلت ف كسها لبني وهيا قامت مسحت كسها ومصت لبني من زوبري وفخادي ولبسنه وقعدت قولتلها دلوقتي اركز
قالت انا عندي مشكله ومفيش غيرك هيساعدني فيها قولتلها ايه هيا قالت فاكر بتاع الدليفري قولتلها ايوه قالت اول يوم كنت طلبه دليفري وطالعه بقميص نوم مفتوح خالص ومش عملها حسابي او بمعني اصح بحب امتع اي حد بجسمي عشان احس اني لسه مرغوبه ف اليوم ده اخدت الطلبات ودخلت اجيبلو الفلوس مش هتصدقني وانا دخله الاوضه الا ولقيتو كتم بوقي ونيمني ومش عرفه امتي طلع بتاعو وامتي بعد كلوتي ودخلوو فيا اوقتها مقدرتش اتحكم انا بقالي فتره محدش لمسني هو واد رفيع وزوبرو رفيع بس طويل انا مستحملتش وبقيت اتفاعل معاها لدرجه ان انا نزلت علي بتاعو وهو بينزل قولتلو ينزل جوه وقولتلو اعطيني رقمك وبعد يومين كلمتو واتفقت معاها ياجي الصبح قبل مانت تصحا
قولتلها انا شوفتو سمعتو وهو طالع وشوفتو وهو نازل قالت المهم طلع ونام معايا مرتين وكنت طيره من الفرحه بعد حرمان سنتين اخيرا بتناك
بس من فتره وانت بقيت تنام معايا بقيت اخاف اجيبو وقولتلو كفايه كده من هنا ل هنا لقيتو بعتلي الفيديو ده وبتوريني تلفونها ببص لقيتها نايمه علي بطنها وايديها تحت كسها وبتدعك في ومغمضه عنيها وهو بيصور وشها
وهيا بتقولو يلا دخلو ولقيتو مسك زوبرو ودخلو ف كسها وفضل ينيك فيها وهو بيصور وهيا مش واخده بالها ونزل في كسها وبقي يصور لبنو ف كسها وصور الاوضه كلها والفيديو خلص قولتلها ياخربيتو طب وهتعملي ايه قالت انا لو الفيديو ده راح لحد هتفضح قولتلها طب والعمل قالت مش عرفه قولتلها طب حولي تكلميه قالت هو عايزني انا قولتلها خلاص سبيني افكر وهكلمك ونزلت لقيت صباح نايمه نمت جنبها لحد اليل واخدتها ونزلت افسحها وبقيت اخد بوسه لما نكون لوحدنا
وروحنا عند حماتي قعدت مع صلاح شوي نرغي
وعرفتو كمان يومين وهنرجع الشغل قولتلو هدخل اسلم علي حماتي دخلت كنت قاعده قعدت جنبها وبقيت اهزر معاها بالايد وقولت ل صباح عايز امك ف كلمه روحي اقعدي مع ابوك علي ماخلص
قالت حاضر قامت وقفلت الباب انا ف لحظه كنت نايم فوق حماتي وببوس شفايفها وماسك بزازها
هيا زقتني ولسه بتقوم نطيت غليها وركبت غليه طيزها ونمت غليها وزوبري علي طيزها بتقولي بتعمل ايييه قولتلها مالك يابنت الوسخه
الحق عليه ان انا عايز انيكك عشان ماتبصيش لبرا
قالت مش هبص ولا لبرا ولا جوه كفايه عليه كده انا كبرت قولتلها طب وهتعملي ايه لو عرفتي ان بنتك عرفت ان انا بنيكك وهيا موافقه قالت قوم كلمني ياخربيتك قومت وقعدت جنبها
ومن حظي الحلو لقيت الباب بيتفتح وكان عم صلاح قال عايزه ايه من الواد قالت بوصيه ع البنت اخرج انت بس عايزاه ف كلمه ضحك وخرج وقالت كنا هنتمسك قولتلها كان نفسي يمسكنا وزوبري ف كسك قالت البت عرفت ازاي قالت قبل ماعمل اي حاحه فيها وحياتك زوبري علي شفايف كسها لقيتها بتقولي احرم عليك لو معرفتنيش الحقيقه وسالتني انت نمت مع امي قولتلها لا وحلفتني قولتلو ايووه وعرفتها كل حاجه وقالتلي ماما كانت بتصعب عليه من الي بسمعو منها
وشافتك ف يوم وانتي ف الحمام وانتي بتخرجي لبني من كسك وهيا موافقه ان انا اكمل معاك عشان امتعك قالت هيا قالت كده بجد قولتلها اي **** قولتلها امال انا يوم الصبحيه عملت فيك ليه كده ماهيا كانت شايفه كل حاجه بتحصل ووقتها نزلت تمص مكانك ونكتها ونزلت ف كسها
وهيا كانت مبسوطه وطول اليوم تقولي احكيلي امي بتحب ايه لما عرفتها انك بتحبي نيك الطيز قالت وانا عايزه اتناك ف طيزي
وحماتي سرحانه وقفتها وبقيت احسس علي جسمها وقولها عايزك بكره ضروري تعالي علي بعد الساعه 5 وانا هوريك حاجه ضروري وقرصت بزها ومشيت اخدت صباح وروحت وبقيت احكلها علي الي حصل مع امها وخبطها زوبر ونزلت ف كسها
وهيا نامت وانا قعدت افكر مكنش في حل غير ان انا اخليه يركبها وادخل عليهم ويكون معايا اي حاجه اهددو بيها بقي مكنتش عارف اعمل ايه نمت والساعه 11 طلعت ل اميره دخلت وقولتلها انا عايزو ينام معاك تاني قالت ازاي قولتلها يطلعلك هنا وينام معاك وتريحيه ع الاخر ويمشي مطمن وتاني وبعدها بيومين تجبيه تاني وسيبي الباقي عليه قالت انا مش عرفه دماغك فيها ايه قولتلها اسمعي بس كلامي قالت حاضر ولقيتها بتكلمو ف نفس الوقت وقالتلو خلاص هعمل الي انت عايزو بس اوعي حد يشوف الفيديو قالها حاضر واتفقت ع الصبح بدري وقولتلها عايزك تصوريه قالت حاضر نزلت وكملت اليوم وحماتي جات الساعه 5 وقعدت معانا وانا بقيت اتحرش ببنتها اودامها وحضنها من ورا وبوس شفايفها وحماتي تقولي احترم نفسك ياوله انا قاعده
قولتلها وايه المشكله انتي حماتي يعني زي امي
حتي شوفي وبوست شفايفها ع السريع وهيا ااه ياوسخ وصباح بتضحك
بقولها انا وسخ روحت مسكت دراعها لفيتو ورا ضهرها وزوبري لزقتو ف طيزها وهيا اااه دراعي انا مش مسكو جامد وحضنتها من ورا وصباح عملت نفسها مشغوله ف غسيل المواعين
وانا بقول ل حماتي مش بقولك عملك مفاجاءه قالت ابعد البت وقفه قولتلها بنتك عايزه تشوفك بتتناكي مني عايزك تقعدي ع السرير وتشوفي هعمل ايه وضربتها ع طيزها وروحت ل صباح حضنتها من ورا وبقيت اهمس ف ودنها بقولها امك قلقانه منك عايزك تدوبي عشان تطمن مسكت بزها بايد والتاني علي كسها من فوق البنطلون
بدعك ف كسها وبفعص ف بزها اودام امها وببوس رقبتها وهيا ساحت وغمضت عنيها السرير كاشف المطبخ لو نزلت الستاره مش هتشوف حاجه
فضلت ادعك في صباح وقولتلها انزلي مصي زوبري هيا نزلت وطلعت زوبري وبتمص في وحماتي بتبص علينا خرجت زوبري وقولتلها خليك هنا ووقت مانادي عليك تعالي قالت حاضر
انا خرجت وزوبري اودامي روحت ل سوسن وهيا ع السرير وشايفه زوبري بتبص عليه
انا قربت منها ولقيتها بتنزل بدماغها عايزه تمصو
رجعت ورا ونيمتها ع السرير ع بطنها وانا رفعت عبايتها وهيا رفعت نفسها كانت لبسه بنطلون نزلتو شويه ومكنتش لبسه داخلي شوفت كسها كان غرقان وخرم طيزها مفتوح
انا مسكت زوبري وصباح بتبص علينا وانا رافع وسطي وبدخل زوبري ف كس امها ونمت عليها وبقيت انيكها براحه وبقولها بنتك بتتفرج علينا
واتا بقيت انيك ف سوسن وزوبري داخل طالع وكسها غرقااااان حرفيا وانا بنيك صوت زوبري ف كسها طالع وصباح سمعه كل حاجه ولقيتها بتلعب ف كسها وانا بقول ل سوسن بنتك بتلعب ف كسها وانا بنيكك وفضلت انيكها وبحكيلها وهيا كاتمه بوقها ولقيتها بتنزل عسلها كان كتير وسخن بس مش مطلعه صوت انا بقولها ااااه ياكسمك نزلتي وانتي كاتمه نفسك عشان بنتك ماتسمعش
رزحت رافع نفسي وبقيت ارزع جامد وهيا ااااه بصوت واطي بلاش عشان خطري وانا بقولها ليه قالت بلاش خليك براحه انا فضلت انيك فيها براحه وهيا امممم ااااه وانا بنيكها ونزلت ف كسها بعد ربع ساعه نيك بنفس الوضع لقيتها خرجت زوبري وبتلبس بنطلونها وبتنزل العبايه وانا بقولها عايزك تغمضي عينك قالت ليه قولتلها اسمعي كلامي بس ومديت ايدي تحت المخده اخدت سماعه الودن وشغلت اغاني بصوت عالي وقولتلها بمهما تحسي ماتفتحيش عينك وبوستها من شفايفها وحطيت ليها السماعه وغمضت عنيها
قولت ل صباح تعالي رفعت عبايتها ونزلت بنطلونها وصباح بتبص علي كس امها شافت لبني علي شفايف كسها وجوه كسها قولتلها الحسي كس امك ياصباح قالت معرفش قولتلها هتتعلمي زي الجيلاتي هيا نزلت علي شفايفها وبقت تلحس وانا طلعت عند دماغها وحطيت زوبري علي شفايفها هيا بقت تبوس في وبلعتو وتمصو ولما نضفتو انا قفلت الاغاني وهيا سمعت كلامي مع بنتها وانا بقولها الحسي كس امك ولبن جوزك كنت بشوف صباح بتاكل كس امها انا طلعت بزازها الاتنين وفضلت امص فيهم وصباح زي ماهيا وبعد 3 دقايق سوسن نزلت ع وش بنتها وبتنهج اووي وانا ببوس شفايفها ونزلت ع بزازها ونزلت ع كسها كملت مص ف كسها ونضفتو وهيا قامت وصباح كانت دخلت جووه وهيا كانت فرحانه بالي حصل وكسها كان غرقان وقولتلها مبسوطه قالت اووي قولتلها يلا روحي عشان بنتك تعبت ولازم اريحها كنت مستني منها تقولي نيكها اودامي ماتكلمتش عدلت هدومها وانا قولتلها خليك زي مانتي اوعي تتكلمي دخلت علي صباح قولتلها مبسوطه قالت اووي قولتلها ولسه تعالي اخدتها وقعدت جنب امها وقعدت صباح ع رجلي وبقول ل حماتي صباح دي حبيبتي زي القمر وانا قعدتها ع زوبري بقت ف النص وزوبري وقف وحماتي بتتكلم معايا روحت براحه قاطع حته من البنطلون من عند كسها بالظبط البنطلون خفيف ودخلت صباعي ف كس صباح وامها بتبص علي الي بتشوفو وانا خرجت زوبري ومسكت ودخلتو ف كس صباح اودام امها وبقيت انيك صباح
اودام سوسن امها وسوسن تبصلنا وصباح بقت براحه تتناك وهيا كاتمه صوتها وبنطلونها اتقطع من عند كسها وزوبري وكسها سوسن شيفاهم
وزوبري داخل طالع ف كس مراتي انا قولت ل حماتي سوسن انزلي ع الارض ومصي زوبري هيا من غير كلام نزلت ع الارض وانا طلعت زوبري وصباح فاتحه رجليها انا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض ولقيت سوسن بتبلع زوبري بتمص في
انا قولتلها دخليه ف كس بنتك وهيا نفذت ولقيت صباح بتنط علي زوبري وبعد دقيقتين لقيت صباح رفعت نفسها لفوق زوبري خرج وببص لقيت وش سوسن غرقان عسل من كس بنتها وصباح بترتعش ونامت جنبي انا دخلت زوبري ف كسها من ورا وبقيت انيك فيها اكتر من 10 دقايق ونزلت ف كسها وخليت سوسن تلحس كسها وتنزل كل لبني من كس بنتها كنت نايم ع ضهرها وصباح فوقي ببطنها وببوس فيها وسوسن بتلحس كسها من بنطلون المقطوع ونضفت كسها وهيا بلعت كل لبني من كس بنتها وقولتلهم ااااه احلي يزم ف حياتي وقفت ووقفت حماتي ونزلت في بوس علي الحيطه ومسكت بزها افعص في وهيا قالت اتاخرت كفايه قولتلها هستناك بكره وهيا خارجه ضربتها ع طيزها ونمت جنب صباح كانت مبسوطه بالي حصل ونمنا والفرشه كلها عسل من صبا وامها الساعه 9 الصبح لقيت تلفوني بيرن رديت كانت اميره قالت الواد لسه نازل قولتلها هو كان عندك من بدري قالت ايوه بقالو ساعتين هنا قولتلها عيالك فين قالتلي منا قولتلها عند عمتهم هينامو هناك اسبوع عشان لوحدها
قولتلها ناكك كام مره قالت اتنين بس فضل يرقصني وشربني بيره وهو شرب حشيش قولتلها انبسطي معاه قالت اووي وعايزه اكمل معاكم انتم الاتنين بس خايفه منو متهور وانه يصورني ده يخوفني اكتر قولتلها صورتي قالت ايوه قولتلها هلبس وطلعلك طلعت ونقلت الفيديو عندي وكانت الاوضه بايظه وخبطها بوسه قعدنا خمس دقايق من دعك ف البزاز لحد منزلت واتفرحت ع الفيديو الواد فشخها حرفيا وهيا طلعت رقاصه بمعني الكلمه لما اتفرجت عليه طلعتلها بعد المغرب خبطها زوبر ف ساعه كامله وخليتها ترقصلي واتفقت معاها لو الواد عايز ياجي بكره خليه ياجي وجيبي نسخه من المفتاح عطتني النسخه وقولتلها دلعيه بس قبل ماياجي رني عليه ونزلت اليوم ده ماعملتش حاجه مع مراتي وحماتي مردتش تاجي انهارده قولت احسن بردو ونمت الساعه 5 الصبح لقيتها بترن صحيت وقالتلي هو ف الطريق قولتلها ماشي انا لبست هدومي سمعت البوابه بتتفتح هيا بتتفتح بمفتاح او حد بيفتحها من فوق واكيد اميره فتحتلو دخل طلع ف الاسنسير انا وقفت بره الباب ووقف ف الدور بتاعها وانا بعد نص ساعه طلعت ومعايا عصايه بتاعت عم صلاح كان سيبها هنا عشان قديمه كان بيمشي عليها
اخدتها وطلعت فتحت الباب براحه كان ف اغاني شغاله ف الاوضه والباب مفتوح مشيت براحه وانا قلعت ااشبشب بره محدش بينزل ع السلم مدام ف اسنسير كل دور في شقه واحده والشقه واسعه انا لما بقول عايش ف اوضه دي مش اوضه ده نظام حته 70 متر الصاله كبيره اوووي وفيها حمام ومطبخ ف جنب تاني يعني الصاله فيها اوضه النوم ف الاخر بجدار وباب
وفي اوضه جلوس حصيره ع الارض وكرسيين
القصد مش اوضه ومطبخ وحمام بس لا بس انا بقول الاوضه عشان تكونو فهمين بس

نكمل

دخلت براحه ومشيت لقيت المعلم قاعد ملط ع السرير وزوبرو وقف رفيع وطويل وهيا لبسه ستيان وكلوت بس وعماله ترقص ليها وبعد خمس دقايق لقيتو اخدها ع السرير وقفل الاغاني ونزلها الكلوت والستيان وبقي يلحس كسها ولقيتها نيمها ع بطنها ودخل زوبرو ف طيزها وهيا بتتناك وهو بيقولها اااااه مين الي فتح طيزك ياشرموطه قولي طيزك تجنن وهو بينيك واتا ببص عليه ولقيت تلفونو بيسجل كان حطو فوق التسريحه شوفت من المرايه والشاشه بتصور انا فضلت مستني وهو بينيك وعملها كذا وضع وبقي بيشتم فيها وينيك كسها انا زوبري كان مولع وهو نزل علي وشها ونام ع ضهرو هيا خرجت عشان تمسح وشها شافتني ماتكلمتش مسحت وشها ورجعت ليه وانا فضلت لقيتو بيولع سيجاره حشيش وبيشرب بعد ماخلصها خلها تفنس ودخلو ف كسها وبقي ينيكها ونزل ف كسها بعد 10 دقايق وانا مستني لما نام خالص وهيا كانت خلاص كمان علطول انا دخلت براحه والمعلم نايم علي بطنو وطيزو بيضه اووي قزحت عليه وهو اتجعز واميره قامت بره الاوضه
وانا نمت عليه والعصايه علي رقبتو وبشدها وهو كان هيتخنق سيبت نفسي وقولتلو ايه يابن الشرموطه انت مفكر نفسك هتدخل هنا وتضحك علينا ده اتا هنيكك وفضحك ياكسمك وتلفونك الي بيصور ده انا هخليه يصورك وانت بتتناك مني
الواد كان شكلو ف سني مش كبير وجسمو الرفيع خلاني متحكم في اوي رميت العصايه وضربتو قلمين وخليت اميره تاخد تلفونو كان سمسونج رخيص قولتلو فين الفيديو الي مصورو ليها ياخول قالي ف التلفون قولتلو الرمز ايه قالي مش هقولك انا قولتلها طلعي تلفونك بسرعه وصوري فيديو وهيا عملت وانا نمت عليه هيا بتصور وانا بحك زوبري ف طيزو من فوقي بنطلوني وكاتم بوقو قولتلو هخلي زوبري الي فوق طيزك ده يدخل كلو فيها يامتناك قالي بلاش بلاش
مديت ايدي قلعت البنطلون ومش متحكم لقيت اميره بتشد البنطلون والشورت وزوبري اول مالمس طيزو هو قال لا لا خلاص هعمل الي انت عايزو قولتلو اصبر ياكسمك وحطيت زوبري مابين طيزو وبقيت انيكو من الطيز رايح جاي بس مدخلش جووه طيزو ضيقه وانا مستحيل انيك راجل فضلت انيك في وهيا بتصور وانا بهمس ف ودنو وشتمو وقولها طيزك هتتغرق من لبنك ياعرص وهنزلك ع النت وانا كاتم بوقو وزوبري رايح مابين طيزو وكان طخين وطويل وفضلت احك زوبري ف طيزو لحد مانزلت لبني ع خرم طيزو واخدت التلفون من اميره وانا بصوت وقفت وصورت زوبري وقولت اهو يرجاله الواد ده خول عايز يتناك من شايفين زوبري قد ايه مش داخل ف طيزو الضيقه الواد ده بتاع دليفري شغال ف مطعم كذا اسمو كذا هو كان نايم ع وشو مش عايز يوريني وشو وانا بصور بقيت اصور طيزو وروحت فاتح طيزو وشوفت خرم طيزو كان زي البنات وردي وراح بعد ايدي وانا بقيت اضربو علي طيزو جامد وبقولو وريني وشك ياخول طيزك احمىت من الضرب وقولتلها لما يطمن صوري وشو بس لما يطمن كده قولتلو خلاص ياكسمك قفلت هو بيبص من تحت ل تحت قالي **** عليك ماتفضحني
قولتلو فين الفيديو بتاع مدام اميره قالي ف التلفون عطتهولو وهو بيفتحو وببجيبو لقيت اميره بتصور وشو ولسه بيتكلم خبطو قلم قولتلو بس ياكسمك احسن مانيكك سكت وهو بينزل دموع ووراني الفيديو ومسحتو وقولتلو معاك حاجه تانيه قالي لا قولتلو خود اميره قالت في برامج ممكن تنزل الفيديو تاني قولتلها بسيطه معاك الفين جنيه قالت ايوه معايا اخدت التلفون منو وروحت خبطو ف الارض وبالعصايه خبطو بيها لما بقي حتت قولتلو خود ياكسمك جيبلك واحد مستعمل تاني ولو فكرت تكلم المدام هفشخك وبعدين هفضحك وبعدين يا ابن المتناكه لو شوفتك جاي ف الشارع ده تاني هنيكك وانت حر بقي قوم البس هو لبس ولبني علي طيزو قولت ل اميره يصوت واطي صوري وجاي يخرج زنقتو ف الحيطه وشو ف الحيطه وزوبري ف طيزو بقولها انت هيجتني لما لبست ولبني علي خرم طيزك وبصراحه انا عايز انيكك وانت خرم طيزك وردي زي الحريم وهو لا **** عليك بلاش قولتلو المره دي هعديهالك بس وحيات امك لو شوفتك ف اي حته لنيكك فيها
قالت انا كمان اسبوع رايح فرع الاسكندريه عشان كده كنت ناوي انام معاها الفتره دي **** ماكنت هفضحها قولتلها ايه رايك بقي ان انا الي هنام معاك قبل ماتسافر قالي خلاص ونبي انا همشي ومش هتشوفني تاني روحت قعدت اخبطو علي طيزو جامد وبقولو طيزك بيضه ياكسمك
عايزه زوبر ومدام اميره بتصور قولتلها صورتي قالت ايوه قولتلها اخرجي دقيقه
هيا خرجت وانا لسه زنقو وزوبري ف طيزو بقولو يابن الشرموطه يعني هيا خليتك تنيكها وبتمتعك تروح تصورها وبهمس ف ودنو قولتلو انا ي كسمك الي فاتح طيزها بزوبري وبنيكها كل يومين وسيباك عشاني ولما تمشي هفشخها عايزك دلوقتي لما اضربك علي طيزك تاخد الطريق جري وصدقني لو شوفتك ف المنطقه او بتفكر تكلمها مش هيحصلك طيب روحت خبطو بعبوص هو قام جري فتح ونزل جري ع السلم وهيا دخلت وحضنتني وانا بقولها الواد هيجني قالت احلي حاجه انك كسرت تلفونو قولتلها عايزك لقيتها لفت ايديها علي رقبتي وبتقولي تحت امرك وبتبوس شفايفي
قولتلها انا لسه منزلش ع الكلب ده اعملي حسابك بكره بدري هطلعلك من بكره هبداء شغل عايزك عروسه قالت هستناك ومسكت زوبري وقالت وبعدين لما تاجي تتكلم مع حد لوحدك ف الاوضه وطي صوتك انا سمعتك وانت بتقولو انك انت الي فتحت طيزي وهتنكني لما انت تمشي قولتلها معلش قالت لا انا مبسوطه انك قولتلو كده
قالت عشان يعرف ان انا بينكني زوبرو طخين وطويل وبيشبع اي حد
اصل كان بيقولي ياشرموطه عايزه تتناكي من اي زوبر وبيبهدلني بالشتيمه قولتلها كسمو اعملي حسابك بكره عايزك رقاصه ترقصيلي قالت عنيه بس انت تنور بدري عشان نمتع نفسنا وسيبتها ومشيت وكملت نوم وصحيت ع الضهر اتغديت مع صباح ولقيت صاحب الشقه بيكلمني وعرفت ان
العزال بتاعو جاي كمان يومين وطلب مني اشوف ونش وفعلا كلمت ونش عزال واتفقت معاها لما اكلمو ياجي وف اليوم ده بليل حماتي جات عندنا كانت مكسوف بعد كلام كتير ورغي مالوش لازمه وانا قاعد ع الكرسي وهيا وبنتها علي الحصيره ببص عليها وانا هيجان علي حماتي
وقفت وقربت منها وزقيتها ع الحصيره ونمت فوقها ونزلت عليها بوس وتقفيش وهيا بتحاول تقوم مش عرفه وبقيت ابوس فيها وقفش ف بزازها وخرجت بزها ونزلت في مص وهيا نايمه مغمضه عنيها طلعت التاني وبصباعي شورت ل صباح وقولتلها انزلي مصي معايا وهيا نزلت جنب مني تمص ف بز امها وكنا بنكلهم حرفيا وقولتلها بوسي شفايف امك هيا مصدقت طلعت قعدت تبوس وامها بتبوسها جامد اندمجو ف البوسه وانا طلعت اتفرج وهما بييوسو بعض وصباح كملت مص بزاز امها وامها نايمه وصباح نزلت علي كس امها رفعت عبايتها ونزلت البنطلون بالشورت وبقت تلحس كسها ونزلت علي وش بنتها وسوسن قلعت صباح خالص واخدتها ع السرير ولقيتهم ف وضع 69 وفضلو يلحسو لبعض ساعه كامله ف الاوضه مش رحمين بعض معرفش نزلو كام مره بس الاوضه ريحتها ضربت خرجت حماتي ملط اتشطفت ولبست ومشت وانا دخلت لقيت صباح نايمه قتيله والاوضه ريحتها تهيج صحيتها وهيا وقفت قولتلها امك قتلتك ضحكت ودخلت تتشطف ودخلت تنضف الاوضه وروقتها
وقولتلها ادخلي نامي انتي هيا قالت حاضر دخلت تنام وانا طلعت عند حمايه قعدت معاه طول اليل وحماتي كنت بحسس عليها لما تكون لوحدنا وهيا كانت مبسوطه اووي بموضوع بنتها
وروحت قولت انام قبل ماطلع ل مدام اميره
وياتري ايه المفاجاءه الي هتخليني انيكها ????????

الجزاء الرابع

روحت واكلت وصباح نايمه نمت جنبها ولقيت تلفوني بيرن الساعه 6 الصبح
ببص كانت اميره رديت عليها قالت انت لسه نايم
قولتلها ايوه قالت طب تعالي مش قولتلي هجيلك بدري قولتلها راحت عليه نومه انا جيلك اهو
وقفت ولقيت صباح بتصحي وبتقولي رايح فين بدري كده قولتلها البشمهندس الجديد كلمني وقالي في حاجات ف الشقه اطلع خبيها عشان قرايب مراتو جايين انهارده يابكره قالتلي حاجه ايه قولتلها مش عارف هو قالي كرتونه اخبيها تحت السرير وسيبتها وطلعت خبط ولقيتها فتحت دخلت وكانت لبسه قميص نوم اسود لحد فخادها
ونص صدرها مقلبظ كده اول مدخلت اخدتني بالحضن وانا حضنتها ومسكت طيزها وبضغط عليها وقولتلها ايه الحلاوه دي قالت عجبتك
قولتلها ماتطلقي وانا اتجوزك قالت انت قد عيالي
قولتلها المهم الي يقدر كسك ويشبعو
راحت بيساني وقالت بحب كلامك القبيح اووي
قولتلها لما تتجوزيني مهما تكبري هفضل انيك فيك وزوبري يحسسك انك شباب تاني انما جوزك بقالو سنتين مسافر وحرمك من النيك ولما يكبر ياتري هيكون في صحه ولا لا ع الاقل تبقي عمله حسابك للمستقبل راحت ضاحكه وقالت احييني انهارده وموتني بكره مسكت زوبري وقالت بموت في زوبرك قولتلها وحشني خرم طيزك اوووي وحطيتو ايدي علي طيزها وبرفع القميص كانت ملط من تحت ومسكت طيزها وفتحت طيزها الشمال ودخلت صباعي ف خرم طيزها وهيا اااه قولتلها لو جوزك شافها مفتوحه كده هيقولك ايه هيقولي طيزك مفتوحه ليه كده هقولو اصل كنت بتناك فيها وانت مسافر انما كسي ليك انت بس وبتضحك
انا مسكت كسها بايدي ودخلت في صباع وبقولها كلك ملكي ياقحبه كل حاجه فيك ملكي لوحدي
انا انيكك ف اي وقت وبمزاجي روحت رافعها بايدي ودخلت الاوضه ونزلتها ونزلت بوس فيها ونمت واخدتها ف حضني وانا بنام ع الارض ونمت وهيا فوقي ونزلين ف بعض بوس
انا نيمتها ع ضهرها ومكمل بوس فيها وبايدي بدعك ف كسها وانا رافع القميص لبطنها ونزلت طلعت بزازها بايدي التاني وايدي مكمله دعك ف كسها وبدخل صابع او اتنين ف كسها وبقيت امص ف حلمت بزازها وهيا ااااممم امممم وكل ماحط سناني غلي بزها تطلع ااااه وانا بمص ف بزها وعض حلماتها الورديه ووفضلت امص ف بزازها اكتر من خمس دقايق ونزلت علي كسها بقيت ادخل لساني ف كسها وخرم طيزها وكان زوبري وقف صاروخ قالت كفايه يلا تعالي نكني
انا وققت عشان اقلع لقيتها قلعت القميص وبقت عريانه وانا بقلع التشيرت والفانله ولقيتها بتنزل البنطلون والشورت وزوبري خبط ف بوقها
وهيا اخدت تمص في وكان ناااار مولعه وهيا فضلت تمص ف زوبري الشراميط محترفه ف المص ولقيتها وقفه وبتبوس في وبتدعك ف زوبري وايد ف صدري وقالت انا عايزه اتناك تحت السرير قولتلها ازاي يعني قالت حلمت انهارده انك كنت نايم معايا وزوبرك ف كسي ونايم فوقي وانا بتوجع تحت منك وبقولك براحه كسي تعب
سمعت الباب بيتفتح انت كنت عايز تقوم وانا بقولك ماتخرجش زوبرك من كسي نزل جوايه ولقيتك نزلت تحت السرير ولقيت جوزي دخل عليه وكمل نيك ف كسي انا كنت راكبه ع زوبرو ونزل ف كسي ولما نام نزلت تحت السرير وانت نمت فوقي وانا علي بطني وقعدت تنيك طيزي وجسمك كلو عليه وانا كاتمه صوتي وفضلت تنيك ف طيزي وكسي لحد مانزلت جوايه
قولتلها كل ده حلم قالت عايزه اتناك منك ف كل حتي ف الشقه حضنتها من ورا ومسكت بزازها قولتلها ادخلي تحت السرير وفتحت رجلك راحت نامت ع بطنها واتسحبت تحت السرير وانا نزلت وركبت فوقها والسرير عالي وزوبري علي طيزها بقولها وياجدعان زوبرك لما يكون بين الطيز احساس حلو اووي بقيت ابوس ف رقبتها
وهيا يلا دخلو ف طيزي الاول انا رفعت نفسي ومسكتو ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااااااه
وانا بقيت ارفع نفسي ونزل ودخلو ف طيزها وعيا اااااه اااااه كمان كمان وانا بنيك فيها
وطلعتو ودخلتو ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من نص ساعه ونزلت لبني ف كسها وهيا كانت مبسوطه اوووي وطلعنا ونمنا ع السرير وهيا حضناني وتبوس فيا وبتقولي عملالك مفاجاءه قولتلها ايه قالت هتاخد فيها قرشين حلوين بس ماتفتحش بواق باي حاجه قولتلها مش فاهم
قالت شوف انا عندي صحبتي سناء متجوزه واحد من سنه راجل كبير وهيا عايزه تخلف منو هو الراجل عايزه تخلف وهيا بتقولي مش بيطول معايا والبن بتاعو ميه وانا ماحبلتش قولتلها مايمكن العيب منها قالت هيا كشفت مفيش فيها حاجه وهيا عملت تحاليل عند صحبتها لجوزها وعرفت ان المني بتاعو مات يعني خلاص وهيا خايفه تقولو كده ليطلقها هو عايز يخلف تاني
قولتلها يعني عايزاني انام معاها قالت بالظبط
قولتلها حلوه قالت اووي كمان
قولتلها هنام معاها فين قالت هنا هيا كانت عايزه تاجي انهارده بس حصل ظروف
المهم عايزاك تشرفني قولتلها هيا عرفه انك بتتناكي مني قالت ايوه انا معرفاها علي كل حاجه
وبعدين هيا هتعطيك فلوس حلوه
قولتلها يعني هنيك واخد فلوس قالت مدام راجل معايا صدقني هتنبسط معايا اووي
قولتلها اكتر من كده راحت قالتلي وحياتك ياعلي ل خليك تنيك نص حريم العايله بتاعتنا قولتلها بجد قالت هتشوف هما كلهم اصلا بيتناكو من ورا اجوزهم تعرف ان مرات اخويا كانت مع واحد ونكها وكان بيصورها وبعت الفيديو ل اخويا وطلقها لما عرف انها هتفضحو واتطلقت وبعد 5 شهور رجعها وقال عشان الولاد وطول ال5 شهور دول كانت بتتناك وبيوصل اخبارها ل جوزي ورجعها ومبسوط وهو شايف بصت الناس ل مراتو
قولتلها انتي هيجتيني علي مرات اخوك
قالت واحده واحده هخليك تنام معاهم وتاخد فلوس كمان بس بشرط السريه اوعي حد يعرف حاجه حتي اقرب حد ليك
قولتلها طول مانا معاك مش عايز غيرك
قالت انا هخليك تنام معاهم مره واحده بس وخلاص عايزهم يعرفو الرجاله الي ممكن تخون جوزها عشانو مش اي زوبر وخلاص زي الكللابب
وانا وقفت ولبست وبقيت اعاكس فيها وفي جسمها وقالتلي اعمل حسابك عشان ممكن صحبتي تكلمني وتاجي ي بكره الصبح او بليل
عشان عايزاك بصحتك قولتلها ماتقلقيش وبوستها ونزلت ومراتي نايمه كانت الساعه 7 وفطرت وطلعت اخدت الزباله من اودام الابواب ورجعت اجيب الطلبات والي وطول اليوم من هنا ل هنا ووجع قلب وصباح مكنتش بخليها تعمل حاجه كنت بطلعها ل مدام اميره بس لو محتاجه تعمل معاها حاجه عشان عيالها مش بتكون هنا ولا جوزها وانا قاعد بعد العصر لقيت البشمهندس الجديد واصل بالعربيه ونازل معاها واحده صاروخ ارض جو لبسه بنطلون جينز طيزها عريضه في وجسمها حلو اووي وبزازها بتتهز من التشيرت وهيا بتمشي ونظاره واخدها وشها كلو وسلم عليها وقالي مراتي رحبت بيها واخدني ف جنب وقالي كتبنا كتب الكتاب انبارح وهيا عايزه تشوف الشقه قبل الفرح كمان اسبوع قولتلها اتفضل يابشمهندس ودخلت وانا ببص علي طيزها وهيا طلعه علي او السلم عشان تركب الاسنسير وطيزها يمين شمال
وركبو وطلعو فوق وانا قاعد وبعد ساعه نزلو وانا بقول كل ده يافاجر وسلم عليه وعطاني 200 جنيه ومشي والبت كانت مبسوطه اوووي
وانا قاعد حماتي جايه ومعاها حله فيها حاجه
دخلت جوه وانا قاعد عايز ادخل انيكها بس بقول مش دلوقتي وفر صحتك ممكن صحبت اميره تكون هنا الصبح ودخلت بعد ربع ساعه لقيت صوت اهات ف الاوضه دخلت لقيت حماتي رجليها ع الارض ونايمه علي بطنها وفاتحه رجليها وعبايتها فوق وبنطلونها تحت بكلوتها وصباح ف نص طيزها بتلحس كسها وطيزعا وانا بتفرج
ولقيت حماتي بتنزل عسلها ع السرير وصباح مكمله خرجت وزوبري وقف وبعد نص ساعه خرجت حماتي وبقولها بصوت واطي مهما تلحسلك لازم حد يدخل جوه كسك وينزل جواه عشان ترتاحي وبمسكلها ف زوبري قالت مانت نسيتنا قولتلها هبقي اعدي عليك اشوف الموضوع ده وهيا مشت ودخلت لقيت صباح نايمه علي ضهرها والعبايه مرفوعه ل بطنها ومش لبسه اي حاجه من تحت مرمي ع الارض وكسها وبطنها غرقانين عسل قولتلها امك تعبتك قالت امي كانها مابتصدق ابداء انا وهيا تكمل قولتلها حصل ايه
قالت دخلت بالعبايه السوده وقعدت وراحت قالعها وكانت لبسه عبايه ضيقه بزازها وطيزها هيطلعو منها وانا بقولها لو علي شافك كده مش هيسيبك
قالت هيعمل ايه قولتلها انتي عرفه ولقيتها بتقولي بس انا جايه ل بنتي مش لجوزها ولقيتها بتطلع بزها وقالت ارضعي من امك انا نزلت امص ف بزها وفضلنا نرضع من بعض هيا نزلت 3 مرات وانا نزلت مرتين اخر مره كنت انا زي منا كده وهيا فوقي زي المقص وكسها فوق كسي وانا بنزل من حكه ف كسي هيا نزلت كمان فوق كسي وقاعدت بكسها علي وشي لحست كسها ونضفتو هيا لبست وسابتني كده من غير ماتنضفني حتي انا زوبري كان وقف وانا شايف كس صباح بس مش عايز انيكها دلوقتي خرجت وقعدت وانا بفكر في حماتي وانا قاعد لحد الساعه 9 بليل صباح قالت هروح عند ابويا شويه قولتلها وانا هخلص وجاي هيا مشت وانا قعدت وبعد شويه لقيت عربيه البشمهندس وقفت ولقيتو نازل ومعاها واحده تانيه خالص دي مربربه كده وجسمها مليان
وانا ببصلو ولقيتو بيغمزلي وبيقولي ازيك ياعلي وقالي هطلع افرجها الشقه وبيضحك طلع وانا فضلت قاعد والساعه بقت 10 ونص نزل وقالها حصليني علي العربيه
وقالي خود دول حط فلوس ف جيبي وقالي بتاعت انبارح دي مراتي فعلا بس دي لا وقالي انا كمان اسبوع واتجوز ف انا عايز اعيش حياتي قبل ماتجوز يعني هتلاقيني كل يوم هنا بواحده ف متركزش معايا وانا قولتلوو عيش ياباشا ونزل
وانا روحت عند حماتي وفضلت سهران معاهم وكنت عايز انيكها بس مسكت نفسي عشان اشوف حوار اميره ده واخدت صباح وروحت وصباح لبست قميص نوم ونامت جنبي وبقت تبوس فيا وانا بقيت ابوس وهيا مسكت زوبري من فوق البوكسر وفضلت كده ولقيت قعدت علي زوبري وطلعتو واتا عايز اقولها لا بس مردتش ازعلها
راحت تدعك ف زوبري ورفعت القميص وجابت كلوتها ف جنب وبقت تحك كسها علي زوبري
زوبري كان مابين شفايف كسها وهيا ايديها علي صدرها ورايحه جايه علي زوبري ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت تنط علي زوبري
وانا ماسك بزازها الي خارجين من القميص
ونيمتها جنب مني وضهرها ليه وانا بنيكها ف كسها جامد وفضلنا نغير اوضاع اكتر من 40 دقيقه نيك ونزلت ف كسها وهيا نزلت علي زوبري هيا مصت زوبري ونضفت فخادي وهيا دخلت تتشطف وانا وراها ونضفتها ونمنا ف حضن بعض واحنا بنقول كلام رومانسي لبعض وامتي اشوف بطنك اودامك وتخلفي وهيا مبسوطه من الكلام ونمنا ف حضن بعض سلط ملط وانا نايم ف حضنها وايد علي بزها والساعه كانت واحده لقيت تلفوني بيرن ببص كان رقم اخويا انا ماسحو من عندي بس فاكر الرقم قفلت السكه ف وشو ورن تاني مردتش عليه ونمت صحيت علي 8 ونص وعملت زي مابعمل كل يوم وبفضل قاعد لو حد عاز حاجه اي حد طالع لمين وانا قاعد لقيت واحده طالعه لبسه بنطلون جينز هيا طويله شوي ولبسه قميص صدرها منفوخ وانا بقولها طالعه لمين حضرتك قالت مدام اميره قولتلها اتفضلي وانا ببص علي طيزها نااااار وشكلها حلو اوووي ومفيش كرش قولت ااااه لو دي الي هنيكها وفضلت شاغل بالي والي عجبني وفرحني انها منزلتش خالص من عندها بعد العصر اميره كلمتني وقالت هتخلص امتي قولتلها الساعه 10 قالت طب اعمل حسابك انهارده بقي قولتلها اشطا بقيت مستني اليوم يعدي باي طريقه وبعد العشا اخدت صباح عند امها وقولتلها اخويا كلمني وعايزني اشوفو هقبلو عند كوبري طلخا خليك انتي مع امك لما اجيلك قالت حاضر
روحت علي العماره رنيت علي مدام اميره قالت تعالي اطلع طلعت كنت لابس ومتشيك
طلعت وفتحتلي دخلت وهيا لبسه عبايه كشفه نص صدرها وضيقه عليها ولما شوفت صحبتها جالي صداع لقيتها لبسه ترنج بيتي ابيض خفيف والبنطلون داخل ف كسها وصدرها بارز اووي وطيزها قاعده عليها بس شكلها عريضه من الجنب
وهيا بتبصلي بتعالي كده وانا دخلت اشرب من التلاجه دخلت ورايا اميره وقالت ايه رايك قولتلها هيا بتبص بقرف ليه كده قالت بصراحه هيا زعلت لما عرفت ان البواب هو الي هينيكها ولما عرفت ان انا بنام معاك بقت تقولي مفيش غير ده
قولتلها امال جيباني ليه مدام هنتهزق هنا انا ماشي ولقيتها مسكتني وقالت اصبر رايح فين ده هيا جهزالك من بدري ومستنياك لما تخلص ف الاخر هيا مره وخلاص قولتلها وحيات امي ل علمها الادب قالتلي ايوه كده لما اغمزلك عايزاك تبهدلها بس ايه رايك ف جسمها قولتلها فاجر
قالت اوعي تنزل معاها بسرعه امسك نفسك ده انا بقول فيك شعر بوستها وقولتلها هفشخهالك
انا طلعت قعدت واميره اخدتها ودخلت الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت اميره وقالت يلا ادخل وسيب الباب مفتوح قولتلها لا انا هقفلو من جوه عشان اعلم كسمها الادب ودخلت وقفلت ورايا وببص هيا كانت قاعده وبتحط روج وشعرها ناعم اوي وطويل ولبسه قميص نوم زهري درعاتها ونص بزازها لبرا وكتفها مكشوف انا قاعدت ع السرير وقلعت التشيرت والبنطلون وهيا بصالي ف المرايه وانا بقولها خلصتي وهيا بصالي بقرف انا اضيقت اووي
وقفت وروحت نحيتها وقولتلها مالك ف ودنها مالك ياشرموطه بتبصيلي ليه كده قالت انت بتقولي ي شرموطه قولتلها شرموطه ومعرصه وبنت متناكه كمان ولو اتكلمتي كلمه زياده هضرب ميتين امك دلوقتي هيا سكتت قولتلها انتي جايه هنا عشان تتناكي مني ونزل ف كسك وتخلفي مني يعني انتي عايزه تتناكي بمزاجك
انا كنت ناوي ادلعك وخليك تتمتعي قبل ماتتناكي بس وحيات امك لعلمك الادب هيا بتقولي انت الي هتعلمني الادب روحت مسكتها من شعرها جامد وبشدها لورا وانا شوفت بزازها وحلماتها الوردي
وبقولها اسمعي انتي هنا عشان تتناكي وتحبلي وانا هنا انيكك تحبي انيكك وانا بضربك ولا امتعك وتمتعيني ولو عايزه اخدك زي مانتي ع السرير ودخلو ف كسك ونزل جواك من اول دقيقه انا معنديش مانع كده هتخلفي وكده هتخلفي
وانا بحب انيك بمزاج واميره معرفاك بس انا مش عايز واحد شرموطه زيك تكلمني كده ولا تبصيلي كده قومي ياكسمك من غير ولا كلمه وهيا وقفت
وانا قلعت الفانله وزوبري وقف ف البوكسر
وانا طلعت نمت ع ضهري وقولتلها اطلعي عليه هيا طلعت وخليتها تعطيني ضهرها
ورجعت بطيزها علي وقعدتها ع زوبري من فوق البوكسر وانا ماسك طيزها كانت ملبن اوووي قولتلها لبسه كلوت قالت ايوه قولتلها اقلعيه هيا قلعتو وقولتلها قلعيني البوكسر هيا نزلتو وزوبري كان وقف وهيا مسكتو ضغطت عليه انا عرفت ان زوبري عجبها قولتلها اقعدي عليه هيا قعدت عليه وانا رفعت القميص شويه وكسها بقي علي زوبري
وكسها وردي شكلو تحفه فنيه انا دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بيه

JJGrl0Q.md.jpg

وهيا بقت تطلع صوت وانا بصباعي ف كسها وهيا اااامممم اممم اااه اااه وانا بتفرج علي خرم يزها الوردي وشكلو ضيق وكسها الوردي الي عمال انيكها بصباعي الطخين وطلعت صباعي وهيا ااااه
وانا كنت هموت والحس كسها بس مكنتش عايز اصغر نفسي فضلت اهيجها ف كسها
ودخل التاني وهيا اااااه وصوتها بقي عالي وتطلع وترجع بطيزها وصباعي ف كسها
هيا مسكت زوبري بطراطيف صوابعها بتلعب في انا مسكتو وحطيتو علي باب كسها وف لحظه لقيتها قعدت عليه دخل كلو ف كسها وهيا اااااااه اااااااه وانا زوبري كلو ف كسها قولتلها شوف ياشرموطه انا هفضل نايم زي منا كده عايزك تخلصي نفسك وتنطي علي زوبري عشان انزل جواك عشان انا عايز اخرج اتمتع مع اميره قبل منزل وهيا ماتكلمتش وفضلت تنط علي زوبري وانا بضرب طيزها وهيا نزله طالعه

JJG4lQs.md.jpg

وانا بقيت اضرب طيزها بايدي الاتنين لما احمرت وانا بنيكها وكسها حاسس انه بيشفط زوبري انا مسكت طيزها وبقيت انزلها وطلعه علي زوبري
وهيا ااااااه اااااااه وانا بنيكها وهيا وقفت علي ركبتها وزوبري ف كسها لفت نفسها وزوبري ف كسها زي الصموله بيلف جواها وشه بقي ليه
هيا بترجع لورا وتطلع اودام وزوبري ف كسها ولقيتها بايديها خرجت بزازها لقيت الحلمه وردي ووقفه اوووي وانا ببصلها وكنت غايز اخدهم ف بوقي وهيا مسكت بزازها تفعص فيهم وتنط علي زوبري وقفشه ف بزازها فضلت تنط علي زوبري وهيا اااااااه ااااااه سابت بزازها بقت تنط جامد وبزازها نااار وانا كنت موولع
روحت مسكت بزازها جامد وايدي بتقرص ف حلماتها اووي واتا بقيت انيك فيها
ولقيتها بتدعك ف كسها وهيا بتنط علي زوبري عرفت انها هتنزل ونزلت علي زوبري وفخادي
وراحت نامت من التعب انا كنت هموت عليها وع جسمها نمت فوقها ونزلت بوس ف شفايفها وهيا متجاوبه ومسكت زوبري دخلتو ف كسها وبقيت اهبد ف كسها جامد وهيا ااااااه اااااااه وانا كنت خلاص وانا نزلت لبني ف كسها وهيا اااااه اااااه وانا زوبري ناار لاخر نقطه نزلت ف كسها ووقفت مسحت زوبري وهيا نايمه ع ضهرها ولبني بيخرج من كسها وبلبس وهيا بصالي لبست هدومي ومشيت وببص علي اميره مكنتش ف الشقه ولقيت الدش شغال عرفتها انها بتتشطف خرجت من الشقه…….

كنت عايز اكمل شويه بس رايح الشغل لازم اقفل الرابع لحد هنا انا كل يومين بنزل جزاء عشان في تفاعل ع القصه بس ❤

الجزء الخامس

نزلت تحت وكنت زعلان ان الوسخه دي شيفاني كده كنت عايز اسيبها ومشي من الاول اقلعها ملط وسيبها اكسر نفسها كده بس مردتش ازعل اميره معملتش معايا حاجه وحشه نزلت تحت ونايم علي السرير افكر تلفوني رن ببص كانت اميره فتحت ولقيتها بتقولي معلش ياعلي انا اسفه و**** معرفش ان الجزمه كلمتك كده تعالي اطلع قولتلها لا خلاص مش عايز المسها تاني هيا خدت الي هيا عايزاه وانتي قولتيلي هتاخد منها قرشين انا مش عايز منها اي حاجه كانها مكنتش موجوده
قالتلي ياعلي عشان خطري ماتزعلش طب اقولك سيبك منها خالص انا عايزاك هنرميها زي الكلبه ف اوضه الجلوس وعايزاك تدلعني انا خساره فيها
قولتلها خلاص بلاش انهارده قالت لا انا هستناك يلا اطلع قولتلها ماشي طلعت ولقيت الباب مفتوح وهيا وقفه مستنيه قالت تعالي دخلت ولقيت صحبتها قاعده زي ماهيا وكلوتها ع الطربيزه
واميره حضنتني وبتبوس فيا وقالت عايزين نفرسها وانا قفشت ف طيزها جامد
وهيا قالتلي تعرف لما مشيت انا دخلت الحس كسها من لبنك قالتلي عليك اشعار
ونفسها تنام معاك تاني قولتلها ادخلي وانا جاي وراك وهيا ماشيه خبطها علي طيزها جامد ضحكت وانا روحت عند صحبتها وهيا بصالي
مسكت كلوتها وحطيتو ف بوقها وهيا ساكته
قولتلها يابنت المتناكه مدام عايزه تتناكي وكسك بياكلك وزوبري عجبك ليه بتتكبري يابنت الشرموطه وروحت عطيت ايدي عند كسها ودخلت صباعين وهيا ااااااه وبصالي قولتلها لو عايزاني انيكك تاني تجيلي زي الكلبه جوووه علي رركبك
ووتطلبي مني ده وهيا بتطلع اهات من صوابعي
روحت فاتح رجليها ع الاخر وكسها وردي ويجنن
خبطها قلم جامد علي كسها احمر اووي وطلعت ااااااااه قولتلها مستنيك جوووه ياشرموطه ودخلت ولقيت اميره بتضحك وبتقولي عملت ايه
قولتلها بعرفها انها شرموطه بس
قالت تعالي اوريك العروسه التانيه
قولتلها عروسه ايه قالت مرات اخويا
قعدت جنبها وهيا مسكت تلفونها وبتجيب محادثه واتس وبتقولي شوف الفيديو ده

JJjL8Q4.md.jpg

JJjLPa9.md.jpg

الفيديو البت جسمها حلو اوووي
وبتدعك ف بزازها وكسها وقلعت الستيان وبزازها نااار وفضلت تدعك ف كسها لحد مانزلت ف الكلوت وقالت دي عروستك الجايه والفيديو ده بعتهولي انا مخصوص وانا معرفاها ان في عريس ليها ابعتيلي فيديو حلو يتفرج عليه وهيا عشان شرموطه بعتت ده وهيا ممكن تاجي ف اي وقت هيا ف سندوب قريبه مننا دي بقي لو دعكت ف كسها شويه تنزلك احلي عسل
بقولها انتي مجربه ضحكت وقالت انا مجربه كل الي هتشوفهم عندي هنا تعرف ان مرات اخويا دي بتنزل ف النيكه اكتر من خمس مرات بتنزل بطريقه فظيعه ده الي بيخليها هايجه وعايزه تتناك علطول وهيا كلمتني ف الموضوع ده ان اخويا مش بيكفيها وهيا بتكلم ناس ف الفون عشان تريح نفسها قولتلها وانتي مش خايفه علي كرامة اخوك ضحكت وقالت كرامه ايه حد يعرف ان مراته بتتناك ويطلقها ويرجعها تاني وتقولي كرامه
وبعدين البت عندها حق لما يكون جسمها حلو كده وتتناك مره ف الاسبوع يبقي حرام
ده انا بهيج عليها لما بتاجي عندي بقولها انتي تعبتيني يلا عشان اروح اجيب المره من عند ابوها
نامت علي ضهرها وقالت انا حوشتك لقيتها فاتحت رجليها ونزلت بايديها نزلت الكلوت
وقالت انزل شوف كسي مالو
انا قلعت هدومي ورفعت قميصها وكسها وردي دخلت عليها بالساني الحس في ومص ف زنبورها وهيا قالت استني ياعلي تعالي امصلك عشان عايزاك تدلعني وتمتعني انا نمت علي ضهري وهيا مسكت زوبري تمصو وقربت مني وقالت عايزه ادووق طعم كسي من زوبرك راحت مدخله زوبري ف كسها كلو ونطت عليه وخرجتو وقالتلي الشرموطه سناء بتبص علينا راحت عمله وضع 69 ونزلت مص ف زوبري وانا قفش ف طيزها وبلحس كسها اكتر من خمس دقايق لحس وهيا ااااااه وتوف علي زوبري وانا مش شايف غير كس اميره وانا بلحس وزوبري بيدخل ف بوقها كلو وانا بلحس كس اميره وحسيت بحد تاني بيطلع لسانو وبيمشيه ع بضاني عرفت انها سناء
وانا بلحس ف كس اميره اوووي ودخل لساني
وبضاني وزوبري ف بوق اميره وسناء واميره خرجت زوبري وسناء كملت مص جامد وقرصت اميره جامد من كسها صوتت وقامت وانا شوفت سناء نزله ف زوبري مص خرجتو من بوقها وهيا بصالي وكانت لبسه القميص الزهري
وبزازها خارجه بره وقفت علي السرير وقولتلها زي الكلبه تعالي مصي زوبري لقيتها ردون كلام ماشيه علي ايديها ورجليها وبتقرب مني وغلطول اخدت زوبري ف بوقها وفضلت تمص وايديها ورجليها ع الارض وبصالي ولما شبعت من المص لقيتها بتنام علي بطنها ورفعت طيزها لفوق وبتفتح طيزها بايديها وكسها مفتوح خالص وببص ل اميره لقيتها بتقولي معلش ريحها انا عرفاها شرموطه
انا نزلت علي ركبي وحطيت زوبري مابين فلقت طيزها وشديتها من شعرها وهيا قفلت بطيزها علي زوبري وانا مسكت بزازها الاتنين وضممه علي جامد والي مهيجني طيزها الملبن قفله علي زوبري قولتلها انتي هنا ياكسمك عشان تحبلي مني يعني انا ابو ابنك تحترمي الزوبر الي هينيكك
وانا بقرص حلمت بزازها الاتنين اوووي وهيا كاتمه صوتها وقولتلها انتي ايه قالت انا كلبتك
قولتلها لا انتي مراتي قالت انا مراتك الوسخه ابوس رجلك نكني مش قدره
قولتلها يعني لحستي زوبر جوزك مش عايزاه يلحس كسك فنسي يالبوه راحت مفنسه تاني
وانا نزلت علي كسها بالساني وبدات الحسف كسها وهيا ااااهواااااه امممم وانا بدخل لساني ف كسها وكملت لحس وهي ا اهاتها بتزيد
وقفت لحس وحطيت ايدي علي كسها وبقيت ادعك ف كسها اووووي وهيا ااااااااه ااااااااه اااااااااه وانا مش راحم امها ودخل صباعين جامد وخرجهم وبعد3 دقايق بقت بتصرخ ولقيتها بتنزل عسل كسها علي ايدي والسرير ونامت بوشها وصدرها ع السرير من التعب وانا مسكت زوبري
ودخلتو ف كسها وهيا ااااه براحه وانا دخلتو كلو وهيا اااااااااه وانا كملت نيك ف كسها وهيا اااااه اااااااه وانا بنيك ف كسها وبضرب طيزها وهيا نامت علي بطنها نمت فوقها وبقيت انيك ف كسها وطيزها زي السوسته وهيا ااااااه ااااااااه مش قادره وانا بنيك وحسيت بنار علي زوبري وهيا ااااااااااه عرفت انها نزلت تاني وبقت تاخد نفسها بالعافيه انا قومت من عليها وكسها بينزل عسل لقيت اميره نزلت تلحس كسها وتبلع عسلها ونضلت كسها خالص ونزلت تمص زوبري وانا شايف سناء بتبص علينا ونامت علي ضهرها وبتلعب ف كسها
وبصالي وراحت قلعت القميص وعنيها ف عيني وبتفتح كسها بصباعين وبتدخل صابع ف كسها واميره بتمص ف ززبري راحت تفت علي راس زوبري وبلعتو التفه وراحت نامت جنب سناء ونزلت مص ف بزازها وانا مسكت رجليها الاتنين وحطيتهم ع كتفي ودخلت زوبري ف كسها وبقيت اهبد ف كسها اووي وهيا واميره نزلين بوس ف بعض وانا بهبد ف كسها واميره بتبوس فيها عشان الصوت اكتر من 10 دقايق نيك ف كسها فتحت رجليها الاتنين ونمت عليها وبقيت اهبد جامد ف كسها وببوس شفايفها واميره ماسكه وسطي وترفعني وتنزلني علي كسها بقيت انيك اجمد
ولقيت سناء بتنزل تالت وانا زوبري ولع من عسلها وف لحظه لبني كان بينزل ف كسها وانا فوقها وهيا حضناني ومش عايزه لبني يخرج من كسها ولوو نقطه وانا نمت عليها وبقيت ابوس فيها وقومت وزوبري نام واميره بتقولي اتكيفتي ياشرموطه قولتلك علي لسه شباب وزوبرو مش بيشبع بسهوله مصدقتنيش ده انا مش بقدر عليه وجعلي كسي وفتحلي طيزي وانا قومت اخدت دش ولبست ولسه ببص عليها لقيت الاتنين عملين مقص وبيحكو اكساسهم ف بعض سيبتهم ومشيت وكانت الساعه 12 ونص روحت عند حماتي صباح كانت نايمه اخدتها ومشيت ونمنا صحيت والساعه 9 البشمهندس وصل ومعاها بنت تانيه شكلها صغير وبيغمزلي واخدها وطلع ونزلت بعد ساعتين لوحدها وهيا نزله طيزها بترقص وسالتها عن البشمهندس قالت هو فوق بقولها مدام هو فوق انتي تحت بتعملي ايه راحت ضاحكه ومشت اتا رنيت عليه وقولتلها اجبلك فطار ولا حاجه قالي فكرتني انا عندي كل حاجه بس جيبلي كرتونه كنز بيبس وكرتونه معدنيه وطلعلي عشان عايزك
قولتلو عنيا روحت وجيبت الطلبات
وطلعت وخبط قالي ادخل دخلت وحطيت الحاجات ف التلاجه وحاسبني وعطاني 300 جنيه ليه زياده وقالي بليل جيلي واحده طلعها علطول ولما تاجي تنزل هكلمك تطلع تاخدها وتنزلها ولو عرفت تاخدلك بوسه خود وبيضحك
قولتلو انتي بتجيب كل دول منين ضحك وقالي نصهم من القري زي نبروه وكفر الجنينه وكفر بهوت والخ الخ اول ماجاب سيرت بلدي انا اتصدمت قولتلو والي جايه دي منين قالي من بلد اسمها نشا انا قولت احا ف سري دي بلدي
قولتلو ازاي بياجو معاك قالي بنطلع شغل مع بعض ونتصاحب يعني الي جايه انهارده متجوزه من 3 شهور وقدمت ع الشغل وكانت معايا سالتو مهندس ف ايه قالي معمار
واحنا ف يوم ف شقه بنشوفها من لبسه الضيق ضربتها ع طيزها وبقولها وسعي هدومك شويه وهيا ضحكت يوم ف يوم كنا ف عماره وشوفتها بتكلم جوزها ولما خلصت زنقتها ف الشقه واول مابوستها ومسكت بزها دابت معايا وعلطول قلعتها من تحت ونزلت جوواه هيا حبله اصلا وكل يوم بقيت انام معاها ف الشغل
اتفقت معاها تجيلي هنا
وهيا قالت ل جوزها انها هتنام بره عند صحبتها
قولتلو ****يعطيك الصحه وبضحك وسيبتو ومشيت انا فضلت مستني لحد ااساعه 8 ونص كنت ف الاوضه لمحت واحده طالعه انا استغربت احا هيا بجد وايه الي جبها هنا احيييييه لتكون هيا الي هو مستنيها اول ماسمعت صوت الاصنصير بيقفل طلعت ببص علي الدور الي هيوقف عندو احا دي طلعالو دي شيماء اخت مرات اخويا هيا كانت مخطوبه وهتتجوز قريب قبل ماسيب البلد وكانت متعلمه ايه الي وصلها ل هنا كده بقيت قاعد مش علي بعضي
فضلت قاعد والساعه بقت 11 وانا مستني تلفون البشمهندس الساعه 12 وصباح نامت
وانا مستني ولقيت التلفون بيرن وقالي ياعلي اطلع عايزك طلعت جري وخبطت فتحلي
وقالي ثواني دخل وعطاني فلوس وقالي جيب اكل كذا كذا عشان هنام انهارده هنا قولتلو حاضر نزلت وجيبت الاكل لاتنين وهيا شكلها هتنام معاها انهارده والساعه 1 كلمتو قولتلو الي معاك هينزل عايز اقفل قالي اقفل هو هينام معايا انهارده لسه ماشبعتش منها انا قعدت افكر طول اليل ومش جيلي نوم نمت ااساعه 4 وبقيت اتقلق من النوم لحد الساعه 7 فضلت مستني ولقيت الاسنسير بيطلع لفوق عرفت انها نازله انا وقفت ورا باب الاسنسير واول ماشوفتها فاتحت الاسنسير ونزله لوحدها ف لحظه كتمت بوقها ورجعت لورا ف الاسنسير وركبنا وضغط علي الدور التامن هو علي الطوب الحمر وهيا اول مسبتها بتبصلي راحت مبحلقه وبتقولي علي انت بتعمل ايه هنا
قولتلها انتي الي بتعملي ايه هنا قالت انا كنت ف شغل وانا بقولها انا الي ماسك العماره
وبعدين هو الشغل بتاعك عند المهندس ف شقتو
وصلنا وفتحت الباب قولتلها تعالي عايزك
طلعت ولبسه تشيرت صدرها يجنن منو وطيزها يمين وشمال كانت رفيعه بس طيزها مليانه سيكه وبزازها كبيره دخلنا ف الشقه وضغط ع الاسنسير ينزل تحت عشان محدش يشك بقولها اتجوزتي قالت عرفت منين قولتلها البشمهندس قالي علي كل حاجه وقالي انك متجوزه من 3 شهور
وانه نام معاك كذا مره ومكنتش مصدق انه انتي غير لما شوفتك قالت انت شغال هنا من امتي قولتلها من حوالي شهرين
قالت وحيات اغلي حاجه عندك ماتجيب سيره لحد قولتلها بس البشمهندس مبسوط منك اووي
ده بيكلمني انبارح بيقولي البت حاميه ف السرير
وهتبات معايا وهيا سكته قولتلها عايزه تضمني سكوتي وهيا بصالي قولتلها ادخلو فيك زي مالمهندس عمل قالت انت بتقول ايه ياعلي
قولتلها هو معرفني انبارح وقالي لو عرفت تاخد منها بوسه خود وانتو ف الاسنسير
دلوقتي مفيش غيري انا وانتي ايه رايك اغتصبك غصب عنك ومحدش هيسمعك هنا
ولا براحه كده مع بعض وتنزلي ف سكوت
قالي عشان خطري ياعلي بلاش روحت حضنها من ورا وزبري علي طيزها بحكو فيها بقولها مدام تعبانه وبتتناكي وانتي لسه متجوزه وسامع انك حبله كمان يعني احلي متعه معاك دلوقتي
وروحت ماسك بزازها وهيا مقاومتها بتقل قولتلها ايووه كده عايزك تدوبي ف ايدي بسرعه وهيا امممم وانا حطيت ايدي علي كسها من فوق البنطلون ودعك في وهيا ايديها ع ايدي وبتحاول تشيلها وف لحظه تضغط عليها لفيت وشها ونزلت فيها بوس جامد وشيلتها من طيزها وانا رفعها ودخلت ف الحمام الي جووه خالص وروحت بفك زرار بنطلونها وهيا بتمسكو ونزلتو ونزلت بنطلون هو وجسمها واحد نزلتو شويه ولقيت كلوت سبعه يدوب مغطي كسها انا حطيت ايدي عليه وبقولها ااااه يالبوه هو قالك البسي الكلوت ده وبضغط علي كسها وفضلت ادعك ف كسها وهيا ماسكه نفسها ودخلت ايدي ف بطنها لفوق لتحت الستيان مسكت بزازها وطلعتهم من الستيان ورفعت التشيرت لفوق وشوفت بزازها الحلمه حمره
وحولينها وردي ووقفه اوووي وانا مسكتهم وبقولها ياخربيتك ده انتي هايجه اووووي ونزلت مص ف بزازها اوووي وهيا مسكت دماغي وتحضني وتقولي اممممم بسرعه ياعلي بسرعه
وانا بمص وبقولها اخيرا ياشيماء بقيتي معايا ده حلم ف لحظه اتحقق وروحت ماسك كسها وشيلت الكلوت ودخلت صباعي ف كسها لقيتو غرقان عسل وسالتها ده لبن البشمهندس عماد ولا ايه
قالت تؤتؤ انا ماتشطفه قولتلها يبقي عسلك
قولتلها جاهزه تاخدي ابني ف كسها
قالت هتعمل ايه انا روحت مخرج زوبري من غير ماتشوفو واخدت كلوتها ف جنب وحضنتها وقولتلها جاهزه وهيا ساكته رفعت رجليها الشمال شويه ع ايدي ومسكت زوبري وحطيتو علي كسها
وهيا بصالي وانا دخلت راسو وهيا فاتحه بوقها ودخلت نصو هيا حطت راسها ع كتفي وبتطلع ااااااه ودخلتو كلو وهيا اااااااه ياخربيتك ايه ده
انا لزقت فيها وكلو ف كسها بقولها ايه رايك ف زوبري وهيا امممم وانا بقيت انيك ف كسها وهيا ماسكه رقبتي وكسها كان واسع مش ضيق مش كس عروسه بقالها 3 شهور بتتناك
فضلت انيك فيها وهيا تصرخ من النيك
وكسها بيعمل صوت من النيك ونزلت رجليها ومسكت وسطها وبقيت انيك فيها
وهيا اااااه اااااه وانا بنيك بقولها ااااااه يامتناكه كسك واسع خرجت زوبري وخليتها تلف وحسست ع طيزها ونزلت ع ركبي وبالساني جووه كسها وانا بلحس كسها وهيا ااااام امممم وقفت وعلطول ماسك زوبري ومدخلو ف كسها وبقيت انيك فيها وايدي الشمال علي كسها بدعك في وزوبري من ورا بينيك فيها لقيتها ااااااااه اااااااااه ولقيتها بتتنزل ع ايدي وجسمها بيتهز
وانا كنت قربت قولتلها انتي حبله ياشرموطه حبله من مين ااااااه وزوبري انفجر ف كسها وهيا اااااااح اااااااااااه ياخربيتك كل ده وانا لبني بينزل ف كسها وبيخرج وانا وقف خرجت زوبري وهيا فاتحه رجليها تاخد اي لبن وتبلعو بصباعها
ولبست وقالت يخربيتك ده انت مشكله قولتلها اعطيني رقمك قالت ياريت وبتضحك اخدت رقمها ولبسنا وروحت طالب الاسنسير وهو بيطلع اخدت شيماء ف بوسه وقفش ف طيزها وهيا بتبوس معايا زي المحترفين وفتحت الاسنسير ودخلنا وانا سايب الباب مفتوح وبقولها انا لسه عايز انيكك قالت وانا لسه ماشبعتش منك ده انت بتاعك طخين كبير قولتلها لولا الواحد قلقان كنت نكتك ف ساعه هنا ضحكت وقالت بكره نشوف قولتلها يلا ي لبوه انزلي وهبقي اكلمك قالت تمام وبوستها ونزلت وانا نزلت ع رجلي اخد الزباله ورميتها
كانت الساعه 8 الا ربع وصباح كانت صاحيه بتعمل فطار حضنتها من ورا بقولها صباح الخير
قالت صباح النور وطيزها بحك زوبري فيها بقولها وحشتيني قالت مش وقتو بعمل الفطار
مسكت بزازها بقولها بحب جسمك اوووي عامل زي الجيلي بيتهز من كل حتي بقيت اهز ف بزازها وهيا قالت ابعد بقي تعبتني قولتلها اعملي حسابك بليل هنفخك وبحسس علي بطنها وهيا بتعمل الاكل وخلصت واخدتها وفطرنا وانا شايف بزازها من القميص خلصنا وشربنا شاي واخدتها نيمتها ع الارض ونمت جنبها وطلعت بزها ونمت بدماغي علي صدرها وبقيت امص ف بزها وهيا بتحسس ع دماغي وفضلت اكتر من 20 دقيقه علي نفس الوضع وهيا اممم بقيت امص ف البزين
لما هريتهم مص والحلمتين وقفو وشكلهم يجنن
وفضلت نايم ف حضنها وبكلمها
وطلعت قعدت اودام العماره وانا كل شويه ادخل اخدها ف بوسه او اخرج بزها امصو وفضلنا طول اليوم كده بوس ومص وحماتي لما دخلت مع بنتها انا خليت مراتي تفتح رجليها وخليت امها تلحس كسها لحد لما نزلت وحماتي بلعت عسلها وقولتلها كفايه كده انا عايزه ولعه كده عشان اكيفها برحتي وصباح بصالي وكانها بتترجاني ادخلو بوسته وقولتلها بليل هتبقي معركه وبضحك
فضلت قاعد وبعد العصر بساعه لقيت واحده مع البشمهندس تاني وطلعو وانا بقول ابن الحرام بيجيب الموزز دي منين وهيا منزلتش غير الساعه 10 بليل لوحدها وهيا نزله وشكلها حلو اووي
كلهم جسمهم يجنن الساعه 11 دخلت علي صباح اتعشينا وشالت الاكل واخدتها ع السرير
ونمت عليها وبقينا نبوس ف بعض زي المحرومين
ونزلت علي بزازها مص جامد وهيا ماسكه دماغي
ونزلت لكسها لحستو كل حتي في وهيا نيمتني علي ضهري ونزلت علي زوبري تمص في جامد وتوف عليه وراحت رفعها القميص ودخلتو ف كسها وبقت تنط عليه اكتر من 5 دقايق وانا نيمتها علي جنبها ورفعت رجليها ودخلتوو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا نزلت جاامد وكسها كان بيرتعش وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها وزوبري ف كسها وهيا مكتفاني برجليها
وحضناني وزوبري ف اعماق كسها بيدك رحمها وهيا اااااه اااااااه وانا نزلت لبني ف كسها وهيا بتحسس ع ضهري وانا نزلت ف كسها ونمت جنبها وهيا مبسوطه اووي واخداتني بالحضن
وفضلنا نبوس ف بعض ونمنا مع بعض وصحيت الساعه 5 الصبح وصباح نايمه عريانه جنبي طلعت قولت اكنس السلم بتاع العماره علي السريع كده اخدت المقشه وطلعت السابع
وانا نازل بكنس وسمعت باب الرابع بيتفتح كنت ف الدور الخامس وفضلت مستني عشان مزعجكش حد بس عرفت انه استاذ محمد شكلو نازل الشغل بدري وشوفت الاسنسير نزل وانا سمعت صوت هبدت الباب وسمعت صوت بيقولي نهار ابيض يامحمد يامحمد ومحمد كان نزل عرفت ان الباب اتقفل عليها من بره
عملت نفسي نازل وهيا لما حست بيه قالت مين
قولت انا علي قالت خليك ياعلي الباب اتقفل عليه وانا مش لبسه حاجه انا مستغرب قولتلها وايه خرجك كده قالت كنت بسلم علي جوزي والهوي قفل الباب قولتلها رني عليه قالت التلفون جووه
انا قولتلها طب انا نازل اشوف الباب ده
قالت انا عريانه قولتلها انزلي تحت درجتين هيا نزلت وانا نزلت ابص علي الباب وبقيت احاول ازوق في وهيا قالت تلفونك معاك ارن عليه قولتلها لا بيشحن ده قولتلها انزل اجيبلك حاجه تلبسيه قالت ياريت قولتلها دقيقه نزلت ف الاسنسير واخدت عبايه من بتوع مراتي بيتي وطلعت وهيا وقفه زي ماهيا عطيتها العبايه لبستها وطلعت انا شوفت حلمات بزازها من العبايه وشك بزازها ظاهر بيضه اوووي قالت هنفتحو ازاي قولتلها جيبت تلفوني رني عليه وهيا اخدت التلفون فضلت ترن ومكنش بيرد وهيل وقفه وانا بحاول الف عشان اشوف طيزها ف العبايه وكنت هيجان دي المدام رنا متجوزه من 4 سنين ولسه مخلفتش عندها 29 سنه ومحمد جوزها شغال ف شركه
وفضلت وقف معاها نص ساعه وكنت عايز اعمل معاها اي حاجه بس خايف تعمل حاجه
جتلي فكره اني ادخل الشقه من المصاط من شباك المطبخ وهيا وسالتها قالت انا بسيبو مفتوح علطول عشان انزل من شباك المصاط لازم انزل من شباك الي علي السلم بنزل منو علي المواسير علي الشباك علطول بس الموضوع صعب عشان نزول من ع المواسير بس
قولت اجرب فتحت شباك السلم ونزلت نزجلي الاول ومسكت ف الماسوره الكبيره وكان لام نزل موسرتين عشان اول للشباك ومسكت وحطيت رجلي ع الشباك ودخلت ف الشباك
ودخلت الشقه وبقيت ابص ف الشقه وهيا وقفه وانا ببص علي الاوض ولقيت اوضه النوم نورها منور دخلتها ولقيت الستيان وقميص النوم ع السرير عرفت انها بالكلوت بس زوبري هاج اووي طلعت وقربت من الباب وفتحتو وهيا دخلت وشكرتني وقولتلها تبقي اقفلي شباك الصاله هو الي قفل الباب قالت ثواني ياعلي ودخلت وانا ببص ع طيزها والقميص داخل ف طيزها الكبيره وهيا ماشيه انا وقفت بره وهيا طلعت بتعطيني فلوس رفضت وانا شايف بزازها بتتهز اودامي وانا برفض قالتلي طب هات رقمك عشان لو احتاجت حاجه قولتلها قولي رقمك عطتني رقمها وانا رنيت غليها وشكرتني وانا نزلت كملت ومخدتش العبايه
نزلت تحت ونمت وبقيت افكر في الي بيحصل معايا هو في ايه العماره دي مالها كده وليه سكت الحريم اتفتحت معايا كده هو اي بواب بيحصل معاه كده رنا دي حتت قمر وش ابيض وجسم ابيض وطيزها جميله وبزازها جيلي بتتهز
ونمت ساعتين وصحيت 8 ونص فطرت وطلعت وفضلت قاعد ولقيت رساله ع الواتس لقيتها رنا بتقولي ماتقولش ل محمد ان الباب اتقفل قولتلها ليه قالت انا مكنتش لبسه حاجه وهيفضل يسالني طب ازاي فتحلك وشافك كده ف ياريت ماتقولش حاحه قولتلها خلاص انا اصلا مش هقولو حاجه وشكرتني كانت حطه صورتهم هيا وجوزها ف الفرح وكتفها كلو ظاهر وشعرها الناعم
وبقيت ابص علي وشها العريض وشفايفها الي عايزه تتاكل اكل بقيت مستغرب ليه كل تفكيري جنسي كده ليه عايز انيك اي واحده حلوه او اي واحده اشوفها والي مجمد قلبي اكتر زوبري الكبير طولو 17 وطخين ودايما بكون هيجان علي اي حد حلو بقيت قاعد ورشيت ميه ف الشارع وبعد العصر لقيت شيماء تاني مع البشمهندس وبصالي وطلعت معاها وانا قولت الشرموطه شكلها عجبها الموضوع وفضلت فوق طول اليل نزلت الساعه 9
وانا رنيت عليها وهيا ماشيه وقولتلها ارحمي نفسك بقي قالت معلش كنت مستعجله بقولها ليه قالت جوزي مستني بالعربيه قولتلها هو عارف انك هنا قالت لا هو عارف ان انا مع واحد زميلتي ف الشغل قولتلها وزمالتك دي ريحتك انهارده قالت اووي قولتلها وانتي مش هتريحيني قالت وقت ماتحب كلمني انا هنا كل يومين ف المنصوره
قولتلها هو انتي كل يوم مع البشمهندس قالت كل يومين مع بعض عشان لسه جديده ف هو بيعلمني
قولتلها واتعلمتي قالت ااااه بتعلم كل حاجه بس عايزه اتعلم منك بردو وبتضحك قولتلها اختك الوسخه عامله ايه ضحكت وقالت انتو لسه ناقر ونقير مع بعض قولتلها عمرها ماحبتني
قالت ماتزعلش نفسك قولتلها تعرفي لو كانت مكانك كنت هفشخها وفضحها كمان قالت ليه كل ده قولتلها انتي ماتعرفيش دي كانت بتبصلي ازاي كاني ضرتها وهيا بتضحك
بقولها الشرموطه كانت بتنزل عندي تحت بقمصان نوم وبتنضف بعد اودامي كانها بتقولي اتحرك ياراجل تعالي اركبني ضحكت وقالت انا قربت اوصل قولتلها قبل ماتقفلي عايزك لما تروحي علي جسمك ضحكت وقالت ليه قولتلها انا لحد دلوقتي مش مصدق انك الي كنتي بتتناكي مني ونزلت جوواكي قالت يخربيت كلامك مش كده
قولتلها تعرفي نفسي ف ايه قالت ايه
قولتلها افتح طيزك بزوبري ضحكت وقالت ماهيا مفتوحه وبتضحك قولتلها مين فتحها قالت جوزي وعماد نكني فيها بردو هو نزل مرتين واحده اودام وواحده ورا قولتلها انتي ملكيش حل ضحكت وقالت يلا عشان وصلت وقفلت معاها وبعد يومين مالمستش اي واحده غير صباح مراتي
وحماتي مع بعض
وتلفوني رن كانت اميره سلمت عليها وقالتلي انها ف القاهره عند اخوها الكبير هتقعد اسبوع مع العيال ولقيتها بتقولي عايزاك تدخل تشغل الفريزر عشان الحمه هتبوظ لو التلج راح قولتلها فين المفتاح قالت شيل وش الجرس هيتخلع معاك هتلاقي المفتاح خودو وشغل الفريزر وحطو مكانو قولتلها حاضر قفلت وطلعت دخلت الشقه ودخلت شغلت الفريزر ودخلت ع الاوضه ريحت جسمي وفتحت دولابها ببص ع قمصان النوم والكلوتات
ورنت عليه بتقولي خلاص قولتلها ايوه
بس انا افتكرتك وبقيت اتخيل بيك وهيا ضحكت وقالت مش هتاخر كلها اسبوع قولتلها عشمتيني ف مرات اخوك وخلعتي ضحكت وقالت لا وقت مانزل هتلاقيها عندك قولتلها ماشي عايزه حاجه تانيه ف الشقه قالت لا تمام كده قفلتها ورايا ونزلت وقعدت تحت وانا قاعد شوفت رنا نزله ولبسه بنطلون وقميص جينز طيزها عريضه اووي ف البنطلون وبزازها بتتهز مع مشيتها وهيا بصالي ومبتسمه وانا ببص ع طيزها وبزازها احلي واحده شوفتها ف العماره ف الجمال والجسم
كنت قاعد مع مراتي ف الشارع وكان الشارع ضالمه ومحدش بيمشي في قد كده
لقيت تاكسي وقف وبتنزل منو رنا الساعه 11 بليل مردتش اكلمها لقيت التاكسي بيفتح الشنطه قولت ل صباح ادخلي جوه دخلت وانت وقف بتاع التاكسي نزل شنطه كده وحسبتو ومشي وانا قربت منها وقالتلي معلش هتعبك معايا
واخدت الشنطه كانت تقيله شوي ومشيت وراها وببص علي طيزها وهيا بتتهز ركبت الاسنسير وانا معاها وانا بلمح ف بزازها وهيا دخلت شقتها وقالتلي تعالي دخلت وراها وهيا قفلت الباب
وهيا قعدت وكانت زعلانه بقولها مالك قالت تعبانه شوي بقولها من ايه بس
لقيتها بتعيط وانا بقولها طب قولي في ايه عشان اعرف مسحت دموعها وقالت محمد متجوز وانا معرفش انا بقولها بجد قالت ايوه شوفتو انهارده بالعربيه مع واحده ولما كلمتو قالي انه ف الشغل واسبوع وجاي ولما مشيت وراها بالتاكسي وقف اودام بيت من دورين ودخل جوه وسالت واحده ست سالتو علي مين صاحب البيت ده قالتلي استاذ محمد والابله نجوي مراتو وسالتها متجوزين من امتي قالتلها من 6 شهور تقريبا
وانا مصدوم وقولتلها طب ليه عمل كده قالت اكيد عشان الخلفه قولتلها ليه هو العيب منك قالت لا انا سليمه وهو سليم وباخد علاج افتكرت سناء صحبت اميره وهيا بقت تعيط وانا مشعارف صعبت عليه ليه كده قولتلها طب في اي حاجه اقدر اساعدك بيها قالت انا مخنوقه اووي
قولتلها اطلعي اخرجي هوي عن نفسك كده قالت انا عايزه اخرج فعلا حسه بضيقه ف نفسي
قولتلها هو انتي منين قالت القاهره
قولتلها تحبي اخرج معاك قالت ليه سالتني اني منين قولتلها قولت اسالك قبل ماقولك اخرج معاك احسن حد يشوفك وانا معاك
قالت انزل غير وانا هستناك اول الشارع قولتلها اشطا ونزلت ودخلت اتشطفت ولقيت صباح هتنام قولتلها انا رايح مشوار وجاي قالت انا هنام قولتلها ماشي وبوستها واتشيكت وطلعت ولقيتها وقفه ومشيت جنبها وقولتلها تحبي نركب حاجه قالت لا خلينا نمشي لحد البحر فضلت اتكلم معاها وبكره تخلفي الخ الخ ووصلنا عند البحر
وقعدت جنبها وقعدت اقولها انتي حلوه والف راجل يتمناك لما قالتلي عايزه اطلق
وقالتلي ان الشقه دي من فلوسي من ورث امي عشان بحبو اخدتها بفلوسي عشان نتجوز
وعرفت انها شغاله ف موضوع العملات الرقميه دي وانا اصلا مش عارف يعني ايه وانا قعدت وحكتلها اتجوزت صباح ازاي وان انا بحبها هيا محترمه
واحنا ماشيين الساعه واحده مسكت ايديها وهيا ماتكلمتش وانا مبسوط اووي وروحنا وانا كنت مبسوط ونمت تاني يوم اليوم عده عادي بحلو ومرو وكلمت رنا بليل وقالتلي اتعشيت قولتلها ايوه قالت كنت عايزاك تاكل معايا قولتلها طلعلك طلعت ولقيتها عمله بيتزا اكلت معاها وكانت جميله والاجمل الترنج الي عليها
ومقسم علي جسمها وانا معاها وكل حركه وبزازها تتهز كانت توقف زوبري كنت عايز اهجم عليها بس قولت بلاش ماتستهلش اعمل فيها كده وفضلت معاها اكتر من ساعه وقالتلي عايزه اخرج قولتلها تروحي فين قالت نفسي نركب المركبه قولتلها علي حسابي ضحكت وقالت ماشي وانا نزلت لبست كانت الساعه 11 الا ربع لبست وقولت ل صباح رايح مشوار وجاي قالت ماشي ياحبيبي ولقيتها بتقولي الشهر خلص والدوره منزلتش قولتلها بجد قالت ايوه فرحت اووووي وبوستها جامد وقولتلها اوعي تقولي لحد دلوقتي لما نتاكد قالت وامي قولتلها لما نتاكد بردو وبوست بطنها وخرجت ومشيت مع رنا ولقيتها لبسه بنطلون جينز وقميص بزراير صدرها منفوخ مشيت جنبها ومسكت ايديها وهيا بقت ايديها ع ايدي وركبنا تاكس وصلنا عند الجامعه وتمشينا لحد المشايه قعدنا ع كافتيريا هناك شربنا قهوه واخدتها ومشينا للمركب ركبنا وقعدت جنبها وروحت حطيت ايدي علي كتفها وهيا ماتكلمتش وبقولها انتي حلوه اوي يارنا انتي خساره في ده لو انتي مراتي هصرف عليك ددمم قلبي ولو مخلفتيش مش هتجوز غيرك
كفايه حنانك وحبك ليه بس لقيتها حطت دماغها علي كتفي وانا بحسس علي دراعتها وبقولها ناويه تعملي ايه قالت اوجهو قولتلها اخرتها طلاق بلاش تتطلقي انتي لسه صغيره وحلوه ولو اطلقتي ناس كتير هتبصلك بصات وحشه
قالت مش عرفه اعمل ايه وانا بضغط علي كتفها
وبقولها عرفيه انك عرفه انه متجوز ومدام هو متجوز عشان يخلف خلاص ولما تخلفي منو اطلقي بعد كده وحسريه علي ابنو بقي
قعدت تفكر وقالت انا مش هقولو اي حاجه بس لما اخلف هعرفو كل حاجه وقولو طلقني
قولتلها المهم تفضلي ف العماره ماتمشيش
قالت هروح فين يعني
وهيا دماغها علي كتفي ونزلنا ومشينا ع البحر وقعدنا ع صخره تحت كوبري الحديد بتاع القطر الي عند عمر افندي ف الضلمه وهيا بتقولي اسالك سؤال يعلي وتجوبني بصراحه قولتلها قولي
قالت انت فكرت في ايه لما اول مره شوفتني فيها اودام الشقه انا بصتلها وقولتلها بصراحه اول ماعرفت انك عريانه كنت زي اي حد عايز اتفرج عليك او حتي المس بس قولت لنفسي هيا ضعيفه دلوقتي لوحدها بلاش بس بصراحه لما جبتلك العبايه كانت حلوه عليك اووي قالت ازاي قولتها عشان مش كنتي لبسه حاجه ف العبايه مانت ضيقه عليك شوي قالت وانت عمال تبص ضحكت وقولتلها غصب عني بس بصيت بصه صغيره
وهيا ابتسمت وقالت اتاخرنا اوي ااساعه 1
قولتلها وايه المشكله قالت طب تعالي نقعد عندي ف الشقه قولتلها تعالي مشينا وهيا مشت قبلي وطلعت وانا طلعت وراها ودخلنا وهيا عملتلي عصير اشربو علي ماتغير هدومها بعد 5 دقايق طلعت بترنج مقسم عليها وشكلها تحفه قعدت جنبي وقالت انا جعانه قولتلها انا كمان اخدتني وروحنا المطبخ وعملت اكل سريع اكلنا وقالت بتعرف ترقص قولتلها لا قالت تعالي هعلمك لقيتها شغلت اغنيه رومانسيه وحطت ايدي علي وسطها وهيا مسكت رقبتي وقالت اتحرك معايا وهيا بصالي وانا ببصلها وفضلنا نرقص مع بعض وهيا حطت خدها علي صدرها وانا حضنتها وانا بقيت ارقص معاها وانا حضنها بقولها جسمك سخن اووي ومستني ردها وبعد ثواني بصتلي وعنيها دايبه انا روحت بوستها من خدها بقولها انتي حلوه اوووي يا رنا وبوست جنبب شفايفها وهيا ماتحركتش لحد مابوستها من شفايفها وهيا ماتحركتش فضلت ابوس فيها وهيا اتجاوبت معايا اول مامسكت بزها بعدت وقالتلي كفايه عايزه انام قولتلها خلاص همشي انا وزوبري كان وقف وهيا حست بيه وانا نزلت ونمت جنب صباح وهيا نايمه تخيلتها رنا وقلعت ورفعت قميصها ودخلتو ف كسها وهيا نايمه فضلت انيك فيها براحه وكانت بتفوق نزلت ف كسها ونمت جنبها ونمت كنت هموت وانام وعمال افكر ف رنا لحد مانمت ومصحتش غير علي الساعه 11 الصبح قومت ببص ف تلفوني عشان لو حد عازني بيرن عليه
مفيش حد قولت كويس طلعت رميت الزباله وفطرت مع صباح وسالتني كنت فين
قولتلها اخويا كان عايزني ارجع وانا رفضت وبعتلي ناس تتكلم معايا انبارح قالت ماشي
وانا قاعد وبفكر اعمل مشروع صغير انا بكسب كتير اووي من الشغله دي وبعمل مصالح كتير
وانا بفكر لقيت شيماء بترن عليه كلمتها وعرفتها انها جايه انهارده كمان وسالتها ايه سبب ان انتي يعني بيجيبك علطول ضحكت وقالت مش لسه عروسه وبعدين انا بحب الدلع اوووي ده انت لسه ماشوفتنيش علي السرير حظك حلو انك الي اتحكمت فيا لو مسكتك علي السرير هتتعب
ضحكت وقولتلها تنوري العماره عرفت انها هتاجي المغرب عشان هتنام وتمشي الصبح
وقفلت معاها واليوم عده طبيعي والمغرب شيماء طلعت وانا بقولها عماد مش موجود راحت قالتلي تعالي عايزاك ركبت معاها وطلعت وقالت لسه ساعه وياجي ايه رايك تدخل معايا وتجربني علي السرير قولتلها لا اصل انا كمان هنيك انهارده قالت مراتك قولتلها لا مش مراتي وبصراحه عايز اكيفها بزوبري وهيا مسكت وقالت يابختها طلعت مش سهل قولتلها جوزك ده مايعرفش انك بتتناكي ضحكت وقالت لا غلبان هو انا بنام وهو ينام فوقي ويدخل بتاعو جووه خمس دقايق وينزل وينام قولتلها طب يلا ادخلي عشان هنزل نزلت تحت وبعد العشا البشمهندس عماد طلع وقالي الموزه طلعت قولتلو ايوه وطلع وانا قاعد والساعه 9 ونص لقيت رساله واتس من رنا بتقولي اتعشيت قولتلها لسه قالت تعالي اتعشا معايا قولتلها نص ساعه وطالع فضلت لحد الوقت الشغل خلص
ودخلت مع صباح قولتلها انا هروح مشوار قالت هروح انام عند امي لحد ماتاجي قولتلها ماشي وهيا مشت وانا طلعت خبطت فتحت
اااااه ايه الجمال ده لبسه بنطلون ازرق ملون
ولبسه وفوقو روب لحد الركبه وصدرها مفتوح دخلت وسلمت عليه وقولتلها وحشتيني وحضنتها وهيا وقفه بعدت وهيا دخلت وانا ماشي وراها ودخلت لقيتها مجهزه كل حاجه دخلت بقيت اكل ونتكلم وخلصنا قومت اشيل الاكل معاها
وعملت شاي شربنا واحنا بنتكلم
ولما قعدنا قولتلها مش هتعلميني الرقص بصتلي وقالت لسه عايز ترقص قولتلها ايوه وقفت وشغلت اغاني وانا حطيت ايدي علي وسطها
وبقيت ارقص وبحسس علي وسطها ف الرقص وضميتها ل حضني وحضنتها وبزازها ف صدري روحت حضنها ورفتعها من علي الارض وزوبري علي بطنها وقف ونزلتها براحه وهيا بعدت وبصالي روحت حضنها تاني وهيا مسكت ف رقبتي وانا حضنها وبوست رقبتها وخدها لحد لما نزلت علي شفايفها وهيا اتجاوبت معايا وبقيت ابوسها وهيا مندمجه معايا مسكت طيزها احسس عليهم كانت ملبن اوووووي ومش لبسه اي حاجه تحت وده جنني اكتر وطيت شوي وحسيت ان زوبري فوق كسها وروحت شيلها من طيزها ورفعها وكسها علي زوبري الضخم ودخلت بيها اوضته ونيمتها ع السرير وانا وقف ونزلت فيها بوس وهيا قالت بلاش ياعلي كفايه وبتزقني بعدت ولقيتها بتغطي نفسها وقالت كفايه كده قولتلها برحتك انا مش هعمل حاجه غصب عنك قولتلها انا ماشي مشيت طلعت بره الاوضه وفتحت باب الشقه فضلت دقيقه روحت قفلو تاني ونويت ادخل اغتصبها وزي ماتاجي مشيت براحه سمعت اهااات جووه ببص من الباب لقيت رنا متغطيه وقلعت الروب وبتلعب ف كسها وانا ببص

JJgFlEJ.md.jpg

فضلت اتفرج عليها وهيا بتلعب ف كسها
وانا شايف ايديها بتدعك ف كسها وتطلع اهاااات
وانا زوبري وقف اكتر من الاول انا قلعت التشيرت والفانله والبنطلون وبقيت بالبوكسر بس
دخلت عليه براحه وهيا مغمضه عنيها وبتطلع اهاات انا شايف بزازها واضحه اوووي وكبيره
هيا بتفتح شافتني اتخضت اووي وبتغطي نفسها انا نزلت بقولها انا تعبان زيك بالظبط يا رنا تعالي ننبسط مع بعض وهيا ماتكلمتش انا بعدت الغطه من عليها ولقيت ايديها جووه بنطلونها عند كسها
راحت شالتها انا مسكتها من ايديها وشميتها وبقولها ريحتها حلوه اوووي واخدت صوابعها ف بوقي امص فيهم وهيا بصالي وزوبري وقف ف البوكسر صاروخ روحت حطيت ايدي علي كسها وانا بمص صوابع ايديها ومكنتش لبسه كلوت البنطلون علي الحم هيا غمضت عنيها وانا بحسس علي كسها اوووي وهيا بتبصلي وبتعض شفايفها مسكت ايديها الشمال وحطيتها علي زوبري بخليها تحسس علي زوبري وانا بلعب ف كسها وهيا بقت ماسكه زوبري وتدعك في وانا ببصلها

JJgfY0J.md.jpg

وهيا ماسكه زوبري وبتعض علي شفايفها وانا بضرب كسها براحه وهيا مركزه مع زوبري مشيت ايدي غلي كسها رايح جاي وهيا بتحك ف زوبري
انا براحه دخلت ايدي علي كسها من تخت اااااااااه احساس جميل هيا غمضت عنيها وانا بحسس علي كسها ولقيتها نزلت البوكسر ومسكت زوبري بايديها وفضلت تدعك في وانا بلعب ف كسهاوهيا اااااااااااه وانا لقيتها بتنزل عسل من كسها غرقت البنطلون واتبل من عسلها ودخلت صباعي ف كسها وبقيت عايز ادخلو بس قولت سيبها برحتها
انا روحت شادد بنطلونها خالص وبقت ملط من تحت وانا قعدت احسس علي كسها وهيا ماسكه زوبري تدعك في وانا مبسوط اوووي روحت دخلت صباعين ف كسها للاخر

JJg5TYP.md.jpg

وفضلت ادخلو ف كسها وهيا بتلعب ف زورري وانا كنت مبسوط اوووي رنا تحت مني دلوقتي لازم اشبع منها وامتعها خرجت صوابعي
ولحستهم وهيا بصالي وقلعتها من فوق وبزازها اودامي كبيره وشكلها نااااااار مسكتهم زي الكوره الجيلي فضلت ادعك فيهم وقرص الحلمه
وهيا بتعض علي شفايفها ونزلت بشفايفي علي بزازها امص فيهم وهيا مسكه لسه زوبري
وانا اخدت شفايفها ف بوسها وعيا الي بقت بتبوس جامد وسابت زوبري ومسكت رقبتي عشان مقومش من عليها وانا ببوسها جامد انا نمت علي السرير وبقيت فوقها وزوبري بيخبط ف كسها وفوق بطنها وحسيتها اتكهربت لما لمس زوبري كسها بقولها مالك ده لسه هيدخل كلو جواك
وهيا بصالي انا نزلت علي بزازها امصمص فيهم وضغط عليهم ونزلت تحت لبطنها بوس
لحد كسها نزلت في لحس وكان حلو اوووووي
وشكلو يجنن وانا بلحس كسها وهيا امممممممم اممممممممم كفايه كفايه فضلت الحس كسها ولقيت اااااااه لقيت عسل بينزل علي وشي وانا مكمل لحس وبلعت شويه والباقي لحستو من كسها كلو وكان طعمو حلوو اوووي
هيا قالت كفايه ياعلي كده انا تعبت
قولتلها جاهزه قالت كفايه ياعلي امشي بقي بلاش كده خايفه نزعل ف الاخر قولتلها حد دخل زوبر هنا غير جوزك قالت تؤ لا انتي مفكرني شرموطه
قولتلها انتي من انهارده شرموطه ليه ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااه وانا بقولها اطلعو وهيا تقولي لا لا دخلو وانا اخرجو تاني وهيا بصالي اروح ادخلو فضلت كده 3 مرات
ودخلتوو ف كسها للنص وبقولها انتي شرموطه لزوبري هيا بصتلي ف عيني

JJg1Gig.md.jpg

وانا زوبري ف كسها وانا بقولها عيونك حلوه اووووي وهيا بصالي وعنيها بتقفل وانا بنيكها براحه بقولها كسك حلو اووووي يا رنا من وقت ماشوفتك بره وانا كنت عايزك مكنتش اعرف ان الامر هيطور بينا كده بسرعه
وانا بنيك فيها وهيا اهات طالعه وبتبص ع زوبري وبتقولي براحه براحه وانا بقولها حد يكون زوبرو ف كسك وتقوليلو براحه ده انتي مولعه كسك ناااااار وانا بنيك فيها بقيت انيك ف كسها وهيا قالت علي ركبني عليك قولتلها عايزه تركبي الفرس قالت ااااه انا خرحت زوبري ونمت علي ضهري وهيا مسكت زوبري وقالت ااااه كل ده معاك
وراحت نزلت تمص في جامد وتبلع زوبري كلوووو
وانا متمتع اوووووي بمصها وانا نايم وفرحان ان رنا نازله ع زوبري مص جامد وكانت عايزه تخلعو من مكانو فضلت تمص ف زوبري وراحت تتوف عليه وراحت مسكت زوبري وقعدت تدعكو ف كسها وبصالي وانا هيجان عليها وراحت قعدت بكسها علي زوبري ودخل كلو وبقت تنط علي زوبري كانها طايره من الفرحه وتنط اوووي علي زوبري وانا نايم وهيا اااااااااه كبير اووووووي ياعلي كل ده زوبر يابخت مراتك بيه مكنتش اعرف ان بتاعك كبير كده وعيا سندت علي صدري وانا شديتها حضنتها وبزازها ع صدري وانا ببوس فيها وهيا بترفع طيزها وتنزل علي زوبري انا مسكت طيزها ورفعها ونزله ع زوبري
وهيا ااااااه ااااااااااه انا قلبتها ونمت عليها وزوبري لسه ف كسها بقيت انيكها براحه قالت يلا جامد ياعلي انا بحبك اووووي انا بحبك متعني ياعلي انا خرجت زوبري من كسها وكان غرقان عسل من كسها خرجتو ونيمتها علي جنبها وانا وراها ورفعت رجليها شوي ومسكت زوبري ودخلتوو ف كسها
وانا بنيكها وهيا ااااااااه وايد رافع رجل والتانيه ماسك بزها وبقيت انيك فيها وهيا ااااااه اااااااه ااااااااااااااه وانا ف دنيا تانيه خالص وانا بدعك ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااااه بتعمل ايه براحه براحه وانا بنيكها اووووي وكسها بدعك ف زنبورها وهيا تطلع اهاااات وتضحك وتقولي براحه وترجع تقولي اوووي وانا بهبد ف كسها جامد ولقيتها بتصرخ وايديها ع ايدي وبتدعك ف كسها وبتنزل عسلها تاني علي زوبري وايدي واتا بنيكها وكسها بيرتعش وانا زوبري لسه جووه هيا نزلت رجليها وتقولي انا تعبت ياعلي انا نمت عليها وزوبري لسه ف كسها وبقيت انيك فيها

JJgVdml.md.jpg

وفتح طيزها وضربها وانا بدخلو وطلعو
وزوبري طالع داخل جوووه كسها وهيا ااااااااه ااااااااه كفايه مش قدره ياعلي كسي تعبني وانا بنيكها اكتر من خمس دقايق خرجت زوبري وشديتها لورا طيزها اترفعت لفوق ودهلتو تاني ف كسها وفضلت انيك وهيا اااااه ااااااااااه كفايه كفايه مشقدره ولقيتها بتنزل تالت مره وانا مستحملتش ولسه بنزل روحت مطلع زوبري
وناطر علي طيزها لو قولتلكم ان لبني طلع ع شعرها هتكدبوني وعلي ضهرها ومابين طيزها كانو كتير اوووي وهيا نامت وانا نمت فوقها
وبقيت انهج معاها وبعد 5 دقايق من غير كلام قولتلها كنت عارف انك حاميه علي السرير
انتي فظيعه تنزلي 3 مرات ف نيكه واحده
قالت انت بهدلتني ياعلي قولتلها ايه رايك نعمل واحد كمان قالت كفايه انهارده كده
بكره نكمل بس اعمل خسابك تنزل ف كسي قولتلها احسن تحبلي مني قالت انا باخد علاج حتي لو حبلت منك ايه المشكله محدش هيعرف حاجه وممكن احبل منك من غير علاج قولتلها انتي حره وفضلنا مع بعض ودخلنا اخدنا دش مع بعض ولبست هدومي ونزلت ونمت كانت الساعه 2 بليل واكيد صباح نامت عند امها نمت من التعب بس مبسوط اوووي بالي حصل مع رنا
وبقول اميره جايه كمان يومين وهتاجي مرات اخوها يعني هندخل علي شويه نيك حلوين……

الجزاء السادس

نزلت من عند رنا هلكان من النيك
نزلت تحت وصباح نايمه دخلت اخدت دش
ودخلت نمت جنبها وعمال افكر ف الي بيحصل ازاي ف لحظه كده انيك كذا واحده هيا ايه الشغلانه النجسه دي وانا بفكر لقيت صباح
حطت ايديها علي صدري وبتقولي انت جيت
قولتلها ايوه من شوي قالتلي كنت فين
قولتلها ف مشوار قالت مشوار حلو
قولتلها ازاي لقيتها بتمد ايديها علي زوبري وقالت انا مش صغيره ياعلي وعارفه انك بتنام مع اتنين من العماره وانا بقولها بتقولي ايه
راحت عطياني بوسه علي خدي وقالتلي انا مش زعلانه اميره الي انت بتروح عندها دي ابويا كان دايما بينام معاها ابويا عشان كبير كان بيبان عليه
وانت لما بقيت تطلع كتير شوفتك ف يوم بتطلع ف الاسنسير عرفت انك بتنام معاها وبولتلك انا مش زعلانه وراحت وخداني ف بوسه
وقالتلي المهم تتمتع مع اي ست عايزه عايزاهم يعرفو ان انا متجوزه راجل جامد
اقولك ياعلي انا مش عايزه اخبي عليك امي لما كانت هنا كان في واحد ف الدور الاول ده كانت كل يوم بتطلع تنضف عندو وانا بقيت الحظ امي كل ماتنزل من عندو بتروح الحمام
مش بتتاخر 10 دقايق وبتنزل
بس بشوفها اثر بوس علي رقبتها جامد وشوفت امي دخلت الحمام وانا ببص من ورا الباب الحته المكسوره قبل الباب ده ماياجي لقيت امي
بتحط ايديها ف كسها تاخد لبن جوواه وتبلعو
بقيت كل يومين كده وايام بتطلع بليل وبابا مايعرفش وكان بيكون معاها فلوس
وبعد فتره الراجل ده سافر بس قبل مايسافر بيوم امي طول اليوم كانت نايمه عندو قولتلها وابوك كان فين قالت ابويا كان ف العماره التانيه
وهيا قالتلي انها طالعه تنام مع مدام اميره
وانا عرفت انه ف الدور الاول طلعت لمدام اميره اسنسير وانا وقفت علي السلم
وسمعت صوت رجل وحد بيخبط علي الدور الاول
كانت امي تاني يوم امي نزلت الساعه 6 حسيت بيها وهيا بتنام جنبي امي فضلت نايمه لحد العصر عرفت انها طول اليل سهرانه معا
قولتلها هيا بتتناك دلوقتي قالت ايوه مع راجل عجوز عندو 60 سنه زي ابويا بتطلع ليه بتنضف وعيالو ف الشغل هو بيقفش بياخد بوسه لو بتاعو وقف بينيكها بس وبيعطيها فلوس
قولتلها عيالو كبار قالت ابوه في وعايش بره وفي عندو اتنين 25 وعشرين
قولتلها انتي مش زغلانه مني قالت لا بس يوم ماحتاجك تكفيني قولتلها لو عايزاني ابعد عنهم برحتك قالتلي تبعد ليه انت لو بعدت وبقيت ليه لوحدي انا مش هكفيك انا بتعب من كتر النيك انت اول اسبوع بهدلتني ومكنتش عايزه اقولك
انا نمت علي جنبي زيها ومسكت طيزها ووشي ف وشها بحسس عليها بقولها انا بحبك اوووي
قالت طب ماسك طيزي ليه قولتلها بحبها كمان وقالت تعرف نفسي ف ايه دلوقتي قولتلها ايه
قالت انا عرفه انك لسه منزل
بس انا نفسي لسانك يلحس كل جسمي ونزل علي وشك قولتلها وشي ليه قالت عشان بحب انزل علي وشك بحس ان انا فرحانه اووي
قولتلها اقلعي خالص وقفلي النور وانا هدخل اخد دش وطلع افنن فيك قالت ماشي
انا دخلت اخدت دش وطلعت ودخلت الاوضه ومكنتش شايف حاجه ضالمه بحسس لقيت طيز السرير فضلت احسس لقيت رجل صباح
حسست عليها الاتنين لحد الركبه رايح جاي
ووطيت لعند فوق الركبه ابوس فيها وانا طالع لعند فخادها ابوسها وانزل الحس بالساني وجسمها ناعم اوووي وانا ابوس فخادها وهيا نفسها بقي عالي وانا زوبري وقف تاني من الهيجان
رفعت رجليها لفوق ولحست فخادها من ورا وقعدت ابوس ف طيزها والعب فيهم زي الجيلي وطلعت عليها ارتحت اوووي لما زوبري دخل مابين طيزها وانا ببوس ضهرها وهيا بتقولي هو وقف ليه كده قولتلها مش عارف انا ببوس وزوبري مستني حد يهزو هزه وهو هيدخل ف كسها انا فضلت ابوس ضهرها كلو ونزلت تاني فتحت طيزها وبالساني علي نص طيزها ع خرمها وكسها الحس فيهم وهيا اهات طلعت منها
وانا بلحس ف كسها ومتمتع اوووي وقولتلها اعطيني وشك اشوف بزازك الي هموت عليهم دول اول ماشوفتك هيا لفت وانا نمت عليها وزوبري علي كسها تاني وانا واخد شفايفها ف بوسه جامده كاننا لسه مخطوبين كنت ببوس جامد كانها اخر بوسه وهيا متجوبه معايا اوووي
ونزلت بوس علي رقبتها ونزلت علي بزازها اخدت حلماتها ف بوقي امصمص فيها وهيا بتطلع اهات تجنن انا دخلت صباع الوسطاني ف بوقها وهيا بقت بتمص في وانا بمصمص ف الحلمتين وبوس بزازها وهيا بتمص ف صباعي كانو زوبر انا لما شبعت من بزازها نزلت علي بطنها بوس ونزلت لحبيبي النضيف اخدت شفايفو ف بوسه كاننا عشاق بيبوسو بعض وقفشت بزازها الاتنين العب فيهم وصباعي علي الحلمتين ادعك قيهم
وبوقي علي كسها اكتر من ربع ساعه علي الوضع ده وهيا بتعمل زي التعبان وسطها مش سابت ف مكان وانا بلحس ولساني ف كسها
وهيا ف ثواني مسكت دماغي بايديها عرفت انها هتنزل انا بشفايفي بقيت احك كسها فوق تحت
فوق تحت ولقيت صباح بتنزل كتير اوووي علي وشي وشفايفي والسرير وهيا اااااااااااااه اااااااااااه انا اول مره اشوفها تنزل كده بصراحه
هيا نزلت اخر نقطه لقيتها بتقولي تعالي طلعت وانا نايم عليها وزوبري دخل مابين فخادها زوبري بيخبط ف كسها وهيا طلعت لسانها وبقت تلحس وشي وانا امص لسانها ونبوس بعض وزوبري لو حركتو شويه هيدخل ف كسها وانا ببوس فيها وانا كنت عايز انيكها وكنت عارف ان انا هطول معاها بسبب اني لسه منزل من شويه مع رنا
محستش غير براس زوبري بتدخل ف كس صباح وهيا امممم بقيت احكو ف كسها بوسطي وانا بحك وزوبري رايح جاي علي شفايفها اول مدخل ف كسها هيا اااه وده هيجني جامد
دخلت زوبري للنص وهيا اااااه دخلتو ليه قولتلها مش قادر وهيا قالت وانا كمان بس عشان خطري خرجو انا عايزه الليله دي نمتع بعض بس بلاش نيك قولتلها شوي وخرجو ودخلتوو كلووف كسها
وهيا ااااااه قولتلها كسك نااااار ياصباح قالت من لحسك انت جننتني انا بنيكها براحه ورومانسيه ونزلين بوس ف بعض ومخبيش عليكم انا حسيت بصدرها بينزل وبيطلع وانا كنت واخد شفايفها ف بوسه جامده محسيتش غير كان نافوره عسل بتخرج من تحت لفوق وانا اول مابعدت بدماغي كانها كان نفسها مكتوم ومصدقت اتنفست
قالت كفايه انا كسي تعبني ياعلي
احنا بقالنا نص ساعه دلوقتي كفايه
قولتلها في منهم 20 دقيقه لحس وبوس
قالت انا نزلت مرتين بتعب
قولتلها اتعبي وهكشف عليك بس مش هرحم كسمك وانا بنيكها ولقيتها حطت رجليها ع رجلي وحضنتني بايديها وبتحسس علي ضهري ولقيتها بتقولي مش قدره انت تعبتني كنت عايزه اتمتع بزوبرك شويه وتنزل ف بوقي قولتلها اخرجو قالت لا سيبو نزل ف كسي شبعني بالبنك انا فضلت انيك فيها بعد خمس دقايق حضنتها ولبني حاسس انه هينزل حضنها وانا متمتع وزوبري كلو ف كسها هيا بعدت رجليها عن وسطي وزوبري ف كسها وانا بتخيل بس المتعه وصباح الي تحت مني
وزوبري نطر ف كسها لبني وهيا ااااااح سخن اوووي ياخربيتك ايه ده وانا بنزل ف كسها وصدري فوق بزازها وببوسها لحد اخر نقطه ونمت جنبها ومحدش شايف حد ولقيتها بتقولي كل ده لبن قولتلها مش مراتي حبيبتي قالت بحبك اوووي وقولتلها تعالي نتشطف ضحكت وقالت لا مش قدره خليني للصبح احلي نمت للصبح وصحيت كانت لسه نايمه وكسها في لبن وعلي الفرشه
دخلت اخدت دش وروحت ابوس بطنها وحسس عليها وهيا صحت وقالت بتصبح عليه قولتلها طبعا وهيا قالت اطلب منك طلب ياحبيبي قولتلها ايه قالت ايه رايك لما اخلف نبعد من هنا خالص قولتلها بجد قالت ايوه انا بغير عليك عايزاك ليه لوحدي قولتلها خليني بس شويه كده عشان انا بعمل شويه مصالح كده وهيطلعلي قرشيين حلوين اجيبهم ونشوف اي بيت علي قدنا ونقعد في قالت ياريت انا مش عايزه افضل طول عمري قاعده هنا
مش عايزه ولادي يكبرو ويشوفونا كده
قولتلها وانا بفكر ف كده وماتقلقيش كلو هيبقي تمام طلعت اخدت الزباله نزلتها وطول النهار قاعد علي الكرسي وبفكر ف كلامي مع صباح والساعه 2 دخلت اتغديت وقولتلها طب ابوك وامك قالت مالهم قولتلها هتسبيهم قالت انت دلوقتي كل حاجه عندي ابويا وامي واخويا وجوزي وابني انا ماليش غيرك وانا بحبك ياعلي يوم ماهكون عريانه وانت وقف وابويا وامي وقفين مفيش غيرك هجري علي استخبه في ابتسمت ليها
وقضيت اليوم عادي وبليل المهندس كلمني وقالي انا جاي بكره بلبل بالعروسه قولتلها تنور يابشمهندس والف مبروك قالي هتجيلك ست كبيره معاها المفتاح هتطلع تروق الشقه وهتنام لو عازت اي حاجه اكل اي حاجه جبلها علي ماجاي قولتلو حاضر فضلت قاعد والساعه 9 واحده بتقولي شقه البشمهندس ولسه بتكمل قولتلها ايوه اتفضلي اخدتها وطلعنا وقولتلها لوو عوزتي اي حاجه كلميني اضغطي هنا هرد عليك من تحت اي حاجه اكل اي حاجه قالت حاضر متشكره نزلت كانت ست شكلها غلبانه وجسمها مليان شوي
اليوم فضل كده لما الساعه بقت 10 اخدت صباح ومشينا شويه واتعشينا بره
وروحنا عند امها مكنتش هناك وانا قاعد مع صلاح جوزها وقاعدين نتكلم وسالتو ع سوسن قالي بتنضف فوق وانا بضحك بقولو بتنضف ايوه وبعد ربع ساعه نزلت سلمت عليه ودخلت عند بنتها يتكلمو والساعه 12 اخدت صباح ومشينا ودخلنا
وصباح قالت عرفت من امي ان الاتنين عرفو بقولها اتنين مين قالت ولاد الراجل قولتلها ازاي قالت انبارح لما نزلو طلعت ليها وهو قلعني وكنت برقص ونام معايا ونزلت تحت بعد الضهر لقيت ابنو الكبير نازل من فوق وبصصلي اول مره يبصلي كده وانا مستغربه طلع ازاي وانا ماشوفتوش بقيت مرعوبه والعصر ابنو الصغير وصل لوحدو ونزلو بليل لمحت عنيهم بتبصلي كانهم بيقولو حاجه وانا مش عارفه عرفو ولا لا
انهارده الصبح وانا باخد الزباله انا متعوده لما مش بشوف للزباله اودام شقه اخبط عشان يطلعوها
لما خبطت عليهم فتحلي الصغير وقالي هيا ف المطبخ ادخلي خوديها وانتي خرجه اقفلي وراك
انا اطمنت دخلت المطبخ ولقيت الي حضني من ورا وكتم صوتي وقعد يقولي اهدي ياشرموطه
ولقيت الواد الصغير مسك بزازي وبيقولي بتتناكي من ابويا واحنا موجودين فضلو يقلعوني لحد ما قلعت خالص مقدرتش امنعهم الاتنين والاتنين نامو معايا ونزلو جوايه كل واحد مرتين
وانا كنت مبسوطه اووي وهما قالولي العبال اخدتني ف الكلام وانا هيجانه وصوروني وانا بمص زوبر واحد فيهم وقالولي احنا لو كنا عايزين نفضحك كنا صورناك وانتي ف حضننا
بس احنا مش عايزين كده اطلعي لينا كل يوم بليل لما بابا ينام بباخد الحبايه وينام هنكلمك تاجي تدلعينا ولما نشوفك خلاص فكيتي هنمسح الصوره وتاخدي فلوس مننا وقالت انها كانت عندهم ونزلها كلها لبن من طيزها وكسها وقالت انها مبسوطه بيهم كل يوم بليل قولتلها امك شرموطه
قالت تعرف ياعلي انا ابويا عارف قولتلها احا
قالت ابويا مش صغير وهو عارف انك كمت بتنام مع امي قولتلها مين قالك قالت امي وهو الي كان بيبعتها عندك وهو الي مخليها تستدرج الراجل ده عشان تاخد منو فلوس بس شوف وقعت ف عيالو
وابويا مش عايز كده ابويا بيدور ع الفلوس وامي بتدور علي مزاجها والي يريحها قولتلها ده انتو عيله وسخه قالت شوفت انا عايزه امشي ليه
قولتلها وامك دي مش هلمسها تاني
قالت ياريت هفرح اووي قولتلها يلا ننام وانا بقفش فيها قالت بلاش انهارده قولتلها ماشي
قولتلها اميره حايه بكره قالت ااه ولازم تنبسط قولتلها اليومين دول مفيش دراسه وعيالها هيكونو معاها قالت احسن بردو وبتضحك قولتلها فرحانه انتي قالت اووي واخدتها ونمت وصحيت بدري ونزلت الزباله ولقيت الست نزلت قولتلها ماكلمتنيش ليه قالت شكرا كل حاجه كانت فوق
قولتلها ماشي نورتي هيا مشت وانا قعدت الساعه 11 اميره رجعت مع عيالها سلمت عليهم وطلعو
ولقيت جوز رنا طالع سلمت عليه
وكان شكلو جايب هديه ل رنا وانا بقولو يابختك برنا يابن الوسخه وانا بقولها هيطلع ينيك فيها طول اليوم علي كده وبعد العصر رساله وصلتني من رقم غريب علي الواتس ببص عليها بتقولي اميره رجعت قولت مين حضرتك قالت سناء
قولتلها اهلا قولتلها غيرتي رقمك قالت معايا رقمين قولتلها اها قالت ايه انا كده بقالي اسبوعين الدوره منزلتش لسه كمان اسبوعين لو منزلتش فيهم صدقني ليك مني هديه هتعجبك اووي
قولتلها طب مش لازم ناكد علي الطفل الي ف بطنك ده لازم نعطيلو دافعه تاني كده
قالت ياريت بس فين قولتلها عند صحبتك قالت عيالها معاها واليومين دول مفيش مدارس
قولتلها طب وبعدين قالت ايه رايك تاجي عندي قولتلها عندك فين قالت ف الشقه قولتلها وجوزك قالت جوزي ايه هو بينام مش بيحس بحاجه
قولتلها لا مش ناقصه قالت خلاص انا هشوف وكلمك قولتلها ماشي
ساعه ورا ساعه واليل دخل وانا عارف ان البشمهندس جاي النهارده بالعروسه من القاهره للمنصوره عشان شغلو هنا
الساعه 2 بليل تلفوني رن وانا نايم صحيت لقيتو بيقولي انا خمس دقايق وكون عندك معلش نور نور العماره وفتح البوابه عشان تاخد الشنط دي معاك قولتلو ماشي صحيت والعربيه دخلت كانت عربيه لوحدها نزلت سلمت عليه وبركتلو
وانا مش شايف العروسه راح فتح ليها
احااااااا البت حلوووه اوووووي بيضه اووي وعنيها تجنن والفستان كتفها باين وصدرها مرفوع لفوق ايه ده انا ببصلها وهيا نزلت دراعتها كلها عريانه بكتفها وبزازها مرفوعه لفوق
وقالي جيب الشنط وقفل العربيه قولتلو حاضر
وهو طلع وانا اخدت الشنط وطلعت بعدها بخمس دقايق خبط وفتحلي ولابس بوكسر بس هو قالي دخلهم ونزل دخلتهم وانا سامع صوت البت بتتناك ف الاوضه نزلت وقولت هو مستعجل ليه كده بس البت فرسه ماتتسبش رجعت نمت وتاني يوم صحيت اخدت الزباله وفضلت قاعد واميره كلمتني قالتلي اطلع طلعت وكانت وقفه ع الباب
لقيتها بتحضني وبتبوس فيا بتقولي وحشتني اووي اسبوع كامل مالمستش راجل
قولتلها عيالك جووه قالت ايوووه قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين قولتلك اخر دور قالت تعالي طلعنا وفضلنا نبوس بعد ف الاسنسير
وطلعنا الشقه ع الطوب الحمر ولقيتها بتقولي بسرعه قبل ما العيال يصحو ولقيتها بتنزل الكلوت وبتفنس انا طلعت زوبري وحسست علي كسها ودخلت ف كسها وهيا ااااااه وانا بقيت انيك فيها خمس دقايق ورفعت رجل علي ايدي للشمال ودخلت زوبري وبقيت انيك فيها واحنا وقفين ونزلت ف كسها وهيا كانت مبسوطه اووي
ونزلنا وهيا فتحت الباب وانا نزلت
قعدت واحلي زوبر بتاع الصبح ده بيفوق الواحد
بعد العصر رنا نزلت مع جوزها وانا قاعد مع صباح نتكلم امها دخلت مع بنتها جووه وانا قاعد بره
ودخلت لقيت حماتي بتطبخ خبطها علي طيزها
وبقولها طيزك كبرت ياشرموطه من كتر النيك قالت هو حد بيلمسها غيرك ضحكت وقولتلها انتي بتخبي عنك يالبوه مابنتك قالتلي هيا مراتي هتخبي حاجه عني وبعدين انا اصلا عايز ارتاح شوي ومبسوط انك هترتاحي مع اتنين
قالت **** بيعوضني وبتضحك
قولتلها طبعا بقالك فتره مع ابوهم الضعيف هو بيرزاق بعيالو بقي يعوضوك
قولتلها بتروح عندهم امتي قالت كل يوم بليل لما يرنو قولتلها بتكيفي قالت ايوه قولتلها اهم حاجه تتكيفي وطيزك تنكيف هيا وكسك
قالت وانت مش عايز قولتلها لا مراتي حبيبتي اوله بالبني وقالت طب بتضرب طيزي ليه مش مراتك اوله قولتلها اوله بس انا بحب اضرب طيزك الكبيره قالت طب كفايه عشان وجعاني وبتضحك قولتلها ماشي ياستي وروحت خبطتها جامد فرفعت اووووي وهيا ااااااااااه براحه مش كده
وانا ضحكت وسبتها وخرجت
كلمت سناء كان مغلق فضلت 3 ايام علي كده مع مراتي بس حتي البشمهندس منزلش بقالو يومين تلاقيه فشخ العروسه وانا قاعد بليل كلمتني شيماء اخت مرات اخويا سلمت عليه وانا بعاكس فيها وهيا بتقولي وحشتني قولتلها جوزك فين قالت ف الشغل انا ف البيت قولتلها عملتي ايه مع اختك قالت وريتها الفيديو كانت مبسوطه اووي بالكلام بتاعنا وبتقولي يابختك يابت ويوميتها نمنا مع بعض وهيا نزلت علي لساني مرتين اخوك شكلو مش مكفيها قولتلها انا عايز اكفيها
قالت هيا كانت لما بلحس كسها كانت بتسمع الفيديو وبتسمع الكلام عنها ونزلت مرتين من هيجانها وده كويس قولتلها اتصرفي بسرعه قالت مالك قولتلها اعطيها رقمي وخليها تكلمني واتس
وانا هدلعها من غير ماتعرف انا مين
قالت هشوف لازم تكلمني اودامها عشان تطمن وترتاح يعني مش هقولها خودي رقمو كلميه قولتلها هتروحيلها امتي قالت هيا الي المفرود تاجي بكره انا من 4 ايام كنت عندها
قولتلها تبقي كلميني ووانا هكلمك واتس عشان ماتعرفش صوتي حولي بس توريها المحادثه قالت ماشي وقفلت نت وانا قاعد اليل دخل ولقيت رنا رجعت وجوزها معاها ومبسوطين اوي وهيا بصالي ودخلو الاسنسير وطلعو
ولقيت البشمهندس بيكلمني ضحكت وكلمتو قالي تعرف حد بيبع حشيش قولتلو لا قالي خلاص وقفل قولت ماهو لازم الي زي الي معاك دي عايزه حشيش وبيره عشان تفشخها
وانا قاعد والساعه 12 كنت قاعد وصباح نايمه وانا قاعد ف الهوا واميره كلمتني واتس بتقولي صاحي قولتلها ايوه قالت تعالالي عايزاك قفلت البوابه وطلعت وقالت تعالي قولتلها فين العيال قالت نايمين من بدري دخلت علي المطبخ لقيتها بتعمل قهوه وبتقولي اعملك قولتلها لا
انا حضنتها وبقولها وحشتيني وزوبري مابين طيزها ومسكت بزازها وهيا قالتلي ياخربيتك هتهيجني قولتلها عجبك الزوبر الي علي الناشف قالت حلو بيوجع الكس من الدخول والطلوع
قولتلها انا خايف من ولادك يصحو
ضحكت وقالت مايصحو قولتلها عشان نتفضح
ضحكت وقالت ماتخفش بس تعالي اخدت القهوه ودخلت الاوضه وقفلت الباب وقعدت تتكلم معايا ف موضوع مرات اخوها
ولما خلصت القهوه لقيتها بتقلع وبتقولي اقلع يلا عشان تعبانه اووي قولتلها ماشي انا قلعت هدومي وهيا قلعت خالص ونزلت علي ركبتها تمص ف زوبري وانا وقف واخدتها ع السرير وضع 69 وبقيت الحس كسها وهيا اااااااه براحه انت بتاكلو وانا هيجان اوووي من مصها وبعد شويه قامت ومسكت زوبري تتوف عليه وراحت ركبت عليها
ودخلتو ف كسها وبقت تنط وصوتها بيزيد وانا مبسوط وهيا بتتناك سمعنا الباب بيخبط وهيا ركبه علي زوبري وهيا بتقولي ياحبيبي قالها مالك قالتلو مفيش تعبانه شوي بس وعمك علي بيريحني انا مصدوم الواد مشي وانا بقولها ازاي تقوليلو كده
وهيا بتضحك قالت هنخلص وقولك
فضلت تنط علي زوبري ونامت ع ضهرها وفاتحت رجليها وانا دخلتو وبقيت انيك ف كسها تاني عده 15 دقيقه ونزلت ف كسها وهيا ف حضني وبقولها قولتي ل ابنك ليه كده قالت العيال لما كنا عند عمتهم ف المصيف بليل متاخر صحيت لقيت العيالين ف اوضه عمتهم وبينيكوها مع بعض تاني يوم كرروها وانا عملت نفسي نايمه
لحد ماقفشتهم ف يوم وانا عارفه ان عمتهم شرموطه بس العيال مايعرفوش
والعيال وكلمتهم وقولتلهم عيب وبعد يومين عرفت ان العيال ناكو عمتهم بردو
وجهتهم وعرفتهم ان انا كمان هشوف حد ينام معايا وعمتهم اقنعتهم وانا ف العربيه بنتكلم وقولتلهم ابوكو بقالو فتره منزلش وانا ست
ولازملي راجل اسمعنا عمتكم وعشان احطهم اودام الامر الواقع كان لازم اعمل كده بدري وانا مكلمه عمتهم تاجي بكره عشان تنام معاهم واتا اعمل كانو عادي وكل واحد حر وانا نزلت اكمل بوس فيها ومصمص بزازها وهيا مبسوطه انها بتتناك والعيال عرفه وكملت نيك فيها وبعد عشر دقايق نزلت ع وشها وبزازها واخدتني تحت الدش اتشطفنا مع بعض ولبسنا وهيا قالت بكره نشوف عمتهم هتعمل ايه وانا نزلت نمت
تاني يوم الساعه 11 لقيت واحده ركنه العربيه وطلعه كانت حلوه جسمها مليان ولبسه جينز وطيزها معبيه ف البنطلون وشعرها حلو وناعم
طلعت واتا قاعد كلمت اميره واتس بعدها بنص ساعه ولقيتها بتصور صوره وتبعتها وبتقولي شوف ولاد الكلب لقيت العيال مطلعين بزاز عمتهم وكل واحد واخد بز بياكلو وقالت انا تعبانه العيال قصدين يعملو كده اودامي
وبعد شويه لقيتها بتقولي العيال دخلو جووه
وبقت تتكلم معايا وتقولي تجيلي بليل ضروري قولتلها سخنتي ليه كده قالت بليل هقولك بلاش هنا وقفلت وانا قاعد وزوبري وقف في فوق معركه بتحصل وانا قاعد نزل البشمهندس مع العروسه احيييييييه علي ام الجمال ده لابسه بنطلون جينز ضيق اوووي وطيزها نااااار اووووي
وفوق منو بلوزه وجمال صدرها الي باين شكلها حلو اووي وشعرها الناعم مايل ع اصفر
وشكلو نازل يفسحها وهيا نزله وانا ببص علي طيزها من البنطلون وقولت يابختك
اليوم عده والساعه 9 وكلمتني شيماء وقالت صحبتك عندي قولتلها عملتو حاجه انهارده ضحكت وقالت عملنا حاجات ده هيا عايزه اي زوبر دلوقتي قولتلها هيا فين قالت بتتشطف قولتلها ساعه وكلمك قالت ماشي ماتتاخرش قولتلها تمام كلمتني اميره طلعت ليها وكانت لبسه قميص نوم علي الحم وقالت تعالي دخلت والعيال كانو قاعدين وانا سلمت عليهم ردو ب احراج كده قالتلي اتفضل ياعلي اقعد قعدت علي كرسي وهيا جبتلي عصير
وقعدت علي رجلي وقالت اشرب ياحبيبي وانا مش عارف اعمل ايه وقول ايه فضلت ساكت
ولقيتها بتقرب تقعد علي فخدي وبتهزر معايا ولقيتها بتقول ايه الي وقف ده انا مستغرب
ولقيتها مسكت زوبري اودامهم وبتقولي هو وقف طب تعاالي معايا وقفت وهيا قالتلهم خلصو وقفلو الشاشه ودخلو نامو عشان هسهر مع علي
ووقفت وقالت تعالي اخدتني من ايدي ودخلنا ولقيتها فنست وقالت اضرب ياعلي وانا بقيت اضربها جامد علي طيزها وهيا ااااااه براحه ياعلي طيزي وانا بضرب ولقيتها بتقولي كفايه
قولتلها مالك قالت ولاد الكلب طلعو مع عمتهم من جوه ع الحمام ينيكوها نكوها اودامي وانا بتفرج
قولتلها كنت خالي ابنك ينيكك قالت لا مستخيل اعمل كده ده ابني ف الاخر
هو احنا ايوه علطول بلبس تقريبا عريان ولما ناكو عمتهم اتشالت حواجز كتير الخوف وطبعا هيخافو يتكلمو ودلوقتي انا معاك ف الاوضه دلوقتي
انهارده هما مسكو عمتهم نكوها ف كل حته حتي اودامي نكوها قولتلها انتي هيجتيني
قالت شوف ياعلي انا عايزاك تعوضني
قولتلها مش خايفه يقولو ل ابوهم قالت لا العيال مبسوطه بالي بيحصل متعه حلوه بالسنبالهم
قولتلها عايزك تسمعيهم صوتك قالت حاضر

انا قلعت هدومي ونزلت لحس ف كس اميره وهيا اااااه وانا بلحس كسها وهيا مسكت دماغي وانا بلحس ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااااه مش قدره الحقوني ياعيال اااااااااه وانا بقولها مش كده ياقحبه قالت سيبني ملكش دعوه انت تعالي دخلو ف كسي مش قدره انا طلعت عليها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك ف كسها وهيا اااااااه اووووي وايديها علي ضهري وانا بنيكها بقولها مش مصدق ان عيالك عرفو ان انا بنيكك قالت العيال طلعو اوساخ ياعلي نيكني جااامد ااااااه الواد نايم علي ضهرو ومركب عمتو علي زوبرو واخوه بينيك طيزها كانهم محترفين وانا بنيكها بقولها وانتي مش عايزه تتناكي من زوبرين قالت اااااااه نفسي اوووي اشبع من لبنهم ويشعبوني وانا بنيكها قولتلها لما نخلص بس
وانا بقيت انيك فيها وبقولها زوبر حمايا كان جامد ولا زوبري ابتمست وقالت انت طبعا هو ده راجل
زانا بقولها ناكك كام مره قالت كتير بس مش بيطول انما انت بتشبعني بالبنك
لقيتها بترفع رجليها حطتهم ع كتفي وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا بزازها زي الجيلي رايحه جايه
ونزلت امص فيهم واخدتها رجليها علي ايدي وخليتها توصل لعند وشها وبقيت انيكها وهيا الوضع ده متعب شوي وانا بهبد ف كسها وهيا تصرخ ف الشقه وهيا بتقولي الواد بيتفرج علينا ماتوقفش كمل وانا بنيك فيها
وهيا تصرخ ولقيتها بتنزل عسلها من الهيجان وانا زوبري ولع اكتر ونزلت لبني ف كسها وهيا اأاااااه نزل ف كسي نزلت لاخر نقطه ونمت جنبها وهيا ااااااه احساس حلو اووووي
وانا نايم هيا حطت ايديها ع صدري وقالت كنت بتقول ايه قولتلها قولت ايه قالت قولت هتجيب ينكني معاك قولتلها انتي عايزه قالت ياريت بس يكون محتفظ بالسر قولتلها هو كويس
بس بتاع حريم ولسه متجوز من اسبوع
قولتلها هبقي اعرفك عليه قالت ماشي
قولتلها بس اخاف تتعودي عليه وتنسينا قالت انا هنساك ازاي قولتلها تحبي تتناكي امتي منو قالت هو يعرفني قولتلها لا انا عايزو ياخدك فوق اخر شقه والجو ضالمه ينيكك فوق وتجربي النيك من اتنين قالت ياريت ياعلي
قولتلها بكره هشوف الحوار ده بس اخاف يفضحك ويفضحني معاك قالت طب هتعمل ايه
قولتلها انا عندي فكره بس لازم اخطط ليها
انا لو عليه مش عايز حد ينيكك غيري بس انا عايز امتعك قالت انت تحت امرك قولتلها افتحي رجلك انا وقفت وصورتها كذا صوره من غير وش
وقللت ليه قولتلها هبقي اقولك
قالت انت بتعمل ليه كده
قولتلها بصراحه قالت قول
قولتلها عايز انيك مراتوو قالت هتنيكها ازاي
قولتلها هو بتاع حريم ولو شاف جسمك هيهيج عليك ولما يعرف انك من العماره هيتجنن
قالت المهم يكون ثقه قولتلها هو ناك كذا واحده قبل مايتجوز قالت شكلي عرفتو
قولتلها العبي ف كسك اصورك عايزو هايج
قالت ماشي فضلت تلعب ف كسها الوردي لما نزلت تاني انا عملتلها وضع الكلب وبقيت انيك وبصور وهيا تتوجع ونزلت علي طيزها لبني
ولبست وقولتلها هبقي احكيلك لما اوصل ل حاجه قالت ماشي سيبتها غرقانه بالبني ف كسها وعلي طيزها وقولت لازم اخلي البشمهندس ينيك اميره وانا لازم انيك مراتو ف الاوضه بتاعتو
نزلت وكلمتني شيماء وقالت اختي خدت رقمك مني ممكن تكلمك ف اي وقت اوعي توقع معاها ف الكلام وتعرفو انت مين
حاول تكلمها واتس بس هيا هتوريك حسمها بس من غير وشها هيا عايزه تجرب الجنس ع الواتس ده بس هيا لسه محروجه شوي
وعلفكره هيا نزلت انهارده مرتين وهيا بتتفرج ع الفيديو وانا بنتكلم عنها يعني هيا مشتاقه علي الاخر قالت اوعي تعرفك ياعلي قولتلها ماتخفيش وقفلت معاها ومستني رساله من مني مرات اخويا بنت الشرموطه لازم انيكها زي ماحرقت دمي وانا ف بيت اخويا لو هنزلك البلد مخصوص عشان انيكك…

الجزاء السابع

نزلت من عند اميره وانا مستني بفارغ الصبر مني تبعتلي رساله مني جسمها رفيع بس كربوك طيز ملبن وبزاز زي المانجه الكبيره
نزلت اتعشيت مع مراتي وهيا قالت امي كانت هنا
من شوي وسالتها عملت معاك حاجه قالت لا انا اصلا ماليش نفس للحاجه دي دلوقتي
وبعدين هيا لسه مخلصه مع العيال دي
وهيا مبسوطه بيهم العيال لسه صغيره وصحتهم حلوه قولتلها برحتها احنا بس نظبط الدنيا ونخلع من هنا خالص قالت ياريت
قالت انا هنام عشان تعبانه شوي قولتلها ماشي انا فضلت سهران وانا فاتح نت ومستني مني تبعت رساله الساعه 12 بليل لسه هقفل النت وهنام
لقيت رساله من رقم غريب بعتلي فيها ????

قولتلها ازيك يامني قالت انت عرفني
قولتلها اختك قالتلي انك هتكلميني ف اي وقت
قالت الوطيه قولتلها ليه ده انا فرحت اوي انك هتكلميني قالت اشمعنا
قولتلها يعني اختك بتحكيلي عنك وحكتلي كمان انك نزلتي مرتين علي الفيديو بتاعنا هيا سكتت
وانا قولت زي ماتاجي بقي
قولتلها اختك وصفتلي جسمك وبصراحه عجبني اووي وانا نايم مع اختك بقيت اتخيلك وانتي شوفتي الي حصل مع اختك
وهيا ايوه ماهيا سافله قولتلها بس حلوه اووي
وبعدين اختك مش بتحرم حد من حاجه
قالت ايوه منا عارفه
قولتلها فين جوزك قالت نايم قولتلها جنبك قالت لا انا ف اوضه الجلوس قولتلها بتعملي ايه قالت قاعده بتفرج علي التلفزيون
قولتلها اجي جنبك قالت لا عيب
قولتلها هتفرج بادب قالت ماشي تعالي
قولتلها لبسه ايه هيا قميص نوم
قولتلها لونه ايه قالت اسود اصل بحب السود اووي قولتلها وانا بتاعي اسود وجامد اوووي
قالت هو ايه الي اسود قولتلها الريمود
قولتلها عندك عيال قالت ايوه
قولتلها بتحبي ترقصي قالت ايوه قولتلها عايزك ترقصيلي قالت تعالي وانا ارقصلك
قولتلها بس هتعلميني الرقص وارقص معاك
قالت ماشي هعلمك الرقص
قولتلها ماتوريني كده هترقصيلي وانتي لبسه ايه
قالت لا عيب قولتلها طب ينفع وانتي بترقصي تقعدي علي حجري قالت لا بردو عيب
قولتلها هنفضل في عيب كتير قولتلها عجبك بتاعي وانا نايم مع اختك قالت بتاعك اسمو ايه
قولتلها زوبري شوفتيه وهو في كس اختك
اختك كانت عمله زي التعبان تحت مني
مش عايزه تبقي مكان اختك قالت ازاي قولتلها مش عايزه تجربي زوبر تاني غير بتاع جوزك يفضل جواك بربع ساعه وهو ف كسك يشبعك بلبنو قالت ياخربيتك هتتعبني كده
قولتلها جوزك بيشبعك ولا لا
قالت يعني مش اووي قولتلها انتي شكلك حاميه اووووي ف النيك قالت مش عايز تجرب
قولتلها ايوه كده اسخني
طبعا عايز اجرب ده انا زوبري مووولع قالت مالو
قولتلها تعبان اووووي قالت عندي معمل لو دخل في هيطلع حلو قولتلها طب تشوفيه الاول عشان ممكن يكون كبير علي المعمل بتاعك
قالت لا شوفتو قبل كده هو هيتعبني بس هيدخل
قولتلها انتي حد نام معاك غير جوزك يامني
قالت لا قولتلها مافكرتيش في حد قالت لا
قولتلها طب ايه الي خلكي تفكري ف كده دلوقتي
قالت الشرموطه اختي كل ماتتناك تصور نفسها وتوريني كل زوبر اكبر من التاني قولتلها طب اشمعنا اختارتيني انا
قالت اختي كلمتني عنك كتير انك حلو وعاقل ومش هتتكلم قولتلها تعرفي انا شغال ايه
قالت بواب قولتلها ايوه قالت وايه يعني
قولتلها بس لو جربتي زوبري مش هتبعدي عنو ابدا ممكن تقوليلي تعالي نكني ف البيت
قالت تعالي البيت كبير
قولتلها عايشه مع حماتك قالت لا مع جوزي والعيال بس طول النهار بنقعد تحت وبليل بنام فوق قولتلها مين كان قاعد تحت قالت ابو جوزي وابنو قولتلها راحو فين قالت الاب مات والابن كان بيبصلي جوزي طردو انا بقول احا ياشرموطه
قولتلها مافكرتيش تنامي مع اخو جوزك
قالت لا انا اصلا مكنتش بحبو قولتلها كان هيبقي معاك ويدلعك هتنامي مع جوز رجاله يشبعوك وتعرفي كنت هتتمعتي احلي متعه واحد بليل وواحد بنهار قالت بس تعبتني
قولتلها ده انتي تتعبي بلد بحالها ده بتاعي بقي زي العمود قالت وقف قولتلها اوووي تحبي تشوفيه قالت لو عايز قولتلها طبعا ده انتي اخت الغاليه
روحت داخل الحمام ومصور زوبري وهو وقف وبعتو وهيا شافتو ومردتش قولتلها روحتي فين
لقيتها بتقولي كل ده قولتلها عجبك قالت هو شكلو حلو اووي قولتلها وطعمو ف كسك هيبقي احلي اسالي اختك شوشو كانت بتصرخ تحت منو
قالت ياخربيتك بقولها بتعملي ايه قالت اصبر لما انزل تحت قولتلها ابعتيلي صوره لكسك كده قالت بس اوعي تقول ل شيماء قولتلها ماشي راحت بعتتلي صوره مدخله صباعين ف كسها نااااار

J39uELF.md.jpg

قولتلها اااااه حلو اووووي يالبوه
قالت عجبك قولتلها اووووي انا زوبري هينفجر
قالت خليه ينفجر ف كسي قولتلها بتعملي ايه دلوقتي قالت بلعب ف كسي وانا بتفرج علي زوبرك وهو ف كس اختي قولتلها بتتخيلي نفسك مكان اختك قالت ااااااه قولتلها عايزه تتناكي مني قالت اااااه نفسي اوووي قولتلها بتنيكي نفسك بصوابعك قالت اااااااه انا هيجانها اوووي مش قدره وفضلت دقيقتين متردش عليه واتا بقولها ايه نزلتي قالت اااه قولتلها فرجيني كده

J39A3hP.md.jpg

ققولتلها ياخربيتك ده انتي شرموطه اووي
قالت انا اول مره انزل بسرعه كده
قولتلها ليه قالت بصراحه حسا اني شرموطه وانا بخون جوزي بس مبسوطه ان في حد عايز ينام معايا قولتلها ده انا عايز انام عليك وزوبري ف كسك وبشفايفي علي شفايفك وصدري بيفعص ف صدرك قالت لو فعصت صدري هينزل لبن
قولتلها ليه قالت منا مخلفه من 10 شهور
قولتلها وريني صدرك كده بالبن قالت مش عرفه ايه الي بيخليني اسمع كلامك

J39A8uV.md.jpg

ايه حلوين قولتلها اااااه اووووووي
ده يتاكلو اكل يامني قالت بجد قولتلها ااااه عايز امصمص فيهم قالت انت فين ف المنصوره قولتلها عند الاستاد كده قالت اااه نص ساعه من بلدنا
قولتلها تعالي وانا هجيب شقه لينا صدقيني هتنبسطي اوووي واختك هتكون معانا قاعده بره الاوضه وانتي جووه بتتناكي مني
قالت هبقي اشوف جوزي كده وقولو رايحه مشوار ل صحبتي تعبانه ولما يطلع الشغل بيرجع المغرب هكون طول اليوم عندك انا وشيماء
قولتلها تمام قالت بس لازم الواد يكون معايا قولتلها عادي جبيه اهو انيكك جوه وابنك بره مع خالتو قالت انا هقفل هقوم اتشطف الفرشه اتغرقت لسه هنضفها قولتلها ماشي كلمي شيماء وخليها تكلمني قالت حاضر وقفلت معاها
وانا زوبري مولع مع اني لسه نايك من ساعه
حضنت صباح من ورا وزوبري وقف
وفضلت احرك زوبري علي طيزها وبقفش ف بزازها وبقولها اااه جسمك حلو اووي ياصباح ومن كتر تقفيشي ف بزازها جامد صحت وبتقولي مالك قولتلها عايزك قالت دلوقتي منا كنت صاحيه قولتلها نزلي البنطلون بس ونامي لقيتها مدت ايديها ونزلتها ولقيت كلوت بتقولي اقلعو قولتلها لا سبيه حضنتها جامد وبقيت احك زوبري ف طيزها وبقولها احلي جسم جسمك ياصباح
جسمك ده انا مهمل فيا اوووي
الي زيك ياصباح لازم تتناك ليل ونهار وجسمها يتاكل حته حته ومسكت زوبري واخدت الكلوت ف جنب وحطيتو وحكيت زوبري ف كسها وهيا عطياني ضهرها روحت مدخلو براحه وهيا امممم
ودخلتو للاخر ف كسها وهيا ااه وانا بقولها نامي قالت انام ازاي وزوبرك جوايه قولتلها وحشك قالت وحشني اووي انا مش عايزه منك غير تنكني كل يومين مره وانت حر انا مش همنعك ياعلي تعمل الي انت عايزو بس خليك جنبي وماتسبنيش انا مصدقت اتجوزت راجل يخاف عليه ويحبني وانا بقولها انا بحبك زوبري كان كلو ف كسها
ومش هسيبك ابدا وصدقيني هعيشك احلي عايشه بس اعمل الي ف دماغي قالت ايه الي ف دماغك قولتلها لما اخلص هقولك انا هيجان اوووي اخدت تلفوني ووريتها صور مرات اخويا بقولها شوفي قالت مين دي قولتلها دي مرات اخويا الي قالت ل اخويا يطردني قولتلها قومي اركبي علي زوبري انا مش قادر قالت ثواني عشان شكلي هنزل قولتلها انتي شكلك تعبانه قالت ااااه اوووي
قولتلها ااه ياصباح محرومه من النيك ومش بتقوليلي انا جوزك ياحبيبتي انتي مالزومه مني قالت انت بقالك يومين مالمستنيش
قولتلها صدقيني ف اقرب وقت هتلاقيني واخدك وخالع من هنا بس الي ف دماغي يمشي قالت هنفعد كتير قولتلها لا شهرين تلاته بكتير بس مرات اخويا تقع ف المصيده وانا هعمل كل الي انا عايزو قالت فرحتني قولتلها بس في حاجه قالت ايه قولتلها لو عملت الي ف دماغي مرات اخويا هتبقي معانا يعني هتتناك مني علطول قالت عادي ياحبيبي بس مدام انت معايا خلاص
انا قولتلها كسك كلو عسل قالت انا حسا بنار ف كسي قولتلها فنسي كده وقعدي علي زوبري قالت حاضر خرجت زوبري كانو كان ف برطمان عسل
زوبري ماتغرق عسل من كسها قولتلها شوفي قالت امصو قولتلها لا قالت حاضر نزلتلي البوكسر ودخلت مابين رجلي وانا ماسك زوبري وهيا شالت كلوتها ف جنب وراحت رجعت بكسها عليه دخل لاخرو وهيا طلعت زوبري خرج منها

J39GjY7.md.jpg

وهيا رجعت تاني ودخل ف كسها وبقت تروح وتاجي تروح وتاجي وانا بنيكها ومسكت طيزها اضربها وكل دخله وطالعه كسها بينزل اكتر
بقولها ايه ده كسك عامل زي الحنفيه كل ده عسل وهيا ااااااه اااااااه مش قدره وانا بنيكها وهيا رجعت للاخر علي زوبري ولقيت كسها بينزل عسل تاني علي زوبري وجسمها بيرتعش من النزول انا زقيتها وهيا نامت علي وشها وانا ركبت فوقها
وزوبري فوق طيزها بقولها مالك قالت مفيش ياحبيبي دخلو في يلا قولتلها ادخلو فين قالت ف كسي نزل جوايه قولتلها حاضر روحت مدخل زوبري وانا فوقها وبقيت انيك فيها وهيا ااااه اااااه وانا بنيك فيها ومتمتع اوووي وبقول ازاي يكون معايا ست زي القمر وبتحب الجنس ونيك غيرها واحرمها من الجنس كده دي عايزه تتناك كل يوم مش يوم ويوم وانا فوقها بنيك وهيا اااااااه هتنزل قولتلها لسه شويه قالت تعالي ف حضني قولتلها حاضر خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وانا نمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك وهيا تبوس شفايفي ولفت رجليها حولين رجلي وانا بنيكها وهيا ااااااااااه هنزل هنزل قولتلها اااااااااه ياخربيتك انتي مالك انهارده وانا بنيكها حسيت ببركان بيتنطر لبره وبيخبط ف زوبري سخن اوووي وانا اااااح ناااار ياصباح ياخربيتك وانا بنيكها جامد
وهيا ااااه وصوت زوبري وهو خارج من كسها حكايه تانيه فضلت انيكها اكتر من 5 دقايق وانا نايم فوقها ونزلت ف كسها وهيا حضناني ونمت ف حضنها زي ماحنا والفرشه متبهدله مننا
حصيت الصبح مكنتش جنبي صحيت اتشطفت ولقيتها جايه من بره بعبايه سوده واسعه
بقولها ايه الجمال ده ياقلبي لقيتها قلعت العبايه ولبسه عبايه بيتي ضيقه اووي بقولها فكرتيني باول يوم شوفتك في وقتها كنت عايز ادخلك جووه ونام معاك من منظر جسمك احلي كيرفي شوفتو ف حياتي قالت احترم نفسك بقي سيبني اعملك الفطار قولتلها ماشي قالت ادخل اتشطف وتعالي عايزاك قولتلها حاضر دخلت اتشطفت وخرجت دخلت المطبخ وحضنتها من ورا وبقولها القمر عايز ايه قالت ايه الي ف دماغك
قولتلها عايز اخلي مرات اخويا تكتبلي البيت من تحت باسمي قالت ازاي قولتلها اخويا عامل زي الخاتم ف صباعها وانا بكلمها بس ماتعرفش انه انا وانبارح كنت بكلمها وهيا نفسها تتناك مني
واتفقت معاها انها تجيب اختها وتاجي قالت اختها مين قولتلها البشمهندس الي متجوز جديد كان بينيكها هيا شغاله معاها بتتعلم منو وهيا متجوزه من 4 شهور وحامل من جوزها المهندس ناكها وبقي بينيكها علطول ولما جات هنا اخدتها ع فوق خالص ونكتها وبقت كل ماتاجي اخدها فوق ونيكها واتفقت معاها علي اختها وصورنا فيديو ف شقه مدام اميره لما كانت مسافره ونكتها وهيا بعتت الفيديو ل اختها ماهيا مني عرفه ان اختها بتتناك قبل الجواز وبعد الجواز بقت من كسها
ف خليت شيماء تجر رجل مني وتكلمني وانبارح نكتها واتس وهيا وراتني صورها وقالت انها عايزه تتناك مني وانا ناوي انيكها وصورها قالتلي طب وهيا هترضي تنيكها وهيا عرفه انك علي
قولتلها مانا عشان كده هجيب اختها معاها هخليهم يهيجو علي بعض واخلي شيماء تعطي وشها باي حاجه وانا انيكها وكون بصورها
ولما انزل ف كسها وصورها هيا واختها مع بعض وهيا تشوفني هتخاف بس انا هطمنها واختها معايا بردو وواحده واحده هخليها ترجعني البيت عشان اكون جنبها وانيكها علطول وانا واثق انها ماهتصدق قالت انا مش مطمنه قولتلها سيبي كل حاجه لوقتها بس وضربتها ع طيزها وبقولها قبل الي ف بطنك ده يتولد هيكون ليكي شقه لوحدك ونعيش احلي من الناس كلها
انا بغير عليك من الهوه الي ف الشارع قالت عارفه ياحبيبي وانا عمري ماهعمل حاجه تزعلك
وبعدين لو عايز تجيب مرات اخوك هنا انا معنديش مانع حته انا اصوركم من بعيد وانتو التلاته ع السرير قولتلها طب تمام ييبقي وفرنا مكان كمان وانا بقولها ايه رايك نعمل واحد علي السريع قالت لا بلاش كفايه كده
قولتلها اتا بتاعي وقف اووي قالت مانا حسه بيه اهوو بس لا بردو اطلع فوق وانا بضحك وضربتها ع طيزها ومسكت فلقت طيزها اووي وبقولها بس اسيب القمر ده وطلع انيك فوق
قالت يلا عشان تفطر وتشوف شغلك انا بعدت وفطرنا مع بعض وطلعت كالعاده اشيل الزباله ورميها ف الصندوق وعديت علي سوسن كانت قاعده وجوزها نايممن شويه دخلت سلمت عليها وهيا قاعده وبتقولي بقي تخبو عليه ان البت حامل ضحكت وقولتلها انا بس كنت عايز اتاكد الاول قالت انا مبسوطه اووي انها حامل
قولتلها وحياتك لو كنتي انتي صغيره شويه كنت خليتك حامل كمان قالت ياريت وبتضحك قولتلها فين جوزك قالت نايم جووه
قولتلها عمله ايه مع العيال الي فوق قالت مفيش
قولتلها مفيش ايه مش بيريحوك وكل يوم بتتناك قالت ايوه قولتلها يابختك بتتناكي من زوبرين كل يوم قالت وانا موحشتكش قولتلها بصراحه انا مش عايز واحده تكون بتتناك كل يوم بقرف من كسها قالت ياراجل قولتلها وحيات امك بقرف
وبعدين كسك ده بيتناك كل يوم محتجاني ف ايه
لقيتها بتقولي ده انت الاصل هو في زيك
قولتلها انا دلوقتي اخري معاك تقفيش تمصيلي انيك بزازك انما ادخلو ابدا
قالت طب احضني شويه قولتلها تعالي حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها وبقفش ف بزازها جامد وهيا اااممم اممم بقولها جوزك عارف قالت لا قولتلها بجد قالت لا هو عارف قولتلها وهو ساكت قالت بياخد كل يوم 300 جنيه وهو عايز كده فلوس وخلاص وكمان عايزني اطلع للراجل الكبير ادلعو لما العيال تنزل بالنهار
قولتلها وبتدلعيه قالت ايوه قولتلها جوزك معرص
مش مقدر النعمه الي ف ايدو ده انتي لولا حماتي كنت اتجوزتك وفشختك وانتي كده ده احلي نيك ف سن الواحده الي قدك خبره عاااال
قالت تحب تدخلو ف كسي قولتلها لا مش هدخلو روحت ضربها ع طيزها وبقولها سلام انا ماشي
مشيت روحت وحكيت ل صباح وقالت انا مبسوطه اوووي انك مش هتنام معاها تاني
قولتلها عقبال غيرها
وفضلت قاعد العماره تمام والدنيا رايقه والعصر اذن والساعه بقت 4 لقيت المهندس نازل كلمتو قولتلو عايزك ف موضوع قالت موضوع ايه قولتلو مش هينفع نتكلم هنا قالي تعالي
ركبت معاها العربيه
قالي ها قولتلو انت عارف ان انا بعزك قالي عارف
قولتلو في واحده من العماره انا بنام معاها قالي بجد قولتلو ايوه خود اتفرج وانا هحكيلك
عطيتو التلفون وهو بيتفرج قالي مين دي قولتلو ماتعرفهاش قالي لا انا معرفش حد ف العماره
قولتلها دي مدام اميره ف الدور الخامس
حصل معاها كذا كذا وحكيتلو كل حاجه وان عيالها ناكو عمتهم وهيا قررت انها تتناك مني اودامهم وهيا بقت تحكيلي ان العيال ناكو عمتهم اودامها من طيزها وكسها ولما فاتحتها ف موضوع اجيب واحد معايا قالت ماشي بس يكون مضمون وانا قولت مفيش اضمن منك هو بتفرج وقالي جسمها حلو اووي قولتلو دي نااار ف الجنس
قالي هنيكها اودام عيالها قولتلها مش عارف بقي بس كنت عندها انبارح قالت لعيالها انا تعبانه وعلي هيكشف علي جووه ولما دخلنا صوتها كان مكرفون عشان العيال يسمعو قالي اشطا وانا موافق
قولتلها تمام لما تاجي من بره هكلمها وهشوف قالي تمام ياعلي وانا مش هنساك
قولتلو تمام وقالي ابعتلي الفيديو ده قولتلها بلاش قالي ماتقلقش انت اصلا مش باين قولتلو لا مينفعش قولتلو انت تجرب بنفسك
قالي بيني وبينك انا هبعتو للمدام هيا بتحب تتفرج علي الحاجات دي وماتقلقش يعني
قولتلو خلاص مدام للمدام يبقي يتبعت بعتو ليه وهو قالي شوف راح بعتو للمدام واتس ومسحو من عندو خالص ومسح الرسايل الواتس كلها وقالي انا مش محتاجو بس زي ماقولتلك قولتلو اشطا وانا هكلمها وهعطيك خبر ونزلت
قعدت مع صباح نتكلم ولقيت رنا نزله مع جوزها رنا دي لو نسيتو الي جوزها اتجوز عليها ومش عايز يقولها عشان العيب من عندها وهو سليم
ومتجوز ومراتو حامل
المهم كانت زي القمر وانا بتفرج علي طيزها وهيا نزله ملبن ياناس ملبن نزلت وانا قاعد كلمتني شيماء بتقولي ياخربيتك انت عايز تجيب اختي تنيكها قولتلها وايه المشكله قالت طب ازاي
قولتلها ثواني لما ادخل جوه
دخلت معايا صباح وانا بقول انا مراتي موافقه وهتروح عند اهلها وانتو تعالو ف اي وقت ادخلو عندي ونعمل احلي جنس واختك انتي هتكوني مخبيه وشها بقماشه بقي بكسك اقعدي علي وشها لحد مانيكها وهيا تسيح ابعدي وسيبي الباقي عليه وماتقلقيش كل حاجه معمول حسابها قالت انت هتديني ف داهيه قولتلها مش اختك عايزه قالت ماهو ده الي مجنني انت قولتلها ايه ضحكت وقولتلها ولا حاجه قالت خلاص لما اشوف هعمل ايه وقبلها بيوم اعرفك اننا جايين وخليك بعيد لحد ماندخل قولتلها اشطا ياقمر
وقفلت وهولتلها دي اختها شوشو قالت ايوه مانت قولتلي قولتلها طب ايه يلا هيا يلا ايه
قولتلها زوبر علي السريع هيا ضحكت وقالت يلا انا نزلت فيها بوس وتقفيش وطلعت بزها امص في وهيا ساحت خالص ولقيت الجرس بيضرب انا بقول احا وبضحك برد كانت مدام اميره قالتلي عايزك ف حاجه ياعلي تعالي قولتلها حاضر
قولتلها هشوف عايزه ايه وجاي
طلعت خبط فتحت لقيت عيالها قاعدين
قالت تعالي ياعلي دخلت بقول في ايه
قالت علي قول الصراحه انت بتنام معايا من امتي انا ببصلها ومستغرب قالت لا قول الصراحه
قولت من اول ماجيت تقريبا قالت انت قولت لحد قولتلها ابدا قالت للعيال انتو شكيتو في علي قبل كده او بصلكم بصه وحشه ابنها الصغير قال لا
قالت انتو شباب ومش عرفين تبعدو عن عمتكم حاضر انا هسفركم ليها تقعدو معاها يومين معنديش مشكله بس ليه بتقولو ليه انك بتجيبي رجاله البيت واحنا موجودين ده انتو الي نكتو عمتكم ف وجودي وانا معاكم ودلوقتي بتعتبوني
طب عتبو ابوكو الي سيبني لوحدي ومش بيسال فيا ولا معبرني حته
اعمل ايه يعني اموت نفسي عشان ترتاحو وهيا بتعيط ودخلت جووه والعيال بصه ف الارض
انا دخلت وراها وقفلت الباب ولقيتها بتعيط بقولها في ايه قالت العيال بيلموني
قولتلها سيبك منهم دي عيال قوليلهم كده روحو اقعدو عند عمتكم هينسو كل حاجه ويروحو
هنا اكيد زعلانين انهم هنا وانتي بتتناكي وهما مش عرفين يوصلو ل عمتهم قالت يعني اعمل ايه
ضحكت وقولتلها عمتهم بعيد قالت لا ف اسكندريه قولتلها خلاص اركبي عربيتك ووصليهم الموقف الجديد وركبيهم اسكندريه وخلي عمتهم تقبلهم وقعدي يومين لوحدك بس مش لوحدك يعني
قالت مش فاهمه قولتلها مش عايز اتنين معاك قالت هو انت كلمتو قولتلها ايوه وهو مبسوط جدا وشاف الفيديو بتاع انا وانتي ومبسوط اوووي وقالي ف اقرب وقت كلمني
قالت بجد قولتلها بجد قومي يلا جهزي العيال عشان تبقي دخلتك انهارده من زوبرين ولا اقولك خليك روحت منيمها ع ضهرها ونمت عليها وفضلت ابوس فيها وزوبري بحكو ف كسها من بين البنطلون الترنج الخفيف تحتو كلوت
وانا ببوسها قولت للعيال يا مازن مازن لقيتو بيخبط وبيفتح وشافني قولتلو قوم انت واخوك البسو ومعاكم شنط عشان ماما هتوديكم ل عمتكم يومين كده وهو قال حقه ياماما قالتلو ايوه ياحبيبي البسو وانا بقولها وصليهم وجهزي نفسك ولما هجيلك هكلمك قللت حاضر بوستها وحسست علي كسها وخرجت وبعد نص ساعه نزلت مع العيال وبتبتسم ليه والعيال فرحانه
ونزلو وبعد ساعه رجعت وانا دخلت معاها الاسنسير واخدتها ف حضني بوس وزنقتها ف باب الشقه بوس وتقفيش وبقولها ادخلي عايزك عروسه انهارده قالت حاضر همتعكو انهارده وانا بضحك قولتلها المهندس اخد الفيديو يفرجو للمدام عايزك تجيبي سيرت المدام انهارده وانتي بتتناكي عايزك تهيجه جامد قالت حاضر يلا بقي انانزلت وهيا دخلت وبعد العشا كلمت المهندس قالي انه جاي من طلخا اهو قولتلو لما توصل اتعشا وروق وكلمني عشان اطلعلك قالي ماشي
بعد ربع ساعه وصل قالي ربع ساعه وكلمك طلع
وانا كلمت اميره قالت انا جهازه المفتاح هتلاقيه في مكانو زي مانت عارف ادخل علي اوضه النوم علطول قولتلها في مفاجاءه ولا ايه قالت مش انت عايزني عروسه قولتلها ياريت قالت هتشوف
بعد شويه قولت ل صباح انا طالع ل اميره ادخلي جوه قالي حاضر دخلت وانا طلعت ل احمد كان مستني اخدتو ونزلت تحت علي رجلينا اخدت المفتاح وفتحت ودخلت احمد كان لابس بنطلون ترنج وفانله كات دخلنا وقفلت وعرفتو ان العيال سافر لعمتهم قالي هيا فين قولتلو دي عمله لينا مفاجاءه خبط علي باب اوضه النوم وبفتح
ولقيت واحده تانيه خالص عروسه بجد قاعده ع السرير لبسه فستان ابيض مش بتاع عرايس بتاع الناس الغنيه ده ???? مكشوف من الدرعات والصدر
مرفوع لفوق وجسمها بيلمع واحمد مبحلق فيها
انا قربت منها وحضنتها وبقولها ايه القمر ده وبقفش في طيزها وانا حضنها واحمد قال ايه الجمال ده يامدام اميره انا مكنتش اعرف انك حلوه كده قالت هو علي مش وراك الفيديو
قالها بصراحه مكنتش اعرف انك جميله كده وراح وقفه وراها يشم ف شعرها ورقبتها وبيقولو ريحتك جميله وراحت مسك بزازها من تحت الفستان وقالها معقول الجمال ده
لقيتها بتقولو شكلك شقي قالها اووي
وانا قاعد وبتفرج ولقيتو نزلها الفستان ومن غير ستيان وقعد يهرس ف صدرها وقالها تسمحيلي ولقيتو نزل اودامها علي ركبو ودخل تحت الفستان ولقيتها بتعض علي شفايفها وبصالي وبتقولي تعالي انا وقفت وهيا مسكت بزعا بقيت امصو جامد وبدل ع التاني وهيا فاتحت رجليها وبيمص ف كسها وكلوتها كان علي الارض وفضل يمص وعيا تصرخ ولقيتو طالع من تحت وشو غرقان عسل قالتلو اتا اسفه قالها ولا يهمك طعمو حلو اوووي ولقيتو قالعه كل حاجه وهو قلع
ونام علي ضهرو وعمل معاها وضع 69 وهيا تمص ف زوبرو وهو يلحس لكسها وفضل يلحس كسها وهيا تمص ولقيتو بينزل في بوقها
وهيا بتوف لبنو علي زوبرو وتمصو تاني وبلعت لبنو وهو لسه واقف وانا بتفرج وعايزو يتمتع بيه خالص وياخد راحتو معاها ولقيتو بيقولها
انتي حلوه اوووي قالتلو وانت بتلحس حلو اووي
قالتلو يلا نكني قالها عايزه فين قالتلو اي حته
يلا ولقيتو اخدها وضع الكلب ودخلو ف خرم طيزها وفضل يبدل عليهم وانا زوبري صاروخ ولقيتها بتقولي تعالي اخدت زوبري ف بوقها تمص في جامد ولما شبعت مص لقيتها بتقولي يلا نكوني سوا ولقيت احمد ضربها ع طيزها
وهيا طلعت اودام طلعت فوقي وبتبوس في شفايفي وكسها فوق زوبري ومسكت زوبري بايديها ودخلتو ف كسها ونامت عليه واحمد دخلو ف طيزها وبقينا بنيكها سوا واحمد بيقول اااه اول مره احس بطعم النيك كده هيا تقول ااااااه اااااه نكوني اووووي مش قدره ولقيت احمد نام فوقها وزوبري مش بيتحرك ف طيزها وبيبوس ضهرها وبيقولي زوبرك كبير علي كسها ياظالم
قولتلها ماتقلقش هيا بتحب النيك اووي
ومهما تنيك فيها مش هتقولك لا صح يشرموطه قالت اااااه نكوني جامد هنزل مش قدره واحنا بنيكها جامد وراحت منزله علي زوبري عسل كلو وهيا ااااااه اااااه ولقيت احمد بعد وانا ببوس شفايفها وحضنها وبحرك زوبري جامد تحت منها
ولقيت احمد بيقولي استنا ماتتحركش
انا وقفت وزوبري ف كسها مش عارف بيعمل ايه محسيتش غير بزوبر فوق زوبري وبيدخل ف كسها وهيا ااااااااه بتعمل ايه قالها استني ياشرموطه
وبيدخل زوبرو ف كسها وهيا اااااه بيوجع وانا حاسس بزوبرو بيدخل ف كسها ولقيتو بيدخلو ويطلعو وانا زي منا سابت
وهو بينيك وهيا اااااه حلو اووووي وانا ببوس ف شفايفها وهيا مبسوطه اوووي وبتقولي حلو اوووي نكوني اووووي افشخوني وانا زوبري مولع وهو ف كسها ولقيت اميره بتصرخ وبتقولي مش قدره ياعلي هنزل ونزلت علي زوبرنا احنا الاتنين واحمد خرج زوبرو وقال ياخربيتك ده انت ناااار
انا قومت من تحتها ولقيت احمد نيمها ع ضهرها ودخل زوبرو ف كسها ونام فوقها وفضل ينيك فيها وانا دخلت الحمام غسلت زوبري ولبست البوكسر وقعدت اتفرج عليهم ولقيت تلفون اميره فوق الدولاب شكلو بيصور وانا كبرت دماغي
وهما كملو نيك وهو فضل ينيك فيها وهو بيكلمها بصوت واطي مكنتش سامع حاجه
ولقيتها نيمتو علي ضهرو وركبت علي زوبرو وشوفت المنظر ده

J3Hlpus.md.jpg
وهو حضنها وفضلو يتكلمو انا سامع وش وشه بس وزوبري بينيك فيها ولقيتو مسك طيزها وهيا نزلت عليه ولقيت لبنو بينزل من كسها وها اااااااه ااااااااااه حلو اوووي لبنك كتير اوووي
وقالت نضفت زوبرو وقالت يلا دورك قولتلها اصبري شوي ولقيتها اخدتوو ودخلو الحمام قعدو ربع ساعه وصوت صرخها وطلعو هلكنين
وقال معتش قادر اول مره انزل تلت مرات حاسس ان عضمي مكسر قولتلو انت تعبت انهارده
قالي هيا تستاهل بصراحه
وفضلو يبوسو ف بعض وقالها انا همشي بس هبقي اخد رقمك من علي ونزلك قالتلو حاضر كلمني بس قبل ماتنزل قالها ماشي لبس وغمزلي وخرج انا قفلت الباب ورا ودخلت عليها قالت احلي يوم انهارده قولتلها اتمتعي قالت اوووي
قولتلها زوبرو عجبك
ضحكت وقالت عايز الحق قولتلها قولي مش هزعل وقفت ومسكت زوبري وقالت لحد دلوقتي زوبرك احلي زوبر دخل جوايه انا بحب الزوبر السود الي يدخل جوايه يفشخني
ده هو نزل 3 مرات وانا لسه عايزه انت من اول زوبر بتتعبني بس انا لازم اعمل كده عشان اعملك الي ف دماغك قولتلها مش فاهم قالت مش عايز تنيك مراتو قولتلها ايوه قالت خلاص سيب الموضوع ده عليه قولتلها هو انت كنتو بتقولو ايه
قالت الاول انت هتنتم معايا قولتلها مش عارف قالت انت لازم تنزل انت البن بتاعك كده غلك لازم تنزل قولتلها احكيلي ازاي هتجبيلي مراتوو
قالت هو كان بيقولي انه عايز ينكني لوحدي
وانا بقيت اقولو ياريت وقالي هيجيلي بكره لوحدو وانا قولتلو ماشي ولما دخلنا الحمام قولتلو مراتك عجبها الفيديو قالها اوووي وعرفت ان مراته بتحب السحاق يعني ست مع ست واتفقت معاها يجيبها بكره وهو جاي وانا هتفق معاها تجيلي لوحدها واحنا ف دنيا تانيه اكلمك تدخل علينا وتنيكني اودامها ولو عرفت تنيكها نيكها قولتلها طب اشطا ولقيتها بتقولي تعالي يلا قولتلها انا نازل ل صباح حبيبتي انيكها برحتي وانتي بكره لما يمشي هطلعلك تعطيني الاخبار وهيا بتقولي يغني مش هتريح كسي انا حسست ع كسها ودخلت صباعي جووه وبقولها انتي كسك تعب انهارده ريحيه شوي
بالحق انتي بتصوري قالت اها نسيت اقولك ده يوم للتاريخ زوبرين ف كسي قولت لازم اصور
قولتلها طب تعالي حضنتها من ورا ووشها للتلفون وقعدت العب ف كسها وقفش بزازها
وهيا اااااه اااااااه وبعد دقيقه نيمتها ع وشها وفضلت اضرب طيزها جامد لما احمرت دخلت زوبري ف كسها وهيا اااااااه اووووي ياعلي انا فضلت انيك وزوبري بقي عليه عسل طلعتو ولبست وقولتلها انا نازل يالبوه
وسيبتها ونزلت وزوبري ناار مولعه
ونزلت ل صباح كانت قاعده علي الكرسي اخدتها ودخلت وقولتلها قاعده ليه كده قالت مدام امل قالتلي عايزه طلب من السوبر مركت جبتو وجيت قعدت قولتلها حاق عليه انا عارف ان شبشبك انضف منهم كلهم وحضنتها وقولتلها مش عايزه نعمل واحده قالت انت جوزي وانا تحت امرك
قولتلها تعالي اخدتها ع اوضه النوم
وانا قلعت وقلعتها العبايه السوده علي الي تحت منها وكانت لبسه قميص بيتي لحد الركبه حسست علي طيزها وقولتلها عايزك تمصيلي قالت حاضر نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري زوبري تمص في وقالت طعم عامل ليه كده
قولتلها كان ف كس اميره وقولت انتي اوله منها القحبه دي هيا نزلت تمص ف زوبري وتمص ف الراس

J3HWOb9.md.jpg

J3HXSIt.md.jpg

وفضلت تمصلي جامد وتقولي طعمو حلو اوووي
قولتلها مصي جامد ياصباح قالت حاضر فضلت تمصلي ونزلت ع بضاني تمص فيهم
وعنيها ف عيني وراحت طالعه فوقي
وبقت تبوس شفايفي وتقولي انا بحبك اووووي
قولتلها وانا كمان ياصباح قالت ماتحرمنيش منك ياعلي انا بزعل لما بشوفك بتطلع وتنيك حد فوق قولتلها مش وقتو كلام تعالي بس لقيتها وقفت علي ركبتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وقعدت تنط عليه زي النطاطه وتقولي اااااه اااااه حلو اوووووي وانا نايم وصباح بتنط وبزازها ف قلب القميص طالعين نزلين وصوتهم مع الستيان وهما ملبن اصلا لقيت صباح تنزل علي زوبري عسلها وقعده علي زوبري وكلو ف كسها
قولتلها فنسي هيا فنست وانا نمت علي ضهري ودخلت فيها زي المقص ومسكت زوبري بدخلو ف كسها وكان وضع ناااااار

J3Hrixf.md.jpg

ودخلتو ف كسها وهيا بقت تطلع وترجع وانا زوبري جوه كسها وكملت نيك وهيا كانت تعبت من كتر الرايحه والجايه وانا قلبتها علي ضهرها ودخلتو ف كسها ونايم فوقها وبقيت انيك فيها
وهيا ااااااه كمان كمان وانا مكمل ف النيك
وهيا حضناني ولقيتها بتنزل عسلها تاني وانا خرجت زوبري وكسها بينزل نيمتها علي بطنها وفتحت طيزها بايدي وكسها احمر اوووي من جوه دخلت زوبري ف كسها

J3HmHPe.md.jpg

وودخلتو للاخر وبقيت انيكها وضرب طيزها وهيا اااااه وصوت النيك عالي اوووي وزوبري بيلمع من عسلها الي غرق زوبري وانت بنيك وهيا بتقول كلام يهيج زي ااااه زوبرك كبير اووي ياحبيبي نيك مراتك شبعها بزوبرك نيكني نيك ياحبيبي مراتك بتموت ف زوبرك الكبير افشخني ياحبيبي وانا بنيك فيها وهيا اااااااااه وانا زوبرؤ كان خلاص قولتلها هنزل ياصباح قالت عايزه ف بوقي لقيتها لفت وشها ومسكت زوبري وشكل شعرها وهو علي وشها يجنن وكانت عرقانه اووووي ومسكت زوبري بلعتو علطول وبتمص في

J3JChog.md.jpg

وانا بتفرج عليها وهيا فضلت تمص ف زوبري لحد مانزلت كتير اوووي ف روقها ومفيش ولا نقطه خرجت كلو نزل ف بوقها وهيا بلعتهم
ونضفت زوبري جامد وانا اخدتها تخت الدش استحمينا ونضفنا بعض وطلعنا اتعشينا واخدتها ف حضني وهيا نامت وانا نمت ف حضنها كنا عريانين خالص وانا صحيت الساعه 3 ونمت تاني
لحد الصبح لبست وهيا لسه نايمه طلعت اخدت الزباله رميتها وكنست العماره بدري وخلصت كل حاجه والساعه 9 كلمت مني مرات اخويا انا عارف ان اخويا هيكون ف الشغل هيا كانت فاتحه اطمنت عليها واتس طبعا
وقولتلها مش ناويه قالت انا قولت ل شيماء وهيا هتاخدني لما تاخد العربيه بتاعت جوزها هناجي الصبح الساعه 10 كده قولتلها ياريت يكون يوم جمعه عشان نكون برحتنا قالت انت الجمعه اجازه قولتلها ايوه قالت حاضر يبقي احسن بردو قولتلها حوزك مش هيتكلم قالت لا مش هيتكلم
قولتلها ليه قالت عادي هيقول ايه قولتلها لو قولتيلو انا رايحه اتناك من زوبر كبير هيقولك ايه قالت مش هيقولي حاجه قولتلها مسيطره قالت ايوه شويه قولتلها تعرفي هعيشك احلي يوم ف عمرك قالت وانا جيالك محرومه انهارده الربع اعمل حسابك الجمعه هجيلك ومش هخلي جوزي يلمسني عشان اكون محرومه وانت تريحني قولتلها انا عفشخك ياشرموطه وهيا ماتنساش الجمعه قولتلها ماشي ياقمر وقفلت
والساعه 10 تلفوني رن كانت اميره رديت عليها قالت اطلع عايزاك قولتلها حاضر طلعت وكانت عريانه بقولها لسه مالبستيش قالت انا معتش قدره اتحرك امسك بتعطيني كلوت بقولها ايه ده
قالت ده كلوت بتاع ياسمين
بقولها مين ياسمين قالت مرات البشمهندس قولتلها ازاي وصل هنا قالت لما انت نزلت الباب خبط
كان احمد سالني عليك قولتلو نزل من ساعه ولقيتو بيقولي المدام عايزه تتعرف عليك
قولتلو اتفضلو وطلع جبها وهيا نزلت بترنج بيضه اوووي وزي القمر ياعلي فضلنا نتكلم واحمد استاذن وفال انه جاي تاني ولقيتها بتكلمني ف الجنس بتقولي كده تخلصي علي جوزي وورتني الفيديو بتاعي معاك وقالتلي انتي عجبتيني اووي ولقيتها بتبوسني وانا قولتلها ثانيه واحده وجايه دخلت شغلت التلفون وخبيتو وطلعتلها عريانه خالص وهيا قلعت مكانها وقعدنا نبوس ف بعض ودخلنا ف الاوضه والباقي انت شايفو
انا لقيت الاتنين تفعيص ف بعض وبوس ونيك وكساسهم فوق بعض والاتنين نزلو مع بعض مرتين ونامو ف حضن بعض وبعد ربع ساعه اميره خرحت لقيت دخله مع احمد ولقيتو قلع ونام وسطهم وعمال يقفش ف الاتنين وزوبرو نايم
ونامو وقالت الصبح لما قومت مكنش في حد هنا بس شكلها نسيت الكلوت بتاعها قولتلها ياخربيتكم قالت شكلها قربت ليك البت كسها ابيض شامعه لو زوبرك دخل فيها هتصرخ من الوجع قولتلها جيبتو سيرتي انبارح قالت لا ولا بحرف قولتلها امال اتكلمتو علي الفيديو ازاي قالت هيا عجبها جسمي مش الزوبر الي حووه كسي قولتلها انا عايز انيكها ضحكت وقالت ف اقرب وقت هتلاقيني بكلمك تنيكها وتنبسط معاها كمان
بس اوعي تنزل جواها تحبل منك قولتلها لا مش هنزل جوواه وهيا قالت يلا انزل بقي ولا عايز ايه قولتلهاواحنا لسه ع الصبح وخبطها بعبوص ف كسها قزحت ف الجو وانا بضحك ونزلت
وشيماء كلمتني وقالت اعمل حسابك يوم الجمعه هنكون عندك سيب الباب مفتوح وانا هدخل معاها
ولما اعطيك رنه تدخل علطول قولتلها اشطا ياقمر

فضلت قاعد ومزاجي رايق واتغديت والدنيا عنب
لقيت تلفوني بيرن ببص كانت سناء صحبت اميره
رديت عليها قولتلها ياهلا عمله ايه قالت انت فين قولتلها موجود قالت فاضي قولتلها ليه قالت انا معايا العربيه وانا مسافره بكره مع جوزي قولتلها هنروح فين قالت تعالي بس اخرح بره عند اولاد رجب قولتلها ماشي كلمت صباح قولتلها رايح مشوار وجاي قالت مشوار ايه قولتلها ماتقلقيش مش الي ف دماغك كدبت عليها
طلعت ولقيتها بترن عرفتها فين بالظبط ركبت كانت لبسه ببنطلون جينز ووبلوزه كتفها عريان
بقولها هتسافري فين قالت جوزي مسافر شغل وانا هروح معاها ف دبي وشكلي هطول خود دول لقيتها بتعطيني فلوس بقولها ده ايه
لقيتها بتقولي انا كنت وعده نفسي ليك مني 50 الف جنيه قولتلها خمسين الف قالت ايوه
انت مش عارف لو خلفت هاخد ايه ولو مخلفتش هطلع بلوشي ودي حاحه قليله دول 25 الف ولما ارجع هتلاقي ال25 معاك
قولتلها ده كتير اووي قالت ولا كتير ولا حاجه قولتلها رايحه علي فين قالت مش عارفه بس هنشوف مكان بعيد انا تعبانه اووي ومسافره
ولازم تنزل حوايه قبل ماسافر قولتلها انا معاك لو هتتناكي هنا ف العربيه قالت تصدق فكره لقيتها طلعت ع الطريق الزراعي وفضلت ماشيه ومكنش في اي حد خالص ولا في كلب ماشي ف الشارع واي حد هياجي من بعيد هتشوفو
نزلنا وهيا قالت هنا حلو كانت وقفه علي العربيه

J3JwAo7.md.jpg

قولتلها يعني انت حبله دلوقتي قالت ايوه
قربت منها وحسست علي بطنها
بقولها يعني انتي ف بطنك ابني قالت او بنتك
قولتلها نفسك ف ايه قالت ف ولد كل حاجه هتتكتب باسمو ولو طلع ولد ياعلي ال50 هيبقو 100 قولتلها بجد قالت ايووه
انتي مش عارف هاخد كام لو خلفت ولد قولتلها كام قالت اكتر من 70 مليون جنيه قولتلها ياخرابي كل ده قالت ايوه
قولتلها طب ايه رايك بقي ناكد علي ابني قالت ازاي قولتلها يلا علي العربيه عشان هركبك ضحكت وقالت انت بتاعك وقف ليه ومسكتو وقولتلها لازم يوقف وحطيت ايدي علي كسها وهيا اقلع قولتلها ادخلي وانا هقلعلك يلا عايزك تاخدي وضع الكلب قالت حاضر لقيتها نزلت علي رجليه وايديها زي الكلب وطلعت ع الكرسي الي ورا وطيزها تهيج

J3J4WFV.md.jpg

انا قلعتها الجزمه وحضنت طيزها بزوبري وكاني بينيكها وهيا قالت عايزاك تنكني علطول قطع كسي بزوبرك ياجوزي يادكري يابو ابني
انا فكيت بنطلونها وقلعتو ليها خالص ولقيتها لبسه كلوت اصفر ولقيتها بتقلع البلوزه
ولبسه ستيان اصفر طقم واحد وانا خرجت زوبري من السوسته وهيا قالت نكني علطول يلا
انا مسكت زوبري وقولتلها برحتك هيوجعك قالت خليه يقطع كسي افشخني
انا دخلت زوبري ف كسها

J3JZmXt.md.jpg

واول مدخل هيا ااااااه وانا دخلتو للاخر وهيا حطت وشها ف الكرسي وطيزها مرفوعه وانا بقيت انيك كسها جامد وبعنف وهيا تصرخ ف العربيه وتقولي كمان كمان وانا بنيك فيها جامد وبعنف اوووي وهيا تصرخ وانا بضرب طيزها جامد ولقيتها بتدعك ف كسها وبتنزل ف العربيه
وقالت شوفت مراتك تعبانه ازاي ولقيتها قعدت علي طيزها قلعت الستيان والكلوت وفاتحتلي رجليها وانا دخلت عليها قفلت الباب ورايا ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها ونايم فوقها وهيا حضناني جامد وانا بنيكها وهيا اااااااااه كمان كمان ااااااااه مش قدره انت اييييييييه كل ده
وانا بنيك وهيا اااااااه ارحمني نزل يلا مش قدره وانا بقولها لسه بدري ياكسمك انا لسه عملت حاجه وانا بنيكها وبمص صدرها وصباعي ف بوقها بتمصو زي الزوبر ودخل زوبري وخرحو وهبدو ف كسها وهيا اااااااااااه ولقيتها بتقولي اااااه هنزل انا خرجت زوبري احسن ماتنزل علي بنطلوني تفضحني فتحت الباب ونزلت علي الارض وهيا بتدعك ف كسها وغرقت المكان عسل كان بيطير ف كل حته وكسها بيرتعش ولما خلصت انا شديتها من رجليها ونزلت الحس كسها وهيا مسكهه راسي تخليها ع كسها وانا فضلت الحس جامد ودخل لساني بلعت عسل كتير مننها
ووقفت وهيا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

J3d2vxj.md.jpg

وانا دخلتو للاخر وبقيت انيك فيها وهيا رافعه رجليها ف السقف وانا بنيك فيها وهيا اااااااه نزل ف كسي ياعلي نيك مراتك القحبه افشخني نيكني قبل ماسافر خليني اخلف منك
وجوزي مفكر انه ابنو وانا بتناك من ورا
وانا بنيكها وفي قمت هيجاني وقولتلها هنزل هيا اااااه جووووه جوووووه وانا زوبري ف كسها للاخر ونزلت قذايف لبن ف كسها وهيا ااااااه نااااار سخن اوووي نزل كمان شبعني بالبنك ونزلت اخر نقطه وهيا فضلت رافعه رجليها وانا لبست هدومي وبقيت ابص حولين مني وهيا لسه رافعه وبعد شويه نزلت رجليها ومسحت كسها من البن الي بينزل وقالت بس سيب الباقي جووه قولتلها ريحت العربيه نيك قالت انا لما اروح الفيلا هرشها ميه قولتلها فيلا قالت ايوه
هيا طلعت بره ولبست الستيان والكلوت وانا زنقتها ف العربيه وقالت ف ايه قولتلها شبعتي قالت ايوه قولتلها انا لسه قالت عايز ايه تاني قولتلها هقولك نزلت بنطلوني وطلعتها ع الكبوت وهيا نايمه ع بطنها وحشرت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها اكتر من 10 دقايق ونزلت ف كسها ونزلت الكلوت ع لبني ولبستها البنطلون وركبنا والبن ظهر ع البنطلون وانا مروحين وقالت لبن مهيجني اوي قولتلها يابختو وروحنا كنا المغرب
كلمت اميره قالت هما هينامو عندي انهارده بكره الخميس احمد هيطلع الشغل بدري انا عايزاك تاجي وهيا نايمه قولتلها رني عليه قالت حاضر قولتلك همتعك قولتلها يابختك هتعيشي احلي ليله مع راجل ومراتو قالت بس انا فرحانه اوي اني هنام ف حضن اتنين كان نفسي تكون معايا نبادل هو ينكني وانت تنيك مراتو علي نفس السرير
قولتلها هتاجي بس ف وقتها انتي سخنيه بس قالت منا مش هسكت ماتقلقش لازم تنيكها اودامو
قولتلهاا خلاص بكره الصبح هكون عندك قالت ماشي يلا بقي عشان زمانهم جايين قولتلها شكلها ليله جامده قالت انا هصور كل حاجه وهفرجك قولتلها ماشي وقفلت معاها وقولت اخيرا هنيك مرات المهندس الفاجره دي دي اميره بتقول كسها بيلمع من الحلاوه بتاعتها لما نشوف بكره هيحصل ايه وبعد بكره مني مرات اخويا جايه هنا يعني هتبقي مدعكه……… يتابع

الجزء الثامن

قفلت مع اميره واحمد ومراته ياسمين هينامو معاها انهارده وبكره الخميس ويوم الجمعه مني هتاجي ومش قلقان غير منها لو شافتني هتصوت دي مش بتحب تشوف خلقتي خالص
قعدت بليل والساعه 10 اخدت صباح وطلعنا علي البحر شويه ومزاجنا رايق واخدتها عند امها وصلاح قاعد زي الخرنج بره وانا دخلت مع صباح جوه وكانت نايمه انا دخلت نمت جنبها وحضنتها من ورا وهيا صحت بقولها ايه يالبوه نايمه ليه
قالت تعبانه شوي قولتلها من ايه قالت مفيش من الشغل قولتلها كبرتي ياسوسو قالت علي قولتلها نعم قالت تعرف الاستاذ ماجد قولتلها ماجد مين قالت صاحب محل التلفونات قولتلها ايوه قالت الصبح نادي عليه روحت ليه كنا الساعه 6 اول مره ياجي بدري كده وطبعا صلاح بيكون نايم الوقت ده دخلتلو قالي اعمليلي كوبايه شاي دخلت المطبخ عشان اعمل لقيتو هجم عليه ونام معايا ولقيتها بتعيط قولتلها طب بتعيطي ليه مش انتي بتحبي كده قالت انا خايفه يفضحني قولتلها هو قالك ايه قالي ماتخفيش ده سر بينا ياشرموطه وعطاني 500 جنيه قولتلها نزل جواك قالت يعني ده الي شاغل بالك قولتلها طبعا هو لو نزل حواك يبقي مش هيسيبك تاني كسك عجبو فبينزل حووه من هيجانو قالت ااه نزل جووه
قولتلها انبسطي كده مش هتحتاجي زوبري تاني قالت بطل قله ادب انا بحكيلك قولتلها يالبوه ده انا فرحان ليكي جوزك عارف قالت لا وهو قالي ماتقوليش ل جوزك وانا كل اسبوع هنام معاك قولتلها طب مده كويس اهو كل اسبوع نص ساعه
ضحكت وقالت نص ساعه ايه
ده لما حاول يغتصبني معرفش هددني انه هيفضحني انا سلمت نفسي ورفع العبايه ونزل البنطلون بالباس ولقيتو نزل بنطلونو بالشورت وزوبرو طخين ومش طويل اووي ودخلو ف كسي وفضل ينيك 4 دقايق نزل ف كسي وانا لبست علطول وهو قالي اعملي الشاي وانا بعملو قالي عندك 500 جنيه خوديهم وعملي حسابك كل اربع الصبح هتجيلي وليك 500 جنيه ومش لازم حد يعرف قولتلها طب ماحلو اتناكي وانبسطي وهو يوم ف اباسبوع وكمان مش بيطول
قولتلها بس المره الجايه هيخدلك حبايه ويفشخك وبضحك وبقفش ف بزازها وصباح دخلت علينا بتقولي بقي بتقولي اعملي شاي وانت راكب فوق امي بولتلها امك دي فرسه عايزه خيال صح وبضحك وانا بجسمي نمت عليها ونيمتها ع بطنها وانا فوقها كاني بنيكها بتنطط عليها
وبقولها طيزك ناار ياسوسو وهيا بتقولي قوم هتكسرني قولتلها مش عايزه زوبري بقي جواك قالت اطلعي بره ياصباح احسن ابوك يدخل وقالت يلا نكني انا ضحكت وبقولها بعينك ووقفت وضربتها ع طيزها وبقولها خلاص دلوقتي موجود الي بينيكك مش بتشبعي عندك 3 عايزه مني ايه
قالت انت طعم تاني انت جوز بنتي ودكري ودكر بنتي قولت ل صباح تعالي اخدت صباح وحضنتها من ورا ومسكت بزازها بقولها ايه الي هيخليني اسيب القمر دي وبص لوحده غيرها دي احلي حد ف الدنيا كلها دي ام ابني وقولت ل صباح يلا نروح قالت يلا قولتلها هاخد صباح وهعمل معاها واجب صح عشان ابني ممكن ينزل تؤام وبضحك واخدتها ومشيت وبقولها الراجل الي اسمه ماجد ده بتوع التلفونات قالت ايوه مالو قولتلها فشخ امك الصبح جوه ف المحل وعطاها 500 جنيه وهيا هتتناك منو كل اربع قالت هيا حره مالناش دعوه
قولتلها جدعه انا بردو قولتلها كده قولتلها ايه رايك نروح نسهر السهره الحلوه ونعمل الزوبر النضيف وهيا بتضحك قالت اقولك بس ماتزعلش قولتلها ايه قالت انا تعبانه انهارده قولتلها مالك قالت مفيش ياحبيبي بس كتر نومك معايا بيتعبني قولتلها طب ماقولتيش ليه قالت هقولك ماتاخدش حقواق يعني قولتلها انتي حقوقي ياعسل وروحنا وقولتلها بيتعب من كتير النيك قالت ايوه اخر مره انت نمت معايا يومين ورا بعض وكل مرتين مع بعض قولتلها طب انا عايز اصلحو قالت لا بلاش ضحكت وبقولها هبوس شفايفو بس ****
قالت بوسه بس قولتلها ايوه
قالت حاضر قلعت العبايه السوده
وراحت منزله البنطلون بالكلوت ورفعت العبايه الي تحت وانا نيمتها علي السرير علي ضهرها وفتحت رجليها زي رقم ٧ وكسها شفايفو مبلوله بقولها العسل ده منين وانا بحرك لساني علي قالت من عمايلك فيا وفي امي قولتلها مانتي عايزه اهو ليه ممانعه قالت ياحبيبي انا عايزاك كل دقيقه بس بتعب **** قولتلها خلاص مصداق افتحي بقي عشان اخد البوسه برحتي هيا فتحت رجليها
وانا نزلت بشفايفي علي شفايف كسها ابوس فيهم واسحبهم من كسها كاني هشدهم بره ونزلت مص ف زنبورها الصغير ولساني جوه كسها وهيا اممم اممم كفايه وانا مش راحم كسها وبنيكها بالساني
وهيا ااااه كفايه بقي ياعلي كل دي بوسه وانا طعم كسها مجنني مش عايز ابعد من عليها فضلت الحس ف كسها ولقيتها مسكت دماغي وبتشدها علي كسها وانا بلحس ولقيت عسل كسها بينزل علي وشي وهيا ااااااااه ااااااااه وانا بستقبل عسلها ع وشي بقولها كل ده ياحبيبتي ومش عايزه تتناكي هيا ااااه ياخربيتك عملت ايه انا قومت غسلت وشي وهيا عريانه من تحت وهيا بصالي ولقيتها بتنزل وقالت لا ابدا ووقفت وقالت بلاش قولتلها خلاص مصي قالت حاضر نزلت علي ركبتها ومسكت زوبري قعدت تمص في وتمص ف البضان لحد منزلت علي وشها كلو وهيا بلعت شويه وقامت اتشطفت وانا دخلت معاها اتشطفت وخرحنا نمنا عريانين ف حضن بعض صحيت الساعه ٦ وتلفوني محدش رن بعتلها رساله كلمني شكرا لقيتها بعتتلي رساله واتس بتقولي شويه هو بيلبس دلوقتي عشان رايح الشغل وقت مارن عليك تعالي هسيبلك المفتاح مكانو تدخل علينا من غير ولا صوت ولو لقيتها واخده اي وضع نيكها علطول ولو لا اصبر شويه قولتلها ماشي
قومت فطرت وجهزت نفسي نص ساعه بتقولي يلا اطلع يدوب لسه بفتح الباب لقيت المهندس بيفتح البوابه وبيخرج ماشفنيش هو طلع بالعربيه وانا طلعت اسنسير اخدت المفتاح فتحت براحه
لقيت اوضه النوم مفتوحه وصوت اهات خارجه منها ببص براحه لقيت عملين وضع 69
اميره تحت منها ووشها نحيت الباب وياسمين فوق ووشها للحيطه اميره شافتني لقيتها لفت رجليها علي دماغ ياسمين وتقولها الحسي جامد دخلي لسانك ولقيت اميره فتحت كس ياسمين وكان شامعه منوره ايه ده دي مش مصريه الكس ده اوروبي احمر من جووه ووردي من بره وشكلو لسه ماتهنش من النياكه اميره بصالي وانا قلعت هدومي وزوبري وقف طلعت براحه ع السرير وزوبري بقي فوق دماغ اميره وكس ياسمين قصاد زوبري اميره مسكت زوبري وطلعت لسانها عليه بتلحس راسو ولقيتها بتقربو من كس ياسمين واول مالمست راس زوبري كس ياسمين كانها اتكهربت وطلعت اودام شويه ومشعرفه تبص لورا انا مسكت طيزها وفتحتهم وبدون كلمه زياده دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااااااااه ايه ده خرجيه ااااااااه وانا دخلت زوبري للاخر وياسمين اااااه مين ده يا اميره واميره اتمتعي يا ياسمين ده علي الي شوفتيه معايا مش عجبك زوبرو
اهو جالك اتناكي منو واتدلعي علي زوبرو وانا بنيك فيها جامد وكسها مكنش واسع اووي لسه عروسه بقالها اسبوع وخرم طيزها وردي اوووي وضيق انا بقيت انيك فيها وزوبري تايه جوووه كسها وانا بنيكها جامد بهبد ف كسها وهيا ااااااه ااااااااه براحه وانا بقولها براحه ايههه
ده انا هفشخك وهيا ااااااه براحه حرام عليك وانا بنيكها جامد ولقيتها بتنزل عسل كسها علي زوبري وهيا اااااه ااااه مش قدره ولقيت اميره بتقولي قوم ياعلي خليها تريح انا خرجت زوبري من كسها كان غرقان عسل لقيت ياسمين راحت فتحت رجليها وسانده ضهرها علي الحيطه وبتبص لكسها وعسلها مغرق كسها خالص ولقيت اميره بتقولها
مالك قالتلها وجعني اووي قالتلها هتتعودي مش قولتيلي انه عجبك وانا حبيتك وقولت لازم اخليك تجربي زوبر علي ونزلت تلحس كسها وبتقولها هيبقي حلو دلوقتي ياحبيبتي
ولقيتها بتقولي براحه علي ياسمين ياعلي دي لسه صغيره دي عندها 19 سنه بس
قولتلها دي 19 قالت ايوه بس خبره شويه وبتضحك وبتقولها علي اكبر منك ب 3 سنين
سرك في بير ماتخفيش هو الي معرفني علي جوزك لما طلبت منو اني اتناك من رجلين
جوزك الطماع بقي بينكني لوحدو وجابك معاها وانا وعدت علي اخليه ينيكك وانتي قولتي ان زوبر علي كبير وحلو اهو دخل جواك يلا خليه ينزل عشان كسك يتعود عليه ياحبيتي مش قولتي انا اختك الكبيره يلا تعالي اسمعي كلامي ونامو جنب بعض ونزلين ف بعض بوس ولقيت اميره حضنت ياسمين ونامت علي ضهرها وياسمين فوقها واميره فتحت رجل ياسمين كانها بتقولي يلا مستني ايه انا علطول طلعت فوق منهم وحكيت زوبري ف كس اميره ودخلتو وهيا اااااه مش هنا ياعلي خليك مع ياسمين الاول ياحبيبي انا خرجتو وروحت حكيتو ف كس ياسمين البيض شمع ودخلتو ف كسها وهما بيبوسو ف بعض وبقيت انيك افتكرت كس صباح ف ليله دخلتنا كان ضيق زي ده بردو فضلت انيك فيها وهيا تصرخ خرجتو من كسها ودخلتوو ف كس اميره وهيا قالت اااااه بلاش انا تعبانه خرجو انا فضلت انيك فيها وهيا اااااه قومي يا ياسمين علي هيموتني ياسمين قاامت من عليها واميره خرجت زوبري وقالت انا طول اليل بينكوني لما مابقتش عرفه منزله كام مره تاجي انت تكمل عليه
عندك ياسمين اهي انا تعبت انا هقوم اعمل حاجه اشربها طلعت اميره ولقيت ياسمين بتلبس بتاع عامل زي الستيان كده بقولها رايحه فين قالت همشي هقولتلها طب هتسبيني كده هنزل بس ومشي مش همنعك وهيا بصالي انا حطيت ايدي علي كسها بدعك في وهيا رفعت رجليها وكسها بطرخ اودامي قولتلها انتي حلوه اووي
وجسمك حلوواووي كمان وهيا بتغمض وانا كنت عايز اسيحها خالص عشان ماتهربش مني
هيا اهم من النيك هو السان فضلت احسس علي كسها بقولها تعرفي اول يوم شوفتك فيه بفستان الفرح وصدرك كان طالع من الفستان كنت هتجنن عليك وحسدت احمد عليك واتمنيت ف يوم انام معاك مكنتش اتوقع ان انيكك ف اول اسبوع كده
بس ومتوقعتش انك تكوني 19 سنه قولتلها اقلعي خليني اتفرج علي بزازك الي هتجنن عليها راحت قلعتو تاني وانا فتحت رجليها الاتنين وبقولها جسمك ده عايز يتحط ف متحف مسكت زوبري وهيا فتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها

J3aev6J.md.jpg

وهيا اااااه اااااه براحه براحه قولتلها حاضر اهو
قولتلها اقفل النور وفتح البلكونه قالت لا احسن حد يشوفنا قولتلها خلاص بقيت ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه ااااه وبتعض شفايفها وانا بنيكها جامد وهيا اااااه ااااااه وصوتها بقي عالي ف الاوضه وانا بنيكها بقولها وطي صوتك هتفضحينه قالت براحه قولتلها حاضر اهو بقيت انيكها براحه خالص قولتلها تحبي تمصي قالت ماشي
قولتلها عايزك تبهدلي زوبري نمت علي ضهري

J3aSDW7.md.jpg

هيا مسكت زوبري تمص في وانا بحسس علي طيزها وبحاول ادخل صباع ف طيزها بس ضيقه اووي بقيت احسس علي طيزها وهيا بتمص زوبري للنص وتلعب ف بضاني
وانا هيجان ع الاخر وهيا تبلع زوبري وتكح وترجع تمصو للاخر وتكح وانا بقولها بتحبي تمصي اووي
وهيا بترد علي بالمص ونزلت علي بضاني كمان وانا هتجنن من مصها وحسيت انها عايزاني انزل عشان مانكهاش اكتر من كده
قولتلها عايز تركبي علي زوبري قالت خليني امص ف زوبرك حلو اووي قولتلها مش وقته
يلا عايز تركبي علي زوبري شوي
هيا قامت وراحت عطتني ضهرها وقعدت علي بطني وقربت كسها من زوبري زوبري بقي بيحك ف كسها ورجليها ف الهوا

J3agZP9.md.jpg
انا بقيت احك زوبري ف كسها وزوبري بيحك ف شفايف كسها وهيا ااااااه دخلو قولتلها سبيه يدخل لوحدو وانا بقيت اهز وسطي وزوبري بيحك ف كسها وهيا امممم اممممم
قولتلها ادخلو قالت ااااه دخلو قولتلها ادخل ايه
قالت دخل زوبرك جوايه ف كسي قولتلها اهو عدلت زوبري ودخلتو ف كسها هيا ف لحظه دخول زوبري ف كسها كانها اتكهربت رفعت رجليها لفوق

J3a6wwx.md.jpg

واميره دخلت وشافتنا كده وقالت ياحلوين
كانكو اتنين عرسان بس العروسه قمر والعريس كمان جامد اووي وهيا بتقولها مبسوطه يا سوسو مع علي وهيا بتهز دماغها ايوه
قالتلها ولسه ياحبيبتي انتي زي اختي الصغيره وانا هعلمك الجنس ازاي وتمتعي روحك ازاي بلا جوزك ولا خرا المهم انتي بكره يسافر ويسيبك لوحدك تتعذبي لازم يكون معاكي راجل ينيكك ف اي وقت يلا ياعلي نيك العروسه انا بقيت انيك فيها بوسطي وزوبري داخل طالع وهيا اااااه ااااااه ااااااه وبتقولها اميره اصرخي ياحبيبتي جامد طلعي الي جواك دوقي طعم الزوبر الكبير اكبر من زوبر جوزك وياسمين بتبص ل اميره وزوبري جووه كسها بيعشرها وهيا اااااااااه ااااااااه واميره مبسوطه اتناكي من الزوبر السود احلي من البيض الف مره ناشف ف كسك وطخين
وياسمين بتتناك مني ولقيتها بتصرخ بس مش عرفه تعمل حاجه ولقيت ياسمين بتنزل عسلها علي زوبري وبضاني وعلي الارض وهيا بتقول ااااااه ااااه مش قدره واميره جدع ياعبدو البت دي مش بتنزل والزوبر فيها بسهوله طول اليل مانزلتش غير مره ومني لحسي لكسها وانا اتبهدلت معاهم منزله كتير
هيا بتحب الجنس العنيف شكلها نيكها جامد ياعلي انا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااه اااااااه وعنيها دمعت واميره تقولي كمان كمان بس ياعلي كفايه لقيت اميره اخدت ياسمين ونيمتها ع ضهرها ومسكت زوبري تمصو وقالت عسل كسها حلو اووي لقيت ياسمين نايمه علي ضهرها
انا قربت منها وقولتلها شكلك تعبانه اووي قالتلي حسا اني هنزل قولتلها تعالي هخليك تنزلي
فتحت رجليها ودخلت مابينهم ودخلت صباعين ف كسها وبصباعي التاني بدعك زنبورها
J3apCBa.md.jpg

وهيا اااااااه وانا بدعك وبنيكها بصوابعي و
وهيا غمضت عنيها وكسها من جوه غرقان عسل ولقيت اميره بتقولي انت هتموت البت ف ايديك ياواد ابعد عنها قولتلها ماتخفيش
قالت لا اخاف البت مش قدره تاخد نفسها ولقيتها بتقولي ابعد ولقيت ياسمين بتقولها لا سبيه انا مبسوطه انا عايزه كمان وانا بقولها البت دي صغيره بس لما تكبر هتبقي شرموطه قالت انت هتبهدلها انا قولتلها اقعدي واتفرجي بس
فضلت ادعك ف كسها ونزلت بالساني علي كسها بقيت الحس في وهيا بتلعب ف بزازها
وانا بدخل لساني وهيا اااااااه اااااه وانا بدعك ف كسها ولساني جوووه وهيا ااااااااه اااااااااااه عرفت انها هتنزل من هزت جسمها ف لحظه كنت حاكت زوبري علي كسها وهيا بتنزل زوبري بقي كلوو عسل انا رفعت رجليها ودخلت زوبري ف كسها

J3cd70g.md.jpg

وبقيت انيكها ف كسها وهيا اااااه ااااااه وصوت زوبري ف كسها ده احساس رووووعه
كفيل يخليك تنزلهم ف لحظه انا بقيت انيكها
وهيا اااااه براحه براحه قولتلها براحه ليه مش عايزه تتناكي من راجل جوزك زوبرو رفيع
دوقي الزوبر الطخين جوووه كسك اشبعي منو يالبوه انا نمت عليها ونزلت علي شفايفها مص وهيا متجوبه معايا وانا بقفشف صدرها جامد وبقولها متجوزه واحده ليه اكبر منك ب11 سنه
وهيا اااااه امممم بقولها عجبك زوبري قالت ااااه قولتلها هتتناكي مني علطول قالت ااااااه ااااه
وانا بنيكها قولتلها تعالي اركبي علي زوبري تاني
اخدتها ف حضني وقلبت نفسي وهيا بقت فوقي وزوبري اميره دخلتوو ف كسها
وانا بقيت انيك في ياسمين وياسمين اااااااه ااااااه كمان كمان وانا بقولها كسك وسع شويه ياشرموطه زوبري بقي بينيكك بسهوله اوووي هفشخك نصين وهيا اااه نيك اووووي قولتلها نطي علي زوبري انتي انا ريحت جسمي خالص وهيا بقت تنط علي زوبري وانا شايف البزاز بتنط ف الهوا وكانو ملبن خرفين بحلمات وردي وكسها وردي واحمر من جوووه هيا فضلت تنط علي زوبري ومزاجها حلو وهات وانا زوبري بيتعصر جووه كسها
قولتلها قربت انزل وهيا اااااه اااااااه واميره بتقولها كده هينزل ف كسك ياهبله هتحملي كده وهيا بتنط وانا اااااااه اااااه ومسكت طيزها جامد

J3cKz3F.md.jpg

برفع طيزها لفوق بس هيا قاعده جامد وبتقولي خليه جووووه نزل نزل ف كسي شبعني بالبنك نزل لبنك كلو ف كسي حبلني وانا هتجنن مستحملتش الكلام ولقيت نفسي بنزل جووه كسها وهيا قعده بكسها علي زوبري وانا بنزل لبني كلو ف كسها وهيا اااااه اااااه وبصالي وبتهز طيزها علي زوبري وزوبري كلو جووه كسها بيخبط ف الرحم وهيا بتقولي لبنك سخن اووي ياعلي
وراحت رفعت طيزها لفوق وزوبري خرج من كسها ا

J3cC4J1.md.jpg

وقعدت بكسها عليها ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وبصالي وبتقولي عايزك تطلعلي فوق لوحدنا وانا بهز ف دماغي بماشي ونزلت تبوسني
وقامت قعدت علي زوبري بكسها زوبري غاص في شفايف كسها ولقيتها بقت تروح وتاجي علي زوبري وانا زي منا وهيا بصالي وكسها علي زوبري وانا متمتع اوووي وهيا ااااااه اااااااه وانا زوبري مفهوش حيل ينيك تاني ولقيتها بتصرخ وبتنزل علي زوبري عسلها وغرقتني وهيا بتنهج اووي
ونامت ف حضني واميره ياخربيتكو انتو ولا اتتنين عشاق ده اول مره اتمتع وانا بتفرج
وهيا فوقي تلفونها رن مسكتو وباستني من شفايفي وبتقولي هوس جوزي فتحت وفتحت المايك ايوه ياحبيبي
هو صباح الخير ياحبيبتي
صباح النور ياحبيبي
ايه لسه صاحيه
لا صاحيه من شويه بس كنت مع اميره
قالها ماشبعتوش
قالتلو ودي يتشبع منها هيا تحت مني اهي ولقيتها واخداني ف بوسه طويله وانا ببوسه
واحمد بيقولها كفايه انا ف الشغل سلميلي عليها اتمتعي بيها برحتك ياحبيبتي ودلعي نفسك وانا ف الشغل انا عايزك مبسوطه دايما
قالتلو انا مبسوطه ياحبيبي انت عايز بنت ولا ولد قالها اي حاجه ياحبيبتي قالتلو عايزاك تقعد تنزل ف كسي عشان اخلف تؤام منك قالها ياريت تؤام وانا مش هرحمك من لبني سلام بقي عشان مشغول قفلت السكه وقالت نزل ف كسي انت كمان مش عايزه اعرف الي ف بطني يبقي ابن مين فيكم اميره خرجت وقالت يلا عشان تفطرو
قامت من عليه وفتحت رجليها ولبني الي خرج بتاخدو بصباعها وبتمسحو ف بطنها ولقيتها بتقولي اكتب رقمك كتبت رقمي وهيا سجلتو
وقالت لما احمد يخرج هكلمك قولتلها ماشي وعطتني بوسه وقالت يلا تعالي طلعت معاها
وفطرنا عريانين ودخلت استحميت ولبست وقولتلهم انا نازل نزلت تحت والمزاج رايق وكويس صباح نايمه لسه كملت نوم ف حضنها كانت عريانه صحت وصحتني الساعه 9 ونص
والساعه 11 رقم رن عليه رديت كانت ياسمين قالت سجل رقمي بقي قولتلها عندك واتس قالت ايوه قولتلها كلميني عليها قالت حاضر
بعتتلي رساله وانا بقولها اول مره اتمتع كده مع واحده قالت ليه انت نمت مع كام واحده قولتلها حوالي اربعه قالتلي كل دول قولتلها مدام صحتنا لسه فينا ليه مانتمعتش بيها
قولتلها احمد عندو كام سنه قالت 30 قولتلها وانتي 19 قالت ايوه
قولتلها طب ليه قالت سر بينا قولتلها عيب ف بير
قالت انا كنت مصحبه اخت احمد وكنا بنقضي وقتنا نبوس بعض واوقات نلعب لبعض
ف يوم لما روحت عندهم قلعت انا ونسرين اختوو
واحنا في حضن بعض احمد دخل علينا مش عارفه ازاي وهو بيصور فينا انا بقيت اعيط بس اختو كان قلبها جامد قالتلو عايز ايه قالها تمصي نزلت تمصلو زوبرو ولقيتها بتمصلو ومبسوطه وهوو راح حضنها من ورا ودخل زوبرو ف كسها وانا بقيت هتجنن ازاي نسرين بنت ولما نكها ونزل بره كسها سبنا وخرج وهيا قالتلي انها مفتوحه من خطيبها
واحمد عارف بكده وبينكني علطول بس انا حبيت اعرفك بكده عن طريق اهويا المفرود كان هو يفتحك عشان تتجوزيه هو قولتلها ليه اتجوزو قالتلي هو بيحبك وعايز يتقدملك وفعلا اتقدملي واهلي وافقو وانا مش عارفه اقول ايه علي خوار انه بينيك اخته بس قولت يمكن يبعد
بس ف يوم وانا مع نسرين دخل علينا وناك نسرين ونسرين قعدت بكسها ع وشي واحمد فضل يحك زوبرو علي كسي وانا عطيالو الامان
ومحسيتش غير بزوبرو بيدخل ف كسي ودمي بينزل وهو مكمل نيك فيا ونزل غلي بطني وهو قالي كمان شهرين ونتجوز وبعدها بشهر نسرين اتجوزت وانا احمد بقي بياخدني ويفضل ينيك فيا ف شقه بتاعتهم لحد ماتجوزنا وجبني هنا وحظو بقي ان هو فتح عيني علي الجنس ولما شوفت زوبرك ف الفيديو بتاع اميره عجبني اوي وكنت عايزه اقول ل اميره عايزه اتناك من الزوبر ده بس خوفت تقول ل احمد فقولتلها الزوبر الي ناكك ده حلو اوووي ومحسيتش غير بزوبرك كلو ف كسي زيك زي زوبر احمد وانا مع نسرين
مع اختلاف الاحجام مكنتش اعرف ايه الفرق من الزوبر السود والبيض بس عرفت دلوقتي السود نااشف اووي وجامد ف النيك
قولتلها تعرفي لولا ان انا كنت هنيك بكره الصبح وعايز اوفر صحتي لبكره كنت طلعت نيكتك كمان ساعه قالت هتنيك مين قولتلها مرات اخويا قالت ازاي قولتلها هبقي احكيلك لما نبقي مع بعض
قالت ماشي خلاص يوم السبت الصبح اطلعلي عايزك ف كلمه قولتلها اجيب زوبري معايا ضحكت وقالت طبعا اصل كسي عايزو ف كلمه عشان يقطعو بعض ولا مش عايز تنزل حوايه قولتلها طبعا عايز قالت خلاص هستناك السبت الصبح قولتلها نخلص بس من بكره عشان ناوي افشخها من كل حتي قالت ماشي سلام قفبت معاها وقولت بكره يومك يامني……….

الجزء التاسع

بعد ماخلصت نيك في ياسمين بقت كل شويه تكلمني ونضحك مع بعض كنت بكلمها واتس عشان صباح ماتزعلش هيا ماتعرفش حاجه عن موضوع ياسمين ورنا وسناء انا معرفها هيا اميره وشيماء اخت مني مرات اخويا بس
حتي رنا اختفت مابقتش تكلمني بس دايما حوزها معاها عشان يطمنها يعني بس هيا عرفه انه متجوز بس وحشتني جسمها ووحشني كسها الناعم الي لما بتلمسو بس تحس انه بيفتحلك الشفايف بس جوزها يخلع هبقي احاول اطلع اشوف نظامها ايه فضلت لحد العصر قاعد ومزاجي عنب وشيماء كلمتني واكدت انها جايه بكره الساعه 10 كده قولتلها ماشي كل حاجه تمام
كلمت صباح وعرفتها انها تخرج بره لحد ماكلمها تاجي تدخل من غير صوت وتصور كل حاجه
وحضنتها جامد وبقولها هانت ياموزه وحياتك امك لو مشيينا من هنا لخليك ترجعي تقولي كسي مش قادر تعالي نرجع هناك تاني ونيك الي انت عايزو
قالت نمشي احنا بس وبعدين **** يسهل
قولتلها خايف تشوفني بكره قبل مالمسها مش هتوافق المسها وهتشتمني كمان قالت لدرجادي قولتلها ايوه دي تطيق العمه ولا تشوفني مش عارف ليه المهم بكره وانا بنيكها تتصور وهيا مبسوطه كمان بس هانت لما تاجي بس
صباح قالت عندي فكره قولتلها ايه
قالت بكره لازم تنام معاها فتره كبيره عشان حتي لو انت نايم معاها وشافتك وانت لو نزلت هيا هتلبس وتمشي مانت خلاص روح عند امي جيب حبايه من بتوع ابويا خدلك حبايه عشان لو نمت معاها مره واحده بس تكون طويله وتعجبها حتي هيا بتقولك جوزها مش بيطول انما لو نمت معاها وشافت الفرق اكيد هتفكر فيك دايما حتي بعد ماتمشي قولتلها ماشي فكره حلوه بردو
طلعت قعدت شويه بره ولقيتها بتكلمني بتقولي شيماءكلمتك قولتلها ايوه قالت ماشي انا بس بتاكد ان مكلمه جوزي وهو عارف اني رايحه مشوار مع اختي قولتلها خودي حاجه لمنع الحمل
قالت ليه قولتلها اصلي هعبيك بالبني ضحكت وقالت عمله حسابي نزل برحتك جووه يلا سلام
كلمت شيماء وقولتلها عايز ادخل عليكم وهيا سايحه خالص قالت ماتقلقش عمله حساب كل حاجه وعنيها هغطيها كمان عشان تطمن قولتلها اشطا قالت بس انت تاخدني فوق في يوم
وتنكني تاني واحنا وقفين قولتلها عجبتك قالت انك تتناك ف شقه علي طوب الحمر وحاسس ان ممكن حد يشوفك وانت بتتناك ده احساس حلو وبذات لو راجل قولتلها ليه قالت هخليه ينكني معاك وبتضحك قولتلها ماشي ياشرموطه اقفلي
انا اتغديت وبعد الساعه 10 قولت ل صباح هروح ل امك وجيب الحبايه دي قالت ماشي هتلاقيها تحت المرتبه علطول بشوفها هناك
طلعت ولقيت صلاح قاعد بيشرب جوزه والشاي وسوسن قاعده ع السلم قولتلها عايزك ف حاجه ضروري اخدتها جووه والمعرص ماتكلمش
اول مدخلنا حضنتها ورا الباب علطول وقفشت ف بزازها بقولها وحشتيني ياكسمك قالت بجد امال ايه الكلام الي انت قولتو قبل كده قولتلها ادخلي اغسلي كسك عايز اشوفو قالت نضيف قولتلها اغسليه ياكسمك قالت حاضر
انا دخلت علطول الاوضه وتحت المرتبه لقيت نص شريط اخدت حبايه وحطيتها ف جيبي وبعد دقيقه طلعت وجتلي وبقولها جوزك المعرص هيدخل قالت مايدخل مش هيعمل حاجه
قولتلها طلعتي انهارده للعيال دي قالت ايوه كل يوم بطلع انضف ولو فيهم حد عايزني بياخدني ف الاوضه بتاعتو قولتلها مين ناكك انهارده قالت الصغير قولتلها حلو قالت رفيع بس بتاعو طويل
قولتلها تعالي ياكسمك قالت ايوه تحت امر زوبرك قولتلها تعالي انا قعدت ع السرير ورجلي ع الارض وقولتلها اقعدي بايدك ورجلك ع الارض وعطيني طيزك هيا فنست علي الارض وبقيت اضرب طيزها وحسس عليها وهيا طلعت اهات خفيفه ورفعت ليها الجلبيه ولقيت تحتو قميص لنص فخادها رفعتو كمان ولقيت كلوت عريض شوي مغطي نص طيزها قعدت اضرب طيزها وبعبصها من فوق كسها وانا بحسس علي كسها من فوق الكلوت بدعكو جامد وهيا ااااه ااااه وسمعت صوت صلاح ياسوسن سوسسسن قالت كمل سيبك منو
والصوت بيقرب علطول لقيتها اتعدلت ولبست هدومها وهو بيقول ياسوسن طلعت وقالتلو ايه ياراجل مش عارفه اتكلم كلمه مع جوز بنتك قالها عايز ولعه قالتلو ماتعمل لنفسك انا خرجت قولتلها خلاص اعمليلو انا ماشي اصلا لقيتها كشرت لجوزها وشتمتو وانا بضحك هو خرج لقيتها بتقولي تعالي نكني ف المطبخ قولتلها انا كنت عايز ادخلو فيك واحنا كده بس جوزك الخول قطعني
بعدين نكمل ياقمر حظك وحش وضربتها قلم براحه وخرجت مشيت قولت كويس ان انا خلعت منها روحت وحكيت ل صباح ع الي حصل
وقالت سخنتها ومشيت قولتلها خليها تسخن
اخدتها اتعشينا بره وروحت معاها وقولتلها عايز اخليك تنزلي قالت اشمعنا قولتلها عايز ادوق عسلك قبل مانام قالت خليها ليوم تاني انت كده هتتعبني لان بعد منزل مش هرتاح هتعب اكتر ولازم اتناك وانت بكره مش فاضيلي
قولتلها ماشي اخدتها ف حضني ونمت وكل شويه اصحا من القلق نمت الساعه 4 مصحتش غير 8 ونص وصباح بتصحيني قالت يلا احسن ياجو ف اي وقت صحيت وروقه الاوضه وعطرتها وكلمتهم الساعه 9 ونص لقيت شيماء بتقولي 5 دقايق وكون عندك انا قولتلها ماشي انا قلبي بيدق اخدت صباح وطلعنا علي درج السلم قعدنا وهيا قالتلي اخدت الحبايه قولتلها ايوه لقيتها بتحسس علي فخادي وقالت تعالي نسلي نفسنا علي ماياجو بقيت ابوس ف صباح وفعص ف بزازها وهيا مسكه زوبري تدعك في وانا قعدتها ع حجري وزوبري علي طيزها وهيا بتحكها وبتقولي زوبرك بقي كيير اوووي قولتلها الحبايه دي مسخنه جسمي بقيت اقفش ف بزازها وزوبري علي طيزها
سمعت صوت عربيه وسمعت صوت الباب بتاعي بيتفتح عرفت انها دخلت ولقيت صباح بتقولي انت هتدخل دلوقتي قولتلها لا لما اختها تسخنها وتخبي وشها وانا هدخل ع النيك قالت طب ماقولتش ليه ولقيت بنطلوني بيترفع وزوبري بيخرج قالت هلحسو عشان يدخل علطول قولتلها انتي شكلك هيجانه قالت بصراحه اووي موضوع مرات اخوك ده مجنني قولتلها مصي زوبري هيا مصت اكتر من خمس دقايق ولقيت تلفوني بيرن قفلت السكه ودخلت مع صباح وقعدتها ف الصاله
وانا قلعت ملط وصباح نزلت علي زوبري تمص في جامد وقالت التلفون بيصور جايب السرير كلو وقالت يلا روح انا فتحت الباب لقيت
شيماء قاعده بكسها علي وش اختها ومني نايمه علي ضهرها وكسها غرقان من كتر الحس انا لقيت شيماء بصالي وقالت ل مني عريسك وصل ياعروسه افتحيلو رجلك يلا فتحت رجليها
ولقيت شيماء قامت من عليها وشوفت مني عنيها متغطيه بكلوتها شيماء نزلت تبوس خدها وشفايفها وبتقولها جوزك وقف ياعروسه عريان وزوبرو وقف اوووي زي الصاروخ افتحي كسك يلا وقوليلو يدخلو لقيت بايديها فتحت كسها وانا هتجنن معقول مني مرات اخويا بتفتحلي كسها وهيا دلوقتي هتتنتك مني معقول وانا طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها وحطيت ايدي علي كسها وكنت حاسس احساس حلوووو من كسها كاني اول مره المس ست انا شيلت ايديها
وحطيت كف ايدي علي كسها ودخلت الصباع الوسطاني ف كسها وكان من جووووووه ميه خرجت صباعي مصيتو شيماء بتقولي العروسه جاهزه من كل حاجه مستنيه بس العريس بتاعك يدخل فيها انا مسكت زوبري ومشيتو علي كسها رايح جاي ودخل الراس ف كسها وخرجها تاني وهيا اااممممم وشيماء بتكلمها ف ودنها بصوت واطي وانا ببطن زوبري مشيتو علي كسها هيا اااه ااااااه ولقيت شيماء بتقولي خالي بالك هتنزل دلوقتي انا حطيت كف ايدي علي كسها وهيا نزلت كتير اوووي وانا بدعك ف كسها بعسلها
وهيا اااااه ووسطها ينزل ويطلع زي الي مسكها الكهربا واختها نزله فيها بوس وبتقولي ياخربيتك البت مش مستحمله انا مسكت زوبري ودخلت راسو ف كسها ونمت عليها ورافع وسطي لفوق عشان زوبري مايدخلش نزلت علي بزازها كانت الحلمه وقفه وماتهريه مص من اختها كملت عليها ولقيت وسط مني بيرفع لفوق وزوبري بيدخل ف كسها انا رفعت نفسي وزوبري خرج كلو
نزلت بوسطي وبقيت احرك وسطي علي كسها لما زوبري دخل ف كسها ولقيتها بترفع وسطها تاني انا روحت مره واحده نازل بوسطي كلو هبد كاني واقع من الدور العاشر ف كسها بزوبري كلو ف كسها وهيا اااااااااااااااه بصوت عالي لقيت اختها بتكتم صوتها وبتقولها ياخربيتك دخلتو كلو مره واحده كده حرام عليك البت اول مره تتناك من راجل تاني ده انا الي بتناك كل اسبوع 3 مرات غير جوزي ماستحملتوش كلو كده براحه علي مني
انا نزلت علي حلماتها امص فيها وبدل مابينهم وزوبري لسه مابحركوش ف كسها
وهيا مسكه شعري تشد في وانا بمص ف الحلمات ولقيتها بتشدني علي شفايفها ونزلت عليها مص وكانت بتاكل شفايفي اوووي وانا متجاوب معاها
وبقولها بصوت ناعم كاني بهمس
بقولها ااااه جسمك حلو اووي كسك مولع نااار
وهيا بتحضني وايديها بتخربش ف كتفي وضهري
وانا برفع زوبري شويه ودخلو براحه خالص وكنت ف دنيا تانيه مش مصدق لقيتها بتقولي نكني يلا انا تعبانه قولتلها حاضر قولت ل شيماء اخرجي وقفلي الباب هتلاقي صباح بره متعو بعض بس وطي صوتكو قالت حاضر
لقيت شيماء وطت علي ودن اختها وبتقولها اتمتعي ياحبيبتي وتناكي وشبعي من الزوبر الجامد
ولقيتها خرجت وانا رجعت ابوس ف شفايفها
وبوس رقبتها وهيا قالت عايزه اشوف وشك
قولتلها ليه قالت هتناك من راجل وماشوفتش وشه قولتلها حاضر بس تفتحي عينك بعدها بخمس ثواني قالت حاضر انا بقيت انيكها شويه ارفع وسطي وانزل ف كسها هبد وصوت عسلها بقي بيعمل صوت النيك وهيا بقت تطلع اهااات
وانا بقولها عايزه تشوفي جوزك الجديد الي بينيكك قالت ااااااه قولتلها ماشي مسكت ايديها الشمال بايديها وقولتلها خمس ثواني وفتحي قالت حاضر انا روحت شايل الكلوت الي علي وشها كان مربوط انا شيلتو وهيا غمضت وانا نزلت علي شفايفها بوووس ومسكت ايديها التانيه وبقيت مكتفها من كل حتي ونازل بوس ف شفايفها كنت هخلعهم وزوبري داخل طالع من كسها وهيا اااااااه ااااامممممم امممممم وفتحت عنيها وانا حضنتها وخدي علي خدها ومش شيفاني وانا بنيكها بتقولي وريني وشك قولتلها كسك حلو اووووي
قالت وانت زوبرك كبير اووووي يلا ياعلي وريني وشك قولتلها انتي عرفاني قالت انت مين وانا مكتفها من كل نحيه نايم عليها ومسك كل ايد بايد وبقيت انيكها جامد وهيا اااااه اااااه وانا ف لحظه رفعت وشي لفوق وهيا شافتني حسيت ان عنيها هتخرج بره ف لحظه كنت نازل بشفايفي علي شفايفها وهيا بتحاول تبعد وشها بس مش عارفه وانا ببوس شفايفها كل وزوبري بينيكها جامد ف كسها وحسيت بمتعه اكتر وانا بنيكها بعنف وبذات لما عرفت ان انا علي الي مش بطيقو ولا عايزه تشوفو وايدي اليمين كتمت بوقها وهيا بتخربش فيا بس الحمد **** مكنش ليه ضوافر انا زوبري ف دنيا تانيه خالص مع كسها كانهم مش معانا زوبري رايح جاي ل كسها وبقولها ماتخفيش انا مش عايز منك حاجه ولا هقول لحد حاجه وانا نازل طالع بوسطي ف كسها
بقولها وحيات امك يامني لو مخلتنيش انيكك من غير ولا صوت لفضحك وهيا بتخربش ضهري لسه
بقولها ااااه كسك ناااااار انتي عايزه تتناكي بس خايفه مني ماتخفيش ياشرموطه انا مش عايز منك حاجه وانا عارف انها هتبقي نيكه واحده بس الي بينا بس عايز انيكك بروقان هنزلهم ف كسك وسيبك تمشي ولا كان اي حاجه حصلت
وانا زوبري داخل طالع جامد وكنت كل هبده لزوبري ف كسها كنت بحس انها عايزه تقول اااااه بس انا كاتم بوقها وبقولها هشيل ايدي ولو صوتك بقي عالي وحياتك امك لفضحك يامني وانا مش هخسر حاجه انتي شرموطه وجيالي برجلك والرسايل الي مابينا كده وانتي حره بقي شيلت ايدي وف لحظتها كنت هبدت زوبري ف كسها وهيا ااااااااااه قولتلها اااااه طلعه منك خلوه اووووي
قالت بتعمل ايه ابعد عني قولتلها هبعد بس سبيني انزل الاول وبعديها امشي قالت اخلص بسرعه وانا قولتلها حاضر بقيت انيكها براحه وانا باصص ف عنيها وكل مانزل ابوس شفايفها هيا ماترداش وانا بقيت انيك فيها وبقولها ف ودنها بهمس بقولها مكنتش اعرف انك بتحبي النيك كده يامني
مش عارف ليه بتكرهيني وانا معملتش ليك حاجه
وانا بحبك ونفسي انيكك علطول
انا بتكلم وزوبري ف كسها وهيا فاتحه رجليها ورفعاها شويه من ع الارض وانا نايم عليها وساند بايدي ع السرير ايدي جنب كتفها
وبقيت نازل طالع علي كسها وكل ماجسمي يلمس جسمها تقولي ابعد انا بقيت انيكها وسطي بس الي لازق ف كسها ومن فوق ساند علي ايدي
وانا ببصلها وهيا عنيها مش ف عيني
بقولها بصيلي يامني عايز اشوفك وانتي شيفاني اليوم ده مش هيتكرر تاني اتمتعي بزوبر اخو جوزك قالت بطل كلام هتنزل امتي
قولتلها صدقيني طول مانتي بارده كده انا مش هنزل اسالي اختك
اختك كنت بنزل ف كسها بس لما بتدلع
قالت وانا مش هعمل كده قولتلها عنك ماعملتي وانا هفضل انيك فيك طول اليوم
وانا بقيت انيك فيها وهيا فاتحت بوقها من زوبري الي كنت بدخلو جامد وباصص لعيونها وهيا فاتحه بوقها وانا لولا الحبايه كنت نزلت من بدري
دخلت شيماء علينا ووشها متغرق عسل وبتقول انتو لسه مخلصتوش وبتضحك بتقولي مراتك دي مولعه وخرجت تاني وبصتلي مني
بتقولي انت اتجوزت قولتلها ايووه متجوز ومراتي حامل وانا بقولها مني قالت نعم قولتلها تعالي اقعدي علي زوبري بصتلي ثواني وقالت ماشي انا قومت وهيا بتقوم وبتبص لزوبري الكبير كان اسود شوي وهيا بصالي وهو وقف انا نمت علي ضهري وهيا طلعت علي زوبري ولقيتها بتجيب تفافه من بوقها بتحطها علي كسها وراحت مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وانا المنظر ده جنني وهيا ماسكه زوبري وبتدخلو ف كسها قعدت عليه ودخل كلو ف كسها وهيا بفت تنزل وتطلع وانا ف قمه المتعه من الي بتعملو فضلت تنط علي زوبري وانا الحبايه عمله شغل معايا وهيا قعدت علي زوبري وكلو ف كسها ولقيتها بتدعك ف كسها جامد ولقيتها بتنطر عسلها علي زوبري وبطني انا شديتعا ف حضني وهيا كانها كانت بتجري وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مش ممانعه بالعكس بقت بتبوس بس بخجل شويه وانا مصدقت لدرجه ان انا اخدت لسانها امصو وهيا نايمه ف حضني زوبري خرج من كسها قولتلها تعالي انيكك بمزاج روحت نيمتها ع ضهرها وانا نمت جنبها ورفعت رجليها فوق وزوبري بقي علي كسها ودخلت راس زوبري ف كسها وحطيت ايدي ادعك في كسها وهيا اااه ااااه واتا قعدت ادعك ف كسها وزوبري علي باب كسها الراس جووه وهيا اممم امممممم وانا عايزه تتكلم
قولتلها طول عمرك حلوه يامني ومكنتش متخيل انك حلوه اوووي كده علي السرير يابخت اخويا بيك وهيا بصالي وانا بقولها يخساره ان دي تكون اخر مره انيكك فيها كنت عايز اجيب مراتي وترجعيني ف البيت وفضل معاك علطول وانا ومراتي نييكك كل يوم وهيا بصالي وقالت حرام عليك يلا دخل بقي قولتلها ادخل ايه طيب قالت دخل زوبرك قولتلها ادخلو فين قالت يلا ياعلي مش قدره قولتلها ادخل زوبري فين قالت ااااه ف كسي ياعلي يلا انا النار ولعت ف جسمي دخلت زوبري شويه وايدي بتدعك كسها

J3Q4v5X.md.jpg

وهيا ااااااه كمان كمان وانا دخلتو للاخر وهيا اااااااه وانا بقيت انيك فيها وبدعك كسها ونزل علي بزازها امصهم وهيا اااااااه ااااااااااه براحه وانا زوبري بدخلو جامد ف كسها وانا بهبد ف كسها ولما حسيت اني قربت دخلتوو للاخر وبقولها هنزل انزل فين قالت جووووه جووووه وانا لبني بيتنطر جوه كسها وهيا ااااه خرجتو ومسحت زوبري ففخادها وهيا حطت ايديها ع كسها وتدعك في والبن يخرج من كسها

J3Qi3Dg.md.jpg

انا نمت جنبها وبقولها احلي يوم ف حياتي انهارده
هيا ساكته انا مسكت بزها وبقولها ياريتني كنت حوزك مكنتش هرحمك هيا قالت يلا عشان امشي قعدت ولقيتها بتقولي في فوطه قولتلها ف الدولاب هيا قامت فتحتو قالت فين انا مصدقت روحت وراها وزقيتها بزوبري جوه الدولاب وهيا بتقولي كفايه بقي قولتلها انتي مش طيقاني ليه طيب قالت مفيش لقيتها بتلف الفوطه حولين وسطها واخدت الهدوم وبقولها الحمام ضيق كده هيتغرقو ميه راحت سبتهم واخدت الفوطه يس وطلعت وسمعتها بتقولي ياخربيتك انتي لسه مخلصتيش انا ببص لقيت صباح علي الارض وفاتحه رجليها وشيماء بتلحس كسها وقالت كسها مش طبيعي يامني
مني قالتلها يلا عشان هتشطف وهنمشي دخلت الحمام وانا نويت انيكها ف الحمام قربت من الباب وهو طبعا مالوش قفل من جوه زقيت الباب دخلت وهيا وقفه ملط وقالت عايز ايه قولتلها هتشطف معاك قالت لما اخلص ادخل انا قولتلها عايزك
قالت مانت لسه منزل روحت زنقها ف الحيطه وقالت هتعمل ايييييه
انا مسكت زوبري وفتحت رجليها شوي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه وانا مكمل نيك في كسها وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها وهيا تقول ااااااه ااااااه وانا بنيك ف كسها ومسك طيزها بايدي الاتنين وزوبري بيدخل لجووه خالص ويطلع وف لحظه كنت مخرج زوبري وخليتها تلف حطيت ايدي علي كسها من ورا ومشيتو علي كسها لحد خرم طيزها صبعي دخل بس مكنش واسع اووي
دخلت صباعي كلو وهيا اااااه بتعمل ايه خرجو خرجو انا فضلت ابعبصها ودخلت زوبري ف كسها من ورا وبقيت انيك وصوت النيك وصوت فخادي ف طيزها عالي وهيا ااااااااااااه براحه وانا بنيكها بعنف اوووي حضنتها من ورا وزوبري ف كسها وايدي علي كسها وايد علي بزازها ادعك هنا وهنا وهيا وا*** كنت انا الي شايلها كانت هتقع ع الارض وانا زوبري ف كسها وايدي بتفعص ف بزها والتاني ف كسها جامد وهيا عايزه تفنس بس زوبري جووه كسها وداخل طالع وهيا اااااااه هنزل ولقيتها بتنزل زي الماسوره الي انفتحت وننزلت عسل علي الارض وزوبري الي ف كسها
وانا كنت هموت من الهيجان وهيا اااااااه كفايه انا تعبت وانا بنيكها جااااامد ولما لقيت نفسي خلاص حضنتها اوووووي ولبني بينزل ف كسها وهيا امممم امممم وانا مكنتش عايز اسيبها وزوبري نزل اخر نقطه ف كسها خرجت زوبري واخدتها تحت الدش نضفت جسمها كلو ونضفت نفسي ونشفت جسمها كنت بنشفو بالعافيه شيلتها ودخلت الاوضه وانا بقولها ماتزعليش مني بس **** انا نفسس اعمل كده من زمان معاك ومصدقت الفرصه جاتلي وهيا بتلبس وبصالي ولما لبست كل هدومها قالتلي اياك تبعتلي رساله تاني ولا كان حصل بينا حاجه انت فهمت انا دمي انحرق اوووي روحت وقف وحضنها من ورا وكاتم بوقها وبقولها مالك يابنت المتناكه فيكي ايه انا بقالي ساعه بطيب ف خطرك ليه وانتي بنت قحبه وكنت بتتناكي ومبسوطه ياكسمك انا بايدي الشمال مسكت بزها اقعص في اووووي وبقولها وحيات امك يابنت المتناكه لخليك ترجعي زي الكلبه
تمصيلي زوبري وخليكي انتي الي تركبي علي زوبري وتتناكي زي ماعملتي انهارده روحت ضربها ع طيزها اووووي قولتلها اخرجي ياشرموطه مش اتناكتي يلا اخرجي وقولي ل جوزك اخوك نكني ف كسي ونزل في كسي مرتين وانا كنت ممانعه ونزلت علي زوبرو 3 مرات
روحي ياكسمك وانا هعلمك الادب
وحيات امك ل فضحك ل مني ف البلد
قالت هتفضني ازاي قولتلها لما تروحي هتعرفي
بس وحيات امك ماهسامحك غير لما تجيلي هنا لوحدك وهفشخك زي الشراميط يلا روحي
هيا اخدت الشنطه وبصالي وشكلها عايزه تعيط خرجت واختها كانت لبست والاتنين مشو ودخلت صباح وحضنتني وقالت عملت ايه قولتلها لسه شوي معصلجه خالص بس مش هسيبها لقيتها بتجيب التلفون من الدولاب وهيا قعدت تتفرج عليهم الاتنين وهما بيلحسو لبعض وانا دخلت وبقيت انيك شافت كل حاجه وانا حكتلها ع الي حصل ف الحمام وبعد ساعتين كلمتني شيماء وقالت حصل ايه قولتلها مفيش قالت امال هيا عيطت ليه قولتلها عشان هددتها بس ياستي طمنيها انا قولتلها كده من حرقت دمي والي قالتو ليه وهيا براحتها ولا كاني شوفتها ولا لمستها كمان
قالت خلاص هبقي اكلمها وقولها
قفلت معاها واليوم عده عادي وبليل صباح كانت هايجه عملنا احلي زوبر ف الدنيا
وتاني يوم مردتش اطلع ل ياسمين ولا ارن عليها كمان كنت زهقان فضلت 4 ايام مكلمش اي واحده بقيت كل يوم مع مراتي وخلاص وكنت مرتاح معاها وهيا مبسوطه كان الزوبر يقعد 10 دفايق او ربع ساعه وخلاص قاعد بعد العصر لما تغديت
لقيت رساله كلمني شكرا جيالي من مني انا استغربت قولت يمكن بالغلط سيبك منها
الي عايزك هيكلمك بعدها بنص ساعه لقيتها بترن
دخلت جوه وفتحت عليها وصباح جنبي
هيا الو
انا نعم في حاجه
قالت انا شيماء قالتلي انك مش هتعمل حاجه
قولتلها انتي قلبك اسود وانا انضف منك ولو عايز افضحك هفضحك وكل حاجه مصورها مش عشان افضحك لا بس بحب اتفرج عليهم بعدين
قالت طب انا عايزاك تمسحهم قولتلها تعالي امسحيهم بايدك قالت ازاي قولتلها هتدخلي اوضتي ونقفل الباب علينا والتلفون هحطو علي السرير ووريني هتمسحيهم ازاي قالت قصدك ايه قولتلها قصدي لو عايزه تمسحيهم تعالي امسحيهم انتي ولوحدك قالت خلاص مش عايزه قولتلها برحتك بس اعملي حسابك انا تلفوني مابيكونش معايا علطول يعني لو الفيديو راح لحد كده او كده ماليش دعوه قالت قصدك ايه يعني
قولتلها ولا قصدي ولا قصدك انا قولتلك وخلاص
لو عايزاه يتمسح زي ماقولتلك تعالي لوحدك يوم الجمعه ونكرر الي حصل مع بعض وانا همسح كل حاجه ومش عايز حاجه منك قالت طب وانا ايه الي هيضمن ليه انك تمسحهم قولتلها انا مش عايز حاجه منك ولا هكسب حاجه من فضحتك
انا متجوز ومراتي حامل وانا مبسوط ف مكاني
وعلفكره لو مفكره ان انا هموت عليك ولا وحياتك انا هنا بنيك اربعه غير مراتي لو مفكره اني حيحان وكده لا بس انا بعمل كده بحس ان انا بخلص كل الي عملتيه في وطردك ليه وانا ناوي انيكك اخر مره وبرضااك المره دي عايزك تاجي لوحدك وهنام معاك وانتي تاخدي التلفون وتمسحي كل حاجه ولا كان في حاجه حصلت مابينا
وانتي حره عايزه تاجي تعالي مش عايزه انتي حره بردو بس يوم ماهفتكر ليك حاجه وحشه هتلاقي باخد مقطع صغير وشك مش باين في ونزلو علي جروب البلد وانتي وحظك ممكن جوزك يشوفو ويعرفك وبذات اكيد عارف جسمك وهدومك قالت انت بتهددني بقولها يعني ممكن ايوه اصل مالكيش رصيد عندي يشفعلك ف حاجه
اقفلي دلوقتي عشان عندي شغل ولما تكوني فاضيه بليل كلميني عايزك ف حاجه وقفلت معاها وصباح بتقولي مين ال4 دول الي بتنام معاهم ضحكت وبقولها اي كلام هو الكلام بفلوس
وسهرت لبليل وانا الساعه 11 اخدت صباح زوبر جبار 20 دقيقه نيك ونزلت في كسها كانت مبسوطه اووي وانا قومت قعدت بره شويه
وانا قاعد لقيت اميره بترن عليه رديت بتقولي ياواطي قولتلها انا بردو عشان جبتلك احمد ومراتوو تنفضيلي كده قالت انا بردو ده انا بكلمك كل يوم ومابتردش قولتلها العيال عندك قالت لا لسه عند عمتهم قولتلهم برحتكو وعمتهم مبسوطه طبعا وهما عارفين انك بتنام معايا ومبسوطه
قولتلها محدش عندك ولا ايه قالت لا احمد نازل دلوقتي وبيقولي ان مراتو تعبانه شوي مش هتعرف تنزل تعالي مع احمد قولتلها لا انا لسه مخلص مع صباح ومش قادر قالت منا لو كنت قولتلك مرات احمد هنا كنت طلعت ضحكت وقولتلها عيب انتي الي ف القلب
قالت طب اعمل حسابك انك ممكن تاجي ف يوم نكون احنا الاربعه مع بعض قولتلها ازاي قالت انا من يومين فتحت احمد ف الموضوع لما كان فوقي وبقيت اقولو علي بينكني وانت بتنيك مراتك ولو حبيت تباظل بادل حتي مراتك ماتزهقش مننا انبارح بقي انا كنت عندهم فوق وانا كنت راكبه ع احمد وياسمين بتلعب ف نفسها
وفتحنا الموضوع بتاعك وقولتلو مش لو علي معانا كان زمان مراتك بتتناك وبتدلع وياسمين بقت تبص لينا وتلعب ف كسها وتصرخ من كلامي ونزلت علي نفسها واحمد كان هيجان اوووي
ولقيتو راح علي مراتو ومدخلو زوبرو وانا حضنتو من ورا وبقيت اقولو خرجت زوبرك من كسي ليه زهقت مني انا عايزاك تنكني بدل مراتك انا عايزه زوبرك وراح مبدل عليه وهو نكني ونزل ف كسي وانا وياسمين كنا متفقين عليه
وياسمين قامت نيمتو ع ضهرو وقعدت ع زوبرو كان نايم وهيا بتقولو عايزه اتناك اشمعنا اميره طب شوف حد ينكني مدام انت هتنيك اميره بس
انا يوميتها اخدت ياسمين تحت ورنينا عليك انت مردتش وكملت الليله معاها واتفقت معاها انها ماتنزلش بكره باي حجه عشان احمد يتكلم معليا برحتو وانا موضبه نفسي وجاهزه اهو وهبقي احكيلك علي الي حصل قولتلها اشطا قالت انت ماقولتليش علي سناء ياواطي بتروح تقابلها من ورايا قولتلها دي مره واحده قالت بس من ورايا بس ماشي انا جدعه بردو وقفلت وانا قاعد والساعه كانت12 دخلت كانت صباح نايمه وانا بلعب ف التلفون لقيت رساله واتس من مني
قولتلها مساء الخير مردتش قولتلها جوزك نام
قالت ايوه من شويه قولتلها عمل الواجب قالت ملكش دعوه قولتلها انا بطمن عليك بس اصل البت صباح واخده زوبر بقالي 20 دقيقه نايم عليها وبتاعي مش عايز ينزل قالت بلاش الكلام ده وقول كنت عايز ايه قولتلها ماشي بس تعرفي لما كنت بنيكك ف الاوضه طولنا اوووي وانتي ناااار يامني علي السرير قالت ماتخلنيش اعملك بلوك
قولتلها برحتك بس انتي الي هتخسري صدقيني انا مش هخسر حاجه انتي الي جايه بيتي وكل حاجه بتقول كده ولا اغتصبتك ولا اي حاجه
قالت عايز ايه ياعلي قولتلها نتكلم مع بعض بصراحه شوي قالت صراحه ايه
قولتلها طردتيني من البيت ليه قالت اولا البيت دلوقتي بقي باسمي قولتلها ازاي قالت خليت اخوك يكتبو باسمي انا قولتلها ايووه ماهو دلدول كملي قالت انا طردتك عشان انت كنت عايز تتجوز تحت وانا ده بيت عيالي ومش هخليك تتجوز ف بيتي قولتلها لا من حاق طبعا بس تعرفي الحاجه الوحيده الي ندمت عليها ايه قالت ايه
قولتلها ان انا محولتش انام معاك قالت مش فاهمه قولتلها فكره لما كنتي بتنزلي تحت بعبايات البيت الضيقه كنت بشوف جسمك وكنت عايز اقوم انيكك بس بقول مرات اخوك حتي يوم المصيف لما كنتي عايزه تتمشي وجوزك رفض
انا نزلت معاك الساعه 12 بليل علي البحر لما قعدتي علي الصخره وقعدتي تفكري
وقتها كنت عايز اشيلك ونيمك جنب الصخره
وركب فواق والي يحصل يحصل
بس كنت بقول بلاش بس لما شوفت اختك هنا بتتناك انا نكتها عشان اوصلك ووصلت وجيبتك علي سريري وبدون اي مبالغه احلي واحده نمت معاها وحاميه ف الجنس اوووي وكسك بينزل عسل كتير ونااار وهيا ساكته مش بترود بتقراء بس قولتلها يزم مادخلت عليك الحمام انا كنت عارف انك عايزه تتناكي تاني
قالت وايه عرفك انا وقتها اتحمست اووي عرفت انها منسجمه ف الكلام
قولتلها في واحده مش عايزه تتناك
لما حد يدخل عليها الحمام وهيا سندت علي الحيطه وكانها بتقولو يلا تعالي نكني
وتاني حاجه لما دخلت زوبري ف كسك انتي حطيتي ايدك الاتنين علي كتفي مع انك قلبك اسود بس ف النيك تكيفي اي زوبر يامني يابخت اخويا بيك تلاقيه مش بيرحمك ف النيك
هيا مردتش بس بتقراء الرسايل
قولتلها مش لو كنت عندك دلوقتي كان زمانك نزلتيلي ونكتك تحت او علي السلم
تقفلي بابك وانا اقعد علي السلم وانت تركبي ع زوبري ونزل ف كسك وانتي تنزلي علي زوبري
وهيا مردتش قولتلها فينك يامني
شكلك تعبتي وكسك تعب من كتر الحك في
وريني بتلعبي في ولا ايه هيا مردتش
قولتلها وريني بتعملي ايه انا عارف انك بتلعبي ف كسك دلوقتي بتخبي عني ده انا نيكك من 4 ايام ومنزل جووه كسك يلا بقي وريني
وهيا بتقراء وف لحظه لقيت الصوره دي
JFFFzAu.md.jpg

بقولها ياخربيتك انتي نزلتي من الكلام
شكلك بهدلتي نفسك يامني
هيا مردتش قولتلها انتي ف اوضه النوم ولا فين
قالت ايوه قولتلها فين جوزك قالت نايم جنبي
قولتلها طب ماتقلعي الكلوت ده عشان اركب فواق واخويا نايم ولا مش عايزه تتناكي بزوبر يريحك من التعب الي انتي في ده
قالت امسح الصوره قولتلها مسحتها ووريتها اسكرين قولتلها جوزك نام معاك قبل ماينام قالت لا جاي تعبان من الشغل قولتلها اااااه يازوبري تعبان ايه مني قالت نعم قولتلها وريني كسك كده قالت بس بقي قولتلها عشان خطري همسح الصور ****
بس وريني كسك عامل ازاي وهو غرقان كده

JFFnxHB.md.jpg

JFFnzAP.md.jpg

بعتت دول وقالت امسحهم قولتلها ياخربيت جمالك تعرفي انا زوبري فضلت ينيك ف كسك اكتر من نص ساعه ف المرتين
بس ماشوفتوش كويس كنت عايز الحسو وانتي تمصي ف زوبري وبقيت اهيج ونيك فيها تاني وهيا نزلت وبعتتلي صوره وانا وريتها زوبري وهو وقف وبقيت اكلمها براحه وبحنيه وان انا كنت مبسوط وانا بنيكها وكنت زعلان انها روحت معيطه وهيا كانت بتتكلم بحترم كده وبترد وقولتلها نفسي تاجي لوحدك يوم الجمعه قالت مش هعرف اجي لوحدي اختي معاها العربيه بتاعت حوزها قولتلها كلميها تجيبك وتسيبك وتبقي تاجي تاخدك لما ترني عليه قالت مش عارفه قولتلها عشان خاطر عيالك هيا اخر مره سبيني اتمتع معاك بيها والتلفون هتمسحي كل حاجه من عليه وانا لا معايا تلفون تاني ولا نيله تلفون المره زراير والتلفون الي مصوراك بيه كان تلفوني قالت هشوف كده وكلمك قولتلها
طب اجيلك دلوقتي وتنزلي تحت انيكك قالت تحت فين قولتلها ف البيت من تحت ف كل حته المطبخ والاوضتين والحمام وعلي الكنبه انيكك في كل حته ف البيت قالت ياخربيت كلامك اقفل بقي هقوم اتشطف ونام وبكره هشوف شيماء وكلمك قولتلها ماشي وفصلت النت وكنت مبسوط اووي انها هتاجي بمزاجها
نمت وكنت فرحان ان مني لسه عايزه تتناك مني تاني انهارده التلات نمت وصحيت الساعه 8 وصباح نايمه طلعت اخدت عشان اخد الزباله شقه رنا كانت مفيش اودامها زباله انا خبطت براحه الباب اتفتح كانت هيا سلمت عليها وقولتلها فين الكيس بتاع الزباله قالت تعالي ادخل ياعلي دخلت وانا لقيتها لبسه روب وتحت منو قميص نوم عريان من الصدر ومن تحت لحد الفخاد
هيا دخلت المطبخ وسالت علي جوزها قالت سافر الفجر بيقولي انه مسافر وبتعيط قولتلها هو انتي ماقولتيش انك عرفتي قالت لا قولتلها طب كشفتي قالت ايوه والدكتوره قالت لينا ممكن يحصل حمل ف اي وقت مفيش عيب هو بس كنت تعبانه وبقيت كويسه قولتلها طب ايه المشكله دلوقتي قالتلي الدكتوره دي صحبتي وانا الي قولتلها تقول كده قولتلها ليه يعني قالت عشان هو يطمن ولما احبل يعرف انه منو هو قولتلها الدكتوره قالتلك ايه بالظبط قالت جوزك كويس وانتي بردو كويسه بس في عندك تعب بسيط هو التعب يخف وخلاص وهتخلفي علطول قولتلها طب ماده كويس قالت ده الي قالتو اودام جوزي قولتلها هيا قالتلك حاجه لوحدك
قالتلي انتي مش هتخلفي من جوزك انتي قولتي انه متجوز ومراته حبله لو انتي اتجوزتي من راجل تاني هتخلفي وانا بحب جوزي ومش عايزه اطلق منو قولتلها والحل قالت مش عرفه
انا قربت منها ولزقت فيها وزوبري علي طيزها بقولها انتي وحشتيني اوووي وانا هفضل معاك لحد ماتحبلي بليل هجيلك عايز اشوفك زي العروسه ف ليله الدخله بتاعتها روحت حضنها من ورا وزوبري مابين طيزها وبحسس علي بطنها لحد موصلت ل بلزازها وقفشت بزازها الي علي الحم تحت القميص ولقيت حلماتها وقفه مسكتهم وهيا نفسها زاد انا رجعت ورا واخدت الزباله ومشيت نزلت تحت ولقيت احمد نزل الشغل سلم عليه
وكلمت ياسمين واطمنت عليها وعرفتها ان انا عرفت كل حاجه بتعملها مع اميره وهيا قالتلي هيا شويه وتنزل عند اميره لو عايز تاجي قولتلها بلاش خليها يوم تاني او خليها يوم ماتعرفو تكلمو احمد عشان حتي اكون جاي علي ناار قالت برحتك
بقيت طول اليوم افكر ف رنا وجمالها واليوم مش عايز يعدي وبعد العشا اتعشيت مع صباح
وقالت انها هتروح عند امها شويه قولتلها ماشي وانا رايح مشوار وهبقي اعدي عليك اخدك قالت ماشي انا مشيت وهيا لما طلعت انا رجعت طلعت العماره تاني خبطت علي رنا فتحت رنا ولبسه روب ابيض كانت زي القمر شعرها اصفر ع اسمر ورابطه شعرها من ورا قولتلها ايه القمر ده حضنتنها وحسيت ببزازها ف صدري حضنتها جامد قولتلها جاهزه عملت بدماغها ايوه
لقيتها بتقولي سيبني ادخل وانت تعالي ورايا قولتلها ماشي هيا دخلت وانا دخلت المطبخ شربت ميه ورجعت ااااااه لقيتها نايمه علي جنبها وضهرها للباب والروب علي الارض ولقيتها لبسه كلوت اسود فاتله وفوقو قميص نوم شفاف كل جسمها الا البزاز بس انا قلعت الا البوكسر ونمت وراها حضنتها من ورا وبقيت افعص ف بزازها وخرجت بزها بره ومديت ايدي علي بطنها

JFFvYBI.md.jpg

كنت عايز اكبر الجزء شويه بس ورايا مشوار فهنزلها وبعدين نكمل

الجزء العاشر

انا بحسس علي بطنها وزوبري ف طيزها بحكو اوووي وهيا نفسها بيزيد بقولها بصوت واطي ااااه وحشني جسمك اوووي يا رنا
نزلت علي كسها بايدي واول مالمست كسها من فوق الكلوت هيا كانها اتكهربت
بقولها مالك وهيا مش بترد ولقيتها مسكت ايدي ودخلتها جوه عند كسها انا كف ايدي علي كسها وبطبطب عليه وهيا بتفرك بايديها ايدي علي كسها
بقولها مالك يا رنا قالت دخل بتاعك يلا جووه
انا قولتلها عايز اتمتع بيك الاول قالت طب دخل صباعك قولتلها ادخلو فين
قالت ف كسي ياعلي انا صباعين الي ف النص دخلتهم ف كسها وهيا كانها دخل زوبر حصان فيها
نفسها زاد بقولها مالك يا رنا تعبانه ليه كده
هيا مردتش وانا بقيت انيك بصوابعي جامد وهيا كل مادهل صوابعي ترجع بطيزها لورا وزوبري ف لحظه طلعت ايدي ونزلت بوكسري وزوبري حديده علي طيزها لقيتها بتهز طيزها علي زوبري وهيا بترفع القميص عشان زوبري يبقي علي طيزها ع الحم وانا حركاتها بتجنني اكتر
مسكت طيزها بحسس عليها وضربها براحه وهيا بتقولي اركب فوقي ياعلي قولتلها ليه قالت اركب فوقي اضغطني بجسمك انا زقيتها بجسمي وهيا نامت علي بطنها وانا نمت فوقها
وزوبري مابين طيزها بضغط جامد وهيا امممم اووي اضغط اووي قولتلها مالك كده قالت علي قولتلها نعم قالت عشان خطري نزل جوايه عايزه احبل ياعلي انا عارفه انه غلط بس انا عايزه اخلف مش عايزه اطلق منو قولتلها عايزه تخلفي مني ويتكتب باسم واحد تاني قالت ااااه بس انا وانت عرفين انه ابنك وانت الدكر الي عشرتني عشان اخلف منك قولتلها جوزك ناكك كام مره الاسبوع ده قالت كل يومين مره
قولتلها ماوحشكيش زوبري وهو بيوجع ف كسك يالبوه وانا بشتمها قالت ااااه انا لبوه اشتمني ياعلي قولتلها حد يسيب قمر وقحبه زيك ويتجوز غيرها ده انتي بشوفك زوبري بيوقف علطول كنت بكون لما بشوفك مع جوزك كنت بتخيل اني بدخل معاكم الاسنسير وحضنك اودام جوزك وبنيكك وهو بيتفرج علينا ونزل جواك وسيبك وانزل
قالت انا مش قدره دخل زوبرك ياعلي ف كسي ارحمني قولتلها عايز الحس كسك قالت دخل زوبرك الاول قولتلها حاضر يالبوه قومت من عليها
وضربتها علي طيزها البيضه والكلوت فاتله داخل ف شق طيزها لقيت خرم طيزها يجنن وردي وحلو حسست عليه بصباعي ومسكت زوبري حطيتو راسو علي خرمها وانا شايف خرمها بيقفل ويفتح وهو ضيق اووي قولتلها افتحلك طيزك يارنا
قالت لا بلاش عشان خطري قولتلها برحتك
مشيت زوبري علي كسها وهيا فاتحت رجليها وانا دخلت راس زوبرب وهيا اااااه دخلو كلو ياعلي
انا دخلت زوبري كلو ف كسها ونمت عليها وهيا اااااااه ااااااااه حلو حلو اووي اااااه قولتلها شوفي يالبوه لما اكون معاك ف اوضه اشتمك وهفشخك واعرفي ان انتي دلوقتي تحت راجل وما تشترطيش عليه ياقحبه انا انيكك بمزاجي واتمتع بيك وامتعك ماتقوليش اعمل كذا وكذا انا مش جوزك عشان اسمع كلامك انا البواب وطالع انيكك عشان تخلفي مني يعني انيكك زي منا عايز قالت اااه نيكني اوووي تعبانه تعبانه اوووي خرجت زوبري من كسها ووقفت علي ركبي وزوبري وقف هيا نامت علي ضهرها وكسها مفتوح واحمر اووي
قولتلها بتعرفي تمصي عملت بدماغها ايوه
انا طلعت عليها ودخلت زوبري ف بوقها وهبا نايمه ع ضهرها وبقيت ادخلو وطلعو براحه كاني بنيكها وهيا بتمص اووي وبقيت ادخل زوبري للاخر واخرجو وهيا تكح وفضلت اخليها تمص اكتر من 4 دقايق خرجت زوبري وكلو ميه من مصها رجعت ورا مابين رجليها ومسكت رجليها وحسست زوبري علي كسها ودخلتو للاخر وهيا فاتحه بوقها وبتبص علي زوبري انا خرجتو وهيا بصالي وفاتحه كسها بايديها قالت دخلوو دخلت صباعين وبقيت انيكها وهيا اااااااه ااااااه وانا بقولها كده قالت للا لا دخل زوبرك شبعني بيه قولتلها لسه هلحس كسك يالبوه عشان اشبع من كسك انا نزلت بالساني علي كسها كاني كنت باكل بكسها واخد شفايفها ف شفايفي كاننا بنبوس بعض زي العشاق اسحب شفايف كسها جامد ودخلت لساني ولقيتها مسكت شعري وتشدني جامد علي كسها وانا حسيت بكسها بينبض عرفت انها قربت بعدت دماغي ودخلت صباعين وبقيت انيكها وهيا اااااه ااااه ولقيتها بتنزل علي ايدي وبترتعش انا فضلت احسس علي كسها والعسل بينزل ع الفرشه وانا مسكت منديل كانت ع الكومدينو جنب السرير ومسحت كسها ودخلت المنديل جووه وهيا دخل زوبرك كده
قولتلها لا هنشف كسك وهنشف زوبري انا عايز زوبري يدخل يقطع ف كسها ورميت المنديل ومسكت زوبري دخلت طرف الراس ورفعت رجليها اليمين وهيا بعدت الكلوت واتا دخلت زوبري براحه وهيا بتحسس علي كسها

JFbyhEF.md.jpg

وانا بنيكها براحه وبزازها رايحه جايه من النيك وكسها ميه من جوووه من عسلها انا بقيت انيكها وهيا بتحسس علي كسها ومبسوطه وبصالي ومبتسمه وانا بنيكها براحه ورفعت رجليها التانيه علي كتفي وبقيت انيكها شديد شوي كان بلعب كوره وكسها الشبكه وفخادها العارضه وزوبري جووه كسها وهيا اااااه ااااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووي وصوت النيك واصل وهيا تقولي نزل ف كسي ياعلي قولتلها مستعجله ليك ياكسمك شبعتي قومي يالبوه اركبي علي زوبري عايز تركبي الحصان خرجت زوبري ونمت علي ضهري هيا مسكت زوبري ونزلت تمصو وكان بتبلعو وراحت تفه عليه وبقولها اتشرمطي علي زوبري عايزك قحبه علي زوبري هيا راحت نازله علي شفايفي تبوسني اوووي وبتقولي اشتمني ياعلي عايزاك تشتمني بجوزي قولتلها عنيا ياقمر وراحت راجعه
وقعدت عند زوبري وبقولها اقلعي القميص عايز اشوفك بزازك بتتنطط اودام الدكر الي بينيكك
هيا راحت بتقلع القميص

JFmHmge.md.jpg

قولتلها بزازك حلوه اووي تعالي دوقيني بزازك قبل ماتتناكي هيا راحت طلعه وحطت بزها اودام بوقي انا اخدتو ف بوقي وبقيت امص ف حلماتها الصغيره الوردي وامص فيهم وبدل علي التاني وبعظ ماكلتهم هيا وقفت ومسكت زوبري وقالت سيبني برحتي بقي ولقيتها مسكت زوبري تدعك فيه وراحت جابت كلوتها ف جنب ولقيتها بتحك راس زوبري ف كسها شويه ولسه بتكلم لقيتها قعدت بكسها عليه حصل وهيا بتوحوح

JFmJkpj.md.jpg

JFmJShQ.md.jpg

انا نايم و رنا قعده بكسها علي زوبري وهو داخل كلو ف كسها للبيوض ولقيت بتروح يمين وشمال وزوبري كانو بيعوم جووه كسها وبيخبط ف كسها كلو وترجع لورا وقدام وزوبري بيخرج وبيدخل ف متعه رهيبه وانا شايف كسها وزوبري بيقتحمو وبيخرج وبيدخل وهيا قالت اشتمني ياعلي
قولتلها اتناكي ياكسمك من زوبر عشيقك الي بينيكك مكان جوزك عايزه تخلفي ياكسمك من راجل غير جوزك اتناكي اووووي عشان تحبلي مني وتخلفي دكر لما يكبر ينيكك زي ابوووه
لما ينيكك قوليلو ان انت ابوك كان دكر بيفشخني بزوبرو الكبير كنت بتناكو منو لما جوز امك يخرج
احكيلو عشان ابني هينيكك بس انتي اتدلعي عليه عشان يفشخك عشان جوزك مش هينيكك علطول يبقي عندك دكر يفشخك وينيكك وانتي مطمنه
وهيا سرحانه ف كلامي ورايحه جايه ع زوبري
ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري جامد وانا نايم وبعد اكتر من 5 دقايق وهيا بتنط اوووي قعدت بكسها علي زوبري وكانت كانها بتخلف من الوجع ولقيت كسها بينزل علي زوبري وفخادي وهيا بتنهج انا قولتلها خودي وضع الكلبه ياكلبه لقيتها قامت من علي زوبري وراحت علي رجليها وايديها وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها والكلوت جيبتو ف جنب خالص ودخلتو ف كسها

JFmf971.md.jpg

وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اااااه وانا متمتع اوووي بنيكها ولما حسيت اني هنزل دخلت زوبري للاخر وهيا وشها نزل ف الارض ورفعت طيزها وبتقولي نزل ف كسي حبلني خليني احبل عايزه اخلف ولقيت لبني بينزل ف كسها زي المدافع وهيا اااح نااار لبنك ناااار بيحرق ف كسي وانا اممم ااااه ياخربيتك وهيا اااااه نزل كلو جوووايه ماتخرجش نقطه بره وانا نزلت اخر نقطه وخرجت زوبري وببص علي كسها ولبني جووه مشعايز ينزل وهيا رافعه طيزها لفوق اول مانامت ع بطنها لبنينزل من كسها هيا تاخدو بصوابعها تبلعو ونمت جنبها ابوس فيها وقولتلها انا هنزل عشان مراتي عند امها مش عايز اتاخر عليها قالت نام معايا قولتلها ماينفعش قومت لبست وهيا نايمه وقبل مانزل بوستها ونزلت تحت اتشطفت وغيرت هدومي وروحت عند مراتي كانت نايمه جنب امها صحيتها واخدتها ومشيت وامها لبسه قميص نوم الخيبه ان الراجل الخول قالي ادخل صحيها هيا نايمه جنب امها كانو عايزاني ادخل عشان اشوف جسم مراتو
مشيت وصلنا واخدتها ف حضني ونمنا علطول تاني يوم كان عادي صبحت علي رنا الساعه 10 وقالت انها لسه صاحيه وبعد العصر كلمت مني مرات اخويا اضحك معاها عشان تفق وبقيت اهزر معاها واحنا علي معادنا لسه علي بكره الصبح وبقيت اتغازل فيها وف جسمها واحساس النوم معاها وبقيت اتكلم معاها بكل حريه وهيا قالت بس بقي العيال بره خايفه العب ف نفسي صوتي يطلع واتفضح قولتلها خلاص بكره ينزلو علي زوبري وهيا قالت طب سلام بقي قفلت معاها واليوم راح ولا طلعت ل اميره ولا نكت وكنت متفق مع صباح تدخل معايا ونيكها سوا
تاني اليوم صحيت بدري الجمعه اجازه
وكلمت شيماء قالت لسه هقوم اتشطف ولبس وافطر وكلم مني تخرج بره
قولتلها ماشي انا بقيت العب ف التلفون بعد ساعه ونص وكنت فطرت مع صباح وشيماء كلمتني وبتقولي احنا داخلين علي الاستاد اهو قولتلها انتي هتاجي مع اختك قالت لا هيا قالتلي اني اجيلها بعد العصر اخدها قولتلها ماشي
بعد شويه سمعت العربيه انا طلعت ولقيت مني نزلت كانت زي القمر وشيماء بتشورلي من ورا الازاز مني طلعت سلمت عليها ودخلتها وسمعت العربيه بتمشي وصباح سلمت عليها وصباح عملت ليها شاي وكانت قاعده حاسس انها خايفه كانت لبسه قميص وبنطلون وطرحه قولتلها تعالي اخدتها علي الاوضه وسيبت الباب مفتوح
وقعدتها وقولتلها خودي التلفون اهو ودي فيديوهاتك وانا **** ما معايا اي نسخه تاني هيا مسكت التلفون وبقت تمسح وراحت عطتهوني قولتلها لو جايه غصب عنك عشان الفيديوهات انا بقولك امشي مش عايز اعمل حاجه غصب عنك
هيا بصالي وبتقرب مني وراحت بيساني من شفايفي ورجعت لورا
قولتلها عايز اسمعها منك انتي جايه بمزاجك ولا غصب عنك لقيتها اخدتني ف بوسه تاني وبتقولي عايزاك تنيك مرات اخوك المحرومه
قولتلها انتي محرومه قالت اااااه اووي ياعلي انت مش حاسس بيه انا من اول خالص عرفه انك انت الي هتنام معايا شيماء قالتلي كل حاجه وان زوبرك كبير وجامد والفيديو بتاعك مع اختي تعبني اوووي ويوم مدخلت عليه مع اختي ودخلتو كنت عايزه اقولك كل الي ف قلبي
قولتلها يعني طلعتي عرفه كل حاجه قالت اااه ده انت زوبرك جنني لما روحت اخوك كان بينكني وانا بتخيلك وانت بتنيك فيا ويوم مابعتلك صوري وانا منزله كنت مبسوطه اووووي بكلامك ليه وانك صرحتني بالي ف قلبك انا كنت جيالك عايزاك تنكني بزوبرك ومكنتش عايزه اشوفك كنت عايزه افضل لبسه الكلوت الي اختي الجزمه قولتلها اجيب اي حاجه تانيه قالت لا الكلوت احسنة
كنت عايزه افضل اتناك منك وتنزل جوايه وانت تمشي وانا البس من غير ماشوفك
وتكرر علي كده علطول بس ماستحملتش وانت نايم فوقي وزوبرك جووايه ولما انت بقيت تنيكني جامد كنت مبسوطه اوووي علي قولتلها نعم
قالت نيك مرات اخوك حبيبتك
قولتلها انا هفشخك يامني قالت سيبني اخد راحتي معاك واعمل الي نفسي فيا
قولتلها لبسه قميص نوم لقيتها بتخرج من الشنطه قميص نوم ابيض وشفاف وقالت جيبهولك مخصوص اخوك كان عايزني البسو ليه بس انا قولتلها بكره علي انهارده
قولتلها اخرج قالت برحتك قولتلها شوفي زوبري وقف ازاي هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالت اخرج لما انادي عليك ادخل قولتلها ماشي بوستها وخرجت لقيت صباح وقفه بقميص نوم اسود
قولتلها ايه القمر ده اخدتها ف بوسه وتفعيص وهيا مستسلمه خالص بقولها عايزك تاكلي كسها البوه دي ولقيتها بتنادي عليه قولتلها خليك هنا لما اخلص معاها عايزك تدخلي علينا وتكملي عليها قالت حاضر دخلت ولقيت مني نايمه علي جنبها ولبسه قميص نوم ابيض شفاف وكلوت ابيض وانا بقولها نايمه ليه كده قالت علي قولتلها نعم قالت انا معاك طول اليوم عشان خطري عايزاك تشبعني الاول وبعدين اعمل اي حاجه برحتك
قولتلها عايزه تتناكي الاول بصتلي وقالت اااه قولتلها عنيه انا قلعت كل هدومي وطلعت ع السرير ومسكت طيزها احسس عليه وبقولها القميص ده حلو اوووي قالت هلبسو ل اخوك انهارده قولتلها ايه رايك ماتقلعهوش انيكك بيه قالت نكني دلوقتي وانا لبسه عشان ابقي اقلعو عشان مايتوسخ اكتر قولتلها ماشي مسكت طيزها البيضه والكلوت داخل ف طيزها ولقيت كسها وخرم طيزها مفتوحين وشكلهم ناااااار
وانا مسكت زوبري ادعك في

JFm1SCx.md.jpg

قولتلها شكلهم يجنن يامني قالت اخوك خليتو يفتحلي طيزي عشانك قولتلها بجد كنت عايز افتحها انا قالت لا بتاعك كبير عليه انا خليت اخوك يفتحها وانت نيكها برحتك قولتلها اتمتع بكسك الاول دخلت صباع ف كسها والتاني ف طيزها وهيا بتعض علي شفايفها وانا بخرج ودخل وهيا ااااه اااااه انا كنت عايز ادخل زوبري ف كسها النضيف الوردي ده نمت وراها وحضنتها وقولتلها ايه يامرات اخويا جاهزه تتناكي من اخو جوزك قالت ااااااه يلا دخلو براحه ياعلي

JFmEiKl.md.jpg

انا مسكت زوبري ودخلتو ف خرم طيزها قالت اااااه قولتلها طيزك تجنن مش قادر استنا كانت ضيقه شوي بس بيدخل انا بقيت انيكها براحه وهيا ااااه بقالي يومين بجهزهالك شيماء قالتلي انك بتحب تنيك الطيز وانا مش عايزه احرمك من حاجه ابدا انا مسكت بزازها وبقولها دول خارجين ليه وبلعب ف الحلمه بصباعي
وبقرص فيها وزوبري داخل طالع ف خرم طيزها الضيق وانا متمتع بطيزها
وبقفش ف بزها وبقولها ااااااه طيزك ضيقه اووي
قالت زوبرك طخين وكبير عن زوبر اخوك
انا كنت عايزاك تفتحها بس اخوك هيشك انا خليتو يفتحها عشان اتناك منك ف طيزي انا بقيت انيك في طيزها وكانت متعه حلوه اوووي طيز ضيقه ونضيفه قولتلها نامي علي بطنك هيا بتنام علي بطنها وانا بنام فوقها وركبت فوقها وزوبري ف طيزها وكملت نيك فيها وهيا اااااه ااااااه
وانا بنيكها جامد وانا راكب فوقها وصوت طيزها يجنن الفرقعه وهيا اااااه اااااااااه اوووي ياعلي انا فضلت انيكها وزوبري كلو جووه طيزها
خرجتو وخرم طيزها فتح عن الاول اوي
قولتلها الدور على كسك لقيتها بتدخل صباعين ف طيزها وقالت مكنتش بعرف ادخلهم بسهوله كده
قولتلها افتحي طيزك قالت حاضر فتحت طيزها وشوفت كسها مفتوح وخرم طيزها
روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وبقيت انيك فيها وهيا اااامممم امممم اااااه ااااااه
قولتلها تتجوزيني يا مني انيكك علطول تتجوزي اتنين كل يوم تتناكي عند واحد وجوزك الاول لو عايز ننيكك مع بعض انا موافق انا هنيك كسك وهو ف طيزك مع بعض وهيا اااااااه كلامك حلو كمان وانا بقيت اتكلم معاها وهيا راحت صرخه جامد ولقيت كسها بينزل عسلها وزوبري جووواه وهيا اااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيكها اوووي وهيا نزلت وانا مكمل فيها وهيا اااااه ااااااااه كمان كمان وانا بنيك اوووي ف كسها حسيت اني هنزل روحت مخرجو بسرعه وهيا مش قدره تتحرك من كتر الضغط علي جسمها ضربت طيزها قولتلها نامي ع ضهرك هيا عطتني وشها انا مسكت كلوتها كنت عايز اقطعو قالت لا سيبو هلبسو ل اخوك انهارده انا قولتلها اااااه انتي بتولعيني يامني قالت طب يلا نيك مرات اخوك انا دخلت زوبري ف كسها ورجليها ع كتفي وبقيت انيكها وهيا راحت خرجت بزازها وبتفعص فيهم وانا بنيكها وهيا مغمضه عنيها وفاتحه بوقها وتطلع اااااه تولع فيا
JFmhuwP.md.jpg

وانا بنيكها وعيني علي بزازها الجميله فضلت انيك فيها وهيا ااااااه اااااااه وانا بخبط الزوبر ف كسها صوتو عالي وهيا ااااااه ااااااااه كمان ياعلي اوووي وانا بنيكها اووي بعنف كمان وكنت بهبد ف كسها جامد وهيا اااااااااه مش قدره ياعلي براحه براحه كسي بيوجعني من النيك براحه براحه وانا بنيكها ولقيت مني بتنزل تاني عسلها بيخرج من كسها ع زوبري وكنت بنيك فيها وهيا لسه بتتوجع وتقولي كمان كمان وانا بنيكها اووووي لحد مالقيت زوبري خلاص قولتلها انزل فين قالت جووووووووه جوووووه نزل ف كسي انا نزلت لبني كلو ف كسها وهياا ااااااااه كانها حريقه والمطافي بتطفي ف كسها خرجت زوبري ولبني بينزل بس بسيط بقولها فين البن قالت جدران كسي ناشفه يمكن شربت لبنك وبتضحك

JFmNBPn.md.jpg

نمت غليها ونزلت فيها بوس وبقولها جاهزه للجوله التانيه قالت دلوقتي قولتلها اصلك لازم تتفشخي انهارده قالت انا تحت امرك بوستها وقولت ياصباح تعالي قالت مراتك قولتلها مش عايزه واحده تريحو بعض قالت مراتك عجبني حسمها اووي قولتلها عايزك تفشخيها قومت من عليها لقيت صباح لبسه كلوت وستيان بس ولقيتها مسكت زوبري تنضفو بايديها وراحت قلعت الكلوت والستيان ونزلت علي كس مني من غير كلام تلحسو وتبلع لبني وفضلت تلحس كسها وانا بتفرج وتنيكها بصوابعها وتاخد لبني بالسانها ونضفت كسها اووي ولقيتها قعدت بكسها ع وش مني وفضلت تحك كسها ف وشها مني كانت هتتخنق قامت صباح ونزلت تبوس ف مني وبقي ياكلو شفايف بعض وانا زوبري وقف قولت اطلع احسن مازوبرك يشدك عليهم وانت لسه منزل مش ناقصه
خرجت ملط وطلعت قعدت بره وبعد خمس دقايق سمعت الباب بيخبط قومت مفزوع بقول مين قالت انا سوسن قولتلها ياخربيتك حد معاك قالت لا فتحت الباب وهيا دخلت وشافتني عريان بقولها ده ايه قالت جيبالك سمك تاكل لما تشبع
سمعت صوت بنتها جووه بتطلع اهات
بتقولي ايه الي بيحصل جووه اوعي تكون جايب راجل جووه ل مراتك قولتلها بس ياكسمك راجل ايه فوقي وشوفي بتقولي ايه احسن انيكك هنا قالت امال مين معاها قولتلها دي مرات اخويا الي حكتلك عنها زمان وقعت ف ايدي وباخد طاري منها قالت انا حظي حلو بقي وبتضحك قولتلها اقلعي ياكسمك ودخلي معاهم لقيتها بتقلع العبايه ع القميص الي تحت ع الكلوت والستيان
وقالت كل يوم بتناك من رجاله بس وحشتني البت صباح انا قولتلها افتحي رجلك فتحت رجليها وانا حسست ع كسها كان في شعر بقولها ده ايه
اصل العيال زعلو من بعض الاخوات ف اتفقنا واحد بليل وواحد بنهار اما ابوهم ينام بطلع للكبير بليل بخلص انزل الصبح بدري بطلع ينام معايا
وكل يوم اربع مع صاحب محل التلفونات الصبح بدري وايام بطلع ارقص ل ابو الولاد دول قولتلها هيجتيني ادخلي ي كسمك جووه وانا كنت دخلت صباع ف كسها دخلت وقفلت الباب ومسمعتش حاجه بعد 5 دقايق بدخل لقيت حماتي نايمه وصباح قاعده بكسها ع وش امها
ومني بتنيك كسها وبتلحسو وحماتي كسها غرقااااان عسل حرفيا قربت وقعدت ع الكرسي لقيت وش حماتي غرقان من عسل بنتها
بقيت اتفرج وهما مش رحمين بعض نامو من التعب وحماتي قامت لبست ومشت وكانت مبسوطه اووووي وانا نمت ف وسطهم
وبوسهم وقفش فيهم ومني قالت حماتك دي شرموطه قولتلها ايووه اوووي
قالت دي خلتني انزل مرتين انا مش قدره اتحرك اول مره انزل كتير كده 4 مرات انا مش قدره اتحرك قولتلها السمك بره ادخلي خودي دش عشان نتغدا ونعمل كمان واحد قبل ماتمشي قالت حاضر قامت كانها مسطوله وانا اخدت صباح ف حضني بقولها مبسوطه قالت اووي مرات اخوك حلوه اووي كسها وطيزها نضيفه اووي
قولتلها يلا عشان نتغدا ونيكو مع بعض قالت لا انا منزله 3 مرات قولتلها ازاي قالت مني لحست كسي نزلت ولقيتها حطت كسها فوق كسي كان احساس حلو اووي نزلنا مع بعض ومره ع وش امي
قولتلها خلاص سبيني انيكها برحتي عشان افاتحها ف الموضوع ده قالت ماشي دخلت مني علينا وبتنشف جسمها وصباح قامت وانا قومت وبوست مني وبقولها نتغدا ونقعد شويه ونكمل ياقمر قالت ماشي ياحبيبي دخلت مع صباح اخدنا دش وخرحنا جهزنا الغدا واكلنا مني كانت لبسه عبايه من بتوع صباح ع الحم وكانت بتاكل جامد كانها ماكلتش من شهر وانا اكل خلصنا واخدتها علي مابين رجلي واكلمها وانا ساند ضهري ع الحيطه
وبقيت اعاكس فيها وماسك بزازها وهيا قالت علي قولتلها نعم قالت مش عايز ترجع قولتلها ارجع فين قالت عندنا قولتلها عشان تطرديني تاني يامني قالت لا مش هيحصل احنا بقينا اصحاب اهو انا مسكت بزازها بقولها صحاب بس ضحكت وقالت لا ودكري كمان قولتلها افردي ف يوم زعلتي مني تطرديني قالت لا مش هتحصل تاني
قولتلها انا مستعد ارجع معاك بس بشرط قالت ايه قولتلها تكتبي البيت من تحت ايجار 5 سنين باسمي قالت ازاي قولتلها تاجري البيت ليه من تحت 5 سنين عشان اطمن قالت طول مانت عايش معايا وبتنام معايا صدقني هياجي اليوم الي هكتبلك في البيت من تحت باسمك وتفضل جنبي علطول انت ومراتك قولتلها حلوه قالت زي القمر وجسمعا يجنن اووي ياعلي
قولتلها شوفي عايزاني اجي امتي وعرفيني وانا هجهز هدومي وجيب عربيه واجي
قالت حاضر ف اقرب وقت هعرفك
هنروح عند اي محامي يكتبو باسمك خالص قولتلها بجد قالت ايووه بجد انا اخوك اتفقنا نبني للعيال فوق وناجر تحت بس انت اوله بيه
مدام هتبقي معايا قولتلها وصباح حبتك اووي
قالت وانا حبيتها كمان
قولتلها عشان كلامك ده انا هخليك تتمتعي دلوقتي قالت استنا اشرب شاي وبعدين اعمل الي انت عايزو ولا انت طمعان في عشان لوحدي واخوك مش معايا وبتضحك قولتلها لما اخويا ينام هدخل عندك ف الاوضه ونيكك وهو نايم
قالت هتفضحني كده لما اخوك يصحا هتقولو ايه
قولتلها هقولو مراتك تعبانه اوووي وبتقولي عايزه اتناك وانا نكتها عشان ماتتناكش من الغريب
وفضل انيكك قصادو
قالت انت كلامك بيهيجني تاني قولتلها نخلص شاي وندخل حرب تانيه شربنا الشاي وفضلت اسخن فيها وهيا لبسه القميص النوم بردو البيض والكلوت قعدت ادعك ف كسها وبزازها وهيا كانت خلاص حتي مراتي لحست كسها من كتر ماشيفه هيجانها اخدت مني ودخلت جووه
وبقولها الكلوت اتبهدل قالت علبسو ل اخوك وهخليها ينكني بيه وهو كلو لبن منك وعسل من كسي وكس اختك قولتلها انتي وسخه اوووي ضحكت وراحت منزله الشياله بتاع القميص خرجت بزازها وطلعت ع السرير وبتشورلي بصباعي اقرب قربت ولقيتها بتحسس ع زوبري من فوق البوكسر وطلعتو وراحت رفعت قميص وكلوتها دخل ف طيزها وقالت اتفرج علي طيز مرات اخووك البوه

JFmsK6x.md.jpg

JFms7FR.md.jpg

بقت تمصلي وانا ببص علي منظر طيزها وهيا فضلت تمص ف زوبري وبلعت البضان وقالت عجبك مصي قولتلها حلوو اوووي قالت وانت زوبرك حلو اووي ياعلي فضلت تمصلي
وقامت بتقولي يلا قولتلها اختاري اي وضع تحبيه
قالت خليك زي مانت كنت وقف غلي الارض لقيتها عطتني وسطها وبتقرب مني وزوبري بقي فوق كسها دخلتو ف كسها وهيا ااااااه انا بقيت انيك فيها ف كل الاوضاع اكتر من 10 دقيقه نيك بالظبط هيا قالت نام علي ضهرك ياعلي نمت علي ضهري ولقيتها قلعت الكلوت البيض وبتقول ريحتو كلها لبن وعسل هخلي اخوك طول اليل يشمو وينزل غليه قولتلها طب يلا اركبي علي حاضر راحت مسكت زوبري بايديها وبتحكو ف كسها ولقيتها بتقولي جيب تلفونك وصور صوره لزوبرك وهو بيدخل ف كسي قولتلها حاضر اخدت تلفوني من جنبي وصورت وهيا بتقعد براحه اوووي وزوبري بيدخل ف كسها

JFmQkCu.md.jpg

ووراحت قعدت وزوبري كلو ف كسها وريتها الصوره قالت ااااه جميله ياعلي اول مره اشوف كسي بيدخل الزوبرر جواه
قعدت وقميص النوم حاوط زوبري مابقتش شايف خاجه وهيا قالت ايوه سيبهم لوحدهم هما حرين مع بعض خليهم يتكلمو مع بعض قولتلها طب واحده واحده قالت سيبني برحتي ولقيتها بتنزل وتطلع وشكلها قمرررر اووي وزوبري ف كسها وانا شايف صدرها يتنطط ف الجو

JFmZkNI.md.jpg

وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وزوبري كلو ف كسها وده مخليني ناااار مولعه وانا شايف جسمها كلو فوق مني وهيا بصالي وبتتوجع من النيك
وفضات تنط علي زوبري وقالت اااااه هنزل ياعلي معتش قدره تعبت ولقيت ماتحركتش انا ببصلها ومنظرها لوحدو يخليك تنزل وانا مستحملتش ولقيت لبني بينزل لوحدو ف كسها وهيا ااااااح ااااااح ولقيتها فضلت قاعده محسيتش غير بحاحه سخنه نازله ع زوبري وفخادي انا مش شايف كسها من قميص النوم وهيا تتوجع وتقول ااااه انت عملت فيا ايه معتش قدره اخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وقولتلها عقبال مانيكك علي سريرك ياقمر زوبري خرج كنا بعد العصر هيا كلمت شيماء ودخلت اتشطفت وخرجت ملط ودخلت عندي تلبس هدومها وقالت القميص والكلوت ريحتهم مفضوحه قولتلها احسن جوزك يعرف قالت ماتخفش انا هفتح معاها موضوع رجوعك
بس اعمل حسابك كل يوم او يوم ويوم هتنكني حضنتها وقولتلها كل يوم وحياتك انتي بس ماتقوليش كفايه كده قالت مش هقول واخدتني ف بوسه طويله وقالت معقوله علي الي كان بيكبر اودامي دلوقتي بينكني وبتضحك
قولتلها انيكك وانيك اختك وانيك امك كمان
قالت سيب امي ف خالها خليك فيا انا لوحدي
قولتلها اكتبي البيت من تحت باسمي وهتلاقيني علطول تاني يوم عندك
وصدقيني هنعمل احلي حفله بمناسبه رجوعي قالت حفله ايه ضحكت وقولتلها حفله ع كسك وطيزك طبعا وامصمص في كسك
ف كل حته ف البيت حتي ع سرير حوزك
قالت ياخربيتك انا قايمه الباب خبط فتحت صباح سلمت عليها شيماء وحضنتها وشيماء بتكلمني مسكت بز مراتي وقالت وحشتيني ماقمر
ومني خرجت وقالت هبقي اكلمك لما اوصل وشيماء قالت نتقابل ف بيتك الجديد ياعريس اختي وبتضحك انا حضنتها من ورا وبقولها بقي تقولي ل اختك ع كل خاجه قالت دي اختي لازم تعرف كل حاجه يعني هكدب عليها انا ضربت طيزها جامد قالت ااااااااه بتحرقني اووي قولتلها ايه ده قالت زوبرك بيحرق اوووي وبتضحك قولتلها روحي ياكسمك بكره افشخكم مع بعض وخرجو وانا اخدت صباح وعرفتها بكل حاجه وكانت مبسوطه انها هتمشي من هنا
وانا اخدتها واخدنا دش جميل فوقنا وقولت لازم ابقي اكلم سناء تبعتلي الفلوس عشان اشتري توك توك اشتغل عليه ف البلد وعايز اقضي احلي ليله مع ياسمين مرات المهندس وجوزها واميره مع بعض وهو بيتفرج عليه ومراتو بتتناك مني
وحاول اخد اي فلوس من اي حد عشان لما اخلع…….

الجزاء ال11

كنت مبسوط بالي حصل مع مني
وحتي صباح مراتي انبسطت اووي انها هتمشي من هنا واخدتها واتفسحنا بليل
وتاني يوم الصبح الساعه 8 طلعت اخد الزباله
اميره خبطت عليها فتحت وقالت يعني مش بتسال غير لما تاجي تاخد الزباله
قولتلها مانتي مشغوله اليومين دول
قالت ادخل دخلت وبقولها عيالك لسه مجوش
قالت هيقضو الاجازه هناك عمتهم كلمتني وقالت خليهم عندي وانتي اتمتعي برحتك عندك
وسالتها عن العيال قالت صحتهم زي البومب كل يوم بينكوني وبتضحك وانا حكتلها ان انا اتنكت من اتنين رجاله بردو وورتني ازبار عيالها بقولها جيبهم منين قالت عمتهم الي مصوراهم وهما دخلين عليها ف اوضه النوم قولتلها انتي عايزه العيالين دول ينكوك وف نفس الوقت جنبك وعيالك وبقو خبره دلوقتي قالت مش فاهمه قصدك قولتلها مفيش احلي انك تتناكي من محارمك تخيلي عيالك كل يوم ف حضنك
تدخلي المطبخ تلاقي عيل وقف وراك وبيدخلو ف طيزك قالت بس دول عيالي قولتلها وايه يعني ماهو بينيكو عمتهم وهيا فرحانه ومبسوطه بتاخد لبن عيالك قالت كلامك هيجني
قولتلها انتي اصلا هايجه علطول راحت وقفه وعطتني بوسه وقالت مش عايز تنيك دلوقتي قولتلها لا بكره راحت مسكت زوبري وبتقولي امال ده وقف ليه قولتلها بكسمك لما تكوني لبسه روب علي الحم ومخبيه كسك لازم يوقف وروحت حطيت ايدي علي كسها ادعك في وهيا اااااه
قالت دخل صباعك جوووه انا قولتلها تعالي زنقتها في الحيطه ودخلت 2 صوابع ف كسها وبقيت انيكها بيهم جامد وهيا تصرخ اوووي بقيت ابوس فيها وبنيكها بصوابعي وطلعت بزازها وبقيت امص فيهم وبعد 4 دقايق لقيتها بتصرخ انا بقيت امص ومن هيجاني كنت بعض ف الحلمه
ولقيتها بتنزل عسلها كلو علي الارض وفخادها وايدي اتغرقت بقولها ايه ده كلو يالبوتي
وانا بحسس علي كسها وبضربو بكف ايدي
وبقولها كل ده عسل ده انتي تعبانه اوووي
هو احمد فين مش بيريحك
قالت هما كل يوم عندي انهارده الصبح كانو عندي
وطلعو بس انت لما قولت عيالي ينامو معايا
حطيت ايدي عند بوقها وقولتلها الحسي عسلك من ع ايدي هيا بتنضف ايدي
قولتلها تخيلي كده انتي نايمه جنب جوزك
والعيال حبو ينامو معاكم جوزك ينام ع الطرف وابنك جنبو وانتي ف نص العيال وجوزك نايم تخيلي العيال دول هيعملو فيك ايه
قالت هبقي سندوتش قولتلها هتنامي ع جنبك ووشك لجوزك هتلاقي ابنك رفع هدومك
وراح مدخل وزوبر ف طيزك من ورا والتاني خرج بزك يمص في ولما جوزك ينام خالص هتلاقي التاني رفع رجلك ع رجلو ومدخل زوبرو ف كسك وهيفضلو ينيكو فيك وجوزك نايم
قالت بس كفايه بقي انا مش قدره كلامك بيتعبني
قعدت وقعدتها ع حجري وزوبري مابين طيزها قالت ممكن اطلب منك حاجه قولتلها ايه لقيتها نامت علي بطنها وقالت نام فوقي وضغط جامد بقولها ليه قالت ضهري تعبني شوي انا قولتلها عيني نمت عليها وطيزعا مرفوعه فوق
وبقيت احك زوبري ف طيزها وبقولها جوزك هيرجع امتي قالت مش عارفه
قولتلها تخيلي لو دخل علينا دلوقتي وشافنا كده هتقوليلو ايه قالت هقولو ضهري وجعني وكلمت البواب يركب ع ضهري قولتلها بس انتي لبسه روب بس وانتي فخادك متغرقه بعسلك
قالت هقولو شوفت ياحبيبي ضهري وجعني والبواب نام فوقي ونزلت من اشتياقي ليك محتاجه زوبر اووي يريحني بس انا مقدرش اخونك ف بجيب راجل يركب علي طيزي بزوبرو ويفضل يجنني بزوبرو بس مش بيدخلو ف كسي
قولتلها يابنت القحبه خيالك عالمي
قالت انت كلامك بيخليني اتعب قولتلها عملتي ايه مع احمد وياسمين قالت هو احمد وافق خلاص بس لسه مش عايز ياخد القرار
او بمعني اصح خايف منك تبصلو بصه كده ولا كده قولتلها ياسمين فوق قالت اكيد قومت من علي اميره والروب دخل مابين طيزها قولتلها زي مانتي طلعت تلفوني وصورت طيزها ورفعت الروب وصوره طيزها وفتحت طيزها صورت الخرم والكس وهو غرقان بالعسل واخدت بزازها كام صوره قالت مش ناوي تاجي ف حضني ليله
قولتلها اتصرفي انتي بس مع احمد وهتلاقيني فوق دماغكم قالت انت هتطلع ل ياسمين قولتلها هطلع اخد بوسه وحضن كده قالت ماشي سيبتها وطلعت خبطت عليه شكلها كانت نايمه شافتني ف العين السحريه فتحت كانت زي القمر بقولها كنتي نايمه قالت لا تعالي قولتلها لا عشان مستعجل بس قالت طيب عايز حاجه قولتلها بوسه ضحكت وقالت ماشي شديتها ف حضني ونزلت بوس فيها وهيا بتبوسني جامد
ايدي اليمين مسكت بزها افعصو تحت الروب لقيت قميص نوم خلعت الروب ورميتو جوووه
ولقيت قميص نوم لحد الفخاد وصدرها مفتوح خالص والحلامات واضحه اووي قولتلها ايه الحلاوه دي قالت مش قولت بوسه بس قولتلها انا كنت ناوي علي بوسه بس
بس غيرت رايي روحت حضنها وشيلتها ع زوبري وقفش ف طيزها ودخلت جووه وقفلت الباب ودخلت اوضه النوم وانا ببوس فيها ونيمتها ونزلت فيها بوس وزوبري فوق كسها وهيا قلعتني التشيرت ولقيتها بتمص ف حلماتي وبتحسس ع صدري ولقيتها بتقولي نام ع ضهرك ياعلي قلبت نفسي ونمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي تحسس ع زوبري ونزلتو بالبوكسر ومسكت زوبري تلعب في وراحت واخداه ف بوقها كلو وبقت تمص في وقالت جيب تلفوني من جنبك كده عطيتو ليها وهيا شغلت فيديو وبتصور نفسها وبتمص زوبري وبقت تبلعو كلو وتمص بضاني واتا نايم وقالت خود صورني انا مسكت التلفون وبقيت اصور فيها وهيا بتمص ف زوبري بقولها بتصوري ده ليه
قالت ل جوزي قولتلها طب ماكده هيزعل
قالت انت ماتعرفش حاجه بطل كلام بقي عشان هقص الجزاء الي اتكلمنا في بقيت اصور وهيا بتمص ولقيتها بصه للكاميرا ولسانها ع زوبري وبقت تمص ف الراس بس
وراحت وقفه ع ركبتها ولقيتها بتقلع القميص ومش لبسه كلوت وقلعتو خالص وحلماتها وقفه ولقيتها بتوف علي ايديها ودخلت ايديها ع كسها تدعك في وانا بصور كسك وانا بصباع رجلي بقيت ادعك ف كسها وهيا مسكت رجلي وبتدعك ف كسها وانا صباعي بيدخل ف كسها وهيا تخرجو وتمصو وقالت اي حاجه تدخل ف كسي بتتمص لقيتها طلعت فوقي وراحت قعدت ع زوبري وانا بصور وبقت تنط ع زوبري وانا ماسك بز بايدي الشمال وقرص حلماتها وهيا تنط اووووي وزوبري ف كسها وانا قربت الصوره من كسها وكسها كان بينزل عسل علي زوبري وهيا بتنط علي زوبري
وانا مبسوط اوووي انا بنيك بنت صغيره عندها 20 سنه ومفتوحه قبل ماتتجوز انا بقيت اصور فيها وهيا راحت وقفه وزوبري خرج من كسها راحت عطتني طيزها وراحت مسكه زوبري وقعدت بكسها علي وفضلت تنزل وتطلع ع زوبري

JKRdwHx.md.jpg
وانا ف قمه المتعه وهيا تنزل وتطلع وفضلنا كده وقالتلي مبسوط وانا بوسطي بهبد ف كسها
مش عايز اتكلم وهيا فضلت تنط ع زوبري
وهيا كده قولتلها نامي ع ضهرك هيا خرجت زوبري من كسها نامت ع ضهرها وانا رفعت رجليها الاتنين وكسها يجنن دخلت زوبري ف كسها

JKR2cga.md.jpg

وبقيت انيك فيها اووووي وهيا ااااااه اااااااه وانا بصور وشها الي بيتغير كل شويه من النيك
فضلت انيك في كسها وهيا ااااااه اااااااه كمان ياعلي نيكني نيييييك وانا بنيك اووووي ف كسها ولقيتها اااااه اووووي ياعلي اوووووي قولتلها هتنزلي قالت اااااااه وانا بصور كسها وزوبري جوووه ولقيت عسل من كسها بيخرج وبينزل علي زوبري وفخادها وكان سخن اووووي وانا مبسوط اووووي بالاحساس ده دخلت زوبري للاخر وهيا قالت عايزه بوسه نمت عليها وفضلت ابوسها وزوبري جوووه كسها لقيتها بتقولي ماتنزلش ف كسي عشان احمد هيتفرج علي الفيديو ده انا سمعت كده زوبري شد اووووي بقيت انيك فيها وهيا فاتحه رجليها وانا بمص ف بزازها وهيا بتصور وجابت وشي وانا بمص ف بزازها
ولقيتها بتقولي علي انا بصتلها وقالت اوووعي تبين ل احمد انك نمت معايا ولا يحس بحاجه وبتغمزلي قولتلها استاذ احمد انا بعزو وعمري مابين ليه حاجه وانا لو مش بعزو مكنتش عرفتو علي اميره قالت نزل ف كسي ف كسي جوووه انا قولتلها لا مينفعش عشان ماتحبليش قالت احمد نزل ف كسي كتير لو نزلت مش هيعرف حاجه قولتلها لا مينفعش فضلت انيك فيها وقربت انزل مسكت منها التلفون والكاميرا علي وشها وكنت خلاص هنزل وانا بصور بزازها ووشها وزوبري نزل لبن ف كسها وهيا بصالي خرجت زوبري وهو كمل تنزيل علي بطنها وانا زوبري مخبي علي البن الي بيخرج من كسها

JKRKedg.md.jpg

فضلت انزل وجيب الكاميرا علي وشها ودخلت زوبري تاني ولبني اخدتو جووه كسها تاني وبقيت انيكها وهيا تقولي كفايه بقي تعبت
وانا صورت زوبري وهو بينيك ف ياسمين خرجت زوبري وهيا اخدت التلفون صورتني وصورت نفسها والبن وراحت قفله
وقالت ياخربيتك انا اجعزت لما لقيت لبنك بينزل جوايه قولتلها مقدرتش منزلش جواك قالت انت جننتني قولتلها ازاي هتوريه لجوزك
قالت اميره ماتعرفش ان انا مكلمه جوزي انه انا نفسي اتناك منك قولتلها ازاي قالت لما احمد فتحني بقيت اروح عندهم وينام معايا وكان بياخدني ف شقه وينام معايا ف يوم واحنا مع بعض سمعنا الباب بيتفتح هو قام وفضل بره وانا خايفه لقيتو دخل عليه ولقيتو بيكمل ونام ع ضهرو وانا بقيت امص زوبرو وهو ماسك دماغي وانا محستش غير بزوبر بيدخل ف كسي ومعرفتش اعمل ايه واحمد مسكني والتاني بينيك في جامد وانا نمت علي بطني وبردو لقيتو فوقي واحمد بيقولي انبسطي اتمتعي يالبوه وانا مكنتش قدره ونزلت عسلي وصحبو لقيتو خرج زوبرو ونزل علي طيزي ولبس وخرج ولقيت احمد بينيك في وكمل نيك ونزل هو كمان وانا كنت بعيط وهو قالي ماتزعليش بس ده صاحب البيت ولنا عرف ان في واحده معايا طلب ينيكك وانا مردتش اقولو دي خطيبتي وهتجوزها وطلبت منو مايشوفش وشك وبعد اسبوع زعل جالي كلمني ف البيت وكنت كل مروح عندهم ينكني ويقعد يفكرني بصحبو وانبسطي ولا لا ولما حسيت انه بيحب اتخيل صحبو وانا بتناك منو من يومين قولتلو تعرف نفسي ف زوبر مين قالي مين قولتلو علي البواب الي كان بينيك اميره الفيديو الي بعتو وبقيت اتخيل انك بتنكني واحمد بينيك فيا واميره كانت بتكلمو واول انبارح لما كنا تحت مع اميره كان ببنيكها ويسيبني ولما طلعنا زعلت معاه
وقولتلو زي مابتنيك اميره لو علي طلع هخليه ينكني راح قالي لو تعرفي تعملي اعملي وطلع الشغل ورجع قالي علي ناكك واخدني ينيك في ويقولي زوبر علي عجبك عايزه تتناكي منو
لو عرفتي تجبيه شقتك جبيه خليه ينيكك ويريحك ونزلت ف كسي لحد انبارح بردو لما رجع من الشغل قرر نفس الكلام وكان كلامو انه عايزك تنكني او هو بيهيج من سيرتك وانت بتنكني
قولتلو وهو نازل انا ناويه اخلي علي ينكني انهارده راح قالي اتناكي واتمتعي بس اوعي يعرف ان انا عارف واديني اتنكت منك وصورت عشان يصدق
قولتلها معقوله كل ده يطلع منك يابنت العشرين
قالت ولسه اصبر بس لما اتناك منك اودامو هجننو
قولتلها ابعتيلي الفيديو ده اخدتو منها ونزلت كملت كانت الساعه 9 خلصت الي ورايا ونزلت فطرت مع صباح وطول اليوم موريش حاجه
وبليل عملت مع صباح زوبر طلع من عنيها وكلمت مني الساعه 12 بليل ووريتها صور وانا بنيك ياسمين وهيا هاجت وقالت طب اتفرج علي دي

JKRIEk7.md.jpg

بقولها ده زوبر اخويا قالت امال زوبر مين يعني قولتلها ماهو حلو اهو قالت ايووه هو انا قولت وحش بس اخوك بارد ف الجنس وكمان مش بيحب ينكني دايما ممكن مره ف الاسبوع ومش بيطول قولتلها خايف علي صحتو
قالت يخاف امال انا هرجعك ليه وبتضحك قولتلها عشان انيك الي خلفوك قالت هوريك حاجه هتعجبك اوووي قولتلها ايه راحت بعتت صورتها وهيا بتتصور وهيا بتلحس كس واحده بقولها ايه ده قالت دي واحده جارتنا قولتلها مين قالت انت ماتعرفهاش جات بعد منك لما مشيت بيت خالتك سعاد خالتي سعاد دي جارتنا
ابنها كان متجوز ف الشقه من فوق هو اشتري بيت لوحدو واخد امه معاه وباعو البيت ده والي اشتروه ناس سورريين واحد ومراتو وعندهم 3 عيال بنتين وولد بنت متجوزه واطلقت وبنت لسه ف ثانوي وعيل ف الاعدادي وانا صحبت الام وبعد اسبوعين كنا اصحاب اووي وانا كنت عندها وجوزها ف الشغل لقيتها بتوريني طقم دخلي جديد ولبستو اودامي وانا شوفت جسمها اتهبلت جسمها حلو اووي مش معقوله دي تكون عندها 45 سنه ست قمر انا مسكت القماشه بتاعت الستيان
وحلماتها وردي ووقفه انا بضحك ومسكتها وبقولها دي وقفه ليها وهيا طلعت ااااه دوبتني بقولها بتوجعك قالتلي براحه بتقرصي ليه كده انا حسيت انه عايزه كده قولتلها اقرص براحه مردتش بقيت اقرص وادعك ف بزازها وطبعا الي معلماني اختي
وفضلت كده لما احنا الاتنين كنا فوق بعض بنلحس لبعض وبقينا كل يوم ويوم كده عندي او عندها ونقرر الموضوع ف يوم وانا ف اوضه امها بنتها دخلت وشافتنا وامها بتلحس كسي ودخلت علينا ولقيناها بتقلع ولما امها بتقولها اطلعي خالي خالتك مني تلحس كسك ولقيتها قعدت بكسها ع بوقي وبقيت كل يوم مع واحده
وعرفت من بنتها انها اطلقت جوزها كان مصري
وكان بيجيب صحابو البيت وبيشربو قرف وف يوم صحبو دخل عليها وهيا نايمه بتقولي كنت نايمه بقميص نوم ولقيت حد بيركب فوقي بحسبو جوزي ببص لقيتو صحبو وكتفني وخرج بزازي يمص فيهم وطلع بتاعو ولقيتو بيشيل كلوتي ف جنب ودخل بتاعو ف كسي محستيش بنفسي غير وانا ماسكه المنبه القديم بتاع بابا كان تقيل
وكان الواد بينيك فيا وبزازي بيمصهم بس لو كنت صبرت دقيقه كنت كملت معاها بس انا مسكت المنبه وخبطو ف دماغو بيه راحت دماغو جابت ددمم وشكلو اغمي عليه انا لبست هدومي واخدت فلوسي وتلفوني وجربت بره وجوزي شافني بجري بره البيت ركبت تاكسي وروحت وحكيت ل امي وابويا عرف رفعنا قضيه عليها واخدت الشقه منو وهو اتحبس سنه هو وصحبو
وانا بعت الشقه وكملو علي فلوس ابوها واشترو البيت ده قولتلها هما حلوين قالت اووي
قولتلها اسمهم ايه
قالت الاب وحيد 50 سنه
الام مرام 45 سنه
الابن محمود14 سنه
الاخت الكبيره سماح 23 سنه
الاخت الصغيره وفا 17 سنه
قولتلها دي شكلها هتبقي مدعكه قالت ماليش دعوه ابوهم عصبي قولتلها ياستي وانا مالي بيهم اصلا وانا طبعا مش ناوي اسيبهم ف حالهم ده احنا جران والجواجرلبعضيهم قفلت مع مني وانا بفكر لو نويت هجيبهم ازاي قعدت افكر افتكرت صباح ومني وهما بينامو مع بعض يعني ممكن صباح تنام مع مني ومرام وصباح تجيبها تحت وانا ادخل عليهم ونام معاها ودي 45 سنه يعني خبره وانا اسمع ان السوريين حاميين ف النيك وشكلهم حلو وبذات كلامهم وانبسط اووي بحوار السوريين ده ام وبنتها وشكل كس البنت حلو اوووي
نمت وصحيت تاني يوم واليوم كالعاده ممل مفهوش حاجه وانا اصلا لو كنت عيشت الشهور دي كده كنت حاسس ان انا هعيش ف ملل
ده الي بنيكهم دول هما الي بيعدو الايام
وانا قاعد المهندس احمد سلم علي وكان مفيش اي حاجه اول ما مشي كلمت ياسمين قالت تعالي طلعت خبطت فتحت ولقيت ياسمين مبسوطه
وحضنتني كانت لبسه قميص نوم طويل
وبزازها ف صدري بقولها ف ايه قالت شليني ضحكت وشيلتها ودخلتها اوضه النوم
وهيا حضنتني وقعدت تبوس فيا بقولها في ايه
قالت احمد انبارح لما وصل اتعشا ودخلنا ننام قولتلها ف حاجه حصلت انهارده قالي ايه اول ماقولتلو انهارده علي طلع خبط عشان ياخد الزباله وكنت لابسه قميص النوم الي بتحبو قولتلو الزباله ف المطبخ ادخل خودها دخل وانا دخلت وراه وهو بيبصلي وانا اودام منو بقميص نوم مفتوح الصدر ولحد الفخاد لقيتو حضني ياحمد وانا لسه بتكلم بقي بيبوس في وانا مستحملتش اقاومو وبقينا نبوس ف بعض ولقيت احمد بيقولي استني
وراح قلع الشورت وزوبرو وقف ونزلي الكلوت وراح نايم فوقي وزوبرو ف كسي وقالي كملي وانا بقولو اي حاجه من دماغي عشان يهيج
قولتلو فضلنا نبوس ف بعض وهو مسك كسي وقعد يدعك ف كسي ويقولي انتي حلوه اوووي
مكنتتش مصدق ان جوزك اخد الفيديو بتاعي وانتي شوفتي زوبري ف كس اميره
وبيقولي ازاي تخرجي للبواب كده عايزه تتناكي منو واحمد جوزي بيبوس رقبتي وزوبرو ف كسي
وانا قولتلو علي نزلني علي الارض وخلاني امص زوبرو الكبير ونزل كل لبنو ف بوقي وقعدني علي الرخامه ومكنتش لبسه كلوت وفضلت يلحس ف كسي بطريقه حلوه اوووي ونزلت علي وشو وهو غسل وشو ومسك زوبرو الكبير وحطو علي كسي وتلفونو رن وكانت مراتو قالها انا نازل اهو
وبصلي وقالي بكره هجيلك خودي ده تصبيره وراح مدخل زوبرو كلو ف كسي وانا كنت بحس اني هتجنن ولقيت نفسي بمسكو وهو خرج زوبرو وقالي بكره الصبح هجيلك ونزل ولقيت احمد بينزل ف كسي لبن كتير اول مره ينزل كده وكانت مبسوط اووي ونمنا ف حضن بعض والصبح وهو نازل قالي تبقي صوري لو علي طلعلك
قولتلها يعني انتي كده هتوريه الفيديو بتاع انبارح قالت ايووه قولتلها تمام اوووي قالت ف اقرب وقت هخليك تنكني اودامو بكره اوو بعدو قولتلها اشطا وبوستها وقولتلها نوفر الصحه لليوم الي هتعرفيني في بقي هيا اميره عرفه قالت لا مفاجاءه ليها كده قولتلها تمام وبوستها ونزلت وكنت عايز انزل ل رنا القمر بس مش بحب اكلمها لحد ماهيا تكلمني نزلت وروحت عند حماتي الصبح ولقيت جوزها نايم دخلت بقولها الموز عامل ايه قالت حلوه قربت منها وبقولها وحشتيني قالت طب اسال قولتلها مش انتي قصدي كسك وطيزك وحشوني اووي قالت انت مش بتعبرهم قولتلها خلاص ليهم حبايبهم دول قالت بس انت حاجه تانيه قولتلها طلعتي انهارده عند العيال قالت ايوه كنت هناك الصبح مع الصغير
بليل بطلع نص ساعه للكبير قولتلها مين احسن قالت الكبير بيدلعني رقص وبيلحس كسي وانا بمص زوبرو انما الصغير بنقلع وينام فوقي ويفضل ينيك ونغير وضعيه وينزل ف كسي انما الكبير بيفضل معايا لما انزل مرتين تلاته الصغير بنزل مره واحده ف نص النيك قولتلها طلعي بزازك امصهم راحت طلعت صدرها وانا بقيت امص فيهم وهيا دابت وزوبري وقف وافتكرت موضوع ياسمين واميره ممكن انيكهم بكره او بعدو وانا عايز اوفر الصحه شوي قالت قوم نكني ف الحمام
قولتلها ادخلي اقلعي وانا جاي وراك هيا دخلت وانا براحه خرجت وزوبري ناااار
مشيت قعدت واحمد رجع العصر وكان بيبتسم ليه وهو بيقولي عامل ايه مش بنشوفك ليه قولتلو موجود اهو قالي ماشي طلع وانا بتخيل رده فعلو لما توريه الفيديو وانا بنيك مراتو
وهيا بتنزل ع زوبري وبتصرخ علي زوبري
واليل دخل علينا ولقيت اميره بتقولي تعالي بليل
قولتلها اشمعنا قالت احمد بيقولي كلمي علي ياجي بليل قولتلها ماشي متاخر بقي تكون نامت صباح
قفلت معاها وطلعت عند حماتي تاني جوزها بره وهيا جوه دخلت وكانت قاعده بتسمع مسلسل هندي قالت كده تضحك عليه قولتلها ادخلي فنسي يالبوه وقلعي كل هدومك قالت حاضر دخلت الاوضه وانا دهلت المطبخ جيبت خياره كبيره
ولقيتها قلعت كل البنطلون والكلوت والعبايه مرفوعه انا وطيزها وكسها ف وشي
روحت وقفت وراها وخبطها قلم جامد علي طيزها فرقعت قولتلها انا لسه نايك بنتك دلوقتي وهيا نامت مفشوخه من كسها بس لازم اريح كسك بردو روحت نازل علي كسها الحسو ودخل لساني جوووه وهيا اااااه ايوووه كمان ياعلي
فضلت الحس ف كسها وبعبص طيزها وهيا اااااااه وسمعت الباب بيتفتح قولتلها جوزك دخل هيا قالت باب الاوضه مقفول كمل قولتلها هيسمع قالت مايسمع انا عجبني الموضوع اوووي
انا دخلت الخياره ف طيزها وهيا ااااااااه وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا تتوجع والباب خبط وانا مكمل ردت سوسن بصوت مبحوح اييووه ياصلاح قالها بتعملي ايه قالتلو مش بعمل حاجه معايا علي جوز بنتك بيعمل بس حاجه ضروري
قالها بيعمل ايه هيا قالتلي هو حابب يسمع منك انت رد ماتخفش قولتلو بكشف عليها اصلها تعبانه اووي وانا دخلت الخياره جامد ف طيزها هيا اااااااااه براحه لقيتو بيقولي طب براحه عليها دي حماتك اكشف عليها براحه
وانا بسمع وهيجان زوبري نااااار
قالها ياسوسن عايزك ف حاجه ضروري
انا وقفت وقولتلها اطلعي شوف عايزك ف ايه
لقيتها بتشتمو وخرجت وانا اخدت حبيتين من تحت المرتبه وببص من الباب ولقيت سوسن رافعه هدومها من فوق وبتوري جوزها ولقيت جايه نحيتي ولقيتها بتقولي دقيقه وجايه وبتلبس انا عدلت هدومي ودخلت الحمام ولقيتها دخلت
قالت تعالي قالتلي سعيد بتاع محل الموبيلات
دخلتلو وكان معاها واحد وعملتلهم شاي وصاحبو طلع ولقيت سعيد دخل قالي دول الف جنيه تاخدي الاستاذ عندك وينام معاك هو عجبو جسمك ومينفعش هنا ف المطبخ قولتلها امال هو فين قالت قولت ل سعيد خمسه وابعتو كانو داخل الحمام ويدخل عندي قولتلها خلاص هخلع انا
قالت تتعوض قولتلها عادي وقالت ايه رايك ف القميص ده قولتلها قمر ولقيتها لبستو لما قلعت ملط اودامي لبستو ع الحم انا خرجت وبعد دقيقه لقبت سعيد بيقول ل صلاح دخل الاستاذ عندك ف الحمام صلاح اخدو ودخلو جووه وقفل الباب وانا بتغرج علي صلاح من بعيد وبعد نص ساعه الرجل خرج صلاح دخل وخرج تاني وكان مبسوط وانا دخلت اودام صلاح لقيت سوسن نايمه وقميصها متقطع خالص ووشها غرقان لبن وكسها كلو لبن قولتلها ده فشخك وبضحك قالت ده جاموسه قولتلها احسن وبضحك ومشيت وصلاح شافني
ومشيت اتعشيت مع صباح وحكتلها الي حصل وهيا زعلت وحضنتني وقالت مش عايزه اشوفها تاني انا بزعل منها بس دي امي
نمنا ف حضن بعض ماصحتش الا ع تلفون اميره بترن قالت فين انت قولتلها كنت نايم احمد عندي وعايزك معانا قولتلها حاضر
كلمت ياسمين قالت طلعت قولتلها لسه قالت اعمل حسابك انا هنزل كمان شويه واحمد لما يشوفني هينام معايا ع نفس السرير وانت بتنيك ف اميره هو هيعوز ينيك اميره وانا هخليك تنكني اودامو قولتلها ده انتي مخططه قالت طبعا يلا اطلع بقي
اخدت حبايه وطلعت لقيت احمد بشورت وفانله سلمت عليه واميره بقميص نوم شفاف جسمها كلو واضح حتي كسها حضنتني واخدت بوسه وقالت وحشتني قولتلها وانتي
هيا راحت قعدت ع حجر احمد وبقينا نتكلم
ودخلنا الاوضه وهيا قلعت القميص وبقت عريانه خالص ولقيتها وقفتنا ف وش بعض وهيا ف النص ونزلت ع ركبتها وخرجت ازبارنا ونزلت فيها مص الاتنين وقالت الزوبرين دول ليه لوحدي فضلت تمص ف زوبرنا وانا قلعت من فوق والجرس ضرب قالت ثواني وانا قعدت واحمد قاعد علي السرير ورجلينا ع الارض ولقيت اميره دخله مع ياسمين
وياسمين كانت زي القمر مكياج وشكلها حلو وانا زوبري وقف وزوبرو جوزها وقف الفرق ان زوبر جوزها ابيض وانا غامق شوي وبتاعي طخين عن بتاع جوزها بس نفس الطول تقريبا
لقيت اميره بتبص علينا وبتضحك وياسمين بتبص ليه وتبص لجوزها ولقيتها بتقلع العبايه وتحت قميص نوم راحت قالعتو وانا ببصلها وفكت الستيان وبزازها تجنن حلمات وقفه ووردي
ولقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبر جوزها بتمص في وعينها بتاجي عليه وانا ببصلها ولقيت اميره نزلت جنبها تمص ف زوبري مطولتش لقيت اميره عطتني طيزها وراحت مدخله زوبري ف كسها انا نايم ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا وقفه ع الارض وضهرها ليه بس زوبري جووه كسها وبقت تطلع وتنزل وتطلع ااااهات ولقيت ياسمين ركبت علي زوبر جوزها وبقت عنيها ف عيني انا ببصلها وهيا بتعض ع شفايفها مني ولقيتها مسكت بزازها تدعك فيهم وانا مكمل نيك ف اميره وهيا طلعت وركبت ع زوبري زي ياسمين وانا واحمد جنب بعض وانا ببص ع بزازها مراتو وهو شايفني ولقيت اميره مالت علي ياسمين وبيبوسو بعض واميره بتمص بز ياسمين وبتقولي بزازها حلوووه اوووي لازم تجربها وانا نايم واميره بتنط ع زوبري
وقامت ياسمين واحمد قام وانا قومت قولتلهم داخل المطبخ اشرب وجاي طلعت دخلت المطبخ شربت عصير وبعد دقيقتين طلعت
لقيت احمد نايم واميره ركبه ع زوبرو وياسمين فاتحه رجليها وبتلعب ف كسها وهيا نايمه ع ضهرها وبصالي واحمد بيبصلي وانا زوبري اودامي مترين طلعت ع السرير وياسمين رفعت ضهرها شوي وفاتحه رجليها وبتلعب ف كسها انا مسكت زوبري وبدعك في وباسمين بتفتح كسها بصوابعها

JK57cla.md.jpg

وانا بتفرج واحنا بصين لبعض وقولت ل ياسمين عايز ابوسك لقيتها بتقول ل جوزها اخلي علي يبوسني وهو هيجان شاورلها با نعم
انا قربت منها وشديتها رجليها شوي ونامت ع ضهرها ونمت عليها وزوبري بيخبط ف كسها وانا بعدل زوبري علي كسها ونفسها ف نفسي ولقيت ايد بتمسك زوبري ودخلتو ف كس ياسمين
وطلعت منها ااااااااه وجوزها كان عايز يشوف زوبري دخل ولا لا انا بقيت رايح جاي وجوزها عرف انه دخل ف كسها نزلت فيها بوس وزوبري ف كسها وبقيت انيك في وهيا ااااااه اااااه كبير اوووووي كبير الحقني ياحمد اااااااه ااااااه وانا مكمل نيك فيها ونزلت فيها بوس وهيا قالت نام ع ضهرك نمت ولقيتها بتعمل وضع 69 وبقيت انا وهيا نلحس لبعض وكنت بلحس كسها وجوزها بيتفرج علي وانا بلحس كس مراتو وهيا بتمص ف زوبري اكتر من 5 دقايق وهيا نزلت علي وشي وكانت مبسوطه اوووي بكلامها لجوزها
بتقولو زوبرو كبير اووووي ياحبيبي ده يدخل ف كسي فضلت تمص في وانا مسكت بز اميره
ولقيت ياسمين عدلت نفسها ووشها ل جوزها ونزلت تبوس شفايفو هو فضل يبوسها انا وقفت وراها ومسكت زوبري براحه حطيتو ع كسها ودخلتو وهيا بتطلع الاااه اودام جوزها وانا ددخلتو للاخر وهيا بتقولو كبير اووي ياحمد بقيت انيك فيها براحه وبقيت اشد اكتر ف النيك وهيا بقت تصرخ من النيك وانا ضغط علي ضهرها نامت ع بطنها وزوبري خرج من كسها وزوبري جوزها شايفو واميره قالت شوف ياحمد زوبر علي دخل كلو ف كس مراتك ازاي قولتلها علي الي هيشبع مراتك انا ضميت رجليها ع بعض وقفلت بركبي عليهم ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها

JK5Gktj.md.jpg

وهيا اااااااااااااه براحه وانا بقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه براحه وانا بقيت انيكها اووووي وهيا ااااااه براحه براحه ولقيتها بتقولي هنزل هنزل وانا بنيكها نمت عليها وبقيت ابوس ضهرها وبنيك فيها وهيا اااااااه خلاص مش قدره وانا حسيت بميه بتنزل علي زوبري وهيا اااااااه وانا بقولها عسلك سخن اووووي وهيا ااااه نكني كمل نيك ف كسي اودام جوزي حبيبي واميره بتنط ع زوبر احمد
وانا بنيك ف كس ياسمين واحمد نيم اميره علي ضهرها وفضل بنيكها وانا بنيك ياسمين وهيا نامت ع ضهرها وانا حشرت زوبري للاخر ف كسها ونمت عليها فضلت ابوس ف شفايفها وانا بنيكها وبصراحه احساس جميل انك تنيك حد اودام جوزها بقيت انيكها بهبد ف كسها وكنت قربت وياسمين حضناني ومحسيتش غير بالبني بينزل ف كسها وهيا بصالي بتقولي عملت ايه كده

بتهمس ف ودني قولتلها مكنتش قادر بقيت نايم فوقها وبنيك فيها الحبايه عمله شغل عالي
وانا بنيكها لقيتها مسكت كلوتها بتقولي امسح كسي من لبنك انا نمت عليها وضع وزوبري دخل ف بوقها وبقيت كاني بنيك زوبري بيدخل ف بوقها وانا مسكت الكلوت انضفو من لبني ودخلت صباعي ونضفو ورميت الكلوت ووقفت ع ركبي واحمد كان رفع رجل اميره ع كتفو وبينيك فيها
وهيا بتصرخ من النيك انا شديت ياسمين علي الارض ووقفنا جنب السرير وانا زنقتها ف الحيطه
ورفعت رجليها ع السرير ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها للاخر وبقيت انيك فيها واحمد نزل ف كس اميره ونام عليها وانا بنيك ف ياسمين وياسمين تصرخ من النيك وروحت رفعها من طيزها علي زوبري وانا ساند ضهرها ع الحيطه وزوبري ف كسها وانا بايدي رافع طيزها لفوق وبقيت انيك وهيا حضناني ومن المتعه لقيتها نزلت ع زوبري والعسل نزل مابين رجلينا
ولقيت ياسمين حضناني جامد وانا بنيكها بعنف اوووي ولقيت كس ياسمين نزل تاني علي زوبري
وهيا بتنهج نزلتها وكسها غرقان عسل قعدت ع الارض ورجليها بترتعش انا وقفتها وحضنتها من ورا ودخلت زوبري ف كسها من ورا وبقيت انيك
فيها وهيا تصرخ من النيك وانا مش راحمها من النيك ولما حسيت اني هنزل خرجتو بسرعه وهيا طلعت علي السرير وانا طلعت وراها بقولها رايحه فين قالت كفايه بقي تعبت
وبتستخبي عند جوزها انا روحت وشديتها ف حضني وبوستها وبقولها قربت انزل اهووو
نمت علي ضهري جنب جوزها وهيا عطتني ضهرها وقعدت بكسها ع زوبري وبقيت انيك فيها اودام جوزعا واميره وهيا مبسوطه وبتطلع من اااااه تولع فيا وفي جوزها وكسها سامعين صوتو وهو بيخرج ويدخلو ف زوبري كانت هيا الي بتنزل وتطلع وهيا لقيتها بتنزل للمره التالته علي زوبري خرجتو ف ثانيه مكنتش قادر خلاص وعسل كسها ع زوبري طلعت زوبري وبقيت ادعك في ولبني نزل علي ايدي وهيا كسها مفتوح جامد

JK5vbs9.md.jpg

وانا لبني بينزل وهيا كسها غرقان من عسلها كان منظر يجنن اوووووي خرجت كل لبني وزوبري وقف بسبب ام الحبايه لقيت ياسمين قعدت تاني وزوبري دخل ف كسها وانا كنت خلاص
طلعت بكسها وعدلت نفسها ومسكت زوبري لحس ف البضان وتمص في زوبري وتبلع البن وانا لحست كسها ونامت ف حضني واحمد قام لبس وقالها يلا ياقلبي واخدها ومشي وانا اخدت اميره ف حضني ونزلنا ف بعض بوس وكنت مبسوط اوووي
وسيبتها ونزلت نمت هلكان خالص تاني يوم محصلش حاجه ولا احمد كلمني حتي
بس قولت لازم اطلع ل رنا انام معاها هيا لوحدها
يمكن مستنياني انا الي اكلمها وكلمتها واطمنت عليها وقولتلها هجيلك بكره قالت انا مسافره بكره البلد قولتلها خلاص اجيلك انهارده قالت ماشي هستناك بليل عرفت صباح ان انا بنيك رنا وهيا استغربت وقولتلها ف يوم هنزلها هنا ننيكها مع بعض وصباح وفقت وطلعت ل رنا خبط فتحت وكانت لبسه روب وردي دخلت وبوستها من شفايفها ودخلت قعدت ف الصاله جبتلي عصير
شربت وانا شايف بزازها من الروب مسكت بزها كانت ع الحم بقولها مش لبسه حاجه قالت لا
اخدتها ومشيت وانا بحسس ع طيزها دخلنا الاوضه بتاعتها وهيا حضنتني وقالت عشان خطري ياعلي اول ماعرف اني حبله نبطل نعمل كده قولتلها حاضر انا قلعت كل هدومي وهيا قالت ثواني ولقيتها راحت تفتح التسريحه وانا شايف الروب بيدخل ف شق طيزها وقفت وراها

JK5syZJ.md.jpg

وبقيت امشي زوبري علي طيزها والروب لازق ف جسمها اوووي وانا بحسس علي طيزها
وهيا مش عايز توقف كانها عجبها الوضع فضلت ادعك زوبري ف طيزها وضرب طيزها براحه
ووقفتها وحضنتها ومسكت بزازها وبقولها بتعملي ايه وسيبه زوبر الراجل بتاع كده ياشرموطه نامي علي السرير ياكسمك عشان تتناكي وروحت زقيتها علي السرير وهيا نامت ع بطنها انا مسكت طيزها

JK5Lbl2.md.jpg

وبقيت افعص فيها بايدي الاتنين وحط زوبري فوقها وكاني بنيكها ورفع اشوف كسها من تحت شكلو ناااااااااااار دخلت صباع ف كسها وهيا اممم
رفعت الروب وفتحت طيزها وشوف طيزها وكسها وشكلهم يجنن اووووي

JK5QLe1.md.jpg

قعدت افتح طيزها واتفرج ع كسها وطيزها الي تجنن وبقولها كسك يوقف الزوبر الميت يا رنا
ميكت زوبري مشيتو علي شفايف كسها ودخل الراس وخرجو وهيا امممممم اااااه دخلو انا دخلت الراس وخرجو تاني وهيااا ااااه اااه قولتلها مالك يا رنا قالت دخلو ياعلي
قولتلها حاضر ياقلب علي روحت مدخل صباعين

JK5ZNEv.md.jpg

في كسها وهيا اااااااه وانا بقيت انيكها بيهم وهيا بتتوجع وسمعتها بتشتم جوزها
وانا بقيت ازود ف النيك بصوابعي وهيا اااااااه اااااااه قولتلها شكلك تعبانه اوووووي انهارده
وانا مكمل صباع ف الكس والتاني ف الطيز زهيا تحت مني وانا بدخل ف كسها وطيزها
فضلت كده شويه وهيا قالت عشان خطري كفايه دخلو يلا ياعلي دخلو بسرعه ريحني
انا خرجتهم ومصيتهم وقولتلها لفي
هيا بتلف طلع بزها الشمال

JK5t4HB.md.jpg

انا مسكتو ودعك في وبقولها جسمك حلو اووي يا رنا من اول يوم شوفتك فيه وانا عايز انيكك
ونزلت امص في بزازها الاتنين وعلي بطنها الحسها حتي كسها كان في ىيحه العسل من كتر النيك ف الكس بصوابعي مسكت زوبري وبقيتو ادعكو ف كسها وهيا فاتحت رجليها الاتنين وبتفتحلي كسها وبتقولي دخلو يلا انا دخلت زوبري ف كسها

JK5DMWg.md.jpg

انا بقيت انيك ف كسها وبزازها بتترج زي الجيلي رايح جاي وهيا تمسكهم وتفعص فيهم كانو مانجه
انا مسكتهم وبقيت انيك فيها وايدي علي بزازها وهيا مبسوطه اووي وتقولي كمان كمان واتا بنيك فيها ولقيتها بتفتحلي دراعتها حضنتها وهيا حضنتني وقالت كمان اووووي هنزل نيك اووووي انا بقيت اهبد ف كسها وببوسها ولقيت ناااااااااااااااااار كانها ميه ناااار علي زوبري وهيا اااااااااه كسي بيرتعش قولتلها خليه يرتعش
وينزل الي جواه وانا هفشخهولك
فضلت انيك فيها وقالت عايزه وضع الكلبه قولتلها ليه قالت بيريحني اكتر قولتلها حاضر
قومت من عليها وهيا قامت وقلعت الروب واخدت الوضع وانا دخلتوو ف كسها وهيا ااااااااااااه زوبري جوووه كسها رايح جااااي

JK5mAcx.md.jpg

وبقيت انيك ف رنا وهيا اااااه ااااااه كمان كمان وانا بنيك فيها وتركيزي كلو معاها وانا بهبد الزوبر ف كسها جامد وهيا اااااااه اااااه اووووي اوووي وانا بنيكها وهيا بتصرخ من النيك وتقولي كمان كمان ياعلي نيكني خليني اخلف منك ياحبيبي وانا بنيك فيها وكنت خلاص قربت دخلت زوبري للاخر ولبني بقي بينزل ف كسها من جوووه
وهيا ااااحححح لبنك نااار نمت عليها وزوبري لسه ف كسها بقولها انبسطي قالت اوووي ياعلي قومت من عليها ونمت جنبها واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها بتقولي اوعي تسمع كلامي ياعلي وماتنمش معايا انا بقول كده من ورا قلبي انا عايزاك دايما وتبقي اطلعي ف اي وقت
انا علطول بكون عمله حسابي انك طالع تتمتع وتمتعني معاك قولتلها هتعرفي انك حامل ازاي
قالت الاسبوع ده لو الدوره مانزلتش يبقي كده في حمل قولتلها خلاص بعد بكره نتقابل ونكمل عشان ناكد علي الي ف بطنك قالت انا تحت امرك ياعلي انا برتاح معاك وف حضنك حسا بحضن راجل بيحتويني وبيخاف عليه حتي بيغير عليه من جوزي بوستها وبقولها اطلقي منو وانا اتجوزك قالت ماينفعش انا كبيره عنك بكتير وبعدين ده زميلي من ايام الجمعه وبنحب بعض اووي
قولتلها المهم الزوبر الي يريحك انا اهو بنيك فيك وانتي تحت مني زي المليكه وبتكوني شرموطه ف نفس الوقت وانا عايزك كده علطول اول ماقولك تعالي اشوفك شرموطه لزوبري قالت انت نسيت ان انا مسافره ف البلد قولتلها نسيت هو في حد ينام عليك ويفتكر حاجه قالت لما اجي لازم تعوضني قولتلها **** ل نام معاك ف حضنك الليل كلووو بس انتي استحملي ودخلنا اتشطفنا ونضفنا بعض ونزلت ونمت تعبان من النيك المولع ده
وقولت رنا هتسافر يبقي اودامي اميره وياسمين
قبل مامشي للبلد ونشوف حوار البت السوريه وامها دي مفيش احلي من نيك السوريين
وبذات لما تكون خبره زي الام كده………

الجزء الثاني عشر

خلصت نيك ف رنا ونزلت جنب صباح
نمت جنبها وهيا كانت نايمه وانا كل مانيك واحده ونزل انام جنب صباح بحس بالذنب
ليه بخونها وهيا مش حرماني من حاجه
وهيا بتعملي كل الي انا عايزو وكاجسم احلي منهم كلهم ومن النوع الي بحبو الكيرفي الي كل ماتنيك جسمها يتهز زي الجيلي
بس ديل الكلب عمرو مايتعدل
ووقت الجد مش بفكر غير ف زوبري والنيك ف الحريم منا محروم منههم مش عارف ايه الشغلانه النجسه دي نمت للصبح جنب صباح والصبح لقيت رنا كانت مع جوزها بالعربيه ومعاها شنطه عرفت انه ماشيه مع انها كانت قالتلي انه مش هتسافر الصبح مش عارف حصل ايه
عده يوم ف التاني وانا بحاول انسا الحريم الي فوق دي بس نظره من ياسمين او لبونه من اميره برجع ليهم تاني ياسمين الي كلمتني بليل اطلعلها ولما طلعت لقيتها اخدتني جوه وهيا لبسه قميص نوم بس ولقيتها بتقولي مطلعش صوت وهيا بتمسك ف زوبري ولما سالتها ليه قالت جوزي جووه معاه واحده بقولها اميره قالت لا وقربت مني وقالت اختووو جووه من هنا من انبارح
قولتلها وانتي خارجه بره ليه مدام ف نيك جووه
قالت كانت زعلانه من جوزها وجات هنا وهو ف الشغل ومسكنا بعض طول النهار وبليل احمد وصل وكمل معاها وانا طول النهار مع بعض ف الشقه عريانين ومن شويه احمد قالي سبيني انهارده معاها عشان جوزها جاي ياخدها ويمشي بكره
وقالي كلمي علي وخديه ف الاوضه التانيه
قولتلها طب ما اختو هتعرف كده قالت ماهيا عرفه قولتلها ازاي قالت مش صحبتي وانا بعرفها كل حاجه بتحصل من وقت ماجيت هنا
واحمد عارف انها عرفت وقولك حاجه هيا بتنام مع اخو جوزها الصغير لما جوزها بيكون ف الشغل
هيا بتتناك منو ولما حكتلها عنك وعن اميره هيا قالت لازم تنام معاك بس احمد رفض وهيا مردتش تزعلو قولتلها احنا اتاخرنا وانا عايز انيكك بس مش هنا قالت امال فين قولتلها تحت مع صباح
قالت ازاي قولتلها صباح عرفه كل حاجه بتحصل هنا وانا عايزك معاها البسي حاجه فوق القميص الجميل ده ونزلي بس عرفي جوزك قالت تعالي معايا قولتلها احسن يزعل قالت مايزعل ده بينيك اخته جوووه هيزعل من ايه بس اصبر راحت نزلت علي الارض ومخرجه زوبري ونزلت مص في لما وقف اوووي ومسكتو ووقفت قالت تعالي
وروحنا عند الباب واحنا سمعين صوت النيك
قالت سامع صوتها قولتلها ايووه
راحت فتحت الباب وانا لقيت احمد نايم علي ضهرو واختو ركبها فوق زوبرو وبتنط عليه وياسمين دخلت وانا شايف اختو بس وهيا بتنط وانا ببص لجسمها كنت وقف بره الاوضه ع الباب احمد مش شايفني ولقيت اختو بتبص نحيتي وبتبص ع زوبري وانا باصص ليها ولقيت ياسمين بتبوس اختو وبتكلمها ثواني وقالت يلا
قولتلها يلا هيا لبست عبايه وطرحه وطلعت وركبنا الاسنسير ونزلت فيها بوس لما نزلنا ودخلت ومعايا ياسمين كانت صباح ف الحمام دخلت ياسمين الاوضه وطلعت ل صباح عرفتها ان في لبوه معانا وهيا قالت ماشي برحتك معاها قولتلها انا عايزك معايا انا هدخل اسخن الجو وانتي ادخلي علينا وكملي معانا قالت حاضر الي انت عايزو دخلت ولقيت ياسمين لبسه القميص بس ونايمه انا قلعت هدومي الا البوكسر وطلعت ع السرير
قالتلي فين مراتك قولتلها جايه دلوقتي
نمت عليها وبقيت ابوس فيها وببوس رقبتها
وهيا قالت عجبتك قولتلها مين قالت اخت جوزي قولتلها بزازها حلوه اووي قالت كل حاجه فيها حلووه مش بزازها بس قولتلها قولتي ل جوزك ايه قالت قولتلو انا هنزل مع علي تحت ومن غير ماقول اي كلمه قالي ماشي خالي بالك من نفسك وروحت علي اختو وبوستها وقولتلها انا هنزل اتناك من علي تحت زي الكلبه وقرصتها من بزها ومشيت قولتلها وانتي كلبه قالت اااه انا كلبه ليك ولزوبرك ياعلي وانا طلعت بزها امص في ولقيت الباب بيتفتح ولقيت صباح لبسه كلوت وستيان بس ودخلت علينا وبدون مقدمات راحت قلعتهم وقالت هو انتي كمان بتتناكي من جوزي
وحسيت ان صباح مبسوطه انا نزلت علي كسها رفعت القميص وكسها ياعيني عرقان اووي وكانو بيسيل عرق من كسها من الهيجان مشيت صباعي ف النص ع كسها ولقيت صباح بتبوس ف ياسمين وانا دخلت صباعي ف كسها وهما نزلين ف بعض بوس وانا بالساني لحست كسها وصباح وهيا مصو بزاز بعض وانا شايف صباح بتنزل ع وش ياسمين ببزها عشان تمصو وبطن صباح كبرت من الحمل
وانا طلعت زوبري وبحكو ف كس ياسمين ودخلتو
ف كسها وصباح بتمص ف صدرها وصوت ياسمين طالع وانا بنيك فيها ولقيت صباح ركبت فوق وش ياسمين وبقت تلحس كسها وانا شايف لسان ياسمين بيدخل ف صباح وانا بتفرج وزوبري ناااار ف كس ياسمين بقيت انيك فيها وهيا بتلحس ف كس صباح وصباح طيزها ف وشي زي الچيلي وبقيت اضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع وش ياسمين وبتضحك علي ياسمين وقامت جابت فوطه ومسحت وشها وقالت مكنتش اتوقع ان جوزي بينيك العروسه الجديده امال جوزك فين
انا رديت عليها مش فاضي بينيك اختو قالت بجد قالت ياسمين اهاا وانا عرفتو ان انا نازله تحت اتناك من علي وهو قالي انزلي صباح مش فاهمه حاجه قالت مش مهم وراحت ركبت ع ياسمين ونزلت فيها بوس وكسها فوق كس ياسمين وانا بنيك ف ياسمين روحت مطلع زوبري ودخلتو ف كس صباح وهما نزلين ف بعض بوس وانا بقيت ابدل عليهم والاتنين نزلين هلك ف بعض
وانا بقيت انيك فيهم وزوبري ف كس صباح وانا بنيكها وهيا بتمص ف بز ياسمين وياسمين قامت ولقيتها نيمتني ع ضهري والاتنين مسكو زوبري كانو بيتنافسو علي الي يمص احسن
الي بتمص زوبري والي بتمصو من النص والي تبلع بضاني وانا مستحملتش مكنتش قادر ولقيت لبني بينزل علي شفايفهم وكان كتير ولبني علي شفايفهم وبينزل ع زوبري والاتنين بيمصو ف الراس وياسمين نزلت ع بضاني تاخد البن الي عليها وصباح بلعت زوبري كلو ونضو زوبري وانا زوبري لسه وقف كنت لسه عايز انيك بس وقفت والاتنين بيبوسو بعض طلعت اشرب عصير ريقي ناشف منهم ورجعت لقيت الاتنين 69 وبيلحسو لبعض وانا نمت جنبهم وبتفرج وانا هتجنن دول بياكلو اكساس بعض حرفيا دي ياسمين بتعض كس مراتك ومراتي كذالك
ولقيت ياسمين قامت من ع صباح وبتبوس بطنها وبتقولها الي نفخك هينفخني زيك
ونزلت تلحس كسها ولقيت عملت مقص معاها وكسها بقي فوق كس صباح وبقت تحك الاتنين ف بعض وانا بتمتع بالي بيحصل وصباح بتعض ا شفايفها وكانت هيجانه اوووي حتي انا زوبري وقف اوووي من المنظر وفضلو الاتنين ينيكو ف بعض وانا بتفرج عليهم والاتنين نزلو مع بعض كان السرير اتغرق ونايمين ف حضن بعض انا نمت جنب صباح ودخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا بتتوجع من النيك وياسمين قربت منها تبوس شفايفها والاتنين يشتمو بعض بكلام قبيح
وبقيت انيك ف كس صباح ولقيت ياسمين بتقولي تعالي ورايا بقي دوري وصباح قالتلي روح وراها ياحبيبي نيك الشرموطه دي انا خرجت زوبري ونمت ورا ياسمين وحضنتها ومسكت بزها افعصو
وهيا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها ودهلت زوبري ف كسها كان احساس نااااار
وانا حضنتها وقفشت ف بزها وزوبري ف كسها وبقيت انيكها رايح جاي وانا حضنها وبقيت انيكها برومانسيه مش بعنف بس صباح نزله عض ف بزاز ياسمين وتقرصها حتي كسها وانا زوبري جووه بتدعك ف كسها اوووي وباسمين مكنتش قدره جسمها كلو احمر ولقيت كس ياسمين بينزل
ع ايد صباح وزوبري جوووه وجسمها بيرتعش وانا ف نفس الحظه لقيت زوبري بينزل بركان البن جووه كسها وكسها كان سخنن اوووي
ناااار مولعه ف زوبري لبني بقي بيخرج من كسها ولقيت ياسمين بتدعك اي لبن بينزل ع زوبري وكسها واول ماخرجت زوبري صباح بتمص في
انا نمت ع ضهري وصباح كملت لحس ف كس ياسمين ونضفتو واحنا التلاته نمنا جنب بعض وبنضحك ونهزر ياسمين بتقول مكنتش متوقغه انه هيحصل فيا كده انا قولت هنزل اتناك من علي وطلع انا كسي بيرتعش منكم لحد دلوقتي نزلت 3 مرات منكم وقالت انا هنام ف وسطكم انهارده قولتلها وجوزك قالت مش فضيلي وفضلت معانا اكتر من ساعتين ولقيت حوزها بيرن عليه وقالي فين ياسمين هيا قالت ايوه ياحبيبي قالها اطلعي يلا قالتلو خليني شويه قالها اتاخرنا اوووي
قالتلو انت خلصت مع اختك قالها من زمان هيا نايمه وانا كنت هنام بس قولت اكلمك الاول
قالتلو خلاص طالعه دلوقتي وهيا قامت لبست القميص والعبايه وقالت تعالي طلعني انا قومت لبست البنطلون والتشيرت بس وطلعنا اخدنا بعض ف بوسه وقالت كل يوم هنزلك تحت لما طلعنا خبطت ع الباب وهيا بتبوس فيا واول ماجوزها فتح هيا بصتلو وراحت بعدت عني ومسكت زوبري وقالت احلي يوم ف خياتي بكره هنزلك ودخلت وانا نزلت واخدت صباح واتشطفنا وصباح بقولها انتي كنتي مولعه قالت اصل شوفتها كذا مره واعرف انها عروسه جديده ومعرفش انك بتنام معاها ونمنا ف حضن بعض مبسوطين وهيا طايره من الفرح يوم بعد يوم وكلمتني سناء وهيا مبسوطه وقالت علي قولتلها ايوه اخبارك قالت انا كويسه اووي قولتلها لسه مارجعتيش قالت لا انا ف الامارات دلوقتي مع جوزي وكنت عند الدكتوره انا حامل ف ولد قولتلها بجد قالت ايوه طلع ولد قولتلها مبروك قالت ده ابنك ياعلي جوزي فرحان اووي بيه جوزي هيطول هنا وانا هقعد معاه
قولتلها مبروك ياسناء قالت لو عوزت اي حاجه ياعلي قولي وانا هعملهالك
قولتلها شوفي ياسناء انا اول يوم شوفتك فيه انتي مكنتيش طيقاني قالت انت لسه فاكر
قولتلها بس انا كنت شيفك قمر ولازم انيكك عشان اكسر عينك ونكتك وانتي كنتي مبسوطه وف نفس الوقت عمله نفسك قرفانه قالت خلاص بقي منا سلمتلك نفسي وجيتلك عند اميره برضايه
وعملت كل الي انت عايزو
قولتلها طب وحيات ابني الي ف بطنك ماتزعليني ف الي هطلبو منك قالت عايز ايه قول
قولتلها انا عايز امشي من العماره دي
عايز ارجع البلد وانا مطرود من بيت اخويا
قالت بس انا فهمت قصدك انا **** ياعلي كل الي اتحكم عليها 150000 الف جنيه ليك مني خمسين الف دلوقتي ولما اخلف وابني يتكبلو كل حاجه باسمو صدقيني هخليك تشوفلك بيت عندكم واشتريهولك وبعدين انت ممكن تاجي تشنغل عندي قولتلها هشتغل ايه قالت اي حاجه
ايه رايك تشتغل ف الفيلا بتاعت جوزي جنايني معاك مراتك وبالمره تبقي جنبي وتشوف ابنك قولتلها بلاش انا هشوف بيت علي قدي وقولك سعرو كام انا لو معايا فلوس مكنتش عطلب منك قالت انا كنت هعطيك كده كده ومش مشكله شوف بيت ياعلي وقول سعرو كام وانا هتصرف قولتلها انا ممكن اسافر البلد كمان اسبوع لما تبعتي الفلوس هاجر شقه دلوقتي
قالت انت بلدك فين قولتلها عرفه نبروه قالت ايوه قولتلها بلد جنبها كده قريه قالت ايوه
خلاص انا هقفل عشان جوزي زمانو جاي وبكره هبعتلك تعطيني صوره البطاقه وانا هحولك ال 50 الف ع البنك خدهم بكره قولتلها ماشي ياسناء قفلت معاها وعرفت صباح اننا ممكن نمشي كمان اسبوع هيا كانت فرحانه وانا عرفت مني قالت البيت جاهز من تحت قولت كل حاجه جاهزه عشان امشي وكنت اليوم ده مبسوط اووي عشان خلاص هسيب القرف ده وهمشي اخويا كلمني وكنت مستغرب سلم عليه وبركلي ع الجواز
وقالي مني قالتلي انك هترجع وهيا بتظبطلك البيت من تحت وانا كنت عايز اقولو بتظبطو عشان هتتناك مني في خلصت معاه وروحت عند صلاح ابوها مراتي بليل الساعه 11 ولقيتو قاعد وقعدت معاه ولقيتو مرتبك كده وسالتو علي سوسن كان متردد يتكلم وانا قاعد ولقيت بعد خمس دقايق لقيت واحد طالع يبص يمين وشمال وخرج وانا بقول ل صلاح هيا سوسن لسه تعبانه
مردش عليه قولتلو هو ده كان بيعطلها حقنه بردو زي منا عطيتها لقيتو بيغير ف الكلام
قولتلو انا داخل اطمن عليها يمكن تكون عايزه حقنه كبيره تريحها وببتسلمو بخبث كده دخلت وهو بيبصلي ولقيت الباب مفتوح بتاع النوم
ووشها كلو لبن وبزازها وهيا بتاخد نفسها بقولها ايه ياكسمك بقت دعاره قالت علي با**** عليك ماتقعد تقولي كلام ده عايزني اعمل ايه وجوزي بيدخل عليه رجاله تنكني عشان ياخد فلوس
قولتلها مابرحتكو انا مالي وبعدين انا جيلك اقولك كلمتين وماشي قالت طب خمسه وجيالك لقيتها اخدت فوطه ودخلت الحمام بتستحمه وطلعت لبست قميص نوم عريان بقولها ياخربيت امك هتخليني انيكك ليه ضحكت وقالت كنت عايز تقول ايه قولتلها انا كمان اسبوع ورجع البلد هعيش هناك قالت ليه قولتلها هرجع بيتي بقي
قالت وصباح قولتلها طبعا هاخدها معايا دي مراتي قالت مش عرفه اقولك ايه قولتلها هتقولي ايه
وبعدين انا بقالي يومين منكتش قالت هتنيك حماتك ضحكت وزقيتها ع السرير وبزها خرج وانا بضحك بقولها بزك مش عايز يقعد جوه راحت مسكت بزها ودخلتو انا نمت جنبها وبحسس علي بزازها وخرجتو تاني وبقيت اقرص في وهيا بتوحوح وبتحسس ع زوبري
انا رفعت دماغي ونزلت مص ف بزها الكبير وحلماتها ف بوقي وسمعت صوت جوزها بره
معملناش اي رده فعل ومحدش رد عليه
والباب اتفتح وانا لسه بمص ف بزها وهيا بتحسس ع زوبري وانا حاسس بيه بيتفرج علينا
وانا مكمل مص وطلعت ع شفايفها ف بوسه وهو قالها سوسن هيا وقفت ودخلت بزها اودامو وقالت ايييه ياصلاح عايز ايه وانا نايم وببص ل صلاح قالها قومي ولعيلي علي نار قصدو الشيشه
انا وقفت وحضنتها من ورا ومسكت بزازها اودامو وبقولو مش فاضيه اصل انا تعبان اووي وهيا هتكشف عليه ولا الغريب احسن مني
مردش ولقيتها بتقولو اخرج ياصلاح وقفل الباب وراك وانا هخلص مع علي وطلعالك قالها بسرعه بس عشان مش هشرب لوحدي
انا قولتلو خلاص اعملها انت عشان انا الكشف بتاعي اقل حاجه ساعه ده ف الايام العاديه
تخيل بقي بقالي يومين تعبان
هقعد قد ايه اخرج ياصلاح وسيبلي مراتك
عشان عايزها يلا هو ماتكلمش وخرج وهيا قالت بجد هتنكني قولتلها مع انك وسخه بس عايز انيكك قالت وانا عايزاك من زمان
ولقيتها بتبوسني وقلعت القميص وقلعتني التشيرت ونيمتني ع ضهري ونزلت تمص ف زوبري وكانت بتمص باحتراف وراحت قالتلي قوم اركبني ولقيتها فنست ووشها ف السرير انا وقفت وراها ودخلت زوبري ف كسها جامد وبقيت انيك فيها ودمي كان حامي اوووي بقيت انيك بعنف وضرب طيزها جامد وبهبد زوبري ف كسها اوووي وهيا اااااااه ااااااااه ولقيت جوزها دخل علينا وبيقولها وطي صوتك ياوسخه انا سمعك من بره
قالتلو مش قدره ياصلاح زوبر علي كبير اوووي وانا طلعت زوبري كلو من كسها عشان صلاح يشوفو بص لزوبري وانا بقولها يلا يالبوه مصي عيا عدلت نفسها وبتمص ف زوبري اودام جوزها
خلصت مص ونامت ع ضهرها وفاتحه رجليها انا دخلت مابينهم ودخلت زوبري ف كسها بقت تصرخ من النيك وصلاح يقولها صوتك ياكسمك
تقولو مش قدره زوبر علي بيقطع ف كسي ياحبيبي وانا بنيك ف كسها وهيا بتتوجع من النيك وهو طلع ع السرير وحط ايدو ع بوقها وبيقولها هتفضحيني ياخربيتك وانا فاتح رجليها وزوبري ف كسها وبنيكها اودام جوزها وجوزها كاتم بوقها وانا بقرص ف زنبورها وانا بنيكها ولقيتها بترتعش وبتنزل ع زوبري واتا بنيكها وجوزها شايفها بتنزل
وزوبري جووه كسها قولتلها شبعتي قالت نزل ف كسي قولتلها انا لسه بدري رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري ف خرم طيزها وبقيت انيكو وصلاح قام وقال انا خارج وطي صوتك ياسوسن
وانا بنيك ف طيزها وخرجتو ودخلتو ف كسها وفضلت انيك اكتر من ربع ساعه ونزلت ف كسها وهيا ركبه ع زوبري ولبست وطلعت وجوزها شافني ولما مشيت وببص عليه من غير مايشوفني لقيتو دخل علي مراتو وقفل الباب ومخرجش بعدها انا مشيت روحت وصباح نايمه بتنام بدري صباح نمت جنبها الصبح كلمتني سناء وقالت انا خولت الفلوس روح البنك الي اودام كوبري طلخا
وهتاخد الفلوس بالبطاقه
قولتلها ماشي وكلمت مني قالت البيت جاهز قولتلها يومين وهكون عندك قالت ماشي
وكلمتها ف الجنس ع السريع وبعد يوم والتاني وكنت خلاص ناويت امشي وعرفت سوسن وهيا قالت خدو كل حاجه قولتلها لا البيت في كل حاجه مني قالتلي كل حاجه موجوده
قالت خلاص وكنت مجهز هدومي عشان امشي الصبح وهدوم صباح ف شنطه وكنت مكلم ياسمين واميره عشان انيكهم مع بعض مكنوش يعرفو ان انا ماشي اتفقت معاهم بليل هطلع عند ياسمين الساعه 11 طلعت ولقيت ياسمين اخدتني علي اوضه النوم ولقيت اميره نايمه عريانه بقولها بداتوو من غيري ولا ايه ضحكت وقالت مش انا قولتلها امال مين قالت جوزي واختو قولتلها هما فين قالت تحت ف شقه اميره
قولتلها هيا مامشتش قالت مشت ورجعت قالت ل جوزها هقعد يومين عند اخويا
واحمد مش عايزك تلمسها عشان كده اخدها تحت لوحدو بس ماتقلقش هخليك تنام معانا احنا التلاته قولتلها ازاي ضحكت وقالت ملكش دعوه بقي
وبعدين انت هتعرف تنام معانا ولا هتحتاج مساعده قولتلها لو هنتكلم جد اكيد هحتاج مساعده راحت ضاحكه وقالت عمله حسابي بقولها مش فاهم راحت فاتحه دولاب وعطتني حبايه قالت دي جوزي بياخدها لما بنكون انا واميره عليه قولتلها انا هاخودها عشان اتمتع معاكم بس زياده اخدتها وضحكت وقالت جوزي بياخد النص وبيبهدل الدنيا قولتلها انا اخدتها كلها **** انتو ونصيبكم بقي شربت عصير ودخلت معاها اوضه النوم ولقيت اميره ملط وقالت تعبت تعالي عشان مانصحهاش طلعنا وهيا راحت مشغله التلفزيون وبقت ترقص وتهز ف جسمها وبقولها هيا هتطلع ازاي قالت اااه قصدك اخت جوزي
هيا عمله حسابها انها عايزه تنام معاك ولما تخلص مع اخوها هتعملو عصير وهتحطلو منوم وتطلع تخلص وتشبع منك وتنزل تنام جنبو قولتلها ياخربيت دماغكم ضحكت وكملت رقص وانا بتفرج وزوبري قام عليها وهيا بتتهز وجسمها يجنن وبقولها يلا ندخل ضحكت وقالت اصبر لما تطلع مستعجل ليه لسه اليل طويل اكتر من 10 دقايق والباب خبط ولقيتها بتقول كل ده قالتلها اعمل ايه ع ماخلص معايا ونام وقالت ده علي انا ببص عليها كانت حلوه اوووي قالت ازيك ياعلي انا رهف
قولتلها ازيك قالت كويسه قالت رهف فين اميره قالت لسه نايمه جووه قالتلها عرقانه ليه كده قالتلها كنت برقص ل علي قالتلها رهف علي بيحب الرقص قالتلها اووي قالتلها خلاص تعالي نرقص شوي وشغلت اغاني بتاعت اليثي
ورهف رقصها يجنن اووووي وطيزها وصدرها ف قلب العبايه يتهز وانا زوبري وقف اووووي
وياسمين قعدت جنبي ورهف بتكمل وياسمين ايديها ع زوبري بتحسس عليه وراحت مسكتو من فوق الهدوم وهو وقف ورهف بصالي وعرقانه قالتلي ترقص معايا قولتلها ماشي وقفت وزوبري اودامي قولتلها علميني مش بعرف قالت ماشي وشغلت موسيقي رومانسيه ومسكت ايدي حطيتها ع وسطها وهيا ايديها ع رقبتي وبقت ترقص معايا وانا زوبري بيشد اكتر ولقيت رهف بتحسس علي صدري وبتقولي مش بتتكلم ليه
قولتلها هتكلم اقول ايه قالت اي حاجه اسمعك
قولتلها عندك كام سنه قالت قد ياسمين 20 سنه
قولتلها مش باين عليك قالت ازاي قولتلها يعني شكلك يعطي اكبر قالت بس شكلي صغير
قولتلها شكلك خبره راحت ضحكه وقالت خبره اوووي قولتلها متجوزه قالت ايوه متجوزه قبل جواز اخويا باياسمين بست شهور
قولتلها ماخلفتيش ليه قالت مش دلوقتي
قولتلها عايز احضنك قالت احضني حضنتها اوووي وجسمي بيفعص جسمها وزوبري مابين رجليها
وانا بحسس علي ضهرها وحاسس بصدرها ف صدري ولما طلعت بايدي مالقتش الستيان كانت من غير ستيان فضلت احسس علي ضهرها من فوق ل تحت وبضغط بصدري ع بزازها وهيا بتقولي احضني اوووي انا بقيت احسس علي ضهرها من تحت وهيا نفسها عالي ولقيت ياسمين مسكت ايدي الاتنين ونزلتهم ع طيز رهف وانا عملت نفسي من بنها ورهف بصالي ف عيني وانا ضغطت ف طيزها رهف اوووي لدرجه ان صدري
هيفعص ف بزازها فضلت احسس علي طيز رهف
وبعدت بعدها وانا بعدت وهيا بصالي
ولسه بتلف وشها ل ياسمين انا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها ومسكت بزازها وكانو مش لبسه ستيان بس صدرها وقف والحلمه وقفه ف كف ايدي وزوبري ف طيزها قالت وهيا نفسها عالي بتعمل ايه انا نفسي علي رقبتها بقولها مكنش قصدي وايدي بتفعص ف بزازها وحسيت بطيزها بتروح يمين وشمال علي زوبري هيا بتدعك طيزها ف زوبري وانا بقيت احك زوبري ف طيزها معاها
قولتلها رايحه فين قالت اممممم هدخل اخد دش
قولتلها ماتتاخريش قالت حاضر انا قرصت بزها طلعت اااه ولعتني اكتر سيبتها وهيا مشت ومابصتش وراها وياسمين قالت يارومانسي
اخدتني ع اوضه النوم وقلعتني كل هدومي ونيمتني جنب اميره وقالت البت ساحت ف ايدك
ومسكت زوبري وقالت شوف الحبايه عملت في ايييه وبتلعب بالسانها علي الراس وبلعت الراس
وتوف ع زوبري وتدعك في وقالتلي زوبرك يجنن ناشف وحلو قولتلها اطلعي ع وشي قالت ماشي وراحت حكت كسها ف زوبري وطلعت عند وشي قعدت عليه وانا بقيت الحس ف كسها ومص في وكان كسها نضيف وحلو وانا بلحس ف كسها
ولقيت ايد مسكت زوبري تلعب في وانا بلحس ف كس ياسمين ومحستش غير بزوبري بيعوم واحده واحده ف كسها احا دخلت زوبري علطول
انا بقيت الحس ف كس ياسمين جامد وزوبري ف كس رهف وهيا قاعده عليه مش بتتحرك وانا مستني انه بتنط ع زوبري لقيتها بتطلع وبترجع زوبري بيخرج ويدخل ف كسها وانا بلحس وهيا بدات تطلع اهاات وسمعتها ياسمين وقالتلها حلو زوبرو و رهف بتزيد ف النيك وياسمين بعدت وانا شوفت رهف لبسه تشيرت ابيض بس وبزازها وقفه اووي وبتعض علي شفايفها
وهيا بصالي ولقيت ياسمين راحت ع كس اميره تلحسو وانا قولت ل رهف تعالي نروح الاوضه التانيه قالت تعالي قومنا وياسمين قالت لوحدكم راحت رهف ضربتها ع طيزها وقالتلها اخد دوري وبعد كده برحتك طلعنا وهيا طيزها بتترقص دخلت اوضه ******* حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بقولها صحبتك حكتلي كل حاجه قالت حكتلك عني قولتلها ايووه اخو جوزك الي بينيكك وان اخوك ناكك وفتحك وفتحها قالت وايه كمان قولتلها لبسه التشيرت ده ليه
قالت عشان ده كنت اول مره حد يلمسني كنت لابسه قولتلها مين قالت العب ف بزازي انا مسكت بزازها قالتلي واحد صحبي ف المدرسه قولتلها خلاص لو حكيتي زوبري هينزل بدري وانا عايز انييكك برحتي قالت احترم نفسك
قولتلها حاضر نيمتها ع السرير ع بطنها وطلعت فوقها وزوبري بيخبط ف طيزها
كسها شكلو يجنن من ورا بصراحه مستحملتش كنت عايز الحس كل حتي فيها
ودخلت راس زوبري ف كسها وانا ساند ع ايدي ودخلت زوبري للاخر وهيا اممممم

JqF5uRf.md.jpg

JqF57x2.md.jpg

JqF5ai7.md.jpg

بقيت انيك ف كس رهف الوردي كان ناعم اوووي وهيا ساحت علطول وفضلت تتناك مني وصوتها اممممممم اااااااه وانا بنيكها وطيزها ناعمه اووووي فخادي بتخبط ف طيزها ولقيتها بتقولي ع علي بقولها نعم قالت دخل زوبرك ف طيزي قالت اااه
طلعت زوبري وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري وكانت ضيقه اووي وانا بدخل وهيا اااااه
بتصرخ انا كتمت بوقها بايدي وكان احساس يجنن وطيزها ضيقه وزوبري بيدخل وبيقطع ف طيزها ووشها بقي احمر اووووووي ودخلتوو كلوو ف طيزها وهيا نايمه كانها كانت بتجري عشرين كيلو صدرها بيطلع وينزل وبتقولي ااااااااه ماتتحركش انت عورتني قولتلها طيزي دي مفتوحه ولا لا
قالت مفتوحه قولتلها امال ضيقه ليه كده
قالت انا فاتحها بخياره قولتلها محدش ناكك قبل كده فيها قالت لا قولتلها جوزك هيعرف قالت مايعرف نيكني بس يلا انا قولتلها ماشي
وبقيت ارفع وسطي ونيك وهيا تطلع ااه عاليه روحت نمت عليها خالص ودخلت صباعي وهيا بتمص في وانا بنيكها

JqFaaiN.md.jpg

وانا بنيك فيها وزوبري كلو ف طيزها
وفضلت انيك فيها وهيا ااااااااه تفتح بوقها تخرج الاااه وتمص ف صباعي تاني
وانا بقيت انيكها جامد وهيا تمص ف صباعي اوووي وزوبري خارج داخل ف طيزها اكتر من خمس دقايق وهيا قالتلي علي قولتلها اييييه قالت قوم كده قولتلها ليه قالت دخلو ف كسي حسا بوجع ف طيزي قولتلها حاضر طلعت زوبري من خرم طيزها كان احمررررر اوووووي
وروحت مدخلو ف كسها ولقيتها بتقولي ماتتحركش ولقيت رهف بتطلع بطيزها ومسكت فخادي وبقت تطلع بطيزها وتنيك نفسها بزوبري
وبتتوجع من المتعه اووي انا كتمت بوقها
JqFcsjf.md.jpg

وهيا يترفع طيزها وتنزلها ع زوبري وانا هتجنن من حركاتها ومتعتها ف النيك وهيا تحرك طيزها شمال ويمين وزوبري بيخبط ف جوانب كسها
قولتلها تعالي نغير الوضع قالت انا بحب اتناك كده اووووي خليني اشبع منك كده وبعدين اعمل فيا الي انت عايزو انا بقيت انيك فيها وهيا اااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها اوووووي وهيا تصرخ من النيك كنت بنيكها بعنف اووووي وهيا اااااااااه اااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووووي وهيا اااااااه براحه ياعلي قولتلها مفيش براحه وانا بقيت انيك فيها كاني بفحر ف ارض كبيره وكسها كان احمررررر اوووووي طلعت زوبري وبفتح طيزها خرم طيزها احمر اوووي وكسها احمر اكتر منها من النيك انا بشم ريحت كسها وهيا عسلها بينقط من كسها نزلت بوشي علي كسها الحس في وهيا ااااااه وانا لساني رايح جاي ع كسها بلحس في
وباخد عسلها ابلعو وفضلت الحس ف كسها وهيا مبسوطه وقفه ولقيتها فنست وضمت رجليها ع صدرها وطيزها مرفوعه وفتحتلي طيزها وكسها وكانها بتقولي اعمل الي انت عايزو انا نزلت تفيت ف خرم طيزها ودخلت صباعي الوسطاني بقيت ابعبصها في طيزها وهيا امممم اممممم
وطلعت صباعي ودخلت زوبري ف خرم طيزها

JqFEYFV.md.jpg

وهيا طلعت الاااه تدوب اي حد دخلت زوبري وبقيت انيك فيها براحه وهيا اااااه ااااه
كمان كمان وانا بقيت انيك فيها براحه وبحسس علي ضهرها وزوبري ف اخر طيزها ناقص البضان تدخل قالت علي نكني ف كسي قولتلها ماشي خرجت زوبري وضربتها ع طيزها جاامد وهيا نامت ع بطنها وطيزها فنست لفوق كنت عايز اركب فوقها بس وفضل انيك فيها بس روحت قلبتها ع ضهرها وهيا فاتحت رجليها وانا نزلت ع كسها بلحس في وبشد شفايفها برررا
وهيا ااااااه كمان وانا بلحس لقيت ايديها ع كسها بتدعك اووووي عرفت انه قربت تنزل فضلت الحس وهيا ااااااااه ااااااااااااه ابعد وشك انا ف لحظه كنت نايم فوقها وزوبري كلو ف كسها ومسكت ايديها بايدي وبقيت انيك وهيا ااااااااه ااااااه ولقيت بركاااااان ناااااار بتنزل ع زوبري وفخادي سخنت من عسلها وفضلت انيك فيها وهيا سكته بعد مانزلت رفعت التشيرت ونزلت امص ق بزازها وهيا مسكه دماغي بايديها
وانا بمص ف بزازها وطلعت بوس تقطيع ف الشفايف الوردي وانا زوبري ف كسها داخل طالع وهيا اااااه قطعني جااامد ااااااااه كمان دخل زوبرك للاخر جوووايه وانا بنيك فيها وهيا بتخربش ف ضهري وانا بنيك فيها وفضلت انيك فيها وهيا كلبشت في وبتقولي لسه منزلتش نزل ف كسي نزل ياعلي يلا جووواه ف كسي نيك اووووي
وانا بنيكها وبقولها هتحبلي قالت انا حبله اصلا ف التاني يلا نيك اوووي ونزل جووووه وانا بنيكها اووووي وحسيت بالبني خلاص قرب اووووي وقولتلها هنزل هيا كتفتني مسكتني من كتفي
ورجليها ع رجلي وانا بنيك فيها وزوبري بيجمع البن وخلاص لبني بينزل جوووه كسها المولع ونزلت كميه كبيره اووووي ف كس رهف نمت ف حضنها حضنها وهيا لسه حضناني وقالت ياخربيتك اول مره اتناك كده احنا طولنا اووووي
قولتلها رهف قالت اييه قولتلها تجيبي رقمك قالت طبعا هعطيهولك كلمني ف اي وقت وانا هشوف وجيلك تحت زي ياسمين قولتلها انا هسافر البلد قالت مش هترجع تاني قولتلها لا قالت انت منين قولتلها قريه جنب نبروه قالت اسمها ايه قولتلها نشا قالت انا عايشه ف بلقاس قولتلها قريبه منينا اهي قالت كلمني وانا هجيلك بس انت شوف المكان قولتلها احسن جوزك يعرف ضحكت وقالت مايعرف قولتلها مش خايفه قالت لا مش خايفه
قولتلها ليه قالت هو شايف حياتو وانا شايفه حياتي وانا عرفه انه بينيك بره البيت
وهو عارف اني بتناك بس مايعرفش اني بتناك من اخووه الصغير هو شاكك في اخويا عشان باجي عندو علطول قومنا وزوبري لسه وقف من الحبايه وطلعنا ولقينا اميره وياسمين مموتين بعض
والريحه العسل تهبل ف الاوضه والاتنين مشغولين ف بعض وقالت تعالي خرجنا ف الصاله وقالتلي انا هنزل تحت وانت بعد شويه تعالي ورايا قولتلها عند اميره قالت ايوه قولتلها اخوك تحت قالت ايوووه قولتلها احسن مايصحا ضحكت وقالت هو صاحي ياعلي قولتلها ازاي ياسمين قالت…
قالتلي ده اخويا هحطلو منوم ياعلي بردو
انا قولتلو ان انا عايزه اتناك من علي وهو وافق وقالي خلصي ونزلي وانت فتحت طيزي هنزل ل خويا تحت وانت تاجي ورايا كانو نايم وانت تنكني اودامو وانا هتناك منو قولتلها ماشي هيا لبسه العبايه ع الحم وانا اخدت هدومي من الاوضه وبعد خمس دقايق نزلت وهدومي ف ايدي الباب مفتوح دخلت ف اوضه النوم ولقيت احمد عريان ورهف بتحسس ع صدرو انا نمت جنبها وبقولها احمد نايم قالت اها وبتغمزلي
قولتلها تعرفي ارتحتلو اول ماشوفتو وعجبتني مراتو اوووي ونكتها اودامو وهو ناك اميره الي جبتهالو واول ماشوفتك عجبتيني اوووي وانتي ع زوبرو كنت عايز ادخل اكلمو انيكك معاها بس قولت احسن يرفض
وف الاخر نكتك وهنيكك وهو نايم بعد مانكتك فوووق بس اخساس انيكك وانتي حنب اخوووك احساس روووعه قالت شوف زوبر اخويا وقف ازاي قولتلها اركبي عليها يلا قالت عرفه عايزه تعمل ايه بس براحه وهيا بتضحك وراحت ركبت ع زوبر اخوها ودخل ف كسها وانا وقفت وراها ودخلتو ف خرم طيزها وبقيت انيك في طيزها جامد وهيا سابته مش بتتحرك من النيك
وهيا قالتلي اووووي ياعلي زوبرك كبير ف طيزي
نيكني وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا من الوجع بتتناك من زوبرين قالت افشخوني انا لبوه انا شرموطه وانا بنيك فيها واحمد نزل ف كسها والبن بيخرج من كسها وزوبرو خرج انا فضلت انيك فيها وهيا نايمه فوقو ونزلت ف خرم طيزها لبني كلو
وهيا ااااححح اااحححح نااار لبنكم سخن
نامت هيا ف النص وانا بمص ف بزها وزوبري وقف لسه بس هلكان قومت وهيا وقفت وطلعنا وكتبتلي رقمها وقالت تبقي رن عليه عشان اجيلك انت بس خدني من الموقف قولتلها كانك قريبت مراتي قالت ماشي حضنتها ونزلت فيها بوس وقالت استنا ونزلت جنب زوبري الكبير وبتمصو وحطتو علي وشها وبتصور فيديو بقولها ده ل ايه
قالت لجوزي وبتضحك قولتلها ماشي لبست ونزلت نمت تعبان اوووي من الي حصل بعد الفجر حماتي جات سلمت علينا واخدت منها كذا بوسه وهيا بتعيط وطلعنا لما النور طلع ركبت الموقف الجديد ومن الموقف ل نبروه ومن نبروه ل نشا اخدت توك توك لحد البيت كانت الساعه 9 خبطت وفتحلي ابن اخويا اخدتو ف حضني وهو طلع فوق يصحي ابوه وامه ودخلت البيت وصباح بقت تتفرج ع البيت من تحت قالت ده جميله قولتلها ولسه لما تخلفي كده ونزلت مني واخدت صباح بالحضن واخدتها ف حضني ومسكت طيزها وقالت اوعي الواد ممكن ينزل قولتلها فين جوزك قالت بيتشطف عشان رايح الشغل
قولتلها يعني هيروق لينا الجو ضحكت وقالت انت ف ايه ولا ف ايييه قولتلها شكلك متبهدله اووي هو تعبك كده ضحكت وقالت وحياتك ماجوزي ده انا كنت عند الجيران والام والبنتين مش رحمني قولتلها مش في واحده ماتعرفش حاجه قالت ماهيا شافتنا وكانت هتقول ل ابوها وامها فاهمتمها كل حاجه وبقت معانا قولتلها طب عايزك قالت اييه قولتلها عايزك تعرفي صباح عليهم وتتمتعو مع بعض بس براحه عشان حامل
قالت حاضر وانت مش عاايز قولتلها حد هيوافق قالت سيب الموضوع ده عليه نفسك في مين
قولتلها اي حد قالت هخليك تدخل علينا انا وامها وانا اصلا حكتلها عنك وعن مراتك والي حصل مابينا يعني كل حاجه هتبقي متيسره
قولتلها ماشي قالت البت بنتها اوعي تنزل جووواها لتحبل منك تبقي فضيحه قولتلها لما ناجي للبت قالت ماتقلقش لو دخلت دماغ امها هتلاقي البنات تحت منك حتي البنت الصغيره
مش بيخافو غير من ابوهم……..



Source link

الوسوم